abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:25:32 #2
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70188555
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Waarom schei uit? Als je schijnbaar geen minuut respect op weet te brengen voor een dode door gewoon je bek dicht te houden, dan hoor je gewoon niet toe gelaten te worden. Klaar, simpel. En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.

Ieder jaar is een jaar te veel.
Er is geen wet overtreden. Respectloos, mjah.. Dat is het, maar ik ga de cel ook niet in als ik op straat respectloze dingen begin te roepen.
Maargoed, na die 5 jaar ga je ook niet fijn terug op je oude plekkie staan want je weet dat er ergens 1 of meerdere van die gasten staan die je verraden hebben
pi_70189279
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
En dat soort mensen, alhoewel mensen (hersenloze debielen kan je beter zeggen), weten dondersgoed wat ze aan het doen zijn.
Ik bespeur toch enige contradictie in deze zin.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:20:59 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70197694
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:25 schreef Keltie het volgende:

Maargoed, na die 5 jaar ga je ook niet fijn terug op je oude plekkie staan want je weet dat er ergens 1 of meerdere van die gasten staan die je verraden hebben
Denk niet dat je er achter komt wie het was. Wel een flinke NSB-actie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70198459



uit de oude doos



[ Bericht 37% gewijzigd door RijstNatie op 20-06-2009 17:06:26 ]
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:47:20 #6
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70199721
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk niet dat je er achter komt wie het was. Wel een flinke NSB-actie.
Dat denk ik ook niet, maar ertussen willen staan zou ik niet meer
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:41:18 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70201061
Dat is een beetje dubbel ja, kom je op je vertrouwde plek en zit je nog met de vraag wie het geweest was
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_70357191
Geen idee waar ik dit moet plaatsen maar dit lijkt mij wel een goede plek
quote:
Iraanse internationals gestraft
Uitgegeven: 24 juni 2009 22:16
Laatst gewijzigd: 25 juni 2009 01:32

AMSTERDAM - De voetballers Ali Karimi, Mehdi Mahdavikia, Hosein Ka'abi en Vahid Hashemian zijn levenslag verbannen uit de nationale ploeg van Iran. De internationals moeten zwaar boeten voor de groene polsband die ze droegen in het WK-kwalificatieduel tegen Zuid-Korea

De groene polsband staat symbool voor steun aan de anti-regering demonstranten in Iran. Opvallend genoeg hebben twee andere spelers die eveneens een groene band droegen geen straf gekregen, zo meldt VI.

De FIFA eiste in de rust van het kwalificatieduel dat de spelers de groene band af zouden doen. De voetbalbond verbiedt politieke statements in het voetbal. Mahdavikia weigerde dit en speelde door met de groene band om zijn pols.


Religieus symbool

De teamchef van de Iraniërs, Monsour Pourhiedari, verklaarde na de wedstrijd dat de spelers de band droegen als religieus symbool.

De wedstrijd tussen Iran en Zuid-Korea eindigde in 1-1, waardoor de Iraniërs zich niet meer kunnen plaatsen voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
http://www.nusport.nl/opm(...)ionals-gestraft.html

Dacht eerst dat Iran dit had gedaan maar het is dus de FIFA. Kan me herinneren dat Kanouté vorig jaar of het jaar daarvoor flink werd gestraft omdat ie FREE PALESTINA op z'n shirt had. FIFA treedt inderdaad hard op tegen politieke statements, blijkt maar weer. Maar waarom die andere twee dan niet?

Denk niet dat Iran nog wat durft te doen hiermee. Dan nemen de protesten alleen maar toe. De huidige regering zal nu wel blij zijn met de FIFA aangezien zij ze niet meer hoeven aan te pakken
pi_70409305
leuk topic
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_70450880
http://www.videos.iol.pt/consola.php?projecto=27&pagina_actual=1&mul_id=13146039&tipo

Sporting - Benfica, jeugd wedstrijd ofzo?

Die kerel met dat hek !
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70450959
lol, Ongelofelijk
pi_70451200
mooi werk
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:10:24 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70623880
quote:
Flessengooiers maken Wallen onveilig

Door KEMAL RIJKEN

AMSTERDAM - Het wallengebied in Amsterdam is opgeschrikt door een heftige ruzie afgelopen week. Mensen bekogelden pleziervaarders met flessen.

Toen het op zaterdagavond ging regenen, zochten twee boten schuil onder een van de bruggen van de Oudezijds Achterburgwal.

Een derde sloep wilde er ook onder, maar paste er niet bij.

De schipper legde het vaartuig aan de kant en de passagiers werden kwaad.

Ze stapten scheldend uit. Vanaf de kade schreeuwden ze: ‘Hooligans! Ajax Hooligans!’ in de richting van de andere boten. Ook namen ze halfvolle flessen mee. De mensen die zich in de boten onder de brug bevonden, waren hun veiligheid niet meer zeker. Zij werden met flessen gekogeld.

De politie was snel ter plaatse, maar kon de daders niet meer vinden. Zij waren allang gevlucht. Maar toen de schipper de agenten zag, maakte hij rechtsomkeert en racete hij er vandoor. Politiemensen moesten hem achtervolgen en hielden hem aan ter hoogte van het Koningsplein. Hij kreeg een boete van 220 euro opgelegd voor te snel varen.

De daders zijn nog niet gepakt. Bij het gooi-incident raakte niemand gewond.
Oh oh oh.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70629104
quote:
Ede en Apeldoorn vrezen fans Utrecht
Door ARD SCHOUTEN

UTRECHT - De drie oefenwedstrijden die FC Utrecht volgende week tijdens het trainingskamp in Hoenderloo wil afwerken staan op de tocht. De burgemeesters van Apeldoorn en Ede vrezen rellen tussen rivaliserende supportersgroepen van FC Utrecht en Vitesse.

Burgemeester Van der Knaap van Ede dreigt daarom de oefenpotjes tegen FC Oss (woensdag) en AGOVV (zaterdag), beide gepland in Hoenderloo, te verbieden.

Omdat FC Utrecht ook van plan is in de Apeldoornse kern Loenen te oefenen tegen Ankaraspor A.S., een club uit de hoogste Turkse Super Lig, ligt daar burgemeester De Graaf dwars. Ook hij is bang voor verstoring van de openbare orde.

Ede en Apeldoorn hebben FC Utrecht na onderling overleg verzocht aanstaande maandag met alternatieve wedstrijdlocaties te komen. Lukt dat niet dan komt er daadwerkelijk een speelverbod. ,,Het risico dat er iets mis gaat is gewoon te groot. Het is ook in het belang van de clubs dat de veiligheid gewaarborgd is,'' zegt woordvoerster Marijs namens de gemeente Ede.

Voor het duel tegen AGOVV is de zoektocht inmiddels geslaagd. Beide clubs zijn wel welkom in Ermelo. Zaterdag 11 juli om 14.30 uur staat de aftrap gepland op sportpark De Adelaar, de thuishaven van FC Horst.

Voor de ontmoeting tegen Top Oss, aanstaande donderdag, speurt FC Utrecht nog naarstig naar een geschikte locatie. Waar en wanneer FC Utrecht oefent tegen Ankaraspor A.S., in het geval Loenen wegvalt als optie, is volgens technisch-directeur Booy ook nog onduidelijk. ,,Het is even afwachten en puzzelen. Ook die wedstrijd tegen Ankaraspor voegen we graag toe aan ons oefenprogramma, waarin we steeds tegen iets sterkere tegenstanders willen spelen.''

De 'luipaarden', zoals de bijnaam van de Turken luidt, beleggen een trainingskamp op de Veluwe. Ankaraspor A.S. speelt sinds het debuut in de hoogste Turkse klasse vooral een marginale rol, al lukte het in het debuutseizoen 2004/2005 een Europees ticket te bemachtigen. Afgelopen seizoen werd de club tiende. Qua populariteit moet Ankaraspor AS het mijlenver afleggen tegen de veel bekendere stadsgenoten Gençlerbirligi en Ankaragücü.
pi_70724144
quote:
Tifosi Milan zorgen voor rellen bij trainingscomplex
De voorbereiding van het Italiaanse AC Milan op het komende seizoen is maandag zeer chaotisch begonnen.

Honderden boze fans van de rossoneri veroorzaakten net buiten het trainingscomplex van de club problemen rond lunchtijd. Flessen en andere voorwerpen werden naar het clubgebouw gegooid. Aanwezige journalisten werden gedwongen om dekking te zoeken.

De tifosi van Milan protesteren vanwege het feit dat er nog geen grote aankoop is gedaan door de club. Sterspeler Kaká werd onlangs verkocht aan Real Madrid, maar een vervanger voor de Braziliaan is nog niet gehaald door de Italianen.

De woede van de Milan-fans was gericht op clubeigenaar Silvio Berlusconi en vice-president Adriano Galliani. De politie wist de relschoppers enigszins tot bedaren te brengen, maar de fans blijven vooralsnog om antwoorden vragen.

De verwachting is dat Galliani en trainer Leonardo later vandaag een persconferentie zullen geven.
Iemand die hier wat meer van kan vinden. Zag wat op de Italiaanse tv voorbij komen, maar kan niks op internet vinden .
  maandag 6 juli 2009 @ 23:58:11 #16
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70724406
Volgende maand Nederland - Engeland.
pi_70726007
FC Den Bosch - FC Brazsat (Bra) 1-1*
El Makrini

* wedstrijd na 75 minuten gestaakt wegens wangedrag FC Brazsat.

FC Den Bosch website zegt dit:

Tweede oefenwedstrijd haalt haar einde niet

FC Den Bosch heeft de tweede oefenwedstrijd, tegen het Braziliaanse Brazsat, met 1-1 gelijk gespeeld. Een kwartier voor tijd staakte scheidsrechter Makkelie de wedstrijd, nadat de Braziliaanse oefenmeester - ondanks vermaningen van de arbiter - weigerde het veld te verlaten. FC Den Bosch was via Mohamed El Makrini op voorsprong gekomen, maar kreeg in de tweede helft de gelijkmaker te verwerken uit een strafschop.

Weet iemand of de wedstrijd uit de hand is gelopen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70726059
Ik was aan het streaken.
pi_70726211
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was aan het streaken.
Aha, dat verklaart een hoop
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:40:56 #20
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_70767242
Wat foto's van het incident bij het trainingscomplex van AC Milan:














Niet heel spectaculair zo te zien..
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_70767615
Mwa, dit is bij het complex. Op Sky Tv leek het net of Extreem Links / Rechts aan het relllen was in de straten van milaan. Inclusief traangas en rubberen kogels.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:43:39 #22
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_70781872
Hmm daar heb ik dan weer niks van meegekregen. Misschien gebruikte Sky TV archiefbeelden?
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_70888352
Feijenoorders gerommeld op Helmond en Eindhoven station
pi_70893034
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:33 schreef TN-FR het volgende:
Feijenoorders gerommeld op Helmond en Eindhoven station
quote:
Zo’n vijftig tot honderd Feyenoordsupporters hebben zaterdagavond rond half acht veel overlast veroorzaakt op het NS-station in Eindhoven. Bij rellen raakte tenminste één supporter gewond aan zijn hoofd. De man zat met bebloed hoofd bij de trappen aan het begin van het perron. Twee supporters werden al in Eindhoven aangehouden.

De problemen begonnen rond half acht toen een trein met Feyenoordsupporters uit Venlo arriveerde op het centraal station. De supporters kwamen terug van een oefenwedstrijd die hun club in Venlo tegen VVV speelde. De supporters wilden in Eindhoven uitstappen. Een supporter riep in de trein om dat de trein was overgenomen door de Feyenoordsupporters en dat iedereen de trein moest verlaten. Ook werd een treinstel in brand gestoken. Dit brandje kon worden geblust met enkele poederblussers.

De politie was overigens al rond half acht aanwezig op het station na tips van de collega’s uit Venlo. Enkele eenheden waren uit voorzorg daar om de boel in de gaten te houden. In totaal probeerden zo’n dertig agenten en enkele politiehonden de situatie onder controle te krijgen. Een supporter probeerde voor de politie te vluchten. Hij rende over het spoor.

De meeste treinpassagiers verlieten snel de trein en liepen naar een veilige plek elders in het station.

Drie personen kregen pepperspray in hun gezicht. Twee van hen werden ook aangehouden, de derde persoon werd op de trein terug naar Rotterdam gezet.

Alle Feyenoordsupporters moesten van de politie in de trein blijven zitten. Onder toezicht van de spoorwegpolitie en diverse agenten uit Eindhoven reed de trein in één keer door naar Rotterdam. Daar stond de lokale politie de groep supporters op te wachten.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_70893185
Als Feyenoord gewoon eens geen supporters meeneemt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70921830
Feyenoord .
pi_70922264
Geen woorden maar daden.
pi_70922664
VVV is gewoon zo achterlijk om dat tuig via een vrije verkoop binnen te halen. In het stadion was er ook al een dreigende sfeer...
  maandag 13 juli 2009 @ 07:39:11 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70924172
quote:
Relkans groot bij Amsterdam Tournament

Cohen wil Engelsen er niet bij door Gijsbert Termaat
AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen wil de deelname van de Engelse voetbalclub Sunderland aan het Amsterdam Tournament, dat over twee weken in de ArenA plaatsvindt, verbieden uit angst voor ernstige rellen tussen Engelse hooligans in zijn stad.

Rivaliserende supporters van Newcastle United zijn op datzelfde moment namelijk voor een wedstrijd tegen FC Utrecht op slechts tientallen kilometers verwijderd en zullen zeker naar Amsterdam afreizen om daar de confrontatie met Sunderland-fans te zoeken.

De Engelse voetbalbond FA heeft de KNVB al op 25 juni gewaarschuwd voor een clash tussen de gewelddadige supportersgroepen, die in Engeland tegelijkertijd niet binnen een straal van 150(!) kilometer mogen spelen, uit angst voor hevige ongeregeldheden.

"Het is dan ook uitgesloten dat beide clubs tegelijkertijd spelen", stelt Cohen, die een draconische maatregel overweegt en dat is een verbod op deelname van Sunderland aan het Amsterdam Tournament. Er zijn al vele tienduizenden kaarten voor de seizoensouverture van Ajax verkocht, waaronder 4000 aan Sunderland-fans. Verder doen ook Benfica en Atletico Madrid mee.

"Overleg met de gemeente en club Utrecht heeft geen resultaat opgeleverd en ik wil geen enkel risico nemen. We worden niet voor niets door de Engelse bond gealarmeerd. Ik begrijp dat een dergelijke maatregel verregaande gevolgen heeft voor het traditionele Ajax-toernooi, maar de veiligheid in de stad gaat boven alles", aldus de burgemeester.

Vandaag vindt nog spoedoverleg plaats tussen Amsterdam en Utrecht, maar alleen een verbod op het duel van FC Utrecht tegen de Engelse degradant Newcastle op zondag 26 juli lijkt tot een ander scenario te kunnen leiden. Saillant detail is dat de deelname van Sunderland al op 9 juni aan de KNVB werd gemeld en die van Newcastle pas op 1 juli.

Algemeen-directeur/voorzitter Jan Willen van Dop van FC Utrecht wil van geen wijken weten. "Wij hebben geen kaarten verkocht aan Newcastle-fans en gaan er dan ook van uit dat er geen problemen ontstaan. Wij spelen gewoon op 26 juli."
Telegraaf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70924185
Sunderland is bevriend met Feyenoord, dus het kan ook misgaan tussen Sunderland en Ajax zelf. Maar ja, dit had je van te voren kunnen voorspellen.
Met heel mijn hart.
pi_70925766
ongelofelijk
pi_70930918
Goede groep dus van sunderland met 4000 man. Zal vast weinig gebeuren, voornamelijk onderling denk ik
  maandag 13 juli 2009 @ 13:30:16 #33
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70931972
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:53 schreef RijstNatie het volgende:


uit de oude doos
ook maar 1 uit de oude doos



verkapte tvp
pi_70940840
quote:
FA biedt uitkomst voor Amsterdam Tournament

De Engelse voetbalbond (FA) heeft Newcastle United verboden op 26 juli een oefenduel te spelen tegen FC Utrecht. Zodoende kan Sunderland gewoon deelnemen aan het Amsterdam Tournament, dat in dezelfde periode plaatsvindt.

Dat maakte de gemeente Amsterdam, die zelf uit veiligheidsoverwegingen overwoog de komst van Sunderland te verbieden, maandag bekend.

FC Utrecht en de gemeente Utrecht weigerden eerder de wedstrijd tegen Newcastle United af te gelasten. Omdat de deelname van Sunderland aan het Amsterdam Tournament eerder was afgesproken, heeft de FA nu besloten dat die door mag gaan en dat Newcastle United thuis moet blijven. Daarbij speelde ook mee dat al 1400 kaarten voor het toernooi zijn verkocht aan supporters van Sunderland.

Burgemeester Job Cohen van Amsterdam reageerde opgelucht. Hij had eerder laten weten dat hij desnoods de deelname van Sunderland aan het Amsterdam Tournament zou verbieden. De FA had gewaarschuwd dat de supporters van beide teams waarschijnlijk met elkaar op de vuist proberen te gaan. Vanwege de grote rivaliteit tussen de fans mogen de twee clubs in eigen land zelfs niet dichter dan 150 kilometer bij elkaar in de buurt spelen.

voetbalprimeur
  maandag 13 juli 2009 @ 19:05:31 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70941745
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Zonde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70952115
Sinds wanneer kan de voetbalbond ook al oefenwedstrijden verbieden?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_70953131
Naar verluid wil de burgemeester ook de oefenwedstrijd tussen FC Den Bosch en een combinatieteam van PSV 1 en 2, dat komende maandag op het programma staat, verbieden .
pi_70954294
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef Staanplaats het volgende:
Sinds wanneer kan de voetbalbond ook al oefenwedstrijden verbieden?
Tsjah als ze aanvoeren dat het de naam van het Engels voetbal schaadt zal veel kunnen waarschijnlijk.
pi_70954310
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
Naar verluid wil de burgemeester ook de oefenwedstrijd tussen FC Den Bosch en een combinatieteam van PSV 1 en 2, dat komende maandag op het programma staat, verbieden .
Tsjonge jonge
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70963771
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:42 schreef Staanplaats het volgende:
Sinds wanneer kan de voetbalbond ook al oefenwedstrijden verbieden?
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
pi_70966331
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
Naar verluid wil de burgemeester ook de oefenwedstrijd tussen FC Den Bosch en een combinatieteam van PSV 1 en 2, dat komende maandag op het programma staat, verbieden .
Wat een onzin, ik denk dat je met die Turken een groter gevaar loopt daar op het trainingscomplex morgen.
Met heel mijn hart.
pi_71003809
Ben benieuwd vandaag in Bristol.
pi_71003948
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh oh oh.
Kindjes gok ik
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:25:27 #44
51286 w00h00
Digital man!
pi_71007100
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd vandaag in Bristol.
Ik ben benieuwd naar volgende week.

Ik neem aan dat die gasten van Newcastle wel een vlucht en hotel geboekt hadden in Nederland...
pi_71028358
quote:
Football fans arrested in Bristol City friendly
Thursday, July 16, 2009, 09:30

Fans were arrested during was trouble outside Ashton Gate as Bristol City took on Dutch giants Ajax in a pre-season friendly. Police had to intervene as violence erupted amongst supporters outside the ground before and after the game. Avon and Somerset police said there were 10 arrests for assault and violence and disorder.

Of the arrests, nine were of Dutch fans, and one was a Bristol City fan. Police spokesman Simon Whitby, said: "All the arrests on the night were outside the ground or in the city centre, before and after the game. There were no arrests within the ground itself."

He also confirmed that two more Dutch fans were arrested for possession of cocaine on July 14, the day before the game. They have been cautioned and released.




pi_71035427
He also confirmed that two more Dutch fans were arrested for possession of cocaine on July 14, the day before the game. They have been cautioned and released.

Komen ze goed mee weg.
pi_71064613
- knip -

http://www.geenstijl.nl/m(...)met_naw_in_enge.html

[ Bericht 17% gewijzigd door Prosac op 17-07-2009 17:23:55 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:29:15 #48
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71064734
Al met al vrij weinig gebeurt dus
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:29:45 #49
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71064756
- alleen links, geen teksten -

[ Bericht 91% gewijzigd door Prosac op 17-07-2009 17:23:29 ]
pi_71065213
Sinds wanneer mag je namen van mensen duidelijk ergens inzetten?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:53 #51
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71065253
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef Jasza het volgende:
Sinds wanneer mag je namen van mensen duidelijk ergens inzetten?
GeenStijl hé, nemen overigens gewoon de Engelse media over.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:42:54 #52
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71065291
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:45:10 #53
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_71065392
Daarvoor hebben ze toen ook erg veel gelazer gekregen met volkert van der graaf V vd G.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjćlland
pi_71065495
Waar gaat het heen..? Straks krijg je nog websites die namen van pedo's online zetten.
pi_71065616
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Waar gaat het heen..? Straks krijg je nog websites die namen van pedo's online zetten.
Zou een goede zaak zijn
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:51:23 #56
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71065657
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Daarvoor hebben ze toen ook erg veel gelazer gekregen met volkert van der graaf V vd G.
Dat doen ze bijna bij elk nieuwsbericht, krijgen er nooit last mee.
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:52:19 #57
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_71065696
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Dat doen ze bijna bij elk nieuwsbericht, krijgen er nooit last mee.
Erg mooi toch?
De privacywetten in dit land zijn zo krom.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjćlland
pi_71065764
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:03:19 #59
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71072402
Ghehehehe, die twee zijn echt de sjaak. Reken maar dat hun baas (als ze die hebben) hier wat van gaat zeggen maandag.

of net al, via de telefoon.
pi_71072966
Camiel zit al in Frankrijk, afgaande op zijn hyves.
Met heel mijn hart.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:24:45 #61
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71072992
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef Jasza het volgende:
Sinds wanneer mag je namen van mensen duidelijk ergens inzetten?
GS mag dat, links er naartoe mag hier wel, de berichten rechtstreeks kopieren ook, maar dan moeten de namen en andere gegevens eruit.
pi_71073034
En als ik het allemaal zo goed lees, ging het om 'pushing an officer' bij eentje?!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71073066
quote:
One, a 21-year-old student, was arrested for hitting a police officer
quote:
Another Dutch fan, a 25-year-old builder, was arrested at the turnstiles at Ashton Gate after he kicked an officer three times as police escorted 100 fans to the game. He too spent a night in the cells.
http://www.thisisbristol.(...)-detail/article.html
pi_71073103
Je moet agenten ook niet slaan.
Is toch nergens voor nodig.
pi_71073357
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:
GS mag dat, links er naartoe mag hier wel, de berichten rechtstreeks kopieren ook, maar dan moeten de namen en andere gegevens eruit.
Wat een beleid
pi_71073720
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef Brord_ het volgende:
Camiel zit al in Frankrijk, afgaande op zijn hyves.
Hoe kom jij aan die hyves
pi_71074092
- neen -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 17-07-2009 18:26:06 ]
pi_71074339
Allemaal niet zo slim van die jongens, maar GS pffff

Maar die jongens hebben een groot probleem ja, dat lijkt me duidelijk.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:28:00 #69
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71074391
Eentje werkte in de bouw toch? Alsof je daar een VOG moet overleggen
Voor die student kan het nog wel eens lullig uitpakken inderdaad.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:29:44 #70
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71074431
zuur voor ze wat een stelletje ook bij geenstijl, mijn god
pi_71075304
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan die hyves
Zijn naam intypen op hyves.
Met heel mijn hart.
pi_71077175
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef Prosac het volgende:

[..]

GS mag dat, links er naartoe mag hier wel, de berichten rechtstreeks kopieren ook, maar dan moeten de namen en andere gegevens eruit.
Alsof GS zo politiek correct is. Die lappen regelmatig alle regels aan hun laars.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 04:54:13 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71087679
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?

Dan zeggen we toch ook niet 'eigen schuld, je verdiende het', als er allemaal mongolen jouw familie lastigvallen, of in je tuin gaan staan. Iemand die schuldig is aan een strafbaar feit moet daarvoor gewoon gestraft worden, klaar. Daar hoeft niet op deze Middeleeuwse manier de hele bevolking van mee te genieten.

Dat supporters zich moeten gedragen staat buiten kijf en daar hoeft wat mij betreft niet eens over gediscussieerd te worden. Maar dat 'laat de hele wereld maar zien wat voor klootzak het is' is echt iets van 500 jaar geleden. Als je daarvan houdt moet je maar in Iran gaan wonen. Daar kun je lekker vrouwen stenigen die vreemd zijn gegaan, en dieven hun hand afhakken. En samen met de hele familie naar de executie gaan, op de markt. En of ze het dan gedaan hebben of niet, ach, ze waren opgepakt dus dan zal het wel goed zijn.
Het is mijn aanpak ook niet om hun gegevens prijs te geven, ik kan er alleen echt geen enkele traan om laten. Als men ten onrechte publiekelijk wordt aangewezen als schuldige dan vind ik dat niet netjes.

Daar was in dit geval geen sprake van, aangezien de verdachten schuld hebben bekend. Lullig dat je imago dan te grabbel wordt gegooid en dat voor de verandering eens iemand anders dan je papa of mama weten wat je hebt uitgespookt, maar het is niet anders.

Overdrijven met Iran kunnen we allemaal, maar er moet op een gegeven moment iets gedaan worden aan dit soort figuren. Ik kan je uit ervaring vertellen dat de gasten die onze club in diskrediet brengen er echt niet om malen dat ze een paar dagen/weken de bak in draaien, ze een boete op de mat krijgen, of een stadionverbod ontvangen.

Persoonlijk heb ik geen flauw idee hoe deze groep aangepakt moet worden. Dan is het wegnemen van hun publieke imago misschien een ouderwetse, maar noodzakelijke manier. Want imago, dat is het enige waar ze zich voor lijken te interesseren.
pi_71097069
Je kunt niet alles gooien op privé lijkt mij toch, ze zoeken de problemen toch echt zelf op.
pi_71101708
quote:
Het oefenduel Nec-germinal Beerschot is zaterdagavond beeindigd nog voor het begonnen was. Ongeregeldheden tussen supporters voorkwamen de aftrap.

De ellende begon al buiten het sportpark van De Treffers, waar het oefenduel zou worden gespeeld. Met name honderden Belgische fans zorgden voor een opgefolte sfeer.

Een kwartier voor aanvang van het duel ging het rond en op het veld van de hoofdklasser echt mis. Vechtende fans waren overal bezig. Ook Nec-spelers werden aangevallen, alsmede een fotograaf. Het duurde zeker een kwartier voor de orde enigzins hersteld was.

Volgens geruchten zouden de Belgische supporters zo massaal zijn afgereisd omdat ze met fans van Fc Groningen hadden afgesproken.

Enkele jaren geleden werd een oefen duel van Nec tegen 1.fc Koln bij De Treffers ook al gestaakt omdat de supporters van beide teams op elkaar bleven inslaan en het veld als een ouderwetse arena gebruikten.
GBA de gekste.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 23:08:45 #76
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71105703
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef scelzz het volgende:

[..]

En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.

Nogmaals
quote:
Geenstijl kan altijd lekker chargeren en flink uithalen en dat vind ik regelmatig leuk om te lezen, als je er maar een korrel zout bij gooit, ze nemen echter geen enkele verantwoordelijkheid voor hetgeen ze veroorzaken en ze beseffen dondersgoed hoe gek sommige reaguurders zijn. Het zou ze sieren om er wat beter mee om te gaan.
Ik vind het meestal wel leuk wat GS doet, ze mogen echter best wel wat meer de hand in eigen boezem steken. Het is erg makkelijk om te wijzen naar de reaguurders die het fout doen.
Als GS het adres van een (verdachte of vrijgelaten en schoonverklaarde, ex-) pedo gaat plaatsen zijn er vast wel gekken die iets verder gaan dat een simpel belletje. Als er iemand fysiek wat aangedaan wordt, dan wordt het voor GS ook moeilijker om zich daarvan te distantiëren.
GS weet donders goed wat ze bewerkstelligen met het plaatsen van NAW gegevens, ook al nemen ze er totaal geen verantwoordelijkheid voor. Het is vaak gewoon een verkapte oproep tot het vervelend maken van het leven van die gasten, echter gaat het vaak wat verder dan puur die gasten.

Het is namelijk nog nooit anders geweest bij geenstijl, elke keer gebeurd dit.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 00:49:53 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_71107925
Voor aanvang van de voetbalwedstrijd
tussen NEC en het Belgische Germinal
Beerschot zijn rellen uitgebroken.Zeker
vijf mensen raakten gewond.Het duel,dat
in Groesbeek zou worden gespeeld,is
afgelast.Het was een vriendschappelijke
wedstrijd.

De rellen begonnen toen de circa 75
supporters van de club uit Antwerpen
onderling ruzie kregen.De gevechten
verplaatsten zich van de tribunes naar
het veld,waar Germinal-supporters ook
spelers van NEC zouden hebben belaagd.

De gewonden zijn allemaal Nederlanders.
Twee zijn naar het ziekenhuis gebracht.
De politie heeft niemand aangehouden.

Vriendschappelijke wedstrijd krijgt een nieuwe dimensie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 juli 2009 @ 00:51:05 #78
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71107966
Ach ja, de gemiddelde "voetbalsupporter" is ook debiel. Niets nieuws dus.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71107995
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, de gemiddelde "voetbalsupporter" is ook debiel. Niets nieuws dus.
waar slaat dat op? Beetje jammer dat je dat zegt...
pi_71108101
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

GBA de gekste.
Had van Beukering teminste ook weer een reden om te vechten
pi_71108113
Mijn collega woont daar vlakbij. Zal het maandag wel horen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 19 juli 2009 @ 01:15:45 #82
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_71108509
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, de gemiddelde "voetbalsupporter" is ook debiel. Niets nieuws dus.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 19 juli 2009 @ 01:19:26 #83
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71108583
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 04:54 schreef twi het volgende:

Persoonlijk heb ik geen flauw idee hoe deze groep aangepakt moet worden. Dan is het wegnemen van hun publieke imago misschien een ouderwetse, maar noodzakelijke manier. Want imago, dat is het enige waar ze zich voor lijken te interesseren.
Om welk imago dan precies? Want het enige imago dat hiermee wordt weggenomen is dat van de brave burger, terwijl het imago van de hooligan juist wordt versterkt. Er zijn mensen die liever dat laatste imago hebben.

Hoe je deze groep moet aanpakken? Zoals dat gebeurt. Door ze op te pakken en te vervolgen wanneer ze de wet overtreden. Ik vind dit soort berichten van GS echt tegen het misselijkmakende aan. Alsof ze het bij GS om het handhaven van de openbare orde te doen is. Ze vinden het gewoon mooi dat ze mensen nu publiekelijk te kakken mogen zetten, want 'ze hebben er immers zelf om gevraagd'.
  zondag 19 juli 2009 @ 01:27:36 #84
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71108734
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

waar slaat dat op? Beetje jammer dat je dat zegt...
She might forget you, her pussy wont.
  zondag 19 juli 2009 @ 01:33:33 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71108843
quote:
Rellen bij vriendschappelijke wedstrijd Sivasspor - PSV


Een vriendschappelijke wedstrijd tussen Sivasspor, de Turkse tegenstander van Anderlecht in de voorrondes van de Champions League, en PSV in Mierlo is ontaard in supportersrellen. De Belg Pieter Mbemba, die zijn debuut maakte voor Sivasspor, werd met rood van het veld gestuurd.
De wedstrijd eindigde 3-0 in het voordeel van PSV.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 19 juli 2009 @ 01:39:47 #86
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71108971
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:33 schreef Happel het volgende:

[..]
Geheel offtopic maar:

Pieter Mbemba . Wat een naam, heerlijk.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 02:01:31 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_71109373
Toch vreemd dat dit topic open blijft.

In VBL werd ie gesloten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 juli 2009 @ 02:02:24 #88
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71109389
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:01 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat dit topic open blijft.

In VBL werd ie gesloten.

Helaas, opa.
She might forget you, her pussy wont.
pi_71110536
Wel een bekende, speelde afgelopen seizoen nog bij FC Eindhoven. Van FC Eindhoven naar een club die in de CL komt, dat is ook een behoorlijke stap.
Met heel mijn hart.
pi_71110779
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:27 schreef Druktemaker het volgende:

[..]


goed punt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:51:24 #91
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71111618
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, de gemiddelde "voetbalsupporter" is ook debiel. Niets nieuws dus.
Ach ja, de gemiddelde Fokker zeker niet minder.
Intelligent, but fucked up.
pi_71111647
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, de gemiddelde "voetbalsupporter" is ook debiel. Niets nieuws dus.
Inderdaad, en dan met name degene die voetbal als hun leven zien.
Cool story, Hansel.
  zondag 19 juli 2009 @ 10:01:05 #93
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71111668
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan met name degene die voetbal als hun leven zien.
Dat is alleen debiel als dat geen bewuste keuze is natuurlijk. Als iemand iets doet waar hij of zij gelukkig van wordt, dan is er niets debiels aan.
Intelligent, but fucked up.
pi_71114195
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

GBA de gekste.
Hehe, ja
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 19 juli 2009 @ 12:56:07 #95
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71115119
Van Beukering heeft nog rake klappen uitgedeeld hoorde ik. Verder wel matig van NEC dat ze weggeslagen worden op 'eigen' gebied.
pi_71115763
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
Van Beukering heeft nog rake klappen uitgedeeld hoorde ik. Verder wel matig van NEC dat ze weggeslagen worden op 'eigen' gebied.
Zoals ik het begrepen heb zouden de Belgen naar de stad komen (zomerfeesten in volle gang) maar zijn daar niet op komen dagen.

Weet er verder het fijne ook niet van. Ik weet alleen dat als je als NEC'er moet kiezen tussen een oefenwedstrijdje in Groesbeek of de zomerfeesten, iedereen voor dat laatste gaat. Niemand aanwezig in Groesbeek dus.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 19 juli 2009 @ 13:22:02 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71115859
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:18 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Zoals ik het begrepen heb zouden de Belgen naar de stad komen (zomerfeesten in volle gang) maar zijn daar niet op komen dagen.

Weet er verder het fijne ook niet van. Ik weet alleen dat als je als NEC'er moet kiezen tussen een oefenwedstrijdje in Groesbeek of de zomerfeesten, iedereen voor dat laatste gaat. Niemand aanwezig in Groesbeek dus.
Waren toch nog een man of 20 aanwezig. Ook is er een groep bij Groesbeek tegengehouden.
Maar inderdaad, meerendeel was in de stad lijkt me.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 16:12:00 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_71121191
GROESBEEK - Het had een vriendschappelijk potje voetbal tussen NEC en het Belgische Germinal Beerschot moeten worden. Maar nog voor er kon worden afgetrapt, liep het zaterdagavond vreselijk uit de hand op het sportcomplex van de Groesbeekse hoofdklasser De Treffers.

Tientallen Antwerpse hooligans vielen de nietsvermoedende aanhang van NEC met grof geweld aan. Binnen een mum van tijd werd er op en naast het veld hevig gevochten. Ongewapende stewards van NEC en van GBA deden wat ze konden om het geweld in te tomen, maar konden niet voorkomen dat er harde klappen en enkele lichtgewonden vielen. Van voetbal kon natuurlijk geen sprake meer zijn.

De speaker van sportpark Zuid had de woorden ‘wij wensen u een prettige wedstrijd’ nog niet uitgesproken, of er spoelde een golf van paniek door de supportersrijen. In eerste instantie gingen Belgische voetbalaanhangers met elkaar op de vuist, maar al gauw richtte het geweld zich ook op supporters van NEC.

Wild om zich heen slaand vergreep de harde kern van Germinal Beerschot zich aan iedereen die zich niet bijtijds uit de voeten kon maken. Vuistslagen, kopstoten, zelfs kinderen werden niet gespaard. De dochter van Rein Baart, de reservekeeper van NEC, kreeg een rondvliegende stoel tegen haar hoofd.

Toen Baart even later verhaal ging halen, kreeg hij zelf een horde Vlaamse amokmakers achter zich aan. Spits Björn Vleminckx sprong er dapper tussen, ook andere NEC’ers stortten zich in het strijdgewoel. “Ik kreeg wel een paar klappen, maar ach, daar kan ik wel tegen”, vertelde Vleminckx toen de rookwolken waren opgetrokken.

De blonde mannetjesputter zei dat hij had zien aankomen dat het uit de hand zou lopen. “Toen ik voor de wedstrijd aan kwam lopen, zag ik al dat het mis zou gaan. Ik kom zelf van Antwerpen, ik ken die gasten. Die waren uit op rotzooi.”

Een oordeel dat werd bevestigd door Steven van Beethoven, veiligheidsverantwoordelijke bij de Antwerpse club. “Er zaten nogal wat jongens bij met een stadionverbod. Je hebt geen enkel wettelijk middel om die te verhinderen naar hier te komen.”

“Ik dacht aanvankelijk dat de wedstrijd in het stadion van NEC zou worden gespeeld. Dan was er geen enkel probleem geweest, omdat je de supportersgroepen gescheiden kunt houden. Op een amateurcomplex is zoiets niet mogelijk. Ik heb de autoriteiten in Nijmegen van tevoren gewaarschuwd dat het verkeerd zou kunnen aflopen, maar kennelijk stelt de Nijmeegse politie andere prioriteiten. Er waren hier maar twee agenten, dat is vragen om problemen.”

De ongeregeldheden in Groesbeek zullen ongetwijfeld gevolgen hebben voor de komende oefenwedstrijden van NEC. De Nijmeegse club zou volgende week zaterdag een vriendschappelijk duel afwerken bij KV Mechelen. Maar het lijkt op voorhand uitgesloten dat het duel - op korte afstand van Antwerpen - door zal gaan.

Brabants Dagblad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71147098




I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71147143
Die Nederlanders ook altijd.
pi_71147157
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mongolen...
  maandag 20 juli 2009 @ 13:33:36 #102
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71147536
Voetbal staat gelijk aan terrorisme blijkt maar weer
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71149484
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Meh7 het volgende:
Die Nederlanders ook altijd.
Die Belgen, bedoel je?
pi_71149635
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef isogram het volgende:

[..]

Die Belgen, bedoel je?
Idd. Wat een grafvolk die Beerschotaanhang.
pi_71318974
Gister nog enkele incidentjes in Amsterdam o.a. bij Grasshopper en die kroeg ernaast.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:35:35 #106
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71319462
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Slappy het volgende:
Voetbal staat gelijk aan terrorisme blijkt maar weer


Houd jij het maar bij kunstschaatsen idd ofzo.....
pi_71319506
Ik denk al, wanneer had ik in dit topic gepost, maar het blijkt een merge te zijn.
pi_71324152
quote:
Elf hooligans gepakt in Amsterdam

AMSTERDAM - De politie heeft zaterdagavond in Amsterdam elf voetbalsupporters aangehouden die met elkaar op de vuist waren gegaan. Vermoedelijk waren het allemaal fans van de Engelse club Sunderland, die het onderling met elkaar aan de stok kregen.

De vechtpartij had rond kwart over zes plaats voor een café op de Wallen. Waarom de supporters begonnen te knokken, is nog onbekend. Zes personen werden opgepakt wegens mishandeling of geweldpleging. Vijf anderen moesten mee naar het bureau omdat ze geen legitimatiebewijs konden tonen.

Sunderland doet dit weekeinde mee aan het voetbaltoernooi Amsterdam Tournament. Eigenlijk zou de eveneens Engelse club Newcastle United zaterdag op bezoek gaan bij FC Utrecht, maar de voetbalbond in Engeland verbood dat. De supporters van de twee teams zijn namelijk aartsvijanden en zouden hun bezoek aan Nederland wel eens kunnen aangrijpen voor een matpartij

Telegraaf.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:09:02 #109
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_71324839
Voor wie zn verzameling "Politie in burger" wilt uitbreiden :


pi_71326705
SBS komt er nu ook iets over.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:48:41 #111
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71327187
Jaren geleden (in de tijd van utopia) was er zo'n gladjakker van Sunderland bij Ajax.... Wat een klootzak was dat. Doe mij Newcastle maar
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:01:08 #112
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71472598
Nog naccers naar polen?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_71496984
350 man... Maar waar jij op doelt; niks gebeurd. Polonia fans zijn geen hoolies en Legia zat in Scandinavië (150 arrestaties volgens Poolse agent o.i.d ) en je merkt dat ze daar met het EK bezig zijn, dik 400 agenten in tenue aanwezig...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71611263
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef TN-FR het volgende:
Goede groep dus van sunderland met 4000 man. Zal vast weinig gebeuren, voornamelijk onderling denk ik
Told ya so
pi_71614117
pi_71636673
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef TN-FR het volgende:

[..]


[..]

Told ya so
Dan ben je niet zo goed ingelicht. Gelukkig komt niet alles op het internet terecht.
pi_71655874

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Sinds enkele dagen is de Heer Saďdi Ntibazonkiza verdwenen. Niemand weet waar hij op dit moment verblijft. Saďdi is voor het laatst gesignaleerd op velden rond het Nijmeegse Goffertstadion, waar hij erg vreemd gedrag vertoonde. Op de foto hierboven ziet u Saďdi voordat hij verdween een bal meenemen...

Als iemand weet waar Saďdi Ntibazonkiza verblijft, onderneem dan zelf geen actie, maar neem contact op met de Heer C. Aalbers of D. Lodeweges.

Dank u voor uw aandacht!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:09:31 #118
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71655887
Moet dat hier?
pi_71704442
Schietpartij geweest in café 't Kruispunt in Rotterdam, geen gewonden. de daders, 2 amsterdammers waren op zoek naar de bekende Feyenoordhooligan André H. De daders waren de verkeerde kroeg in gegaan volgens het AD.
pi_71704729
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:21 schreef Luni het volgende:
Schietpartij geweest in café 't Kruispunt in Rotterdam, geen gewonden. de daders, 2 amsterdammers waren op zoek naar de bekende Feyenoordhooligan André H. De daders waren de verkeerde kroeg in gegaan volgens het AD.
Zie het nergens staan op AD.nl? Het hoeft natuurlijk ook niet perse verband te houden met ajax-feyenoord, misschien andere foute handeltjes. Zou er eerder tukkers bij verwachten overigens...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71705570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:39 schreef Superheld het volgende:

[..]

Zie het nergens staan op AD.nl? Het hoeft natuurlijk ook niet perse verband te houden met ajax-feyenoord, misschien andere foute handeltjes. Zou er eerder tukkers bij verwachten overigens...
Klopt, het staat wel in de papieren versie van het AD, op internet heb ik het ook niet kunnen vinden.
pi_71792402
quote:
Amsterdam klaar voor Britse hooligans

Amsterdam neemt strenge veiligheidsmaatregelen rond de vriendschappelijke interland tussen Nederland en Engeland, die morgen in de hoofdstad wordt gespeeld. Er zijn aanwijzingen dat supporters van verschillende Nederlandse en Engelse clubs een robbertje gaan vechten.

Vanaf vandaag 16.00 uur tot woensdag middernacht geldt er een noodverordening voor het centrum van Amsterdam, het gebied rond de ArenA en de metrostations op de route daarnaartoe. In die gebieden heeft de politie onder meer de bevoegdheid om mensen te fouilleren.

Verder is er sprake van extra politie-inzet. Specialisten op het gebied van voetbalgeweld van politiekorpsen in andere delen van Nederland en Engeland komen naar Amsterdam. Zij moeten helpen bij het voorkomen van ongeregeldheden.

Eredivisie rijkelijk vertegenwoordigd
Hooligans van Ajax, Feyenoord, NEC, FC Twente, Willem II, ADO Den Haag, het Engelse Bristol en zelfs het Belgische Anderlecht zouden de oefeninterland willen aangrijpen om verschillende vetes uit te vechten.

Zo zouden de spanningen tussen Amsterdamse en Rotterdamse hardekernsupporters de afgelopen dagen hoog zijn opgelopen. Reden zou zijn dat twee Ajaxaanhangers, die een vuurwapen bij zich hadden, vrijdag in Rotterdam de confrontatie zochten met een groep Feyenoordfans. Aanhangers van andere clubs zouden die van Ajax dan wel Feyenoord weer willen helpen.
pi_71792521
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Kan nog wel eens gezellig worden dan. Al lijkt het me ietwat overdreven dat al die 'clubs' die kant op gaan.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:06:52 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71794204
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Breach het volgende:

[..]

Kan nog wel eens gezellig worden dan. Al lijkt het me ietwat overdreven dat al die 'clubs' die kant op gaan.
Wordt ook opgeroepen op AFCA, zelfs met de tijd erbij. Leuk thema ook.

Al vermoed ik dat het sarcastisch is, anders is het behoorlijk kansloos
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:09:06 #126
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71794259
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Wordt ook opgeroepen op AFCA, zelfs met de tijd erbij. Leuk thema ook.

Al vermoed ik dat het sarcastisch is, anders is het behoorlijk kansloos
Inderdaad. Ach, we zullen zien morgen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:21:25 #127
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71794522
Vroegah maakte ze nog wel eens stenciltjes (nu heet zoiets een flyer)....
Intelligent, but fucked up.
pi_71796129
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Wordt ook opgeroepen op AFCA, zelfs met de tijd erbij. Leuk thema ook.

Al vermoed ik dat het sarcastisch is, anders is het behoorlijk kansloos
Duh
Geef mij maar Amsterdam
pi_71797174
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Breach het volgende:

[..]

Kan nog wel eens gezellig worden dan. Al lijkt het me ietwat overdreven dat al die 'clubs' die kant op gaan.
Morgen moet het gewoon gebeuren, hier hebben we maanden naar uitgekeken en nu moeten we laten zien wat we waard zijn. Politie of niet EHV knalt er morgen op
pi_71797369
Die andré H was in die aflevering volgens mij met sophie op 3. Am i right?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71797402
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Noshiba het volgende:
Die andré H was in die aflevering volgens mij met sophie op 3. Am i right?
Dat meen je niet?
pi_71797456
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Is dit nou een dit meen je niet van, denk je nou echt dat we dat niet weten? Want dat zou nergens op slaan
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71797499
Iedereen die in dit topic post, die weet wel wie Andre Heil is hoor. Tenminste, de vaste posters die weten dat.
pi_71797549
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die in dit topic post, die weet wel wie Andre Heil is hoor. Tenminste, de vaste posters die weten dat.
Dan lezen die er toch wel overheen? En de mensen die het willen kunnen het nog nakijken en zien wie het is.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:26:53 #135
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71797581
Lol zojuist engelsman met superverbaaste blik opgepakt nadat hij een agent in burger sloeg. Vriendjes wilden helpen totdat hij zijn badge pakte. Toen wegrennen voor de andere agenten.
pi_71797665
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef Noshiba het volgende:
Die andré H was in die aflevering volgens mij met sophie op 3. Am i right?
Dat is idd die gast die toen die Twente supporter neer heeft gestoken.
pi_71797690
Lang geleden dat er een goede rel in Nederland was. Word weer eens tijd
pi_71798010
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Prosac het volgende:
Lol zojuist engelsman met superverbaaste blik opgepakt nadat hij een agent in burger sloeg. Vriendjes wilden helpen totdat hij zijn badge pakte. Toen wegrennen voor de andere agenten.
Die Engelsen hebben dat wel telkens laat door Gasten van Sunderland tijdens AT hadden ook al een paar klappen uitgedeeld aan agenten in burger, zodat ze opeens 9882827772 man ME op hun dak kregen
Geef mij maar Amsterdam
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:13:46 #139
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71802945
Ze zijn dan ook heel onopvallend gekleed he.

  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:24:00 #140
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_71803277
er kan zondag ook nog gezellig gedanst worden in ehv na de wedstrijd, er is dan dancetour
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_71807339
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Inderdaad. Ach, we zullen zien morgen.
Zal wel weer niks gebeuren. Klinkt wel gezellig moet ik toegeven .
pi_71807380
afgezien van het gastenboek van hardcorehooligan zal het morgen gewoon rustig blijven..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 01:00:06 #143
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71807440
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:56 schreef cameleon020 het volgende:
afgezien van het gastenboek van hardcorehooligan zal het morgen gewoon rustig blijven..
De reacties op het gastenboek zijn volgens mij al verwijderd. Veel te laat, maar goed. Morgen zal het inderdaad wel rustig blijven.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:16:53 #144
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71809621
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Kopbal het volgende:
Ze zijn dan ook heel onopvallend gekleed he.


C&A Casuals
pi_71809776
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lang geleden dat er een goede rel in Nederland was. Word weer eens tijd
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71810809
ben benieuwd, hoorde gisteravond dat er wel van alles staat te gebeuren vandaag .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:42:56 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71810876
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Morgen moet het gewoon gebeuren, hier hebben we maanden naar uitgekeken en nu moeten we laten zien wat we waard zijn. Politie of niet EHV knalt er morgen op
Wat heeft de Eindhovense Handbal Vereniging er te zoeken dan?
pi_71812075
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:56 schreef cameleon020 het volgende:
afgezien van het gastenboek van hardcorehooligan zal het morgen gewoon rustig blijven..
Geinige site
quote:
Vandaag om 09:16

--------------------------------------------------------------------------------

Zo ff netjes scheren, hippe spijkerbroek aan, lakschoentjes, lacoste polo uit de kast halen.. heuptasje pakken en een Stone Island jasje.. Ik ben er helemaal klaar voor.. Laat ze maar komen die Engelsen.. COme on you wankers.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71813971
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:56 schreef cameleon020 het volgende:
afgezien van het gastenboek van hardcorehooligan zal het morgen gewoon rustig blijven..
Wat een gelul weer op die site inderdaad
pi_71815068
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef TheVotary het volgende:

[..]

C&A Casuals
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_71815191
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef TheVotary het volgende:

[..]

C&A Jan Smit Casuals
pi_71815600
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71816430
http://www.nu.nl/algemeen(...)g-uit-amsterdam.html

Nou de eerste zijn terug gestuurd (NEC?), er zullen er nog wel meer gaan volgen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71816713
quote:
Wtf doen ze daar in Bolivia... Stel gestoorde mongolen!
pi_71817618
Bus NEC teruggestuurd bij ArenA.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71817650
Oh, versteegrobje
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71817879
Wat zijn goede links voor webcams in de binnenstad van Amsterdam
pi_71818115
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:50 schreef Ytereo het volgende:
Wat zijn goede links voor webcams in de binnenstad van Amsterdam
! ga gewoon zelf naar amsterdam als je "actie" wilt zien droeftoeter
pi_71818466
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef ASroma het volgende:

[..]

! ga gewoon zelf naar amsterdam als je "actie" wilt zien droeftoeter
Da's helemaal geen stomme vraag toch? Iedereen die hier post vindt het blijkbaar interessant.
pi_71818619
Op webcams van Amsterdam die in het centrum hangen zul je weinig actie gaan zien .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:59:06 #161
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71821544
Redelijk wat groepjes aanwezig hoor ik?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:57:03 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71823131
Ajax en Twente schijnen een groep van Groningen weg te hebben geslagen. Ajax is wel met een grote groep
pi_71823194
Een bus vol met lui van VVV terug gestuurd.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:01:00 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71823240
De "grote clubs" laten het weer eens afweten.
pi_71823270
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax en Twente schijnen een groep van Groningen weg te hebben geslagen. Ajax is wel met een grote groep
Klopt. Een overvloed van Ajacieden heeft een groepje van 5 Groningers gepakt. Helden
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:02:22 #166
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71823272
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De "grote clubs" laten het weer eens afweten.
Alsof het mogelijk is om met een grote groep nu in Amsterdam te opereren.
pi_71823316
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een bus vol met lui van VVV terug gestuurd.
Je moet dat gastenboek niet geloven
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71823354
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt. Een overvloed van Ajacieden heeft een groepje van 5 Groningers gepakt. Helden
Internet-hooligan D-K heeft zn mening al klaar
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71823404
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je moet dat gastenboek niet geloven
Welk gastenboek?
pi_71823441
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
+Ajax is wel met een grote groep
Nou het is wat.............in eigen stad.
pi_71823464
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou het is wat rennen in eigen stad.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:11:09 #172
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71823491
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Welk gastenboek?
HH. Doe maar niet alsof je van niets weet.
pi_71823500
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een bus vol met lui van VVV terug gestuurd.
Ze kunnen jou echt alles wijsmaken he
pi_71823508
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Welk gastenboek?
ja zo gaan we je geloven.. Je hebt zeker connecties?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:12:55 #175
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_71823545
Heee indianenverhalen altijd leuk
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_71823561
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Grote mond voor iemand die alleen via internet stoer is en vorig jaar zijn 1e uitwedstrijd tegen Ajax had
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:13:47 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71823568
Ohjee, het gastenboek is dicht. Paniek, waar moet de info over de VVV-hoolies nou vandaan komen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_71823608
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:11 schreef denthemen het volgende:

[..]

ja zo gaan we je geloven.. Je hebt zeker connecties?
Hmm nee heb geen connecties. Net gehoord van een vriend van me die ook wel ff wilde gaan kijken
pi_71823620
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]


Och, zie net dat het gastenboek van HH dicht is. Moet je nu hier de stoere hoolie uit gaan hangen? Alsjeblieft zeg
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:16:28 #180
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71823621
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hmm nee heb geen connecties. Net gehoord van een vriend van me die ook wel ff wilde gaan kijken
Bullshit en dat weet je zelf ook wel. Je bent gewoon een stumpert die alles gelooft wat er in het gastenboek van HH gedropt wordt.
pi_71823640
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hmm nee heb geen connecties. Net gehoord van een vriend van me die ook wel ff wilde gaan kijken
Maar jij mocht niet van je moeder?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71823728
Wat doen al die Ajacieden hier eigenlijk?
pi_71823817
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier eigenlijk?
Niet elke supporter is een hooligan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:25:59 #184
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71823881
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat doen al die Ajacieden hier eigenlijk?
Kut, is het Ajax - Engeland vanavond?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71823892
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:

[..]

Niet elke supporter is een hooligan
En niet elke hooligan is een supporter.
Dus wat heeft het er mee te maken dat ik vorig jaar voor het eerst naar Ajax uit ben geweest?

  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:27:13 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71823900
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax en Twente schijnen een groep van Groningen weg te hebben geslagen. Ajax is wel met een grote groep
Triest gedoe.
pi_71823926
grote groep van Schalke nu dus ook terug gestuurd, waren met 3 bussen.
pi_71824032
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En niet elke hooligan is een supporter.
Dus wat heeft het er mee te maken dat ik vorig jaar voor het eerst naar Ajax uit ben geweest?

Dat je nogal een grote bek hebt voor iemand die weinig voorsteld
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71824041
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En niet elke hooligan is een supporter.
Dus wat heeft het er mee te maken dat ik vorig jaar voor het eerst naar Ajax uit ben geweest?

Dus je omschrijft jezelf nu als Hooligan !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71824100
Dit blijft toch iedere keer weer 'n bijzonder topic om door te lezen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:36:06 #192
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71824158
Kunnen jullie het met Dirk-Kuijt via PM verder uitvechten, of even een afspraak maken ergens voor een kopje thee?
Verder doet het wel of niet bezoeken van uit-wedstrijden er weinig toe hoe veel iemand voorstelt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:36:29 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71824171
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Triest gedoe.
Was ook zeer serieus
pi_71824199
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef ASroma het volgende:
grote groep van Schalke nu dus ook terug gestuurd, waren met 3 bussen.
Bron?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71824232
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Prosac het volgende:
Verder doet het wel of niet bezoeken van uit-wedstrijden er weinig toe hoe veel iemand voorstelt.
Wel als je via internet stoer gaat doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:40:04 #196
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71824260
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wel als je via internet stoer gaat doen
Nee ook niet.
pi_71824295
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wel als je via internet stoer gaat doen
Waar doe ik stoer dan?
pi_71824341
Zo te lezen garen de busmaatschapijen weer spinnen bij zo'n oefeninterland.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:54:20 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71824672
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Strooper het volgende:
Zo te lezen garen de busmaatschapijen weer spinnen bij zo'n oefeninterland.
Inderdaad, met een beetje mazzel kunnen ze ook nog eens nieuwe bussen aanschaffen deze week.
pi_71825339
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax en Twente
Gezellig hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:24:44 #201
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_71825488
Hooligans

Wat een enorm trieste lui zijn en blijven dat toch zeg ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_71825624
Nu op Editie.nl wordt vermeld dat er toch wat gebeurt.
'Politie probeert NL-supporters tegen te houden'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71825647
knallen op rtl4, ze rennen overal door steegjes etc.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:32:49 #204
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71825686
het is weer gezellig in mokum
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71825916
Die gast op RTL4 scheet hem wel in ze broekie aan ze stem te horen haha.
pi_71826016
Ontzettend veel sirenes rond het Amstel station nu, versterking voor de stad gok ik.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:47:22 #207
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:48:42 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826075
Mooi zo, lekker hard aanpakken die lui. Hondjes en ME vrij spel geven.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:49:09 #209
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71826086
Aardige zooi sirenes net. Zag nog wat van die kleine maluku's lopen met hun pluutjes, lol.

Kom net thuis.
Intelligent, but fucked up.
pi_71826089
Had je het topic niet even kunnen mergen?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71826103
200 mannen vallen de Wallen binnen. Dames van lichte zeden, sluit uw ramen en deuren en zet uw TV of radio aan voor verdere mededelingen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:50:21 #212
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71826108
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Had je het topic niet even kunnen mergen?
Nee, dat topic stond vol interessante discussies
pi_71826129
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:50 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Nee, dat topic stond vol interessante discussies
Sowieso niet . Maar wel relevante info zoals links en tijdstippen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:53:13 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826170
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Had je het topic niet even kunnen mergen?
Dat kan ik niet en verder stond er niks in wat hier nog belangrijk was te noemen.
pi_71826171
Ik vond het wel een topic waardig die rellen in Amsterdam, check Hart van Nederland om 19:00...
pi_71826179
Op 4?
pi_71826198
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat kan ik niet en verder stond er niks in wat hier nog belangrijk was te noemen.
Is niet erg, je moet doen wat je niet laten kan...
pi_71826236
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:53 schreef JeroenV het volgende:
Op 4?
Nee, op SBS met die 6...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:57:21 #219
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71826266
Meer bekend al?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:57:21 #220
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71826267
Interlandvoetbal afschaffen.
pi_71826282
Zou wel leuk zijn als ze openen met: 'zojuist zijn er grote rellen uitgebroken in het centrum van Amsterdam'
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:58:14 #222
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826294
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Interlandvoetbal afschaffen.
Elk WK een finale tussen Nederland en een willekeurig te loten team.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:58:41 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826312
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze openen met: 'zojuist zijn er grote rellen uitgebroken in het centrum van Amsterdam'
Inderdaad, goed voor het imago van de sport.
pi_71826316
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Armageddon het volgende:
Meer bekend al?
Zet je tv maar op SBS, misschien vinden ze het belangrijk genoeg om live over te schakelen...
pi_71826333
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:58 schreef Prosac het volgende:

[..]

Inderdaad, goed voor het imago van de sport.
Dat imago is al tientallen jaren slecht...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:00:30 #226
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71826347
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:58 schreef Prosac het volgende:

[..]

Inderdaad, goed voor het imago van de sport.
Net alsof iemand het ook maar iets boeit wat zij van jou sport vinden. Zolang jij er maar passie voor hebt
pi_71826349
Ze openen er wel mee...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:00:50 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826355
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat imago is al tientallen jaren slecht...
GIng toch de goede kant op de laatste jaren. Helaas blijf je altijd mensen met een verstandelijke beperking houden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:01:42 #229
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71826371
Dit schijnt van te voren allemaal afgesproken te zijn via internet. Hoor ik net.
pi_71826373
'Stille' rechercheurs...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:03:00 #231
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71826398
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:58 schreef Prosac het volgende:

[..]

Inderdaad, goed voor het imago van de sport.
Dat is in het verenigingsleven wellicht interessant....
Intelligent, but fucked up.
pi_71826399
Het is weer gezellig.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71826401
Het moet sportief zijn. Boehoeee
pi_71826406
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

GIng toch de goede kant op de laatste jaren. Helaas blijf je altijd mensen met een verstandelijke beperking houden.
Ja die alcohol maakt veel kapot
De pillen, coke & speed buiten beschouwing gelaten...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:03:29 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71826410
Hahaha die hoerenloper.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:03:47 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826421
Tjonge jonge, dat ging inderdaad helemaal los op Hart van Nederland.
pi_71826425
Wat een kut-item.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826426
Die kerel bij de hoeren vandaan
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71826430
Ze kunnen het ook bewust stil houden...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:04:08 #240
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71826431
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
'Stille' rechercheurs...
daar heb ik er ook nog aardig wat van rond zien lopen op weg naar huis
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_71826434
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel bij de hoeren vandaan
Dat was wel mooi idd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826462
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Prosac het volgende:
Tjonge jonge, dat ging inderdaad helemaal los op Hart van Nederland.
Wat ik net al zei, SBS kan het ook bewust stil houden om de rust te bewaren...
pi_71826463
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:03 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel bij de hoeren vandaan
Geniaal ja, zometeen ff rtl4 kijken. Hoor iig hier vanuit huis wel allemaal sirenes terwijl het de rest van de dag stil was dus er is wel wat gaande gok ik.
pi_71826477
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Geniaal ja, zometeen ff rtl4 kijken. Hoor iig hier vanuit huis wel allemaal sirenes terwijl het de rest van de dag stil was dus er is wel wat gaande gok ik.
Zie je wel, mediastilte...
pi_71826506
SBS . Journalistiek om van te janken. Het moet feest blijven, dus censureren we gewoon .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71826543
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Geniaal ja, zometeen ff rtl4 kijken. Hoor iig hier vanuit huis wel allemaal sirenes terwijl het de rest van de dag stil was dus er is wel wat gaande gok ik.
niks gebeurd idd.. staat wel een flink grote groep van Ajax.
Maar was rustig sfeertje
Nu ff eten
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:19 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71826554
Ik besef me nu pas dat ik Hart van Nederland nog niet uit heb gezet.

Als er echt grootschalig gereld wordt, komt dat echt wel in het nieuws, ook al is er ooit afgesproken hooliganisme zoveel mogelijk dood te zwijgen omdat het dan ook minder interessant is om uberhaupt te rellen.
pi_71826587
Webcams?
pi_71826591
Hoe moet ik dat trouwens zien: supporters de stad uitzetten? Je schopt ze buiten de stadsmuren en je haalt de ophaalbrug op?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71826615
http://teletekst.nos.nl/tekst/109-01.html

Hehe

AFCA wilde NAC, AZ oa aanvallen.
pi_71826640
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe moet ik dat trouwens zien: supporters de stad uitzetten? Je schopt ze buiten de stadsmuren en je haalt de ophaalbrug op?
Gewoon gedumpt in het Amsterdamse bos
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71826664
Waar staat dat dan weer?
En wat moeten NAC, NEC en AZ vandaag nu weer in Amsterdam?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826671
AZ supporters pik je er wel makkelijk uit met die klappers van ze.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71826677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:13 schreef kevin6188 het volgende:
Waar staat dat dan weer?
Over AZ en NAC? Was een groep van AZ NAC Helmond en Vitesse als ik het goed begreep.

pi_71826693
edit
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826708
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef Jasza het volgende:

[..]

Over AZ en NAC? Was een groep van AZ NAC Helmond en Vitesse als ik het goed begreep.
Ja, maar waarom AZ, NAC en fucking Helmond?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826713
Ehm, hup NAC. .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:16:29 #258
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71826726
Helmond
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:16:46 #259
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71826739
Jammer dat ADO er niet is.
pi_71826740
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, maar waarom AZ, NAC en fucking Helmond?
Omdat iedereen wel wat tegen elkaar heeft

NAC heeft iets met Twente als ik het me goed herriner en AZ en Ajax mogen elkaar ook niet echt. Vitesse bijv voor NEC
pi_71826781
Beetje jammer dat het met wapens moet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71826793
Grootheidswaanzin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826794
Shit, Gordon word uit de toppers gezet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:02 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71826824
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vitesse bijv voor NEC
Die moeten effe een andere tegenstander zoeken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71826843
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die moeten effe een andere tegenstander zoeken.
Ja Ik snap sowieso niet als je zoiets afspreekt dat je met bussen hierheen gaat, dat valt natuurlijk wel erg op
pi_71826862
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja Ik snap sowieso niet als je zoiets afspreekt dat je met bussen hierheen gaat, dat valt natuurlijk wel erg op
Vlag voor het raam en gaan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71826872
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Shit, Gordon word uit de toppers gezet
meen je niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:21:49 #268
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71826874
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Shit, Gordon word uit de toppers gezet
pi_71826875
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje jammer dat het met wapens moet.
Ach, ze zijn er allemaal vrijwillig .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_71826890
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vlag voor het raam en gaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:22:56 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71826912
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja Ik snap sowieso niet als je zoiets afspreekt dat je met bussen hierheen gaat, dat valt natuurlijk wel erg op
Inderdaad, zeker als ze allemaal hun stone-islandvestjes en petjes ophebben. Of nog erger, van die rare heuptasjes in burberrymotief. Volgens mij heeft ooit iemand dat als grap verzonnen en heeft de onwetende mongolenbende die daarin loopt gewoon gedacht dat dat hip was.

Enfin, pak dat dan wat slimmer aan. Ga met de trein (en dan niet allemaal in dezelfde coupe gaan zitten en die dan ook alvast slopen) of met de auto. En niet met 80 man gaan groeperen op de Dam ofzo. Moet ik verdomme nou alles uitleggen?!
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:23:05 #272
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71826914
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Shit, Gordon word uit de toppers gezet
Het zijn dus Gordon-fans die in Amsterdam aan het rellen zijn?!
pi_71826947
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Het zijn dus Gordon-fans die in Amsterdam aan het rellen zijn?!
Ik denk de Gordon tegen Joling fans, schijnt dat er rubberen vuisten als wapens worden gebruikt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71826948
die journalistiek bij rtl4 en sbs6, gewoon HH gastenboek als de waarheid bestempelen. wie kijkt die shit uberhaupt normaal omfg
pi_71826964
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, zeker als ze allemaal hun stone-islandvestjes en petjes ophebben. Of nog erger, van die rare heuptasjes in burberrymotief. Volgens mij heeft ooit iemand dat als grap verzonnen en heeft de onwetende mongolenbende die daarin loopt gewoon gedacht dat dat hip was.

Enfin, pak dat dan wat slimmer aan. Ga met de trein (en dan niet allemaal in dezelfde coupe gaan zitten en die dan ook alvast slopen) of met de auto. En niet met 80 man gaan groeperen op de Dam ofzo. Moet ik verdomme nou alles uitleggen?!
Mwa Trein lijkt me ook niet zo slim, die worden vast ook overal gecontroleerd door stille. Gewoon met auto's gaan maar niet te vol en niet allemaal achter elkaar. Als je bij watergraafsmeer gewoon die kar neerpleurt en dan een tram richting centrum pakt dan is er niks aan de hand.
pi_71826979
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef ASroma het volgende:
die journalistiek bij rtl4 en sbs6, gewoon HH gastenboek als de waarheid bestempelen. wie kijkt die shit uberhaupt normaal omfg
Ze lezen hier ook vast mee.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:26:13 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71826999
Ik vraag me nou wel af wat er inmiddels met die bus VVV-hooligans is gebeurd.

Gourmetten of steengrillen?
pi_71827010
RTL4 heeft echte beelden van het knokken aldus te zien in het voorstukje.
pi_71827042
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag me nou wel af wat er inmiddels met die bus VVV-hooligans is gebeurd.


En die volle bus van stichting Zonnebloem. Die loopstokken kunnen hard aankomen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71827103
Ajax gaat kennelijk achter iedere club aan die hier is.
pi_71827142
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef Jasza het volgende:
Ajax gaat kennelijk achter iedere club aan die hier is.
Goeie zaak
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:32:35 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71827169
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Interlandvoetbal afschaffen.

Was het maar zo.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:33:38 #283
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71827215
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Goeie zaak
Ja want stel je voor.
pi_71827219
Eindelijk beelden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:35:16 #286
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71827237
Whehe, wat een kneus.
pi_71827241
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
Eindelijk beelden
Nouja beelden....
pi_71827246
Waarom staatie niet bij de Dam, sukkeltje.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:36:08 #289
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71827271
Als ik RTL Nieuws mag geloven is het volledig uit de hand gelopen, maar beelden kunnen ze kennelijk niet laten zien.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71827302
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
Als ik RTL Nieuws mag geloven is het volledig uit de hand gelopen, maar beelden kunnen ze kennelijk niet laten zien.
Die pisnischt durft niet naar de Dam toe te lopen ofzo
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71827314
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
Als ik RTL Nieuws mag geloven is het volledig uit de hand gelopen, maar beelden kunnen ze kennelijk niet laten zien.
Ik vraag me af welke Journalist tussen een vechtende menigde gaat filmen.
Wetende dat hij hun met hun kop op TV zet.
pi_71827340
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die pisnischt durft niet naar de Dam toe te lopen ofzo
Volgens mij heeft die gast jaren in Israel gezeten, die moet toch meer gewend zijn.
pi_71827355
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die pisnischt durft niet naar de Dam toe te lopen ofzo
Tamelijk logisch hoor. Zou ik als journalist ook niet doen, val je nogal op. Je zult opgemerkt worden en da's niet echt fijn, lijkt me.
pi_71827369
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:38 schreef Stofje het volgende:

[..]

Tamelijk logisch hoor. Zou ik als journalist ook niet doen, val je nogal op. Je zult opgemerkt worden en da's niet echt fijn, lijkt me.
Wel wrang dat het vorige item over Storimans ging en dat ze nu niet meer durven om 'warzone' De Dam op te lopen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:38:59 #295
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71827375
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Goeie zaak
Stel je voor dat er mensen met andere gedachten in je stad komen zeg.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:39:05 #296
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71827378
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Ik vraag me af welke Journalist tussen een vechtende menigde gaat filmen.
Als het echt massaal uit de hand gelopen hadden ze vast wel beelden kunnen maken. Misschien komt dat nog, maar ik waag het te betwijfelen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71827384
dus ben je geen goeie journalist..
maar dit is Nederland he
pi_71827413
In 't bericht van nu.nl staat dat een confrontatie voorkomen is, dus waar hebben jullie 't over ? Paar mensen opgepakt die alleen slecht intenties hadden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:40:42 #299
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71827432
Er is niks aan de hand joh. Klein opstootje. Komkommertijd he.
pi_71827433
Lekker met je cameraatje erbij gaan staan
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:42:42 #301
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71827487
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker met je cameraatje erbij gaan staan
En als je je dan bedreigd voelt je camera op de grond gooien en erop gaan stampen.

Ik heb hem toch gekocht!!?? 11!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')