quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scheelt dat ik dan ook geen emoe van binnen ben..
wat is nou meer emoe, jij die emoe liedjes opzoekt, of ik die ze niet luister?quote:
Groetjes aan knuffelmeisjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga ff pitten en daarna es wat eten. Speel fijn hier
Fighting Emoquote:
Stiekum luister je ze welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is nou meer emoe, jij die emoe liedjes opzoekt, of ik die ze niet luister?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scheelt dat ik dan ook geen emoe van binnen ben..
die, kijk ik nog even, agenda op het werk laten liggenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.cafecamelot.nl/ ?
Uur of acht?
Emo on the runquote:
coolquote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die, kijk ik nog even, agenda op het werk laten liggen
Orlyquote:
Emoequote:
vooroordeelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:41 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Stiekum luister je ze welen het was om te kijken of jeje zelf erin herkende
Don't take the easy way outquote:
Rustquote:
Jawel want hij was zo depri dat hij in zijn emo bui een overdosis nam en dood ging = het toppunt van emoheidquote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vooroordeel
ik luister elvis, lijkt me niet echt emoe
Cobain deed het VEUL stoerder!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Jawel want hij was zo depri dat hij in zijn emo bui een overdosis nam en dood ging = het toppunt van emoheid
Hij deed het voordat het cool was.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ja maar Elvis was VEUL eerder
Cobain, wat een ongelofelijke zielige emo was dat zeg.quote:
Maar wel een goede zangerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cobain, wat een ongelofelijke zielige emo was dat zeg.![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)fmoord-gevonden.html
Als je gewoon hier blijft hoef je ook niks terug te vindenquote:
Ik was niet van plan om echt te blijvenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:49 schreef Nexie het volgende:
Als je gewoon hier blijft hoef je ook niks terug te vinden
Vind je? Ik vind het overgewaardeerde shit. Maar goed, da's mijn mening.quote:
Jezus dan, die was er pas vroeg bijquote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ja maar Elvis was VEUL eerder
Bummerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om echt te blijven
Emoes.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dan, die was er pas vroeg bij
Ik heb geen idee waar het over gaat eigenlijk
Jij bedelt om chocola of een stijve lul?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bedelt om chocola of een stijve lul?
Hoeft ook niet, je aanwezigheid is voldoende!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb niet altijd een toegevoegde waarde he
En weten allemaal dat het qua muziek niet veel voorsteltquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het overgewaardeerde shit. Maar goed, da's mijn mening.
Ging over emo zelfmoord plegen, en op zich, was het zelfmoord, en Jezus was best wel enorm emo..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dan, die was er pas vroeg bij
Ik heb geen idee waar het over gaat eigenlijk
En dan ga je nog eens slaan ookquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je aanwezigheid is voldoende!
Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Net zoiets als appelmoes, maar dan anders
De ultieme krasser ja, die wonden in z'n pols doet niemand hem na. Al denk ik niet dat Jezus er zelf heel erg blij mee was.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weten allemaal dat het qua muziek niet veel voorstelt
[..]
Ging over emo zelfmoord plegen, en op zich, was het zelfmoord, en Jezus was best wel enorm emo..
Ik vond hem grappig hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderIk vond hem best geslaagd!
Ik denk dat de orly uil samen met de rest van het vervuilde medium dat het internet heet de jeugd verpest heeft, schande!
Oh beetje jammer, dat wist ik dan weer niet. Vandaar de matige ontvangstquote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig hoorHij was al zo'n 100x gemaakt vroegah door Godtje
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderIk vond hem best geslaagd!
Ik denk dat de orly uil samen met de rest van het vervuilde medium dat het internet heet de jeugd verpest heeft, schande!
* tijnbrein smeert chocola op zijn lulquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein smeert chocola op zijn lul
Hij moest het doen voor ons hequote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ultieme krasser ja, die wonden in z'n pols doet niemand hem na. Al denk ik niet dat Jezus er zelf heel erg blij mee was.
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!quote:
Kan je praten tot je een ons weegt :pquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!
Dan moet je wel veel te vertellen hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef Nexie het volgende:
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!
quote:
Zit geen eind aan!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel te vertellen hebben
Kutuilquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef boudemaniak het volgende:
En niks tegen die uil he![]()
[ afbeelding ]
Geeeeeen idee! Als je het niet meer weet dan waarschijnlijk nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik trouwens al ooit van jou een foto gezien?
Nee, nee en neequote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
En zijn hier nog woest wild spannende dingen gebeurd?
nog rellen?
nog mensen single af?
nog geslet?!
QFTquote:
Sturen, sturenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Geeeeeen idee! Als je het niet meer weet dan waarschijnlijk niet
Het is maar wat je in je foef wil.. Denk dat als ik een vrouw zou zijn een uil niet in mijn top 10 van dildo vervangende producten zou staanquote:
*meldtquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog mensen single af?
vrijwel dagelijks, heel af en toe, vrijwel dagelijksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog rellen?
nog mensen single af?
nog geslet?!
Omdat ik saai benquote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom niet, waarom niet en waarom niet?
Was wel gezellig, klein stukje met de trein, maar nog nooit eerder ontmoet. Was leukquote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef Nouk84 het volgende:
Vooruit baby, omdat ik het nog op tijd las, speciaal voor jou![]()
Sukkelquote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
(hoewel ik een trio heb afgezegd voor vanavond
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vrijwel dagelijks, heel af en toe, vrijwel dagelijks
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vrijwel dagelijks, heel af en toe, vrijwel dagelijks
Je bent niet de enige!quote:
Triple no.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog rellen?
nog mensen single af?
nog geslet?!
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
believe it or not, maar omdat ik verstandig kan doen
KZ is leukquote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel gezellig, klein stukje met de trein, maar nog nooit eerder ontmoet. Was leuk
Sukkel!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
believe it or not, maar omdat ik verstandig kan doen
Wel heel stoer gedaan maar niet gereltquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog rellen?
quote:nog mensen single af?
quote:nog geslet?!
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er een sukkel? Ik kan trio's afzeggen... what does that tell you
quote:Sukkel!
Scherpquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie is er een sukkel? Ik kan trio's afzeggen... what does that tell you
Van getrouwde vrouwen blijf je af! dat hoort niet! doerak!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef dewintermuis het volgende:
wel geflitt met getrouwde vrouwen : <
Trioooooooquote:
quote:
Arme jongen, beetje last van haantjes gedrag?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van getrouwde vrouwen blijf je af! dat hoort niet! doerak!
en stoer doen...stoer zijn!
wereld van verschil
Heel erg! maar dat is ook niet anders dan terecht!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
Arme jongen, beetje last van haantjes gedrag?
Jij kan ook niet andersquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triooooooo![]()
En dat wijs ik niet af babs
Ikquote:
Oh wee als je dat afwijstquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triooooooo![]()
En dat wijs ik niet af babs
quote:
I know, I know. Is je nieuwe crib al opgeleverd of is dat pas eind van het jaar ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.!onderschat jezelf niet he! kreng mag dan
zijn.. jij bent
Anytimequote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maak het zaterdag maar goed met me
Nietquote:
Halverwege het jaar.. ben nu bezig met inrichting.. vloeren kijken etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
I know, I know. Is je nieuwe crib al opgeleverd of is dat pas eind van het jaar ofzo?
Ikquote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zaterdag is die meet. Gaan daar echt nog mensen naar toe?
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zaterdag is die meet. Gaan daar echt nog mensen naar toe?
Sorry, maar ik val toch op iets andere vrouwenquote:
Stoer. Ik moest een paar uur geleden nog aan je denken, was nog in je nieuwe hood. Kom je bij/boven het nieuwe winkelcentrum aldaar te wonen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Halverwege het jaar.. ben nu bezig met inrichting.. vloeren kijken etc.
Wieso?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en alle jongetjes zitten nu met een knoepert mee te lezen
Omdat ik er benquote:
Hoe ga jij er eigenlijk naartoe dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
Omdat ik er benDat je daar nog over na moet denken
Ik kom er vlakbij te wonen... Hoekje Hardenbroek/ Utrechtse heuvelrug.. Krijg dus mooi uitzicht op een ondergaande zon boven de vijverquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer. Ik moest een paar uur geleden nog aan je denken, was nog in je nieuwe hood. Kom je bij/boven het nieuwe winkelcentrum aldaar te wonen?
Fokkers zijn niets gewendquote:
Volgens Google Maps is dat midden in een weiland.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kom er vlakbij te wonen... Hoekje Hardenbroek/ Utrechtse heuvelrug.. Krijg dus mooi uitzicht op een ondergaande zon boven de vijver
Voor mijquote:
Moet je ook op kaart drukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is dat midden in een weiland.
Is ideaal, rechtstreekse verbinding, practisch naast het hotel, niet zo duur ivm OVquote:
Ik weet, ben er vaak genoeg mee gereisd. als ik ga wordt het ook de trein.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ideaal, rechtstreekse verbinding, practisch naast het hotel, niet zo duur ivm OV
Of de nieuwe blauwen. Al zitten de oranje banken beterquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De mooiste trein van de NS.Lekker chillen op de oranje banken.
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotelquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet, ben er vaak genoeg mee gereisd. als ik ga wordt het ook de trein.
Die oranje zijn zo heerlijk old school.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Of de nieuwe blauwen. Al zitten de oranje banken beter
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotel
Maar die nieuwe blauwe hebben ledlampjes, en een LCD-scherm in iedere coupe : ')quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he, zo zonde dat dat veranderd wordt... Oranje zit inderdaad veel beter. Veel mooier ook imo.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die oranje zijn zo heerlijk old school.
Dan ga jij straatracen gaan wij bier drinkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Nexie het volgende:
Hoe zit het dan met die straatrace als iedereen met OV gaat?
Misschien dat ik rond die tijd juist weg ga uit Utrecht, ik zal zwaaien als ik bekenden zie
een straatrace in een kia c'eed station 1.4 ecodynamics?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Nexie het volgende:
Hoe zit het dan met die straatrace als iedereen met OV gaat?
Misschien dat ik rond die tijd juist weg ga uit Utrecht, ik zal zwaaien als ik bekenden zie
mail je mij daar nog overquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotel
Ik ga ook met OVquote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga jij straatracen gaan wij bier drinken
Ook, en het oogt minder warm....quote:
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mail je mij daar nog overzodat ik dat ook weet
Al zijn die tafeltjes van de nieuwe treinen wel beterquote:
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met zo'n ding.
Alleen wel met een andere.
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de treinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.
Wat vervelend zeg.. barhangenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
11 graden en regen zaterdag. dat wordt barhangen
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Al zijn die tafeltjes van de nieuwe treinen wel beter
Wat erg!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Truequote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de trein
Dat is waar. Ik ga met een rechtstreekse trein dus ik hoef niet over te stappen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.
Je bent ook veel te grootquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.
Ja echt verschrikkelijkquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm.. misschien dat ik nog even op mijn fietsje spring zaterdag dan.. een heeeel erg grote misschien
Hè, vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dibs op de plek bij de kilkenny tap
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga met een rechtstreekse trein dus ik hoef niet over te stappen.
Ja, maar jij reist eerste klas toch? Zoiets meende ik laatst te lezen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de trein
Daarom dusquote:
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last van
Daar zal het hem vast inzittenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tsjah, als Q. gaat dan ga ik misschien ook![]()
goed heh
Als je de ene trein uit moet en de andere weer in, stap je overquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.
Geheimpje: met een 1ste klas kaartje mag je ook in de 2de klasquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar jij reist eerste klas toch? Zoiets meende ik laatst te lezen.
Da's waar maar niks relaxter dan in Groningen instappen, tussen Assen en Zwolle even wat te slapen en dan wakker worden tot Utrecht.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.
Dan krijg jij van mij een glaasje limonade dan drink ik die vieze alcohol wel opquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]vond ik ook al.. alcohol enzo.. bah
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dibs op de plek bij de kilkenny tap
Heul niet jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij een glaasje limonade dan drink ik die vieze alcohol wel op
Zo ieniemienie dat je geeneens met je voeten bij de grond kan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last van
Een andere treindienst van Leeuwarden naar Utrecht is er ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Socios het volgende:
Mooi crossplatform in Amersfoort. Ik neem wel een rechtstreekse Koploper van Leeuwarden naar Utrecht Centraal. Minder stops onderweg tussen Leeuwarden en Zwolle.
Broeder.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tsjah, als Q. gaat dan ga ik misschien ook![]()
goed heh
Minder stops dan de Intercity van Leeuwarden naar Schiphol en overstap in Amersfoort....quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Socios het volgende:
Mooi crossplatform in Amersfoort. Ik neem wel een rechtstreekse Koploper van Leeuwarden naar Utrecht Centraal. Minder stops onderweg.
Da's waar.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geheimpje: met een 1ste klas kaartje mag je ook in de 2de klas
Nee, dat lukt nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ieniemienie dat je geeneens met je voeten bij de grond kan?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Hondekoppen
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.
Volgens m'n ID 1.64. Maar dat kan niet kloppenquote:
Samen die vieze alcohol op drinken dan?quote:
Maar dan moet je wel op het puntje van de stoel zitten?quote:
Nou ja, met overstap in Amersfoort wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Een andere treindienst van Leeuwarden naar Utrecht is er ook niet
Ik 1.61 en een halfquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens m'n ID 1.64. Maar dat kan niet kloppen
Inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!
Ze schenken tegenwoordig Amstel bij de O'Connels.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen die vieze alcohol op drinken dan?
Maar vakmanschap is meesterschap en komt tijd, komt Grolsch.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoonquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgende maand gaat Mat ´54 museumritten maken. Tijden in de Hondekop laten herleven.
Klopt. Maar het aantal stops blijft ongeveer hetzelfde. Meppel en Grou/Jirnsum komen erbij.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, met overstap in Amersfoort wel natuurlijk.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze schenken tegenwoordig Amstel bij de O'Connels..
Iemand moet het dus offer ik mij wel opquote:
Kan best zijn, maar als je kijkt naar de historie achter deze meet, heb ik gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar vakmanschap is meesterschap en komt tijd, komt Grolsch.
Dan gaan we naar een andere Irish Pubquote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, schat, dat is plan V/T. Hondekoppen zijn ouder.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoon
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar als je kijkt naar de historie achter deze meet, heb ik gelijk.
Reusquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij win ik het nog steeds van iedereen hier met mijn 1.94
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zie je.. we passen gewoon perfect bij elkaar
Ja jij welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het stoptreinmaterieel.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoon
Sowieso, Nederlands bier bij een Ierse pub.quote:
Hoi, 1m96 hier...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, schat, dat is plan V/T. Hondekoppen zijn ouder.
En ze hebben ook Murphy's (so? Er is Kilkenny) (oh, en Strongbow van de tap)quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso, Nederlands bier bij een Ierse pub.![]()
KilkennyGuiness
Wil ik best. Maar Amstelquote:
Eigenlijk niet... Maar zo worden ze wel vaak genoemd, ja...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Die krengen die nu nog rijden heten toch ook gewoon hondekop?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.quote:
En welke bieren gaan we allemaal proeven dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil ik best. Maar Amstel
Ow wacht, we doen bier, wat maak ik me dan druk om smerige pils
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het stoptreinmaterieel.
Dit rijdt nog inderdaad:
[ afbeelding ]
Hondekop: (Voorloper Koploper)
[ afbeelding ]
Vergelijk de foto´s.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.
Daar lopen ze sowieso een paar decennia achter.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.
Hey psst zij zit bijna op IPHquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkennerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke bieren gaan we allemaal proeven dan?
Klopt ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaar
Ik noem het gewoon trein klaarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaar
Nee, da's goddelijkquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.
Well, excuuuuuse mequote:
Ja, dat deed ik. Zoals ik zeg, die rijden nog wel. Tussen Groningen en Leeuwarden ook nog voor vijf jaar terug.quote:
Dan ga ik dat ook doenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkenner
Dat geldt in principe voor iedere vrouw. Alleen de één moet op de knieën en de ander kan gewoon blijven staan.quote:
Oke dat wil ik dan wel eens zien hoe sterk jij bentquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkenner
Ik ben in staat om naar de meet te komen en dan mag jij mij overal naartoe tillen. Want jij bent heul sterk.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt in principe voor iedere vrouw. Alleen de één moet op de knieën en de ander kan gewoon blijven staan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat wil ik dan wel eens zien hoe sterk jij bent
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in staat om naar de meet te komen en dan mag jij mij overal naartoe tillen. Want jij bent heul sterk.
Gewoon handje drukken en kijken wie er sterker isquote:
Dan maak ik mij wel heel klein als ik op je rug zit. En Samzz wil helpen zei ze al.quote:
Dat verlies ikquote:Op maandag 22 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon handje drukken en kijken wie er sterker is
Nee... Tussen Groningen en Leeuwarden reden wel zogenaamde Buffels (DM ´90)quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat deed ik. Zoals ik zeg, die rijden nog wel. Tussen Groningen en Leeuwarden ook nog voor vijf jaar terug.
Dan moet het wel gaan lukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel heel klein als ik op je rug zit. En Samzz wil helpen zei ze al.
Eh... Arriva rijdt daar...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee... Tussen Groningen en Leeuwarden reden wel zogenaamde Buffels (DM ´90)
[ afbeelding ]
Dieseltreinen... Helaas geen bovenleiding tussen de twee Noordelijke hoofdsteden.
Nee joh!quote:
Of je laat dan je tieten zienquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh!
*fluistert iets over voet op bepaalde plaats drukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |