Ah, sterkte! Geniet écht van die laatste 2 weken, die zijn zo voorbij. Mijn vriend is net 2 dagen weg, het is flink klote. Maar ach, komt allemaal goed moeten we maar denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
tvp!
Vriendin gaat over 2 weken 6 maanden stage lopen op Harvard.
Door deze post kom ik er trouwens achter dat het al over 2 weken is, dacht eigenlijk dat "eind februari" nog veel verder weg was.
Nee ik ben degene die in het buitenland woont en wegging, voor de rest heb ik er niet zoveel over te zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef veryordinary het volgende:
@laforest
Dat was zeker even moeilijk, nu nog trouwens, hoop dat het gauw wat beter wordt.
Wat deed jij op Schiphol dan? Iemand ophalen?
@kwiwi
Ik hoop dat de eerste dagen het ergst zijn, want dit gevoel wil ik niet graag 12 weken lang houden! Krijg niks geen eten naar binnen.
Hij gaat naar Australië, backpacken met vrienden. Hij is nu net geland. Moet jij op het moment ook iemand missen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:04 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb destijds ruim een jaar in het buitenland gezeten terwijl ik in een relatie zat, eigenlijk totaal geen probleem geweest en amper gebeld.
Aangezien ik er voor ontwikkelingshulp zat en de afstand nogal groot was én het dan een duur geintje wordt hebben we vooral via de mail contact gehouden maar echt niet zo dwangmatig dat ik iedere dag iets moest sturen.
Hield daar wel een weblog bij voor het thuisfront met de nodige foto's en verslagen en dat hoef je dan natuurlijk niet nogmaals te melden aan je vriendinnetje via de mail als het daar al staat.
Je mist de ander natuurlijk wel, maar ook toen we elkaar iedere dag kónden zien waren er voldoende keren dat we elkaar een week niet zagen omdat we zelf voldoende te doen hadden.
Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.
Toen ik eenmaal weer terug was leek het ook alsof er niets veranderd was, wel even 2 weken direct erna samen weggegaan aangezien je toch een boel te melden hebt en je wat tijd wilt inhalen maar daarna was het gewoon weer het normale patroon.
Ik was van te voren wel bang dat ik iedere dag berichtjes zou krijgen van "Ik mis je blablabla", niet dat ik haar als zodanig zag, maar je weet het maar nooit als je zover weggaat en zolang weg bent.
Heb verder ook niet gedacht aan het als/dan/mogelijk-scenario m.b.t de relatie, je doet er toch weinig aan als het gevoel ineens wegebt of wat dan ook.
Ja, daar krijg ik persoonlijk de kriebels van. Ben blij dat ik en mijn vriendin niet zoiets hebben.quote:Ik ken er genoeg die een relatie ineens als het belangrijkste en vrijwel enigste zien wat er nog is, dan krijg je het natuurlijk zwaar als je elkaar zo lang niet ziet.
Dankje! En is geluktquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
heb sinds kort een lieve vriendin ontmoet, maar het volgende dient zicht aan:
ik ga met een goeie vriend van me 1 maand rondreizen door Amerika, waarna ik terugkom op de 29e april, vriendin vertrekt 2 dagen voordat ik terugkom voor 4 maanden naar Frankrijk voor stage...
jullie als ervaringsdeskundigen, hoe ga je met zoiets om, moet je wachten met een relatie tot dat we allebei weer hier zijn?
ja denk dat je daar idd gelijk in hebt... maar ja het is natuurlijk wel jammer dat als je iemand vind die je leuk vindt, je die dan gelijk al 5 maanden niet kan zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou als je elkaar toch nog maar kort kent inderdaad even wachtenIs voor jullie allebei makkelijker tijdens het reizen/stage lijkt me
Die vriend van je komt over een paar jaar uit de kastquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef veryordinary het volgende:
Ook voor mij een valentijnscadeautje vandaag! Rode rozen via de post, met een ontzettend lieve kaart erbij.![]()
Gelukkig blijft de tijd ook tikken, ook al gaat dat iets langzamer dan ik had gehooptWeek 1 zit erop, nog 11 te gaan.
Veel plezier nog morgenavond kwiwi, geniet ervan!
Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, jullie weten wel dat jullie wederhelften er op het moment flink van nemen in het buitenland he?
Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat het tegenovergestelde waar is
Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat weet je niet. Daar gis je naar en daarvan hoop je dat het waar is.
Wacht maar tot hij of zij terugkomt met een SOA, kind of bekentenis dat ze vreemd is gegaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we dan zeggen dat ik het 99,9% zeker weet. Eigenlijk 100, maar omdat er altijd die kleine kans is zal ik het op 99,9 houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |