abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:02:22 #101
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71070249
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Foto ervan

Ik zit hier best wel te balen :| Eerst al een week vertraging waarin ze zeggen: maandag wordt ie verstuurd. Vervolgens krijg ik pas woensdag het bericht waarin staat dat m'n bestelling is verzonden en dan krijg ik hem ook niet de volgende dag, maar de dag erna. En dan is de naam ook nog slecht er op gezet .
Tsjezus, wat een apen.

Plaats dan de "L" gewoon op de linkerrand en de laatste "N" op de rechterrand.
pi_71070774
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Foto ervan

Ik zit hier best wel te balen :| Eerst al een week vertraging waarin ze zeggen: maandag wordt ie verstuurd. Vervolgens krijg ik pas woensdag het bericht waarin staat dat m'n bestelling is verzonden en dan krijg ik hem ook niet de volgende dag, maar de dag erna. En dan is de naam ook nog slecht er op gezet .
Het eindigt ook nog eens niet op dezelfde hoogte, of wel? .
pi_71071016
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:15 schreef rompompom het volgende:

[..]

Het eindigt ook nog eens niet op dezelfde hoogte, of wel? .
Dat ook niet . Maar dat valt nog niet eens heel erg op als je er naar kijkt. Bah .
pi_71071644
Een aardige mevrouw aan de telefoon gehad en die zei dat ik een briefje met uitleg met het shirt moest terugsturen en dan zouden ze het wanneer mogelijk aanpassen. Nou, ben benieuwd .
pi_71072067
Is De Zeeuw er al?
pi_71072716
Ik zie liever Honda komen dan De Zeeuw!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:26:24 #107
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71073032
Tickets via Ticketbox voor thuiswedstrijden zijn 1,50 duurder dan via online bestellen.

Ter info voor degene die losse kaarten kopen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71073524
Net terug van vakantie uit Rome, nog wat interessante dingen gebeurt afgelopen week?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:51:46 #109
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71073614
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Net terug van vakantie uit Rome, nog wat interessante dingen gebeurt afgelopen week?
Zware rellen in Bristol!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71073635
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
- Jol heeft Suarez benoemt tot aanvoerder.
- AZ heeft een bod van 6 miljoen op De Zeeuw weggewuifd.
- Sno speelt zich in de kijker van een aantal Europese clubs.
- Verhoeven heeft zijn debuut gemaakt vorig weekend.

Dat was het wel, geloof ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 17-07-2009 18:00:02 ]
pi_71073644
Ow en wtf, Rumille.
pi_71073655
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

- Jol heeft Suarez benoemt tot aanvoerder.
- AZ heeft een bod van 6 miljoen op De Zeeuw weggewuifd.
- Sno speelt zich in de kijker van een aantal Europese clubs.
- Verhoeven heeft zijn debuut gemaakt afgelopen weekend.

Dat was het wel, geloof ik.
Wat was dat voor opmerking in het az topic dan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:57:01 #113
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71073715
Dat van Sno heb ik even gemist. Welke Europese clubs?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:58:11 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_71073742
Die Sno toch heh.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:58:25 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71073744
Raar van dat shirt. zeker als je bedenkt dat ze die naam er in 1 keer opzetten. Dan heeft iemand dit dus gewoon gezien en gedacht: ja staat wel mooi zo
Jawel, je keek.
pi_71073751
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat was dat voor opmerking in het az topic dan?
Dat ik niet wist dat De Zeeuw in Amsterdam woonde?
pi_71073810
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat ik niet wist dat De Zeeuw in Amsterdam woonde?
Dat jij zegt dat Demy een huis in A'dam kan zoeken?
pi_71073823
Hmm treurig die rellen, wel een goede zaak dat Suarez aanvoerder is gemaakt. Hij is bij uitstek de belangrijkste speler van Ajax. Maar geen nieuws meer over Prediger?
pi_71074024
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en wtf, Rumille.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:58 schreef jna het volgende:
Raar van dat shirt. zeker als je bedenkt dat ze die naam er in 1 keer opzetten. Dan heeft iemand dit dus gewoon gezien en gedacht: ja staat wel mooi zo
Ja Maar goed, ik mag hem terugsturen. Hopen voor ze dat ik een goed shirt krijg en graag voor de 24e .
pi_71074161
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat jij zegt dat Demy een huis in A'dam kan zoeken?
Hij bleek dus al in Amsterdam te wonen.

Nee maar ik snap waar je op doelt. Dat blijkt nu onzin te zijn. En nee ik had de informatie niet van iemand op AN.
pi_71074372
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hij bleek dus al in Amsterdam te wonen.

Nee maar ik snap waar je op doelt. Dat blijkt nu onzin te zijn. En nee ik had de informatie niet van iemand op AN.
Goede bronnen heb je ouwe
pi_71074519
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee. Maar als ze zich niet zo imbeciel hadden gedragen, was er niets aan de hand geweest. Het publiceren van NAW gaat inderdaad ver, maar ja 'tis Engeland, en zo doen ze dat daar blijkbaar. Daar pakken ze dergelijk tuig een stuk harder aan, wat ik ook wel een goede zaak vind. Misschien zijn we in Nederland wel te soft.
Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.

GS is sowieso een waardeloze kutsite. Pffff
pi_71074992
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat van Sno heb ik even gemist. Welke Europese clubs?
Ik ook. Anyone?
pi_71076043
Luis Suarez zegt dat de deal met FC Barcelona rond is..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 86% gewijzigd door Prosac op 17-07-2009 22:31:52 (woops) ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:08:05 #125
148059 Pritt
Atheïst
pi_71078452
Ow en de_kromme is in staat niet bestaande live-streams te ontvangen, erg handig.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:12:13 #126
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71078559
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71078910
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef Cheiron het volgende:
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
En dan nog op wat voor manier ze scoorde
pi_71079510
Bleh er gebeurd zo weinig!
pi_71079558
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
- fake, zouden we niet meer doen -
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71080184
Prosac
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:30:46 #131
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_71080636
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:48 schreef versteegrob het volgende:
Bleh er gebeurd zo weinig!
Verveel je jezelf? Misschien kan je dan je grammatica wat opschroeven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:32:28 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71080685
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Ja, ik moet niet gaan modden als ik met 20 andere dingen tegelijk bezig ben.
teruggezet
pi_71081059
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.

GS is sowieso een waardeloze kutsite. Pffff
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
pi_71082864
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.

Maar nogmaals de kutkk voor GS.
pi_71083442
Jongens ,

hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
pi_71083577
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef hayder het volgende:
Jongens ,

hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
Vanaf volgende week denk ik.
pi_71084065
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
pi_71084357
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
totdat hij stopt.
pi_71084524
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?

Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71084536
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

totdat hij stopt.
Serieus ? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
pi_71084879
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Serieus ? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
Het is een opleidingsvergoeding voor clubs waar hij van z'n 12 tot 23ste heeft gespeeld. Die vergoeding is altijd 5% van de transfersom. Van die 5% procent krijgt Ajax dan weer een deel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:23:17 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71085787
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?

Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71085831
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Dat is dan ook volkomen terecht.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71085849
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
pi_71085905
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
16.00 uur Nederlandse tijd
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:35:48 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71086000
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Maar nogmaals de kutkk voor GS.
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:36:55 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71086833
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef twi het volgende:

[..]

Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?

Dan zeggen we toch ook niet 'eigen schuld, je verdiende het', als er allemaal mongolen jouw familie lastigvallen, of in je tuin gaan staan. Iemand die schuldig is aan een strafbaar feit moet daarvoor gewoon gestraft worden, klaar. Daar hoeft niet op deze Middeleeuwse manier de hele bevolking van mee te genieten.

Dat supporters zich moeten gedragen staat buiten kijf en daar hoeft wat mij betreft niet eens over gediscussieerd te worden. Maar dat 'laat de hele wereld maar zien wat voor klootzak het is' is echt iets van 500 jaar geleden. Als je daarvan houdt moet je maar in Iran gaan wonen. Daar kun je lekker vrouwen stenigen die vreemd zijn gegaan, en dieven hun hand afhakken. En samen met de hele familie naar de executie gaan, op de markt. En of ze het dan gedaan hebben of niet, ach, ze waren opgepakt dus dan zal het wel goed zijn.
pi_71087023
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 04:52:48 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71087675
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
Even verplaatst naar het randverschijnselen topic.
pi_71088236
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Tim21 het volgende:
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
Ja shit hey, wat sneu.
pi_71088549
quote:
Ajax Cape Town doet er alles aan om Edgar Davids aan de gelederen toe te voegen. Volgens voorzitter John Comitis zijn diverse sponsors bereid om het honorarium van de middenvelder op zich te nemen. "De deal is nog niet definitief afgeketst, maar hij gaat nu mogelijk in Hong Kong voetballen", laat Comitis echter ook ontvallen. Eerder deed de Zuid-Afrikaanse club een poging bij onder meer Christian Vieri. (Supersport)
pi_71089569
Leuke club voor hem, of bij Monza.
pi_71089808
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?
Sterker nog, dat wordt vaak zat gedaan. Nederland is zo`n beetje het enige land ter wereld die dat niet doet, uit 'privacy overwegingen'.
quote:
Dan zeggen we toch ook niet 'eigen schuld, je verdiende het', als er allemaal mongolen jouw familie lastigvallen, of in je tuin gaan staan. Iemand die schuldig is aan een strafbaar feit moet daarvoor gewoon gestraft worden, klaar. Daar hoeft niet op deze Middeleeuwse manier de hele bevolking van mee te genieten.
Grappig, ik heb namelijk hele andere associaties bij Middeleeuwse manieren. Iets met rellen, stenen gooien, dat soort dingen.
quote:
Dat supporters zich moeten gedragen staat buiten kijf en daar hoeft wat mij betreft niet eens over gediscussieerd te worden. Maar dat 'laat de hele wereld maar zien wat voor klootzak het is' is echt iets van 500 jaar geleden. Als je daarvan houdt moet je maar in Iran gaan wonen. Daar kun je lekker vrouwen stenigen die vreemd zijn gegaan, en dieven hun hand afhakken. En samen met de hele familie naar de executie gaan, op de markt. En of ze het dan gedaan hebben of niet, ach, ze waren opgepakt dus dan zal het wel goed zijn.
En pedofielen, moeten die ook beschermd worden qua privacy wetgeving? Of mag het dan ópeens wel?
pi_71090146
quote:

[..]

Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'.
Ja, daar had ik het ook niet over. Ik zeg alleen dat ik meer met de familie van die agenten te doen heb. Het lijkt mij ook geen tof idee als mijn pa, broer, neef of oom een agent was en hij wordt aangevallen door een of andere puberale, uitsloverige voetbalsupporter. Dan zou ik eerlijk gezegd ook schijt hebben gehad aan de privacy van die idioten. Blijkbaar denken ze daar in Engeland (en veel andere landen) ook zo over.

En het is ronduit lullig voor de familie, daarom vind ik het ook te ver gaan dat de woonplaats wordt prijsgegeven. Maar dat de naam van de daders (mits ze bekend hebben of veroordeeld zijn) gepubliceerd wordt, vind ik echt niet zo erg.
quote:
En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Dat hele gebeuren in Apeldoorn had alleen wel wat meer impact, gok ik zo. Buiten misschien wat vervelende telefoontjes zal het wel meevallen denk ik voor die familie hoor.

Verder ben ik het wel eens met Twi dat het hier af en toe lijkt alsof mensen net iets teveel affiniteit tonen met relschoppers. Niet alleen in deze situatie, ik heb het al vaker gemerkt dat er wat lichtvaardig om wordt gesprongen met rellen en dat soort ongein. "Het hoort erbij" of "Je weet niet wat er precies gebeurd is".
Rellen horen w.m.b. totaal niet bij voetbal en mensen die daaraan meedoen maken de naam van Ajax ten schande.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:51:10 #155
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71090332
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat hele gebeuren in Apeldoorn had alleen wel wat meer impact, gok ik zo. Buiten misschien wat vervelende telefoontjes zal het wel meevallen denk ik voor die familie hoor.
Je onderschat hier het effect van Geenstijl en vooral de ultieme domheid van veel GS lezers. Dat de namen van die relschoppers openlijk bekend zijn, dat boeit me echt niet, eigen schuld dikke bult.
Maar helaas werkt het in NL zo, dat gelijk je hele familie of naamgenoten ook te pakken worden genomen.
Die jongen van FC Groningen die door GS genoemd werd als de schrijver van de column over ex-Groningen spelers is echt een hel door gegaan. Dat hijzelf te pakken werd genomen, kon hij hebben, maar wat hij niet kon begrijpen was dat zijn bejaarde ouders telefonisch werden lastiggevallen en bedreigt. De website van zijn vrouw werd volledig verpest en hebben ze maar offline gehaald. Alle familie werd telefonisch lastig gevallen en bedreigd.
Geenstijl kan altijd lekker chargeren en flink uithalen en dat vind ik regelmatig leuk om te lezen, als je er maar een korrel zout bij gooit, ze nemen echter geen enkele verantwoordelijkheid voor hetgeen ze veroorzaken en ze beseffen dondersgoed hoe gek sommige reaguurders zijn. Het zou ze sieren om er wat beter mee om te gaan.
pi_71090664
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:

Verder ben ik het wel eens met Twi dat het hier af en toe lijkt alsof mensen net iets teveel affiniteit tonen met relschoppers. Niet alleen in deze situatie, ik heb het al vaker gemerkt dat er wat lichtvaardig om wordt gesprongen met rellen en dat soort ongein. "Het hoort erbij" of "Je weet niet wat er precies gebeurd is".
Rellen horen w.m.b. totaal niet bij voetbal en mensen die daaraan meedoen maken de naam van Ajax ten schande.
Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren. Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?

Over deze situatie, ik begrijp maar niet dat er mensen zijn die NAW gegevens publiceren goedkeuren. Maar dat is natuurlijk alleen maar omdat het nu voetbalsupporters betreft.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71091333
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren. Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?

Over deze situatie, ik begrijp maar niet dat er mensen zijn die NAW gegevens publiceren goedkeuren. Maar dat is natuurlijk alleen maar omdat het nu voetbalsupporters betreft.
Wat mij in ieder geval vaak opvalt is dat er van 'jullie' kant vaak vrijwel meteen het 'ze begrijpen het toch niet'-toontje wordt gebruikt. Alsof alleen jullie het alleenrecht op 'de waarheid' hebben, puur omdat jullie nou eenmaal tot de harde kern van Ajax behoren.

Nu veronderstel ik natuurlijk dat Da_Sandman tot 'de harde kern' behoort, maar mijn punt is denk ik wel duidelijk.
pi_71091368
quote:
Samenvatting duel tegen Southampton op AT5

AT5 zal zondag een uitgebreide samenvatting uitzenden van de wedstrijd tussen Ajax en Southampton, die zaterdag wordt gespeeld. De uitzendingen beginnen om 19.44 uur en 23.42 uur.
pi_71091749
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
In ieder geval camera's Kans op stream dus.
pi_71091767
Gewelddadige mongolen moeten idd gewoon opkankeren. Of ze nou uit naam van Ajax, Feyenoord of een of andere club geweld plegen, ze mogen van mij preventief geruimd worden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:10:54 #161
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71091880
Kaarten voor FCG - Ajax zijn binnen ! Zit weliswaar tussen de FCG supporters, maar dan wel in het "familie" vak. Wordt alleen wel frustrerend dat ik me in moet houden als Ajax scoort
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:11:14 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71091891
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Gewelddadige mongolen moeten idd gewoon opkankeren. Of ze nou uit naam van Ajax, Feyenoord of een of andere club geweld plegen, ze mogen van mij preventief geruimd worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_71091912
quote:
Gewoon zeggen: 'Je doet niet meer mee'. Gewoon, in het leven. Niet meer mee doen .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:13:03 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71091935
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef Luco het volgende:
Kaarten voor FCG - Ajax zijn binnen ! Zit weliswaar tussen de FCG supporters, maar dan wel in het "familie" vak. Wordt alleen wel frustrerend dat ik me in moet houden als Ajax scoort
Geen zorgen, dat gebeurt toch niet.
pi_71091960
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

In de 1e 5 minuten .
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:15:33 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71091986
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:14 schreef Rumille het volgende:

[..]

In de 1e 5 minuten .
1-0 door Niklas Pedersen.

Als hij nog fit is dan.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:16:44 #167
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71092018
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

1-0 door Niklas Pedersen.

Als hij nog fit is dan.
Nog irritanter als ik daar dan zit en het hele vak opspringt. Zit ik daar voor me uit te staren
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71092113
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef Luco het volgende:

[..]

Nog irritanter als ik daar dan zit en het hele vak opspringt. Zit ik daar voor me uit te staren
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

zaterdag 18 juli 2009 @ 13:23:51 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71092199
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Grappig, ik heb namelijk hele andere associaties bij Middeleeuwse manieren. Iets met rellen, stenen gooien, dat soort dingen.
[..]
Dan associeer jij niet doed. Rellen en stenen gooien is van alle tijden, dat gebeurt elk jaar, overal. Maar gelukkig gaan we niet meer iemand op het marktplein vierendelen.
quote:
En pedofielen, moeten die ook beschermd worden qua privacy wetgeving? Of mag het dan ópeens wel?
Nee, natuurlijk mag het dan opeens niet. Dan zou ik m'n eigen punt ook een beetje onderuithalen he. Jullie denken van 'ik wil normaal naar het voetbal, dús ik vind dat die namen best op internet mogen staan, dan houden ze wel op'. Je moet het breder zien. Wat ze in het buitenland doen is niet belangrijk, we leven namelijk in Nederland.
En in Nederland leven héél...veel....mongolen. Die hebben zich in de regel verenigd in een website genaamd Geenstijl maar eigenlijk lopen ze overal op straat. En jij en ik gaan heus niet midden in de nacht iemand opbellen om diegene te vertellen dat het een rotte vis is ( ) maar helaas heb je hier gewoon heel veel idioten die dat wel doen.

IEDEREEN die een strafbaar feit pleegt, moet daarvoor gewoon veroordeeld worden. Laat het recht z'n werk doen. En als 'ie zn straf heeft uitgezeten moet 'ie weer gewoon de maatschappij inkunnen zonder dat de hele wereld weet wat diegene ooit heeft gedaan. (Mensen vergeten namelijk nooit en zijn er heel goed in om nog door te jammeren over iets wat dertig jaar geleden gebeurt is.) Bij dit laatste horen natuurlijk geen pedoseksuelen, maar toch vind ik dat het niet chique is om ze met naam en toenaam op internet of in de krant te zetten. Want juist bij pedo's gaan mensen ook nog eens de familie lastigvallen.
Het gaat om het principe, of je nu kruimeldief bent of Adolf Hitler (ok, ok, die zocht wel zelf een beetje de publiciteit op dus dit is misschien niet zo'n goed voorbeeld), berecht diegene en laat het daarbij.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:26:59 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71092261
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik zat in jouw positie toen Leonardo de 2-3 maakte in 2007. Ik ging door een hel en hemel tegelijk.
pi_71092340
Colon heeft gemeld dat er geen enkel concreet bod van een Europese club op Prediger is geweest;

Een andere bron meldt dat Espanyol, Benfica en Ajax wel zouden hebben geboden. Benfica echter te weinig en Ajax wil - uiteraard - het bedrag in meer termijnen betalen.
pi_71092361

Greg kwam zijn rapidool tegen in het spelershotel: The Game. Volgende week gaat ie naar zijn concert in HMH.

Wat een baas.
pi_71092493
quote:

[..]

Omdat hier ook vaak maar lukraak conclusies worden getrokken. Dus is het inderdaad "je weet niet wat er precies gebeurt is". Nogmaals, er verschijnt deze week een berichtje op een of ander forum en meteen moeten al die mongolen maar opkankeren
Het is niet gebaseerd op 'een berichtje op een forum. Die gasten hebben zelf bekend dat ze een agent wilden aanvallen?
quote:
Dan is het toch niet gek dat daar een weerwoord tegen komt?
Wel.
quote:
Over deze situatie, ik begrijp maar niet dat er mensen zijn die NAW gegevens publiceren goedkeuren.
Ik keur het publiceren van de NAW gegevens ook niet goed, vooral voor de familie. Met die gasten zelf heb ik geen medelijden.
pi_71092583
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:23 schreef Silenus het volgende:

Nee, natuurlijk mag het dan opeens niet. Dan zou ik m'n eigen punt ook een beetje onderuithalen he. Jullie denken van 'ik wil normaal naar het voetbal, dús ik vind dat die namen best op internet mogen staan, dan houden ze wel op'. Je moet het breder zien. Wat ze in het buitenland doen is niet belangrijk, we leven namelijk in Nederland.
Het is in dit geval wel belangrijk omdat die gasten hadden kunnen weten dat ze in Engeland niet zo soft zijn tegenover hooligans als in Nederland. Dat hadden ze moeten weten. Net zoals je moet weten dat je beter niet een joint op een Thaise luchthaven kan aansteken, wat extreem gezegd.

Die gasten zijn gewoon oliedom.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:48:58 #175
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71092721
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:42 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is in dit geval wel belangrijk omdat die gasten hadden kunnen weten dat ze in Engeland niet zo soft zijn tegenover hooligans als in Nederland. Dat hadden ze moeten weten. Net zoals je moet weten dat je beter niet een joint op een Thaise luchthaven kan aansteken, wat extreem gezegd.

Die gasten zijn gewoon oliedom.
Ik denk dat we het er samen wel over eens zijn dat het inderdaad niet bepaald snuggere gasten zijn. Ik heb ook verder niet echt medelijden met die gasten zelf, maar het ging me even om het principe van het plaatsen van NAW-gegevens. Daar maak je meer kapot mee dan goed in deze tijd. (Los van het feit dat het hooliganisme hiermee echt niet verdwijnt)

Check even ajaxf-side.nl voor nieuws over Ajax! (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71092791
AT wordt dit jaar uitgezonden op RTL7
pi_71092865
juistem 16.00 lekker voetbal kijke!
pi_71092938
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:

[..]
Check even ajaxf-side.nl voor nieuws over Ajax! (
SPOILER
Volgens mij is dat weer een zelfde soort bullshit link als die van tegen Bristol , maar laten we hopen van niet!
pi_71092975
je kan best gelijk geven.
op andere site's wordt die link niet doorgeven.
Helemaal niks over Ajax.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:15:09 #180
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71093252
Misschien heeft De Kromme nog een link?
><(({°>
pi_71093373
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef Cyberia18 het volgende:

Greg kwam zijn rapidool tegen in het spelershotel: The Game. Volgende week gaat ie naar zijn concert in HMH.

Wat een baas. [ afbeelding ]
''Heeft die nog voor je gezongen'
Rappers kunnen niet zingen, alleen monotoon praten in een beat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:29:58 #182
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71093610
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
Misschien heeft De Kromme nog een link?
http://watchajaxonline/1317183/2/100/71052/dikkeonzinenslapgelul
#FreeHat
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:31:19 #183
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71093645
Is Cvitanich fit genoeg om te spelen vandaag?
pi_71093743
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je onderschat hier het effect van Geenstijl en vooral de ultieme domheid van veel GS lezers. Dat de namen van die relschoppers openlijk bekend zijn, dat boeit me echt niet, eigen schuld dikke bult.
Maar helaas werkt het in NL zo, dat gelijk je hele familie of naamgenoten ook te pakken worden genomen.
Die jongen van FC Groningen die door GS genoemd werd als de schrijver van de column over ex-Groningen spelers is echt een hel door gegaan. Dat hijzelf te pakken werd genomen, kon hij hebben, maar wat hij niet kon begrijpen was dat zijn bejaarde ouders telefonisch werden lastiggevallen en bedreigt. De website van zijn vrouw werd volledig verpest en hebben ze maar offline gehaald. Alle familie werd telefonisch lastig gevallen en bedreigd.
Geenstijl kan altijd lekker chargeren en flink uithalen en dat vind ik regelmatig leuk om te lezen, als je er maar een korrel zout bij gooit, ze nemen echter geen enkele verantwoordelijkheid voor hetgeen ze veroorzaken en ze beseffen dondersgoed hoe gek sommige reaguurders zijn. Het zou ze sieren om er wat beter mee om te gaan.
En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:37:49 #185
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71093801
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef scelzz het volgende:

[..]

En dat is dus niet de fout van GS, maar van diegenen die die familie gaan lastig vallen. Om GS daarvan de schuld te geven is de omgekeerde wereld.
Ze brengen het extra onder de aandacht. Dat is niet nodig. Waar ik woon springen er vaak mensen voor de trein en dat zetten ze nooit in de krant omdat ze mensen niet op ideeen willen zetten.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:43:18 #186
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71093937
Ik hoop echt zo erg dat die mongolen van GS een keer keihard de verkeerde naaien en zelf een keer flink gepakt worden .
-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:44:27 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71093965
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef scelzz het volgende:

[..]

Zij zetten NAW gegevens online toch? Waarom zouden ze dat anders doen, zodat je een kerstkaartje kan sturen?
Wat is dit nou weer voor achterlijke manier van redeneren.. Tuurlijk is het de fout van GS.
-
pi_71094033
Zullen we het hier gewoon lekker over Ajax houden vanaf nu weer?

De discussie over NAW en GS kan verder wel in het Randverschijnselen topic.
pi_71094035
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ze brengen het extra onder de aandacht. Dat is niet nodig. Waar ik woon springen er vaak mensen voor de trein en dat zetten ze nooit in de krant omdat ze mensen niet op ideeen willen zetten.
Of het nodig is of niet moet iedereen maar voor zichzelf beslissen. Feit blijft dat geenstijl die familie niet lastig valt, dat doen een stel mongolen. Die mensen moet je aanpakken, maar niet degene die alleen maar informatie vrijgeeft.
pi_71095389
quote:
We hebben zojuist de opstelling doorgekregen vanuit Southampton. Hier volgen de elf die mogen beginnen: Vermeer, Silva, Alderweireld, Wielaert, Anita, Donald, De Jong, Emanuelson, Kennedy, Suarez, Sulejmani. Bank: Verhoeven, Van der Wiel, Lindgren, Aissati, Sno, Sarpong, Blind, Rommedahl, Ogarau, Luque, Zeegelaar.
[Live Oefenen #4] FC Utrecht-FC Zwolle om 14.30 graag gebruiken voor het live-volgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door BliksemSchigt op 18-07-2009 15:59:19 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:12:40 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71095896
Verhoeven is dus echt naar Ajax gekomen? Ik dacht dat het een geintje was.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:12:55 #192
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71095904
pi_71095921
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Cheiron het volgende:
Nee hoor, gewoon als derde doelman.

Jammer dat Kennedy weer speelt, ook al zegt het niet veel hoop ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71096455
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Cheiron het volgende:
nope

pi_71096721
quote:
Dáár gaat het nu helemaal niet om. Het gaat er om dat één of andere kankersite die NAW gegevens online zet en dus de familie ook met de rotzooi zit.

Dat jullie het allemaal niet normaal vinden, was al wel langer bekend en die discussie's zijn hier al vaak genoeg gevoerd..
pi_71097053
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het is niet gebaseerd op 'een berichtje op een forum. Die gasten hebben zelf bekend dat ze een agent wilden aanvallen?
Daar ging het in het begin om.
quote:
[..]

Wel.
Lekker antwoord. Moet ik hier nu nietus zetten?
quote:
[..]

Ik keur het publiceren van de NAW gegevens ook niet goed, vooral voor de familie. Met die gasten zelf heb ik geen medelijden.
Daar ging toch de hele discussie om ?
In Southern Sun
pi_71097097
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we het hier gewoon lekker over Ajax houden vanaf nu weer?

De discussie over NAW en GS kan verder wel in het Randverschijnselen topic.
Vanaf nu wordt hier alles wegge-edit.
pi_71097107
Excuus.
In Southern Sun
pi_71097344
Bruno Silva is bezig vd Wiel uit de basis te spelen
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:47:19 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71098266
Heb liever Van der Wiel dan Bruno Silva.

Eigen Jeugd Eerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')