Ik heb vandaag ook mijn bestelling van 18 mei binnen gekregen, volgens mij heeft dat vliegtuig inderdaad ff een rondje gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En ja hoor, ook mijn bestelling van 15 mei is binnengekomen
Het vliegtuig heeft misschien een rondreisje gemaakt
Het is dus dat wielershirt van Silence-Lotto, en de kwaliteit valt zeker niet tegen! Hij past ook goed
Als iemand foto's/vragen ofzo heeft mag je ze gerust stellen
Wel jammer dat Rabobank er nog niet op staat.... Ik ga weer effe wat wielrenshirt-verkopers contacteren, het Saxo Bank-shirt is immers ook gelukt
Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Kans dat de doane deze tegenhoud is klein, maar als puntje bij paaltje komt;als ze ze vinden heb je gedonder.
gedonder = brief in je bus met de vraag of je dit wil laten vernietigen of een rechtzaak wil.
P.s. Lelijk!!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef FizeR het volgende:
[..]
Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?
Zo te zien gaat Jack weer wat geld retour krijgen van diverse mensen vanwege de "niet aangekomen" pakketjes van 15 meiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Joene94 het volgende:
Hier dus ook eentje van 9 mei, 15 mei en 18 mei.
Kleding uit China = Nep/Namaak.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef FizeR het volgende:
[..]
Vraagje, ben nog niet heel bekent met deze dingen. Waarom krijg je gedonder met douane zijn die neppe schoenen illegaal? of belasting?
Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Jack weer wat geld retour krijgen van diverse mensen vanwege de "niet aangekomen" pakketjes van 15 mei
Het is nu wel duidelijk dat de container in Nederland is aangekomen. Nu heeft iedereen het dus ontvangen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..
Ik weet bijna wel zeker dat er mensen die nu nog een pakketje hebben gekregen, en geld retour hebben gehad .. zeggen dat ze nog steeds niks hebben ontvangen...
Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de mensen hier zo eerlijk zijn idd..
Ik weet bijna wel zeker dat er mensen die nu nog een pakketje hebben gekregen, en geld retour hebben gehad .. zeggen dat ze nog steeds niks hebben ontvangen...
Hij maakt toch ook onderscheid tussen 2 groepen retard, mensen die het wel terug zullen geven, en mensen die het niet doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.
Domme retard
Ik zeg toch niet voor niets dat er ; vast wel mensen zijn die niet zo eerlijk zijn om geen geld terug te geven etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:35 schreef Patrickovic het volgende:
[..]
Lekker alles over één kam scheren, ik heb allang belooft om het geld terug te betalen mocht ik de pakketjes binnen krijgen.
Domme retard
teminste iemand die nog leestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij maakt toch ook onderscheid tussen 2 groepen retard, mensen die het wel terug zullen geven, en mensen die het niet doen.
owhjaa waar dan ?quote:
Welke maat had je besteld en hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En ja hoor, ook mijn bestelling van 15 mei is binnengekomen
Het vliegtuig heeft misschien een rondreisje gemaakt
Het is dus dat wielershirt van Silence-Lotto, en de kwaliteit valt zeker niet tegen! Hij past ook goed
Als iemand foto's/vragen ofzo heeft mag je ze gerust stellen
Wel jammer dat Rabobank er nog niet op staat.... Ik ga weer effe wat wielrenshirt-verkopers contacteren, het Saxo Bank-shirt is immers ook gelukt
Best een geniaal ding om als cadeau te geven ofzo! Ben benieuwd hoe die bevalt en of je deze überhaupt in elkaar kan krijgenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn G-star shirt binnen gekregen, wel mooi ding. Maar hij zit me net wat te strak haha![]()
Kan er vast wel iemand anders blij mee maken
Ook die Four Seasons Star projection lamp binnengekregen, ff kijken hoe dat ding in elkaar moet![]()
ah, jij ook al?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef F04 het volgende:
Wil ik iets bestellen, krijg ik van Paypal te horen dat mijn account is geblokkeerd in verband met verdenking van fraude.
Inderdaad, als ik hem in elkaar heb dan post ik hem wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Best een geniaal ding om als cadeau te geven ofzo! Ben benieuwd hoe die bevalt en of je deze überhaupt in elkaar kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |