Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Net zoiets als appelmoes, maar dan anders
De ultieme krasser ja, die wonden in z'n pols doet niemand hem na. Al denk ik niet dat Jezus er zelf heel erg blij mee was.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weten allemaal dat het qua muziek niet veel voorstelt
[..]
Ging over emo zelfmoord plegen, en op zich, was het zelfmoord, en Jezus was best wel enorm emo..
Ik vond hem grappig hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderIk vond hem best geslaagd!
Ik denk dat de orly uil samen met de rest van het vervuilde medium dat het internet heet de jeugd verpest heeft, schande!
Oh beetje jammer, dat wist ik dan weer niet. Vandaar de matige ontvangstquote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig hoorHij was al zo'n 100x gemaakt vroegah door Godtje
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef Nexie het volgende:
[..]
Waarom snapte niemand mijn emoe grap eerderIk vond hem best geslaagd!
Ik denk dat de orly uil samen met de rest van het vervuilde medium dat het internet heet de jeugd verpest heeft, schande!
* tijnbrein smeert chocola op zijn lulquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein smeert chocola op zijn lul
Hij moest het doen voor ons hequote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ultieme krasser ja, die wonden in z'n pols doet niemand hem na. Al denk ik niet dat Jezus er zelf heel erg blij mee was.
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!quote:
Kan je praten tot je een ons weegt :pquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!
Dan moet je wel veel te vertellen hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef Nexie het volgende:
Dan ga ik daar maar tegen aan zitten praten totdat ie er genoeg van heeft!
quote:
Zit geen eind aan!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel veel te vertellen hebben
Kutuilquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef boudemaniak het volgende:
En niks tegen die uil he![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |