Mijn bankrekening reikt niet eens zo verquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg je moeder heeft wel gigantisch veel tijd en geld in je gestoken, een beetje dankbaarheid mag wel
Waarom datquote:
Okéquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...quote:
De fuck is dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef SethRogen het volgende:
Yo dudes,
I heard my bro Will Ferrel is on this dutch message board?
Where can I find him?
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen ergerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
De buurman is iets aan het veranderen aan zijn huis, hij boort van 9 uur sochtends tot 5 uur savonds(de tijden dat zijn vrouw niet thuis is) en dat al elke dag sinds dinsdag...
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk programma is dat loverboys toch ook.
Jij woont niet in een rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Jawelquote:
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, mijn buurman is al drie jaar lang continu aan het verbouwen dus hier is dat vele malen erger
Heb ik net gedaan. Echt grappig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, de rest moet ik nog even terugkijken.
Ook ik woon in een rijtjeshuis. Ze hebben 2 kinderen van rond de 6 en 8 (En eentje uit een eerdere relatie van 16).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, ik woon in een rijtjes huis. Als hij boort dan klinkt dat heel goed door omdat de muren 1 geheel zijn enzo.
Zo rijk zijn we nou ook weer niet. Rijtjeshuizen kosten hier al een fortuin maar binnenkort gaan we dus naar twee-onder-1-kap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |