abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:12:13 #126
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71078559
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71078910
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef Cheiron het volgende:
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
En dan nog op wat voor manier ze scoorde
pi_71079510
Bleh er gebeurd zo weinig!
pi_71079558
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
- fake, zouden we niet meer doen -
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71080184
Prosac
pi_71080636
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:48 schreef versteegrob het volgende:
Bleh er gebeurd zo weinig!
Verveel je jezelf? Misschien kan je dan je grammatica wat opschroeven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:32:28 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71080685
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Ja, ik moet niet gaan modden als ik met 20 andere dingen tegelijk bezig ben.
teruggezet
pi_71081059
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.

GS is sowieso een waardeloze kutsite. Pffff
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
pi_71082864
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.

Maar nogmaals de kutkk voor GS.
pi_71083442
Jongens ,

hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
pi_71083577
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef hayder het volgende:
Jongens ,

hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
Vanaf volgende week denk ik.
pi_71084065
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
pi_71084357
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
totdat hij stopt.
pi_71084524
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?

Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71084536
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Radegast het volgende:

[..]

totdat hij stopt.
Serieus ? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
pi_71084879
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Serieus ? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
Het is een opleidingsvergoeding voor clubs waar hij van z'n 12 tot 23ste heeft gespeeld. Die vergoeding is altijd 5% van de transfersom. Van die 5% procent krijgt Ajax dan weer een deel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:23:17 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71085787
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?

Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71085831
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
Dat is dan ook volkomen terecht.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71085849
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
pi_71085905
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
16.00 uur Nederlandse tijd
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:35:48 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71086000
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Maar nogmaals de kutkk voor GS.
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:36:55 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71086833
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef twi het volgende:

[..]

Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?

Dan zeggen we toch ook niet 'eigen schuld, je verdiende het', als er allemaal mongolen jouw familie lastigvallen, of in je tuin gaan staan. Iemand die schuldig is aan een strafbaar feit moet daarvoor gewoon gestraft worden, klaar. Daar hoeft niet op deze Middeleeuwse manier de hele bevolking van mee te genieten.

Dat supporters zich moeten gedragen staat buiten kijf en daar hoeft wat mij betreft niet eens over gediscussieerd te worden. Maar dat 'laat de hele wereld maar zien wat voor klootzak het is' is echt iets van 500 jaar geleden. Als je daarvan houdt moet je maar in Iran gaan wonen. Daar kun je lekker vrouwen stenigen die vreemd zijn gegaan, en dieven hun hand afhakken. En samen met de hele familie naar de executie gaan, op de markt. En of ze het dan gedaan hebben of niet, ach, ze waren opgepakt dus dan zal het wel goed zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71087023
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 04:52:48 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71087675
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
Even verplaatst naar het randverschijnselen topic.
pi_71088236
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Tim21 het volgende:
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
Ja shit hey, wat sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')