Tsjezus, wat een apen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Foto ervan
Ik zit hier best wel te balen :| Eerst al een week vertraging waarin ze zeggen: maandag wordt ie verstuurd. Vervolgens krijg ik pas woensdag het bericht waarin staat dat m'n bestelling is verzonden en dan krijg ik hem ook niet de volgende dag, maar de dag erna. En dan is de naam ook nog slecht er op gezet.
Het eindigt ook nog eens niet op dezelfde hoogte, of wel?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Foto ervan
Ik zit hier best wel te balen :| Eerst al een week vertraging waarin ze zeggen: maandag wordt ie verstuurd. Vervolgens krijg ik pas woensdag het bericht waarin staat dat m'n bestelling is verzonden en dan krijg ik hem ook niet de volgende dag, maar de dag erna. En dan is de naam ook nog slecht er op gezet.
Dat ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het eindigt ook nog eens niet op dezelfde hoogte, of wel?.
Zware rellen in Bristol!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Net terug van vakantie uit Rome, nog wat interessante dingen gebeurt afgelopen week?
- Jol heeft Suarez benoemt tot aanvoerder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Net terug van vakantie uit Rome, nog wat interessante dingen gebeurt afgelopen week?
Wat was dat voor opmerking in het az topic dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
- Jol heeft Suarez benoemt tot aanvoerder.
- AZ heeft een bod van 6 miljoen op De Zeeuw weggewuifd.
- Sno speelt zich in de kijker van een aantal Europese clubs.
- Verhoeven heeft zijn debuut gemaakt afgelopen weekend.
Dat was het wel, geloof ik.
Dat ik niet wist dat De Zeeuw in Amsterdam woonde?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat was dat voor opmerking in het az topic dan?
Dat jij zegt dat Demy een huis in A'dam kan zoeken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat ik niet wist dat De Zeeuw in Amsterdam woonde?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:58 schreef jna het volgende:
Raar van dat shirt. zeker als je bedenkt dat ze die naam er in 1 keer opzetten. Dan heeft iemand dit dus gewoon gezien en gedacht: ja staat wel mooi zo
Hij bleek dus al in Amsterdam te wonen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat Demy een huis in A'dam kan zoeken?
Goede bronnen heb je ouwequote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij bleek dus al in Amsterdam te wonen.
Nee maar ik snap waar je op doelt. Dat blijkt nu onzin te zijn. En nee ik had de informatie niet van iemand op AN.
Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Maar als ze zich niet zo imbeciel hadden gedragen, was er niets aan de hand geweest. Het publiceren van NAW gaat inderdaad ver, maar ja 'tis Engeland, en zo doen ze dat daar blijkbaar. Daar pakken ze dergelijk tuig een stuk harder aan, wat ik ook wel een goede zaak vind. Misschien zijn we in Nederland wel te soft.
Ik ook. Anyone?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat van Sno heb ik even gemist. Welke Europese clubs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door Prosac op 17-07-2009 22:31:52 (woops) ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En dan nog op wat voor manier ze scoordequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef Cheiron het volgende:
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
- fake, zouden we niet meer doen -
Verveel je jezelf? Misschien kan je dan je grammatica wat opschroevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:48 schreef versteegrob het volgende:
Bleh er gebeurd zo weinig!
Ja, ik moet niet gaan modden als ik met 20 andere dingen tegelijk bezig ben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.
GS is sowieso een waardeloze kutsite. Pffff
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
Vanaf volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef hayder het volgende:
Jongens ,
hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
totdat hij stopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Serieusquote:
Het is een opleidingsvergoeding voor clubs waar hij van z'n 12 tot 23ste heeft gespeeld. Die vergoeding is altijd 5% van de transfersom. Van die 5% procent krijgt Ajax dan weer een deel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?![]()
Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
Dat is dan ook volkomen terecht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
16.00 uur Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Maar nogmaals de kutkk voor GS.
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
Even verplaatst naar het randverschijnselen topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
Ja shit hey, wat sneu.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Tim21 het volgende:
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
quote:Ajax Cape Town doet er alles aan om Edgar Davids aan de gelederen toe te voegen. Volgens voorzitter John Comitis zijn diverse sponsors bereid om het honorarium van de middenvelder op zich te nemen. "De deal is nog niet definitief afgeketst, maar hij gaat nu mogelijk in Hong Kong voetballen", laat Comitis echter ook ontvallen. Eerder deed de Zuid-Afrikaanse club een poging bij onder meer Christian Vieri. (Supersport)
Sterker nog, dat wordt vaak zat gedaan. Nederland is zo`n beetje het enige land ter wereld die dat niet doet, uit 'privacy overwegingen'.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?
Grappig, ik heb namelijk hele andere associaties bij Middeleeuwse manieren. Iets met rellen, stenen gooien, dat soort dingen.quote:Dan zeggen we toch ook niet 'eigen schuld, je verdiende het', als er allemaal mongolen jouw familie lastigvallen, of in je tuin gaan staan. Iemand die schuldig is aan een strafbaar feit moet daarvoor gewoon gestraft worden, klaar. Daar hoeft niet op deze Middeleeuwse manier de hele bevolking van mee te genieten.
En pedofielen, moeten die ook beschermd worden qua privacy wetgeving? Of mag het dan ópeens wel?quote:Dat supporters zich moeten gedragen staat buiten kijf en daar hoeft wat mij betreft niet eens over gediscussieerd te worden. Maar dat 'laat de hele wereld maar zien wat voor klootzak het is' is echt iets van 500 jaar geleden. Als je daarvan houdt moet je maar in Iran gaan wonen. Daar kun je lekker vrouwen stenigen die vreemd zijn gegaan, en dieven hun hand afhakken. En samen met de hele familie naar de executie gaan, op de markt. En of ze het dan gedaan hebben of niet, ach, ze waren opgepakt dus dan zal het wel goed zijn.
Ja, daar had ik het ook niet over. Ik zeg alleen dat ik meer met de familie van die agenten te doen heb. Het lijkt mij ook geen tof idee als mijn pa, broer, neef of oom een agent was en hij wordt aangevallen door een of andere puberale, uitsloverige voetbalsupporter. Dan zou ik eerlijk gezegd ook schijt hebben gehad aan de privacy van die idioten. Blijkbaar denken ze daar in Engeland (en veel andere landen) ook zo over.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'.
Dat hele gebeuren in Apeldoorn had alleen wel wat meer impact, gok ik zo. Buiten misschien wat vervelende telefoontjes zal het wel meevallen denk ik voor die familie hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Je onderschat hier het effect van Geenstijl en vooral de ultieme domheid van veel GS lezers. Dat de namen van die relschoppers openlijk bekend zijn, dat boeit me echt niet, eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren in Apeldoorn had alleen wel wat meer impact, gok ik zo. Buiten misschien wat vervelende telefoontjes zal het wel meevallen denk ik voor die familie hoor.
Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren. Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Verder ben ik het wel eens met Twi dat het hier af en toe lijkt alsof mensen net iets teveel affiniteit tonen met relschoppers. Niet alleen in deze situatie, ik heb het al vaker gemerkt dat er wat lichtvaardig om wordt gesprongen met rellen en dat soort ongein. "Het hoort erbij" of "Je weet niet wat er precies gebeurd is".
Rellen horen w.m.b. totaal niet bij voetbal en mensen die daaraan meedoen maken de naam van Ajax ten schande.
Wat mij in ieder geval vaak opvalt is dat er van 'jullie' kant vaak vrijwel meteen het 'ze begrijpen het toch niet'-toontje wordt gebruikt. Alsof alleen jullie het alleenrecht op 'de waarheid' hebben, puur omdat jullie nou eenmaal tot de harde kern van Ajax behoren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren. Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?
Over deze situatie, ik begrijp maar niet dat er mensen zijn die NAW gegevens publiceren goedkeuren. Maar dat is natuurlijk alleen maar omdat het nu voetbalsupporters betreft.
quote:Samenvatting duel tegen Southampton op AT5
AT5 zal zondag een uitgebreide samenvatting uitzenden van de wedstrijd tussen Ajax en Southampton, die zaterdag wordt gespeeld. De uitzendingen beginnen om 19.44 uur en 23.42 uur.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Gewelddadige mongolen moeten idd gewoon opkankeren. Of ze nou uit naam van Ajax, Feyenoord of een of andere club geweld plegen, ze mogen van mij preventief geruimd worden.
Gewoon zeggen: 'Je doet niet meer mee'. Gewoon, in het leven. Niet meer mee doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Gewelddadige mongolen moeten idd gewoon opkankeren. Of ze nou uit naam van Ajax, Feyenoord of een of andere club geweld plegen, ze mogen van mij preventief geruimd worden.
Geen zorgen, dat gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef Luco het volgende:
Kaarten voor FCG - Ajax zijn binnen! Zit weliswaar tussen de FCG supporters, maar dan wel in het "familie" vak. Wordt alleen wel frustrerend dat ik me in moet houden als Ajax scoort
Nog irritanter als ik daar dan zit en het hele vak opspringt. Zit ik daar voor me uit te starenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
1-0 door Niklas Pedersen.![]()
Als hij nog fit is dan.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog irritanter als ik daar dan zit en het hele vak opspringt. Zit ik daar voor me uit te staren
quote:
Dan associeer jij niet doed. Rellen en stenen gooien is van alle tijden, dat gebeurt elk jaar, overal. Maar gelukkig gaan we niet meer iemand op het marktplein vierendelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Grappig, ik heb namelijk hele andere associaties bij Middeleeuwse manieren. Iets met rellen, stenen gooien, dat soort dingen.
[..]
Nee, natuurlijk mag het dan opeens niet. Dan zou ik m'n eigen punt ook een beetje onderuithalen he. Jullie denken van 'ik wil normaal naar het voetbal, dús ik vind dat die namen best op internet mogen staan, dan houden ze wel op'. Je moet het breder zien. Wat ze in het buitenland doen is niet belangrijk, we leven namelijk in Nederland.quote:En pedofielen, moeten die ook beschermd worden qua privacy wetgeving? Of mag het dan ópeens wel?
Ik zat in jouw positie toen Leonardo de 2-3 maakte in 2007. Ik ging door een hel en hemel tegelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog irritanter als ik daar dan zit en het hele vak opspringt. Zit ik daar voor me uit te staren
Het is niet gebaseerd op 'een berichtje op een forum. Die gasten hebben zelf bekend dat ze een agent wilden aanvallen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren
Wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?
Ik keur het publiceren van de NAW gegevens ook niet goed, vooral voor de familie. Met die gasten zelf heb ik geen medelijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Over deze situatie, ik begrijp maar niet dat er mensen zijn die NAW gegevens publiceren goedkeuren.
Het is in dit geval wel belangrijk omdat die gasten hadden kunnen weten dat ze in Engeland niet zo soft zijn tegenover hooligans als in Nederland. Dat hadden ze moeten weten. Net zoals je moet weten dat je beter niet een joint op een Thaise luchthaven kan aansteken, wat extreem gezegd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:
Nee, natuurlijk mag het dan opeens niet. Dan zou ik m'n eigen punt ook een beetje onderuithalen he. Jullie denken van 'ik wil normaal naar het voetbal, dús ik vind dat die namen best op internet mogen staan, dan houden ze wel op'. Je moet het breder zien. Wat ze in het buitenland doen is niet belangrijk, we leven namelijk in Nederland.
Ik denk dat we het er samen wel over eens zijn dat het inderdaad niet bepaald snuggere gasten zijn. Ik heb ook verder niet echt medelijden met die gasten zelf, maar het ging me even om het principe van het plaatsen van NAW-gegevens. Daar maak je meer kapot mee dan goed in deze tijd. (Los van het feit dat het hooliganisme hiermee echt niet verdwijnt)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is in dit geval wel belangrijk omdat die gasten hadden kunnen weten dat ze in Engeland niet zo soft zijn tegenover hooligans als in Nederland. Dat hadden ze moeten weten. Net zoals je moet weten dat je beter niet een joint op een Thaise luchthaven kan aansteken, wat extreem gezegd.
Die gasten zijn gewoon oliedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Check even ajaxf-side.nl voor nieuws over Ajax! (Volgens mij is dat weer een zelfde soort bullshit link als die van tegen BristolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar laten we hopen van niet!
''Heeft die nog voor je gezongen'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Greg kwam zijn rapidool tegen in het spelershotel: The Game. Volgende week gaat ie naar zijn concert in HMH.
Wat een baas. [ afbeelding ]
http://watchajaxonline/1317183/2/100/71052/dikkeonzinenslapgelulquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
Misschien heeft De Kromme nog een link?
En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je onderschat hier het effect van Geenstijl en vooral de ultieme domheid van veel GS lezers. Dat de namen van die relschoppers openlijk bekend zijn, dat boeit me echt niet, eigen schuld dikke bult.
Maar helaas werkt het in NL zo, dat gelijk je hele familie of naamgenoten ook te pakken worden genomen.
Die jongen van FC Groningen die door GS genoemd werd als de schrijver van de column over ex-Groningen spelers is echt een hel door gegaan. Dat hijzelf te pakken werd genomen, kon hij hebben, maar wat hij niet kon begrijpen was dat zijn bejaarde ouders telefonisch werden lastiggevallen en bedreigt. De website van zijn vrouw werd volledig verpest en hebben ze maar offline gehaald. Alle familie werd telefonisch lastig gevallen en bedreigd.
Geenstijl kan altijd lekker chargeren en flink uithalen en dat vind ik regelmatig leuk om te lezen, als je er maar een korrel zout bij gooit, ze nemen echter geen enkele verantwoordelijkheid voor hetgeen ze veroorzaken en ze beseffen dondersgoed hoe gek sommige reaguurders zijn. Het zou ze sieren om er wat beter mee om te gaan.
Ze brengen het extra onder de aandacht. Dat is niet nodig. Waar ik woon springen er vaak mensen voor de trein en dat zetten ze nooit in de krant omdat ze mensen niet op ideeen willen zetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef scelzz het volgende:
[..]
En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.
Zij zetten NAW gegevens online toch? Waarom zouden ze dat anders doen, zodat je een kerstkaartje kan sturen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef scelzz het volgende:
[..]
En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.
Of het nodig is of niet moet iedereen maar voor zichzelf beslissen. Feit blijft dat geenstijl die familie niet lastig valt, dat doen een stel mongolen. Die mensen moet je aanpakken, maar niet degene die alleen maar informatie vrijgeeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ze brengen het extra onder de aandacht. Dat is niet nodig. Waar ik woon springen er vaak mensen voor de trein en dat zetten ze nooit in de krant omdat ze mensen niet op ideeen willen zetten.
[Live Oefenen #4] FC Utrecht-FC Zwolle om 14.30 graag gebruiken voor het live-volgen.quote:We hebben zojuist de opstelling doorgekregen vanuit Southampton. Hier volgen de elf die mogen beginnen: Vermeer, Silva, Alderweireld, Wielaert, Anita, Donald, De Jong, Emanuelson, Kennedy, Suarez, Sulejmani. Bank: Verhoeven, Van der Wiel, Lindgren, Aissati, Sno, Sarpong, Blind, Rommedahl, Ogarau, Luque, Zeegelaar.
Nee hoor, gewoon als derde doelman.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Cheiron het volgende:
Verhoeven is dus echt naar Ajax gekomen? Ik dacht dat het een geintje was.
nopequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Cheiron het volgende:
Verhoeven is dus echt naar Ajax gekomen? Ik dacht dat het een geintje was.
Dáár gaat het nu helemaal niet om. Het gaat er om dat één of andere kankersite die NAW gegevens online zet en dus de familie ook met de rotzooi zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Daar ging het in het begin om.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is niet gebaseerd op 'een berichtje op een forum. Die gasten hebben zelf bekend dat ze een agent wilden aanvallen?
Lekker antwoord. Moet ik hier nu nietus zetten?quote:[..]
Wel.
Daar ging toch de hele discussie omquote:[..]
Ik keur het publiceren van de NAW gegevens ook niet goed, vooral voor de familie. Met die gasten zelf heb ik geen medelijden.
Vanaf nu wordt hier alles wegge-edit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we het hier gewoon lekker over Ajax houden vanaf nu weer?
De discussie over NAW en GS kan verder wel in het Randverschijnselen topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |