Hoe lang duurt het bij hem voordat hij loost bij constante stimulatie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziekik ga morgen aan m'n vriendje vragen of hij dat ook doet.. Ik geloof er eigenlijk niets van.
Pics van je vriendje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziekik ga morgen aan m'n vriendje vragen of hij dat ook doet.. Ik geloof er eigenlijk niets van.
Nee hij kijkt gewoon naar jou.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja, maar ik ben een ras koukleum dus ik overleef dat wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.
Pardon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.
quote:Delivery to the following recipient failed permanently:
PM-spam@fok.nl
Dit klinkt wel heel viesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Er komt vandaag niet normaal veel bagger uit mijn vingers
Oke je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het bij hem voordat hij loost bij constante stimulatie?
Ik post heel veel bagger, ja.quote:
NEE!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hij kijkt gewoon naar jou.Ooh is dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja ook prima, liever dat dan dat hij in 10 seconden komt.
Mannen moeten 'm onderdrukken. Naja, hoeft niet maar dan is het een vrij korte relatie, hij is dronken of het betreft een one night stand waarbij je de chick in kwestie weer de straat op kwakt want je bent je zaad kwijt en je gaat bier drinken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijkmet mijn strakke lichaam en lieve gezichtje zou je binnen 10 seconden moeten komen
.. Dus moet hij nog zeker 10 minuten aan moord en boodschappen denken.
More morequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mannen moeten 'm onderdrukken. Naja, hoeft niet maar dan is het een vrij korte relatie, hij is dronken of het betreft een one night stand waarbij je de chick in kwestie weer de straat op kwakt want je bent je zaad kwijt en je gaat bier drinken.
Ik geef je nu een kijkje in de psyche van een man.
Waarom zou je dat denkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef Japsnars het volgende:
Volgens mij is Bt nog slapper dan de elastieken in sugar lee hoopers leggings
Denk 't niet, soms gaat het zo snel.. kom je niet meer aan typen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Weet je wat handig zou zijn? een pagina die automatisch refreshed wanneer er een nieuwe post is.
Soort van chat.
Wegens jouw nympfomanie.quote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Weet je wat handig zou zijn? een pagina die automatisch refreshed wanneer er een nieuwe post is.
Soort van chat.
Precies.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk 't niet, soms gaat het zo snel.. kom je niet meer aan typen.
En we weten hoe dat gingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies.
Overigens kan je dan beter een groepsgeprek op MSN starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |