Gefeliciteerd meidquote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Hij is volgens mij goed![]()
het heeft mij dan ook de gehele dag geduurdMaar anders hoor ik het morgen wel weer
Geef d'r een dikke kus van me. En neem er zelf ook één.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo maar eens naar het station, even van Almelo naar Deventer treinen met KZ
Philadelphia op tv?quote:
quote:
Ik zou vanaaf met de beste vriendin gaan eten met wat vrienden. Maar ze zegt af. Moe van de K-kanker en vrijhdag viert ze d'r verjaardag voor vrienden (ook eten), zondag is ze echt jarig (weer eten, voor familie) en daarna vertrekt ze. Waarheen geen idee. Geen idee hoe lang. Maar ff weg van de kanker en de artsen en d'r werk en alles wat haar aan die K herinnert.quote:
Mannen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Van het weekend in de kroeg: Iemand wil iets bestellen dus ik loop naar hem toe, zegt hij; "Wil je seks met mij?" Ik: "WAT zei je?" Hij: "Ja, je hoorde me wel.". Ik: "Eeuuhhm, nee." Hij: "Duidelijk, maar mag ik wel dit, dit en dit van je?"
Daarna: Nog iemand anders: "Mag ik 4 biertjes en een cola van je?" Ik: "Jazeker" *pakt bestelling. "Dat is dan 11,20 alsjeblieft" Hij: "Als je het uitmaakt." Ik: "Nee, 11,20 alsjeblieft" Hij weer: "Als je het uitmaakt, want ik zag hem vorige week in (naam kroeg) en ik ben beter." Ik: lachend "Nee" Wat een figuur
quote:
quote:
Lucky youquote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cognos, Toad, Acces en Excel
Ook in die volgorde
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-beenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat ze ver weg? Ze zal toch wel een beetje een idee hebben waarheen e.d.? Gaat ze alleen?
Jeetje, dat is nogal wat! Maar wel goed voor haar waarschijnlijk.. Heeft ze de komende periode geen chemo meer of iets dergelijks?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-been) en richting het zuiden. Maastricht, Parijs, Nice, en dan Italie of Spanje, weet ze nog niet. Gewoon wat d'r gevoel het ingeeft.
Idem met de tijd. Als ze na 1 week heimwee krijgt en gek wordt komt ze misschien net tot Luik en keert ze om... maar het kan ook goed 3 of 4 maanden zijn. Haar kennende is die niet na 1 week terug
Ik ga d'r heeeeeeeeeeel erg missen, maar ze moet het gewoon doen. Ff weg van alles. Maar dan vindt ze zich af en toe laf en ziet ze 't als "vluchten". Alleen als ze hierblijft dan vlucht ze in d'r werk en valt ze straks om. Gaan dus. Naar de zon, doet ook minder zeer.
Dus gemengde gevoelens voor ons allebei. Maar heb beloofd d'r op te zoeken een weekendje als ze in Nice of zo ergens zit.
Yo! How's my lil' manbitch?quote:
It's pretty damn cool here broquote:
Ze doet mee aan een soort experiment, omdat er maar 6 in Europa zijn met haar vorm van kanker. En da's op donderdag aan een infuus hangen. Geen idee of dat nu stopt omdat het klaar is, of dat ze heeft gezegd "Sorry jongens, ik kap er mee, ik moet weg".quote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is nogal wat! Maar wel goed voor haar waarschijnlijk.. Heeft ze de komende periode geen chemo meer of iets dergelijks?
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
It's pretty damn cool here broGot myself a daaamn nice woman
![]()
Notttin'. Gonna have ta cuddle someting else.quote:Sup with you and cuddleturk
[Singles] hebben er zin in!!quote:
quote:[..]
Notttin'. Gonna have ta cuddle someting else.
Aaah oké.. Heftig hoor..quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ze doet mee aan een soort experiment, omdat er maar 6 in Europa zijn met haar vorm van kanker. En da's op donderdag aan een infuus hangen. Geen idee of dat nu stopt omdat het klaar is, of dat ze heeft gezegd "Sorry jongens, ik kap er mee, ik moet weg".
Maar de kanker is weg he. Die is er uit gehaald. Dat experiment is een soort van chemo, maar die zou de kans dat het terugkomt moeten reduceren. Die kans is nl 1 op 3. Zeker omdat het al de 2e keer was. En dat spul zou de kans dus reduceren naar (geloof ik) 1 op 5.
Ik had een gemengd leuke date laatst.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
[Singles] hebben er zin in!!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
tijd voor een nieuwe bitch?
Ja het wordt tijd dat dat gezeik ophoudt.quote:
www.hookers.nlquote:Op maandag 22 maart 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een gemengd leuke date laatst.
Met een leuke jongen. Die vrijdag nog om 2u sms'te dat ie aan me dacht.
Maar goed, of dat iets gaan worden betwijfel ik.
Ik kan geen mannen vinden, en als ik ze vind kan ik ze niet aan me vinden
WAT DOE IK VERKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRD!
(You're a bitch, angel. That might do it.)
Ach ik ken ergere scenario'squote:Op maandag 22 maart 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat dat gezeik ophoudt.
Niet dat ik vind dat zij zeikt hoor
Maar ze is het zelf ook zo Zo ZO beu.
Ze wordt 28 en d'r leven staat al gvd 4 jaar op pauze onderhand!
en ook dat "vluchten" is een logische stap in het verwerken van die vreselijke ziekte. ook het doorwerken is daar een manier van. Maar liever dat ze eventjes goed uit gaat waaien en aan niets denken dan dat ze zich op het werk stort.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-been) en richting het zuiden. Maastricht, Parijs, Nice, en dan Italie of Spanje, weet ze nog niet. Gewoon wat d'r gevoel het ingeeft.
Idem met de tijd. Als ze na 1 week heimwee krijgt en gek wordt komt ze misschien net tot Luik en keert ze om... maar het kan ook goed 3 of 4 maanden zijn. Haar kennende is die niet na 1 week terug
Ik ga d'r heeeeeeeeeeel erg missen, maar ze moet het gewoon doen. Ff weg van alles. Maar dan vindt ze zich af en toe laf en ziet ze 't als "vluchten". Alleen als ze hierblijft dan vlucht ze in d'r werk en valt ze straks om. Gaan dus. Naar de zon, doet ook minder zeer.
Dus gemengde gevoelens voor ons allebei. Maar heb beloofd d'r op te zoeken een weekendje als ze in Nice of zo ergens zit.
dat wordt dan maar friet halen hequote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef STING het volgende:
Neee..... het is niet waar
Ik heb...ik heb... geen crutons meer in huis
Geef me 1 week, en het is opquote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag nog 500 smsjes versturen deze rest van de maanden 31 euro verbellen
is deze ook interessant? indien ja ga er voor ondanks dat het de verkeerde isquote:Op maandag 22 maart 2010 18:07 schreef mrbox het volgende:
Shit de verkeerde op hyves een bericht gestuurd
Nu weet ik nog steeds niet hoe ze er uit ziet
Nee en neequote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is deze ook interessant? indien ja ga er voor ondanks dat het de verkeerde is
ik heb wel eens de verkeerde toegevoegd op hyves na een avond stappen en daar erg leuk contact aan overgehoudenquote:
Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.quote:
Foxie Foxtrot!quote:
Graagquote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijn belminuten mag je zo van mij hebben
al anderhalve week, en geen cam bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.![]()
Zit jij al in Veracruz? Zo ja, doe es een fotootje?
Ik ken het... denk dat ik voortaan ook wat eerder mijn bed in moet duiken, lig nog net niet te slapen op mijn toetsenbordzzzzzzzzzquote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.![]()
Goed man, hoe bevalt het? Al een piso gevonden? Beetje werk kunnen scoren? Etc?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
al anderhalve week, en geen cam bij.
over een paar weken post ik er wel een paar, dan komt een vriendin me opzoeken.
Nee, ben veel te goed in wat ik doe. Maar daardoor krijg ik ook veel druk.quote:
Ja he? Daar had ik geen kans voor (moest cursus volgen). En het cursusmateriaal is al aardig pittig. Maar wetende dat ik dit moet gaan toepassen op een gebied waar dit niet kan en ik mogelijkheden moet vinden om het wel te laten slagen, dat is wel ff eng.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken het... denk dat ik voortaan ook wat eerder mijn bed in moet duiken, lig nog net niet te slapen op mijn toetsenbordzzzzzzzzz
En daarom zit je hier sociaal te doen op fok?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat minder sociale dingetjes doen, maar dat is nou juist zo leuk.
Dat doe ik er ook nog bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
En daarom zit je hier sociaal te doen op fok?
Je hebt t er maar druk meequote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik er ook nog bij.
6 nachten achter elkaar uitgaan, drinken en blowen en tussendoor nog ff scoren op mn werk...![]()
En deze week is het niet anders. En dan vrijdag feestje en zaterdag FOK!meet.
Jup. Gewoon ff vroeg gaan slapen straks, dan ben ik morgen weer de fanatieke ADHD'er als vanouds.quote:
Fietsfile?quote:
Suikerbossie!quote:
patserquote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik er ook nog bij.
6 nachten achter elkaar uitgaan, drinken en blowen en tussendoor nog ff scoren op mn werk...![]()
En deze week is het niet anders. En dan vrijdag feestje en zaterdag FOK!meet.
dumbassquote:
was het toch niet helemaal goed dan? je opgeleverde document dan hequote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat langer gebleven op het werk om alles nog af te maken
Netjes Cue_, ben trots op jequote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat langer gebleven op het werk om alles nog af te maken
Humorloos.quote:
Clownquote:
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekendquote:
Kloon ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekend
Was het rokjesdag bij jou?quote:
Dan zal het lastig worden bij de vrouwen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekend
Uhm.. toevallig wel.. why?quote:
quote:
Join the club, en bij mij is het nog niet echt heel erg nodig (ik maak het mezelf alleen moeilijk als ik niet wat doe een dezer dagen) maar dan lukt het bij mij al helemaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef silent_scream1 het volgende:
pfft ik moet zo gaan leren, maar ik heb geen zin ...
Vertel mij wat..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zal het lastig worden bij de vrouwen.
Neequote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
was het toch niet helemaal goed dan? je opgeleverde document dan he
Nja ik heb 12 april een belangrijk tentamen en die moet ik halen, anders krijg ik in juli mijn diploma niet, beetje jammer van mijn afstudeerstage als ik dan nog een half jaar moet wachtenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Join the club, en bij mij is het nog niet echt heel erg nodig (ik maak het mezelf alleen moeilijk als ik niet wat doe een dezer dagen) maar dan lukt het bij mij al helemaal nietde druk moet er zijn!
een zwarte, met tule, waarbij de tule tot net over de knie komt en de rok zelf tot net boven de knie, met een zwarte legging en laarzen met hakquote:
ik heb hem al uitquote:
!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een zwarte, met tule, waarbij de tule tot net over de knie komt en de rok zelf tot net boven de knie, met een zwarte legging en laarzen met hak
Kom jij ook dan?quote:
Jij gaat niet naar de meet van aankomende zaterdagquote:
Ik zou echt moeite hebben om nu al te beginnen voor iets van 12 april, maar snap dat het wel slim is om te doen zeker met zulke gevolgenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nja ik heb 12 april een belangrijk tentamen en die moet ik halen, anders krijg ik in juli mijn diploma niet, beetje jammer van mijn afstudeerstage als ik dan nog een half jaar moet wachten
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoorquote:
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraardquote:
quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
Jij gaat niet naar de meet van aankomende zaterdag![]()
...Of wel?
Gewoon zorgen dat de rest van je gezelschap nog minder humor heeftquote:
Bummer, you still ow me some nudie picsquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoor![]()
[..]
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraard) eroverheen
Leuk!!quote:
nee nee, die heb ik jou gestuurd..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bummer, you still ow me some nudie pics
Niet van die moeilijke dingen eisenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de rest van je gezelschap nog minder humor heeft
Van onder naar boven: mijn Cruijffs, spijkerbroek en witte lonsleeve met rood shirt erop.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoor![]()
[..]
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraard) eroverheen
en wat heb jij aan?![]()
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgevingquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zou echt moeite hebben om nu al te beginnen voor iets van 12 april, maar snap dat het wel slim is om te doen zeker met zulke gevolgen
Leuk onderwerp (voor zover tentamens leuk zijn dan)?
welke kleur sokken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van onder naar boven: mijn Cruijffs, spijkerbroek en witte lonsleeve met rood shirt erop.
Ja van een naakte dude, wtf heb ik daar nou weer aan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee nee, die heb ik jou gestuurd..
jij owed mij nog foto's van jij in rokje
Booooriiinnngquote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
jij had nooit gezegt dat het naaktfoto's van mij moesten zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja van een naakte dude, wtf heb ik daar nou weer aan?![]()
Dat stuur je maar aan Ang3l ofzo
zeg geen wit, zeg geen wit Toreroquote:
Nee kan nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Kan je venco ook ff overhalen enzo
Mochten ze van jou zijn zou mijn heerlijke salade van net er weer uitkomenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij had nooit gezegt dat het naaktfoto's van mij moesten zijn
zo'n idee had ik ook al. Wel hartstikke tof dat jij wel komtquote:
Ach het enige wat jij hoeft te doen voor je studie is wat draadjes aan elkaar knopen en af en toe een stroomschok krijgenquote:
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.quote:
Grmbl....quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ach het enige wat jij hoeft te doen voor je studie is wat draadjes aan elkaar knopen en af en toe een stroomschok krijgen
Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mochten ze van jou zijn zou mijn heerlijke salade van net er weer uitkomen
ik had rode verwacht.. dat matcht tenminstequote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Geitenwollen sokken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Dat ben ikquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
zo'n idee had ik ook al. Wel hartstikke tof dat jij wel komt![]()
Er is nog hoop, misschien komt er nog wel een cursusje voor of zoquote:
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
Ik heb 50/50 zwart/witquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.
WE.quote:
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?quote:
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?
Oeh, die heb ik ookquote:
Het is niet dat het niet interessant is, het is alleen zo veeeeeelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef Nexie het volgende:
[..]
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?
Broertjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook![]()
Zwarte sokken met kleine WE logo
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
St. Babylon (uit Zwolle) komt niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
Doe jij even je pm box legenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelen
Crap, was al weg... krijg ik die van mij zeker ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geef d'r een dikke kus van me. En neem er zelf ook één.
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aanquote:
Ik scheld ze eerst verrot en daarna drink ik bier met ze (mannen) of neuk ik met ze (vrouwen).quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
oordeel zelf maar
*kijkt*quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef silent_scream1 het volgende:
[quote]Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valt![]()
[..] [quote]
en daarmee noem jij mij een dude? en bedankt...![]()
Dan doe ik "speciaal" mijn grijze sokken aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aan
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan doe ik "speciaal" mijn grijze sokken aan.
BouD is mijn aartsvijandquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
nja dudette, meisje of zo mag ook wel![]()
![]()
Je wetsuit?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...
een dudette is een meisjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
nja dudette, meisje of zo mag ook wel![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Thrust het volgende:
Komt Cue_ naar de meet!![]()
Zegt gelijk alle afspraken af
In een pak? Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...
Komt omdat mensen allemaal zo verschillend reageren en zo, ik vind dat we ze allemaal over dezelfde kam moeten scheren da's veel makkelijker :pquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Het is niet dat het niet interessant is, het is alleen zo veeeeeel![]()
Hoaxquote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Thrust het volgende:
Komt Cue_ naar de meet!![]()
Zegt gelijk alle afspraken af
pakken hebben stijlquote:
En wie weet heeft FF wel veel stijlquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pakken hebben stijl
mits ze perfect zitten natuurlijk
je mist de geschiedenisquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Omdat ie net zei dat ie moest kotsen als ie jouw naaktfoto's zou zien? aah dude
Ja, elk individueel geval beschrijven kan toch niet. Dus dan moet je generaliseren. Heel simpel.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Komt omdat mensen allemaal zo verschillend reageren en zo, ik vind dat we ze allemaal over dezelfde kam moeten scheren da's veel makkelijker :p
Goeie avond Bosjequote:
Suit supply ftwquote:
ik kom het nooit te wetenquote:
Vertel, (wel kort en bondig want op lange verhalen haak ik af), ben benieuws wat voor evils mijn vriendje gezegd heeftquote:
Nee wij zijn sinds het begin der tijden aartsvijandenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Omdat ie net zei dat ie moest kotsen als ie jouw naaktfoto's zou zien? aah dude
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een pakquote:
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pakken hebben stijl
mits ze perfect zitten natuurlijk
Nee jouw studie!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, elk individueel geval beschrijven kan toch niet. Dus dan moet je generaliseren. Heel simpel.
Maar het zal wel weer zo'n waardeloze flutstudie zijn.
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Vertel, (wel kort en bondig want op lange verhalen haak ik af), ben benieuws wat voor evils mijn vriendje gezegd heeft![]()
datquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee wij zijn sinds het begin der tijden aartsvijanden
ja soms heb je van die dagen dat dingen niet willen lukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dus toen ook een collega erbij gevraagd.. en eindelijk saampjes eruit gekomen. Dus toen voor de 3e x het spul aan 10 mensen opgeleverd onder het mom van "alweer een nieuwe "
Haphap.quote:
Kan je mooi bij de PvdA aan de slag!quote:Ach ik leer tenminste propagandatechnieken
echte mannen zijn alleen mannen als ze geen pak aan hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.![]()
Een pak aandoen naar een bierdrinkfeestje is geen stijl. Dat is carnavalesk.
Maar broertje moet natuurlijk gewoon lekker doen waar ie zin in heb.
Ik denk dat het toch niet mag van Krengetje... ze heeft een hekel aan suitsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echte mannen zijn alleen mannen als ze geen pak aan hebben![]()
mannen in pak zijn heren
hou ik je aanquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het je wel doorgeven als ik het wel heb gezien
quote:
StBabyquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
"If you don't have sex with her, you're gay!"
Jij loopt prive in een pak?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet mag van Krengetje... ze heeft een hekel aan suits
Ik studeer Communicatiequote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haphap.Wat studeer je?
[..]
Kan je mooi bij de PvdA aan de slag!
Ik geef haar groot gelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No gay meldt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
"If you don't have sex with her, you're gay!"
Waarom denk je dat ze zo in mijn hoofd rondspookt johquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef silent_scream1 het volgende:
Ach ik leer tenminste propagandatechnieken
Welke dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatie![]()
haha of bij Wilders...nee dank je. Heb andere ambities
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat geeft mijn pa ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatie![]()
haha of bij Wilders...nee dank je. Heb andere ambities
Hier moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.![]()
Een pak aandoen naar een bierdrinkfeestje is geen stijl. Dat is carnavalesk.
Maar broertje moet natuurlijk gewoon lekker doen waar ie zin in heb.
Ik vermoed GvsEquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No gay meldt.
Met wie is de seks trouwens?![]()
Waarom zou je hem dan aandoen?quote:
Huisvrouw!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft mijn pa ook.
Wat wil je later gaan doen als je groot bent dan?
quote:
quote:
Peter's baas (Family Guy)quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No gay meldt.
Met wie is de seks trouwens?![]()
Op een communicatie adviesbureau werken en daar campagnes bedenken en uitwerken, of merken op de markt zetten en brand activation (dus merken bekender maken etc.)quote:
dat is niet goed iddquote:
Aapje. Die hele TomTom gaat op de schop en dan ben jij pas helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Huisvrouw!
Ohnee... dan moet je kunnen schoonmaken
Dress to impress?quote:
/inkopertje/ Mijquote:
Ik vind Family Guy erg sterk, maar seks met een tekenfilmfiguur vereist wel erg veel blowen...quote:
vandaag mag je loslopen, mits je braaf bentquote:
Dankjewelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag mag je loslopen, mits je braaf bent
wat heb jij met mij gedaan?quote:
Ik maak liever indruk door mijn aanwezigheid dan door mijn kleding...quote:
quote:
Geeft mijn pa les over. En hij is heel goed.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:20 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Op een communicatie adviesbureau werken en daar campagnes bedenken en uitwerken, of merken op de markt zetten en brand activation (dus merken bekender maken etc.)
Ik ga directeur van philips wordenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aapje. Die hele TomTom gaat op de schop en dan ben jij pas helemaal de weg kwijt.
Staat er zo'n sterke carrierevrouw naast je. Dat kan jij niet aan..
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak liever indruk door mijn aanafwezigheid dan door mijn kleding...![]()
haha waarom denk je dat ik m nu al onder de duim hebquote:Op maandag 22 maart 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aapje. Die hele TomTom gaat op de schop en dan ben jij pas helemaal de weg kwijt.
Staat er zo'n sterke carrierevrouw naast je. Dat kan jij niet aan..
Je bent nog aan het na genietenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb jij met mij gedaan?
en heb ik genoten?![]()
waar geeft je pa les?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geeft mijn pa les over. En hij is heel goed.
Ik word koningin!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ga directeur van philips wordenDaar kan geen carrierevrouw tegenop
Je miste me he?quote:
het leeft nogquote:
Gaan we zo beginnen vrouwmens?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
haha waarom denk je dat ik m nu al onder de duim heb![]()
Hogeschool InHolland, Diemen.quote:
Tegen een directrice van Grolsch nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Geslacht: Manquote:
quote:
Kloons kunnen toch niet zonder elkaar?quote:
Moehahahaha...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Vannacht half-lucide/half-wakker doorgebracht. Moe dus. Voor de rest cool.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het leeft nog
veel meer niet
met jou?
EHV?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
ah k dacht miss op mijn school maar nee, das nog een hoop kilometers naar het zuiden
drugs, alcohol, een hamer..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vannacht half-lucide/half-wakker doorgebracht. Moe dus. Voor de rest cool.
Wat heb je nodig?
Iedereen is tegen mequote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahahaha...![]()
![]()
![]()
Ga maar vast Chinees leren, electranerdje.
Verwerk het wel in je sleefquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat was ik dan ook weer vergeten
je moet het ook op post its schrijven![]()
[..]
Kloons kunnen toch niet zonder elkaar?
Oh ja dat kan ook hequote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Bedoel je niet koning?
Ik ontmoette in Colombia een meid die bij een bierbrouwer werkte.quote:
then you gotta keep me satisfiedquote:
Dan word je geen koning, maar prinsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef Nexie het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook he
Moet alleen nog een leuk landje uitzoeken en dan het mijne maken! Als ik nou gewoon met een prinses trouw dan is dat veel minder werk dan een land bezetten. Hebben we nog prinsessen in het topic?
Ach en stiekum vind ik je wel lief hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Iedereen is tegen me![]()
[ afbeelding ]
bierquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
drugs doe ik niet aan, en een hamer in onze relatie vertrouw ik niet. alcohol dan maar
Ik word een van de Real Kings.quote:
Ik ken genoeg vrouwen die bij de Grolsch werken. Voorstellen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ontmoette in Colombia een meid die bij een bierbrouwer werkte.
Niet vergeten haar ten huwelijk te vragen de volgende keer.
Vergeet niet voor de trein van 20:13 te springen!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, je blijft een rang onder haarquote:
Zijn die vrouwen ook leuk?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die bij de Grolsch werken. Voorstellen?
gaat er niet eerder een?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet niet voor de trein van 20:13 te springen!
Bah, wat een stom systeem. Weg planquote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, je blijft een rang onder haar
Grolsch is goor.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die bij de Grolsch werken. Voorstellen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar niet heb ik straks weer vertragingquote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet niet voor de trein van 20:13 te springen!
Eindhoven een toffe stad?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een toffe stad is
Ik weet wel dat het kut-stad isquote:Op maandag 22 maart 2010 19:28 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een toffe stad is
Ik wil niet teveel vertraging veroorzaken....quote:
Koninginnedag en carnaval, stappen is tofquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven een toffe stad?![]()
Het is een goede stad om te winkelen, maar meer ook niet
oke oke, 20.13 it is!quote:
Jij hebt geen smaakquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grolsch is goor.![]()
Voor je het weet maakt ze een maaltijd klaar die net zo naar tenenkaas smaakt als Grolsch naar pis.
als je het doet, moet je het goed doenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel vertraging veroorzaken....
Carnavalquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Koninginnedag en carnaval, stappen is tofzie je, ik kan iig al drie dingen noemen die wel tof zijn
Koninginnedag is tof in Amsterdam en Utrecht. Stappen kan je overal en carnaval is beter in Keulen en Rio.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Koninginnedag en carnaval, stappen is tofzie je, ik kan iig al drie dingen noemen die wel tof zijn
Eindhoven de gekstequote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven een toffe stad?![]()
Het is een goede stad om te winkelen, maar meer ook niet
Dat zijn nou net de dingen die ik niet doe.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Oh dan spring jij voor de trein?
Juist wel.quote:
Want dat is mooier dan Parijsquote:
misschien welquote:
Amenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koninginnedag is tof in Amsterdam en Utrecht. Stappen kan je overal en carnaval is beter in Keulen en Rio.
Bommen op EHV en snel. Hopelijk nog net voor de trein van bouD die dampende mesthoop binnenrijdt.
Haiquote:
Eigenlijk is prins ook wel vetquote:
Boeie t gaat om het idee...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de dingen die ik niet doe.
PS ik woon ook in EIndhoven, slecht heb ik het er niet, maar om nou te zeggen dat het een geweldige toffe stad is. Nee, die mening deel ik niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
oh nee jij pakt t op de emo manier aan
Goed want dat is zondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
camelotquote:
Dit is echt een geniaal momentjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
oh nee jij pakt t op de emo manier aan
Maar stiekem vind je me wel intrigerendquote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koninginnedag is tof in Amsterdam en Utrecht. Stappen kan je overal en carnaval is beter in Keulen en Rio.
Bommen op EHV en snel. Hopelijk nog net voor de trein van bouD die dampende mesthoop binnenrijdt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed want dat is zondeOh snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Every super woman needs a superman; here I am.
sterfquote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dit is echt een geniaal momentjeIk noem GvE ook altijd emo maar ik heb silent_scream daar niks over verteld
Great minds think alike
![]()
[..]
Maar stiekem vind je me wel intrigerend
Blond of niet, emo zit van binnen en haarkleur doet daar niets aanquote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godver. ik ga mijn haar blonderen
Tot ik je alvleesklier geproefd heb. Daarna hoef ik je niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef boudemaniak het volgende:
Maar stiekem vind je me wel intrigerend
Goed planquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godver. ik ga mijn haar blonderen
Emo is echt triest/quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Blond of niet, emo zit van binnen en haarkleur doet daar niets aan![]()
scheelt dat ik dan ook geen emoe van binnen ben..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Blond of niet, emo zit van binnen en haarkleur doe je niets aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |