Aankomende zomer ga ik trouwen

en zoals vele bruiden met mij, koop ik regelmatig een tijdschrift om me zo voor te bereiden op de grote dag.
Verschillende tijdschriften heb ik al geprobeerd en toen ik bij de Selexyz winkel in Breda het tijdschrift Trouwen zag liggen heb ik deze meegenomen. Bij thuiskomst was ik echter zwaar teleurgesteld.
Het magazine bevat 514 pagina's waarvan er maar 74 (deels)beschreven zijn met artikelen of columns, de artikelen zelf barsten van de spelfouten, typefouten, slordigheidsfouten etc. Ik heb het tijdschrift even onder de loep genomen en ben er met een rode stift doorheen gegaan, op sommige pagina's staan wel 7 fouten (smeuiige, vrtrokken, mannier, achtegrond, kidneren, evrantwoord, champagnespoon etc.).
Verder:
Op blz. 38 is een deel van de tekst weggelaten.
Op blz.136 is ook iets misgegaan en een stuk tekst dubbel geplaatst
en ga zo maar door
Wanneer snijdt je de bruidstaart aan (blz.362)
Alleen vervalt de eind-t bij jij en je als het werkwoord vóór deze voornaamwoorden staat.
Ik heb zes euro betaald voor dit tijdschrift wat ik een belachelijke prijs vind voor wat ik heb gekregen.
Op de voorkant van het tijdschrift staat: Bruidstaarten en wat er mogelijk is. (dit was de reden voor mij om het blad te kopen)
Bruidstaarten worden steeds persoonlijker.
Het artikel heeft alleen niets te maken met de titel op de cover. De informatie die er in staat is zwaar gedateerd.
Op meerdere sites heb ik dat artikel gevonden, maar dan van wat langer geleden(2008

).
bijvoorbeeld:
http://www.trouwadviesbureau.nl/magazine_content.asp?ContentID=276&magazine_cat_id=4 Ik ben zwaar teleurgesteld in dit tijdschrift, doordat er geen gebruik is gemaakt van een spellingscontrole of een eindredactie die de stukken naleest, is het tenenkrommend om het blad te lezen.
ik heb geprobeerd te emailen, maar de emails kunnen niet geleverd worden, dan maar even bellen. Tsja de directeur leest de email maandag pas en tot die tijd kan ik hem dus niet emailen?
Als ik mijn mail niet direct lees, wordt de mail wél bezorgd, tsja, ik begrijp het niet helemaal, wil gewoon mijn geld terug en dit blad uit de handel hebben. Voor zes euro vind ik het echt belachelijk!
[ Bericht 2% gewijzigd door heleen1234 op 07-05-2010 15:41:14 ]