quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last van
Daar zal het hem vast inzittenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tsjah, als Q. gaat dan ga ik misschien ook![]()
goed heh
Als je de ene trein uit moet en de andere weer in, stap je overquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.
Geheimpje: met een 1ste klas kaartje mag je ook in de 2de klasquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar jij reist eerste klas toch? Zoiets meende ik laatst te lezen.
Da's waar maar niks relaxter dan in Groningen instappen, tussen Assen en Zwolle even wat te slapen en dan wakker worden tot Utrecht.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.
Dan krijg jij van mij een glaasje limonade dan drink ik die vieze alcohol wel opquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]vond ik ook al.. alcohol enzo.. bah
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dibs op de plek bij de kilkenny tap
Heul niet jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij een glaasje limonade dan drink ik die vieze alcohol wel op
Zo ieniemienie dat je geeneens met je voeten bij de grond kan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last van
Een andere treindienst van Leeuwarden naar Utrecht is er ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Socios het volgende:
Mooi crossplatform in Amersfoort. Ik neem wel een rechtstreekse Koploper van Leeuwarden naar Utrecht Centraal. Minder stops onderweg tussen Leeuwarden en Zwolle.
Broeder.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tsjah, als Q. gaat dan ga ik misschien ook![]()
goed heh
Minder stops dan de Intercity van Leeuwarden naar Schiphol en overstap in Amersfoort....quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Socios het volgende:
Mooi crossplatform in Amersfoort. Ik neem wel een rechtstreekse Koploper van Leeuwarden naar Utrecht Centraal. Minder stops onderweg.
Da's waar.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geheimpje: met een 1ste klas kaartje mag je ook in de 2de klas
Nee, dat lukt nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ieniemienie dat je geeneens met je voeten bij de grond kan?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Hondekoppen
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.
Volgens m'n ID 1.64. Maar dat kan niet kloppenquote:
Samen die vieze alcohol op drinken dan?quote:
Maar dan moet je wel op het puntje van de stoel zitten?quote:
Nou ja, met overstap in Amersfoort wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Een andere treindienst van Leeuwarden naar Utrecht is er ook niet
Ik 1.61 en een halfquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens m'n ID 1.64. Maar dat kan niet kloppen
Inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!
Ze schenken tegenwoordig Amstel bij de O'Connels.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Samzz en ik gaan wel bij de Grolsch-tap zitten.
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen die vieze alcohol op drinken dan?
Maar vakmanschap is meesterschap en komt tijd, komt Grolsch.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz gaat helemaal niet aan de Grolsch, Samzz gaat bier proeven!
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoonquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Socios het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgende maand gaat Mat ´54 museumritten maken. Tijden in de Hondekop laten herleven.
Klopt. Maar het aantal stops blijft ongeveer hetzelfde. Meppel en Grou/Jirnsum komen erbij.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, met overstap in Amersfoort wel natuurlijk.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze schenken tegenwoordig Amstel bij de O'Connels..
Iemand moet het dus offer ik mij wel opquote:
Kan best zijn, maar als je kijkt naar de historie achter deze meet, heb ik gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar vakmanschap is meesterschap en komt tijd, komt Grolsch.
Dan gaan we naar een andere Irish Pubquote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, schat, dat is plan V/T. Hondekoppen zijn ouder.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoon
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar als je kijkt naar de historie achter deze meet, heb ik gelijk.
Reusquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij win ik het nog steeds van iedereen hier met mijn 1.94
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zie je.. we passen gewoon perfect bij elkaar
Ja jij welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het stoptreinmaterieel.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Museumritten? Die dingen rijden nog gewoon
Sowieso, Nederlands bier bij een Ierse pub.quote:
Hoi, 1m96 hier...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, schat, dat is plan V/T. Hondekoppen zijn ouder.
En ze hebben ook Murphy's (so? Er is Kilkenny) (oh, en Strongbow van de tap)quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso, Nederlands bier bij een Ierse pub.![]()
KilkennyGuiness
Wil ik best. Maar Amstelquote:
Eigenlijk niet... Maar zo worden ze wel vaak genoemd, ja...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Die krengen die nu nog rijden heten toch ook gewoon hondekop?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.quote:
En welke bieren gaan we allemaal proeven dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil ik best. Maar Amstel
Ow wacht, we doen bier, wat maak ik me dan druk om smerige pils
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het stoptreinmaterieel.
Dit rijdt nog inderdaad:
[ afbeelding ]
Hondekop: (Voorloper Koploper)
[ afbeelding ]
Vergelijk de foto´s.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.
Daar lopen ze sowieso een paar decennia achter.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... En de oude hondenkoppen ook nog. Zie ze regelmatig in de buurt van Eindhoven/Deurne.
Hey psst zij zit bijna op IPHquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkennerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke bieren gaan we allemaal proeven dan?
Klopt ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaar
Ik noem het gewoon trein klaarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik als leek blijf het gewoon Hondekop noemen. Ze lijken op elkaar
Nee, da's goddelijkquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt best een grote mond voor een onderdeurtje.
Well, excuuuuuse mequote:
Ja, dat deed ik. Zoals ik zeg, die rijden nog wel. Tussen Groningen en Leeuwarden ook nog voor vijf jaar terug.quote:
Dan ga ik dat ook doenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkenner
Dat geldt in principe voor iedere vrouw. Alleen de één moet op de knieën en de ander kan gewoon blijven staan.quote:
Oke dat wil ik dan wel eens zien hoe sterk jij bentquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik proef wat Babs zegt. Hij is de bierkenner
Ik ben in staat om naar de meet te komen en dan mag jij mij overal naartoe tillen. Want jij bent heul sterk.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt in principe voor iedere vrouw. Alleen de één moet op de knieën en de ander kan gewoon blijven staan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat wil ik dan wel eens zien hoe sterk jij bent
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in staat om naar de meet te komen en dan mag jij mij overal naartoe tillen. Want jij bent heul sterk.
Gewoon handje drukken en kijken wie er sterker isquote:
Dan maak ik mij wel heel klein als ik op je rug zit. En Samzz wil helpen zei ze al.quote:
Dat verlies ikquote:Op maandag 22 maart 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon handje drukken en kijken wie er sterker is
Nee... Tussen Groningen en Leeuwarden reden wel zogenaamde Buffels (DM ´90)quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat deed ik. Zoals ik zeg, die rijden nog wel. Tussen Groningen en Leeuwarden ook nog voor vijf jaar terug.
Dan moet het wel gaan lukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel heel klein als ik op je rug zit. En Samzz wil helpen zei ze al.
Eh... Arriva rijdt daar...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee... Tussen Groningen en Leeuwarden reden wel zogenaamde Buffels (DM ´90)
[ afbeelding ]
Dieseltreinen... Helaas geen bovenleiding tussen de twee Noordelijke hoofdsteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |