abonnement Unibet Coolblue
pi_200289715
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er ook maandelijks weer verhalen van mensen die ruim binnen de termijn antwoord krijgen. Ik reken me niet rijk, maar we hebben gezonde hoop ^O^

Jij ook succes! Ook tientallen pagina's aan overduidelijke bewijzen enzo meegestuurd lijkt me?
De hele rataplan.....zou binnen een uurtje afgehamerd kunnen worden.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 juli 2021 @ 21:36:55 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200290193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

De hele rataplan.....zou binnen een uurtje afgehamerd kunnen worden.
Tja, ze krijgen er wel een paar duizend per maand binnen natuurlijk :+ Zelf vind ik alles vóór grofweg maart prima, tot die tijd kan ze toch nog niet echt hier komen wonen ivm andere plannen

Waar komt jouw partner vandaan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 juli 2021 @ 08:57:35 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200339717
'Aanvraag is in behandeling', dat is alvast een volgende stap/eerste statusupdate waar veel mensen toch een stuk langer op hebben moeten wachten. Stap voor stap :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 juli 2021 @ 09:10:12 #79
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200339806
Oh, dit topic heb ik helemaal gemist. Ik heb een LAT-relatie en zelfs -huwelijk gehad tussen 2012-2017. Ik ging om de twee maanden naar hem toe.

Inmiddels woont mijn man dus sinds 2017 hier en zijn we twee kindjes verder. O+ Een succesverhaal, dus.

De belangrijkste tip die ik mee kan geven is: vertrouwen. Een LAT-relatie valt en staat met vertrouwen.
En probeer je MVV-aanvraag zo compleet mogelijk in te dienen. Ik heb alles overlegd. Foto’s van ons tussen 2012-2017, vliegtickets, vakanties samen, werkelijk alles. Binnen een paar weken kregen we het verlossende woord. Ging vrij snel toen.

Succes allemaal!
Protège moi de mes désirs.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 september 2021 @ 22:04:53 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201216737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 08:57 schreef heywoodu het volgende:
'Aanvraag is in behandeling', dat is alvast een volgende stap/eerste statusupdate waar veel mensen toch een stuk langer op hebben moeten wachten. Stap voor stap :)
'U ontvangt de beslissing van uw aanvraag uiterlijk op' is verplaatst van 5 oktober naar 19 oktober -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201249980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
'U ontvangt de beslissing van uw aanvraag uiterlijk op' is verplaatst van 5 oktober naar 19 oktober -O-
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijn :(
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 september 2021 @ 14:03:19 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201252031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijn :(
Maar als ze meer stukken nodig hebben moeten ze dat wel zeggen :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 september 2021 @ 19:45:03 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201256074
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws. Als ze het met 2 weken verlengen dan hebben ze meer stukken van je nodig. Als ze het verlengen met 3 maanden dan is het dossier nog niet opgepakt door een zaakbehandelaar. Wij zitten inmiddels op 160 dagen wachttermijn :(
Vandaag een brief gekregen, het probleem is blijkbaar dat ze in Nederland is op het moment (tot en met zondag, overigens). We wisten niet dat dat problematisch was, uiteraard is dat niet gedaan om de boel te omzeilen, maar gewoon een regulier bezoek in het kader van onze relatie - en in haar geval ook als trainingskamp ter voorbereiding op de Winterspelen, want dit is simpelweg de beste plek voor haar om te trainen. Nu werd gevraagd om een bewijs dat ze Nederland heeft verlaten, zoals een uitreisstempel in het paspoort, dat heeft ze zondagavond in principe.

Morgen even bellen om een en ander uit te leggen, ik heb er wel vertrouwen in dat ze enigszins voor rede vatbaar zijn (er staat ook nergens dat in Nederland zijn keihard níet is toegestaan), zeker als duidelijk wordt dat ze sowieso al een retourticket voor 12 september had/heeft en dus überhaupt nooit van plan was om hier de hele procedure af te wachten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 september 2021 @ 09:16:20 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201335499
Belletje vorige week ging prima: retourticket opsturen (vorige week gedaan) en uitreisstempel er achteraan sturen (gisteren gelijk na vertrek gedaan) zou voldoende moeten zijn, de rest leek er - volgens de gelukkig erg vriendelijke man aan de telefoon - verder prima uit te zien.

Vanmorgen zag ik staan 'Informatie ontvangen' op gisteren, ok, top. Paar minuten later sprong de beslistermijn van 14 oktober (dus vijf dagen eerder dan de oorspronkelijke vertraging) naar 'Aanvraag is afgehandeld' op op vandaag :o

Nu ben ik retezenuwachtig, want de uitslag staat er (nog?) niet bij, maar er ís dus een uitslag en de boel is afgehandeld. Kortom, ergens in het systeem staat nu een antwoord. Daar zal ik ongetwijfeld even tot morgen of overmorgen op moeten wachten, maar de zenuwen.... :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201335546
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Belletje vorige week ging prima: retourticket opsturen (vorige week gedaan) en uitreisstempel er achteraan sturen (gisteren gelijk na vertrek gedaan) zou voldoende moeten zijn, de rest leek er - volgens de gelukkig erg vriendelijke man aan de telefoon - verder prima uit te zien.

Vanmorgen zag ik staan 'Informatie ontvangen' op gisteren, ok, top. Paar minuten later sprong de beslistermijn van 14 oktober (dus vijf dagen eerder dan de oorspronkelijke vertraging) naar 'Aanvraag is afgehandeld' op op vandaag :o

Nu ben ik retezenuwachtig, want de uitslag staat er (nog?) niet bij, maar er ís dus een uitslag en de boel is afgehandeld. Kortom, ergens in het systeem staat nu een antwoord. Daar zal ik ongetwijfeld even tot morgen of overmorgen op moeten wachten, maar de zenuwen.... :o
Kan echt heel snel gaan! Ik kreeg een mail over een ontbrekend stuk. Meteen toegestuurd en een uur later een telefoontje en mail dat het verzoek was ingewilligd. O+
Protège moi de mes désirs.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 september 2021 @ 08:27:55 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201394605
Ik wilde netjes wachten op de post, maar toen was het dinsdagmiddag en werd de spanning toch wat veel. Toch maar even gebeld, dit keer de contactpersoon zelf aan de lijn en die was gelukkig ook erg vriendelijk. Ze vond het wat apart dat ik in Mijn IND nog geen PDF met de brief zag en dat die op niet verzonden stond, 'maar het is wel een positieve beslissing hoor' *O* *O*

Later die avond stond de brief alsnog online en inderdaad, positief *O* *O*

Nu op naar 28 september, dan heeft ze een afspraak in São Paulo om de boel te gaan regelen, en dan eind oktober/begin november deze kant op voor een week of anderhalf. Daarna de rest van Europa in voor wedstrijden en na (hopelijk) de Olympische Spelen vanaf eind februari definitief in Nederland wonen *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201394772
Zie je wel! O+ Gefeliciteerd!
Protège moi de mes désirs.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 oktober 2021 @ 19:47:07 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201662565
Vorige week is ze naar het consulaat geweest om het paspoort af te geven voor de mvv-sticker, die sturen ze dan per post terug. Riskant, zeker met Braziliaanse post, maar goed, het was de enige optie. Het trackingsysteem met het nummertje wat je krijgt gaf zelfs vandaag nog aan dat er geen enkele informatie was, dus we wilden er achteraan gaan bellen, maar ze waren dicht. Ok, morgen dan.

Net tijdens het eten: een filmpje van vriendin die dansend en springend en blij als een klein kind een envelop open maakt met paspoort met mvv-stempel erin :D O+

Begin november deze kant op, IND en gemeentehuis bezoeken en dan woont ze hier officieel :D

Nou ja, en dan Europa in voor het langlaufseizoen en hopelijk naar China voor de Olympische Spelen, maar daarna écht definitief in Nederland *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201662747
Gefeliciteerd beiden *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 november 2021 @ 14:17:09 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202098922
Vorige week de verblijfsvergunning opgehaald, vandaag ingeschreven bij de gemeente *O* *O*

Nu nog even wachten op het BSN. We hadden een beetje de hoop dat dat gelijk zou komen, maar dat was op basis van verkeerde informatie denk ik, het wordt een week of twee wachten. Op zich jammer, dan kunnen we nog geen QR-code regelen en dus nog niet uit eten om het te vieren (tenzij ze gaat testen) :+

Maar goed, dat komt wel als ze hier eind december ofzo weer is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')