abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:16:58 #276
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_77821303
tvp!

Vriendin gaat over 2 weken 6 maanden stage lopen op Harvard.

Door deze post kom ik er trouwens achter dat het al over 2 weken is, dacht eigenlijk dat "eind februari" nog veel verder weg was.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_77821776
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
tvp!

Vriendin gaat over 2 weken 6 maanden stage lopen op Harvard.

Door deze post kom ik er trouwens achter dat het al over 2 weken is, dacht eigenlijk dat "eind februari" nog veel verder weg was.
Ah, sterkte! Geniet écht van die laatste 2 weken, die zijn zo voorbij. Mijn vriend is net 2 dagen weg, het is flink klote. Maar ach, komt allemaal goed moeten we maar denken
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 23:08:56 #278
146299 crew  laforest
pi_77830283
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef veryordinary het volgende:
@laforest
Dat was zeker even moeilijk, nu nog trouwens, hoop dat het gauw wat beter wordt.
Wat deed jij op Schiphol dan? Iemand ophalen?

@kwiwi
Ik hoop dat de eerste dagen het ergst zijn, want dit gevoel wil ik niet graag 12 weken lang houden! Krijg niks geen eten naar binnen.
Hij gaat naar Australië, backpacken met vrienden. Hij is nu net geland. Moet jij op het moment ook iemand missen?
Nee ik ben degene die in het buitenland woont en wegging, voor de rest heb ik er niet zoveel over te zeggen.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_77833709
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb destijds ruim een jaar in het buitenland gezeten terwijl ik in een relatie zat, eigenlijk totaal geen probleem geweest en amper gebeld.
Aangezien ik er voor ontwikkelingshulp zat en de afstand nogal groot was én het dan een duur geintje wordt hebben we vooral via de mail contact gehouden maar echt niet zo dwangmatig dat ik iedere dag iets moest sturen.

Hield daar wel een weblog bij voor het thuisfront met de nodige foto's en verslagen en dat hoef je dan natuurlijk niet nogmaals te melden aan je vriendinnetje via de mail als het daar al staat.
Je mist de ander natuurlijk wel, maar ook toen we elkaar iedere dag kónden zien waren er voldoende keren dat we elkaar een week niet zagen omdat we zelf voldoende te doen hadden.
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.

Toen ik eenmaal weer terug was leek het ook alsof er niets veranderd was, wel even 2 weken direct erna samen weggegaan aangezien je toch een boel te melden hebt en je wat tijd wilt inhalen maar daarna was het gewoon weer het normale patroon.
Ik was van te voren wel bang dat ik iedere dag berichtjes zou krijgen van "Ik mis je blablabla", niet dat ik haar als zodanig zag, maar je weet het maar nooit als je zover weggaat en zolang weg bent.
Heb verder ook niet gedacht aan het als/dan/mogelijk-scenario m.b.t de relatie, je doet er toch weinig aan als het gevoel ineens wegebt of wat dan ook.
. Zo denk ik er ook over. Kreeg paar dagen geleden te horen dat m'n vriendin nog een week of 3 langer wil blijven. Dat is even slikken, maar daar ben je zo overheen. Ik ben niet zo'n egoist die roept hoe verschrikkelijk ik dat wel niet vind.
quote:
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.
Ja, daar krijg ik persoonlijk de kriebels van. Ben blij dat ik en mijn vriendin niet zoiets hebben.
pi_77833780
Ik zit nu in Madrid, knuffelmeisje in NL.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77898551
1 maand, 3 weken en 2 dagen. De eerste twee weken gingen behoorlijk traag, maar de laatste tijd vliegen de weken voorbij!

Ben al druk bezig met de voorbereiding. We willen een midweek weg bijvoorbeeld. Ondertussen na werktijd ook lekker aan het fitnessen, 's weekends lekker stappen en natuurlijk ook nog 'skypen' met m'n vriendin. Alleen zitten we beide in een drukke periode, dus hebben we het gereduceerd naar 2, max. 3 keer per week. Werkt ook goed, gaan de dagen ook sneller van.

Heb er zin in.
pi_77912991
Hier is trouwens weer alles helemaal goed.
pi_77913782
4 maanden, 2 weken en 5 dagen, hmpfg
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  maandag 15 februari 2010 @ 01:19:24 #284
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78008205
ik zit op dit moment iets meer dan 2 weken in het buitenland. Ik mis mijn vriend wel en ik merk ook steeds meer dat hij dat ook wel doet (terwijl hij van te voren zei dat hem dat niet zou overkomen en dat ik het er moeilijker mee zou hebben). Voordat ik weg was wilde hij nog niet eens langs komen om me op te zoeken, nu merk ik toch wel dat hij bij aant draaien is
Ik denk dat we t wel redden en dat de 5 maanden dadelijk zo voorbij zijn. Ik kijk er enorm naar uit om hem weer te zien!!!!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_78016738
Nog 10 weekjes.......... Nog een hoop te doen
pi_78030267
Vandaag een pakketje bij de post.

Valentijnskaart met een verhaaltje en een CD met 'our playlist'.

Ik had gister al een midweek weg geboekt. Voor als ze hier is in april.

Oef, smelt ik toch weer ff weg nu die CD op staat.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:33:22 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78033385
M'n vriend gaat woensdag weer weg Maar als het goed is ga ik over een week of 4,5 weer naar hem Morgen in ieder geval nog lekker een avondje samen en dan de dag erna uitzwaaien op schiphol. Zie er altijd weer tegenop nadat je weer gewend bent om elkaar even lekker vaak te zien.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_78038872
Ook voor mij een valentijnscadeautje vandaag! Rode rozen via de post, met een ontzettend lieve kaart erbij.
Gelukkig blijft de tijd ook tikken, ook al gaat dat iets langzamer dan ik had gehoopt Week 1 zit erop, nog 11 te gaan.
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:10:12 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78106012
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Dankje! En is gelukt
We hebben een super avond gehad En vanochtend nog even lekker kunnen uitslapen waarna de tijd natuurlijk veel te snel ging eenmaal op Schiphol Nou ja, het moeilijkste moment, afscheid nemen voor even, is in ieder geval voorbij nu. Ook deze keer lukte het me weer niet om m'n tranen binnen te houden Je zou zeggen dat het wel een keer moet wennen inmiddels maar dat valt toch tegen.

We hebben bedacht dat ik, vanaf de zomer ongeveer, steeds voor wat langere periodes naar daar ga en dan voor de paar tentamens die ik nog moet maken steeds even terug kom naar Nederland. Gelukkig heb ik een studie gekozen waarbij dat mogelijk is Zo kunnen we toch redelijkerwijs samenwonen, al is het om en om in twee landen Heeft ook wel wat eigenlijk. Kijk er nu al naar uit!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_78153299
Oh dat zou idd fijn zijn, hoef je hem niet meer zo te missen. Nu ook 'maar' 4.5e week toch? Dat valt harstikke mee!

Ik moet er nu nog meer dan 10. Alleen vandaag geen contact gehad, volgens mij heeft ie geen bereik. Als ik hem bel krijg ik zn voicemail. Hij heeft z'n oplader gewoon bij zich dus lijkt me niet dat zn batterij leeg is. Hij heeft twee telefoons bij zich trouwens, dus dat kan niet echt. Pff niet zo fijn, hoop dat ie gauw contact opneemt
pi_78153884
Vriendin meldde mij vorige week dat ze nog een maand extra blijft, zodat ze niet zo gehaast hoeft te doen tijdens haar rondreis.

Gemengde gevoelens, maar ik ben bovenal blij voor haar dat ze zich daar (Afrika) zo vermaakt.
pi_78341417
heb sinds kort een lieve vriendin ontmoet, maar het volgende dient zicht aan:

ik ga met een goeie vriend van me 1 maand rondreizen door Amerika, waarna ik terugkom op de 29e april, vriendin vertrekt 2 dagen voordat ik terugkom voor 4 maanden naar Frankrijk voor stage...
jullie als ervaringsdeskundigen, hoe ga je met zoiets om, moet je wachten met een relatie tot dat we allebei weer hier zijn?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:36:26 #293
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78341563
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
heb sinds kort een lieve vriendin ontmoet, maar het volgende dient zicht aan:

ik ga met een goeie vriend van me 1 maand rondreizen door Amerika, waarna ik terugkom op de 29e april, vriendin vertrekt 2 dagen voordat ik terugkom voor 4 maanden naar Frankrijk voor stage...
jullie als ervaringsdeskundigen, hoe ga je met zoiets om, moet je wachten met een relatie tot dat we allebei weer hier zijn?
Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachten Is voor jullie allebei makkelijker tijdens het reizen/stage lijkt me
pi_78342542
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachten Is voor jullie allebei makkelijker tijdens het reizen/stage lijkt me
ja denk dat je daar idd gelijk in hebt... maar ja het is natuurlijk wel jammer dat als je iemand vind die je leuk vindt, je die dan gelijk al 5 maanden niet kan zien
pi_78342689
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Ook voor mij een valentijnscadeautje vandaag! Rode rozen via de post, met een ontzettend lieve kaart erbij.
Gelukkig blijft de tijd ook tikken, ook al gaat dat iets langzamer dan ik had gehoopt Week 1 zit erop, nog 11 te gaan.
Die vriend van je komt over een paar jaar uit de kast
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78345095
Jongens, jullie weten wel dat jullie wederhelften er op het moment flink van nemen in het buitenland he?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:01:42 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78345157
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, jullie weten wel dat jullie wederhelften er op het moment flink van nemen in het buitenland he?
Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar is
pi_78345247
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar is
Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:08:19 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78345413
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.
Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houden
pi_78345881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houden
Wacht maar tot hij of zij terugkomt met een SOA, kind of bekentenis dat ze vreemd is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')