En dan nog op wat voor manier ze scoordequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef Cheiron het volgende:
2 weken niets meegekregen (vakantie) zie ik vanochtend in de krant dat Ajax 4-0 van Bristol wint, Rommedahl en Luque gescoord hebben en Sno een geweldige indruk maakte. Dacht even dat ik in een X-Files aflevering zat
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:37 schreef Tim86 het volgende:
- fake, zouden we niet meer doen -
Verveel je jezelf? Misschien kan je dan je grammatica wat opschroevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:48 schreef versteegrob het volgende:
Bleh er gebeurd zo weinig!
Ja, ik moet niet gaan modden als ik met 20 andere dingen tegelijk bezig ben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Te soft of niet, dit lijkt natuurlijk nergens op. Dat die jongens straf horen te krijgen, daar kan ik nog wel inkomen, maar NAW op internet gaat veel te ver.
GS is sowieso een waardeloze kutsite. Pffff
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, ik kan er eerlijk gezegd weinig medelijden mee hebben.
Vanaf volgende week denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:58 schreef hayder het volgende:
Jongens ,
hoe zit het met Atouba?
wanneer gaat hij trainen?
Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bericht was gewoon echt en ging over de Zlatan transfer, waardoor Ajax een opleidingsvergoeding krijgt
totdat hij stopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe lang zulke clausules nog doorwerken. Zlatan is nu al drie keer van club veranderd na bij ons te hebben gespeeld, hoe lang kunnen we nog van zulke clausules blijven profiteren...?
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Serieusquote:
Het is een opleidingsvergoeding voor clubs waar hij van z'n 12 tot 23ste heeft gespeeld. Die vergoeding is altijd 5% van de transfersom. Van die 5% procent krijgt Ajax dan weer een deel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus? Maar het percentage wat we krijgen zal onderhand toch wel behoorlijk afgeslankt zijn? Als in, kan me niet voorstellen dat we er nu weer een miljoentje af kunnen tikken, of wel?
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat gaat die familie ervan merken? Boze menigtes voor de deur ofzo?![]()
Ik heb meer te doen met de familie van die agenten die aangevallen worden door die idioten.
Dat is dan ook volkomen terecht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die familie van die agenten zijn net zo onschuldig als de familie van de 'daders'. En je weet ook wel dat er inmiddels zoveel idioten in Nederland wonen dat zodra er een achternaam ergens op internet staat bij wijze van spreken iedereen met die achternaam wordt lastiggevallen. Je bent zelfs je leven tegenwoordig niet meer zeker als je een Suzuki Swift bezit.
16.00 uur Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen zin om het op te zoeken, spelen we morgenmiddag tegen Southampton in de avond?
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat je geen medelijden met die jongens hebt, moet je lekker zelf weten. Maar wat denk je van de familie bijvoorbeeld? Ik vind dit echt waardeloos. Vraag me ook af of GS dit zo maar mag doen.
Maar nogmaals de kutkk voor GS.
Het gaat hier niet om supporters, het gaat hier om het plaatsen van NAW-gegevens. Gaan we voortaan jou met naam en toenaam + adres op internet plempen als jij iets uit de winkel hebt gejat? Of verdachte bent van een vechtpartij? Of als jij per ongeluk door rood reed en over een fietser heenknalde?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien, en dat is maar een suggestie, is het handig dat gasten die zich misdragen hier dan maar rekening mee moeten houden, voordat ze een vinger uitsteken. Ik snap echt niet waarom er zo'n groot deel van de users in dit topic gelijk in de achteruit gaat wanneer het gaat over supporters die zich misdragen. Voelt men zich aangesproken ofzo?
Even verplaatst naar het randverschijnselen topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:36 schreef Silenus het volgende:
Ja shit hey, wat sneu.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Tim21 het volgende:
Godver jongens, toen we kampioen waren speelde Zlaten nog bij óns!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |