abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 september 2009 @ 16:40:58 #1
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_72807666
Omdat de andere vol is een deeltje 2

Laatste posts vorige topic:
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef geppie het volgende:
Negen maanden achter de rug en nog drie te gaan We hebben het ergste al achter de rug en toch heb ik op een of andere manier de meeste moeite met de komende maanden Ik ben het zat!!!
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Herkenbaar Waarom kun je je lief tussendoor niet eventjes zien? Zit ie zover weg?

@Geppie, jullie zijn er toch bijna!! 9 maanden al, damn
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:14 schreef monikanyc het volgende:

[..]

nou, omdat Mozambique wel heeeel erg ver van Nederland afligt , hij komt dan meestal ook naar nederland als die vakantie heeft, dat is zo'n 3 keer in het jaar. maar idg dan zie ik hem ook een paar keer en ben ik weer helemaal gelukkig!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef Blue_note het volgende:
Ik moet nog 4,5 maand. Maar we zien elkaar wel 1 keer per maand. Net weer alleen terug, en dat vind ik altijd de moeilijkste momenten. Nog 136 dagen tot het einde!!
Wanneer zien we onze vriend/vriendin weer?


Alec690


kwiwi


monicanyc


Robert1987


Remqo


Zelf ook een aftelbalkje maken voor in dit topic? Maak hier een 'event'kalender aan, volg de stappen, n stuur de bb-code die je aan het einde ziet staan naar kwiwi zodat die van jou ook in de OP gezet kan worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Re op 22-01-2010 19:23:29 ]
pi_72813265
Ik vind trouwens wel, als ik voor mezelf spreek, dat vooral de eerste 2 dagen moeilijk zijn, dan gaan de dagen en weken weer wat sneller. Maar vooral het moment nadat je elkaar weer gezien hebt, is het moeilijkste.
Ik vind in dit opzicht de laatste loodjes niet het zwaarst wegen. Elke week/maand, wordt het wachten een week/maand korter, en makkelijker.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:15:28 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_72814531
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Blue_note het volgende:
Ik vind trouwens wel, als ik voor mezelf spreek, dat vooral de eerste 2 dagen moeilijk zijn, dan gaan de dagen en weken weer wat sneller. Maar vooral het moment nadat je elkaar weer gezien hebt, is het moeilijkste.
Ik vind in dit opzicht de laatste loodjes niet het zwaarst wegen. Elke week/maand, wordt het wachten een week/maand korter, en makkelijker.
Heb ik ook last van Die eerste paar dagen ben ik nog teveel gewend aan het samen zijn. Daarna wordt het weer meer gewoon dat diegene er niet is.
pi_72823202
Hij komt morgen onverwacht voor een weekje naar huis
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72845978
Dat zijn de betere berichten!! Have a good time.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:44:31 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_72846069
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:34 schreef geppie het volgende:
Hij komt morgen onverwacht voor een weekje naar huis
Leuk Heel veel plezier de komende week!
pi_72846160
Thnx en jullie sterkte met het gemis
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 17 september 2009 @ 17:51:06 #8
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_72846303
*meldt zich. Heeft een Tsjechisch vriendinnetje We zien elkaar vrij vaak, daar vliegen naar Praag spotgoedkoop is, alsook zij vaak van thuis uit kan werken , en zodoende is haar 2e thuis al vaak haar 1e thuis
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_72957247
tvp, ik ben benieuwd naar de ervaringen hier.
It's you my love, you who are the stranger
pi_72957251
Ben ook benieuwd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73042474
Want?
Jullie zitten binnenkort in dezelfde situatie?
pi_73050387
Ik zit al in die situatie maar ben voornamelijk benieuwd naar de reacties hier, hoe mensen er mee om gaan en dergelijken.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 24 september 2009 @ 11:21:27 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_73063931
Over een jaar ga ik voor 6 maanden naar Oostenrijk om daar snowboardles te geven. Hij zal dan wel af en toe langs komen als de tijd en geld het toelaten en sowieso twee weken rond de kerst.
Vrij snel daarna ga ik 5 maanden stage lopen in San Francisco en dan zal hij hopelijk ook een keer langs kunnen komen.

In totaal ben ik dus van Oktober tot April weg en dan weer van September tot Januari.
Het langst dat we tot nu toe uit elkaar zijn geweest is 3 maanden en dat was geen probleem dus het lijkt me dat het allemaal wel goed komt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_73066229
Ik heb in de zomervakantie met een internationale groep door de VS gereisd (NY-LA)
Eigenlijk vanaf de 2e dag in Washington al veel met een Deens meisje omgegaan. Samen veel gepraat, gelachen en dingen gedaan. Op een of andere manier had ik eigenlijk nog niks door..

De 6e dag zaten we in een hotel in New Orleans. 'S avonds gingen we met de hele groep de binnenstad in. Ondertussen al wat gedronken etc.. Op een gegeven moment kwamen we langs een karaokeclub, waar ik niet zo op stond te wachten maar het Deense meisje trok me ongeveer naar binnen. Na wat gedanst te hebben waren we het zat en besloten we terug naar het hotel te gaan. Daar wilde ze even gaan liggen op een sofa met haar hoofd op mijn schoot. Ik vermoedde nog steeds niks..Toen begon ze opeens te zeggen 'I don't want to complicate things' (ze had namelijk al 4 jaar een vriend) Vervolgens begon ze van alles te vertellen over hoe ongelukkig ze met haar vriend was etc..
Na een paar uurtjes gepraat te hebben besloot ik haar maar te kussen ^^ Daarna samen geslapen in een kingsize-bed. (wat nog grappig was aangezien mijn kamergenoot wel vreemd opkeek toen ik 's ochtends mijn tandborstel kwam halen in onze kamer en mijn bed was nog onaangeraakt )
De 2 weken daarna uiteraard als stelletje doorgereist door Amerika. Fantastische dingen meegemaakt samen, van Grand Canyon tot Vegas en van Texas tot LA

Nu ben ik inmiddels al 2x naar Kopenhagen geweest. Volgende week komt zij naar Amsterdam toe
We zijn echt perfect samen, kunnen over van alles praten..zijn allebei romantisch etc. etc.
Als alles zo doorgaat ga ik volgend jaar mijn Master volgen op de universiteit van Kopenhagen.
I'm in love
わたしはヤスパーです!
pi_73073971
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef JustJap het volgende:
Ik heb in de zomervakantie met een internationale groep door de VS gereisd (NY-LA)
Eigenlijk vanaf de 2e dag in Washington al veel met een Deens meisje omgegaan. Samen veel gepraat, gelachen en dingen gedaan. Op een of andere manier had ik eigenlijk nog niks door..

De 6e dag zaten we in een hotel in New Orleans. 'S avonds gingen we met de hele groep de binnenstad in. Ondertussen al wat gedronken etc.. Op een gegeven moment kwamen we langs een karaokeclub, waar ik niet zo op stond te wachten maar het Deense meisje trok me ongeveer naar binnen. Na wat gedanst te hebben waren we het zat en besloten we terug naar het hotel te gaan. Daar wilde ze even gaan liggen op een sofa met haar hoofd op mijn schoot. Ik vermoedde nog steeds niks..Toen begon ze opeens te zeggen 'I don't want to complicate things' (ze had namelijk al 4 jaar een vriend) Vervolgens begon ze van alles te vertellen over hoe ongelukkig ze met haar vriend was etc..
Na een paar uurtjes gepraat te hebben besloot ik haar maar te kussen ^^ Daarna samen geslapen in een kingsize-bed. (wat nog grappig was aangezien mijn kamergenoot wel vreemd opkeek toen ik 's ochtends mijn tandborstel kwam halen in onze kamer en mijn bed was nog onaangeraakt )
De 2 weken daarna uiteraard als stelletje doorgereist door Amerika. Fantastische dingen meegemaakt samen, van Grand Canyon tot Vegas en van Texas tot LA

Nu ben ik inmiddels al 2x naar Kopenhagen geweest. Volgende week komt zij naar Amsterdam toe
We zijn echt perfect samen, kunnen over van alles praten..zijn allebei romantisch etc. etc.
Als alles zo doorgaat ga ik volgend jaar mijn Master volgen op de universiteit van Kopenhagen.
I'm in love
Het is inmiddels wel uit met die vriend, mag ik hopen?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73089342
Niet om vervelend te zijn.

Maar zij laat haar vriend na 4 jaar vallen, als zij in het buitenland zit. Ik zou mezelf dan wel lichtelijk afvragen of ze niet ook makkelijk hetzelfde zou doen in een huidige relatie.

Begrijp me niet verkeerd, eens een dief, is niet altijd een dief! En als jullie heel goed samen kunnen, en het met die toenmalige vriend slecht ging, zullen zaken zeker anders kunnen zitten. Maar toch..

Tijdens een 4 jarige relatie, al na 6 dagen vreemdgaan, is op z'n minst niet echt trouw te noemen.

Ik gun je het allerbeste uiteraard !

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 00:30:20 ]
pi_73091268
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:27 schreef Blue_note het volgende:
Niet om vervelend te zijn.

Maar zij laat haar vriend na 4 jaar vallen, als zij in het buitenland zit. Ik zou mezelf dan wel lichtelijk afvragen of ze niet ook makkelijk hetzelfde zou doen in een huidige relatie.

Begrijp me niet verkeerd, eens een dief, is niet altijd een dief! En als jullie heel goed samen kunnen, en het met die toenmalige vriend slecht ging, zullen zaken zeker anders kunnen zitten. Maar toch..

Tijdens een 4 jarige relatie, al na 6 dagen vreemdgaan, is op z'n minst niet echt trouw te noemen.

Ik gun je het allerbeste uiteraard !
Terecht dat je deze opmerking maakt
Ik zie het liever anders..het is een wonder dat ze 4 jaar trouw blijft bij een jongen waar ze niet meer van hield en die zijn afspraken niet na kwam. Iedereen zegt tegen haar hoeveel vrolijker ze is de laatste 2 maanden etc.

Ze is absoluut niet het type wat vaker vreemdgaat ofzo, ze had het er erg moeilijk mee die 2 weken na het vreemdgaan (vaak huilen etc)
Ze begrijpt ook wel dat ik af en toe op die manier denk, maar ze heeft me al meerdere malen gerust gesteld
わたしはヤスパーです!
pi_73873442
Deze stukjes nog te gaan :
2x 3,5 weekje wachten, 1x 2 weekjes, en 1x een maandje. Deze stukjes nog om krijgen en de tijd is weer voorbij.
pi_74796825
Nog 1x 2 weken, nog 1x 3 weken en nog 1x 4 weken en het is klaar !
pi_74813618
Ik ga dit topic ook even volgen!
Mijn vriend gaat begin februari 3 maanden rondreizen in Australië met een aantal vrienden.
Het lijkt me heel moeilijk om hem zo lang te missen, ik zie hem nu elke dag nl. Maar ik gun het hem natuurlijk! Wel interessant om te lezen hoe andere mensen hiermee om gaan, dus ik blijf dit even volgen
pi_74813950
De eerste dagen zullen moeilijk zijn, maar het went echt snel. Missen blijf je iemand, maar gewoon verder gaan met je eigen leven, en de 3 maanden zijn om voordat je het weet. Na een week zijn het nog maar 2 maanden en 3 weken .
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 19:18:13 #22
88815 The_Emotion
98.3
pi_74826758
Het is ruim 7 maanden terug toen ik mijn vriendin leerde kennen in Peru. Ik was aan het rondreizen en wilde in het centrum nog even uitgaan, zij is een local en ging met vriendinnen op stap. En daar kwamen we elkaar tegen en het was meteeen raak. De dag daarop hebben we nog afgesproken en een ruime week later zocht ze me op in een andere stad.

Ondertussen ben ik al een keer naar haar terug geweest en over een paar maanden ga ik weer. Hopelijk kan ze dan in de zomer heer heen komen.

Verder spreken we elkaar bijna elke dag met de webcam aan, gelukkig kan dat in deze tijd
Maar we missen elkaar wel enorm, een kus, knuffel of samen op stap zit er voorlopig even niet in
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_74828071
nogggg minderrrr dannn eeen maaand!!
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_74863425
helaas kom ik me ook melden meer tvp
pi_74882806
Het zal vast wel wennen, maar dat kan ik nu nog moeilijk geloven. Denk wel dat de eerste dagen vreselijk gaan worden, maar daar moet ik ff doorheen. Er zijn hier mensen die hun lief veel langer dan 3 maanden moeten missen, sterkte!
Nog 2,5 maand samen, dan gaat ie 3 maanden weg, en dan hopelijk nooit meer zo lang!
pi_74882893
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Blue_note het volgende:
De eerste dagen zullen moeilijk zijn, maar het went echt snel. Missen blijf je iemand, maar gewoon verder gaan met je eigen leven, en de 3 maanden zijn om voordat je het weet. Na een week zijn het nog maar 2 maanden en 3 weken .


Zo bekijk ik het ook echt, in delen Ik denk nu: eerste twee weken worden ontzettend kut, daarna zal (hopelijk) het lege gevoel een beetje zakken. En dan gaan hopelijk de laatste 2,5 maanden heel snel.

Hoe lang moet jij nog dan? Grootste deel er al op zitten, of?
pi_74884542
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef monikanyc het volgende:
nogggg minderrrr dannn eeen maaand!!
Ik las in het vorige topic dat je je vriend ook 3 maanden moet missen. Hoe is het gegaan? Ik ben heel erg benieuwd! Wel echt fijn dat het grootste gedeelte erop zit zeg
pi_74894555
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:02 schreef veryordinary het volgende:

[..]



Zo bekijk ik het ook echt, in delen Ik denk nu: eerste twee weken worden ontzettend kut, daarna zal (hopelijk) het lege gevoel een beetje zakken. En dan gaan hopelijk de laatste 2,5 maanden heel snel.

Hoe lang moet jij nog dan? Grootste deel er al op zitten, of?
2 maanden en 3 weken erop zitten, nog 2 maanden en 1 week te gaan .

Ik bekijk het inderdaad echt in kleine 'stukjes'. Voor mij werkt dat goed.
pi_74894638
Nog iets langer dan 3 weken en dan zie ik hem weer na 4 maanden!
pi_74895694
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef veryordinary het volgende:

[..]

Ik las in het vorige topic dat je je vriend ook 3 maanden moet missen. Hoe is het gegaan? Ik ben heel erg benieuwd! Wel echt fijn dat het grootste gedeelte erop zit zeg
hahah ja dat klopt, pffff gelukkig maar dat het er bijna op zit, 19 decemberrrr is uiteindelijk de dagg en dan laat ik hem ook nooit meer gaan;( ja het ging nogal moeizaam, spreek hem wel elke dag op msn ect, hij belt me ook wellis. het is in die 3 maandjes ook nog is uit gegaan, maar daar koos ik zelf voor. vind het zo stom dat mensen altijd zo raar reageren van, wat heb je er aan hij zit zo ver weg. en dan begin je namelijk zelf ook wel te twijfelen. maartoch, daarvoor waren het 6 maanden dus die 3 maandjes waren zo erg niet eens.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_75125723
Nog 13 daagjes
pi_75159750
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef IrCute het volgende:
Nog 13 daagjes
hey ik ook! hij komt toch veeeel eerder, * gelukkig maar *
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  maandag 30 november 2009 @ 21:11:52 #33
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_75160540
hopelijk horen wij a.s. vrijdag of de ambasade in Bangkok de goedkeuring heeft gekregen voor de betaling MVV van het ministerie van buitenlandsezaken.
Dan kan zij het MVV gaan aanvragen en dan een weekje later is mevrouw voor igg een heel jaar hier in holland.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  maandag 30 november 2009 @ 21:15:28 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_75160722
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef Dwan het volgende:
hopelijk horen wij a.s. vrijdag of de ambasade in Bangkok de goedkeuring heeft gekregen voor de betaling MVV van het ministerie van buitenlandsezaken.
Dan kan zij het MVV gaan aanvragen en dan een weekje later is mevrouw voor igg een heel jaar hier in holland.


Ik zal even meeduimen
pi_75254668
Nog 7,5 week....Laatste loodjes, het waren er 25. Maar het duurt nu toch nog wel LANG.
pi_75257137
Ik wist niet dat hier een reeks voor was.

Vriendin zit nu al 5 weken in Ghana vrijwilligerswerk te doen. Nog 15 weken.

Het leven hier gaat gewoon door en ik bedelf mezelf onder het werk en de studie, zodat ik er zo min mogelijk aan hoef te denken. Elke week bellen we even, dus dat is iets om naar uit te kijken en zodoende gaat de week redelijk snel voorbij.

Gister sprak ik haar op MSN en heb ik ruzie zitten maken. Ik heb het gevoel dat dat enigszins terecht was, maar ik voel me stiekem wel een beetje een klootzak.
pi_75932401
nou vandaag was dus de dag, hij zou eerder komen maar toen kwam hij weer niet omdat de treinen weer niet reden ofzo, 3de keer dat die dat al zei dus, eindelijk aangekomen en al ik moest nog werken, dus maar bellen en maar bellen waar die is, dacht die dat ik hem kwam ophalen nou khad al duidelijk gemaakt dat dat niet het geval was.. nou ik ging gewoon weg omdat het me te lang duurde en ik al boos op hem was. urggggg waarom heb ik het gevoel dat dit nooit gaat werken?
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:03:51 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76179596
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef monikanyc het volgende:
nou vandaag was dus de dag, hij zou eerder komen maar toen kwam hij weer niet omdat de treinen weer niet reden ofzo, 3de keer dat die dat al zei dus, eindelijk aangekomen en al ik moest nog werken, dus maar bellen en maar bellen waar die is, dacht die dat ik hem kwam ophalen nou khad al duidelijk gemaakt dat dat niet het geval was.. nou ik ging gewoon weg omdat het me te lang duurde en ik al boos op hem was. urggggg waarom heb ik het gevoel dat dit nooit gaat werken?
Hoe staat het er inmiddels mee? Alles weer goed gekomen?
pi_76256814
Nog 29 dagen !
pi_76257560
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef monikanyc het volgende:
urggggg waarom heb ik het gevoel dat dit nooit gaat werken?
omdat lange afstands relaties nogal geromantiseerd worden, als je straks voorgoed 24 uur op elkaars lip zou zitten leer je elkaar pas echt kennen.
pi_76268117
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoe staat het er inmiddels mee? Alles weer goed gekomen?
ja ik heb hem eergisteren weer gezien, dus dat ging goed, ik heb gehoord dat hij blijkbaar weer in nederland komt wonen. en zondag ga ik naar hem toe
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zondag 3 januari 2010 @ 17:38:12 #42
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_76365268
ik vertrek de 29e voor 5 maanden naar Suriname. Moet mijn vriend ook missen, ook al heb ik zelf voor gekozen. Hij vindt t niet echt geslaagd dat ik ga en ik vind het op mijn beurt weer niet leuk dat hij niet eens met zekerheid kan zeggen of hij langs komt.....:(
We hebben elkaar nog nooit langer als een week moeten missen dus het zal in het begin er moeilijk worden.
Maar ga er gewoon van uit dat alles goed komt en dat we ons er gewoon doorheen slaan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_76365386
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef Tyler-Girl het volgende:

Maar ga er gewoon van uit dat alles goed komt en dat we ons er gewoon doorheen slaan.
5 maanden zonder sex... ik wens zowel hem als jou veel succes in het monogaam blijven
pi_76365913
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

5 maanden zonder sex... ik wens zowel hem als jou veel succes in het monogaam blijven
Als je van iemand houd is dat echt niet zo moeilijk hoor.
pi_76365971
Maar eens volgen, ik ga wellicht binnenkort voor een maandje of vier weg naar Zuid-Afrika. Heb op dat moment (hopelijk) 2,5 jaar met mijn vriendin..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_76366197
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:56 schreef IrCute het volgende:

[..]

Als je van iemand houd is dat echt niet zo moeilijk hoor.
als we nog in 1984 zouden leven ja
pi_76366731
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:05 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

als we nog in 1984 zouden leven ja
Dat jij je lul niet in je broek kan houden, betekent niet dat anderen dat wel kunnen
pi_76366932
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dat jij je lul niet in je broek kan houden, betekent niet dat anderen dat wel kunnen
Dat jij niet weet dat jouw vriendje met een hele hoop andere meisjes flirt, twittert, krabbelt, smst, mailt, afspreekt en weet ik veel wat nog meer allemaal, zegt meer iets over jouw naiviteit

Welkom in 2010.
pi_76367413
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:25 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Dat jij niet weet dat jouw vriendje met een hele hoop andere meisjes flirt, twittert, krabbelt, smst, mailt, afspreekt en weet ik veel wat nog meer allemaal, zegt meer iets over jouw naiviteit

Welkom in 2010.
En jij denkt mijn vriend beter te kennen dan ik
pi_76367479
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef IrCute het volgende:

[..]

En jij denkt mijn vriend beter te kennen dan ik
Nee, maar wel de Nederlandse man.
pi_76367534
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:38 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Nee, maar wel de Nederlandse man.
Jammer dat hij dus ook niet nederlands is. Jij hebt zeker ook nog nooooit 5 maanden drooggestaan .
En generaliseren !
pi_76367598
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef IrCute het volgende:

[..]

Jammer dat hij dus ook niet nederlands is.
Nou dan kan het alleen nog maar erger zijn...
pi_76367668
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:40 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Nou dan kan het alleen nog maar erger zijn...
Nee hoor.
pi_76368375
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef IrCute het volgende:

[..]

Nee hoor.
ontopic (heb er even een apart topic over geopend)
  maandag 4 januari 2010 @ 12:57:19 #55
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_76395290
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:41 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

5 maanden zonder sex... ik wens zowel hem als jou veel succes in het monogaam blijven
Hij begon wel al te zeuren jah, maar hij gedraagt zich maar eens
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:25 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Dat jij niet weet dat jouw vriendje met een hele hoop andere meisjes flirt, twittert, krabbelt, smst, mailt, afspreekt en weet ik veel wat nog meer allemaal, zegt meer iets over jouw naiviteit

Welkom in 2010.
En het scheelt waarschijnlijk wel dat hij niet twitters, en op hyves zit en zoveel vrouwelijke vriendinne heeft hij niet, dus dan zou hij nog hard op zoek moeten.....
Maar als ik hem niet vertrouwde zou ik niet weg gaan, dan zou ik wel gewoon hier mijn stage doen en hem in de gaten houden....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_76400316
*meldt

Mijn vriendin woont in Moskou en heeft familie in Nederland. Ze is regelmatig (circa 4x per jaar, 2-4 weken) in Nederland.

Onze relatie is echt super en beide zijn we gelukkig, maar omdat ze nog studeert aan de universiteit kan ze nog niet bij mij komen wonen. Onze planning is dat ze na het voltooien van haar studie in NL komt wonen, maar tot die tijd is het 'overleven' met skype. Er zit gemiddeld 3 maanden tussen de periode dat we elkaar weer zien.

Het is heel moeilijk, vooral praktisch, maar het is het waard voor ons. Vooral nu, na een geweldige kerst en oud & nieuw, zinkt de moed weer in je schoenen. Ik ben weer aan het werk, zij is haar spullen alweer aan het pakken. Die paar weken vliegen om. Hier maar een beetje meepraten dan...
  maandag 4 januari 2010 @ 15:31:31 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76400382
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef Alec690 het volgende:
*meldt

Mijn vriendin woont in Moskou en heeft familie in Nederland. Ze is regelmatig (circa 4x per jaar, 2-4 weken) in Nederland.

Onze relatie is echt super en beide zijn we gelukkig, maar omdat ze nog studeert aan de universiteit kan ze nog niet bij mij komen wonen. Onze planning is dat ze na het voltooien van haar studie in NL komt wonen, maar tot die tijd is het 'overleven' met skype. Er zit gemiddeld 3 maanden tussen de periode dat we elkaar weer zien.

Het is heel moeilijk, vooral praktisch, maar het is het waard voor ons. Vooral nu, na een geweldige kerst en oud & nieuw, zinkt de moed weer in je schoenen. Ik ben weer aan het werk, zij is haar spullen alweer aan het pakken. Die paar weken vliegen om. Hier maar een beetje meepraten dan...
De weken vliegen inderdaad altijd om als je samen bent en als je niet samen bent kruipen ze vooruit

Hoe lang moet ze daar nog studeren?
pi_76400730
5 jaar, ze zit nu in het 3e jaar dus ongeveer nog 2 jaar. Dus ja, heel lastig en moeilijk. Maar wat ik al eerder zei; het is het waard.

Hoewel we beide in een totaal verschillende wereld zijn opgegroeid (wat het overigens wel extra interessant maakt), passen we perfect bij elkaar, zitten we met heel veel dingen op één lijn en hebben we aan een half woord genoeg. Beide families zijn enthousiast en kunnen het goed met ons vinden, niet het belangrijkste, maar wel een leuke bijkomstigheid.

Het is gewoon moeilijk. Gisteravond heb ik de tranen uit haar ogen geveegd en ook ik kreeg het toen even heel moeilijk. Het komt goed. =)
  maandag 4 januari 2010 @ 16:04:22 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76401611
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef Alec690 het volgende:
5 jaar, ze zit nu in het 3e jaar dus ongeveer nog 2 jaar. Dus ja, heel lastig en moeilijk. Maar wat ik al eerder zei; het is het waard.

Hoewel we beide in een totaal verschillende wereld zijn opgegroeid (wat het overigens wel extra interessant maakt), passen we perfect bij elkaar, zitten we met heel veel dingen op één lijn en hebben we aan een half woord genoeg. Beide families zijn enthousiast en kunnen het goed met ons vinden, niet het belangrijkste, maar wel een leuke bijkomstigheid.

Het is gewoon moeilijk. Gisteravond heb ik de tranen uit haar ogen geveegd en ook ik kreeg het toen even heel moeilijk. Het komt goed. =)
Het komt zeker goed En het is wel fijn als beide families er ook achter staan want het maakt het alleen maar moeilijker anders, en het is al moeilijk zat allemaal.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:10:20 #60
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_76401819
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:57 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hij begon wel al te zeuren jah, maar hij gedraagt zich maar eens
Mijn vriendin is voor 8 weken weg waarbij er 4 om zijn, 2 maanden eerder dan verwacht (ze is nog wel in nederland maar ik kan 'r niet bereiken, lang vaag verhaal). Was ik niet blij mee, en als er dan nog zo'n opmerking bij zou komen zou ze het helemaal kunnen bekijken
Zij weet echter dat ik het niet leuk vond, en ze heeft besloten me "alle ruimte" te geven. Ruimte die ik niet ga gebruiken.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_76402374
Even een lief dagboek reactie hier;

Na een kort bezoek aan de stad waar ik al reeds jaren verliefd op ben en altijd nog plannen voor heb om er te gaan wonen over 2 jaar (na mijn Master), ben ik nu ook plots een wel erg leuk meisje tegengekomen op een feest van 1 van mijn oude Erasmus vrienden daar.

Na een tijdje met haar gesproken op dat feest waaruit wel bleek dat we qua interesses aardig op dezelfde frequentie zitten maar helaas voelde ze zich niet lekker en ging ze vroeger naar huis. Natuurlijk teleurgesteld met de gedachte dat ze me mijn gezelschap toch niet zo leuk vond had ik dus ook niet verwacht dat ze nog iets van haar zou laten horen daarna. Maar dan toch kreeg ik de volgende dag nog een vriendenverzoek via facebook(:')) met als gevolg dat ik nu al een tijd met haar in mijn achterhoofd aan het rondlopen ben.

Het stomme is dat ik al zo'n 3 jaar (daarvoor in 2 wat langere relaties gezeten) niet meer verliefd ben geweest en dus ook niet verwachtte dat het nog zo makkelijk zou gaan, helemaal niet bij iemand die je maar een paar uurtjes gesproken hebt. Voel me nu net een verliefde pubernerd die verliefd is op het eerste meisje die een vraag aan hem steld op zijn lokale Anime-forum -_-''

Nu vroeg ik me af of er andere mensen zijn hier op Fok die een soort gelijk iets hebben meegemaakt en hoe jullie dat is verlopen. Reality checks zijn overigens ook welkom ;P (damn hormones)
Doe eens lief!
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 19:15:35 #62
88815 The_Emotion
98.3
pi_76409428
Nog een kleine 40 dagen, dan ga ik weer naar haar toe voor een maand
Samen carnaval vieren, naar het strand en naar familie van haar in Bolivia en veel meer leuke dingen ondernemen.
We kijken er al naar uit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_76420601
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Remqo het volgende:
Nog een kleine 40 dagen, dan ga ik weer naar haar toe voor een maand
Samen carnaval vieren, naar het strand en naar familie van haar in Bolivia en veel meer leuke dingen ondernemen.
We kijken er al naar uit
Klinkt goed! Geniet ervan.

Mijnes is op 10 januari al een jaar weg tussendoor wel teruggekomen, vandaag toevallig weer weggebracht omdat ie voor de feestdagen over was. Als het goed is nog drie maanden en dan is ie klaar
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_76485796
Binnen Europa is het heel goed mogelijk , maar daar buiten werkt het alleen als 1 bereid is om te verhuizen en dan moet je meteen trouwen voor een verblijfsvergunning.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:04:49 #65
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_76485954
Ik vertrek in maart naar m'n liefje in Praag Heb er 'n job gevonden waarbij ik netto haast even veel verdien dan hier Nu haar nog overtuigen dat ik een appartement wil kopen, 100% uit (en op) eigen naam
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:27:33 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76487081
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef misteriks het volgende:
Ik vertrek in maart naar m'n liefje in Praag Heb er 'n job gevonden waarbij ik netto haast even veel verdien dan hier Nu haar nog overtuigen dat ik een appartement wil kopen, 100% uit (en op) eigen naam
Leuk
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:47:07 #67
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_76490708
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De weken vliegen inderdaad altijd om als je samen bent en als je niet samen bent kruipen ze vooruit

dat is waarschijnlijk iets dat iedereen in deze situatie zal beamen. Voor mij trouwens de doorslag geweest om de beslissing te nemen. DIe lange afstandsrelaties waarbij je elkaar maar om de X aantal tijd ziet wegen na een langere duur echt wel zwaar door, alsook is het praktische aspect (verlof matchen, vliegtickets, extra kosten, minitrips etc) te vermoeiend. Je moet op langere termijn echt wel een "gemeenschappelijk" doel hebben, want anders komt aan die relaties een eind. (ik spreek vooral voor mezelf, maar denk dat dit voor het overgrote deel van zulke relaties zo zal zijn)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_76492857
10 v/d 20 weken zijn om.

Ik heb (en maak het mezelf) het zo druk, dat de tijd aardig vooruit vliegt.

Loopt allemaal uiteindelijk wel los, en dan op het eind kijken of de veranderingen opgedaan in het buitenland je niet uit elkaar hebben gedreven (om wat voor reden dan ook) .
pi_76527676
Gister haar op het vliegtuig gezet... wat een drama weer... voelde me echt ziek worden. Eenmaal terug in de auto vond ik een heeeeel lief briefje van haar, terwijl op de radio 'Far away' van Nickelback begon te draaien. Dat was wel de druppel...

Vandaag weer keihard terug in reality, weer aan het werk e.d. Wel een smsje gehad dat ze veilig thuis is. Dat is dan wel weer super. Vanavond even skypen en wachten tot begin april. En dat is veels te lang...
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:02:59 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76528540
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:39 schreef Alec690 het volgende:
Gister haar op het vliegtuig gezet... wat een drama weer... voelde me echt ziek worden. Eenmaal terug in de auto vond ik een heeeeel lief briefje van haar, terwijl op de radio 'Far away' van Nickelback begon te draaien. Dat was wel de druppel...

Vandaag weer keihard terug in reality, weer aan het werk e.d. Wel een smsje gehad dat ze veilig thuis is. Dat is dan wel weer super. Vanavond even skypen en wachten tot begin april. En dat is veels te lang...
Ik was er de vorige keer ook letterlijk ziek van, gewoon door het idee dat ik hem een langere tijd niet meer zou gaan zien. Het helpt mij trouwens wel als ik weet wanneer ik hem weer ga zien, want dan heb je iets om naartoe te leven. Zo'n 'open einde' is helemaal verschrikkelijk (vind ik althans).
pi_76541353
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zo'n 'open einde' is helemaal verschrikkelijk (vind ik althans).
Klopt inderdaad, heb ik ook. Ik heb ook zo'n automatische aftelkalender op m'n telefoon .
Maar het gaat allemaal best snel als je hier gewoon je eigen leventje blijft leven.
pi_76546721
Eerste 2 weken vind ik altijd het moeilijkste. Daarna gaat het wel weer.
pi_76559242
Volgende heeft ze alweer een afspraak op de Nederlandse ambassade in Moskou voor een nieuw visum. De geplande datum is 3 april. Een datum hebben maakt het inderdaad een stuk beter. Mijn manager vroeg zojuist of ik morgen ook heel de dag kan werken, geen probleem uiteraard!

Beste wat ik die tussenperiode kan doen: veel werken en geld sparen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:18:06 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76565530
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef Alec690 het volgende:
Volgende heeft ze alweer een afspraak op de Nederlandse ambassade in Moskou voor een nieuw visum. De geplande datum is 3 april. Een datum hebben maakt het inderdaad een stuk beter. Mijn manager vroeg zojuist of ik morgen ook heel de dag kan werken, geen probleem uiteraard!

Beste wat ik die tussenperiode kan doen: veel werken en geld sparen.
Drukte helpt idd het beste. M'n moeder wist dan ook niet wat haar overkwam in november, ik was ineens weer veel thuis om het ook in het weekend druk te hebben. En met m'n broertjes en zusjes daar in huis is dat geen probleem
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:26:13 #75
266130 Balliebal
geen ondertitel.
pi_76598897
Allemachtig! Ik dacht af en toe dat ik me schatje lang moest missen! Maar de dingen die ik hier lees zijn voor mij onvoorstelbaar... Ik kwam dit topic per ongeluk tegen en moest er toch ff op reageren. Mijn vriendin woont in Polen, maar ik zie haar toch nog 1 a 2 keer per maand een lang weekend, en soms een weekje vakantie daar. langste wat er tussen een bezoek heeft gezeten is bijna 4 weken, en ik dacht al bijna dat ik doodging van het gemis, dus ik wens iedereen hier veel sterkte en wijsheid!
:D
pi_76603092
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:26 schreef Balliebal het volgende:
Allemachtig! Ik dacht af en toe dat ik me schatje lang moest missen! Maar de dingen die ik hier lees zijn voor mij onvoorstelbaar... Ik kwam dit topic per ongeluk tegen en moest er toch ff op reageren. Mijn vriendin woont in Polen, maar ik zie haar toch nog 1 a 2 keer per maand een lang weekend, en soms een weekje vakantie daar. langste wat er tussen een bezoek heeft gezeten is bijna 4 weken, en ik dacht al bijna dat ik doodging van het gemis, dus ik wens iedereen hier veel sterkte en wijsheid!
Is ook een kwestie van je instelling.
Je kan heel veel aan als gezond mens.
Paar maanden zonder iemand die je dierbaar is, dat overleef je wel hoor.
pi_76603163
tvp
pi_76603206
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is ook een kwestie van je instelling.
Je kan heel veel aan als gezond mens.
Paar maanden zonder iemand die je dierbaar is, dat overleef je wel hoor.
Het went ook wel een beetje Ik vond de eerste paar keer dat ik wegging en hem weer niet zag voor 3-4 maanden ook verschrikkelijk. Maar nu vind ik het niet zo erg meer. Alhoewel, leuk is anders
pi_76603724
ik kan er niet aan wennen, vandaag moest die weer terug , dus hij is er weer over 4 maanden en 3 weken, waarschijnlijk komt die ook nog in maart en over 1,5 jaar komt die terug in nederland wonen
dus daar ben ik wel blij mee, maar toch zie hem liever elke dag, grrr
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:12:52 #80
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76604214
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef monikanyc het volgende:
ik kan er niet aan wennen, vandaag moest die weer terug , dus hij is er weer over 4 maanden en 3 weken, waarschijnlijk komt die ook nog in maart en over 1,5 jaar komt die terug in nederland wonen
dus daar ben ik wel blij mee, maar toch zie hem liever elke dag, grrr
Je bent niet de enige die er niet goed aan kan wennen Hoewel de eerste 2 weken zoals iemand al zei inderdaad wel het moeilijkste zijn, daarna gaat het wel redelijk. Maar aan de andere kant, als je je vriend/vriendin in zo'n situatie niet zou missen klopt er ook iets niet Dus wat dat betreft is het dan weer iets positiefs

edit: we moeten hier eigenlijk zo'n aftelkalenderdingen/balkjes voor iedereen in het topic
pi_76604589
Ik kan nu ook weer wachten tot juni. Ben er net 3 weken geweest.
pi_76604654
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die er niet goed aan kan wennen Hoewel de eerste 2 weken zoals iemand al zei inderdaad wel het moeilijkste zijn, daarna gaat het wel redelijk. Maar aan de andere kant, als je je vriend/vriendin in zo'n situatie niet zou missen klopt er ook iets niet Dus wat dat betreft is het dan weer iets positiefs

edit: we moeten hier eigenlijk zo'n aftelkalenderdingen/balkjes voor iedereen in het topic
Ja precies, Nu maar hopen dat de tijd sneller lijkt te gaan, ja dan zou er zeker iets niet kloppen .vind het altijd wel zo leuk als je elkaar lang niet meer hebt gezien dat je gewoon op hem/haar afspringt

jaaaa goed ideee
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_76604675
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef IrCute het volgende:
Ik kan nu ook weer wachten tot juni. Ben er net 3 weken geweest.
ik ook, ik wil niet wachten
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_76604676
Mijn vriendinnetje woont in Nederland, ik in het buitenland.

Maar we zien elkaar ongeveer elke week.

Verder reis ik veel en dan langere tijd niet. MSN met cam doet een hoop. En wederzijds vertrouwen. Maar 3 maanden Saudi-Arabie dit jaar ga ik moeilijk trekken. Maar 1 of 2 weekenden terugkomen ondertussen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:28:02 #85
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76604682
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef IrCute het volgende:
Ik kan nu ook weer wachten tot juni. Ben er net 3 weken geweest.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:27 schreef monikanyc het volgende:

[..]

ik ook, ik wil niet wachten
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:45:57 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76605288
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:27 schreef monikanyc het volgende:

[..]

jaaaa goed ideee
Ik heb iets gevonden waar je die dingen kunt maken

http://www.tickerfactory.com en dan een 'event' calender maken.
Gewoon even die stappen volgen en aan het einde de 'bbCode' kopieren en hier plakken, dan zet ik ze wel in de OP voor degenen die dat willen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:54:45 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76605595
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Mijn vriendinnetje woont in Nederland, ik in het buitenland.

Maar we zien elkaar ongeveer elke week.

Verder reis ik veel en dan langere tijd niet. MSN met cam doet een hoop. En wederzijds vertrouwen. Maar 3 maanden Saudi-Arabie dit jaar ga ik moeilijk trekken. Maar 1 of 2 weekenden terugkomen ondertussen.
Mijn vriend woont bijna in Nederland, en ik woon helemaal in het buitenland. We hebben al een dikke 7 maand een lange-afstands relatie: eerst zat ik voor 3 maanden in Zimbabwe. Nu woont hij in Noord-Duitsland en ik in mid-Zweden. Ik ben in Juni klaar met m'n studie, terwijl hij daar aan het promoveren is, en nog wel dik 3 jaar bezig is. Hij woont in een stad waar ik zeker geen werk zal kunnen vinden, maar heel misschien in de omgeving wel. K vind het vooruitzicht soms maar lastig.

We zien elkaar op dit moment ongeveer elke maand, wat veel reizen en vliegen inhoudt. Lang leve RyanAir!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76605854
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn vriend woont bijna in Nederland, en ik woon helemaal in het buitenland. We hebben al een dikke 7 maand een lange-afstands relatie: eerst zat ik voor 3 maanden in Zimbabwe. Nu woont hij in Noord-Duitsland en ik in mid-Zweden. Ik ben in Juni klaar met m'n studie, terwijl hij daar aan het promoveren is, en nog wel dik 3 jaar bezig is. Hij woont in een stad waar ik zeker geen werk zal kunnen vinden, maar heel misschien in de omgeving wel. K vind het vooruitzicht soms maar lastig.

We zien elkaar op dit moment ongeveer elke maand, wat veel reizen en vliegen inhoudt. Lang leve RyanAir!
Dat soort verhalen is wel heftig inderdaad. Weet niet of ik dat zou volhouden.

Wat studeer je?

Op de lange termijn weet ik ook niet of het bij mij gaat werken. Ik ga zeker internationaal (nu woon ik net over de grens in Duitsland, maar wil naar Zuid-Amerika). Vriendinnetje is echt honkvast. Maar dat zien we dan later wel.

Ryanair is inderdaad relaxed!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:04:24 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76605932
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat soort verhalen is wel heftig inderdaad. Weet niet of ik dat zou volhouden.

Wat studeer je?

Op de lange termijn weet ik ook niet of het bij mij gaat werken. Ik ga zeker internationaal (nu woon ik net over de grens in Duitsland, maar wil naar Zuid-Amerika). Vriendinnetje is echt honkvast. Maar dat zien we dan later wel.

Ryanair is inderdaad relaxed!
ik ben m'n master aan het halen in peace and conflict studies. Waar het waarschijnlijk de eerste jaren op neer gaat komen is een weekend-relatie. Op zich niet erg, maar het zou inderdaad fijn zijn om wat dichter bij elkaar te zijn. Maar, k hoop dat het nooit meer zo ver zou zijn als Zimbabwe-Duitlsand, dat was echt niet tof.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76624753
Fijn om hier te lezen dat echte liefde echt wel bestaat! Echt respect voor iedereen die zo'n relatie heeft en dat voor elkaar over heeft.

Bij mijn ex is het namelijk verkeerd gelopen.. voor mijn studie moet ik 2x een half jaar naar het buitenland. In 2008 heb ik een half jaar gestudeerd in Sevilla. Dat ging gewoon goed met mijn vriend door skype en msn. Het probleem was wel dat ik hem heel erg miste en liever met hem wilde praten op MSN dan dat ik vrienden maakte. Dat was heel stom en zal ik dus ook niet meer doen.

Nu ga ik dus vanaf 1 februari een half jaar stage lopen in Berlijn. Mijn ex heeft ooit tegen mijn ouders gezegd dat hij het uit zou maken als ik nog een keer naar het buitenland zou gaan. Dat heeft hij dus 3 weken geleden gedaan, ook al ontkent hij dat hij het daarom heeft uitgemaakt. Het heeft er in ieder geval heel veel mee te maken. Als je dat nog niet voor elkaar over hebt, dan zou het toch ooit fout gelopen zijn. Maar beter al na 2,5 jaar dan dat ik veel langer bij hem was en het dan fout gelopen zou zijn!

In ieder geval iedereen veel sterkte met het missen!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_76626527
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:46 schreef Faerie het volgende:
Fijn om hier te lezen dat echte liefde echt wel bestaat! Echt respect voor iedereen die zo'n relatie heeft en dat voor elkaar over heeft.

Bij mijn ex is het namelijk verkeerd gelopen.. voor mijn studie moet ik 2x een half jaar naar het buitenland. In 2008 heb ik een half jaar gestudeerd in Sevilla. Dat ging gewoon goed met mijn vriend door skype en msn. Het probleem was wel dat ik hem heel erg miste en liever met hem wilde praten op MSN dan dat ik vrienden maakte. Dat was heel stom en zal ik dus ook niet meer doen.

Nu ga ik dus vanaf 1 februari een half jaar stage lopen in Berlijn. Mijn ex heeft ooit tegen mijn ouders gezegd dat hij het uit zou maken als ik nog een keer naar het buitenland zou gaan. Dat heeft hij dus 3 weken geleden gedaan, ook al ontkent hij dat hij het daarom heeft uitgemaakt. Het heeft er in ieder geval heel veel mee te maken. Als je dat nog niet voor elkaar over hebt, dan zou het toch ooit fout gelopen zijn. Maar beter al na 2,5 jaar dan dat ik veel langer bij hem was en het dan fout gelopen zou zijn!

In ieder geval iedereen veel sterkte met het missen!
Ja ik zou dan ook zeggen van: de ballen!
Blijkbaar kun jij zo vaak wel zonder hem, maar hij niet zonder jou.

Mijn vriendinnetje gaat pas over een dik jaar naar Australië Zie er nu al tegenop
Heb altijd gezegd dat als iemand voor een half jaar weg zou gaan dat ik het dan uit zou maken. Maar nu is het toch anders dan verwacht.
pi_76628053
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:46 schreef Faerie het volgende:
Fijn om hier te lezen dat echte liefde echt wel bestaat! Echt respect voor iedereen die zo'n relatie heeft en dat voor elkaar over heeft.

Bij mijn ex is het namelijk verkeerd gelopen.. voor mijn studie moet ik 2x een half jaar naar het buitenland. In 2008 heb ik een half jaar gestudeerd in Sevilla. Dat ging gewoon goed met mijn vriend door skype en msn. Het probleem was wel dat ik hem heel erg miste en liever met hem wilde praten op MSN dan dat ik vrienden maakte. Dat was heel stom en zal ik dus ook niet meer doen.

Nu ga ik dus vanaf 1 februari een half jaar stage lopen in Berlijn. Mijn ex heeft ooit tegen mijn ouders gezegd dat hij het uit zou maken als ik nog een keer naar het buitenland zou gaan. Dat heeft hij dus 3 weken geleden gedaan, ook al ontkent hij dat hij het daarom heeft uitgemaakt. Het heeft er in ieder geval heel veel mee te maken. Als je dat nog niet voor elkaar over hebt, dan zou het toch ooit fout gelopen zijn. Maar beter al na 2,5 jaar dan dat ik veel langer bij hem was en het dan fout gelopen zou zijn!

In ieder geval iedereen veel sterkte met het missen!
UItmaken was het beste wat hij kon doen. Als hij al wist dat het niet ging werken, dan beter vooraf uitmaken dan halverwege of vreemdgaan ofzo.

Maar ik vind het wel vreemd; Berlijn is helemaal niet ver en is prima t bereizen (vooral liften werkt erg makkelijk).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76638581
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:57 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja ik zou dan ook zeggen van: de ballen!
hoe dat zo? Het was toch al bekend dat ze voor haar studie 2 keer op stage moest? dan kon hij het de eerste keer toch ook al uitmaken, omdat er zeker weten nog een tweede keer aan zat te komen? begin er dan sowieso niet aan
Ja doei.
pi_76639224




Kwiwi, voeg jij hem toe?
  zondag 10 januari 2010 @ 16:50:00 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76639453
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Alec690 het volgende:

[ [url=http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;44;405/st/20100403/e/Russian+girlfriend+back%21/dt/6/k/566a/event.png]afbeelding
]
[/url]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwiwi, voeg jij hem toe?
Ik moet Re even vragen zie ik, kan m'n OP niet meer aanpassen. Ik maak zo zelf ook nog een balkje en dan zal ik hem even PM'en
  zondag 10 januari 2010 @ 17:04:03 #96
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76640234
Oh, jij ziet je lief eerder dan mij!
pi_76641181




And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 19:47:14 #99
88815 The_Emotion
98.3
pi_76647535
Dan tel ik ook maar af


"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_76648766
Ze werken nog niet in de OP...
  zondag 10 januari 2010 @ 21:01:26 #101
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76651851
het lijkt wel OUD zo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76654206
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef AKnynke het volgende:
het lijkt wel OUD zo!
het zijn dan ook zware bevallingen
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_76676046
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:57 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja ik zou dan ook zeggen van: de ballen!
Blijkbaar kun jij zo vaak wel zonder hem, maar hij niet zonder jou.

Mijn vriendinnetje gaat pas over een dik jaar naar Australië Zie er nu al tegenop
Heb altijd gezegd dat als iemand voor een half jaar weg zou gaan dat ik het dan uit zou maken. Maar nu is het toch anders dan verwacht.
Nouja, als je niet zonder iemand kunt, dan ga je het toch ook niet uitmaken? Ik begrijp wel dat hij dat rotgevoel niet meer wil hebben dat hij me mist etc en dat ik het allemaal leuk heb en hier in NL alles voor hem doorgaat zoals het was, maar dat is geen reden voor mij om dan niet naar het buitenland te gaan. Het is deel van mijn studie, en die heb ik gekozen toen ik hem nog niet kende. Maar goed, er zat dan wel meer niet goed als hij het hierom fout gaat. Beter nu dan later! Het is een heel goede test voor je relatie.

Hoe lang gaat je vriendin naar Australie, een half jaar dus? Ik kan je alvast vertellen, dat vliegt voorbij! Ook al zal het voor haar sneller voorbij vliegen dan voor jou, een half jaar is niet veel. Denk aan hoe snel het afgelopen half jaar is voorbij gegaan, toch ook super snel? Het is heel goed voor jullie relatie, aangezien het echt een test is. Je weet hoe de relatie ervoor staat en dat is heel fijn.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_76679446
Waar ik me overigens wel aan irriteer is de sceptische houding van vele Nederlanders tegenover mijn Russische vriendin.

Bij vele leeft het idee dat een vriendin uit Rusland per definitie geimporteerd is en alleen maar hier heen wilt voor het geld. Familie en vrienden die haar ontmoet hebben begrijpen dat in dit geval totale onzin is en dat we gewoon ontzettend gek zijn op elkaar. Bovendien staan er daar 2 dikke BMW's voor de deur, waar ik het moet doen met een oude Seat uit 1997. Voor het geld? Nah...

Het interesseert me niet zoveel, msischien een klein beetje. Maar het is en blijft jammer dat mensen zo negatief zijn over iets waar ikzelf heel gelukkig mee ben.
pi_76772747
Mijn vriendin vertrekt over 14 dagen voor 4,5 maand naar Rusland om te studeren. Ze is daar ook geboren, maar op haar zevende al naar Nederland gekomen. (Ze heeft dus ook Ned. nationaliteit en is gewoon tweetalig.) Ik herken iets van Alec690's verhaal boven mij, als ik aan mensen vertel waar ze is geboren dan vertel ik er gelijk maar bij dat ze niet uit een of andere catalogus komt

Ben voornemens haar ergens in april of mei op te zoeken in St. Petersburg Toffe stad, zin in.
pi_76774891
Tip voor VonHinten: Ryanair gaat goedkoop vliegen op Lappeenranta (ofzo) in Finland, net over de grens bij St Petersburg.

Een vraag hier: weten jullie een manier om te chatten via de webcam? Geen MSN en liever ook geen Skype?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:45:44 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76775273
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef El_Matador het volgende:
Tip voor VonHinten: Ryanair gaat goedkoop vliegen op Lappeenranta (ofzo) in Finland, net over de grens bij St Petersburg.

Een vraag hier: weten jullie een manier om te chatten via de webcam? Geen MSN en liever ook geen Skype?
Waarom geen msn of skype?
pi_76775518
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom geen msn of skype?
MSN mag ik niet installeren (al enorme shit mee gehad, toch gedaan...) op werklaptop. Skype weet ik niet. Liever zo weinig mogelijk installeren.

Heb wel via Gmail chat gevonden, maar weet niet of dat goed werkt, iemand ervaring?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:55:29 #109
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76775769
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

MSN mag ik niet installeren (al enorme shit mee gehad, toch gedaan...) op werklaptop. Skype weet ik niet. Liever zo weinig mogelijk installeren.

Heb wel via Gmail chat gevonden, maar weet niet of dat goed werkt, iemand ervaring?
En webmessenger? (online msn). Weet niet of je daar ook mee kan videochatten, zou je even moeten opzoeken
pi_76776080
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En webmessenger? (online msn). Weet niet of je daar ook mee kan videochatten, zou je even moeten opzoeken
Ja, dat is ook een optie, dank je. Die probeer ik als Gmail niet werkt. MSN is echt een heel vuil programma waarbij je ongewild een hoop shit binnenkrijgt. Kan me niet weer 2 dagen werk van de IT'er op kantoor veroorloven...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76776511
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

MSN mag ik niet installeren (al enorme shit mee gehad, toch gedaan...) op werklaptop. Skype weet ik niet. Liever zo weinig mogelijk installeren.

Heb wel via Gmail chat gevonden, maar weet niet of dat goed werkt, iemand ervaring?
Facebook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76776565
Gmail chat werkt!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76778708
Gmail chat kan toch niet met de webcam?

Maar je kan op je werk ook niet echt gaan chatten met de webcam erbij vind ik.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:00:51 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76778784
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Faerie het volgende:
Gmail chat kan toch niet met de webcam?

Maar je kan op je werk ook niet echt gaan chatten met de webcam erbij vind ik.
Misschien dat ie alleen een werklaptop heeft en die ook thuis gebruikt 's avonds? (gok ook maar wat hoor )
pi_76780413
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Misschien dat ie alleen een werklaptop heeft en die ook thuis gebruikt 's avonds? (gok ook maar wat hoor )
Precies, dat laatste dus.

En Gmailchat werkt ook met cam!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76780724
Ik heb een vriendin in Nederland.
pi_76781937
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef laforest het volgende:
Ik heb een vriendin in Nederland.
Ik ook. Waar woon jij?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76782104
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ook. Waar woon jij?
Ierland
Jij Spanje neem ik aan dan?
pi_76782860
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef laforest het volgende:

[..]

Ierland
Jij Spanje neem ik aan dan?
Nee, helaas niet. Ik woon in Duitsland. Net over de grens, dat wel, maar toch nog 120 km van haar vandaan. En ik reis veel.

Wat doe je in Ierland?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76782972
120 km

Koop een auto
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76783969
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
120 km

Koop een auto
Die heb ik, hoezo?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76784059
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Alec690 het volgende:
Waar ik me overigens wel aan irriteer is de sceptische houding van vele Nederlanders tegenover mijn Russische vriendin.

Bij vele leeft het idee dat een vriendin uit Rusland per definitie geimporteerd is en alleen maar hier heen wilt voor het geld. Familie en vrienden die haar ontmoet hebben begrijpen dat in dit geval totale onzin is en dat we gewoon ontzettend gek zijn op elkaar. Bovendien staan er daar 2 dikke BMW's voor de deur, waar ik het moet doen met een oude Seat uit 1997. Voor het geld? Nah...

Het interesseert me niet zoveel, msischien een klein beetje. Maar het is en blijft jammer dat mensen zo negatief zijn over iets waar ikzelf heel gelukkig mee ben.
vind je het gek? Ik heb in oekraine gewoond, je wilt niet weten hoe erg die vrouwen zijn
pi_76784445
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef griskay het volgende:

[..]

vind je het gek? Ik heb in oekraine gewoond, je wilt niet weten hoe erg die vrouwen zijn
Erg?? Geweldig zal je bedoelen! Vrouwen daar zijn nog echte vrouwen, die zich verzorgen en gewoon lekker losgaan.

Stappen in Kiev.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76784550
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Erg?? Geweldig zal je bedoelen! Vrouwen daar zijn nog echte vrouwen, die zich verzorgen en gewoon lekker losgaan.

Stappen in Kiev.
Ik heb nergens gezegd dat ze lelijke vrouwen zijn, maar het zijn verder echt golddiggers.
pi_76784580
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]


Stappen in Kiev.
waar in kiev ben je geweest?
pi_76784662
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die heb ik, hoezo?
Dan rij je gewoon wat vaker op en neer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76784689
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Ik woon in Duitsland. Net over de grens, dat wel, maar toch nog 120 km van haar vandaan. En ik reis veel.

Wat doe je in Ierland?
Werken, wonen, genieten van het leven
pi_76784721
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan rij je gewoon wat vaker op en neer
Dat doe ik ook al, maar we hebben allebei ons eigen leven he? En dan tussendoor lekker cammen. En als ik op reis ben ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76784755
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Werken, wonen, genieten van het leven
Cool, wat doe je voor werk?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76790370
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef El_Matador het volgende:
Tip voor VonHinten: Ryanair gaat goedkoop vliegen op Lappeenranta (ofzo) in Finland, net over de grens bij St Petersburg.

Hey, thanks for the tip.

Vooralsnog kan ik Lappeenranta als bestemming en Weeze als vertrekpunt alleen los van elkaar selecteren, maar niet samen, terwijl de vlucht naar Lappeenranta wel vanaf Weeze vertrekt (vanaf 1 april). Nog ff doorproberen

Edit: Ah, Dusseldorf (Weeze)
pi_76795624
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Cool, wat doe je voor werk?
Hmm kan ik hier niet zoveel over kwijt door de gevoelige aard van het werk.
pi_76803886
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 07:52 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm kan ik hier niet zoveel over kwijt door de gevoelige aard van het werk.
Neemt niet weg dat je wel de branche aan kunt geven natuurlijk
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_76804359
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:13 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je wel de branche aan kunt geven natuurlijk
Transport en douane zeg ik maar
pi_76822574
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef griskay het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ze lelijke vrouwen zijn, maar het zijn verder echt golddiggers.
Mwah, dat wel voor een deel. Maar geef ze es ongelijk als je de botte, ongeinteresseerde, slecht verzorgde, agressieve Oekrainers ziet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76822626
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef griskay het volgende:

[..]

waar in kiev ben je geweest?
Saxon is geweldig! Verder een gave undergroundclub maar ik weet niet meer hoe die heet. Die Arena vond ik echt kut. Kiev is echt een mooie stad. Wil nog een keer terug en dan naar Tsjernobyl.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76852181
Morgen heb ik officieel geen lange afstand relatie meer! Ze emigreert!

Kan niet stil zitten!

Whaaa!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:48:40 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_76852243
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef Kefmania het volgende:
Morgen heb ik officieel geen lange afstand relatie meer! Ze emigreert!

Kan niet stil zitten!

Whaaa!
Leuk!!
pi_76852249
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef Kefmania het volgende:
Morgen heb ik officieel geen lange afstand relatie meer! Ze emigreert!

Kan niet stil zitten!

Whaaa!
Gefeliciteerd
pi_77035005
Ze heeft vandaag haar visum gekregen!! Ze had gevraagd voor één jaar, maar heeft uiteindelijk voor 3 maanden gekregen. In april komt ze 2 weken hierheen. Duurt nog steeds lang, maar ben blij dat het visum geregeld. Vanavond hebben we samen al even naar een vliegticket gekeken. Gemiddelde prijs tussen de ¤250 - ¤400. Ligt een beetje aan de maatschappij, extra stop, tijd, Amsterdam/Dusseldorf etc.

Morgenavond maken we een keuze uit het vele aanbod en dan is alles geregeld.

Ben erg blij, hoewel die 2 maanden, 2 weken en 1 dag in mijn teller toch nog wel lang is...
pi_77035431
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef Kefmania het volgende:
Morgen heb ik officieel geen lange afstand relatie meer! Ze emigreert!

Kan niet stil zitten!

Whaaa!
Wat fijn ! gefeliciteerd !
pi_77060533
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:47 schreef Kefmania het volgende:
Morgen heb ik officieel geen lange afstand relatie meer! Ze emigreert!

Kan niet stil zitten!

Whaaa!


Per wanneer? Morgen ook direct ?
pi_77062849
*meldt*

Vriend in Australië, zie hem van de zomer weer

Ik vind zelf trouwens de eerste 3 weken de ergste. De eerste paar dagen lukken wel, daarna slaat het gemis toe.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77065402
Nog 9 dagen en dan zitten de 5 maanden erop. De laatste 3 weken lijken echt voorbij te kruipen, terwijl ik toch een drukke agenda heb deze tijd.
pi_77077409
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Blue_note het volgende:
Nog 9 dagen en dan zitten de 5 maanden erop. De laatste 3 weken lijken echt voorbij te kruipen, terwijl ik toch een drukke agenda heb deze tijd.
Vertel eens iets meer als je wilt. Of moet ik terug naar het eerste topic? Waar is je vriendin? Waar komt ze vandaan? Is 5 maanden niet heel erg lang? Heb je contact via skype e.d.?

Alleen als je zin hebt om het uit te leggen hoor.
pi_77085205
Later vandaag, nu werken .
pi_77101456
@Xaryna

Mijn vriend gaat over 14 dagen ook naar Australië. Wat zie ik er tegenop zeg! Hoelang is jouw vriend al weg? Hoe gaat het tot dusver? En je ziet hem weer in de zomer zei je? Gaan we samen aftellen haha. Ik ga me voorbereiden op de eerste weken idd, ik denk dat ik echt heel erg moet wennen en me echt miserable ga voelen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:57:29 #147
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77105933
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, dat wel voor een deel. Maar geef ze es ongelijk als je de botte, ongeinteresseerde, slecht verzorgde, agressieve Oekrainers ziet.
ook daar zit de waarheid ergens middenin hoor. Ik ken zelf een aantal, best sympathieke, mannelijke varianten. No need to say dat Oekraiense vrouwen simpelweg DE topattractie zijn bij 'n bezoekje aan dat land. Trouwens zijn de vrouwen vaker veel diepzinniger dan de westerse vrouwen. Dat golddiggin' is de frustratie van een niet russische vrouw imho
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:04:59 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77106196
dit is natuurlijk geen slowchat topic he, daar hebben we er al genoeg van
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77109200
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Vertel eens iets meer als je wilt. Of moet ik terug naar het eerste topic? Waar is je vriendin? Waar komt ze vandaan? Is 5 maanden niet heel erg lang? Heb je contact via skype e.d.?

Alleen als je zin hebt om het uit te leggen hoor.
Mijn vriendin heeft 5,5 maand in het buitenland gezeten. Waar, is niet zo belangrijk vind ik.
Ik heb haar 3 keer gezien, dat houdt dus in, dat er gemiddeld 2 maanden(beetje minder) tussen zaten. Ik zag haar dan een dag of 3. Ik vond het goed te doen. Had hier m'n studie/werk/vrienden etc, en de tijd is om gevlogen. Alleen de laatste dagen gaan wat langzaam.

We hebben iedere dag gesmst, en af en toe gebeld. Ik hoef niet persé iedere dag te bellen, dan kan zij ook daar niet optimaal van haar tijd genieten, als ze mij nog zou móéten bellen, terwijl ze net lekker ergens aan het eten/drinken is bijvoorbeeld.

Prima gegaan, al moeten we nog een dikke week.
pi_77113924
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef veryordinary het volgende:
@Xaryna

Mijn vriend gaat over 14 dagen ook naar Australië. Wat zie ik er tegenop zeg! Hoelang is jouw vriend al weg? Hoe gaat het tot dusver? En je ziet hem weer in de zomer zei je? Gaan we samen aftellen haha. Ik ga me voorbereiden op de eerste weken idd, ik denk dat ik echt heel erg moet wennen en me echt miserable ga voelen.
Hehe, sterkte.

Hij woont daar. Vorige zomer voor het eerst gezien en deze zomer weer. Met een beetje geluk kan ik dan een jaar pauze nemen en daar blijven. Maar ik moet nog even kijken of dat lukt...
Tot dusver gaat het wel oke.. De eerste twee maanden zonder waren echt afzien, amar daarna stabiliseerde ik. Nu gaat het een beetje met golven. Dan gaat het een week supergoed, dan ben ik weer een week een hoopje eenzame ellende

Wat gaat je vriend in Australie doen dan ?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77134463
@Xaryna
Hij woont daar? Pfoe, dat lijkt me ook zwaar zeg. Ik hoop echt voor je dat je het jaar daar kan blijven!

Mijn vriend gaat daar 3 maanden backpacken met wat vrienden. Hij heeft de plannen al langer en nu heeft hij er tijd voor, dus ik gun het hem heel erg. Ik ga hem die 3 maanden dus niet zien omdat het nogal duur is om naar Australie te vliegen. Weet jij alles van natuurlijk En 3 maanden lijkt me te overzien. Ik ben alleen bang dat ik niet aan het gevoel kan wennen..
pi_77140844
Hee allemaal,

Ik ga ook meedoen in dit topic. Mijn vriendin is begin januari vertrokken naar Singapore om daar 4 maanden te gaan studeren aan de universiteit. (heb ook al in een ander topic op de site gezeten...)
Over 4 maanden (eind april) vlieg ik naar Singapore en is haar semester bijna afgelopen. We gaan dan anderhalve maand samen reizen. Eerst naar Vietnam, dan door Cambodja en vervolgens naar Laos toe. Als we dan daar klaar zijn gaan we door naar Thailand waar we de laatste periode doorbrengen. Uiteindelijk moeten we weer in Singapore terecht komen om terug te vliegen naar Nederland.

Het valt me zwaarder dan ik had verwacht maar weet gelukkig dat de relatie gewoon heel goed zit. We hebben zelfs samenwoon plannen. En als we terug komen gaan we in de zomervakantie een auto kopen samen. Die plannen maak je niet wanneer je niet zeker bent van je relatie....

Het is nog even uithouden maar ik heb het erg druk. Moet al mijn studie projecten afronden voordat ik weg ga. Dat was een voorwaarde voor toestemming om de laatste periode van dit collegejaar weg te gaan. Erg druk dus. Aan de ene kant wel fijn want dan gaat de tijd lekker snel maar ook wel vermoeiend. Toch een hoop werk zo.....

Ik heb inmiddels ook een aftelbakje gemaakt en gevraagd of deze erbij kan in dit topic.

Groetjes,
Robert.
pi_77143049
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef veryordinary het volgende:
@Xaryna
Hij woont daar? Pfoe, dat lijkt me ook zwaar zeg. Ik hoop echt voor je dat je het jaar daar kan blijven!

Mijn vriend gaat daar 3 maanden backpacken met wat vrienden. Hij heeft de plannen al langer en nu heeft hij er tijd voor, dus ik gun het hem heel erg. Ik ga hem die 3 maanden dus niet zien omdat het nogal duur is om naar Australie te vliegen. Weet jij alles van natuurlijk En 3 maanden lijkt me te overzien. Ik ben alleen bang dat ik niet aan het gevoel kan wennen..
Uiteindelijk wen je overal aan, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik ben zelf 5 maanden weggeweest en het was juist het moeilijkste toen ik weer terug in Nederland was. Ik had zoveel meegemaakt en was zoveel ontwikkeld, terwijl dat bij mijn ex helemaal niet was. Voor hem ging gewoon alles door zoals het was. Maar je komt zo wel ontzettend veel over je relatie te weten, of het echt goed zit!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77143967
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Faerie het volgende:

[..]

Uiteindelijk wen je overal aan, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik ben zelf 5 maanden weggeweest en het was juist het moeilijkste toen ik weer terug in Nederland was. Ik had zoveel meegemaakt en was zoveel ontwikkeld, terwijl dat bij mijn ex helemaal niet was. Voor hem ging gewoon alles door zoals het was. Maar je komt zo wel ontzettend veel over je relatie te weten, of het echt goed zit!
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Daar heb ik het ook nog veel over gehad met mijn vriendin. Er zal vast een gat gaan komen en ik ben er soms best angstig voor dat ik een (voor een deel) ander meisje terug ga zien dan waar ik zo verlieft op ben. Wel ben ik ervan overtuigt dat het belangrijkste wat ik leuk aan haar vind er nog zal zijn. Het kan even wennen zijn en dan is het juist belangrijk om de kracht te vinden het niet als een teleurstelling te zien en ervaren denk ik.....

De laatste anderhalve maand van haar avontuur ben ik bij haar en we denken dat dat het gat zal dichten. Die reis gaat voor ons beiden heel erg indrukwekkend zijn en we komen straks samen met een hoop ervaringen terug.

Ik kan me heel goed voorstellen (kom er sinds een paar weken pas achter hoeveel inlevingsvermogen ik eigenlijk heb haha...) hoe rot het moet zijn als iemand na een tijd weer terug komt en je niet meer ''de oude'' terug ziet (terwijl je dat maar al te graag zou willen). Voor je relatie is het dus denk ik wel een aanrader om een deel van de ervaringen te delen... Wil niet zeggen dat het fout gaat als je dat niet doet natuurlijk. Elke situatie is weer anders denk ik dan maar.
pi_77222169
Nog 6 dagen te gaan.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:18:05 #156
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77222294
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Blue_note het volgende:
Nog 6 dagen te gaan.
Zo'n laatste dagen duren altijd zo lang vind ik, alsof die serieus 3x zo langzaam gaan als normaal
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 20:31:20 #157
88815 The_Emotion
98.3
pi_77222852
Voor mij is het een kleine 3 weken te gaan voordat ik weer bij haar ben
Het is wel een rare gedachte dat ik hier in de sneeuw lig te modderen, terwijl zij lekker op het strand ligt bruin te bakken
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 24 januari 2010 @ 20:33:38 #158
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77222971
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef Remqo het volgende:
Voor mij is het een kleine 3 weken te gaan voordat ik weer bij haar ben
Het is wel een rare gedachte dat ik hier in de sneeuw lig te modderen, terwijl zij lekker op het strand ligt bruin te bakken
voor mij ook. 11 februari tot de 19e, en daarna de 4e maart tot de 11de. Dat is best okay. 3 weken duurt nog wel lang....Ik zit nu een beetje in een dip met studie en het klote weer hier, en merk dat ik hem veel meer nodig heb, en dan is het extra moeilijk...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77228076
Ik verlang juist naar het moment dat het nog 3 weken of 6 dagen zal duren. Lijkt me echt een heerlijk gevoel..... Niet?
pi_77228135
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Robert1987 het volgende:
Ik verlang juist naar het moment dat het nog 3 weken of 6 dagen zal duren. Lijkt me echt een heerlijk gevoel..... Niet?
Het "uitkijken naar..", frustrerend en spannend tegelijk ^^.
pi_77228236
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef Blue_note het volgende:
Nog 6 dagen te gaan.
ik wou dat ik nog maar 6 dagen had
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77229116
Het is spannend, zeker! Maar de dagen duren zo ontzettend land inderdaad. Ik ben de laatste week ook gewoon druk bezig, maar de dagen kruipen voorbij. Morgen begint de week weer, en dan zal het wel wat sneller gaan .
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 22:29:01 #163
88815 The_Emotion
98.3
pi_77229872
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Robert1987 het volgende:
Ik verlang juist naar het moment dat het nog 3 weken of 6 dagen zal duren. Lijkt me echt een heerlijk gevoel..... Niet?
We begonnen met 3 maanden aftellen, nu is het een kleine 3 weken. Dus het schiet al op
Maar we maken ons ondertussen wel al een beetje druk (vooral zij) wanneer we elkaar weer gaan zien, want als ik terug ben gaan we weer zo'n grijze tijd in, hoe lang gaat het dan weer duren voor we elkaar weer zien?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_77230074
6 dagen lijkt me ook wel lekker!

Nog ruim 2 maanden hier...

Gelukkig puilt mijn agenda uit de komende tijd, op het moment dat ik (voorlopig) niets gepland heb duurt het nog maar een maand.

Oh god ik word gewoon depressief van het contrast. Mooiste romantische kerst en oud&nieuw ooit gehad, heerlijk relaxt, ontzettend leuk, veel liefde, veel dromen samen...

En nu... werk, werk, werk... drukker dan ooit. Onnozele (werk-gerelateerde)meetings met collega's, van alles regelen, kutweer, verkouden, chagrijnige mensen om me heen, etc.

Gelukkig komende 2 weken wel 2x lekker stappen met wat vrienden. Na 50 uur gewerkt te hebben...
pi_77230379
Oh. btw... Remqo, hoe lang heb je jouw vriendin in totaal moeten missen? 3 maanden?
  zondag 24 januari 2010 @ 22:37:46 #166
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77230450
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef monikanyc het volgende:

[..]

ik wou dat ik nog maar 6 dagen had
Ja ik ook

Heb helaas nog steeds geen echt datum/ticket... Moet nog zoveel plannen
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 22:42:00 #167
88815 The_Emotion
98.3
pi_77230725
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef Alec690 het volgende:
Oh. btw... Remqo, hoe lang heb je jouw vriendin in totaal moeten missen? 3 maanden?
In oktober ben ik er voor het laatst geweest, dat was maar voor 2 weken.
Maar straks ga ik er voor een maand heen

Ik hoop dat ze de volgende keer hier heen kan komen

Ondertussen vermaak ik me de komende 3 weken met Spaans leren
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_77231734
Zo!! Dat is wel heel heftig, je vriendin komt ook uit het buitenland begrijp ik?

Voor mij zit er 3 maanden tussen, waarvan de eerste maand bijna om is. Maar dat is eerlijk gezegd ook wel de maximale tijd. In april zien we elkaar 2 weken en daarna komt ze weer 1 week in juni en vervolgens ik 2-3 weken in augustus naar haar toe.

Maar, jouw tijd zit bijna op... hoe overleef je het? Tips om het sneller te laten gaan?
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 23:21:32 #169
88815 The_Emotion
98.3
pi_77232843
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:58 schreef Alec690 het volgende:
Zo!! Dat is wel heel heftig, je vriendin komt ook uit het buitenland begrijp ik?

Voor mij zit er 3 maanden tussen, waarvan de eerste maand bijna om is. Maar dat is eerlijk gezegd ook wel de maximale tijd. In april zien we elkaar 2 weken en daarna komt ze weer 1 week in juni en vervolgens ik 2-3 weken in augustus naar haar toe.

Maar, jouw tijd zit bijna op... hoe overleef je het? Tips om het sneller te laten gaan?
Zij woont in het verre Peru, waar het nu zomer is en de rest van het jaar lekker weer is

Hoe ik het overleef? Het tijdsverschil tussen ons is gunstig, zij loopt 6/7 uur achter (verschil in zomer-wintertijd) en komt vroeg in de middag thuis, dus spreek ik haar bijna elke avond.
Het moeilijke is alleen dat we online weinig samen kunnen doen, geen filmpje pakken, geen knuffel, niet samen op de bank hangen.....
Om de tijd te doden neem ik dus Spaanse lessen die ik met haar kan oefenen, en zij gaat in haar eigen tijd fitnessen. Het beste wat je kan doen is bezig zijn, de tijd dat je elkaar ziet komt vanzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Emotion op 24-01-2010 23:30:24 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_77232995
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef Remqo het volgende:

[..]

Zij woont in het verre Peru, waar het nu zomer is en de rest van het jaar lekker weer is

Hoe ik het overleef? De tijdsverschil tussen ons is gunstig, zij loopt 6/7 uur achter (verschil in zomer-wintertijd) en komt vroeg in de middag thuis, dus spreek ik haar bijna elke avond.
Het moeilijke is alleen dat we online weinig samen kunnen doen, geen filmpje pakken, geen knuffel, niet samen op de bank hangen.....
Om de tijd te doden neem ik dus Spaanse lessen die ik met haar kan oefenen, en zij gaat in haar eigen tijd fitnessen. Het beste wat je kan doen is bezig zijn, de tijd dat je elkaar ziet komt vanzelf.
I agree with this. En jouw onderschrift 100% true.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 23:36:19 #171
88815 The_Emotion
98.3
pi_77233540
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

I agree with this. En jouw onderschrift 100% true.
Thanks
Heb jij ook ergens een verre liefde zitten en hoe ga jij er mee om?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_77233662
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef Remqo het volgende:

[..]

Thanks
Heb jij ook ergens een verre liefde zitten en hoe ga jij er mee om?
Jep, nouja.. niet zo ver als Peru, maar Ierland.
We zien elkaar de 6e dus dat is al vrij snel.
We spreken elkaar eigenlijk elke dag gewoon, en 1 uur tijdverschil is niet zo groot.

Ik heb het eigenlijk best wel druk met stage dus de dagen gaan nog best hard.
Maar dat wachten! haha ^^ dat is nooit leuk
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2010 @ 23:48:31 #173
88815 The_Emotion
98.3
pi_77234104
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Jep, nouja.. niet zo ver als Peru, maar Ierland.
We zien elkaar de 6e dus dat is al vrij snel.
We spreken elkaar eigenlijk elke dag gewoon, en 1 uur tijdverschil is niet zo groot.

Ik heb het eigenlijk best wel druk met stage dus de dagen gaan nog best hard.
Maar dat wachten! haha ^^ dat is nooit leuk
Voor jou schiet het ook al op.
Gelukkig is Ierland ook niet zo heel erg ver weg en is het makkelijker en goedkoper om er heen te vliegen.
Hoe vaak zien jullie elkaar?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_77234134
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Voor jou schiet het ook al op.
Gelukkig is Ierland ook niet zo heel erg ver weg en is het makkelijker en goedkoper om er heen te vliegen.
Hoe vaak zien jullie elkaar?
Nee inderdaad dat scheelt heel erg, en gelukkig maar haha.
minimaal twee keer per maand.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:53:51 #175
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77234329
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nee inderdaad dat scheelt heel erg, en gelukkig maar haha.
minimaal twee keer per maand.
Een weekendje dan? Of langer?
  zondag 24 januari 2010 @ 23:57:51 #176
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_77234509
Hey! Leuk topic wat ik nog was tegen gekomen

*meld* vriendin in Tsjechië

Ze komt over twee weken gezellig een lang weekend hierheen
pi_77234684
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Een weekendje dan? Of langer?
Een weekend ja ,
en als het kan langer ofcourse
pi_77238487
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef Alec690 het volgende:
6 dagen lijkt me ook wel lekker!

Nog ruim 2 maanden hier...

Gelukkig puilt mijn agenda uit de komende tijd, op het moment dat ik (voorlopig) niets gepland heb duurt het nog maar een maand.

Oh god ik word gewoon depressief van het contrast. Mooiste romantische kerst en oud&nieuw ooit gehad, heerlijk relaxt, ontzettend leuk, veel liefde, veel dromen samen...

En nu... werk, werk, werk... drukker dan ooit. Onnozele (werk-gerelateerde)meetings met collega's, van alles regelen, kutweer, verkouden, chagrijnige mensen om me heen, etc.

Gelukkig komende 2 weken wel 2x lekker stappen met wat vrienden. Na 50 uur gewerkt te hebben...
Ik snap dit helemaal. Het contrast is gewoon mega groot. Mijn vriendin zit ook lekker warm en doet minstens 3 keer per week dingen waar ik alleen maar jaloers op kan zijn. Ik vermaak mij prima want heb het heel druk. Om alles af te krijgen voor ik naar Azië. Daar heb ik nog zeker wel 3 maande voor nodig !! Als ik daar aankom zit mijn vriendin nog net in haar laatste tentamen week... En ja hoor, natuurlijk moeten ze een tentamen plannen op de middag dat ik aankom. Dat wordt dus waarschijnlijk niet in de armen vliegen op het vliegveld... Dat is dan wel weer een teleurstelling want dat beeld had ik al helemaal voor me...
pi_77238495
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:36 schreef Remqo het volgende:

[..]

Thanks
Heb jij ook ergens een verre liefde zitten en hoe ga jij er mee om?
Ik woon in Ierland
Ik zie pluis op 6 februari

Ugh kan niet wachten.....
  maandag 25 januari 2010 @ 08:12:32 #180
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77238619
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik woon in Ierland
Ik zie pluis op 6 februari

Ugh kan niet wachten.....
O zo zit dat dus
pi_77238953
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O zo zit dat dus
Ja
En dan twee weken later is ze hier het weekend bij mij.
Gewoon op en neer vliegen enzo.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:01:59 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77239158
quote:
Op maandag 25 januari 2010 07:54 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Ik snap dit helemaal. Het contrast is gewoon mega groot. Mijn vriendin zit ook lekker warm en doet minstens 3 keer per week dingen waar ik alleen maar jaloers op kan zijn. Ik vermaak mij prima want heb het heel druk. Om alles af te krijgen voor ik naar Azië. Daar heb ik nog zeker wel 3 maande voor nodig !! Als ik daar aankom zit mijn vriendin nog net in haar laatste tentamen week... En ja hoor, natuurlijk moeten ze een tentamen plannen op de middag dat ik aankom. Dat wordt dus waarschijnlijk niet in de armen vliegen op het vliegveld... Dat is dan wel weer een teleurstelling want dat beeld had ik al helemaal voor me...
Toen ik na 3 maand Zimbabwe en 4 maand elkaar niet zien terug kwam kon m'n vriend me ook niet ophalen van het vliegveld. K moest met 50 kilo bagage in de trein en tram. En naar zijn nieuwe huis, waar ik nog nooit geweest was. Maar goed, elkaar daarna zien was ook heel fijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77240444
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:01 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Toen ik na 3 maand Zimbabwe en 4 maand elkaar niet zien terug kwam kon m'n vriend me ook niet ophalen van het vliegveld. K moest met 50 kilo bagage in de trein en tram. En naar zijn nieuwe huis, waar ik nog nooit geweest was. Maar goed, elkaar daarna zien was ook heel fijn!
Had je dan nog wel het ''in de armen vlieg moment?'' Lijkt me zo anders ofzo....
pi_77240536
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:12 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Had je dan nog wel het ''in de armen vlieg moment?'' Lijkt me zo anders ofzo....
Dat heb je toch iedere keer? Ik wel hoor.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:18:22 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77240575
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:12 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Had je dan nog wel het ''in de armen vlieg moment?'' Lijkt me zo anders ofzo....
nou ja, niet zoals op het vliegveld, als je de deuren van de douane doorkomt en hij staat op je te wachten, nee. Maar we zijn elkaar wel degelijk in de armen gevlogen. En inderdaad, dat gebeurt elke keer weer.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77243462
@Roberto,

Ik vind het ook best een eng idee dat mijn vriend erg zou kunnen veranderen. We hebben het er dan ook regelmatig over, denk ook wel dat het belangrijk is dat je er veel over praat. Ik heb niet de mogelijkheid om hem in die 3 maanden op te zoeken helaas. Gelukkig is 3 maanden niet heel erg lang. Daarnaast gaat hij met een paar beste vrienden, ik denk wel dat dat verschil maakt. Als je in je eentje gaat ben je op jezelf aangewezen en heb je denk ik ook meer tijd om na te denken over van alles. Dit is wat ik denk, maar er is natuurlijk geen garantie dat ik precies dezelfde vriend terugkrijg na die 3 maand. Maar ben er wel van overtuigd dat we gewoon raakvlakken overhouden. Ik weet dat onze relatie écht sterk is. We hebben ook al een vakantie geboekt voor na zijn reis, dus dat zit wel goed.

Wel echt heel gaaf dat je dan nog samen met je vriendin gaat rondreizen! Lijkt me een hele ervaring. Nu alleen nog wachten tot het zover is....
pi_77243990
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef veryordinary het volgende:
@Roberto,

Ik vind het ook best een eng idee dat mijn vriend erg zou kunnen veranderen. We hebben het er dan ook regelmatig over, denk ook wel dat het belangrijk is dat je er veel over praat. Ik heb niet de mogelijkheid om hem in die 3 maanden op te zoeken helaas. Gelukkig is 3 maanden niet heel erg lang. Daarnaast gaat hij met een paar beste vrienden, ik denk wel dat dat verschil maakt. Als je in je eentje gaat ben je op jezelf aangewezen en heb je denk ik ook meer tijd om na te denken over van alles. Dit is wat ik denk, maar er is natuurlijk geen garantie dat ik precies dezelfde vriend terugkrijg na die 3 maand. Maar ben er wel van overtuigd dat we gewoon raakvlakken overhouden. Ik weet dat onze relatie écht sterk is. We hebben ook al een vakantie geboekt voor na zijn reis, dus dat zit wel goed.

Wel echt heel gaaf dat je dan nog samen met je vriendin gaat rondreizen! Lijkt me een hele ervaring. Nu alleen nog wachten tot het zover is....
Praten is inderdaad het beste middel. Dat wij als thuisblijvers het moeilijker hebben is gewoon zo (mijn mening). En gelukkig is het bij mij en zo te lezen bij jou ook zo dat ze daar respect voor hebben. Mijn vriendin is wel in haar eentje gegaan maar heeft direct vrienden gemaakt daar waarvan ook een aantal Nederlanders die hier vandaan komen. En dan komt natuurlijk voor de thuis blijver ook jaloezie om de hoek kijken. Al is het maar om de leuke dingen die ze doen. In het begin had ik nog wel vrees dat ze daar een leukere jongen tegen zou komen dan ik ben. Dat heb ik maar keihard uit mn hoofd gezet want dat soort gedachten gaan je dagen behoorlijk overheersen. Toch komt het af en toe nog wel opzetten maar dan spreek ik mezelf gewoon even hard aan. Nu gaat ze over 2 weken een week naar Java in haar vakantie daar. Samen met een Nederlandse vriend die ze daar heeft ontmoet. Natuurlijk om erg jaloers op te worden.... IIk probeer er maar niet aan te denken.. Toch vreemd dat je je in je achterhoofd druk maakt om iets waarvan je weet dat het n iet nodig is. Ik weet immers dat ze 100% te vertrouwen is. Het is denk ik ook meer het plezier dat ik niet met haar kan delen en ze wel met anderen zal delen. Wat zit de mens toch moeilijk in elkaar. phoe...
pi_77244704
Vandaag akkoord gekregen op m'n werk voor verlof.

Visum [ √ ]
Verlof [ √ ]
Vliegticket [ ]

Alleen nog even een vliegticket regelen samen met mijn vriendin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Alec690 op 25-01-2010 12:51:33 ]
pi_77245953
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef Alec690 het volgende:
Vandaag akkoord gekregen op m'n werk voor verlof.

Visum [ √ ]
Verlof [ √ ]
Vliegticket [ ]

Alleen nog even een vliegticket regelen samen met mijn vriendin.
Gefeliciteerd !! Iets om naar uit te kijken !
pi_77248295
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef monikanyc het volgende:

[..]

ik wou dat ik nog maar 6 dagen had
Ja ik ook.
Maar die laatste dagen lijken wel weken te duren.
pi_77250240
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja ik ook.
Maar die laatste dagen lijken wel weken te duren.
awhhh, ja daar heb je gelijk in.komt vast omdat je dan nergens anders meer aan kunt denken.
vandaag nog 5 maanden en 6 dagen te gaan, snik
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77250352
5 maanden en 6 dagen??!!

Dát is wel heel heavy...
  maandag 25 januari 2010 @ 15:30:19 #193
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77250899
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef monikanyc het volgende:

[..]

awhhh, ja daar heb je gelijk in.komt vast omdat je dan nergens anders meer aan kunt denken.
vandaag nog 5 maanden en 6 dagen te gaan, snik
Pfoe, als ik dit soort dingen hoor dan heb ik het toch nog redelijk goed/makkelijk..

Laatst trouwens eens website gevonden waar je vrij goedkope tickets kunt boeken (vooral vanaf dusseldorf overigens): http://www.skyscanner.nl/. Misschien heeft iemand er nog wat aan
pi_77250988
ja vorige keer was het 6 maanden. gelukkig heeft die een webcam zodat ik hem elke dag wel kan zien en spreken
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77251219
Pas geleden met mijn vriendin 3 weken naar New York geweest (is Amerikaan en ze woont daar maar is via Peace Corps gedropt in Albanië).

Al met al is dit al sinds 2005 aan de gang. We proberen elkaar minstens 2x per jaar te zien. Hopelijk is het dit jaar afgelopen (peacecorps eindigt voor haar in augustus), ze probeert namelijk om in Leiden te gaan studeren.
You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:42:56 #196
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77251488
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef monikanyc het volgende:
ja vorige keer was het 6 maanden. gelukkig heeft die een webcam zodat ik hem elke dag wel kan zien en spreken
Vind je dat niet moeilijk? Ik wil hem soms liever niet zien op de webcam omdat ik 'm dan alleen maar meer ga missen Maar misschien ben ik de enige met die afwijking
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef Crashman112 het volgende:
Pas geleden met mijn vriendin 3 weken naar New York geweest (is Amerikaan en ze woont daar maar is via Peace Corps gedropt in Albanië).

Al met al is dit al sinds 2005 aan de gang. We proberen elkaar minstens 2x per jaar te zien. Hopelijk is het dit jaar afgelopen (peacecorps eindigt voor haar in augustus), ze probeert namelijk om in Leiden te gaan studeren.
Wat knap dat jullie dat al zo lang volhouden zeg. Hoop dat het studeren in Leiden gaat lukken dan, zou natuurlijk wel heel leuk zijn
pi_77251792
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Vind je dat niet moeilijk? Ik wil hem soms liever niet zien op de webcam omdat ik 'm dan alleen maar meer ga missen Maar misschien ben ik de enige met die afwijking
[..]

Wat knap dat jullie dat al zo lang volhouden zeg. Hoop dat het studeren in Leiden gaat lukken dan, zou natuurlijk wel heel leuk zijn
ja jawel, maar je mist hem sowieso al veel meer als je hem niet ziet of spreekt, hoewel het heeft ook zijn voordelen, dan weet je idg dat die nog in orde is om het zo maar te zeggen
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77251991
Ik spreek mijn vriendin ook gemiddeld 3x per week via Skype met webcam. Natuurlijk wordt het gemis groter, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Wij vinden het belangrijk om veel te blijven communiceren en elkaar te zien. Ik tel dan ook niet af naar begin april, maar elke keer naar het moment dat we weer 'skypen'. Beetje zielig misschien, maar het werkt wel.
pi_77252534
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Alec690 het volgende:
Ik spreek mijn vriendin ook gemiddeld 3x per week via Skype met webcam. Natuurlijk wordt het gemis groter, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Wij vinden het belangrijk om veel te blijven communiceren en elkaar te zien. Ik tel dan ook niet af naar begin april, maar elke keer naar het moment dat we weer 'skypen'. Beetje zielig misschien, maar het werkt wel.
ja communicatie is ook belangrijk! hij ging soms ook wel eens een weekje weg, dat was wel even wennen, en natuurlijk elke dag weer mailen. ik vind het eigenlijk wel iets liefs en schattigs hebben dat je er zo naar uit kijkt. ja ik denk dat ik zelf ook maar eens een microfoon is moet aanschaffen, die ik nu heb die zit op me webcam maaar die is o zo slecht
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77253739
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Vind je dat niet moeilijk? Ik wil hem soms liever niet zien op de webcam omdat ik 'm dan alleen maar meer ga missen Maar misschien ben ik de enige met die afwijking
[..]

Wat knap dat jullie dat al zo lang volhouden zeg. Hoop dat het studeren in Leiden gaat lukken dan, zou natuurlijk wel heel leuk zijn
Thanks

Ze heeft, sinds ze in albanie zit ook maar sporadisch internet (ze zit echt in een dorpje met maar 1 internetcafe). Skypen doe ik direct naar haar mobiel (wat wel stervensduur is, 17 ct p minuut ofzo.) maar ze heeft pas een nieuw appartementje en is aan t kijken of ze internet kan krijgen daar

De eerste keer dat ik haar weg bracht naar het vliegveld toen ze vertrok, was ik zeker 2 weken echt down, kapot alsofje hart gebroken is. Nu is dat nog maar eventjes 1 dag ofzo. dus voor mij went het wel. Ik weet niet of dat voor iedereen zo is? Misschien is het de wetenschap dat ik haar toch wel weer zal zien
You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'.
pi_77256550
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef monikanyc het volgende:

[..]

awhhh, ja daar heb je gelijk in.komt vast omdat je dan nergens anders meer aan kunt denken.
vandaag nog 5 maanden en 6 dagen te gaan, snik

Ik ben blij dat wij het kunnen terugdringen tot 2 weken of maximaal een maand.
Ja dat is ook zo, je staat er bijna stijf van.

Hmm ja op beide manieren wel ja
  maandag 25 januari 2010 @ 17:56:29 #202
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_77257153
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef laforest het volgende:

[..]


Ik ben blij dat wij het kunnen terugdringen tot 2 weken of maximaal een maand.
Ja dat is ook zo, je staat er bijna stijf van.

Hmm ja op beide manieren wel ja
hehehehhe
pi_77258987
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Crashman112 het volgende:

[..]

Thanks

Ze heeft, sinds ze in albanie zit ook maar sporadisch internet (ze zit echt in een dorpje met maar 1 internetcafe). Skypen doe ik direct naar haar mobiel (wat wel stervensduur is, 17 ct p minuut ofzo.) maar ze heeft pas een nieuw appartementje en is aan t kijken of ze internet kan krijgen daar

De eerste keer dat ik haar weg bracht naar het vliegveld toen ze vertrok, was ik zeker 2 weken echt down, kapot alsofje hart gebroken is. Nu is dat nog maar eventjes 1 dag ofzo. dus voor mij went het wel. Ik weet niet of dat voor iedereen zo is? Misschien is het de wetenschap dat ik haar toch wel weer zal zien
Denk dat dat down zijn wel vrij normaal is. Ik heb het ook af en toe. Zeker op van die grijze Nederlandse dagen waarbij de saaiheid naar je toe komt fietsen. ik zit nu in me tentamen weken en dan is het toch ook weer even lastig. Echt van die momenten dat ik even intiem gezelschap wil. Maarja, aan de andere kant is het ook wel een hoop leren ervan. Gewoon veel leuke dingen blijven doen met vrienden en gewoon impulsief een keertje met iemand uit eten gaan ofzo. Lekker blijven leven!!

Natuurlijk is de wetenschap ook wel dat je haar toch weer gaat zien. Zo denk ik ook maar. Wel moeilijk af en toe maar je moet je toch blijven vermaken. Zo is het nou eenmaal. je doet er verder toch helemaal niks aan wat er gebeurd. Gewoon de tijd zn ding laten vertellen.
pi_77269675
Het voordeel van zo'n relatie vind ik dat je de tijd dat je samen bent wel optimaal benut. Het is 2/3 maanden heel veel werken, alles regelen, druk, gekkenhuis, stress, automatische piloot en dan een periode van 2-4 weken van alleen maar liefde, genieten, leuke dingen doen, praten, knuffelen etc.!

Vroeger was ik nooit blij met een maandagmorgen, maar nu is het iets beter. Het 'yes, weer een week voorbij en de volgende gaat weer razendsnel voorbijvliegen.'-gevoel.

Verder plan ik nog wel leuke dingen met vrienden in de tussentijd. Ik ga bijv. zaterdag naar X-Qlusive in Amsterdam met een goede maat. Echt onwijs veel zin in. Wel is het minder geworden sinds ik een relatie met m'n buitenlandse vriendin heb, vorig jaar liepen we zo ongeveer elk feest af wat er gehouden werd, nu hou ik het bij 1x in de maand ongeveer.

Zo, maar eens lekker gaan pitten nu. Weer een dag op m'n teller voorbij.
pi_77270494
Ik zie haar weer vrijdag. Als ik Soedan uitkom, dat is. En dan verjaardag vieren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:04:12 #206
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77275499
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Alec690 het volgende:
Het voordeel van zo'n relatie vind ik dat je de tijd dat je samen bent wel optimaal benut. Het is 2/3 maanden heel veel werken, alles regelen, druk, gekkenhuis, stress, automatische piloot en dan een periode van 2-4 weken van alleen maar liefde, genieten, leuke dingen doen, praten, knuffelen etc.!

Vroeger was ik nooit blij met een maandagmorgen, maar nu is het iets beter. Het 'yes, weer een week voorbij en de volgende gaat weer razendsnel voorbijvliegen.'-gevoel.

Verder plan ik nog wel leuke dingen met vrienden in de tussentijd. Ik ga bijv. zaterdag naar X-Qlusive in Amsterdam met een goede maat. Echt onwijs veel zin in. Wel is het minder geworden sinds ik een relatie met m'n buitenlandse vriendin heb, vorig jaar liepen we zo ongeveer elk feest af wat er gehouden werd, nu hou ik het bij 1x in de maand ongeveer.

Zo, maar eens lekker gaan pitten nu. Weer een dag op m'n teller voorbij.
Ik ook zo graag willen aftellen, maar het is nog te ver weg om daar echt mee te beginnen. Bovendien heb ik nog steeds geen ticket geboekt.

Vandaag gekeken naar one-way tickets en retour tickets, en daar zit maar iets van 200 euro verschil tussen. En dat is echt absurd. 950euro voor een enkeltje terwijl een retour iets van 1100 is... En ik heb dus een enkeltje nodig.

Misschien moet ik wel die maandagmorgen van jou overnemen, het enige wat ik zie is nog een week alleen en hoeveel er nog moeten Ik probeer inderdaad ook druk te blijven, en dingen plannen voor mijn reis is altijd leuk
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77279325
Weer een dagje minder, nog 10 dagen te gaan.
pi_77279421
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef laforest het volgende:
Weer een dagje minder, nog 10 dagen te gaan.
Oh dat is bijna !!! Je zult vast zenuwachtig zijn !! Dat wordt lekker genieten over 10 dagen !!
pi_77279428
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:46 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Oh dat is bijna !!! Je zult vast zenuwachtig zijn !! Dat wordt lekker genieten over 10 dagen !!
Bijna??? Het voelt alsof het nog een jaar te gaan is. Gaat zooo traag.

Ja dat wordt het zeker.
En dan weer twee weken wachten en

/zwaar verliefd is.
pi_77281079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Bijna??? Het voelt alsof het nog een jaar te gaan is. Gaat zooo traag.

Ja dat wordt het zeker.
En dan weer twee weken wachten en

/zwaar verliefd is.
.
Als ik dit lees word ik dus nog veel ongeduldiger ..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:00:35 #211
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77291842
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Bijna??? Het voelt alsof het nog een jaar te gaan is. Gaat zooo traag.

Ja dat wordt het zeker.
En dan weer twee weken wachten en

/zwaar verliefd is.
Wat lief

Maar het is wel bijna hoor! Nog maar een week
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77293890
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Bijna??? Het voelt alsof het nog een jaar te gaan is. Gaat zooo traag.

Ja dat wordt het zeker.
En dan weer twee weken wachten en

/zwaar verliefd is.
Hoeveel heb je in totaal moeten wachten?? mijn laatste week wachten ga ik volledig benutten met (leuke) dingen waardoor de tijd snel gaat en het inpakken van mn tas en mijn huisje veilig achterlaten....
pi_77296888
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wat lief

Maar het is wel bijna hoor! Nog maar een week


Maar het is meer dan een week hoor.
10 dagen, 3 dagen is een hoop als je zeg maar heel heeeeel erg graag bij elkaar wilt zijn.

Kijk deze heeft Pluis gemaakt

http://www.7is7.com/otto/countdown.html?year=2010&month=02&date=06&hrs=08&ts=24&min=40&sec=0&tz=local&lang=en&show=dhms&mode=t&cdir=down&bgcolor=%23CCFFFF&fgcolor=%23000000&title=Countdown%20To



Ik zit de seconden te tellen hoor.

Enzo
pi_77296944
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je in totaal moeten wachten?? mijn laatste week wachten ga ik volledig benutten met (leuke) dingen waardoor de tijd snel gaat en het inpakken van mn tas en mijn huisje veilig achterlaten....
Sinds 31 December
Gelukkig vanaf nu is het steeds maar een week of twee en soms 4
pi_77297704
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef laforest het volgende:

[..]



Maar het is meer dan een week hoor.
10 dagen, 3 dagen is een hoop als je zeg maar heel heeeeel erg graag bij elkaar wilt zijn.

Kijk deze heeft Pluis gemaakt

http://www.7is7.com/otto/countdown.html?year=2010&month=02&date=06&hrs=08&ts=24&min=40&sec=0&tz=local&lang=en&show=dhms&mode=t&cdir=down&bgcolor=%23CCFFFF&fgcolor=%23000000&title=Countdown%20To



Ik zit de seconden te tellen hoor.

Enzo
awhhh wat lief
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77365530
Wie heeft er al ervaring met lang weg zijn van elkaar en vervolgens elkaar weer zien? (4 maanden of langer) Ik ben wel benieuwd of er ook goede verhalen zijn. Tot nu toe hoor ik alleen maar van mensen dat ze uit elkaar gegroeid waren en de relatie stuk ging daarop. En die mensen zeggen vaak ook nog dat dat eigenlijk altijd onvermijdelijk is...... Dan begin ik hem toch wel te knijpen haha..... Niet dat ik me er mega druk om maak maar het zit wel in mijn achterhoofd. Zou het dood sonde vinden....

Iemand hier ook al ervaring mee of mensen die hetzelfde in het achterhoofd hebben?
pi_77365586
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:47 schreef Robert1987 het volgende:
Wie heeft er al ervaring met lang weg zijn van elkaar en vervolgens elkaar weer zien? (4 maanden of langer) Ik ben wel benieuwd of er ook goede verhalen zijn. Tot nu toe hoor ik alleen maar van mensen dat ze uit elkaar gegroeid waren en de relatie stuk ging daarop. En die mensen zeggen vaak ook nog dat dat eigenlijk altijd onvermijdelijk is...... Dan begin ik hem toch wel te knijpen haha..... Niet dat ik me er mega druk om maak maar het zit wel in mijn achterhoofd. Zou het dood sonde vinden....

Iemand hier ook al ervaring mee of mensen die hetzelfde in het achterhoofd hebben?
Ik denk dat je van te voren wel moet aangeven wat je verwacht enzo. En als het echt serieus wordt dat je toch gaat praten over de toekomst en doelen stelt. Je kunt dan samen daar naartoe leven en er mee bezig zijn zodat je ook betrokken met elkaar blijft tijdens het bij elkaar vandaan zijn. (bijvoorbeeld, wie verhuist er enzo)
Probeer veel contact te hebben op skype, maak een videodvd en stuur die met een romantische boodschap, een kledingstuk met je geurtje, probeer de boel leuk te houden en naar de volgende ontmoeting toe te leven.
pi_77366230
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:51 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat je van te voren wel moet aangeven wat je verwacht enzo. En als het echt serieus wordt dat je toch gaat praten over de toekomst en doelen stelt. Je kunt dan samen daar naartoe leven en er mee bezig zijn zodat je ook betrokken met elkaar blijft tijdens het bij elkaar vandaan zijn. (bijvoorbeeld, wie verhuist er enzo)
Probeer veel contact te hebben op skype, maak een videodvd en stuur die met een romantische boodschap, een kledingstuk met je geurtje, probeer de boel leuk te houden en naar de volgende ontmoeting toe te leven.
Haha dat zijn wel leuke ideeën zeg ! Ja het maakt ook een hoop uit of je elkaar vaak spreekt denk ik. Die mensen die mij alleen maar negatieve verhalen vertellen hebben zelf natuurlijk negatieve ervaringen dus die kunnen niet vertellen dat het ook goed kan gaan. Toch begin ik wel te voelen hoeveel afstand er eigenlijk is. Je hebt toch allebei je eigen leven eventjes en je verteld wel aan elkaar wat je doet maar het heeft geen connectie meer met elkaar. Dat vind ik ook wel apart om te merken.....
pi_77366674
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Haha dat zijn wel leuke ideeën zeg ! Ja het maakt ook een hoop uit of je elkaar vaak spreekt denk ik. Die mensen die mij alleen maar negatieve verhalen vertellen hebben zelf natuurlijk negatieve ervaringen dus die kunnen niet vertellen dat het ook goed kan gaan. Toch begin ik wel te voelen hoeveel afstand er eigenlijk is. Je hebt toch allebei je eigen leven eventjes en je verteld wel aan elkaar wat je doet maar het heeft geen connectie meer met elkaar. Dat vind ik ook wel apart om te merken.....
Je kunt ook een dagboek schrijven, soort journal en die dan op en neer sturen.
Of schrijf iedere dag op een klein briefje 1 ding wat je geweldig aan haar vindt of gewoon iets liefs en dan als je een heleboel hebt dan stop je ze allemaal in een doos met een leuke teddybeer die dan nog een brief of een foto van jullie samen vasthoudt ofzo.

Het moeilijkste is als je gewoon een knuffel nodig hebt, een schouder, gewoon die momenten dat je je partner nodig hebt, maar het is zo fijn als je elkaar weer ziet. Dingen die je normaal vond zijn niet meer normaal en waardeer je veel meer, gewoon dingen die andere koppels voor lief nemen. Handje vasthouden, samen eten, filmpje kijken en zelfs gewoon elkaar kunnen zien en een kus geven als je wakker wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 28-01-2010 09:59:35 ]
pi_77367108
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Je kunt ook een dagboek schrijven, soort journal en die dan op en neer sturen.
Of schrijf iedere dag op een klein briefje 1 ding wat je geweldig aan haar vindt of gewoon iets liefs en dan als je een heleboel hebt dan stop je ze allemaal in een doos met een leuke teddybeer die dan nog een brief of een foto van jullie samen vasthoudt ofzo.

Het moeilijkste is als je gewoon een knuffel nodig hebt, een schouder, gewoon die momenten dat je je partner nodig hebt, maar het is zo fijn als je elkaar weer ziet. Dingen die je normaal vond zijn niet meer normaal en waardeer je veel meer, gewoon dingen die andere koppels voor lief nemen. Handje vasthouden, samen eten, filmpje kijken en zelfs gewoon elkaar kunnen zien en een kus geven als je wakker wordt.
Ik ben nerveus voor volgende week .
pi_77368741
Gisteren is mijn vriendin voor 4,5 maand naar Sint-Petersburg vertrokken. Ze gaat 3 maand studeren en 1,5 maand vakantie houden / haar oma opzoeken. Ik ben van plan om haar in mei (haar vrije maand) een weekje op te zoeken. Ik heb haar ooit es 2 weken moeten missen (reisje naar Canada) en dát vond ik al aardig lang, dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat, maar 'k heb goede hoop. Ik heb het de komende maanden gelukkig erg druk met stagelopen en m'n masterscriptie schrijven, dus stiekem verwacht ik dat de tijd om zal vliegen. Het is onzeker of ze in Rusland thuis internet heeft, dus dat wordt weer ouderwets brieven schrijven
pi_77369285
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef VonHinten het volgende:
Gisteren is mijn vriendin voor 4,5 maand naar Sint-Petersburg vertrokken. Ze gaat 3 maand studeren en 1,5 maand vakantie houden / haar oma opzoeken. Ik ben van plan om haar in mei (haar vrije maand) een weekje op te zoeken. Ik heb haar ooit es 2 weken moeten missen (reisje naar Canada) en dát vond ik al aardig lang, dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat, maar 'k heb goede hoop. Ik heb het de komende maanden gelukkig erg druk met stagelopen en m'n masterscriptie schrijven, dus stiekem verwacht ik dat de tijd om zal vliegen. Het is onzeker of ze in Rusland thuis internet heeft, dus dat wordt weer ouderwets brieven schrijven
Gisteren vertrokken, nou dat zal wel even slikken zijn voor je. Praat er gewoon met veel mensen over en denk nooit dat wat jij voelt niet normaal is ofzo. Dat is allemaal volkomen normaal als thuisblijver. Heel veel sterkte de komende dagen en weken tot je een beetje gewent bent......

Nog even een tip voor de thuisblijvers... textmagic.com is een site waar je credits voor sms'jes kunt kopen. Dit is een heel stuk goedkoper dan smssen via je Nederlandse abbo (naar buiten Europa). Ik doe dat ook want anders betaal ik 50 cent per sms. Wordt wel erg duur. Deze sms server zit in Engeland en er staat een duidelijke beschrijving in het Nederlands hoe het werkt. Degene aan wie je een sms stuurt krijgt hem wel van een Engels nummer maar als diegene dat gewoon weet is er niks aan de hand.
pi_77369477
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Je kunt ook een dagboek schrijven, soort journal en die dan op en neer sturen.
Of schrijf iedere dag op een klein briefje 1 ding wat je geweldig aan haar vindt of gewoon iets liefs en dan als je een heleboel hebt dan stop je ze allemaal in een doos met een leuke teddybeer die dan nog een brief of een foto van jullie samen vasthoudt ofzo.

Het moeilijkste is als je gewoon een knuffel nodig hebt, een schouder, gewoon die momenten dat je je partner nodig hebt, maar het is zo fijn als je elkaar weer ziet. Dingen die je normaal vond zijn niet meer normaal en waardeer je veel meer, gewoon dingen die andere koppels voor lief nemen. Handje vasthouden, samen eten, filmpje kijken en zelfs gewoon elkaar kunnen zien en een kus geven als je wakker wordt.
Haha ja allemaal leuke ideeën. Alleen geen verrassingen meer omdat ze weet dat ik hier op het forum zit en dit vast ook zal lezen haha.....

Die knuffel mis ik idd ook vaak. Ik hoop ook dat wanneer ik weer bij haar ben het een bijzondere ervaring wordt. Zeker als we dan anderhalve maand gaan reizen samen. Maarja dat achterhoofd van mij is gewoon af en toe een beetje vervelend. Daar hopen zich gedachten op die nergens naartoe gaan... Hierdoor ook veel stemmingswisselingen. Van super blij naar mega chagrijnig en vervolgens weer hoopvol en bij. Zullen jullie vast ook wel herkennen.
pi_77370091
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Haha ja allemaal leuke ideeën. Alleen geen verrassingen meer omdat ze weet dat ik hier op het forum zit en dit vast ook zal lezen haha.....

Die knuffel mis ik idd ook vaak. Ik hoop ook dat wanneer ik weer bij haar ben het een bijzondere ervaring wordt. Zeker als we dan anderhalve maand gaan reizen samen. Maarja dat achterhoofd van mij is gewoon af en toe een beetje vervelend. Daar hopen zich gedachten op die nergens naartoe gaan... Hierdoor ook veel stemmingswisselingen. Van super blij naar mega chagrijnig en vervolgens weer hoopvol en bij. Zullen jullie vast ook wel herkennen.
Ik kan je het ook PM-en hoor

Ja nou ze leest dus jouw opmerkingen ook.
Praat er gewoon over met haar en laat beiden elkaars hoop en angsten weten en dan kom je er samen uit.
pi_77370266
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik kan je het ook PM-en hoor

Ja nou ze leest dus jouw opmerkingen ook.
Praat er gewoon over met haar en laat beiden elkaars hoop en angsten weten en dan kom je er samen uit.
Ik vind het niet erg als ze leest wat ik hier zeg en wat er in mij om gaat. Het is voor mij gewoon fijn om hier de boel neer te kunnen zetten zoals het is. Kan me voorstellen dat het voor haar ook fijn is om een beetje op de hoogte te blijven. (er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
pi_77370682
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:42 schreef Robert1987 het volgende:

[..]
(er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
Klopt . Maar zal vast niet als ze nog iets van zich laat horen.
Probeer je op andere zaken te focussen. Iemand missen doe je natuurlijk altijd, maar het moet geen overhand krijgen in jouw leven momenteel vind ik.
pi_77370786
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Klopt . Maar zal vast niet als ze nog iets van zich laat horen.
Probeer je op andere zaken te focussen. Iemand missen doe je natuurlijk altijd, maar het moet geen overhand krijgen in jouw leven momenteel vind ik.
Beheersen is zeker niet het geval. Mijn agenda staat vol met vanalles en ik zorg gewoon dat ik elke week leuke dingen met vrienden doe. Stappen enzo. (deze week gewoon al 2 keer flink dronken geweest pfff en het is nog maar donderdag)
pi_77370804
Ik ken het gevoel van de ene keer superblij en positief, en de andere keer down en negatief ook maar al te goed. En mijn vriend is nog niet eens weg ;p Nog 10 dagen, en dan kan ik hem gaan uitzwaaien op Schiphol. Vanaf morgen heeft ie vrij van zijn werk dus dan lekker hele dagen bij elkaar. Daarna zal het alleen zijn wel extra zwaar vallen maar dat neem ik voor lief. Ik praat heel veel met mijn vriend over hoe de dingen zullen gaan. Het valt me alleen op dat hij zó positief is, hij ziet geen elke reden waardoor het fout zou kunnen gaan en snapt het dan ook niet als ik vertel dat ik wel eens bang ben dat er iets mis gaat. Hij luistert wel en snapt me ook, maar zelf heeft hij nergens last van. Hij is er gewoon ontzettend van overtuigd dat alles helemaal goed gaat.

Bedankt voor de tip van dat smsen! Het kost dus 50 ct om te smsen buiten Europa? Pff, wist niet dat het zoveel was. Ga die site dan ook zeker gebruiken. Maar als je eenmaal credits hebt gekocht, hoe werkt dat dan? Moet je dan elke keer online gaan om een sms te kunnen versturen?

Iedereen heel veel sterkte met het gemis, en dat alles maar goed mag komen
pi_77371674
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:42 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als ze leest wat ik hier zeg en wat er in mij om gaat. Het is voor mij gewoon fijn om hier de boel neer te kunnen zetten zoals het is. Kan me voorstellen dat het voor haar ook fijn is om een beetje op de hoogte te blijven. (er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
En wie is de gelukkige?
Jaaa willen we wel ff weten
pi_77372076
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Robert1987 het volgende:

[..]
Nog even een tip voor de thuisblijvers... textmagic.com is een site waar je credits voor sms'jes kunt kopen. Dit is een heel stuk goedkoper dan smssen via je Nederlandse abbo (naar buiten Europa). Ik doe dat ook want anders betaal ik 50 cent per sms. Wordt wel erg duur. Deze sms server zit in Engeland en er staat een duidelijke beschrijving in het Nederlands hoe het werkt. Degene aan wie je een sms stuurt krijgt hem wel van een Engels nummer maar als diegene dat gewoon weet is er niks aan de hand.
Zorg gewoon dat je vriend/vriendin zijn/haar Nederlandse nummer blijft gebruiken in het buitenland.
Als zij alleen smsjes ontvangt op dat nummer, betaald zij daar niks extra's voor, en jij betaald gewoon de kosten van een smsje zoals je dat normaal ook hebt. Maakt totaal niet uit waar het nummer zich bevindt, zolang het maar het Nederlandse nummer is. Diegene die in het buitenland zit, kan dan beter via zo'n site smsen inderdaad.
pi_77372622
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Gisteren vertrokken, nou dat zal wel even slikken zijn voor je. Praat er gewoon met veel mensen over en denk nooit dat wat jij voelt niet normaal is ofzo. Dat is allemaal volkomen normaal als thuisblijver. Heel veel sterkte de komende dagen en weken tot je een beetje gewent bent......
Uuh, dit is wel een beetje over de top hoor. Zo dramatisch is en wordt het allemaal ook weer niet
pi_77372659
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Uuh, dit is wel een beetje over de top hoor. Zo dramatisch is en wordt het allemaal ook weer niet
Dat idee heb ik dus op een of andere manier ook steeds....
En met een instelling zoals jij ook hebt (VonHinten), heb je naar mijn idee veel meer de kans dat het gewoon perfect goed blijft gaan, dan bij het 'overdreven' missen etc.
Het is en blijft kut, zeker, maar er het valt allemaal wel mee hoor !

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 12:53:22 ]
pi_77372986
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef veryordinary het volgende:
Ik ken het gevoel van de ene keer superblij en positief, en de andere keer down en negatief ook maar al te goed. En mijn vriend is nog niet eens weg ;p Nog 10 dagen, en dan kan ik hem gaan uitzwaaien op Schiphol. Vanaf morgen heeft ie vrij van zijn werk dus dan lekker hele dagen bij elkaar. Daarna zal het alleen zijn wel extra zwaar vallen maar dat neem ik voor lief. Ik praat heel veel met mijn vriend over hoe de dingen zullen gaan. Het valt me alleen op dat hij zó positief is, hij ziet geen elke reden waardoor het fout zou kunnen gaan en snapt het dan ook niet als ik vertel dat ik wel eens bang ben dat er iets mis gaat. Hij luistert wel en snapt me ook, maar zelf heeft hij nergens last van. Hij is er gewoon ontzettend van overtuigd dat alles helemaal goed gaat.

Bedankt voor de tip van dat smsen! Het kost dus 50 ct om te smsen buiten Europa? Pff, wist niet dat het zoveel was. Ga die site dan ook zeker gebruiken. Maar als je eenmaal credits hebt gekocht, hoe werkt dat dan? Moet je dan elke keer online gaan om een sms te kunnen versturen?

Iedereen heel veel sterkte met het gemis, en dat alles maar goed mag komen
Het is denk ik wel logisch dat degene die gaat er makkelijker over kan denken. Die kent immers zn eigen grenzen en gevoelens. We kunne nou eenmaal niet in elkaars hoofd kijken...

Heel veel plezier de komende 10 dagen !! Die zullen wel heel leuk worden !! Was bij mij wel zo in ieder geval... En alvast succes voor over 10 dagen !!
pi_77373375
Bah, moet nog tot begin juni wachten voordat hij hierheen komt
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:28:51 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77374112
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77374166
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
pi_77374430
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
Dit dus. Ik ervaar werkelijk geen enkele spanning of onze relatie dit zal overleven. Het hoort er momenteel gewoon ff bij.
pi_77374612
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
Je hebt denk ik helemaal gelijk hoor. En de ene situatie za wat anders zijn dan de ander. Misschien is het ook wel een probleem dat mensen behoorlijk beinvloedbaar zijn door negatieve verhalen. Ach het komt natuurlijk ook allemaal wel goed... Ik denk dat er in alle reacties wel een kern van waarheid te vinden is. en de een vind het nou eenmaal makkelijker dan de andere. Relaties die stuk gaan waren denk ik al niet zo heel erg sterk.
pi_77374913
Dus is het gelijk een mooie test voor je relatie.
pi_77376127
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Blue_note het volgende:
Dus is het gelijk een mooie test voor je relatie.
Dat sowieso denk ik
pi_77412630
Mijn laatste bijdrage in dit topic (althans al lotgenoot)! Morgennacht vertrek ik, om m'n meisje op te gaan halen! Dan is ze weer thuis in NL.
Succes allemaal!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2010 12:55:11 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:55:29 #242
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77412660
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Blue_note het volgende:
Mijn laatste bijdrage in dit topic (althans al lotgenoot)! Morgennacht vertrek ik, om m'n meisje op te gaan halen! Dan is ze weer thuis in NL.
Succes allemaal!
Heel veel plezier alvast!
pi_77412753
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Blue_note het volgende:
Mijn laatste bijdrage in dit topic (althans al lotgenoot)! Morgennacht vertrek ik, om m'n meisje op te gaan halen! Dan is ze weer thuis in NL.
Succes allemaal!
Top! Veel fun!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77413826
Dank allemaal !
pi_77417556
Nog een week arghhh
pi_77422789
Vandaag precies over 3 maanden...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:23:32 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77423665
nog 13 dagen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77433545
2 maanden en 5 dagen...

Vanavond weer 2,5 uur(!) Skype... gaat niet vervelen, maar het gemis van het fysieke is wel groot. Ik zou echt veel over hebben voor een dikke knuffel.

Aah.. ik denk dat ik gek wordt, nu bijna 4 weken erop zitten en dus bijna op 1/3. Toch duurt het nog veels te lang. Natuurlijk hebben we een datum, visa, verlof op m'n werk etc. maar dan nog...

Dit weekend veel leuke dingen, lekker los in Amsterdam enzo... maar hoe slecht het ook is, echt super enthousiast zoals ik voorheen was ben ik niet. Natuurlijk heb ik er wel zin in, daar niet van... maarrrr ik wil op dit moment maar één ding echt... en dat is m'n vriendin.
pi_77434623
Nog 10179 minuten te gaan
pi_77435951
Ik heb soms het idee dat mensen hier een beetje te obsessief omgaan met de relatie en de afstand. Waarom zo ontzettend veel piekeren, jezelf "dwangmatig" bezighouden en toch niet kunnen genieten van je eigen leven op dit moment omdat je een persoon zo erg mist?

Je kunt ook aanvaarden dat je vriend of vriendin voor een (lange) tijd in het buitenland zit en dat het niet anders is. Ik heb het idee dat het sommige mensen hier hun leven heel erg beinvloedt. Natuurlijk beinvloedt het je leven in die zin dat je vriend/vriendin in het buitenland zit, maar het hoeft hier niet je dagelijkse leven te verstoren. Doe gewoon je ding, kijk uit naar de momenten waarop je elkaar kunt spreken en ga verder gewoon door met je dagelijkse leven alsof er niks aan de hand is in de relatie. Er is ook helemaal niks aan de hand in de relatie, er zit alleen een beetje meer land en/of water tussen.

M'n vriendin is nu meer dan 3 maanden weg en 't duurt nog 2 maanden voordat ze terugkomt. Ik heb het retedruk (niet geforceerd retedruk zodat ik maar niet aan haar hoef te denken) en m'n leven hier gaat door. Alles is bij het oude gebleven, ook onze relatie. Er zit wat afstand tussen, so be it. Dat is geen reden om te gaan piekeren over de relatie. Gaat het kapot, dan gaat het kapot en gaat het niet kapot dan gaat het niet kapot. Piekeren helpt op geen enkele manier en versterkt alleen maar je eigen onzekerheden, want van gepieker komt alleen maar meer gepieker.

Misschien dat het aan mij ligt, dat alleen ik er zo makkelijk over denk. Daarentegen ben ik altijd al een makkelijk persoon geweest in deze relatie. De relatie is hetzelfde, er verandert op dit moment niks. Als er iets is verandert als je vriend/vriendin terugkomt, dan pak je het dan aan en zie je wat je er mee kunt doen. Daar nu over denken heeft werkelijk geen zin.

Ik sms haar een paar keer per week en we bellen elkaar één keer per week een uur ofzo. Als je elkaar constant gaat bellen, dan geef je elkaar ook niet de kans om gewoon door te gaan met wat je aan het doen bent. Natuurlijk mis je elkaar, en ik zeg niet dat ik mijn vriendin niet mis. Maar elke dag bellen is absoluut niet onze bedoeling, omdat het dan zo geforceerd overkomt en je er alleen maar elke keer weer mee wordt geconfronteerd dat je niet bij elkaar bent.

Hmm, of ben ik gewoon raar?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:43:09 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77436286
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Maharbal het volgende:
Knip..
Ik ben het met bepaalde dingen helemaal met je eens. Hier is ook alles bij het oude gebleven, ook de relatie. Tis meestal leuk, soms moeilijk en soms maken we zelfs ruzie..Maar ik vind het bijvoorbeeld fijn om regelmatig te bellen, om op de hoogte te blijven van wat er in zijn leven gebeurd, en om hem op de moeilijke momenten te steunen. gister heb ik hem 5 keer aan de telefoon gehad, gewoon omdat hij in een moeilijke fase zat met een zware deadline en wat motivatie nodig heeft. En nu vandaag ook nog een paar keer gebeld. Geen uren, maar even een belletje is toch wel zo fijn, soms! Maar goed, dit hangt natuurlijk ook heel erg van je relatie af....

Ik zie mijn relatie niet per se als een lange afstandsrelatie, maar als een gewone relatie, alleen zien we elkaar niet zo vaak. Maar, ik kijk er ook heel erg naar uit om hem over 12 dagen te zien, en anderhalve week samen te zjin. Die anderhalve week staat dan ook niet totaal in het teken van 'ons'..hij moet gewoon werken, en ik zal ook aan de studie moeten. Natuurlijk doen we leuke dingen, maar we hebben ook andere dingen om te doen. Hardstikke fijn, zo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77436392
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben het met bepaalde dingen helemaal met je eens. Hier is ook alles bij het oude gebleven, ook de relatie. Tis meestal leuk, soms moeilijk en soms maken we zelfs ruzie..Maar ik vind het bijvoorbeeld fijn om regelmatig te bellen, om op de hoogte te blijven van wat er in zijn leven gebeurd, en om hem op de moeilijke momenten te steunen. gister heb ik hem 5 keer aan de telefoon gehad, gewoon omdat hij in een moeilijke fase zat met een zware deadline en wat motivatie nodig heeft. En nu vandaag ook nog een paar keer gebeld. Geen uren, maar even een belletje is toch wel zo fijn, soms! Maar goed, dit hangt natuurlijk ook heel erg van je relatie af....

Ik zie mijn relatie niet per se als een lange afstandsrelatie, maar als een gewone relatie, alleen zien we elkaar niet zo vaak. Maar, ik kijk er ook heel erg naar uit om hem over 12 dagen te zien, en anderhalve week samen te zjin. Die anderhalve week staat dan ook niet totaal in het teken van 'ons'..hij moet gewoon werken, en ik zal ook aan de studie moeten. Natuurlijk doen we leuke dingen, maar we hebben ook andere dingen om te doen. Hardstikke fijn, zo!
Bellen hangt denk ik inderdaad van de relatie af. Ik ben ook erg benieuwd wat m'n vriendin in het buitenland doet (vrijwilligerswerk), hoe 't daar gaat, hoe het met haar gaat en dergelijke, dat wordt dan ook besproken. En natuurlijk wordt er vaker gebeld als er moeilijkere dingen spelen.

Wij houden het in ieder geval onder "normale omstandigheden" gewoon op 1x per week bellen.

Tussendoor wel meer sms-en.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:26:18 #253
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_77443708
Dagenlang piekeren om het feit dat je vriend(in) ver weg woont, heeft inderdaad weinig zin Gewoon doorgaan met je leven en focussen op je studie/baan. Des te sneller gaat de tijd.

Voor mij duurt het nog 'maar' 19 dagen; ik kijk er naar uit
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_77466361
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb soms het idee dat mensen hier een beetje te obsessief omgaan met de relatie en de afstand. Waarom zo ontzettend veel piekeren, jezelf "dwangmatig" bezighouden en toch niet kunnen genieten van je eigen leven op dit moment omdat je een persoon zo erg mist?

Je kunt ook aanvaarden dat je vriend of vriendin voor een (lange) tijd in het buitenland zit en dat het niet anders is. Ik heb het idee dat het sommige mensen hier hun leven heel erg beinvloedt. Natuurlijk beinvloedt het je leven in die zin dat je vriend/vriendin in het buitenland zit, maar het hoeft hier niet je dagelijkse leven te verstoren. Doe gewoon je ding, kijk uit naar de momenten waarop je elkaar kunt spreken en ga verder gewoon door met je dagelijkse leven alsof er niks aan de hand is in de relatie. Er is ook helemaal niks aan de hand in de relatie, er zit alleen een beetje meer land en/of water tussen.

M'n vriendin is nu meer dan 3 maanden weg en 't duurt nog 2 maanden voordat ze terugkomt. Ik heb het retedruk (niet geforceerd retedruk zodat ik maar niet aan haar hoef te denken) en m'n leven hier gaat door. Alles is bij het oude gebleven, ook onze relatie. Er zit wat afstand tussen, so be it. Dat is geen reden om te gaan piekeren over de relatie. Gaat het kapot, dan gaat het kapot en gaat het niet kapot dan gaat het niet kapot. Piekeren helpt op geen enkele manier en versterkt alleen maar je eigen onzekerheden, want van gepieker komt alleen maar meer gepieker.

Misschien dat het aan mij ligt, dat alleen ik er zo makkelijk over denk. Daarentegen ben ik altijd al een makkelijk persoon geweest in deze relatie. De relatie is hetzelfde, er verandert op dit moment niks. Als er iets is verandert als je vriend/vriendin terugkomt, dan pak je het dan aan en zie je wat je er mee kunt doen. Daar nu over denken heeft werkelijk geen zin.

Ik sms haar een paar keer per week en we bellen elkaar één keer per week een uur ofzo. Als je elkaar constant gaat bellen, dan geef je elkaar ook niet de kans om gewoon door te gaan met wat je aan het doen bent. Natuurlijk mis je elkaar, en ik zeg niet dat ik mijn vriendin niet mis. Maar elke dag bellen is absoluut niet onze bedoeling, omdat het dan zo geforceerd overkomt en je er alleen maar elke keer weer mee wordt geconfronteerd dat je niet bij elkaar bent.

Hmm, of ben ik gewoon raar?
Ik heb precies hetzelfde gewoon lekker je eigen ding doen. Ik bel ook maar max 1x per week (ook omdat het rete duur is). En zelfs dan weet ik soms niet eens waar ik het over zou moeten hebben. Bellen is ook niet alles. Soms is het enige wat ik mis haar arm om haar heen. Woorden zijn dan overbodig. Dat mis ik eigenlijk het meest op zijn tijd.

Als er inderdaad elke dag gebeld moest worden zou ik ook denken "mens laat me toch met rust!"
You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'.
  zondag 31 januari 2010 @ 02:27:25 #255
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_77469425
Hier een afstandrelatie na een exchange periode. Ben al bij haar geweest (was super) en over 3 dagen komt ze hierheen, heb voor halverwege maart alweer tickets geboekt om naar haar te gaan.. Tot zover alles OK


Nog leuke tips om (per post) te versturen? Kledingstuk+geurtje en foto is al gedaan..
pi_77470082
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:04 schreef Crashman112 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde gewoon lekker je eigen ding doen. Ik bel ook maar max 1x per week (ook omdat het rete duur is). En zelfs dan weet ik soms niet eens waar ik het over zou moeten hebben. Bellen is ook niet alles. Soms is het enige wat ik mis haar arm om haar heen. Woorden zijn dan overbodig. Dat mis ik eigenlijk het meest op zijn tijd.

Als er inderdaad elke dag gebeld moest worden zou ik ook denken "mens laat me toch met rust!"
Ja precies. Soms mis je inderdaad dat fysieke contact, maar dat komt wel weer als ze terug is. Bellen vind ik leuk, maar met één keer per week heb ik het idee dat we elkaar dan daadwerkelijk iets nieuws te melden hebben. Het is inderdaad reteduur om vanuit mijn mobiel naar m'n vriendin te bellen, dus ik laat haar elke keer bellen (dan is het echt goedkoop) en we delen de telefoonkosten gewoon . Maar inderdaad, ik kan soms gewoon naar haar luisteren aan de telefoon en dan zeg ik werkelijk waar 30 min niks...dan vertelt zij wat zij heeft beleefd en dan luister ik gewoon. Ook alleen luisteren aan de telefoon kan op z'n tijd voldoening geven.
pi_77529804
Tsja, en dan is alles weer in NL, en dan komen de twijfels...
Misschien straks weer voor langere periode weg naar het buitenland ...Kunnen we elkaar op die manier dan wel gelukkig maken, met zo goed als aparte levens, ver van elkaar...
Of zijn dit 'afkickverschijnselen' van een leventje apart in een andere stad, en dan opeens weer terug in NL zijn....

Tsja, er zijn in ieder geval maar weinig zekerheden in het leven, dat staat vast!

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 21:25:08 ]
pi_77529872
Zaterdag is de dag
pi_77529907
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef laforest het volgende:
Zaterdag is de dag
Dat ik aan laforest zitten mag
pi_77529957
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Dat ik aan laforest zitten mag
GG Allin quote: I knew that if I would get the chance, i'd slip into her underpants.
pi_77546204
Nog 2 maanden!

Oja, onwijs tof weekend gehad.

Alles komt goed.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:34:30 #262
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77546616
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Dat ik aan laforest zitten mag


Mijn vriend is nog 2 weken hier. En dan snel het ticket boeken om weer naar daar te gaan Hopelijk is het daar tegen die tijd al aan-het-strand-lig-weer
pi_77558817
Ik denk dat het er bij ons op uitdraait dat het niet meer goed gaat komen/niet meer zo wordt als voorheen.
Ze heeft nu twee keer kunnen zien wat het is om in een echt grote stad te leven en te werken, en dan valt de terugkomst voor haar erg tegen.
Ik ga haar daarin niet tegenhouden, maar een relatie waarvan we echt van elkaar gescheiden zijn, dat gaat 'm voor mij niet worden, dus als zij echt straks voorgoed of voor lange tijd weg wilt, is het einde verhaal, hoe jammer ook, want voor het gevoel hoeft het niet voorbij te zijn, maar puur de omstandigheden die het veroorzaken zouden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:17:32 #264
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_77559756
Te gek, ik heb nog ongeveer 2 maanden voordat meneer weg gaat. Tussen de 4,5 en de 6 maanden naar het o zo mooie Afghanistan. Hij vertrekt midden in mijn tentamenweek en komt terug op het moment dat ik net bezig ben met Stage. De planning had niet beter gekund
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_77561098
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Te gek, ik heb nog ongeveer 2 maanden voordat meneer weg gaat. Tussen de 4,5 en de 6 maanden naar het o zo mooie Afghanistan. Hij vertrekt midden in mijn tentamenweek en komt terug op het moment dat ik net bezig ben met Stage. De planning had niet beter gekund
Succes!

We hebben er hier allemaal last van. Geen leuke tijd, maar het is niet anders.

Nu het goede nieuws: als je relatie het allemaal overleeft dan is het allemaal dik in orde tussen jou en je vriend.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:41:37 #266
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_77563406
Dat mag ook wel we hebben samen een huis
Alleen hoe zat het bij jullie met het besef. Ik vraag me weleens af of ik het wel al echt realiseer.. Ik weet het inmiddels sinds september/oktober dat hij omstreeks maart/april weg zal gaan maar ik heb wel eens van die dramatische dingen geroepen na bijvoorbeeld brothers (in de sneak en ik ging voor de eerste keer alleen, great) maar voor de rest houd ik me er eigenlijk niet mee bezig. Is dat niet raar? Komt dat nog?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_77575074
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat mag ook wel we hebben samen een huis
Alleen hoe zat het bij jullie met het besef. Ik vraag me weleens af of ik het wel al echt realiseer.. Ik weet het inmiddels sinds september/oktober dat hij omstreeks maart/april weg zal gaan maar ik heb wel eens van die dramatische dingen geroepen na bijvoorbeeld brothers (in de sneak en ik ging voor de eerste keer alleen, great) maar voor de rest houd ik me er eigenlijk niet mee bezig. Is dat niet raar? Komt dat nog?
Elke situatie is natuurlijk anders maar ik begon het me 2 dagen voor vertrek pas echt te realiseren. En daarna vooral de eerste 3 weken. Op een gegeven moment wen je er wel aan (maar blijf je elkaar missen). Tenminste zo is het tot nu toe bij mij gegaan....
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:31:46 #268
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77578794
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat mag ook wel we hebben samen een huis
Alleen hoe zat het bij jullie met het besef. Ik vraag me weleens af of ik het wel al echt realiseer.. Ik weet het inmiddels sinds september/oktober dat hij omstreeks maart/april weg zal gaan maar ik heb wel eens van die dramatische dingen geroepen na bijvoorbeeld brothers (in de sneak en ik ging voor de eerste keer alleen, great) maar voor de rest houd ik me er eigenlijk niet mee bezig. Is dat niet raar? Komt dat nog?
Je realiseert het je waarschijnlijk pas als het echt dichtbij komt (paar dagen van tevoren ofzo), heb ik ook steeds. Want daarvoor lijkt het allemaal nog vrij ver weg.
En als ik jou was zou ik me er nu ook nog niet teveel mee bezig houden, gewoon genieten van de tijd die je samen hebt zonder je nu al te druk te maken over dat hij weggaat
pi_77750837
Pff, net mijn vriend uitgezwaaid op Schiphol. Kon me op Schiphol goed groot houden, wou niet gaan huilen maar moest toch even slikken. Ik hoop dat ie goed aankomt. Ben op het moment eigenlijk echt gebroken. Op schiphol ging het prima en de weg terug ook, maar nu ik thuis ben in mijn vertrouwde omgeving begint ik het pas echt te beseffen. Omdat hij gewoon in mijn vertrouwde omgeving hoort denk ik. Pff, heb het echt onderschat. Heb op het moment geen eetlust meer en weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. Klinkt heel dramatisch allemaal. Hoe ging dat bij jullie, de eerste dagen? Zo maar eens slapen, iets wat ik al 7 maanden niet meer zonder hem heb gedaan eigenlijk.

Nu 3 maanden missen, het aftellen kan iig beginnen. Ik weet dat ik er zo even in kom vallen, hopelijk vinden jullie dat niet erg. Moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
pi_77758295
User above: Moet moeilijk geweest zijn. Was zelf ook op schiphol
  maandag 8 februari 2010 @ 10:39:31 #271
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77761171
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:48 schreef veryordinary het volgende:
Pff, net mijn vriend uitgezwaaid op Schiphol. Kon me op Schiphol goed groot houden, wou niet gaan huilen maar moest toch even slikken. Ik hoop dat ie goed aankomt. Ben op het moment eigenlijk echt gebroken. Op schiphol ging het prima en de weg terug ook, maar nu ik thuis ben in mijn vertrouwde omgeving begint ik het pas echt te beseffen. Omdat hij gewoon in mijn vertrouwde omgeving hoort denk ik. Pff, heb het echt onderschat. Heb op het moment geen eetlust meer en weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. Klinkt heel dramatisch allemaal. Hoe ging dat bij jullie, de eerste dagen? Zo maar eens slapen, iets wat ik al 7 maanden niet meer zonder hem heb gedaan eigenlijk.

Nu 3 maanden missen, het aftellen kan iig beginnen. Ik weet dat ik er zo even in kom vallen, hopelijk vinden jullie dat niet erg. Moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
Eerste dagen zijn vaak het moeilijkst, daarna wen je vanzelf wel (redelijk) aan de situatie. Probeer jezelf wat af te leiden door naar vrienden/familie te gaan bijvoorbeeld Of sporten, of iets anders dat je leuk vindt

Waar is je vriend naar toe?
  maandag 8 februari 2010 @ 10:49:58 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77761417
Inderdaad, de eerste dagen zijn het moeilijkst. Ik zie m'n vriend donderdag weer, kijk er erg naar uit!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 8 februari 2010 @ 11:04:27 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77761796
Ik heb destijds ruim een jaar in het buitenland gezeten terwijl ik in een relatie zat, eigenlijk totaal geen probleem geweest en amper gebeld.
Aangezien ik er voor ontwikkelingshulp zat en de afstand nogal groot was én het dan een duur geintje wordt hebben we vooral via de mail contact gehouden maar echt niet zo dwangmatig dat ik iedere dag iets moest sturen.

Hield daar wel een weblog bij voor het thuisfront met de nodige foto's en verslagen en dat hoef je dan natuurlijk niet nogmaals te melden aan je vriendinnetje via de mail als het daar al staat.
Je mist de ander natuurlijk wel, maar ook toen we elkaar iedere dag kónden zien waren er voldoende keren dat we elkaar een week niet zagen omdat we zelf voldoende te doen hadden.
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.

Toen ik eenmaal weer terug was leek het ook alsof er niets veranderd was, wel even 2 weken direct erna samen weggegaan aangezien je toch een boel te melden hebt en je wat tijd wilt inhalen maar daarna was het gewoon weer het normale patroon.
Ik was van te voren wel bang dat ik iedere dag berichtjes zou krijgen van "Ik mis je blablabla", niet dat ik haar als zodanig zag, maar je weet het maar nooit als je zover weggaat en zolang weg bent.
Heb verder ook niet gedacht aan het als/dan/mogelijk-scenario m.b.t de relatie, je doet er toch weinig aan als het gevoel ineens wegebt of wat dan ook.
pi_77784134
@laforest
Dat was zeker even moeilijk, nu nog trouwens, hoop dat het gauw wat beter wordt.
Wat deed jij op Schiphol dan? Iemand ophalen?

@kwiwi
Ik hoop dat de eerste dagen het ergst zijn, want dit gevoel wil ik niet graag 12 weken lang houden! Krijg niks geen eten naar binnen.
Hij gaat naar Australië, backpacken met vrienden. Hij is nu net geland. Moet jij op het moment ook iemand missen?
pi_77785559
Proberen verder te gaan terwijl ze weg is, is heel heel belangrijk!
Een lange afstandrelatie(al is het maar voor even) is zeker niet makkelijk, voor de meesten een test van hun relatie. Maar komt heus wel goed hoor...
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:16:58 #276
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_77821303
tvp!

Vriendin gaat over 2 weken 6 maanden stage lopen op Harvard.

Door deze post kom ik er trouwens achter dat het al over 2 weken is, dacht eigenlijk dat "eind februari" nog veel verder weg was.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_77821776
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
tvp!

Vriendin gaat over 2 weken 6 maanden stage lopen op Harvard.

Door deze post kom ik er trouwens achter dat het al over 2 weken is, dacht eigenlijk dat "eind februari" nog veel verder weg was.
Ah, sterkte! Geniet écht van die laatste 2 weken, die zijn zo voorbij. Mijn vriend is net 2 dagen weg, het is flink klote. Maar ach, komt allemaal goed moeten we maar denken
pi_77830283
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef veryordinary het volgende:
@laforest
Dat was zeker even moeilijk, nu nog trouwens, hoop dat het gauw wat beter wordt.
Wat deed jij op Schiphol dan? Iemand ophalen?

@kwiwi
Ik hoop dat de eerste dagen het ergst zijn, want dit gevoel wil ik niet graag 12 weken lang houden! Krijg niks geen eten naar binnen.
Hij gaat naar Australië, backpacken met vrienden. Hij is nu net geland. Moet jij op het moment ook iemand missen?
Nee ik ben degene die in het buitenland woont en wegging, voor de rest heb ik er niet zoveel over te zeggen.
pi_77833709
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb destijds ruim een jaar in het buitenland gezeten terwijl ik in een relatie zat, eigenlijk totaal geen probleem geweest en amper gebeld.
Aangezien ik er voor ontwikkelingshulp zat en de afstand nogal groot was én het dan een duur geintje wordt hebben we vooral via de mail contact gehouden maar echt niet zo dwangmatig dat ik iedere dag iets moest sturen.

Hield daar wel een weblog bij voor het thuisfront met de nodige foto's en verslagen en dat hoef je dan natuurlijk niet nogmaals te melden aan je vriendinnetje via de mail als het daar al staat.
Je mist de ander natuurlijk wel, maar ook toen we elkaar iedere dag kónden zien waren er voldoende keren dat we elkaar een week niet zagen omdat we zelf voldoende te doen hadden.
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.

Toen ik eenmaal weer terug was leek het ook alsof er niets veranderd was, wel even 2 weken direct erna samen weggegaan aangezien je toch een boel te melden hebt en je wat tijd wilt inhalen maar daarna was het gewoon weer het normale patroon.
Ik was van te voren wel bang dat ik iedere dag berichtjes zou krijgen van "Ik mis je blablabla", niet dat ik haar als zodanig zag, maar je weet het maar nooit als je zover weggaat en zolang weg bent.
Heb verder ook niet gedacht aan het als/dan/mogelijk-scenario m.b.t de relatie, je doet er toch weinig aan als het gevoel ineens wegebt of wat dan ook.
. Zo denk ik er ook over. Kreeg paar dagen geleden te horen dat m'n vriendin nog een week of 3 langer wil blijven. Dat is even slikken, maar daar ben je zo overheen. Ik ben niet zo'n egoist die roept hoe verschrikkelijk ik dat wel niet vind.
quote:
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.
Ja, daar krijg ik persoonlijk de kriebels van. Ben blij dat ik en mijn vriendin niet zoiets hebben.
pi_77833780
Ik zit nu in Madrid, knuffelmeisje in NL.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77898551
1 maand, 3 weken en 2 dagen. De eerste twee weken gingen behoorlijk traag, maar de laatste tijd vliegen de weken voorbij!


Ben al druk bezig met de voorbereiding. We willen een midweek weg bijvoorbeeld. Ondertussen na werktijd ook lekker aan het fitnessen, 's weekends lekker stappen en natuurlijk ook nog 'skypen' met m'n vriendin. Alleen zitten we beide in een drukke periode, dus hebben we het gereduceerd naar 2, max. 3 keer per week. Werkt ook goed, gaan de dagen ook sneller van.

Heb er zin in.
pi_77912991
Hier is trouwens weer alles helemaal goed.
pi_77913782
4 maanden, 2 weken en 5 dagen, hmpfg
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  maandag 15 februari 2010 @ 01:19:24 #284
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78008205
ik zit op dit moment iets meer dan 2 weken in het buitenland. Ik mis mijn vriend wel en ik merk ook steeds meer dat hij dat ook wel doet (terwijl hij van te voren zei dat hem dat niet zou overkomen en dat ik het er moeilijker mee zou hebben). Voordat ik weg was wilde hij nog niet eens langs komen om me op te zoeken, nu merk ik toch wel dat hij bij aant draaien is
Ik denk dat we t wel redden en dat de 5 maanden dadelijk zo voorbij zijn. Ik kijk er enorm naar uit om hem weer te zien!!!!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_78016738
Nog 10 weekjes.......... Nog een hoop te doen
pi_78030267
Vandaag een pakketje bij de post.

Valentijnskaart met een verhaaltje en een CD met 'our playlist'.

Ik had gister al een midweek weg geboekt. Voor als ze hier is in april.

Oef, smelt ik toch weer ff weg nu die CD op staat.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:33:22 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78033385
M'n vriend gaat woensdag weer weg Maar als het goed is ga ik over een week of 4,5 weer naar hem Morgen in ieder geval nog lekker een avondje samen en dan de dag erna uitzwaaien op schiphol. Zie er altijd weer tegenop nadat je weer gewend bent om elkaar even lekker vaak te zien.
pi_78038872
Ook voor mij een valentijnscadeautje vandaag! Rode rozen via de post, met een ontzettend lieve kaart erbij.
Gelukkig blijft de tijd ook tikken, ook al gaat dat iets langzamer dan ik had gehoopt Week 1 zit erop, nog 11 te gaan.
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:10:12 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78106012
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
Dankje! En is gelukt
We hebben een super avond gehad En vanochtend nog even lekker kunnen uitslapen waarna de tijd natuurlijk veel te snel ging eenmaal op Schiphol Nou ja, het moeilijkste moment, afscheid nemen voor even, is in ieder geval voorbij nu. Ook deze keer lukte het me weer niet om m'n tranen binnen te houden Je zou zeggen dat het wel een keer moet wennen inmiddels maar dat valt toch tegen.

We hebben bedacht dat ik, vanaf de zomer ongeveer, steeds voor wat langere periodes naar daar ga en dan voor de paar tentamens die ik nog moet maken steeds even terug kom naar Nederland. Gelukkig heb ik een studie gekozen waarbij dat mogelijk is Zo kunnen we toch redelijkerwijs samenwonen, al is het om en om in twee landen Heeft ook wel wat eigenlijk. Kijk er nu al naar uit!
pi_78153299
Oh dat zou idd fijn zijn, hoef je hem niet meer zo te missen. Nu ook 'maar' 4.5e week toch? Dat valt harstikke mee!

Ik moet er nu nog meer dan 10. Alleen vandaag geen contact gehad, volgens mij heeft ie geen bereik. Als ik hem bel krijg ik zn voicemail. Hij heeft z'n oplader gewoon bij zich dus lijkt me niet dat zn batterij leeg is. Hij heeft twee telefoons bij zich trouwens, dus dat kan niet echt. Pff niet zo fijn, hoop dat ie gauw contact opneemt
pi_78153884
Vriendin meldde mij vorige week dat ze nog een maand extra blijft, zodat ze niet zo gehaast hoeft te doen tijdens haar rondreis.

Gemengde gevoelens, maar ik ben bovenal blij voor haar dat ze zich daar (Afrika) zo vermaakt.
pi_78341417
heb sinds kort een lieve vriendin ontmoet, maar het volgende dient zicht aan:

ik ga met een goeie vriend van me 1 maand rondreizen door Amerika, waarna ik terugkom op de 29e april, vriendin vertrekt 2 dagen voordat ik terugkom voor 4 maanden naar Frankrijk voor stage...
jullie als ervaringsdeskundigen, hoe ga je met zoiets om, moet je wachten met een relatie tot dat we allebei weer hier zijn?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:36:26 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78341563
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
heb sinds kort een lieve vriendin ontmoet, maar het volgende dient zicht aan:

ik ga met een goeie vriend van me 1 maand rondreizen door Amerika, waarna ik terugkom op de 29e april, vriendin vertrekt 2 dagen voordat ik terugkom voor 4 maanden naar Frankrijk voor stage...
jullie als ervaringsdeskundigen, hoe ga je met zoiets om, moet je wachten met een relatie tot dat we allebei weer hier zijn?
Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachten Is voor jullie allebei makkelijker tijdens het reizen/stage lijkt me
pi_78342542
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachten Is voor jullie allebei makkelijker tijdens het reizen/stage lijkt me
ja denk dat je daar idd gelijk in hebt... maar ja het is natuurlijk wel jammer dat als je iemand vind die je leuk vindt, je die dan gelijk al 5 maanden niet kan zien
pi_78342689
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Ook voor mij een valentijnscadeautje vandaag! Rode rozen via de post, met een ontzettend lieve kaart erbij.
Gelukkig blijft de tijd ook tikken, ook al gaat dat iets langzamer dan ik had gehoopt Week 1 zit erop, nog 11 te gaan.
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
Die vriend van je komt over een paar jaar uit de kast
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78345095
Jongens, jullie weten wel dat jullie wederhelften er op het moment flink van nemen in het buitenland he?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:01:42 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78345157
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, jullie weten wel dat jullie wederhelften er op het moment flink van nemen in het buitenland he?
Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar is
pi_78345247
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar is
Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:08:19 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78345413
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.
Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houden
pi_78345881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houden
Wacht maar tot hij of zij terugkomt met een SOA, kind of bekentenis dat ze vreemd is gegaan.
pi_78345922
Nieuwe topic inclusief prachtige titel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')