Hoe lang duurt het bij hem voordat hij loost bij constante stimulatie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziekik ga morgen aan m'n vriendje vragen of hij dat ook doet.. Ik geloof er eigenlijk niets van.
Pics van je vriendje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziekik ga morgen aan m'n vriendje vragen of hij dat ook doet.. Ik geloof er eigenlijk niets van.
Nee hij kijkt gewoon naar jou.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja, maar ik ben een ras koukleum dus ik overleef dat wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.
Pardon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.
quote:Delivery to the following recipient failed permanently:
PM-spam@fok.nl
Dit klinkt wel heel viesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Er komt vandaag niet normaal veel bagger uit mijn vingers
Oke je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het bij hem voordat hij loost bij constante stimulatie?
Ik post heel veel bagger, ja.quote:
NEE!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hij kijkt gewoon naar jou.Ooh is dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja ook prima, liever dat dan dat hij in 10 seconden komt.
Mannen moeten 'm onderdrukken. Naja, hoeft niet maar dan is het een vrij korte relatie, hij is dronken of het betreft een one night stand waarbij je de chick in kwestie weer de straat op kwakt want je bent je zaad kwijt en je gaat bier drinken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijkmet mijn strakke lichaam en lieve gezichtje zou je binnen 10 seconden moeten komen
.. Dus moet hij nog zeker 10 minuten aan moord en boodschappen denken.
More morequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannen moeten 'm onderdrukken. Naja, hoeft niet maar dan is het een vrij korte relatie, hij is dronken of het betreft een one night stand waarbij je de chick in kwestie weer de straat op kwakt want je bent je zaad kwijt en je gaat bier drinken.
Ik geef je nu een kijkje in de psyche van een man.
Waarom zou je dat denkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is Bt nog slapper dan de elastieken in sugar lee hoopers leggings
Denk 't niet, soms gaat het zo snel.. kom je niet meer aan typen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Weet je wat handig zou zijn? een pagina die automatisch refreshed wanneer er een nieuwe post is.
Soort van chat.
Wegens jouw nympfomanie.quote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Weet je wat handig zou zijn? een pagina die automatisch refreshed wanneer er een nieuwe post is.
Soort van chat.
Precies.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 't niet, soms gaat het zo snel.. kom je niet meer aan typen.
En we weten hoe dat gingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies.
Overigens kan je dan beter een groepsgeprek op MSN starten.
Jij traint je bekkenbodemspieren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nee. En bovendien, als ik het een week niet doe ben ik alweer maagdelijk strak.
Maar je postcount dan bpquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies.
Oh dat was leuk jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
Breathtaking je ging toch slapen?![]()
Ik ga ook maar eens, stomme kansloze f5'en op de sc en een paar andere topics
Ja maar toen kwam er een leuke topicwending.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
Breathtaking je ging toch slapen?![]()
Ik ga ook maar eens, stomme kansloze f5'en op de sc en een paar andere topics
Jij ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesdus time to go. Slaap lekker allemaal
Ik miste je alquote:
Teruglezenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:03 schreef Japsnars het volgende:
Sanna, ik heb het geluid van die TMF Mix geript, hier is de MP3 van het eerste deel (21mb)
http://www28.zippyshare.com/v/7114660/file.html
Deel 2 heb ik met een hogere bitrate gecompressed omdat het geluid van het eerste deel nogal schijt klinkt, dus deze is 41 MBquote:
9 hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:07 schreef WillFerrell het volgende:
Slapen lukt nog niet. Bah en om 7 uur loopt de wekker weer af.
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14quote:
Ja dan waarom 11?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14
Dat is toch niet fijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
11 hier maar dan blijf ik lekker liggen tot 13-14
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef heleen1234 het volgende:
laatste bericht van zeikwijf dan.
ik ben 28 en trouw in november, heb twee afgeronde hbo opleidingen(ik ben dus niet dom) en heb een eenmanszaak met vier personeelsleden.Ik wordt geacht een bepaalde kwaliteit te leveren en wanneer ik dit niet doe, krijg ik dit te horen van mijn klanten of mijn personeel.
Ik heb de afgelopen maanden ongeveer 20 tijdschriften m.b.t trouwen gekocht en ik snap dat het geen hoogstaande literatuur is, maar de bladen zijn van een gemiddeld niveau
Over geen van de andere tijdschriften heb ik klachten, maar wannneer ik zie dat er niet eens gebruik gemaakt is van een spellingscontrole.
Die zes euro kan me gestolen worden, maar het is nu voor mij een principezaak. Ik vind dat je een blad niet op deze manier op de markt kunt brengen en vervolgens niet reageren op deze feiten (email én telefoon)
zo mijn zegje is gedaan.
fijne avond nog
Haha alcoholist.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
Ze zien me al aankomen bij de Albert Heijn, mijn vierde krat pils die ik terug breng in 3 dagen.
Dus jij bent ineens 18?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:10 schreef wolvendagen het volgende:
En toch heb ik tickets met Sanna W. 21-04-1992.
Hierbij ben je officieel 18 verklaard. Rustig aan iedereen met bespringen, oké?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:10 schreef wolvendagen het volgende:
En toch heb ik tickets met Sanna W. 21-04-1992.
Ja, ik heb ook slim nagedacht bij het laten maken van mijn OV, daar ben ik ook 18 op, dus die neem ik dan mee ipv mijn ID. Tevens controleren ze niet bij meisjes.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hierbij ben je officieel 18 verklaard. Rustig aan iedereen met bespringen, oké?
Ik was alleen thuis, maar ze kwamen met zes man.quote:
Hier waren ze afgelopen zondag. Een moeder met haar zoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was alleen thuis, maar ze kwamen met zes man.Heb wel een mooi magazine gekregen van de Jehova-neger.
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
Haha cancer hebben jullie nou 6 SC's volgepost op een fucking vrijdagavond?![]()
oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.
Smoesjes. 3 is ook te veel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.
Wat ga je maken dang? =$quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga vandaag een schilderij maken heb ik beslotendus nu ga ik een doek kopen, en verf, en daarna 5 uur lang schoonmaken (
!) en dan verven. DOEI
Alsof we een excuus nodig hebben, mogen wij ook een keertje gewoon geen leven hebben op vrijdagquote:
Weet ik nog nietquote:
Ga je Bambi schilderen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga vandaag een schilderij maken heb ik beslotendus nu ga ik een doek kopen, en verf, en daarna 5 uur lang schoonmaken (
!) en dan verven. DOEI
Maak een abstract schilderij van mn penis. Op schaal, mocht je doek niet groot genoeg zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik nog nietik kan helemaal niet schilderen dus iets abstracts.
Dan hebben we natuurlijk wel pics nodig om te kunnen beoordelen of het schilderij goed gelukt is, dat begrijp je.quote:
Wat krijg ik daarvoor terug. Schatje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan hebben we natuurlijk wel pics nodig om te kunnen beoordelen of het schilderij goed gelukt is, dat begrijp je.
Nee, dat kan ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maak een abstract schilderij van mn penis. Op schaal, mocht je doek niet groot genoeg zijn.
Gewoon iets met rare kleuren en dan verzin je er een diepzinnig verhaal bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was gisteren met mijn ouders bij een belachelijk dure interieurzaak waar ze ook allemaal kunst verkochten.. En toen dacht ikwtf, iedereeeen kan dat toch wel maken. Dus ik ga een poging doen, ik moet alleen nog bedenken wat het moet worden.
Wat een kk nerds zijn dat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die continue in 'k' taal praten. Kanker op met je 10k.
k. kkgoeie grap.quote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jou. In volle glorie. Voor minder doe ik het niet.
Als je het op brood legt ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
Als je de inhoud van een potje sandwichspread op de grond flikkert, vinden jullie dan ook dat het net kots lijkt?
Precies jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon iets met rare kleuren en dan verzin je er een diepzinnig verhaal bij.
Mensen die sandwichspread etenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
Als je de inhoud van een potje sandwichspread op de grond flikkert, vinden jullie dan ook dat het net kots lijkt?
En zag hem er succes mee hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Mondriaan trouwens. Wat een mongool is dat. Met z'n blokjes.
[ afbeelding ]
Ik heb gister al geshopped.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik voel echt een enorme shopping spree opkomen.
quote:
quote:
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf man. Mensen die daar miljoenen voor betalen. WTF
Nee als in winkelen.quote:
Ja maar die kopen het gewoon omdat ze weten dat ze het later voor nog meer kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.
Echt, 100 miljoen![]()
Dan kan je beter aan een zwerver vragen of hij het voor "een kopje koffie" wil naschilderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.
Echt, 100 miljoen![]()
Shirts van de J&J, een jasje bij Zara en een cardigan.quote:
Planten hebben toch heul geen graat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet lekker wat laki gekocht heeft![]()
Een ruggengraat
kusjes terug <3quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet lekker wat laki gekocht heeft![]()
Een ruggegraat
Dat was ik natuurlijk, who else.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie is er eigenlijk met die plant fa2 begonnen?Mensen die haten op mijn plant
Pics van je outfitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Shirts van de J&J, een jasje bij Zara en een cardigan.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie is er eigenlijk met die plant fa2 begonnen?Mensen die haten op mijn plant
quote:
Aight, herinner me er later aan. =$ Ik heb geen zin om nu kleren aan te doen.quote:
Wat heb je dan aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, herinner me er later aan. =$ Ik heb geen zin om nu kleren aan te doen.![]()
Niks.quote:
Ik ga niet haten, ik slaap ook soms in pyjama.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks.Nee, een shirt en pyjamabroek, ik ben net wakker.
![]()
Ja iedereen mag nu op me haten omdat ik in pyjama slaapBRING IT
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
quote:Vertonghen blijft bij Ajax: 'Met de hand op mijn hart: er speelt niets'
Jan Vertonghen werd in de media al met clubs als Barcelona en Everton in verband gebracht, maar heeft tot dusver nog niets gehoord. De mandekker verwacht dan ook volgend jaar nog bij Ajax te spelen en ziet dat helemaal niet als iets verkeerds. “Ik voel me echt verbonden met deze club en de stad”, zegt Vertonghen in Het Parool.
De Belg liet al eerder weten bij Ajax te willen blijven en stelt dat hij niet eens over een vertrek hoeft na te denken, omdat de belangstelling van andere clubs niet meer dan geruchten zijn. “Met de hand op mijn hart: er speelt niets. Maar ik lees het wel graag”, zegt Vertonghen, die naar eigen zeggen nog niet is uitgeleerd bij Ajax en nog wat stapjes moet maken.
“Het grote verschil tussen mij en bijvoorbeeld Gerard Piqué en Carlos Puyol is niet het voetballen, maar echt dat verdedigen”, vertelt de mandekker. “Zij verliezen zo weinig duels. Ik laat me nog te gemakkelijk uitspelen als er wordt gekaatst. Dat zie ik bij hen nooit. Heb je gezien hoe Lucio van Inter speelde tegen Barcelona? Ik had Barça ook liever zien winnen, maar het is toch knap. Alles zat dicht. Met tien man.''
Vertonghen wil met Ajax nog graag de Champions League in. “Ik zit hier nu zeven jaar en voel me hier thuis. Ik ben hier naar school gegaan, heb vrienden gemaakt, mijn vriendin leren kennen. Zij is net afgestudeerd als theatermaker en ze heeft ondertussen een aantal opdrachten aanvaard. Ze heeft het druk. Niet dat ik haar mijn droom zal laten afpakken, maar ik kan hier nog wel even blijven, echt wel.''
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Wat voor een pyama broek danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Nu ik er bij nadenk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga niet haten, ik slaap ook soms in pyjama.
Mensen die naakt slapen.quote:
naakt? in een boxxer jongen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die naakt slapen.Zo niet chillend
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat voor een pyama broek dan.
[ afbeelding ]
Ik draag soms boardshorts in de vakantie, als we dan langs een meertje komen, t-shirt uit en lekkah chillen.quote:
te koud?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
. Gewoon zo'n katoenen ding
![]()
En in de zomer slaap ik wel in m'n boxer ja, maar het is nu te koud nog. =$
koel verhaal broquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
te koud?
Ik slaap in mijn box en met het raam open als het -8 is buiten.
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik draag soms boardshorts in de vakantie, als we dan langs een meertje komen, t-shirt uit en lekkah chillen.
Maar lijkt die stof echt kut om te dragen snacht.
Naakt of in een boxer, beter kan niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mental imagequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Naakt of in een boxer, beter kan niet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt nu een mental image dat ik sta te helicopteren, naakt.
Precies wat ik zei vannachtquote:
Haha 8 cm.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt nu een mental image dat ik sta te helicopteren, naakt.
Omdat als je dan op staat het zo koud is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik zei vannachthoe raar ben je als je onder een deken nog kleren aan moet trekken omdat je het anders koud hebt. Toen het -9 was hier sliep ik ook gewoon naakt, met m'n raam open (frisse lucht
) en m'n winterdeken, prima toch?
Eindelijk 18.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hartelijk gefelicite..
Ownee 30 januari pas.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik zei vannachthoe raar ben je als je onder een deken nog kleren aan moet trekken omdat je het anders koud hebt. Toen het -9 was hier sliep ik ook gewoon naakt, met m'n raam open (frisse lucht
Daarvoor moet je dan ook je verwarming aan doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat als je dan op staat het zo koud is.
Dat dus, en als jij naakt opstaat in de winter, heeft je vriend ten miste nog een warme lul.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook je verwarming aan doen.. Maar in de winter is opstaan hoe dan ook koud, naakt of niet.
quote:
Mijn gevoelens voor je zijn terug door je oude UI.quote:
Ja wtf? lig jij opgerolt compleet onder die deken ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En de zijkant van het dekbed tussen je benen. Lekker koelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vouw altijd met m'n benen het onderste gedeelte van m'n deken om zodat m'n voeten nooit bloot komen te liggen.
Ik ben ook al bijna 30quote:
Als je je eigen leeftijd niet meer kunt ontkennen moet je gewoon de leeftijd van de smatjes ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je eigen leeftijd niet meer kunt ontkennen moet je gewoon de leeftijd van de smatjes ontkennen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vouw altijd met m'n benen het onderste gedeelte van m'n deken om zodat m'n voeten nooit bloot komen te liggen.
quote:
Zoals ik al eerder zei: Ik kan dus écht geen leeftijden schattenquote:
Vanwaar dat?quote:
Hou oud had je me geschatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Ik kan dus écht geen leeftijden schatten
[..]
Vanwaar dat?![]()
quote:
quote:
Nee, maar ik weet wel dat ik geen portier moet worden laterquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja, die paar jaartjes maken toch niet uit
.
Alsof een portier chicks weigert.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat ik geen portier moet worden later
bwehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hey sletjes, ik ga gewoon op festivals werken. BEWHEHE ga ik dus toch nog naar Defqon.1. Bewheuheuwhue
Fix maar op MSN.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef Lakitu het volgende:
Sky, ik heb iets voor je. Ben je op msn of moet ik pm fixen?
Waarom denk ik nu dat WD echt zo'n aso tokkie is/familie heeft en echt in zo'n "volksbuurt" in rotterdam woont?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA
Mijn zusje had net een wedstrijd tegen VV Rhoon en ze moest op de bank omdat ze de hele tijd riep "KANKERBAL, TRAP DIE KANKERBAL DAN IN HET DOEL!!!" en toen zei te trainer dat ze rustig moest doen zei ze: "HOU JE BEK KANKERLUL"
Wat een tokkiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA
Mijn zusje had net een wedstrijd tegen VV Rhoon en ze moest op de bank omdat ze de hele tijd riep "KANKERBAL, TRAP DIE KANKERBAL DAN IN HET DOEL!!!" en toen zei te trainer dat ze rustig moest doen zei ze: "HOU JE BEK KANKERLUL"
Op je 17e naar Defqon met een gefraudeerde OV-chip moet nog wel lukken maar daar aan het werk komen als 17-jarige?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hey sletjes, ik ga gewoon op festivals werken. BEWHEHE ga ik dus toch nog naar Defqon.1. Bewheuheuwhue
Ik ook, en ik ga echt ladingen cadeau's kopenquote:
Ik dacht dat jij pas later dit jaar 18 zou wordenquote:
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen en hier in het dorp zit alleen een boekhandel, kruidvat, DA en AHquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga echt ladingen cadeau's kopen
Nou een bloemetje, een boek, iets van de kruidvat en een doos celebrations van de AH?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik moet kopen en hier in het dorp zit alleen een boekhandel, kruidvat, DA en AH
O en een bloemist.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op je 17e naar Defqon met een gefraudeerde OV-chip moet nog wel lukken maar daar aan het werk komen als 17-jarige?
September.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij pas later dit jaar 18 zou worden
Lol ja idd, zat het ook net te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHA die Surf guru bij Spongebob. Die zwoele stem.
Zeg je moeder heeft wel gigantisch veel tijd en geld in je gestoken, een beetje dankbaarheid mag welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef Japsnars het volgende:
Mijn budget neigt maar naar de ¤10,- - ¤15,- euro dan de ¤40,- - ¤50,-
Maar ik ga inderdaad wel 1 van die dingen kopen
Mijn bankrekening reikt niet eens zo verquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg je moeder heeft wel gigantisch veel tijd en geld in je gestoken, een beetje dankbaarheid mag wel
Waarom datquote:
Okéquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...quote:
De fuck is dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen ergerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk programma is dat loverboys toch ook.
Jij woont niet in een rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Jawelquote:
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Heb ik net gedaan. Echt grappig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.
Ook ik woon in een rijtjeshuis. Ze hebben 2 kinderen van rond de 6 en 8 (En eentje uit een eerdere relatie van 16).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.
Zo rijk zijn we nou ook weer niet. Rijtjeshuizen kosten hier al een fortuin maar binnenkort gaan we dus naar twee-onder-1-kap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |