Fokkers zijn niets gewendquote:
Volgens Google Maps is dat midden in een weiland.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kom er vlakbij te wonen... Hoekje Hardenbroek/ Utrechtse heuvelrug.. Krijg dus mooi uitzicht op een ondergaande zon boven de vijver
Voor mijquote:
Moet je ook op kaart drukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is dat midden in een weiland.
Is ideaal, rechtstreekse verbinding, practisch naast het hotel, niet zo duur ivm OVquote:
Ik weet, ben er vaak genoeg mee gereisd. als ik ga wordt het ook de trein.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ideaal, rechtstreekse verbinding, practisch naast het hotel, niet zo duur ivm OV
Of de nieuwe blauwen. Al zitten de oranje banken beterquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De mooiste trein van de NS.Lekker chillen op de oranje banken.
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotelquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet, ben er vaak genoeg mee gereisd. als ik ga wordt het ook de trein.
Die oranje zijn zo heerlijk old school.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Of de nieuwe blauwen. Al zitten de oranje banken beter
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotel
Maar die nieuwe blauwe hebben ledlampjes, en een LCD-scherm in iedere coupe : ')quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he, zo zonde dat dat veranderd wordt... Oranje zit inderdaad veel beter. Veel mooier ook imo.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die oranje zijn zo heerlijk old school.
Dan ga jij straatracen gaan wij bier drinkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Nexie het volgende:
Hoe zit het dan met die straatrace als iedereen met OV gaat?
Misschien dat ik rond die tijd juist weg ga uit Utrecht, ik zal zwaaien als ik bekenden zie
een straatrace in een kia c'eed station 1.4 ecodynamics?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:23 schreef Nexie het volgende:
Hoe zit het dan met die straatrace als iedereen met OV gaat?
Misschien dat ik rond die tijd juist weg ga uit Utrecht, ik zal zwaaien als ik bekenden zie
mail je mij daar nog overquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je gaat, kunnen we wel samen reizen. Al gaan we wel om half twee of zo al, ivm inchecken hotel
Ik ga ook met OVquote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga jij straatracen gaan wij bier drinken
Ook, en het oogt minder warm....quote:
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mail je mij daar nog overzodat ik dat ook weet
Al zijn die tafeltjes van de nieuwe treinen wel beterquote:
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook met zo'n ding.
Alleen wel met een andere.
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de treinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.
Wat vervelend zeg.. barhangenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
11 graden en regen zaterdag. dat wordt barhangen
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Al zijn die tafeltjes van de nieuwe treinen wel beter
Wat erg!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Truequote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de trein
Dat is waar. Ik ga met een rechtstreekse trein dus ik hoef niet over te stappen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe laat jij gaat en wij, moeten we overstappen op Amersfoort en zou er de mogelijkheid kunnen bestaan dat we in dezelfde trein zitten.
Je bent ook veel te grootquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.
Ja echt verschrikkelijkquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm.. misschien dat ik nog even op mijn fietsje spring zaterdag dan.. een heeeel erg grote misschien
Hè, vervelend.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dibs op de plek bij de kilkenny tap
Overstappen in Amersfoort is eigenlijk geen overstappen. Je valt van de ene trein in de trein die je moet hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga met een rechtstreekse trein dus ik hoef niet over te stappen.
Ja, maar jij reist eerste klas toch? Zoiets meende ik laatst te lezen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je bij Samzz plus gezelschap zit, zit RZ al vanaf Zwolle bij mij in de trein
Daarom dusquote:
Ik ben ieniemienie, dus daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zitten bij mij altijd in de weg van mijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |