abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77370682
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:42 schreef Robert1987 het volgende:

[..]
(er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
Klopt . Maar zal vast niet als ze nog iets van zich laat horen.
Probeer je op andere zaken te focussen. Iemand missen doe je natuurlijk altijd, maar het moet geen overhand krijgen in jouw leven momenteel vind ik.
pi_77370786
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Klopt . Maar zal vast niet als ze nog iets van zich laat horen.
Probeer je op andere zaken te focussen. Iemand missen doe je natuurlijk altijd, maar het moet geen overhand krijgen in jouw leven momenteel vind ik.
Beheersen is zeker niet het geval. Mijn agenda staat vol met vanalles en ik zorg gewoon dat ik elke week leuke dingen met vrienden doe. Stappen enzo. (deze week gewoon al 2 keer flink dronken geweest pfff en het is nog maar donderdag)
pi_77370804
Ik ken het gevoel van de ene keer superblij en positief, en de andere keer down en negatief ook maar al te goed. En mijn vriend is nog niet eens weg ;p Nog 10 dagen, en dan kan ik hem gaan uitzwaaien op Schiphol. Vanaf morgen heeft ie vrij van zijn werk dus dan lekker hele dagen bij elkaar. Daarna zal het alleen zijn wel extra zwaar vallen maar dat neem ik voor lief. Ik praat heel veel met mijn vriend over hoe de dingen zullen gaan. Het valt me alleen op dat hij zó positief is, hij ziet geen elke reden waardoor het fout zou kunnen gaan en snapt het dan ook niet als ik vertel dat ik wel eens bang ben dat er iets mis gaat. Hij luistert wel en snapt me ook, maar zelf heeft hij nergens last van. Hij is er gewoon ontzettend van overtuigd dat alles helemaal goed gaat.

Bedankt voor de tip van dat smsen! Het kost dus 50 ct om te smsen buiten Europa? Pff, wist niet dat het zoveel was. Ga die site dan ook zeker gebruiken. Maar als je eenmaal credits hebt gekocht, hoe werkt dat dan? Moet je dan elke keer online gaan om een sms te kunnen versturen?

Iedereen heel veel sterkte met het gemis, en dat alles maar goed mag komen
pi_77371674
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:42 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als ze leest wat ik hier zeg en wat er in mij om gaat. Het is voor mij gewoon fijn om hier de boel neer te kunnen zetten zoals het is. Kan me voorstellen dat het voor haar ook fijn is om een beetje op de hoogte te blijven. (er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
En wie is de gelukkige?
Jaaa willen we wel ff weten
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_77372076
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Robert1987 het volgende:

[..]
Nog even een tip voor de thuisblijvers... textmagic.com is een site waar je credits voor sms'jes kunt kopen. Dit is een heel stuk goedkoper dan smssen via je Nederlandse abbo (naar buiten Europa). Ik doe dat ook want anders betaal ik 50 cent per sms. Wordt wel erg duur. Deze sms server zit in Engeland en er staat een duidelijke beschrijving in het Nederlands hoe het werkt. Degene aan wie je een sms stuurt krijgt hem wel van een Engels nummer maar als diegene dat gewoon weet is er niks aan de hand.
Zorg gewoon dat je vriend/vriendin zijn/haar Nederlandse nummer blijft gebruiken in het buitenland.
Als zij alleen smsjes ontvangt op dat nummer, betaald zij daar niks extra's voor, en jij betaald gewoon de kosten van een smsje zoals je dat normaal ook hebt. Maakt totaal niet uit waar het nummer zich bevindt, zolang het maar het Nederlandse nummer is. Diegene die in het buitenland zit, kan dan beter via zo'n site smsen inderdaad.
pi_77372622
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Gisteren vertrokken, nou dat zal wel even slikken zijn voor je. Praat er gewoon met veel mensen over en denk nooit dat wat jij voelt niet normaal is ofzo. Dat is allemaal volkomen normaal als thuisblijver. Heel veel sterkte de komende dagen en weken tot je een beetje gewent bent......
Uuh, dit is wel een beetje over de top hoor. Zo dramatisch is en wordt het allemaal ook weer niet
pi_77372659
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Uuh, dit is wel een beetje over de top hoor. Zo dramatisch is en wordt het allemaal ook weer niet
Dat idee heb ik dus op een of andere manier ook steeds....
En met een instelling zoals jij ook hebt (VonHinten), heb je naar mijn idee veel meer de kans dat het gewoon perfect goed blijft gaan, dan bij het 'overdreven' missen etc.
Het is en blijft kut, zeker, maar er het valt allemaal wel mee hoor !

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 12:53:22 ]
pi_77372986
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef veryordinary het volgende:
Ik ken het gevoel van de ene keer superblij en positief, en de andere keer down en negatief ook maar al te goed. En mijn vriend is nog niet eens weg ;p Nog 10 dagen, en dan kan ik hem gaan uitzwaaien op Schiphol. Vanaf morgen heeft ie vrij van zijn werk dus dan lekker hele dagen bij elkaar. Daarna zal het alleen zijn wel extra zwaar vallen maar dat neem ik voor lief. Ik praat heel veel met mijn vriend over hoe de dingen zullen gaan. Het valt me alleen op dat hij zó positief is, hij ziet geen elke reden waardoor het fout zou kunnen gaan en snapt het dan ook niet als ik vertel dat ik wel eens bang ben dat er iets mis gaat. Hij luistert wel en snapt me ook, maar zelf heeft hij nergens last van. Hij is er gewoon ontzettend van overtuigd dat alles helemaal goed gaat.

Bedankt voor de tip van dat smsen! Het kost dus 50 ct om te smsen buiten Europa? Pff, wist niet dat het zoveel was. Ga die site dan ook zeker gebruiken. Maar als je eenmaal credits hebt gekocht, hoe werkt dat dan? Moet je dan elke keer online gaan om een sms te kunnen versturen?

Iedereen heel veel sterkte met het gemis, en dat alles maar goed mag komen
Het is denk ik wel logisch dat degene die gaat er makkelijker over kan denken. Die kent immers zn eigen grenzen en gevoelens. We kunne nou eenmaal niet in elkaars hoofd kijken...

Heel veel plezier de komende 10 dagen !! Die zullen wel heel leuk worden !! Was bij mij wel zo in ieder geval... En alvast succes voor over 10 dagen !!
pi_77373375
Bah, moet nog tot begin juni wachten voordat hij hierheen komt
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:28:51 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77374112
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77374166
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ook het idee dat heel veel mensen het idee hebben dat er een 50/50 procent kans is dat het fout kan gaan als hun vriend/vriendin naar het buitenland gaat. Ik denk als je daar al van uit gaat, dat de kans inderdaaad groter is. Je relatie gaat gewoon door, ookal zit er wat afstand in. Mijn vriend is er nog steeds voor mij als ik hem nodig heb, en andersom. Ik heb hem vandaag al 3x aan de telefoon gehad omdat hij nu in een moeilijke situatie zit, en andersom is dat ook soms wel zo. Alledaagse dingen bespreken kan heel goed, en ook de wat persoonlijkere dingen..Wij maken zelfs gewoon ruzie..Op het moment dat je er al vanuit gaat dat het fout zal gaan kun je het beter niet doorzetten. Natuurlijk is het moeilijker, maar als je er allebei een beetje energie in stopt is het goed te doen..

Misschien zit ik wel in een makkelijke situatie omdat ik op 2 uurtjes vliegen zit en deur tot deur 6 uur onderweg ben..maar altijd van het positieve uitgaan is mijn motto!
pi_77374430
quote:

Dit dus. Ik ervaar werkelijk geen enkele spanning of onze relatie dit zal overleven. Het hoort er momenteel gewoon ff bij.
pi_77374612
quote:

Je hebt denk ik helemaal gelijk hoor. En de ene situatie za wat anders zijn dan de ander. Misschien is het ook wel een probleem dat mensen behoorlijk beinvloedbaar zijn door negatieve verhalen. Ach het komt natuurlijk ook allemaal wel goed... Ik denk dat er in alle reacties wel een kern van waarheid te vinden is. en de een vind het nou eenmaal makkelijker dan de andere. Relaties die stuk gaan waren denk ik al niet zo heel erg sterk.
pi_77374913
Dus is het gelijk een mooie test voor je relatie.
pi_77376127
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Blue_note het volgende:
Dus is het gelijk een mooie test voor je relatie.
Dat sowieso denk ik
pi_77412630
Mijn laatste bijdrage in dit topic (althans al lotgenoot)! Morgennacht vertrek ik, om m'n meisje op te gaan halen! Dan is ze weer thuis in NL.
Succes allemaal!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2010 12:55:11 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:55:29 #242
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_77412660
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Blue_note het volgende:
Mijn laatste bijdrage in dit topic (althans al lotgenoot)! Morgennacht vertrek ik, om m'n meisje op te gaan halen! Dan is ze weer thuis in NL.
Succes allemaal!
Heel veel plezier alvast!
pi_77412753
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Blue_note het volgende:
Succes allemaal!
Top! Veel fun!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77413826
Dank allemaal !
pi_77417556
Nog een week arghhh
pi_77422789
Vandaag precies over 3 maanden...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:23:32 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77423665
nog 13 dagen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77433545
2 maanden en 5 dagen...

Vanavond weer 2,5 uur(!) Skype... gaat niet vervelen, maar het gemis van het fysieke is wel groot. Ik zou echt veel over hebben voor een dikke knuffel.

Aah.. ik denk dat ik gek wordt, nu bijna 4 weken erop zitten en dus bijna op 1/3. Toch duurt het nog veels te lang. Natuurlijk hebben we een datum, visa, verlof op m'n werk etc. maar dan nog...

Dit weekend veel leuke dingen, lekker los in Amsterdam enzo... maar hoe slecht het ook is, echt super enthousiast zoals ik voorheen was ben ik niet. Natuurlijk heb ik er wel zin in, daar niet van... maarrrr ik wil op dit moment maar één ding echt... en dat is m'n vriendin.
pi_77434623
Nog 10179 minuten te gaan
pi_77435951
Ik heb soms het idee dat mensen hier een beetje te obsessief omgaan met de relatie en de afstand. Waarom zo ontzettend veel piekeren, jezelf "dwangmatig" bezighouden en toch niet kunnen genieten van je eigen leven op dit moment omdat je een persoon zo erg mist?

Je kunt ook aanvaarden dat je vriend of vriendin voor een (lange) tijd in het buitenland zit en dat het niet anders is. Ik heb het idee dat het sommige mensen hier hun leven heel erg beinvloedt. Natuurlijk beinvloedt het je leven in die zin dat je vriend/vriendin in het buitenland zit, maar het hoeft hier niet je dagelijkse leven te verstoren. Doe gewoon je ding, kijk uit naar de momenten waarop je elkaar kunt spreken en ga verder gewoon door met je dagelijkse leven alsof er niks aan de hand is in de relatie. Er is ook helemaal niks aan de hand in de relatie, er zit alleen een beetje meer land en/of water tussen.

M'n vriendin is nu meer dan 3 maanden weg en 't duurt nog 2 maanden voordat ze terugkomt. Ik heb het retedruk (niet geforceerd retedruk zodat ik maar niet aan haar hoef te denken) en m'n leven hier gaat door. Alles is bij het oude gebleven, ook onze relatie. Er zit wat afstand tussen, so be it. Dat is geen reden om te gaan piekeren over de relatie. Gaat het kapot, dan gaat het kapot en gaat het niet kapot dan gaat het niet kapot. Piekeren helpt op geen enkele manier en versterkt alleen maar je eigen onzekerheden, want van gepieker komt alleen maar meer gepieker.

Misschien dat het aan mij ligt, dat alleen ik er zo makkelijk over denk. Daarentegen ben ik altijd al een makkelijk persoon geweest in deze relatie. De relatie is hetzelfde, er verandert op dit moment niks. Als er iets is verandert als je vriend/vriendin terugkomt, dan pak je het dan aan en zie je wat je er mee kunt doen. Daar nu over denken heeft werkelijk geen zin.

Ik sms haar een paar keer per week en we bellen elkaar één keer per week een uur ofzo. Als je elkaar constant gaat bellen, dan geef je elkaar ook niet de kans om gewoon door te gaan met wat je aan het doen bent. Natuurlijk mis je elkaar, en ik zeg niet dat ik mijn vriendin niet mis. Maar elke dag bellen is absoluut niet onze bedoeling, omdat het dan zo geforceerd overkomt en je er alleen maar elke keer weer mee wordt geconfronteerd dat je niet bij elkaar bent.

Hmm, of ben ik gewoon raar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')