Oh wee als je dat afwijstquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triooooooo![]()
En dat wijs ik niet af babs
quote:
I know, I know. Is je nieuwe crib al opgeleverd of is dat pas eind van het jaar ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.!onderschat jezelf niet he! kreng mag dan
zijn.. jij bent
Anytimequote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maak het zaterdag maar goed met me
Nietquote:
Halverwege het jaar.. ben nu bezig met inrichting.. vloeren kijken etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
I know, I know. Is je nieuwe crib al opgeleverd of is dat pas eind van het jaar ofzo?
Ikquote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zaterdag is die meet. Gaan daar echt nog mensen naar toe?
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zaterdag is die meet. Gaan daar echt nog mensen naar toe?
Sorry, maar ik val toch op iets andere vrouwenquote:
Stoer. Ik moest een paar uur geleden nog aan je denken, was nog in je nieuwe hood. Kom je bij/boven het nieuwe winkelcentrum aldaar te wonen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Halverwege het jaar.. ben nu bezig met inrichting.. vloeren kijken etc.
Wieso?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en alle jongetjes zitten nu met een knoepert mee te lezen
Omdat ik er benquote:
Hoe ga jij er eigenlijk naartoe dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
Omdat ik er benDat je daar nog over na moet denken
Ik kom er vlakbij te wonen... Hoekje Hardenbroek/ Utrechtse heuvelrug.. Krijg dus mooi uitzicht op een ondergaande zon boven de vijverquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer. Ik moest een paar uur geleden nog aan je denken, was nog in je nieuwe hood. Kom je bij/boven het nieuwe winkelcentrum aldaar te wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |