abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77256550
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:17 schreef monikanyc het volgende:

[..]

awhhh, ja daar heb je gelijk in.komt vast omdat je dan nergens anders meer aan kunt denken.
vandaag nog 5 maanden en 6 dagen te gaan, snik

Ik ben blij dat wij het kunnen terugdringen tot 2 weken of maximaal een maand.
Ja dat is ook zo, je staat er bijna stijf van.

Hmm ja op beide manieren wel ja
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  maandag 25 januari 2010 @ 17:56:29 #202
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_77257153
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben blij dat wij het kunnen terugdringen tot 2 weken of maximaal een maand.
Ja dat is ook zo, je staat er bijna stijf van.

Hmm ja op beide manieren wel ja
hehehehhe
pi_77258987
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Crashman112 het volgende:

[..]

Thanks

Ze heeft, sinds ze in albanie zit ook maar sporadisch internet (ze zit echt in een dorpje met maar 1 internetcafe). Skypen doe ik direct naar haar mobiel (wat wel stervensduur is, 17 ct p minuut ofzo.) maar ze heeft pas een nieuw appartementje en is aan t kijken of ze internet kan krijgen daar

De eerste keer dat ik haar weg bracht naar het vliegveld toen ze vertrok, was ik zeker 2 weken echt down, kapot alsofje hart gebroken is. Nu is dat nog maar eventjes 1 dag ofzo. dus voor mij went het wel. Ik weet niet of dat voor iedereen zo is? Misschien is het de wetenschap dat ik haar toch wel weer zal zien
Denk dat dat down zijn wel vrij normaal is. Ik heb het ook af en toe. Zeker op van die grijze Nederlandse dagen waarbij de saaiheid naar je toe komt fietsen. ik zit nu in me tentamen weken en dan is het toch ook weer even lastig. Echt van die momenten dat ik even intiem gezelschap wil. Maarja, aan de andere kant is het ook wel een hoop leren ervan. Gewoon veel leuke dingen blijven doen met vrienden en gewoon impulsief een keertje met iemand uit eten gaan ofzo. Lekker blijven leven!!

Natuurlijk is de wetenschap ook wel dat je haar toch weer gaat zien. Zo denk ik ook maar. Wel moeilijk af en toe maar je moet je toch blijven vermaken. Zo is het nou eenmaal. je doet er verder toch helemaal niks aan wat er gebeurd. Gewoon de tijd zn ding laten vertellen.
pi_77269675
Het voordeel van zo'n relatie vind ik dat je de tijd dat je samen bent wel optimaal benut. Het is 2/3 maanden heel veel werken, alles regelen, druk, gekkenhuis, stress, automatische piloot en dan een periode van 2-4 weken van alleen maar liefde, genieten, leuke dingen doen, praten, knuffelen etc.!

Vroeger was ik nooit blij met een maandagmorgen, maar nu is het iets beter. Het 'yes, weer een week voorbij en de volgende gaat weer razendsnel voorbijvliegen.'-gevoel.

Verder plan ik nog wel leuke dingen met vrienden in de tussentijd. Ik ga bijv. zaterdag naar X-Qlusive in Amsterdam met een goede maat. Echt onwijs veel zin in. Wel is het minder geworden sinds ik een relatie met m'n buitenlandse vriendin heb, vorig jaar liepen we zo ongeveer elk feest af wat er gehouden werd, nu hou ik het bij 1x in de maand ongeveer.

Zo, maar eens lekker gaan pitten nu. Weer een dag op m'n teller voorbij.
pi_77270494
Ik zie haar weer vrijdag. Als ik Soedan uitkom, dat is. En dan verjaardag vieren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:04:12 #206
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77275499
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Alec690 het volgende:
Het voordeel van zo'n relatie vind ik dat je de tijd dat je samen bent wel optimaal benut. Het is 2/3 maanden heel veel werken, alles regelen, druk, gekkenhuis, stress, automatische piloot en dan een periode van 2-4 weken van alleen maar liefde, genieten, leuke dingen doen, praten, knuffelen etc.!

Vroeger was ik nooit blij met een maandagmorgen, maar nu is het iets beter. Het 'yes, weer een week voorbij en de volgende gaat weer razendsnel voorbijvliegen.'-gevoel.

Verder plan ik nog wel leuke dingen met vrienden in de tussentijd. Ik ga bijv. zaterdag naar X-Qlusive in Amsterdam met een goede maat. Echt onwijs veel zin in. Wel is het minder geworden sinds ik een relatie met m'n buitenlandse vriendin heb, vorig jaar liepen we zo ongeveer elk feest af wat er gehouden werd, nu hou ik het bij 1x in de maand ongeveer.

Zo, maar eens lekker gaan pitten nu. Weer een dag op m'n teller voorbij.
Ik ook zo graag willen aftellen, maar het is nog te ver weg om daar echt mee te beginnen. Bovendien heb ik nog steeds geen ticket geboekt.

Vandaag gekeken naar one-way tickets en retour tickets, en daar zit maar iets van 200 euro verschil tussen. En dat is echt absurd. 950euro voor een enkeltje terwijl een retour iets van 1100 is... En ik heb dus een enkeltje nodig.

Misschien moet ik wel die maandagmorgen van jou overnemen, het enige wat ik zie is nog een week alleen en hoeveel er nog moeten Ik probeer inderdaad ook druk te blijven, en dingen plannen voor mijn reis is altijd leuk
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77279325
Weer een dagje minder, nog 10 dagen te gaan.
pi_77279421
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:32 schreef laforest het volgende:
Weer een dagje minder, nog 10 dagen te gaan.
Oh dat is bijna !!! Je zult vast zenuwachtig zijn !! Dat wordt lekker genieten over 10 dagen !!
pi_77279428
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:46 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Oh dat is bijna !!! Je zult vast zenuwachtig zijn !! Dat wordt lekker genieten over 10 dagen !!
Bijna??? Het voelt alsof het nog een jaar te gaan is. Gaat zooo traag.

Ja dat wordt het zeker.
En dan weer twee weken wachten en

/zwaar verliefd is.
pi_77281079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja dat wordt het zeker.

/zwaar verliefd is.
.
Als ik dit lees word ik dus nog veel ongeduldiger ..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:00:35 #211
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77291842
quote:

[..]

Ja dat wordt het zeker.

/zwaar verliefd is.
Wat lief

Maar het is wel bijna hoor! Nog maar een week
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_77293890
quote:

[..]

Ja dat wordt het zeker.

/zwaar verliefd is.
Hoeveel heb je in totaal moeten wachten?? mijn laatste week wachten ga ik volledig benutten met (leuke) dingen waardoor de tijd snel gaat en het inpakken van mn tas en mijn huisje veilig achterlaten....
pi_77296888
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wat lief

Maar het is wel bijna hoor! Nog maar een week

Maar het is meer dan een week hoor.
10 dagen, 3 dagen is een hoop als je zeg maar heel heeeeel erg graag bij elkaar wilt zijn.

Kijk deze heeft Pluis gemaakt

http://www.7is7.com/otto/countdown.html?year=2010&month=02&date=06&hrs=08&ts=24&min=40&sec=0&tz=local&lang=en&show=dhms&mode=t&cdir=down&bgcolor=%23CCFFFF&fgcolor=%23000000&title=Countdown%20To

Ik zit de seconden te tellen hoor.

Enzo
pi_77296944
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je in totaal moeten wachten?? mijn laatste week wachten ga ik volledig benutten met (leuke) dingen waardoor de tijd snel gaat en het inpakken van mn tas en mijn huisje veilig achterlaten....
Sinds 31 December
Gelukkig vanaf nu is het steeds maar een week of twee en soms 4
pi_77297704
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef laforest het volgende:

[..]

Maar het is meer dan een week hoor.
10 dagen, 3 dagen is een hoop als je zeg maar heel heeeeel erg graag bij elkaar wilt zijn.

Kijk deze heeft Pluis gemaakt

http://www.7is7.com/otto/countdown.html?year=2010&month=02&date=06&hrs=08&ts=24&min=40&sec=0&tz=local&lang=en&show=dhms&mode=t&cdir=down&bgcolor=%23CCFFFF&fgcolor=%23000000&title=Countdown%20To

Ik zit de seconden te tellen hoor.

Enzo
awhhh wat lief
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_77365530
Wie heeft er al ervaring met lang weg zijn van elkaar en vervolgens elkaar weer zien? (4 maanden of langer) Ik ben wel benieuwd of er ook goede verhalen zijn. Tot nu toe hoor ik alleen maar van mensen dat ze uit elkaar gegroeid waren en de relatie stuk ging daarop. En die mensen zeggen vaak ook nog dat dat eigenlijk altijd onvermijdelijk is...... Dan begin ik hem toch wel te knijpen haha..... Niet dat ik me er mega druk om maak maar het zit wel in mijn achterhoofd. Zou het dood sonde vinden....

Iemand hier ook al ervaring mee of mensen die hetzelfde in het achterhoofd hebben?
pi_77365586
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:47 schreef Robert1987 het volgende:
Wie heeft er al ervaring met lang weg zijn van elkaar en vervolgens elkaar weer zien? (4 maanden of langer) Ik ben wel benieuwd of er ook goede verhalen zijn. Tot nu toe hoor ik alleen maar van mensen dat ze uit elkaar gegroeid waren en de relatie stuk ging daarop. En die mensen zeggen vaak ook nog dat dat eigenlijk altijd onvermijdelijk is...... Dan begin ik hem toch wel te knijpen haha..... Niet dat ik me er mega druk om maak maar het zit wel in mijn achterhoofd. Zou het dood sonde vinden....

Iemand hier ook al ervaring mee of mensen die hetzelfde in het achterhoofd hebben?
Ik denk dat je van te voren wel moet aangeven wat je verwacht enzo. En als het echt serieus wordt dat je toch gaat praten over de toekomst en doelen stelt. Je kunt dan samen daar naartoe leven en er mee bezig zijn zodat je ook betrokken met elkaar blijft tijdens het bij elkaar vandaan zijn. (bijvoorbeeld, wie verhuist er enzo)
Probeer veel contact te hebben op skype, maak een videodvd en stuur die met een romantische boodschap, een kledingstuk met je geurtje, probeer de boel leuk te houden en naar de volgende ontmoeting toe te leven.
pi_77366230
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:51 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat je van te voren wel moet aangeven wat je verwacht enzo. En als het echt serieus wordt dat je toch gaat praten over de toekomst en doelen stelt. Je kunt dan samen daar naartoe leven en er mee bezig zijn zodat je ook betrokken met elkaar blijft tijdens het bij elkaar vandaan zijn. (bijvoorbeeld, wie verhuist er enzo)
Probeer veel contact te hebben op skype, maak een videodvd en stuur die met een romantische boodschap, een kledingstuk met je geurtje, probeer de boel leuk te houden en naar de volgende ontmoeting toe te leven.
Haha dat zijn wel leuke ideeën zeg ! Ja het maakt ook een hoop uit of je elkaar vaak spreekt denk ik. Die mensen die mij alleen maar negatieve verhalen vertellen hebben zelf natuurlijk negatieve ervaringen dus die kunnen niet vertellen dat het ook goed kan gaan. Toch begin ik wel te voelen hoeveel afstand er eigenlijk is. Je hebt toch allebei je eigen leven eventjes en je verteld wel aan elkaar wat je doet maar het heeft geen connectie meer met elkaar. Dat vind ik ook wel apart om te merken.....
pi_77366674
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Haha dat zijn wel leuke ideeën zeg ! Ja het maakt ook een hoop uit of je elkaar vaak spreekt denk ik. Die mensen die mij alleen maar negatieve verhalen vertellen hebben zelf natuurlijk negatieve ervaringen dus die kunnen niet vertellen dat het ook goed kan gaan. Toch begin ik wel te voelen hoeveel afstand er eigenlijk is. Je hebt toch allebei je eigen leven eventjes en je verteld wel aan elkaar wat je doet maar het heeft geen connectie meer met elkaar. Dat vind ik ook wel apart om te merken.....
Je kunt ook een dagboek schrijven, soort journal en die dan op en neer sturen.
Of schrijf iedere dag op een klein briefje 1 ding wat je geweldig aan haar vindt of gewoon iets liefs en dan als je een heleboel hebt dan stop je ze allemaal in een doos met een leuke teddybeer die dan nog een brief of een foto van jullie samen vasthoudt ofzo.

Het moeilijkste is als je gewoon een knuffel nodig hebt, een schouder, gewoon die momenten dat je je partner nodig hebt, maar het is zo fijn als je elkaar weer ziet. Dingen die je normaal vond zijn niet meer normaal en waardeer je veel meer, gewoon dingen die andere koppels voor lief nemen. Handje vasthouden, samen eten, filmpje kijken en zelfs gewoon elkaar kunnen zien en een kus geven als je wakker wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 28-01-2010 09:59:35 ]
pi_77367108
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Of schrijf iedere dag op een klein briefje 1 ding wat je geweldig aan haar vindt of gewoon iets liefs en dan als je een heleboel hebt dan stop je ze allemaal in een doos met een leuke teddybeer die dan nog een brief of een foto van jullie samen vasthoudt ofzo.

Het moeilijkste is als je gewoon een knuffel nodig hebt, een schouder, gewoon die momenten dat je je partner nodig hebt, maar het is zo fijn als je elkaar weer ziet. Dingen die je normaal vond zijn niet meer normaal en waardeer je veel meer, gewoon dingen die andere koppels voor lief nemen. Handje vasthouden, samen eten, filmpje kijken en zelfs gewoon elkaar kunnen zien en een kus geven als je wakker wordt.
Ik ben nerveus voor volgende week .
pi_77368741
Gisteren is mijn vriendin voor 4,5 maand naar Sint-Petersburg vertrokken. Ze gaat 3 maand studeren en 1,5 maand vakantie houden / haar oma opzoeken. Ik ben van plan om haar in mei (haar vrije maand) een weekje op te zoeken. Ik heb haar ooit es 2 weken moeten missen (reisje naar Canada) en dát vond ik al aardig lang, dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat, maar 'k heb goede hoop. Ik heb het de komende maanden gelukkig erg druk met stagelopen en m'n masterscriptie schrijven, dus stiekem verwacht ik dat de tijd om zal vliegen. Het is onzeker of ze in Rusland thuis internet heeft, dus dat wordt weer ouderwets brieven schrijven
pi_77369285
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef VonHinten het volgende:
Gisteren is mijn vriendin voor 4,5 maand naar Sint-Petersburg vertrokken. Ze gaat 3 maand studeren en 1,5 maand vakantie houden / haar oma opzoeken. Ik ben van plan om haar in mei (haar vrije maand) een weekje op te zoeken. Ik heb haar ooit es 2 weken moeten missen (reisje naar Canada) en dát vond ik al aardig lang, dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat, maar 'k heb goede hoop. Ik heb het de komende maanden gelukkig erg druk met stagelopen en m'n masterscriptie schrijven, dus stiekem verwacht ik dat de tijd om zal vliegen. Het is onzeker of ze in Rusland thuis internet heeft, dus dat wordt weer ouderwets brieven schrijven
Gisteren vertrokken, nou dat zal wel even slikken zijn voor je. Praat er gewoon met veel mensen over en denk nooit dat wat jij voelt niet normaal is ofzo. Dat is allemaal volkomen normaal als thuisblijver. Heel veel sterkte de komende dagen en weken tot je een beetje gewent bent......

Nog even een tip voor de thuisblijvers... textmagic.com is een site waar je credits voor sms'jes kunt kopen. Dit is een heel stuk goedkoper dan smssen via je Nederlandse abbo (naar buiten Europa). Ik doe dat ook want anders betaal ik 50 cent per sms. Wordt wel erg duur. Deze sms server zit in Engeland en er staat een duidelijke beschrijving in het Nederlands hoe het werkt. Degene aan wie je een sms stuurt krijgt hem wel van een Engels nummer maar als diegene dat gewoon weet is er niks aan de hand.
pi_77369477
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Haha ja allemaal leuke ideeën. Alleen geen verrassingen meer omdat ze weet dat ik hier op het forum zit en dit vast ook zal lezen haha.....

Die knuffel mis ik idd ook vaak. Ik hoop ook dat wanneer ik weer bij haar ben het een bijzondere ervaring wordt. Zeker als we dan anderhalve maand gaan reizen samen. Maarja dat achterhoofd van mij is gewoon af en toe een beetje vervelend. Daar hopen zich gedachten op die nergens naartoe gaan... Hierdoor ook veel stemmingswisselingen. Van super blij naar mega chagrijnig en vervolgens weer hoopvol en bij. Zullen jullie vast ook wel herkennen.
pi_77370091
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef Robert1987 het volgende:

[..]

Haha ja allemaal leuke ideeën. Alleen geen verrassingen meer omdat ze weet dat ik hier op het forum zit en dit vast ook zal lezen haha.....

Die knuffel mis ik idd ook vaak. Ik hoop ook dat wanneer ik weer bij haar ben het een bijzondere ervaring wordt. Zeker als we dan anderhalve maand gaan reizen samen. Maarja dat achterhoofd van mij is gewoon af en toe een beetje vervelend. Daar hopen zich gedachten op die nergens naartoe gaan... Hierdoor ook veel stemmingswisselingen. Van super blij naar mega chagrijnig en vervolgens weer hoopvol en bij. Zullen jullie vast ook wel herkennen.
Ik kan je het ook PM-en hoor

Ja nou ze leest dus jouw opmerkingen ook.
Praat er gewoon over met haar en laat beiden elkaars hoop en angsten weten en dan kom je er samen uit.
pi_77370266
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik kan je het ook PM-en hoor

Ja nou ze leest dus jouw opmerkingen ook.
Praat er gewoon over met haar en laat beiden elkaars hoop en angsten weten en dan kom je er samen uit.
Ik vind het niet erg als ze leest wat ik hier zeg en wat er in mij om gaat. Het is voor mij gewoon fijn om hier de boel neer te kunnen zetten zoals het is. Kan me voorstellen dat het voor haar ook fijn is om een beetje op de hoogte te blijven. (er is natuurlijk een kans dat ze allang vergeten is dat ik hier zit maarja haha)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')