Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan ga je het ruilen?
het is alleen geen koop(zondag)
En dan toch nog 13,20 gulden vragen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Joh, die bladen zijn alleen maar bedoeld voor de advertentie-inkomsten.
Daar mee wil ik alleen zeggen dat ze het NU snel nog kan doen, of morgenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Daar mee wil ik alleen zeggen dat ze het NU snel nog kan doen, of morgenof natuurlijk rest van de weken
Eten we pompoensoep?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Was een beetje vaag hoe ik het neerzette inderdaad
Ik ga koken, doei
Daar verwacht ik dan ook wel meer redactioneel professionalisme van dan van zo'n excuus voor een reclamefolder. Het is tenenkrommend, maar de moeite verder niet waard.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef heleen1234 het volgende:
nee, als de marie claire of vrij nederland dit zou doen, t lijkt mij dat er dan direct ontslagen vallen!
Omdat zo'n blad zo overduidelijk gemaakt wordt als vulling rondom advertenties. Dan is de tekstkwaliteit helaas navenant. En 6,50 euro voor zoveel pagina's is ook wel een koopje, dus wat dat betreft is het weer in balans.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef heleen1234 het volgende:
hoezo verwacht je daar meer van?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar iedereen met een beetje opleiding die gaat trouwen irriteert zich hier toch aan.
Ze hebben drie maanden de tijd om zo'n blad uit te brengen en dan verwacht ik meer dan artikelen uit 2008 en spelfouten.
geld terugvragen kan alleen bij het blad zelf en die zijn dus niet te bereiken via de mail en aan de telefoon snappen ze er echt niks van
Je ergert je ergens aan en iets irriteert je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef heleen1234 het volgende:
hoezo verwacht je daar meer van?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar iedereen met een beetje opleiding die gaat trouwen irriteert zich hier toch aan.
Mwah, dat zal wel meevallen. Geen vent die zo'n blad koopt, en van de vrouwen in Nederland zal de doelgroep toch eigenlijk ook alleen de groep vrouwen zijn die op het punt staan te trouwen. Ook daarvan zal hooguit de helft zich aangesproken voelen door dit soort blaadjes (de dromende sprookjesprinsesjes).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef heleen1234 het volgende:
het gaat mij erom dat er in Nederland maar 4 of 5 trouwtijdschriften zijn, die worden goed verkocht, daar gaan miljoenen in om, dan kun je dit toch niet zo in de winkel leggen.
Iedere pagina heeft minimaal twee spel of typfouten en ook echt grove fouten!
het blad ligt bij gianotten, a-h, super de boer enzovoorts. Weet je hoeveel mensen zes euro uitgeven!
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef heleen1234 het volgende:
afgelopen jaar werd er meer dan 2 miljard euro uitgegeven aan tijdschriften (alle soorten tijdschriften) in Nederland.
ik denk dat ongeveer iedere bruid wel minimaal één tijdschrift koopt.
ongeveer 78000 bruiden in 2009
78000x6 euro= 468.000 euro
is toch bijna een half miljoen.
Ik heb zelf ongeveer honderd euro uitgegeven aan deze tijdschriften en denk dat er wel meer bruiden zijn die dit doen.
Ik denk dat je me niet goed begrijpt, ik geef enkel aan dat een half miljoen heel minimaal. Dan heb ik het nog niet over de inkomsten van de advertenties.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:25 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Dat lijkt me wel realistisch, de miljoenen die je er in je eerdere post meteen maar van maakte niet.
ik zeg toch niet dat het tijdschrift enkel zijn zakken vult.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef Copycat het volgende:
Want een blad maken kost helemaal niks, levert enkel geld op ...
Omdat jij het niks vindt, mogen anderen het ook niet kopen? Lekker is dat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef heleen1234 het volgende:
wil gewoon mijn geld terug en dit blad uit de handel hebben
Vooralsnog vind ik dat vrij magertjes onderbouwd, met enkel wat aannames.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef heleen1234 het volgende:
Het is een serieuze branche, waar veel geld in omgaat.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef heleen1234 het volgende:
laatste bericht van zeikwijf dan.
ik ben 28 en trouw in november, heb twee afgeronde hbo opleidingen(ik ben dus niet dom) en heb een eenmanszaak met vier personeelsleden.Ik wordt
quote:
Vergeet mijn suggestie. Dit moet je doen. Oh, wat zul je ze te pakken hebben!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
IK ZOU UIT PROTEST HET HUWELIJK CANCELEN DAT ZAL ZE LEREN.
Ondernemer (natuurlijk persoon) is hoofdelijk aansprakelijk met zowel prive als bedrijfsbezit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef MCH het volgende:
Wat is een eenmansbedrijf met vier personeelsleden
wil jij ontslagen op je geweten hebben omdat jij niet over spelfouten heenleest..?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef heleen1234 het volgende:
nee, als de marie claire of vrij nederland dit zou doen, t lijkt mij dat er dan direct ontslagen vallen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |