abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:24:58 #1
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70175844


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:25:53 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70175884
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Mindstate het volgende:
zijn die all stars op dealperfect eigenlijk legit? wil misschien wat halen voor mn broertje, maar niet als het fake is natuurlijk
Domme vraag.
China en niet-fake, think again.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:26:56 #3
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70175913
Excuses voor het ontbreken van een subtitel. Ik wist er even geen te bedenken.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70175992
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Domme vraag.
China en niet-fake, think again.
mja opzich wel, maar ik vond de prijs ook weer niet schokkend laag, dus vandaar. Heb zelf uit die regio ook wel originele games bijv. gehaald omdat het daar in de winkel al goedkoper is
pi_70176008
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef henkde_j het volgende:
Is er de laatste maanden trouwens nog wat veranderd aan de levertijden van DX?
Moet mijn bestelling binnen 2 week hebben
Als het op voorraad is (ships in 1-3 days) kan je de gok wagen.

Ik merk dat DX de laatste tijd erg snel is! Grote orders worden 1 dag na bestellen al ingepakt, dag later al verzonden!
pi_70176067
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als het op voorraad is (ships in 1-3 days) kan je de gok wagen.

Ik merk dat DX de laatste tijd erg snel is! Grote orders worden 1 dag na bestellen al ingepakt, dag later al verzonden!
Zal ook wel aan de downtime hebben gelegen?
pi_70176115
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef henkde_j het volgende:
Excuses voor het ontbreken van een subtitel. Ik wist er even geen te bedenken.
wat dacht je van ook te vinden op markplaats? :p
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:35:21 #9
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70176212
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef dj_ko het volgende:

[..]

wat dacht je van ook te vinden op markplaats? :p
Zat wel in die richting te denken

Zijn de levertijden van DX de laatste maanden nog veranderd trouwens? Ik moet mijn bestelling van gister eigenlijk binnen 2 weken binnen hebben
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70176233
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack

en wat denken jullie van de kwaliteit van

http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPeMV1c%2FagY58nSJiCrrg0NEFLx9cTB1bwBSg%2FUFLyicL3bj7j8bG3bKr1uvGVOVNn2Cu7i6ohC8i3cUJqGUJi3JoAXIJey1QabNkWHGEdgtJVhP1APrUeB8b2Fg4cVjrWwZ2dcCPpveIQMxyO%2Fdju4d3ORo%2F9GdsZSGQ0B%2F9jhdYYdvlu7lwwaGZzQ2zezz8CW1Kvz4HjKTlxcQUOVyMHfTvVH&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgy3dknjwg5ptaxzq----------------------0-----------------g%2Cnzuwwzjamfuxeidnmf4ca33omu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fat_topsearch%3D1

ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane

Kans dat de doane deze tegenhoud is klein, maar als puntje bij paaltje komt;als ze ze vinden heb je gedonder.

gedonder = brief in je bus met de vraag of je dit wil laten vernietigen of een rechtzaak wil.

P.s. Lelijk!!
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_70176298
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Kans dat de doane deze tegenhoud is klein, maar als puntje bij paaltje komt;als ze ze vinden heb je gedonder.

gedonder = brief in je bus met de vraag of je dit wil laten vernietigen of een rechtzaak wil.

P.s. Lelijk!!
wel uitzonderlijk goedkoop. Misschien omdat ze zo lelijk zijn
pi_70176474
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack

en wat denken jullie van de kwaliteit van

http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPeMV1c%2FagY58nSJiCrrg0NEFLx9cTB1bwBSg%2FUFLyicL3bj7j8bG3bKr1uvGVOVNn2Cu7i6ohC8i3cUJqGUJi3JoAXIJey1QabNkWHGEdgtJVhP1APrUeB8b2Fg4cVjrWwZ2dcCPpveIQMxyO%2Fdju4d3ORo%2F9GdsZSGQ0B%2F9jhdYYdvlu7lwwaGZzQ2zezz8CW1Kvz4HjKTlxcQUOVyMHfTvVH&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgy3dknjwg5ptaxzq----------------------0-----------------g%2Cnzuwwzjamfuxeidnmf4ca33omu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fat_topsearch%3D1

ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane
Niet via Taobaonow, alles via Dealperfect, via Rachel (Assistente van Jack).
pi_70176519
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack

en wat denken jullie van de kwaliteit van

<achterlijk lange link>

ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane
In dat geval kan ik je de schoenenreus adviseren want de garantie dat je er een half jaar op kan lopen EN geen gedonder krijgt met de douane is onmogelijk.

Bij de schoenenreus krijg je zeker geen gedonder met de douane en als ze binnen een half jaar stuk gaan kan je in ieder geval daar nog klagen (denk niet dat het iets helpt, maar ja)

(gewoon weer een ordinaire TVP)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:51:09 #14
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70176785
Eergisteren pakketje van focalprice besteld en vandaag al op de post, dat is nog eens snel
(AceKard voor nds)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:52:10 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70176822
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef mtchel112 het volgende:
joene94, hoe heb jij van taobaonow besteld? via jack ofzo, sorry ben nog vrij nieuw in taobaonow en zoek nog een handige manier lieft via jack

en wat denken jullie van de kwaliteit van

http://item.taobao.com/auction/item_detail--.jhtml?taomi=8aR2LQR6GJPeMV1c%2FagY58nSJiCrrg0NEFLx9cTB1bwBSg%2FUFLyicL3bj7j8bG3bKr1uvGVOVNn2Cu7i6ohC8i3cUJqGUJi3JoAXIJey1QabNkWHGEdgtJVhP1APrUeB8b2Fg4cVjrWwZ2dcCPpveIQMxyO%2Fdju4d3ORo%2F9GdsZSGQ0B%2F9jhdYYdvlu7lwwaGZzQ2zezz8CW1Kvz4HjKTlxcQUOVyMHfTvVH&ref=http%3A%2F%2Fsearch8.taobao.com%2Fbrowse%2F0%2Fn-g%2Cnvwv6mjsgy3dknjwg5ptaxzq----------------------0-----------------g%2Cnzuwwzjamfuxeidnmf4ca33omu----------------40--commend-0-all-0.htm%3Fat_topsearch%3D1

ik vind ze wel mooi, alleen ik koop ze pas als ik zeker weet dat ze minstens een half jaartje meegaan en ik geen gedonder krijg met douane
kwaliteit van die nepschoenen is echt ruk.. plastic zool ipv rubber waar je poten van gaan meuren en stiksels die na 2 dagen loslaten... zonde van je geld.. spaar dan maar ff door en koop echte.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70177082
nja ieder zijn smaak daar wil ik ook verder niet op in

als douane alleen het vernietigt AKA meenemen voor de kids vind ik het niet erg, zolang ik er verder geen gezeur mee krijgt. Mn maat had ook neppe paar airmax zaten opzich wel oke, dus ik moet nog even denken wie weet roll ik binnekort op fake airmax

en sorry voor tvp oid, ben nieuw hier moet alles noge en beetje leren
pi_70177122
tvp
pi_70177186
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Nu niet meer, kijk maar eens hier.
Heb er zelf een hier van besteld. Een Deep Blue XL, ben zeer benieuwd.
Nog wel eventjes foto's van maken voor ons he
pi_70177191
Mijn Hdmi kabel trouwens gecanceld gister ; en een andere besteld ; geld bij betaald ..

als goed is vandaag nog verzonden !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70177206
Doublepost
pi_70177238
Je maakt er meteen een triple van
pi_70177239
Wil ik iets bestellen, krijg ik van Paypal te horen dat mijn account is geblokkeerd in verband met verdenking van fraude.
pi_70177250
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Zat wel in die richting te denken

Zijn de levertijden van DX de laatste maanden nog veranderd trouwens? Ik moet mijn bestelling van gister eigenlijk binnen 2 weken binnen hebben
Ik geef geen garanties natuurlijk, maar de afgelopen drie weken heb ik drie pakketjes besteld, en ze zijn allen binnen 2 weken geleverd, misschien dat ze het door de ddos’en wat minder druk hadden?
pi_70177347
Weten jullie welke e-commerce systemen Dealextreme en Focalprice gebruiken?
DX
pi_70177445
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24913

DX gaat nu ook neppe Sennheiser CX 300 verkopen
DX
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:42:05 #26
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70178577
En ja hoor, ook mijn bestelling van 15 mei is binnengekomen
Het vliegtuig heeft misschien een rondreisje gemaakt
Het is dus dat wielershirt van Silence-Lotto, en de kwaliteit valt zeker niet tegen! Hij past ook goed
Als iemand foto's/vragen ofzo heeft mag je ze gerust stellen

Wel jammer dat Rabobank er nog niet op staat.... Ik ga weer effe wat wielrenshirt-verkopers contacteren, het Saxo Bank-shirt is immers ook gelukt
pi_70179307
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En ja hoor, ook mijn bestelling van 15 mei is binnengekomen
Het vliegtuig heeft misschien een rondreisje gemaakt
Het is dus dat wielershirt van Silence-Lotto, en de kwaliteit valt zeker niet tegen! Hij past ook goed
Als iemand foto's/vragen ofzo heeft mag je ze gerust stellen

Wel jammer dat Rabobank er nog niet op staat.... Ik ga weer effe wat wielrenshirt-verkopers contacteren, het Saxo Bank-shirt is immers ook gelukt
Ik heb vandaag ook mijn bestelling van 18 mei binnen gekregen, volgens mij heeft dat vliegtuig inderdaad ff een rondje gemaakt ofzo
pi_70179566
Hier dus ook eentje van 9 mei, 15 mei en 18 mei.
pi_70179932
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Kans dat de doane deze tegenhoud is klein, maar als puntje bij paaltje komt;als ze ze vinden heb je gedonder.

gedonder = brief in je bus met de vraag of je dit wil laten vernietigen of een rechtzaak wil.

P.s. Lelijk!!
Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:44:59 #30
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70180385
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef FizeR het volgende:

[..]

Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?
Wat denk je zelf?
Laat ik het dan maar even uitspellen: een namaak versie van een merk is inderdaad illegaal.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70181078
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Joene94 het volgende:
Hier dus ook eentje van 9 mei, 15 mei en 18 mei.
Zo te zien gaat Jack weer wat geld retour krijgen van diverse mensen vanwege de "niet aangekomen" pakketjes van 15 mei
pi_70181390
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef FizeR het volgende:

[..]

Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?
Kleding uit China = Nep/Namaak.
Nep/Namaak = Illegaal.
pi_70181718
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:

[..]

Zo te zien gaat Jack weer wat geld retour krijgen van diverse mensen vanwege de "niet aangekomen" pakketjes van 15 mei
Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..

Ik weet bijna wel zeker dat er mensen die nu nog een pakketje hebben gekregen, en geld retour hebben gehad .. zeggen dat ze nog steeds niks hebben ontvangen...
pi_70182456
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..

Ik weet bijna wel zeker dat er mensen die nu nog een pakketje hebben gekregen, en geld retour hebben gehad .. zeggen dat ze nog steeds niks hebben ontvangen...
Het is nu wel duidelijk dat de container in Nederland is aangekomen. Nu heeft iedereen het dus ontvangen inderdaad.
Jack kan dus aan iedereen gewoon het geld terug gaan vragen.


Ik heb overigens een Nederlands elftal-shirt ontvangen (niet van 15 mei).
http://www.taobao.com/view_image.php?pic=Wx0GGlFDXA1VUwMEWx0SCwkNGRFcVxxQW1UcCxMFRBkDCFdVV1cRRhpSRDhHBEJrUWtQanYoMy85DSs0YGsCA0ZRQlJFBgYV&title=usnAvNb3s6HX48fyt%2F4vusnAvNfjx%2FK3%2FqOo09DNr9ewxbajqQ%3D%3D&version=2&c=OTkxNzRjMjNlOGNhMTA1MzIyZjI1MDY1NDlmZWJlODg%3D

Niet helemaal hetzelfde als op het plaatje. Op het broekje zit dat Nederlandse vlaggetje niet. Ook is het Nike-logo (wat op de foto niet te zien is) zwart ipv. oranje .

En dan zit er op het shirt ook nog eens op de rechtermouw het logo van EK2008:

Dat zit er bij het officiële shirt toch niet op?

Oja, de Nike-logo's zitten er op gedrukt ipv. geborduurd
De KNVB-logo's zijn wel gewoon goed.


Er zijn zeker betere shirts te vinden op TaoBao.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:03:56 #35
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70182788
Haha, ik ben ook weer gegrepen door de koopziekte op DX en focalprice. Zonnet nog even het volgende besteld:
- IR filter
- ND8 filter
- Gorillapod voor op vakantie

Ik ben benieuwd wat de kwaliteit is van die el cheapo filters
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70183503
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen van 23 mei
Hoop dus morgen anders maandag
pi_70183798
Mwhehehe zelfs mijn moeder is aan het shoppen geslagen op DP en TAobao
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70183918
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..

Ik weet bijna wel zeker dat er mensen die nu nog een pakketje hebben gekregen, en geld retour hebben gehad .. zeggen dat ze nog steeds niks hebben ontvangen...
Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.

Domme retard
pi_70184127
pakketje van 15 mei is binnen
pi_70184442
Vandaag die hetelucht lampionnen ontvangen van DP, werken erg goed .
Geen referral hier.
pi_70184491
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.

Domme retard
Hij maakt toch ook onderscheid tussen 2 groepen retard, mensen die het wel terug zullen geven, en mensen die het niet doen.
Geen referral hier.
pi_70185149
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.

Domme retard
Ik zeg toch niet voor niets dat er ; vast wel mensen zijn die niet zo eerlijk zijn om geen geld terug te geven etc.

quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hij maakt toch ook onderscheid tussen 2 groepen retard, mensen die het wel terug zullen geven, en mensen die het niet doen.
teminste iemand die nog leest ! ( ik zou bijna zeggen +1 )
  zaterdag 20 juni 2009 @ 00:16:18 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70185255
DP geeft nu ook de prijs in ¤ aan
pi_70185489
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef Erasmo het volgende:
DP geeft nu ook de prijs in ¤ aan
owhjaa waar dan ?

ik had al een addon voor firefox om het te laten zien, deze even uitgeschakeld nu ..

maar nergens zie ik een prijs in ¤ alleen in dollar ..
pi_70185500
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En ja hoor, ook mijn bestelling van 15 mei is binnengekomen
Het vliegtuig heeft misschien een rondreisje gemaakt
Het is dus dat wielershirt van Silence-Lotto, en de kwaliteit valt zeker niet tegen! Hij past ook goed
Als iemand foto's/vragen ofzo heeft mag je ze gerust stellen

Wel jammer dat Rabobank er nog niet op staat.... Ik ga weer effe wat wielrenshirt-verkopers contacteren, het Saxo Bank-shirt is immers ook gelukt
Welke maat had je besteld en hoe lang ben je?
Denk dat ik ook maar een setje ga bestellen .
pi_70185646
Mijn G-star shirt binnen gekregen, wel mooi ding. Maar hij zit me net wat te strak haha
Kan er vast wel iemand anders blij mee maken

Ook die Four Seasons Star projection lamp binnengekregen, ff kijken hoe dat ding in elkaar moet

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 00:40:20 ]
pi_70186369
die 14500 3,7V penlite accu's zijn echt te grappig om in een elektrische vliegenmepper te doen. ik heb er nog geen wespen mee gepakt, maar vliegen en muggen exploderen keihard bij de eerste aanraking. met normale penlites lukt dat alleen maar af en toe als je lang op het knopje blijft drukken.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19771
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:13:36 #48
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70186497
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn G-star shirt binnen gekregen, wel mooi ding. Maar hij zit me net wat te strak haha
Kan er vast wel iemand anders blij mee maken

Ook die Four Seasons Star projection lamp binnengekregen, ff kijken hoe dat ding in elkaar moet
Best een geniaal ding om als cadeau te geven ofzo! Ben benieuwd hoe die bevalt en of je deze überhaupt in elkaar kan krijgen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:26:40 #49
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70186733
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef F04 het volgende:
Wil ik iets bestellen, krijg ik van Paypal te horen dat mijn account is geblokkeerd in verband met verdenking van fraude.
ah, jij ook al?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70186759
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:13 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Best een geniaal ding om als cadeau te geven ofzo! Ben benieuwd hoe die bevalt en of je deze überhaupt in elkaar kan krijgen
Inderdaad, als ik hem in elkaar heb dan post ik hem wel. Lekker allemaal chinese uitleg hoe dat ding in elkaar te krijgen

Ook die wekker van DealExtreme binnen gekregen,

Wel grappig


Maar ik snap niet waarom de knoppen etc onder zitten, niet logisch?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 01:29:09 ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:28:17 #51
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70186765
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef SanderXX0X het volgende:
Weten jullie welke e-commerce systemen Dealextreme en Focalprice gebruiken?
custom. door hun eigen programmeurs ontwikkeld dus
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70186805
zijn er nog ergens neppe gillette fusion mesjes te koop?
pi_70186870
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:30 schreef erikkll het volgende:
zijn er nog ergens neppe gillette fusion mesjes te koop?
Waarom zou je die willen, ze zijn zo bot als de tyfus...
pi_70186972
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waarom zou je die willen, ze zijn zo bot als de tyfus...
Ik vind het een poging waard. In NL kosten die mesjes ¤16,- en ik vind ze lang niet altijd even scherp. Daarom!
pi_70187104
Ben van plan om ook een paar schoenen van TaoBao te bestellen via Rachel.
Kreeg laatst een of andere formule van Jack om de prijzen van taobao om te rekenen naar euro incl. verzendskosten enzo, weet iemand die toevallig?

[ Bericht 0% gewijzigd door BerryBoterham op 20-06-2009 01:51:07 (Had Jack met een kleine letter geschreven :$) ]
pi_70187154
De calculator!

Trouwens vandaag ook de chineese thee binnengekregen, ben benieuwd als me ma het lekker vind

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 01:54:58 ]
pi_70187319
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn G-star shirt binnen gekregen, wel mooi ding. Maar hij zit me net wat te strak haha
Kan er vast wel iemand anders blij mee maken

Ook die Four Seasons Star projection lamp binnengekregen, ff kijken hoe dat ding in elkaar moet
Die lamp ziet er vet uit, maak es paar foto's als ie in elkar zit!
pi_70187339
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De calculator!

-knip-
Wat ben je ook een lieve knul :$
pi_70187369
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:11 schreef Byte het volgende:

[..]

Die lamp ziet er vet uit, maak es paar foto's als ie in elkar zit!
Aan het einde volg ik de handleiding totaal niet meer, ik moet wat dingen aan elkaar plakken ofzo
Nog even kijken hoe ik t ga doen

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 02:37:24 ]
pi_70187372
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:13 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Wat ben je ook een lieve knul :$
Zie volgende keer OP
  zaterdag 20 juni 2009 @ 08:56:08 #61
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70188308
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Joene94 het volgende:
Vandaag grote lading spullen binnen:

G-Star Shirt van DP, kleur wit met grijze letters. Prima shirt! Goede kwaliteit!
2 Shirts van Taobao voor klasgenoten, prima kwaliteit, foto's volgen.
1 Jurkje van Taobao voor klasgenoot, prachtig jurkje, ziet er prima uit voor de ¤6,- die ik er voor betaald heb, heeel tevreden mee. (Pakketje van de 18 mei, ze komen dus nog binnen!)
1 Bjorn borg boxer, ik had Paul Frank besteld maar ontving de playboyversie, ga ik dus denk ik nog ff voor mailen..
Verder nog een setje oortjes en 2x Mini Clip MP3 speler via eBay.
Ik hoopte dat ik van de 2 Mini Clip's het 3rd generatie model zou zijn (zoals die andere jongen al veel van had van Focalprice), maar heb dus de verkeerde ontvangen, wel jammer dus.

Verder over vandaag: hartstikke tevreden!
Worden je klasgenootjes niet boos dan want ik had voor iemand een R4 besteld gaat die de hele tijd vragen wanneer die aankomt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:48:06 #62
98259 mstr
Een jonge God!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:51:01 #63
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70189647
quote:
Volgens mij waren die vorig jaar nog goedkoper bij de Digros te krijgen, liep opeens half Leiden er mee ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind ze zo honds-lelijk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:52:10 #64
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70189663
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij waren die vorig jaar nog goedkoper bij de Digros te krijgen, liep opeens half Leiden er mee ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind ze zo honds-lelijk
Ze zijn ook écht lelijk ja
pi_70189888
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik vind het een poging waard. In NL kosten die mesjes ¤16,- en ik vind ze lang niet altijd even scherp. Daarom!
4pack power fusion: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21984
8pack power fusion: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
8pack fusion http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21985
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:20:15 #66
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70190163
quote:
En nogmaals: DOE HET NIET.
Ze zijn echt niet scherp.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:21:49 #67
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70190198
Kijk ik bij de All Star schoenen op DP staat er :
Product Features:
Brand new and high quality
Design for better life
Come with original case
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:23:00 #68
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70190223
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Kijk ik bij de All Star schoenen op DP staat er :
Product Features:
Brand new and high quality
Design for better life
Come with original case
Meteen maar 3 paar kopen dan
pi_70190274
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:56 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Worden je klasgenootjes niet boos dan want ik had voor iemand een R4 besteld gaat die de hele tijd vragen wanneer die aankomt
Gewoon aangeven dat goedkope dingen vanuit China lang duren met verzenden. En ik heb geen boze klasgenootjes gehad verder, ze hadden gelukkig nog het geduld om zo lang te wachten.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:25:45 #70
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70190279
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef mstr het volgende:

[..]

Meteen maar 3 paar kopen dan
Misschien wat voor oude mensen?
pi_70190290
er was hier iemand die zon g-star shirt had besteld, iemand foto's ervan op DP ziet het er maar raar uit rare hoeken erin enzo

heb gister http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22023 besteld, in geel maat M ik maak foto's alstie binnen is!

iemand nog tips wat ik kan kopen op taobaonow? nike air max zie ik wel zitten andere raden dat weer af
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:26:49 #72
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70190295
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:25 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Misschien wat voor oude mensen?
Of voor iedereen waarbij het leven niet helemaal lekker loopt.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:27:41 #73
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70190312
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef mtchel112 het volgende:
er was hier iemand die zon g-star shirt had besteld, iemand foto's ervan op DP ziet het er maar raar uit rare hoeken erin enzo

heb gister http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22023 besteld, in geel maat M ik maak foto's alstie binnen is!

iemand nog tips wat ik via Jack kopen op taobaonow? nike air max zie ik wel zitten andere raden dat weer af
pi_70190370
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef mstr het volgende:

[..]

En nogmaals: DOE HET NIET.
Ze zijn echt niet scherp.
En om het nog even extra kracht bij te zetten: doe het niet
Niet scherp = au!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_70190418
magischmannetje zou je zo lief willen zijn om een foto te maken van dat GS shirt (A)
ziet er wel leuk uit alleen al die rare hoeken op DP pagina ziet er raar uit, maar mischien komt het wel omdat het lang in de verpakking zat oid?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:34:55 #76
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70190460
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:30 schreef erikkll het volgende:
zijn er nog ergens neppe gillette fusion mesjes te koop?
Waarom zou je neppe gillette fusion mesjes kopen? Je scheert je nu toch ook niet met wegwerp low budget mesjes?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:39:12 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70190540
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef mtchel112 het volgende:
magischmannetje zou je zo lief willen zijn om een foto te maken van dat GS shirt (A)
ziet er wel leuk uit alleen al die rare hoeken op DP pagina ziet er raar uit, maar mischien komt het wel omdat het lang in de verpakking zat oid?
Ik heb dat shirt niet..
pi_70190570
o srry, ff denk foutje, jij had van joene94 gequote:P sorry maat nog vroeg om helder te denken :p
pi_70190644
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef mtchel112 het volgende:
magischmannetje zou je zo lief willen zijn om een foto te maken van dat GS shirt (A)
ziet er wel leuk uit alleen al die rare hoeken op DP pagina ziet er raar uit, maar mischien komt het wel omdat het lang in de verpakking zat oid?
Ik heb gister de GS shirt binnengekregen:

Het is maatje XL, maar hij is me helaas te klein



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 11:46:17 ]
pi_70190788
Vandaag mij iPod In ear oortjes van Jack binnengekregen.

Viel me tegen, aangezien er alleen een microfoon op zit, en niet de remote.
Ook hoor ik gekraak als er geen muziek afgespeelt wordt.

Het geluid is wel echt goed. Goede bass etc.

Lijkt heel erg op de originele, qua doos en boekjes.
DX
pi_70190809
Iemand hier toevallig die chinees kan lezen ?
Hier die handleiding van die Four Seasons Star projection lamp , maar ik kom niet verder
pi_70190871
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:40 schreef mtchel112 het volgende:
o srry, ff denk foutje, jij had van joene94 gequote:P sorry maat nog vroeg om helder te denken :p
Sorry dat de foto's wat onduidelijk zijn, maar zo komen ze direct uit de verpakking:



Mijn andere G-Star heb ik 1 keertje gewassen en daarna aangetrokken, die zit verder perfect en mouwen kloppen ook gewoon goed.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:58:34 #83
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70190878
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand hier toevallig die chinees kan lezen ?
Hier die handleiding van die Four Seasons Star projection lamp , maar ik kom niet verder
In die handleiding staat ongeveer dit denk ik:
Lampje op zo'n standaard en dan die bol maken en erop zetten.
pi_70190916
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:58 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

In die handleiding staat ongeveer dit denk ik:
Lampje op zo'n standaard en dan die bol maken en erop zetten.


Maar hoe je die bol in elkaar krijgt dat is vraag 2
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:13:08 #85
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70191211
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
02377 Soft Pouch for NDS Lite with Matching Strap
02724 Super Mini TV Universal Remote Controller Keychain
08605 Air Inflated Neck Cushion Sleeping Pillow (Assorted Color)
08654 Sleeping Eye-Shade for Travellers

dx doet het weer, gelijk maar wat rommel besteld

edit: tweede pakje vergeten
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
06941 USB Powered Cooling Fan
17803 Water Bottle Mounting Carabiner Snaphook Clips (2-Pack)
21740 JIM BEAM Pattern Steel Jet Torch Butane Lighter
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:14:32 #86
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_70192725
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



Maar hoe je die bol in elkaar krijgt dat is vraag 2
omg, begin er niet aan!!!! gooi m weg nu het nog kan!!
had dezelfde gekocht, een middag aan het klooien geweest, trots als een pauw toen ik m in elkaar had, en na een half uur begonnen de eerste verbindingen los te laten, 1 dag later lag ie uit elkaar op de kast, uiteindelijk erg duur, 10 euro voor 2 fietslampjes
pi_70192857
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

omg, begin er niet aan!!!! gooi m weg nu het nog kan!!
had dezelfde gekocht, een middag aan het klooien geweest, trots als een pauw toen ik m in elkaar had, en na een half uur begonnen de eerste verbindingen los te laten, 1 dag later lag ie uit elkaar op de kast, uiteindelijk erg duur, 10 euro voor 2 fietslampjes


Op alles zit zo'n velletje op, die moet ik er allemaal af halen?
En dan gewoon lettertje bij lettertje ?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2009 13:24:11 ]
pi_70192937
quote:
Heb ook die mesjes, als je het mij vraagt zijn ze prima, althans ik lig nog niet open

edit, deze waren het:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:24:08 #89
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_70192959
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



Op alles zit zo'n velletje op, die moet ik er allemaal af halen?
ehh dat stickervel zit dubbelzijdig plakbandjes op, succes met die in eerste instantie van het velletje af te krijgen lol

dan plak je je stickers op

A C L K J I H G F E en D

plak de A's op elkaar

dan een sticker op B M N O P en Q plak de b's op elkaar
en het dakje leg je de corresponderende nummers op elkaar

klaar
pi_70193008
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

ehh dat stickervel zit dubbelzijdig plakbandjes op, succes met die in eerste instantie van het velletje af te krijgen lol

dan plak je je stickers op

A C L K J I H G F E en D

plak de A's op elkaar

dan een sticker op B M N O P en Q plak de b's op elkaar
en het dakje leg je de corresponderende nummers op elkaar

klaar
Dankjewel
Ik ga het maar is proberen dit weekend

Ik vroeg me al waarvoor dat vel met papier al was
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:27:54 #91
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_70193063
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dankjewel
Ik ga het maar is proberen dit weekend

Ik vroeg me al waarvoor dat vel met papier al was
succes met je "vel papier" haha ding is echt kut om in elkaar te zetten, en de grootste domper kom je zelf wel achter :p ik ben boodschappen doen

Good luck sir
pi_70193249
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef mstr het volgende:

[..]

En nogmaals: DOE HET NIET.
Ze zijn echt niet scherp.
woef
pi_70193344
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:35 schreef bbfakir het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
stel je niet aan, die dingen zijn prima, heb er nog geen schrammetje van gehad.
Do what you love, love what you do!
pi_70193347
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:23 schreef kree het volgende:

[..]

Heb ook die mesjes, als je het mij vraagt zijn ze prima, althans ik lig nog niet open

edit, deze waren het:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299
Dit zijn de Mach 3 maar de Fusion Power zijn gewoon slecht.
woef
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:42:49 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70193425
Net 8 Fusion mesjes voor 20,50 besteld.
De originele
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:46:11 #96
122997 zquing
Drama Junk
pi_70193487
Haal gewoon een safetyrazor(krabbertje)....... Mesjes kosten je dan iets van 25cent per stuk, kan je iedere keer een nieuw mesje gebruiken en 't scheert nog gladder ook
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_70193687
Ik had even een vraagje kan er iemand helpen met het zoeken naar een adidas jasje, ik krijg er zelf niet veel uit bij tabao en zo te zien zitten er hier experts bij



Het moet dus het vrouwen model zijn en het liefst roze/zwart of goud/zwart.

Ik hoop dat jullie wat kunnen vinden
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:55:17 #98
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70193707
Mijn R4 is binnen !
Precies in 2 weken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Killerwak het volgende:
Ik had even een vraagje kan er iemand helpen met het zoeken naar een adidas jasje, ik krijg er zelf niet veel uit bij tabao en zo te zien zitten er hier experts bij

[ afbeelding ]

Het moet dus het vrouwen model zijn en het liefst roze/zwart of goud/zwart.

Ik hoop dat jullie wat kunnen vinden
Naam ?
pi_70193873
Ik zou de naam niet weten, had zelf gezocht op adidas jacket en toen vond ik een versie zonder logo op de rug dus die was niet goed
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:15:39 #100
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70194180
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nog wel eventjes foto's van maken voor ons he
Zal ik zeker doen, 13 juni besteld alleen staat nog steeds op collecting products.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:56 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Worden je klasgenootjes niet boos dan want ik had voor iemand een R4 besteld gaat die de hele tijd vragen wanneer die aankomt
Klopt ja, die gaan al snel zeiken. Heb ik ook last van.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand hier toevallig die chinees kan lezen ?
Hier die handleiding van die Four Seasons Star projection lamp , maar ik kom niet verder

quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef Erasmo het volgende:
DP geeft nu ook de prijs in ¤ aan
Beter .
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:16:37 #101
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70195806
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Mijn R4 is binnen !
Hopen voor je dat ie niet doorbrand
pi_70196774
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



Maar hoe je die bol in elkaar krijgt dat is vraag 2

misschien moet je deel A op deel A plakken, en deel B op deel B, enzovoort

en misschien is het handig eerst de bol in elkaar te zetten en dan op de lamp te zetten

denk ik hoor...

bij mij zijn de stickers niet goed meer, want hij valt steeds uit elkaar... ik ga iets met die dingen doen dat hij niet meer op zo'n rare bol vast zit
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:12:08 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70197471
Jack heeft een paar leuke aanbiedingen nu
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:16:34 #104
122997 zquing
Drama Junk
pi_70197589
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef Erasmo het volgende:
Jack heeft een paar leuke aanbiedingen nu
zoals?
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:23:27 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70199114
Mijn chips maker is binnen

pi_70199184
Die euro prijzen van Jack komen niet helemaal overeen met die uit de valuta calculatoren. Blijf je wel gewoon in dollars betalen, of betaal je nu automatisch direct in euro's?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:28:52 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70199235
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:23 schreef Patrickovic het volgende:
Mijn chips maker is binnen

[ afbeelding ]
Leuk ding, let alleen wel op met dat snijdertje, het heeft me een vingertop gekost
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:33:06 #109
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_70199338
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waarom zou je die willen, ze zijn zo bot als de tyfus...
Ik vind ze prima
Don't let my username fool you...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:37:13 #110
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70199454
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 15:16 schreef e-wok het volgende:

[..]

Hopen voor je dat ie niet doorbrand
Ik zeg gewoon dat als die kapot gaat dat die een nieuwe kan krijgen
Dan doe ik wel een edge of AceCard
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:42:38 #111
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70199603
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat als die kapot gaat dat die een nieuwe kan krijgen
Dan doe ik wel een edge of AceCard
Hij bedoelde: Het is te hopen dat de DS niet doorbrand.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:48:54 #112
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_70199761
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4723

Kwam gister na 3 weken wachten binnen
Was gister meteen kapot

Niet de schuld van DX maar van mijn lompe neef.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:54:10 #113
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70199878
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:48 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4723

Kwam gister na 3 weken wachten binnen
Was gister meteen kapot

Niet de schuld van DX maar van mijn lompe neef.
Een kabel kapot gemaakt?
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat als die kapot gaat dat die een nieuwe kan krijgen
Dan doe ik wel een edge of AceCard
Edge DS: ¤10,-
New DS Lite: ¤129,95
DS catching fire: Priceless.

[ Bericht 0% gewijzigd door Granaatappel op 20-06-2009 17:59:28 ]
pi_70199988
ik zal straks ff een foto maken van DP bb boxer en een real one (maat M), je moet die echt niet kopen behalve als je heel klein en mager bent! ik ben 1,81 en hij was veel te klein je had me moeten zien

btw bedankt voor de pics van g-star shirt! ziet er wel mooi uit
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:00:13 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70200015
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Een kabel kapot gemaakt?
[..]

Edge DS: ¤10,-
New DS Lite: ¤129,95
DS catching fire: Priceless.
Een kabel van ¤2 zal wel niet zoveel voorstellen denk ik
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:01:41 #116
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70200050
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
ik zal straks ff een foto maken van DP bb boxer en een real one (maat M), je moet die echt niet kopen behalve als je heel klein en mager bent! ik ben 1,81 en hij was veel te klein je had me moeten zien

btw bedankt voor de pics van g-star shirt! ziet er wel mooi uit
CK Boxers zijn trouwens wel top!
Deze bedoel ik: http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22113
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Een kabel van ¤2 zal wel niet zoveel voorstellen denk ik
Ik bedoelde meer: Hoe krijg je een kabel kapot zonder dat ding expres kapot te knippen.
pi_70200109
heb jij die?
is het een beetje normaal model? mn moeder zei n keer dat een CK boxer model gay was (als ze iets laat zien en ik vind t niet leuk zeg ik altijd das voor gays)

met normaal bedoel ik gwn, beetje BB achtig model? dan wil ik wel is n gokje wagen
pi_70200141
Hallo

Ik heb iets besteld van DX maar ik heb verkeerde postcode gegeven , alles is goed ingevuld behalve de postcode. Het is al verstuurd, wat kan ik het beste doen ff bellen naar Air mail??

Alvast bedankt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:06:12 #119
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70200154
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef Patapon2 het volgende:
Hallo

Ik heb iets besteld van DX maar ik heb verkeerde postcode gegeven , alles is goed ingevuld behalve de postcode. Het is al verstuurd, wat kan ik het beste doen ff bellen naar Air mail??

Alvast bedankt
Nee.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:16:29 #120
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70200372
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mtchel112 het volgende:
heb jij die?
is het een beetje normaal model? mn moeder zei n keer dat een CK boxer model gay was (als ze iets laat zien en ik vind t niet leuk zeg ik altijd das voor gays)

met normaal bedoel ik gwn, beetje BB achtig model? dan wil ik wel is n gokje wagen
Normaal model, dat wel.
Ik heb wel het idee dat na een paar keer wassen/dragen dat de elastiek een beetje losser wordt en dus niet meer zo strak zit (zoals bij de BB's). BB's blijven altijd strak zitten, maar dit is dunne katoenen stof.
Beetje vergelijkbaar met de Hema boxers, als je die wel eens hebt gehad.
pi_70200400
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12329 Binnengekregen, helemaal ruk. Zien er mooi uit, maar werken dus niet. Gister geprobeerd, kreeg geen enkel flesje open D:!
pi_70200520
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef WLproxy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12329 Binnengekregen, helemaal ruk. Zien er mooi uit, maar werken dus niet. Gister geprobeerd, kreeg geen enkel flesje open D:!
Misschien doe je het verkeerd. Weet het haast wel zeker eigenlijk.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:23:23 #123
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70200542
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef WLproxy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12329 Binnengekregen, helemaal ruk. Zien er mooi uit, maar werken dus niet. Gister geprobeerd, kreeg geen enkel flesje open D:!
Dat ligt gewoon aan jou
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:27:00 #124
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70200628
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Granaatappel het volgende:

Edge DS: ¤10,-
New DS Lite: ¤129,95
DS catching fire: Priceless.
Hoe groot schat je de kans dat die kapot gaat?

Op FP hebben ze van de sound activate dingen lopen ze op batterijen (anders was het wel leuk voor in m'n kamer ofzo...

[ Bericht 19% gewijzigd door MagischMannetje op 20-06-2009 18:32:45 ]
pi_70201119
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Hoe groot schat je de kans dat die kapot gaat?

Op FP hebben ze van de sound activate dingen lopen ze op batterijen (anders was het wel leuk voor in m'n kamer ofzo...
Die kans is vrij groot
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:44:50 #126
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_70201159
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Granaatappel het volgende:

Ik bedoelde meer: Hoe krijg je een kabel kapot zonder dat ding expres kapot te knippen.
Ik heb geen idee mijn broertje zegt dat die kabel in de tv zat hij terug kwam en het geluidsdingetje van de kabel in tweeën was.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:00:23 #127
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70201584
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Die kans is vrij groot
Het is voor een vriend dus...
bedoel je het nou als geintje of echt
pi_70201725
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef WLproxy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12329 Binnengekregen, helemaal ruk. Zien er mooi uit, maar werken dus niet. Gister geprobeerd, kreeg geen enkel flesje open D:!
Als ik zelfs met een scherpe zakdoek een flesje openkrijg zou het met zo'n ding ook geen probleem moeten zijn lijkt me?

@Magischmannetje.
Hij meent het.
kei lief.
pi_70201769
Op die manier lukt het mij ook wel met dit ding, maar op de manier waarop het moet (dus met het haar van deze dame) lukt het niet. En ik was niet de enige die het niet lukte, alle andere waaraan ik het had gevraagd lukte het ook niet :p.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:36:00 #130
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70202686
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Lolque het volgende:

[..]


@Magischmannetje.
Hij meent het.
Zou ik hem dan nog wel weg kunnen geven? (volgens mij is het geen neppe hoor alles is hetzelfde) en bij sidder (verkoper van DS flash kaarten) hebben ze hem ook nog wel.
pi_70202917
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het is voor een vriend dus...
bedoel je het nou als geintje of echt
Ik meen het serieus, ik heb veel verhalen gehoord dat ze doorbranden, ik zou als ik jou was voor een DSTT kaartje gaan!
pi_70202932
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Zou ik hem dan nog wel weg kunnen geven? (volgens mij is het geen neppe hoor alles is hetzelfde) en bij sidder (verkoper van DS flash kaarten) hebben ze hem ook nog wel.
De originele maker is gestopt dus alles wat je nu nog kan kopen = NEP
pi_70204552
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef Patapon2 het volgende:
Hallo

Ik heb iets besteld van DX maar ik heb verkeerde postcode gegeven , alles is goed ingevuld behalve de postcode. Het is al verstuurd, wat kan ik het beste doen ff bellen naar Air mail??

Alvast bedankt
Whahaha, kun jij chinees. En denk je dat ze in het vliegtuig naar je pakje gaan zoeken om de postcode te veranderen?
pi_70205283
navond,

Heeft iemand ervaringen met het bestellen van dingen die helemaal niet mogen in nederland, zoals tasers/pepperspray?

Ik vroeg me af of dat soort spul aan komt en hoe er wordt gecontroleerd.

bijvoorbeeld hier

http://www.security-disco(...)vCmZsCFZeD3god4XUsoA

of hier

http://www.trendwarenhand(...)DCmZsCFRIM3god0lbHpg

hier anders

http://www.pepper-spray-shop.eu/
pi_70205418
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef robodorK het volgende:
navond,

Heeft iemand ervaringen met het bestellen van dingen die helemaal niet mogen in nederland, zoals tasers/pepperspray?

Ik vroeg me af of dat soort spul aan komt en hoe er wordt gecontroleerd.

bijvoorbeeld hier

http://www.security-disco(...)vCmZsCFZeD3god4XUsoA

of hier

http://www.trendwarenhand(...)DCmZsCFRIM3god0lbHpg


hier anders

http://www.pepper-spray-shop.eu/


Een vriend van me heeft wel een keer pepperspray gehaald
kwam wel gewoon door de douane enzo
ik raad je wel één ding aan: ga het niet in openbare ruimtes rond spuiten (zoals school.....)
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:57:35 #136
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70205465
Hier foto's van mijn Silence-Lotto shirt..
Ik heb er maar een .rar van gemaakt, geen zin om 10 foto's steeds apart te uploaden
pi_70205667
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft wel een keer pepperspray gehaald
kwam wel gewoon door de douane enzo
ik raad je wel één ding aan: ga het niet in openbare ruimtes rond spuiten (zoals school.....)
Nee, ik weet t.

Douane tussen Duitsland en Nederland kun je niet echt Douane noemen. Maar wordt post hier op gecontroleerd zat ik me af te vragen. Is er kans dat ze het achterhalen en moeilijk gaan doen? Alleen innemen vind ik niet erg, mij aanpakken wel.
Als ik er nu over nadenk lijkt het mij heel erg sterk dat OM er werk van maakt wanneer mensen dit bestellen.
Ik denk ook niet dat ze de post hierop controleren, maar het zou helpen als iemand hier meer van weet.
pi_70205731
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:04 schreef robodorK het volgende:

[..]

Nee, ik weet t.

Douane tussen Duitsland en Nederland kun je niet echt Douane noemen. Maar wordt post hier op gecontroleerd zat ik me af te vragen. Is er kans dat ze het achterhalen en moeilijk gaan doen. Alleen innemen vind ik niet erg, mij aanpakken wel.
Als ik er nu over nadenk lijkt het mij heel erg sterk dat OM er werk van maakt wanneer mensen dit bestellen.
Ik denk ook niet dat ze de post hierop controleren, maar het zou helpen als iemand hier meer van weet.
Pakketjes in Nederland worden niet echt grondig geinspecteerd.
Voornamelijk alleen grotere of verdachte pakketjes.
Ik heb al meerdere keren minder legale dingen besteld en het is nog altijd aangekomen.

Maar als het wél word gevonden, kan het nog wel eens een staartje hebben.
kei lief.
pi_70206226
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:04 schreef robodorK het volgende:

[..]

Nee, ik weet t.

Douane tussen Duitsland en Nederland kun je niet echt Douane noemen. Maar wordt post hier op gecontroleerd zat ik me af te vragen. Is er kans dat ze het achterhalen en moeilijk gaan doen? Alleen innemen vind ik niet erg, mij aanpakken wel.
Als ik er nu over nadenk lijkt het mij heel erg sterk dat OM er werk van maakt wanneer mensen dit bestellen.
Ik denk ook niet dat ze de post hierop controleren, maar het zou helpen als iemand hier meer van weet.
volgens mij wordt post binnen schengen landen helemaal niet door de douane gecontroleerd. heb vroeger bij UPS gewerkt, en alleen pakjes naar buiten europa werden door de douane gecontroleerd. misschien doen ze wel steekproeven bij andere internationale pakjes, maar dan moet de pakkans wel miniem zijn.
pi_70206295
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21504

Heeft iemand deze? Ik vind hem er zo mooi uitzien en ik vraag me af of hij als nachtlamp oid geschikt is
pi_70206480
hm,

Ze kunnen moeilijk alles door rontgenapparaat rollen. Toch ben ik spichtig.

Ben bang dat die leipe duitsers het op het pakketje zetten en dat zo'n postfiguur het in de doos 'illegaal' gooit.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:42:34 #142
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70206862
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef Patapon2 het volgende:
ff bellen naar Air mail??

Alvast bedankt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70206872
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:24 schreef grizegrijn het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21504

Heeft iemand deze? Ik vind hem er zo mooi uitzien en ik vraag me af of hij als nachtlamp oid geschikt is

hij is free, dus waarom niet
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:00:49 #144
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70207338
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Hij bedoelde: Het is te hopen dat de DS niet doorbrand.
Inderdaad Had gelijk een acekard gekocht, zoals anderen ook zeiden...
(ik heb ook een r4ds_sdhc, er is niks mis mee maar heb voor de zekerheid ook een andere besteld. Heb deze kaart al een half jaar oid)
pi_70207552
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef robodorK het volgende:
hm,

Ze kunnen moeilijk alles door rontgenapparaat rollen. Toch ben ik spichtig.

Ben bang dat die leipe duitsers het op het pakketje zetten en dat zo'n postfiguur het in de doos 'illegaal' gooit.
Ach, de boete voor pepperspray is ¤ 200 per busje (richtlijn justitie) plus uiteraard een strafblad voor verboden wapenbezit, categorie II wapen.

Mocht je ooit een baantje willen hebben waarbij ze een verklaring omtrent het gedrag vragen, dus waarbij ze je bij justitie natrekken..... baantje

Dus vraag jezelf af wat wil ik ermee en wat heb ik er voor over, een beetje patsen en een leuke toekomst verspelen, suc6.

Het risico dat het pakketje uit Duitsland onderschept wordt is natuurlijk 0,0 en een heel klein beetje
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:10:41 #146
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70207600
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef MagischMannetje het volgende:
en bij sidder (verkoper van DS flash kaarten) hebben ze hem ook nog wel.
Die winkels die ds kaarten verkopen importeren ze en verkopen ze met minstens 300% winst. Ik kan het met google zo gauw allemaal niet vinden, maar kijk eens in dit topic:
[DS] Flashcards #3
[DS] Flashcards #4
Lees deel 3 ff door, staat veel informatie. En stel dan je vraag in deel 4 mocht je die hebben...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:57:56 #147
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70208754
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Ik meen het serieus, ik heb veel verhalen gehoord dat ze doorbranden, ik zou als ik jou was voor een DSTT kaartje gaan!
Maar als dat gebeurd is dat ook relatief simpel te fixen, er brand alleen een zekering door. En ik las hier dat die kans van doorbranden ook bij de N5 groot zou zijn, maar ik en een aantal vrienden gebruiken em al ruim een jaar (vrij intensief) en zowel bij mij als mijn vrienden geen problemen. Dus de kans zal vast bestaan, maar of het werkelijk zo groot is... of ik heb mazzel, voor de zekerheid even afgeklopt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:00:41 #148
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70208837
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:24 schreef grizegrijn het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21504

Heeft iemand deze? Ik vind hem er zo mooi uitzien en ik vraag me af of hij als nachtlamp oid geschikt is
Mocht je em bestellen, laat je even weten hoe die bevalt Vind het inderdaad een tof lampje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  FOK!fotograaf zaterdag 20 juni 2009 @ 23:10:25 #149
145146 Andyy
pi_70209094
Ik ben een paar delen niet geweest, heeft iemand me gemist?
pi_70209154
Nope.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70209172
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ach, de boete voor pepperspray is ¤ 200 per busje (richtlijn justitie) plus uiteraard een strafblad voor verboden wapenbezit, categorie II wapen.

Mocht je ooit een baantje willen hebben waarbij ze een verklaring omtrent het gedrag vragen, dus waarbij ze je bij justitie natrekken..... baantje

Dus vraag jezelf af wat wil ik ermee en wat heb ik er voor over, een beetje patsen en een leuke toekomst verspelen, suc6.

Het risico dat het pakketje uit Duitsland onderschept wordt is natuurlijk 0,0 en een heel klein beetje
mja idd.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:18:58 #152
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70209287





Vandaag binnengekomen was net pas thuis, laat er van de week een op
Pakje van FP met de Soundmagics liggen bij het postkantoor die kwamen gister al aan maar niet thuis
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70209671
@Hierboven, wtf is dat dan weer?
  FOK!fotograaf zaterdag 20 juni 2009 @ 23:39:00 #154
235287 Rowinvd
pi_70209758
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef Byte het volgende:
@Hierboven, wtf is dat dan weer?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21568
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:39:58 #155
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70209788
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:18 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vandaag binnengekomen was net pas thuis, laat er van de week een op
Pakje van FP met de Soundmagics liggen bij het postkantoor die kwamen gister al aan maar niet thuis
Vet! Wij wachten de UFO waarnemingen af.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:43:36 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70209871
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:18 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vandaag binnengekomen was net pas thuis, laat er van de week een op
Pakje van FP met de Soundmagics liggen bij het postkantoor die kwamen gister al aan maar niet thuis
Durf te resizen.
pi_70209882
quote:
Oh zo'n dingen, die zijn vet!
pi_70210176
ja ik heb die ook ben zelf een vuurwerkliefhebber en vind dit eigenlijk een soort van alternatief voor op een warme zomeravond
ik had laatst zo'n ding afgestoken en met wat mensen geprobeerd te achtervolgen op de fiets, maar ze gaan zeker 6km ver zelfs als je denkt dat het windstil is. ik heb niet precies bijgehouden hoe lang ze branden maar toch zeker 5 minuten zou ik zeggen
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:57:24 #159
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70210199
Waarschijnlijk gaat er morgen een de lucht in.
De kwaliteit is goed

PS: Ik heb me net geschoren met die DP Gilette dingen.
Conclusie: Ze kunnen er mee door, ze zijn inderdaad minder scherp dan die van Gilette zelf en scheert iets minder comfortabeler.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70210290
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Dionysiou het volgende:
Waarschijnlijk gaat er morgen een de lucht in.
De kwaliteit is goed

PS: Ik heb me net geschoren met die DP Gilette dingen.
Conclusie: Ze kunnen er mee door, ze zijn inderdaad minder scherp dan die van Gilette zelf en scheert iets minder comfortabeler.
Maak een paar foto's als je tijd over hebt, ben wel benieuwd
pi_70210728
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef area78 het volgende:
ja ik heb die ook ben zelf een vuurwerkliefhebber en vind dit eigenlijk een soort van alternatief voor op een warme zomeravond
ik had laatst zo'n ding afgestoken en met wat mensen geprobeerd te achtervolgen op de fiets, maar ze gaan zeker 6km ver zelfs als je denkt dat het windstil is. ik heb niet precies bijgehouden hoe lang ze branden maar toch zeker 5 minuten zou ik zeggen
Vanavond nog 1tje opgelaten, en 5 minuten zou goed kunnen.

Gaan inderdaad erg ver, en redelijk snel ook.
Geen referral hier.
pi_70210804
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Mocht je em bestellen, laat je even weten hoe die bevalt Vind het inderdaad een tof lampje
Is goed, ik zal morgen of zo wat informatie over die lamp vragen op DP en als dat goed klinkt, bestel ik hem denk ik
  zondag 21 juni 2009 @ 01:28:43 #163
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70211688
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Zou ik hem dan nog wel weg kunnen geven? (volgens mij is het geen neppe hoor alles is hetzelfde) en bij sidder (verkoper van DS flash kaarten) hebben ze hem ook nog wel.
Er worden geen echte meer gemaakt... en je zou toch moeten weten dat Chinezen érg goed zijn in namaken
Nee, maar even serieus... ALLES met R4-logo wat nu in de handel is (behalve sommige tweedehandsjes) is nep.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Een kabel kapot gemaakt?
[..]

Edge DS: ¤10,-
New DS Lite: ¤129,95
DS catching fire: Priceless.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar als dat gebeurd is dat ook relatief simpel te fixen, er brand alleen een zekering door. En ik las hier dat die kans van doorbranden ook bij de N5 groot zou zijn, maar ik en een aantal vrienden gebruiken em al ruim een jaar (vrij intensief) en zowel bij mij als mijn vrienden geen problemen. Dus de kans zal vast bestaan, maar of het werkelijk zo groot is... of ik heb mazzel, voor de zekerheid even afgeklopt
Lees GBATemp
Er zijn meerdere gevallen, vooral bij de N5, maar ook bij andere klonen. Trouwens een of ander zaakje hier op het winkelcentrum wat N5's verkoopt
In ieder geval wel voor een redelijke prijs... N5 + 4GB MicroSD + Aparte MicroSD reader voor 20 of 25 euro ofzo.

Hier kun je lezen WAAROM de N5 en andere klonen zo snel je DS kunnen laten kortsluiten:
http://www.metagames-eu.c(...)votre-ds-101129.html

Overigens kun je het wel repareren, maar een ijzerdraadje/koperdraadje is toch niet zo betrouwbaar als een zekering, en als je DS doorbrand door een N5 ben je hoe dan ook je garantie kwijt (niet-officiele toebehoren gebruikt enzo).

EDIT: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=85401
"I suggest returning it for a better flashcart. I heard of nothing but problems with it. Also if you blow a fuse in the Nintendo DS, they aren't easy to replace, well, near impossible. You have to replace the fuse with a piece of metal that joins the two contacts where the fuze originally was. Problem is, if you ever have a problem that the fuze would have prevented, it could fry your Nintendo DS instead."

Ik zou het niet proberen dus, en gewoon een andere vragen aan DealExtreme
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70211873
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:11 schreef Byte het volgende:

[..]

Die lamp ziet er vet uit, maak es paar foto's als ie in elkar zit!
Nou ik heb hem in elkaar, ik vind hem helaas niet super vel, maar dat kan ook zijn dat de batterijen bijna leeg zijn. Het ziet er wel grappig uit.

Alleen het plakwerk is kut, op sommige randjes zit het helaas niet echt netjes.
  zondag 21 juni 2009 @ 08:00:34 #165
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70214029
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef joepie91 het volgende:
Overigens kun je het wel repareren, maar een ijzerdraadje/koperdraadje is toch niet zo betrouwbaar als een zekering, en als je DS doorbrand door een N5 ben je hoe dan ook je garantie kwijt (niet-officiele toebehoren gebruikt enzo).

Ik zou het niet proberen dus, en gewoon een andere vragen aan DealExtreme
Mijn DS is zeker ouder dan 5 jaar, de enige investering die ik erin gedaan heb is een nieuwe behuizing en een hoesje. Dus garantie heb ik niet meer en het heeft mij hooguit 7 euro gekost. Hij doet het prima, dus ik waag de gok wel En anders heb ik een zeer technische vriend die het wel oplost
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 21 juni 2009 @ 09:53:48 #166
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70214582
Ik heb nu iemand op MSN en de nieuwe Rabobankshirtjes zullen begin juli beschikbaar zijn!
Ik zit nog te twijfelen om met Western Union te bestellen zodat ik hem meteen heb...

Ik liet hem 2 plaatjes zien, de oude en de nieuwe:
泡泡 zegt:
now one of my buyer order the first picture, so that is in the process
ik zegt:
but i need the last one
ik zegt:
the first one are already on taobao
泡泡 zegt:
oh, that's the problem
泡泡 zegt:
but if your order is over 30 suits, i will produce it for you only, the second one, after the first is ready
泡泡 zegt:
what do you think?

pff...
Geïnteresseerde in een Rabobank 2009-shirt?

Effe serieus, want als je nog mensen kent die het willen gaat hij ze maken

[ Bericht 36% gewijzigd door Mr.Houdoe op 21-06-2009 10:23:32 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 10:14:21 #167
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70214749
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Er worden geen echte meer gemaakt... en je zou toch moeten weten dat Chinezen érg goed zijn in namaken
Nee, maar even serieus... ALLES met R4-logo wat nu in de handel is (behalve sommige tweedehandsjes) is nep.
[..]


[..]

Lees GBATemp
Er zijn meerdere gevallen, vooral bij de N5, maar ook bij andere klonen. Trouwens een of ander zaakje hier op het winkelcentrum wat N5's verkoopt
In ieder geval wel voor een redelijke prijs... N5 + 4GB MicroSD + Aparte MicroSD reader voor 20 of 25 euro ofzo.

Hier kun je lezen WAAROM de N5 en andere klonen zo snel je DS kunnen laten kortsluiten:
http://www.metagames-eu.c(...)votre-ds-101129.html

Overigens kun je het wel repareren, maar een ijzerdraadje/koperdraadje is toch niet zo betrouwbaar als een zekering, en als je DS doorbrand door een N5 ben je hoe dan ook je garantie kwijt (niet-officiele toebehoren gebruikt enzo).

EDIT: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=85401
"I suggest returning it for a better flashcart. I heard of nothing but problems with it. Also if you blow a fuse in the Nintendo DS, they aren't easy to replace, well, near impossible. You have to replace the fuse with a piece of metal that joins the two contacts where the fuze originally was. Problem is, if you ever have a problem that the fuze would have prevented, it could fry your Nintendo DS instead."

Ik zou het niet proberen dus, en gewoon een andere vragen aan DealExtreme
Ten eerste ik heb een N5 nog nooit problemen mee gehad en ten tweede misschien gaat mijn vriend hem niet intensief gebruiken. Dus alles wat nu nog wordt verkocht zijn NEP? Heel veel mensen uit mijn buurt hebben zo'n kaartje heb nog nooit iemand horen klagen. Ten derde mijn neefje heeft een 'echte' van een NL webwinkel en alles is hetzelfde (ook al zijn ze goed in namaken er is dan altijd wat anders). Dus ik ga hem gewoon geven en anders kan je hem zo naar Nintendo opsturen. Ze kunnen toch niet bewijzen dat je een 'niet officieel toebehoren gebruikt'
pi_70214853
Goedenmorgen Schatjes

Welke zooi hebben we uit China naar Nederland gehaald voor de vaders?
Einde bericht
pi_70214913
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:14 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ten eerste ik heb een N5 nog nooit problemen mee gehad en ten tweede misschien gaat mijn vriend hem niet intensief gebruiken. Dus alles wat nu nog wordt verkocht zijn NEP? Heel veel mensen uit mijn buurt hebben zo'n kaartje heb nog nooit iemand horen klagen. Ten derde mijn neefje heeft een 'echte' van een NL webwinkel en alles is hetzelfde (ook al zijn ze goed in namaken er is dan altijd wat anders). Dus ik ga hem gewoon geven en anders kan je hem zo naar Nintendo opsturen. Ze kunnen toch niet bewijzen dat je een 'niet officieel toebehoren gebruikt'
Nogmaals alle kaartjes die nu nog nieuw worden verkocht zijn NEP want de orginele maker is er mee gestopt.

En jij denkt zeker dat ze dom zijn bij Nintendo ofzo? De enigste reden dat z'n fuse doorbrand is dat je z'n kaartje hebt gebruikt, hier is Nintendo al lang en breed van de op hoogte
  zondag 21 juni 2009 @ 10:29:28 #170
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70214928
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Negentien het volgende:
Goedenmorgen Schatjes

Welke zooi hebben we uit China naar Nederland gehaald voor de vaders?
Helemaal niets
Heb (inmiddels een maand geleden) een door een Nederlandse winkel reeds geïmporteerde wifi-accesspoint aan hem gegeven
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70215785
Wat moet zo'n Rabo shirt dan ongeveer gaan kosten?
pi_70216719
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb nu iemand op MSN en de nieuwe Rabobankshirtjes zullen begin juli beschikbaar zijn!
Ik zit nog te twijfelen om met Western Union te bestellen zodat ik hem meteen heb...

Ik liet hem 2 plaatjes zien, de oude en de nieuwe:
泡泡 zegt:
now one of my buyer order the first picture, so that is in the process
ik zegt:
but i need the last one
ik zegt:
the first one are already on taobao
泡泡 zegt:
oh, that's the problem
泡泡 zegt:
but if your order is over 30 suits, i will produce it for you only, the second one, after the first is ready
泡泡 zegt:
what do you think?

pff...
Geïnteresseerde in een Rabobank 2009-shirt?
[ afbeelding ]
Effe serieus, want als je nog mensen kent die het willen gaat hij ze maken
Misschien wil ik er wel een maar denk niet dat je 30 mensen vind :p.
Ik ga nu deze set bestellen:
http://item.taobao.com/au(...)21ad544f0978276b.htm

Maar wacht al 2 dagen op antwoord van rachel .
  zondag 21 juni 2009 @ 12:14:38 #173
243927 Lolque
woopwoop
pi_70216856
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Misschien wil ik er wel een maar denk niet dat je 30 mensen vind :p.
Ik ga nu deze set bestellen:
http://item.taobao.com/au(...)21ad544f0978276b.htm

Maar wacht al 2 dagen op antwoord van rachel .
Tsja, Rachel heeft ook weekend heh.

Trouwens iemand deze al eens besteld?:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Ik kan me alleen iemand herrinderen die ze via TaoBao besteld had.
kei lief.
pi_70217147
* Patrickovic heeft interesse in de Raboshirt
pi_70217576
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Lolque het volgende:

[..]

Tsja, Rachel heeft ook weekend heh.

Trouwens iemand deze al eens besteld?:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Ik kan me alleen iemand herrinderen die ze via TaoBao besteld had.
Ik heb die al besteld, en bevallen me erg goed.

Zeker niet te klein, aangezien ik ze goed pas (2.05 meter), XXL genomen.
Geen referral hier.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:43:51 #177
209721 Downstar
Moeimaker
pi_70217695
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik heb die al besteld, en bevallen me erg goed.

Zeker niet te klein, aangezien ik ze goed pas (2.05 meter), XXL genomen.
heb jij die nieuwe gekregen waar jack t over had ?

die beter van kwaliteit waren en voor de zelfde prijs ..? en met die witte knoopjes ?


Foto's ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 21-06-2009 12:49:22 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 12:55:10 #178
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70218015
Wordt bij jullie de orderstatus ook niet geupdate? Bij mij staat ie al sinds donderdag (18 juni) stil.

Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 21 juni 2009 @ 12:56:53 #179
243927 Lolque
woopwoop
pi_70218060
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Wordt bij jullie de orderstatus ook niet geupdate? Bij mij staat ie al sinds donderdag (18 juni) stil.

Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier
DX Zeker?
Neem even contact met ze op, via een ticket oid.
kei lief.
pi_70218157
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Wordt bij jullie de orderstatus ook niet geupdate? Bij mij staat ie al sinds donderdag (18 juni) stil.

Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier
Klik is op order invoice. Misschien is je pakket gesplitst. Dat er al iets is verzonden en dat een andere product nog op Wating for Supplier staat.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:01:19 #181
209721 Downstar
Moeimaker
pi_70218193
ook mijn status staat nu al zeker 3 dagen op ;

Processing - Contact us for the latest update.

normaal gesproken staat er de dag erna dat hij verzonden is ..

nu dus niet ; heb toenstraks maar eens even contact met ze opgenomen ..

gaat lekker zo , t is dat ik t kabeltje niet echt nodig heb ..

1
2
3
4
5
6
7
11de besteld ;  toen 2 dagen wachten for supplier 
14de  zag ik dat hij een eta had van 26 juli opeens
14de order gewijzigd naar andere hdmi kabel
14de extra geld over gemaakt
15de waiting 4 suplier
17de packaging
17/18de   Processing - Contact us for the latest update.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:02:42 #182
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70218231
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Wordt bij jullie de orderstatus ook niet geupdate? Bij mij staat ie al sinds donderdag (18 juni) stil.

Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier
Ja hoor, het zeiken begint weer.
Het houdt ook nooit op he.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:04:06 #183
243927 Lolque
woopwoop
pi_70218265
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ja hoor, het zeiken begint weer.
Het houdt ook nooit op he.
Ja hoor, het gezeik over gezeik weer.
Het houdt ook nooit op he.
kei lief.
pi_70218277
Ik bestelde een box Lege dvd's, en kreeg ze pas na 3 maanden toegestuurd
lol?
  zondag 21 juni 2009 @ 13:20:44 #185
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70218694
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Lolque het volgende:

[..]

Tsja, Rachel heeft ook weekend heh.

Trouwens iemand deze al eens besteld?:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Ik kan me alleen iemand herrinderen die ze via TaoBao besteld had.
Dat was ik, XXL besteld en die zitten goed
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zondag 21 juni 2009 @ 13:29:17 #186
243927 Lolque
woopwoop
pi_70218931
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:20 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

Dat was ik, XXL besteld en die zitten goed
Jij hebt die van dealperfect besteld dus?
XXL, hoe groot ben je?
bvd
kei lief.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:31:26 #187
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70218989
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef Lolque het volgende:

[..]

Jij hebt die van dealperfect besteld dus?
XXL, hoe groot ben je?
bvd
Nee van taobao, maar jack heeft nu diezelfde op DP staan. Ik was het die hem vertelde over die knoopjes
1.88 ben ik
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zondag 21 juni 2009 @ 13:32:53 #188
243927 Lolque
woopwoop
pi_70219023
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

Nee van taobao, maar jack heeft nu diezelfde op DP staan. Ik was het die hem vertelde over die knoopjes
1.88 ben ik
Zit die ook nog ruim?
Ik ben 1,82 dus ik kan beter XL bestellen?
kei lief.
pi_70219204
Ik zie net dat bij DP het nu ook in Euro's vermeld staat
Of is dat alleen bij de link die Lolque aangaf?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 21 juni 2009 @ 13:39:48 #190
243927 Lolque
woopwoop
pi_70219217
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie net dat bij DP het nu ook in Euro's vermeld staat
Of is dat alleen bij de link die Lolque aangaf?
Klopt, is wel handig
Is bij alles op DP.
kei lief.
pi_70219261
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Lolque het volgende:

[..]

Klopt, is wel handig
Is bij alles op DP.
Zeker handig
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70219669
Ik heb op 27 mei een rayban bril en een Dior jasje besteld, nu zijn deze appart verzonden en de rayban bril is 4 dagen gelden binnen gekomen, maar nog steeds geen spoor van het jasje.

Wat lijkt jullie het slimste om te doen, nog tot het eind van volgende week te wachten of toch maar even contact op nemen ?

Ik weet dat je niet ongeduldig moet zijn maar ik vind het toch wel raar want had verwacht dat het jasje en de bril tegelijk aan zouden komen
  zondag 21 juni 2009 @ 14:02:09 #193
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70219928
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Nogmaals alle kaartjes die nu nog nieuw worden verkocht zijn NEP want de orginele maker is er mee gestopt.

En jij denkt zeker dat ze dom zijn bij Nintendo ofzo? De enigste reden dat z'n fuse doorbrand is dat je z'n kaartje hebt gebruikt, hier is Nintendo al lang en breed van de op hoogte
Dus ook die van NL webshops? Ik denk dat ik dan toch een andere ga kopen (suggesties?) En zijn er dan geen Repareer dingen op DX als die doorbrand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander onderwerp:
Ik zie bij DP in een keer dit staan
Waiting for shipping
is die dan bij hong kong post aan het wachten op een vliegtuig ofzo

En weer :
quote:
Product Information
Design for better life
Delicious infusion of the leaf goodness
Enjoy happy tea time
Just put one teabag in a cup,add boiling water and leave to infuse for 2-3 minutes
Met instructie en je krijgt er een beter leven van


[ Bericht 9% gewijzigd door MagischMannetje op 21-06-2009 14:09:23 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 14:02:39 #194
243927 Lolque
woopwoop
pi_70219944
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:54 schreef Killerwak het volgende:
Ik heb op 27 mei een rayban bril en een Dior jasje besteld, nu zijn deze appart verzonden en de rayban bril is 4 dagen gelden binnen gekomen, maar nog steeds geen spoor van het jasje.

Wat lijkt jullie het slimste om te doen, nog tot het eind van volgende week te wachten of toch maar even contact op nemen ?

Ik weet dat je niet ongeduldig moet zijn maar ik vind het toch wel raar want had verwacht dat het jasje en de bril tegelijk aan zouden komen
kei lief.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:12:57 #195
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70220330
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:54 schreef Killerwak het volgende:
Ik weet dat je niet ongeduldig moet zijn maar ik vind het toch wel raar want had verwacht dat het jasje en de bril tegelijk aan zouden komen
Niet dus, en nog gewoon even verder wachten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70220405
Oke is duidelijk

Nog even geduld hebben dan maar
  zondag 21 juni 2009 @ 14:28:27 #197
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70220885
Voor de gene die wat specifiekere fotos van het scheermesje wouden hier zijn ze.
Van de echte het indicatiebalkje (die witte streep) hoort groen te zijn maar ik heb er al mee geschoren.




Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:31:30 #198
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70220987
Misschien moet je even de macro stand aanzetten
  zondag 21 juni 2009 @ 14:38:40 #199
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70221203
Hij resized vanzelf en ik weet niet hoe dat handmatig moet
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:40:49 #200
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70221270
Nee ik bedoel op je camera, je foto's zijn nu niet goed gefocust. Waarmee heb je de foto's genomen?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:43:15 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70221348
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:40 schreef Erasmo het volgende:
Nee ik bedoel op je camera, je foto's zijn nu niet goed gefocust. Waarmee heb je de foto's genomen?
Er zit inderdaad een Macro stand op m'n Xperia maar niet aangezet even kijken of het helpt momentje
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:44:15 #202
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70221379
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:43 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Er zit inderdaad een Macro stand op m'n Xperia maar niet aangezet even kijken of het helpt momentje
Natuurlijk helpt dat, macro zorgt ervoor dat foto's op elke afstand (dus ook heel dichtbij) scherp worden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 21 juni 2009 @ 14:45:45 #203
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70221423
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Natuurlijk helpt dat, macro zorgt ervoor dat foto's op elke afstand (dus ook heel dichtbij) scherp worden
Macro zorgt er juist voor dat je alleen dichtbij kan focussen en niet ver weg, alhoewel die implementatie per fabrikant verschilt
  zondag 21 juni 2009 @ 14:46:43 #204
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70221457
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Macro zorgt er juist voor dat je alleen dichtbij kan focussen en niet ver weg, alhoewel die implementatie per fabrikant verschilt
Bij mijn camera is dat voor iedere stand Vandaar, maar gebruik em alleen voor dichtbij en inderdaad, daar is het eigenlijk voor bedoelt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 21 juni 2009 @ 14:51:58 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70221656
Nogmaals de blauwe is echt en de oranje is van DP en ik had al geschoren met de echte scheermesje dus het indicatiebalkje is een beetje vervaagt maar hoort groen te zijn






Dankje Erasmo en Marijke!
Ik denk dat met een paar andere instellingen de camera nog scherper te krijgen is (staat op standaardinstellingen)
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70221908
Volgens mij heb je de verkeerde mesjes. Mijn echte Gilette power mesjes zijn ook oranje.
pi_70222528
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef Hardrebel het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde mesjes. Mijn echte Gilette power mesjes zijn ook oranje.
Je hebt ze ook in blauw
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70222558
Gisteren nieuwe batterij voor mijn afstandsbediening van mijn DVD Speler besteld, een 5 pack voor 2 dollar
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70222755
Laat maar, te laat
pi_70225033
Ik denk dat je gilette fusuion power hebt beseld?



ik heb normale gilette fusion die blauwe die jij ook hebt


iemand nog suggesties op taobao ? schoenen lijken me wel wat, en vesten van bv gstar of g-unit ofzo
  zondag 21 juni 2009 @ 17:29:46 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70226134
Alsnog zitten er duidelijke verschillen in zoals indicatiebalken etc.
En de afstand van de mesjes (op elkaar)
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70226143
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:01 schreef Downstar het volgende:
ook mijn status staat nu al zeker 3 dagen op ;

Processing - Contact us for the latest update.

normaal gesproken staat er de dag erna dat hij verzonden is ..

nu dus niet ; heb toenstraks maar eens even contact met ze opgenomen ..

gaat lekker zo , t is dat ik t kabeltje niet echt nodig heb ..
[ code verwijderd ]


dat had ik dus ook
uiteindelijk werd het pakketje (28 mei besteld) deze week verzonden
zal volgende week wel een keer bezorgd worden denk ik
  zondag 21 juni 2009 @ 18:23:56 #213
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70227570
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:32 schreef Lolque het volgende:

[..]

Zit die ook nog ruim?
Ik ben 1,82 dus ik kan beter XL bestellen?
dat zou ik zeker doen ja geen L want dat word te klein.
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zondag 21 juni 2009 @ 18:39:27 #214
243927 Lolque
woopwoop
pi_70227918
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:23 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

dat zou ik zeker doen ja geen L want dat word te klein.
Oke danku, ik heb er 1tje besteld.
Zie wel wat het word
kei lief.
pi_70228954
Heb net even vraag uitgezet over een missing order. Wacht nu al maand op een product.
pi_70230065
Heeft er iemand ervaring met de nep-Rolexen? Is het een béétje kwaliteit of houdt 'ie er na 2 weken mee op? pauper, ik weet het, maar het is zo'n leuk verjaardagskado.
  zondag 21 juni 2009 @ 21:41:56 #218
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70234273
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Lolque het volgende:

[..]

Tsja, Rachel heeft ook weekend heh.

Trouwens iemand deze al eens besteld?:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Ik kan me alleen iemand herrinderen die ze via TaoBao besteld had.
hoe bestel je hier trouwens een dames of herenversie?
de boordjes zijn namelijk verschillend
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 21 juni 2009 @ 21:55:28 #219
243927 Lolque
woopwoop
pi_70234899
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef mcwops het volgende:

[..]

hoe bestel je hier trouwens een dames of herenversie?
de boordjes zijn namelijk verschillend
Volgens mij krijg je 'standaard' de herenversie.
Als je een vrouwenversie wilt moet je Rachel even mailen gok ik zo.
kei lief.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:23:51 #220
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70236168
Hoe resize ik de fotos?
Ik heb net een lampioen opgelaten en heb aantal fotos gemaakt
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70236214
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe resize ik de fotos?
Ik heb net een lampioen opgelaten en heb aantal fotos gemaakt
Met een programma als Photoshop, of Paint Shop.
Heb je dat niet, dan zou ik VSO Image Resizer aanraden, werkt heel simpel en het is gratis. Puur om foto's te resizen is dat.

Als je ze op FOK! wilt zetten moet je ervoor zorgen dat ze maximaal ongeveer 600 pixels breed zijn.
pi_70236273
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Met een programma als Photoshop, of Paint Shop.
Heb je dat niet, dan zou ik VSO Image Resizer aanraden, werkt heel simpel en het is gratis. Puur om foto's te resizen is dat.

Als je ze op FOK! wilt zetten moet je ervoor zorgen dat ze maximaal ongeveer 600 pixels breed zijn.
of gewoon paint
&lt;&gt;
pi_70236319
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe resize ik de fotos?
Ik heb net een lampioen opgelaten en heb aantal fotos gemaakt
Je zou naar www.imageshack.us kunnen gaan, en daar je foto's meteen uploaden en resizen. Als maat zou ik 640x480 kiezen.
pi_70236393
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef Byte het volgende:

[..]

Je zou naar www.imageshack.us kunnen gaan, en daar je foto's meteen uploaden en resizen. Als maat zou ik 640x480 kiezen.
Imageshack en FOK! houden niet zo van elkaar, FOK! is in het verleden banned geweest door Imageshack
TinyPic kan hetzelfde, maar ikzelf blijf het handiger vinden om ze handmatig te resizen, duurt mijn inziens korter.
Je verkleint namelijk een foto vóórdat je hem upload, dus je hoeft bijvoorbeeld maar 200 KB te uploaden i.p.v. 2000 KB.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:38:22 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70236764
Veel plezier.
Dit is echt leuk om te doen met vrienden en famillie, iedereen stond erbij en keek en genoot met volle teugen!












Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70237209
Gaaf
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70237242
Er zullen morgen wel weer UFO meldingen zijn uit de plaats waar Dionysiou woont
  zondag 21 juni 2009 @ 22:50:53 #228
209721 Downstar
Moeimaker
pi_70237299
Leuke foto's !


zag er hier in Deventer vorige week nog zoon 100 tegelijk de lucht in gaan ; super mooi gezicht !
pi_70237381
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:38 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Dit is echt leuk om te doen met vrienden en famillie, iedereen stond erbij en keek en genoot met volle teugen!


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen in de krant. "Ufo gespot in ****** "


Ziet er wel vet uit
  zondag 21 juni 2009 @ 23:01:04 #230
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70237771
quote:
Op zondag 21 juni 2009 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Mijn DS is zeker ouder dan 5 jaar, de enige investering die ik erin gedaan heb is een nieuwe behuizing en een hoesje. Dus garantie heb ik niet meer en het heeft mij hooguit 7 euro gekost. Hij doet het prima, dus ik waag de gok wel En anders heb ik een zeer technische vriend die het wel oplost
Het ging meer om de DS zelf die na het vervangen door een ijzerdraadje gefrituurd wordt. Lees ook mijn EDIT
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:14 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ten eerste ik heb een N5 nog nooit problemen mee gehad en ten tweede misschien gaat mijn vriend hem niet intensief gebruiken. Dus alles wat nu nog wordt verkocht zijn NEP? Heel veel mensen uit mijn buurt hebben zo'n kaartje heb nog nooit iemand horen klagen. Ten derde mijn neefje heeft een 'echte' van een NL webwinkel en alles is hetzelfde (ook al zijn ze goed in namaken er is dan altijd wat anders). Dus ik ga hem gewoon geven en anders kan je hem zo naar Nintendo opsturen. Ze kunnen toch niet bewijzen dat je een 'niet officieel toebehoren gebruikt'
"Echte" worden niet meer geproduceerd, wat de webwinkel ook zegt
En inderdaad, er is iets anders. Als je namelijk naar de printplaat kijkt is die anders ingedeeld.
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
-knip-

pff...
Geïnteresseerde in een Rabobank 2009-shirt?
[ afbeelding ]
Effe serieus, want als je nog mensen kent die het willen gaat hij ze maken
SamenKopen.net / InkoopActies?
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Nass het volgende:
Ik bestelde een box Lege dvd's, en kreeg ze pas na 3 maanden toegestuurd
Jij bestelt je DVDs uit China?
Kijk eens op www.opus.nl...
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zie net dat bij DP het nu ook in Euro's vermeld staat
Of is dat alleen bij de link die Lolque aangaf?
Inderdaad bij alles, is wel prettig. Zal wel zijn omdat Jack zoveel Nederlandse klanten heeft
Maar welke wisselkoers hij gebruikt is me een raadsel...
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Swindler het volgende:

[..]

of gewoon paint
Je houdt van onduidelijke foto's?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 21 juni 2009 @ 23:06:06 #231
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70238001
Leuke reacties!

Ik ben dat trouwens niet op de fotos is mijn 'stiefbroertje' ik zou en moest fotos maken
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70238984
Wat is de kwaliteit van de wielren kleding en producten? Ik ken iemand die echt heel vaak aan het wielrennen is en zou het leuk vinden wat dingen cadeau te doen.
pi_70239147
Die ufoballonnen lijken me wel grappig. Had jack gister een mailtje gestuurd of ik er ook 5 kon kopen ipv 10. 10 is me teveel
pi_70239370
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef DonJames het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de nep-Rolexen? Is het een béétje kwaliteit of houdt 'ie er na 2 weken mee op? pauper, ik weet het, maar het is zo'n leuk verjaardagskado.
Nja, de kwaliteit kan natuurlijk beter, maar de vrienden aan wie ik zo'n ding heb gegeven waren er heel tevreden mee.
Tijd is heel makkelijk te veranderen, ik snap alleen me god niet hoe je die datum in dat horloge moet veranderen (had een paar van die Datejust versies besteld).
pi_70240406
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:38 schreef Dionysiou het volgende:
Veel plezier.
Dit is echt leuk om te doen met vrienden en famillie, iedereen stond erbij en keek en genoot met volle teugen!


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een grappig iets is dat, wel jammer dat je direct 10 stuks moet kopen in plaats van 1tje om te proberen.
Maar misschien dat ik wat mensen vind die het ook wel een keer willen proberen..
  maandag 22 juni 2009 @ 00:19:26 #236
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70240540
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Skiet het volgende:
Wat is de kwaliteit van de wielren kleding en producten? Ik ken iemand die echt heel vaak aan het wielrennen is en zou het leuk vinden wat dingen cadeau te doen.
Mijn wielershirtje is serieus van goede kwaliteit!
Het voelt degelijk aan en de zeem is ook dik en de naden zijn ook goed genaaid, het voelt niet alsof ze zomaar losgaan!
Ik denk dat degene voor wie het kado is, niet eens ziet dat het een nepperd is als hij geen vergelijkingsmateriaal ziet (er zullen wel wat verschillen zijn in bijv de ritssluiting )
Maar de rest is echt identiek!
pi_70244373
Ben ik nou zo ongeduldig of reageert Rachel ook zo langzaam .
Jack hire some new people please .
  maandag 22 juni 2009 @ 09:59:59 #238
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70244724
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik nou zo ongeduldig of reageert Rachel ook zo langzaam .
Jack hire some new people please .
Rachel is nu online...
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_70245767
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik vind het een poging waard. In NL kosten die mesjes ¤16,- en ik vind ze lang niet altijd even scherp. Daarom!
ik heb ze geprobeerd en ik kan me absoluut niet scheren met die dingen. het glijd er gewoon over heen. de echte zijn veel beter
pi_70245801
heeft iemand al een U boot horloge gekocht? zoja. is het de 70 euro waard? is het 1:1? vertel s er wat over..!
pi_70249478
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef Lenrel het volgende:
heeft iemand al een U boot horloge gekocht? zoja. is het de 70 euro waard? is het 1:1? vertel s er wat over..!
70 dollar he.. dat is/was 50 euro

Heb die van mij nu een tijdje en ben er erg tevreden mee. Werkt nog perfect, hoef hem nooit op te winden (als je hem gewoon om hebt overdag blijft die werken) en hij is redelijk accuraat. Na 2 dagen loopt hij ongeveer 1 minuut voor. Tja.. kan daar niet veel van zeggen voor dit geld
pi_70249575
Heb trouwens mail van Jack terug Kan 5 ufoballonnen bestellen, dat wordt dan 11 dollar (10-pack is 23 dus zelfs iets korting). Je mag zelf je kleur uitkiezen.

Jack; goede service weer!
pi_70249801
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Wat een grappig iets is dat, wel jammer dat je direct 10 stuks moet kopen in plaats van 1tje om te proberen.
Maar misschien dat ik wat mensen vind die het ook wel een keer willen proberen..
Heb net 10 balonnen besteld. Vond het wel een beetje duur maar misschien kan iemand hier een paar overkopen?
pi_70249832
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef WhySo het volgende:

[..]

Heb net 10 balonnen besteld. Vond het wel een beetje duur maar misschien kan iemand hier een paar overkopen?
Ik misschien, waar is het op te halen?
pi_70250029
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik misschien, waar is het op te halen?
Ik heb ze nog niet. Kan wel een tijdje duren...
Zie je pm

[ Bericht 17% gewijzigd door WhySo op 22-06-2009 13:21:53 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 14:08:58 #246
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70251857
Kunnen de N5's (uit NL) ook problemen veroorzaken?

[ Bericht 70% gewijzigd door MagischMannetje op 22-06-2009 18:32:41 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 14:21:42 #247
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70252383
Ik had een maat die wat wou kopen via taoboa dus ik heb de totale prijs aangevraagd:

http://item.taobao.com/au(...)59076.jhtml?cm_cat=0
51.16$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)5d79a.jhtml?cm_cat=0
14.9$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)81dc6.jhtml?cm_cat=0
37.8$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)66044.jhtml?cm_cat=0
10.2$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)546f0.jhtml?cm_cat=0
30.65$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)0e98c.jhtml?cm_cat=0
18.3$ including shipping fee


http://item.taobao.com/au(...)84c34.jhtml?cm_cat=0
8.42$ including shipping fee


Misschien zie je iets leuks
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70252929
Ik heb deze vanmiddag aangevraagd bij Rachel:

http://item.taobao.com/au(...)6530b.jhtml?cm_cat=0
12.58/pcs with airmail shipping
pi_70253158
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:36 schreef FizeR het volgende:
Ik heb deze vanmiddag aangevraagd bij Rachel:

http://item.taobao.com/au(...)6530b.jhtml?cm_cat=0
12.58/pcs with airmail shipping
Hebben ze deze ook in XXL? 1.90 jeweets
pi_70253411
Schokpennen binnen! had er een half jaar geleden ook 1 besteld en die schokte veel harder. Even zo nieuwe opengehaald en hij ziet er anders uit vanbinnen. Nu ook 3 batterijen ipv 4..
pi_70253495
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:06 schreef WhySo het volgende:

[..]

Heb net 10 balonnen besteld. Vond het wel een beetje duur maar misschien kan iemand hier een paar overkopen?
Ik wil er ook wel 5 overkopen.
Misschien iemand die er ook nog 5 wil?
  maandag 22 juni 2009 @ 14:54:23 #252
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70253573
5 overnemen + 6,50 verzendkosten via TNT kan je beter via Jack zelf bestellen..
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70253629
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:42 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Hebben ze deze ook in XXL? 1.90 jeweets
Maten:
• maat 3: shoulder width 46cm, chest measurement 106cm, lenght 72cm
• maat 4: shoulder width 48cm, chest measurement 110cm, lenght 72cm
• maat 5: shoulder width 50cm, chest measurement 114cm, lenght 75cm
• maat 6: shoulder width 52cm, chest measurement 118cm, lenght 77cm
• maat 7: shoulder width 54cm, chest measurement 122cm, lenght 79cm
• maat 8: shoulder width 56cm, chest measurement 126cm, lenght 81cm
pi_70253736
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:54 schreef Dionysiou het volgende:
5 overnemen + 6,50 verzendkosten via TNT kan je beter via Jack zelf bestellen..
Hmmm... deze gaan zeker niet door de brievenbus passen, he?
pi_70254015
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:54 schreef Dionysiou het volgende:
5 overnemen + 6,50 verzendkosten via TNT kan je beter via Jack zelf bestellen..
Heb je een linkje voor mij? kan ze namelijk niet vinden
pi_70254469
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef vlug het volgende:

[..]

Heb je een linkje voor mij? kan ze namelijk niet vinden
http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.wishing

Voor als je 10 ballonnen wilt.

Als je er 5 wil moet je Jack effe een mails sturen
  maandag 22 juni 2009 @ 15:22:44 #257
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70254613
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:58 schreef WhySo het volgende:

[..]

Hmmm... deze gaan zeker niet door de brievenbus passen, he?
Klopt, en het frame is gemaakt van ijzerdraad als je dat gaat buigen en je buigt het terug word het er niet beter op. Word alleen maar instabiel.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70254856
volgens mij heeft mijn vriendin ze ook gekocht in duitsland.. toendertijd dat we in munster gewinkeld hadden.. '
waren niet zo heel duur, ik zal haar is vragen waar ze dat vandaan heeft gehaald die spullen.
pi_70255076
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef DancePlaza het volgende:
volgens mij heeft mijn vriendin ze ook gekocht in duitsland.. toendertijd dat we in munster gewinkeld hadden.. '
waren niet zo heel duur, ik zal haar is vragen waar ze dat vandaan heeft gehaald die spullen.
Kijk, dat heb je nou altijd.. Denk je iets bijzonders te hebben gekocht, en dan zie je ze later gewoon in de winkel liggen
  maandag 22 juni 2009 @ 15:46:11 #260
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_70255438
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef DancePlaza het volgende:
volgens mij heeft mijn vriendin ze ook gekocht in duitsland.. toendertijd dat we in munster gewinkeld hadden.. '
waren niet zo heel duur, ik zal haar is vragen waar ze dat vandaan heeft gehaald die spullen.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef WhySo het volgende:

[..]

Kijk, dat heb je nou altijd.. Denk je iets bijzonders te hebben gekocht, en dan zie je ze later gewoon in de winkel liggen
De lokale feestartikelenwinkel hier verkoopt ze voor ¤4,50 per stuk. Via DP waren ze ¤1,70 per stuk...

Het is inderdaad wel een flink pakket (niet dik, wel 45 cm lang en 45 cm breed (ongeveer)).
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_70255462
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

http://www.dealperfect.com/search.dp/TypeID.0~keyword.wishing

Voor als je 10 ballonnen wilt.

Als je er 5 wil moet je Jack effe een mails sturen
\


Thnx en bestelt
pi_70255822
1 schokpen werkte niet helemaal. Opengemaakt en er een 9 volt batterij aangehangen Nu krijg je pas dikke schokken. Jammer dat hij alleen niet meer in het omhulsel past ^^
  maandag 22 juni 2009 @ 16:16:50 #263
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70256573
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:56 schreef GuitarJJ het volgende:
1 schokpen werkte niet helemaal. Opengemaakt en er een 9 volt batterij aangehangen Nu krijg je pas dikke schokken. Jammer dat hij alleen niet meer in het omhulsel past ^^
zometeen op de FP:
"Jongen gedood door schokpen, gehele vloot naar Chinese wateren gezonden":P
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_70257011
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

zometeen op de FP:
"Jongen gedood door schokpen, gehele vloot naar Chinese wateren gezonden":P
Whaha
pi_70257698
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Vanavond nog 1tje opgelaten, en 5 minuten zou goed kunnen.

Gaan inderdaad erg ver, en redelijk snel ook.
Was dat toevallig in omgeving Purmerend? Ik zag gisteravond rond (volgens mij) half 11 's avonds ééntje voorbij vliegen richting Purmerend-Noord
pi_70257969
Nog meer mensen die problemen hebben met het inloggen op DP?
Eerst kreeg ik steeds meldingen met please use legitimate ip en nu staat er steeds wachtwoord niet goed, maar als ik mijn wachtwoord opvraag via de mail komt die mail helemaal niet aan.
pi_70259784
Bij Rachel de volgende dingen gekocht voor mezelf en een vriend:

2x http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50011123
$15.61/pcs met tracking nummer

2x http://item.taobao.com/au(...)67b19336c77054.jhtml
$17,74/pcs met tracking nummer

1x http://item.taobao.com/au(...)b21b30b6be9953.jhtml
$21,91/pcs

Ben dus weer voor een tijdje voorzien denk ik.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:49:14 #268
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_70259850
Gisteren bij mijn schoonouders op visite..
"Er hingen gisteravond allemaal gekleurde bollen in de lucht, net UFO's en ze waren 'ineens' weg..."

Nou zijn we eigenlijk benieuwd of dat van die wishing lamps waren, maar ik heb geen idee hoe dat er ongeveer uitziet... Heeft iemand een foto o.i.d.? Het zusje had het namelijk gefilmpt en het eerste wat ik dacht was dat het van dat soort dingen waren...
  maandag 22 juni 2009 @ 17:58:41 #269
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70260154
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef Andiamo het volgende:
Gisteren bij mijn schoonouders op visite..
"Er hingen gisteravond allemaal gekleurde bollen in de lucht, net UFO's en ze waren 'ineens' weg..."

Nou zijn we eigenlijk benieuwd of dat van die wishing lamps waren, maar ik heb geen idee hoe dat er ongeveer uitziet... Heeft iemand een foto o.i.d.? Het zusje had het namelijk gefilmpt en het eerste wat ik dacht was dat het van dat soort dingen waren...
Als je iets verder terug kijkt in dit topic staan er foto's
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70260234
http://item.taobao.com/au(...)21ad544f0978276b.htm $39.26
¤28 voor een heel setje hier in NL betaal je daar zo ¤75 voor.
Ik wacht nog op een reply van Rachel voor de maat van iets en daarna ga ik het bestellen .
  maandag 22 juni 2009 @ 18:33:03 #271
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70261342
Sorry dat ik het nog een keer vraag maar:
quote:
Kunnen de N5's (uit NL) ook problemen veroorzaken?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:37:34 #272
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_70261530
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef Joene94 het volgende:
Bij Rachel de volgende dingen gekocht voor mezelf en een vriend:

2x http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50011123
$15.61/pcs met tracking nummer

2x http://item.taobao.com/au(...)67b19336c77054.jhtml
$17,74/pcs met tracking nummer

1x http://item.taobao.com/au(...)b21b30b6be9953.jhtml
$21,91/pcs

Ben dus weer voor een tijdje voorzien denk ik.
Nep merkpolo's.
Sadness .
pi_70261667
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef Kadooosh het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)21ad544f0978276b.htm $39.26
¤28 voor een heel setje hier in NL betaal je daar zo ¤75 voor.
Ik wacht nog op een reply van Rachel voor de maat van iets en daarna ga ik het bestellen .
Ik heb ook een setje gekocht.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-c892a0848154b036b3a8630a934316f5.jhtml?cm_cat=0&pm1=2
Voor $46,58 (¤34,49).

Ben trouwens in contact gekomen met de verkoper van dat setje van TaoBao via MSN.
Hij gaat het nu direct naar mij sturen ipv. eerst naar Rachel. Het zal dan ongeveer 5 dagen duren voordat ik het binnen heb.

Hij verstuurt het trouwens via TNT.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sneijder5 op 22-06-2009 19:23:29 ]
pi_70262034
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb nu iemand op MSN en de nieuwe Rabobankshirtjes zullen begin juli beschikbaar zijn!
Ik zit nog te twijfelen om met Western Union te bestellen zodat ik hem meteen heb...

Ik liet hem 2 plaatjes zien, de oude en de nieuwe:
泡泡 zegt:
now one of my buyer order the first picture, so that is in the process
ik zegt:
but i need the last one
ik zegt:
the first one are already on taobao
泡泡 zegt:
oh, that's the problem
泡泡 zegt:
but if your order is over 30 suits, i will produce it for you only, the second one, after the first is ready
泡泡 zegt:
what do you think?

pff...
Geïnteresseerde in een Rabobank 2009-shirt?
[ afbeelding ]
Effe serieus, want als je nog mensen kent die het willen gaat hij ze maken
Ik ken mensen in mijn omgeving die dit zeker interessant vinden. Heb je al over prijzen onderhandeld?

Trouwens, jij had meer wielerkleding en accessoires besteld toch? Kun je de linkjes van taobao hier misschien plaatsen met prijzen en ervaringen?
pi_70263829
Dames en Heren ik heb mijn Longines Conquest horloge & doosje binnen.





Hij heeft inmiddels al een douche beurt overleefd en werkt prima!
pi_70263848
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nep merkpolo's.
Sadness .
Die zijn niet voor mij, maar juist voor die vriend.
pi_70264199
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ik heb ook een setje gekocht.
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-c892a0848154b036b3a8630a934316f5.jhtml?cm_cat=0&pm1=2
Voor $46,58 (¤34,49).

Ben trouwens in contact gekomen met de verkoper van dat setje van TaoBao via MSN.
Hij gaat het nu direct naar mij sturen ipv. eerst naar Rachel. Het zal dan ongeveer 5 dagen duren voordat ik het binnen heb.

Hij verstuurt het trouwens via TNT.

Ja in china is niks onmogelijk!!

Maaaaar wat ik me afvraag wat is het voor kwaliteit. Hebben we het over iets origineels of is dit ook fake? Je wil namelijk niet van dit spul hebben wat niet doet wat het moet doen! Ik heb een paar goede setjes die inderdaad VEEEEL te duur waren maar weet wel wat ik krijg.

Ben ERG nieuwsgierig..iemand al wat binnen gehad?
  maandag 22 juni 2009 @ 19:41:18 #278
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70264461
ff een handig convertertje voor me 360 gekocht, voor een headset:

http://paypal.dealperfect.com/detail.dp/sku.22592

2.50 Nice
  maandag 22 juni 2009 @ 19:44:36 #279
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70264630
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef MagischMannetje het volgende:
Sorry dat ik het nog een keer vraag maar:
[..]
Komt via China naar Nederland, zelfde idee... Heb je wel gelezen wat ik typte over nederlandse (web)shops?
Die halen het dus gewoon uit china en verkopen het voor 300%. Importeer gewoon een acekard via DX, klaar
pi_70264877
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Die zijn niet voor mij, maar juist voor die vriend.
100 euro voor zo'n polootje betalen niet sad?...
pi_70264908
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef kloink het volgende:

[..]

Ja in china is niks onmogelijk!!

Maaaaar wat ik me afvraag wat is het voor kwaliteit. Hebben we het over iets origineels of is dit ook fake? Je wil namelijk niet van dit spul hebben wat niet doet wat het moet doen! Ik heb een paar goede setjes die inderdaad VEEEEL te duur waren maar weet wel wat ik krijg.

Ben ERG nieuwsgierig..iemand al wat binnen gehad?
Ja, mijn broer (Mr.Houdoe). Dat setje ziet er erg goed uit en is ook van goede kwaliteit.
Als je die naast een echte legt zul je niet weten welke de echte is en welke de neppe.

Gewoon kopen dus als je dat wil.
pi_70265268
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ja, mijn broer (Mr.Houdoe). Dat setje ziet er erg goed uit en is ook van goede kwaliteit.
Als je die naast een echte legt zul je niet weten welke de echte is en welke de neppe.

Gewoon kopen dus als je dat wil.
Jaat is het hem juist. Als ik een polootje draag die er exact hetzelfde uitziet maakt het me geen ruk uit. Maar als ik een fietsshirt draag en dat ding is van zo'n speciaal "open air" materiaal of "het goedkoopste stofje wat er het meest op leek" sjaaaa...
  maandag 22 juni 2009 @ 20:39:32 #283
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70267073
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef kloink het volgende:

[..]

Jaat is het hem juist. Als ik een polootje draag die er exact hetzelfde uitziet maakt het me geen ruk uit. Maar als ik een fietsshirt draag en dat ding is van zo'n speciaal "open air" materiaal of "het goedkoopste stofje wat er het meest op leek" sjaaaa...
De stof zal niet identiek zijn, maar echt niet zo'n gaasstof of een erg slijtbare stof, ik zou er gewoon één bestellen en de kwaliteit zal je niet tegenvallen! Het is het proberen zeker waard, 35 euro voor een shirt + broek is erg weinig
  maandag 22 juni 2009 @ 20:41:52 #284
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70267157
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef jongman het volgende:

[..]

Ik ken mensen in mijn omgeving die dit zeker interessant vinden. Heb je al over prijzen onderhandeld?

Trouwens, jij had meer wielerkleding en accessoires besteld toch? Kun je de linkjes van taobao hier misschien plaatsen met prijzen en ervaringen?
Ik heb niet over de prijzen onderhandeld, maar 175 yuan (excl. shipping) is al erg goedkoop
Misschien kan er nog wat vanaf, maar om wat voor aantallen uit je omgeving moet ik denken?

En ik heb alleen nog maar dat Silence-Lotto shirt binnen, Kadooosh is diegene die al wat zadeltasjes, handschoenen enz. had besteld
pi_70267241
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef makkie88 het volgende:
ff een handig convertertje voor me 360 gekocht, voor een headset:

http://paypal.dealperfect.com/detail.dp/sku.22592

2.50 Nice
XBOX accesoires

Vorige week aangevraagd op het DP Forum en ze hebben het meteen!
Mooi ook maar even bestellen!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_70267712
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Patrickovic het volgende:
Dames en Heren ik heb mijn Longines Conquest horloge & doosje binnen.

Hij heeft inmiddels al een douche beurt overleefd en werkt prima!
Oe, erg mooi Wat kostte die als ik vragen mag? Zie 'm ook erg vaak voorbij komen op TB

Edit: Ah, zie 'm bij Jack staan. Die was het neem ik aan?
  maandag 22 juni 2009 @ 21:32:49 #287
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70269218
Hmm mijn order status is nog steeds niet geupdate nog altijd zie ik het volgende staan:
Order: XXXXX placed on 6/18/2009 12:04:24 PM
Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier

Dit heb ik volgens mij nog niet eerder gehad bij eerdere DX bestellingen.
Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met DX maar ik vraag mij af of het ticket systeem goed werkt. Elke keer als ik een vraag wil opsturen krijg ik het volgende scherm te zien:


Nu vraag ik mij af of mijn vraag aan DX wel overkomt. Iemand misschien meer ervaring met tickets?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70269221
m'n Ray Ban 2082 ook binnen
ziet er goed uit, alleen de pootjes staan een beetje naar buiten
ga morgen wel naar opticien toe, en vragen of hij het niet ff kan verstellen (nu iets te groot)
pi_70269312
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Hmm mijn order status is nog steeds niet geupdate nog altijd zie ik het volgende staan:
Order: XXXXX placed on 6/18/2009 12:04:24 PM
Status:(of current shipment) On 6/18/2009:
Waiting for Supplier

Dit heb ik volgens mij nog niet eerder gehad bij eerdere DX bestellingen.
Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met DX maar ik vraag mij af of het ticket systeem goed werkt. Elke keer als ik een vraag wil opsturen krijg ik het volgende scherm te zien:
[ afbeelding ]

Nu vraag ik mij af of mijn vraag aan DX wel overkomt. Iemand misschien meer ervaring met tickets?
dit heb ik laatst ook nog gehad met een pakketje van 28 mei (vandaag toevallig binnengekregen + bril)
ik had ook ff een bericht naar DX gestuurd via dat wat jij nu ook hebt gedaan
kreeg binnen 2 dagen antwoord en het pakketje werd toen ook meteen verzonden
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:49 #290
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70269439
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

dit heb ik laatst ook nog gehad met een pakketje van 28 mei (vandaag toevallig binnengekregen + bril)
ik had ook ff een bericht naar DX gestuurd via dat wat jij nu ook hebt gedaan
kreeg binnen 2 dagen antwoord en het pakketje werd toen ook meteen verzonden
Maar kan ik er nu van uit gaan dat DX mijn vraag heeft binnengekregen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70269768
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Ik heb niet over de prijzen onderhandeld, maar 175 yuan (excl. shipping) is al erg goedkoop
Misschien kan er nog wat vanaf, maar om wat voor aantallen uit je omgeving moet ik denken?
Ik zou hier nog eens goed over nadenken. Kijk, als je één of twee shirts besteld en de douane vindt ze, dan kom je er makkelijk vanaf. Ik denk echter niet dat je er zo makkelijk van af komt als ze een doos met 30 shirts aantreffen..
  maandag 22 juni 2009 @ 21:45:42 #292
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70269876
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Nowak het volgende:

[..]

Ik zou hier nog eens goed over nadenken. Kijk, als je één of twee shirts besteld en de douane vindt ze, dan kom je er makkelijk vanaf. Ik denk echter niet dat je er zo makkelijk van af komt als ze een doos met 30 shirts aantreffen..
Hij verzendt ze sowieso allemaal apart
pi_70270653
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Hij verzendt ze sowieso allemaal apart
En anders gewoon nadrukkelijk vragen of hij of Rachel het apart verzend.
Heb ik nu ook bij Rachel duidelijk gedaan om douane gezeik te voorkomen.
pi_70271784
Weet iemand goede oordopjes van onder $15 van dealextreme/focalprice? het moeten geen in-ears zijn want die zitten kut.
pi_70272419
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
m'n Ray Ban 2082 ook binnen
ziet er goed uit, alleen de pootjes staan een beetje naar buiten
ga morgen wel naar opticien toe, en vragen of hij het niet ff kan verstellen (nu iets te groot)
Je gaat een nep-bril van nog geen 10 euro laten bijstellen door een opticien?

Kun je dit niet zelf doen?
pi_70273660
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand goede oordopjes van onder $15 van dealextreme/focalprice? het moeten geen in-ears zijn want die zitten kut.
Bestaan niet

[ Bericht 23% gewijzigd door Semmm op 22-06-2009 23:29:33 ]
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  maandag 22 juni 2009 @ 23:11:21 #297
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70273922
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Bestaan niet
??

edit: Je hebt je quote al gewijzigd zie ik

[ Bericht 16% gewijzigd door Mr.Houdoe op 23-06-2009 09:55:14 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:33:16 #298
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70277671
Die soundmagic zijn echt super goed!
Ben blij dat ik ze heb gekocht
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70280330
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Patrickovic het volgende:
Dames en Heren ik heb mijn Longines Conquest horloge & doosje binnen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Hij heeft inmiddels al een douche beurt overleefd en werkt prima!

ja, en dan op zo'n manier foto's maken dat je mac-toetsenbord er op staat

met je neprolex
pi_70281829
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:19 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ja, en dan op zo'n manier foto's maken dat je mac-toetsenbord er op staat

met je neprolex
Donder op nerd, wat maakt het uit waar ik die foto maak, jaloers op mijn Apple ofzo?
En verdwijn uit dit topic als je er niet tegen kan dat mensen namaak producten kopen.
pi_70282226
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Donder op nerd, wat maakt het uit waar ik die foto maak, jaloers op mijn Apple ofzo?
En verdwijn uit dit topic als je er niet tegen kan dat mensen namaak producten kopen.
Die Longines vind ik echt heel mooi, misschien dat ik die zelf ook wel koop. Na een paar dagen nog geen problemen? Ook mijn soundmagic oortjes binnen. Die geven echt heel mooi geluid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')