Precies wat ik zei vannachtquote:
Haha 8 cm.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt nu een mental image dat ik sta te helicopteren, naakt.
Omdat als je dan op staat het zo koud is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik zei vannachthoe raar ben je als je onder een deken nog kleren aan moet trekken omdat je het anders koud hebt. Toen het -9 was hier sliep ik ook gewoon naakt, met m'n raam open (frisse lucht
) en m'n winterdeken, prima toch?
Eindelijk 18.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hartelijk gefelicite..
Ownee 30 januari pas.
Dat dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik zei vannachthoe raar ben je als je onder een deken nog kleren aan moet trekken omdat je het anders koud hebt. Toen het -9 was hier sliep ik ook gewoon naakt, met m'n raam open (frisse lucht
Daarvoor moet je dan ook je verwarming aan doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat als je dan op staat het zo koud is.
Dat dus, en als jij naakt opstaat in de winter, heeft je vriend ten miste nog een warme lul.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook je verwarming aan doen.. Maar in de winter is opstaan hoe dan ook koud, naakt of niet.
quote:
Mijn gevoelens voor je zijn terug door je oude UI.quote:
Ja wtf? lig jij opgerolt compleet onder die deken ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En de zijkant van het dekbed tussen je benen. Lekker koelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vouw altijd met m'n benen het onderste gedeelte van m'n deken om zodat m'n voeten nooit bloot komen te liggen.
Ik ben ook al bijna 30quote:
Als je je eigen leeftijd niet meer kunt ontkennen moet je gewoon de leeftijd van de smatjes ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je eigen leeftijd niet meer kunt ontkennen moet je gewoon de leeftijd van de smatjes ontkennen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vouw altijd met m'n benen het onderste gedeelte van m'n deken om zodat m'n voeten nooit bloot komen te liggen.
quote:
Zoals ik al eerder zei: Ik kan dus écht geen leeftijden schattenquote:
Vanwaar dat?quote:
Hou oud had je me geschatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Ik kan dus écht geen leeftijden schatten
[..]
Vanwaar dat?![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |