Kerstmarkten. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..quote:
Of een andere klassieker: Een tube tandpaste uitknijpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geilerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Een zachte G.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ziek in je hoofd gekkie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geiler
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal niet.! Ik moet echt iets op me hebben liggen.
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
PM-spam@fok.nlquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
Bio, waar kan ik melding maken van PM-spam?
[ afbeelding ]
Dan zou jij Sky dus moeten neukenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.
Ziekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.
Hoi schatjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |