abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:13:48 #1
236335 neen
schone schijn
pi_69703190
SC Cambuur Leeuwarden


Club site
Club website: http://www.cambuur.nl

Cambuur Fankaart
Bestel hier een Cambuur Fankaart en krijg per wedstrijd 2 euro korting op je kaartje.

Het stadion

bron: http://www.worldstadiums.com
Capaciteit: 10000 personen

Wie zit waar

Vak 12 of 13 - Freeflyer (als ik in Nederland ben, anders voor de internetradio)
Vak 9 - Kahlen
Vak 18 of 20 - neen
Vak 13 bovenin - Uw_ergste_nachtmerrie

De selectie


Supporterssites
Supporterssite: http://www.cambuuronline.nl
Kern van Cambuur: http://www.kernvancambuur.nl
Media Archief Cambuur: http://www.cambuurarchief.nl
Cambuur Video Archief: http://www.youtube.com/user/cambuurvideoarchief // http://www.cambuur-video-archief.tk
Cambuurplein: http://www.cambuurplein.com
MI-Side: http://www.mi-side.nl

Nieuwssites
Leeuwarder Courant: http://www.leeuwardercourant.nl
Friesch Dagblad: http://www.frieschdagblad.nl
Wiebe Woudstra: http://www.wiebewoudstra.com

Live (uit)wedstrijden beluisteren
Radio Mercurius: http://www.mercuriusrtv.nl/radio/index.php
Omrop Fryslan: mms://mms.omropfryslan.nl/omropfryslanlive

Jan Riedstra

Op 21 mei 2009 overleed onverwacht Jan Riedstra, één van de vier oldboys, aan de gevolgen van een hartstilstand.

De vorige topics
deel 1: [centraal] Cambuur Leeuwarden
deel 2: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 2 - Na 7 magere jaren.....
deel 3: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 3 - Zeg Stanley...
deel 4: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 4 - Promotie of niet??
dubbel: SC Cambuur #4. Waar het storm loopt voor het toetje (gesloten)
deel 5: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 5 - Promoveer voor Ome Jan!
deel 6: [centraal] Cambuur Leeuwarden - 6 - was het niet nu, dan...?

Jupiler Playoffs 2009


De meest recente OP kan hier gevonden worden.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:16:04 #2
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69703290
Iedereen hier in Leeuwarden die niks heeft met voetbal gaat ik in 1 keer op bezoek bij Cambuur. Echt te triest voor woorden
pi_69703499
Op naar Cambuur phanatinaikos
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:26:55 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69703736
Ik ga komende seizoen sowieso meer wedstrijden meepakken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69703806
Jammer dat die kutmoffen gewonnen hebben.
Had het wel mooi gevonden, v/d Heide weer in de Eredivisie!
pi_69704052
Hier ook even een post van mij zodat ik hem terug kan vinden. Is er al bekend tegen wie de vriendschappelijke wedstrijd in Franeker gespeeld gaat worden?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69704866
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:16 schreef Jules- het volgende:
Iedereen hier in Leeuwarden die niks heeft met voetbal gaat ik in 1 keer op bezoek bij Cambuur. Echt te triest voor woorden
Iets met succes-supporters?
Trots van het Noorden!
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:08:34 #8
236335 neen
schone schijn
pi_69705453
Tuurlijk zijn er succes-supporters, hopelijk hebben ze er ondanks die idioten aan het eind een goed gevoel aan over gehouden en komen ze komend seizoen ook nog een paar keer een wedstrijd bekijken
het lijkt niet wat het is
pi_69705821
Idioten ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:18:43 #10
236335 neen
schone schijn
pi_69705882
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef justmattie het volgende:
Idioten ?
Ja, wat is het nou voor onzin om een beetje te gaan rellen en stenen gooien naar de ME?
het lijkt niet wat het is
pi_69705917
Ik denk dat neen bedoeld dat de succes-supporters er ondanks de rellen (veroorzaakt door idioten) volgend seizoen toch weer eens terug komen
Trots van het Noorden!
pi_69705963
Oh die lui. Heb wel even staan kijken nog met een maatje. Leuk kat en muis spel. Toen ze traangas gooiden zijn we maar weggegaan.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69706498
Wat balen zeg Zo dichtbij
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:43:27 #14
236335 neen
schone schijn
pi_69706843
Leuk stuk trouwens in de VI
pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4

[ Bericht 55% gewijzigd door neen op 04-06-2009 17:04:45 ]
het lijkt niet wat het is
pi_69710089
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef justmattie het volgende:
Op naar Cambuur phanatinaikos
Watte!?

Edit: Ik zie t nu pas.... NICE!
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ga komende seizoen sowieso meer wedstrijden meepakken
My thoughts exactly .. Mij hebben ze in ieder geval wel gewonnen
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou voor onzin om een beetje te gaan rellen en stenen gooien naar de ME?
Beetje? Volgens de internet-LC is die apotheek op Cambuurplein helemaal naar de klote en waren er 700 man aan t rellen. Veel tuinen zijn ook beschadigd geraakt. Toen ik erlangs reed waren ze al met de hekken aan t smijten en bakstenen op de weg te gooien. Ook nog 's 19 agenten gewond. Onderontwikkelde idioten...

[ Bericht 2% gewijzigd door BluesRebel op 04-06-2009 18:41:20 ]
pi_69710110
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef neen het volgende:
Leuk stuk trouwens in de VI
pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4
Dankjewel!
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:32:27 #17
236335 neen
schone schijn
pi_69710122
Volgens de papieren editie van de LC valt de materiele schade mee.

Kom trouwens maar met die meldingsplicht voor mensen met een stadionverbod

[ Bericht 58% gewijzigd door neen op 04-06-2009 19:02:44 ]
het lijkt niet wat het is
pi_69711351
phanatinaikos komt op bezoek voor een oefenduel. Leuke partij, beter dan die standaard wedstrijden als DTD en Sparta Deinum etc.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69713589
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef justmattie het volgende:
phanatinaikos komt op bezoek voor een oefenduel. Leuke partij, beter dan die standaard wedstrijden als DTD en Sparta Deinum etc.
huh wat?

is dat in franeker deze zomer? ik mis denk ik wat, kan iemand het vertellen wat bekend is? Waar staat die info?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:14:40 #20
236335 neen
schone schijn
pi_69713668
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef Kahlen het volgende:

[..]

huh wat?

is dat in franeker deze zomer? ik mis denk ik wat
Dit was het nieuwberichtje:
quote:
SC Cambuur oefent tegen Panathinaikos
22-05-2009

SC Cambuur krijgt in de aanloop naar het nieuwe seizoen een schitterende tegenstander op bezoek in het eigen stadion. In de oefencampagne wordt op zaterdag – eindelijk weer eens op zaterdag – 18 juli in het eigen Cambuurstadion gespeeld tegen Panathinaikos Athens. De club van Henk ten Cate. De Atheners zijn dit jaar derde geworden in de Griekse superleague.
het lijkt niet wat het is
pi_69713730
quote:
SC Cambuur krijgt in de aanloop naar het nieuwe seizoen een schitterende tegenstander op bezoek in het eigen stadion. In de oefencampagne wordt op zaterdag – eindelijk weer eens op zaterdag – 18 juli in het eigen Cambuurstadion gespeeld tegen Panathinaikos Athens. De club van Henk ten Cate. De Atheners zijn dit jaar derde geworden in de Griekse superleague.
Of er in Franeker nog een wedstrijd komt weet ik niet. Is ook al eens in een oefenwedstrijd tegen RKC los gegaan daar, en ik meende dat er daar geen wedstrijden meer gespeeld zouden worden. Maar ik kan er naast zitten.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69713750
was adriaanse daar niet trainer van?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69713760
Neen was net iets eerder

Nee Adriaanse zit in Oostenrijk o.i.d.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69713799
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef justmattie het volgende:
Neen was net iets eerder

Nee Adriaanse zit in Oostenrijk o.i.d.
ik lees nu pas het hele bericht, het is henk ten cate. Ik wist dat er een Nederlander zat, haalde even wat dingen door elkaar.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef justmattie het volgende:
Of er in Franeker nog een wedstrijd komt weet ik niet. Is ook al eens in een oefenwedstrijd tegen RKC los gegaan daar, en ik meende dat er daar geen wedstrijden meer gespeeld zouden worden. Maar ik kan er naast zitten.
Gaat altijd wel wat mis daar, maar daar kan je tshirts met alle handtekeningen van de spelers voor een goed doel kopen voor 15 euro en die wilde ik nog wel hebben eigenlijk

In iedergeval iets om naar uit te kijken, ik ga alleen helaas helaas (nouja) die dag op vakantie en kan er niet bijzijn. Maar misschien op rtl7 of omrop fryslan. Ik zit in een huisje op vlieland, daar kan ik dat volgens mij wel ontvangen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:19:35 #25
236335 neen
schone schijn
pi_69713877
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef justmattie het volgende:
Neen was net iets eerder

Nee Adriaanse zit in Oostenrijk o.i.d.
Is inmiddels weg bij Red Bull Salzburg dacht ik, komend seizoen naar Galatasaray.
het lijkt niet wat het is
pi_69714194
Nu op tv : nederland 2 over rellen cambuur , is uitzending netwerk

edit: item komt zo, eerst verkiezingen. Net beelden van de rellen, mijn god, wat erg. Blij dat ik op tijd weg was.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:29:15 #27
236335 neen
schone schijn
pi_69714263
Ik zal even kijken... moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk bar weinig heb van meegekregen nadat ik gewoon door ben gelopen terwijl ik hemelsbreed op misschien 50 meter van de plek des onheils een biertje bij iemand in de tuin zat te drinken.

Het zal journalistiek wel goed in elkaar zitten als de eerste zin:
"De Fries club degradeert naar de eerste divisie" is.

[ Bericht 22% gewijzigd door neen op 04-06-2009 20:35:46 ]
het lijkt niet wat het is
pi_69714837
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef neen het volgende:
Het zal journalistiek wel goed in elkaar zitten als de eerste zin:
"De Fries club degradeert naar de eerste divisie" is.
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd hoorde

Maar als jij er 50 meter vandaan stond en weinig gemerkt hebt had je wel meer dan 1 biertje gedronken
Hier is uitzending te zien: http://www.netwerk.tv/uit(...)d-cambuur-leeuwarden

En nog wat info uit een krant
quote:
LEEUWARDEN - Omwonenden van het Cambuurstadion in Leeuwarden hebben woensdag een angstige nacht meegemaakt. ,,Het was net oorlog, ik heb het in al die vijftien jaar dat ik hier woon nog nooit meegemaakt'', aldus een buurtbewoonster. ,,Het was een abnormaal grote groep. Dat geluid, dat geschreeuw, vreselijk eng.''

Na de voetbalwedstrijd van Cambuur tegen Roda JC woensdag braken er rondom het stadion hevige rellen uit. Daarbij raakten negentien agenten gewond.

Volgens meerdere buurtbewoners kon de ME met geen mogelijkheid de relschoppers in toom houden. ,,De relschoppers pakten de hekken die waren gebruikt om de boel af te zetten. Daarmee dreven ze de ME terug'', vertelt de vrouw. ,,De politie stond tijdens de wedstrijd voor mijn tuin. Toen de wedstrijd beslist moest worden met penalty's, zeiden de agenten: dit gaat mis.''

De bewoners zijn blij dat Cambuur niet gepromoveerd is. ,,Anders hadden we hier volgend jaar Feyenoord en ADO Den Haag ook gehad. Dan heb je dit iedere week.'' Omdat het stadion in een woonwijk ligt, konden de relschoppers woensdagavond makkelijk schuilen in tuinen van woningen. ,,Dan zaten ze hier in de bosjes en als het tuinlicht aanging, stoven ze snel weg.''

Een beveiligingsmedewerker, die ook in de buurt woont, meldt dat hij 's nachts overal stenen heeft opgeruimd. ,,De weg lag bezaaid, er kon geen auto meer langs.'' De plaatselijke apotheek heeft bijna geen enkele ruit meer.

Overal in de buurt wordt nagepraat over de rellen. Ook in het Cambuurcafé bespreekt iedereen wat woensdagavond is gebeurd. De oud-eigenares van het café, die veel Cambuursupporters kent, vindt het heel erg jammer. ,,Er zitten veel personen bij, die het stadion niet meer in mogen. Die drinken, gebruiken coke en wachten dan tot na de wedstrijd. Als mijn zoon daar bij was, dan kreeg hij een draai om zijn oren.''


[ Bericht 23% gewijzigd door Kahlen op 04-06-2009 20:49:09 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69715085
Cambuur staat er weer slecht op. Op het moment zelf was het leuk om te zien, maar de nasleep er van..... 700 man waren het niet, ze trokken niet door de stad, en degradatie
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:52:41 #30
236335 neen
schone schijn
pi_69715182
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ik het verkeerd hoorde

Maar als jij er 50 meter vandaan stond had je wel meer dan 1 biertje gedronken, 700 man tegen de ME. Vooral beelden van youtube trouwens, 25 gewonde agenten, ik schrok wel van die straten zeg, mijn god, veel tegels eruit.
Voor de wedstrijd een biertje (om 19:00) uur, in het stadion niet (oost he ) dus het was m'n 2e. Ik heb nog even een tijdje gekeken, net als zovelen... deze passieve mensen zullen ze ook wel mee hebben geteld.

Op een gegeven moment haalde een gast een stoeptegel uit het trottoir, dit voorbeeld werd door een boel idioten enthousiast gevolgd. De ME riep met een busje wat dingen om, de idioten schreeuwden wat onverstaanbaars en de ME sloeg wat op hun schilden. Ik hoop maar dat die beelden wat opleveren en er wat stadionverboden worden uitgedeeld. Dan mag de meldingsplicht er wat mij betreft ook wel komen, streng aanpakken helpt volgens mij wel, bij Groningen is het volgens mij ook flink afgenomen terwijl de Z-side ook niet poeslief is.
het lijkt niet wat het is
pi_69715321
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef neen het volgende:
Voor de wedstrijd een biertje (om 19:00) uur, in het stadion niet (oost he ) dus het was m'n 2e. Ik heb nog even een tijdje gekeken, net als zovelen... deze passieve mensen zullen ze ook wel mee hebben geteld.
400 tot 500 man hoorde ik eerst, maar dat is toch maar natte vingerwerk in het donker als de stenen om je oren vliegen.

ik heb zelf gezien dat gasten vanaf de oldenhoven en uit de wijk om het stadion kwamen aanrennen voorbereid op rellen (truien met capuchons aan, mutsen over het hoofd etc). Dus ze waren al wat van plan. Ze begonnen de omheining om te pakken en te gooien naar de politie en toen ben ik weggegaan. Allemaal "kinderen" vooral die ik gezien heb, 16 en 17 jaar oud ongeveer. Maar dat gedrag wordt natuurlijk snel opgepakt door "volwassen" kerels met 3 liter bier in de maag.

Toch jammer, ik heb genoten van de wedstrijd en het is altijd zuur als de club zo in een kwaad daglicht wordt gezet. Je zal maar vrijwilliger zijn bij Cambuur, je werkt je dagenlang uit de naad en dan gebeurd dit.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69715591
Dit heb ik ook gehoord, bij de 1-1 vlogen kleine jongetjes van de Oldehove naar het stadion.
''Helden'' die elke x weg renden omdat de ME oprukte heb ik ook weer netjes terug gedouwd, in het stadion trouwens ook. Stand your ground and fight als je zo graag wilt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69718063
En er mag geen bier meer gedronken worden op de tribune's
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69718221
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef justmattie het volgende:
En er mag geen bier meer gedronken worden op de tribune's
he? waar haal je dat nu vandaan? op west gisteren nog wel? Is dat nu opeens besloten na de rellen?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69718302
Ja staat op cambuuronline.nl Besloten na de incidenten van gister.
Niet dat het bier te zuipen was, maar de KVC heeft het allemaal wel mogelijk gemaakt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69718303
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef justmattie het volgende:
En er mag geen bier meer gedronken worden op de tribune's
Mooi, scheelt mij een hele hoop werk

Dat is toch geen bier? Die evenementenzeik?
In deze beslissing is men dus "vergeten" te kijken naar het feit dat het evenementenbier is met een lager alcoholpercentage.
Wanneer de ongeregeldheden van gisteren (waar ik inhoudelijk verder niet op inga) een landelijke maatstaf gaan worden voor het al dan niet schenken, dan wordt Nederland sneller drooggelegd dan er ooit ingepolderd kon worden.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69718877
Waar sta jij normaal te tappen dan?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69719410
Ik heb 1 keer op Noord en 2 keer op Zuid gestaan, normaal tap ik alleen maar koffie
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69719731
Aha duidelijk.

Om maar weer een beetje on topic te gaan, ik hoop dat Brack en vd Vlag wel blijven bij ons clubke. We zijn ze toch wel hard nodig.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69719751
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef Kahlen het volgende:
was adriaanse daar niet trainer van?
Van SC Franeker?
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:30:29 #41
236335 neen
schone schijn
pi_69719797
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:29 schreef justmattie het volgende:
Aha duidelijk.

Om maar weer een beetje on topic te gaan, ik hoop dat Brack en vd Vlag wel blijven bij ons clubke. We zijn ze toch wel hard nodig.
Ik meende dat Peter al getekend had bij BV Veendam? Ik moet ook zeggen dat sinds Wim de Ron weg is hij steeds beter is gaan keepen
het lijkt niet wat het is
pi_69719822
nee dat was Niels Oorverweg toch?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69719864
Vd Vlag heet alleen een mondelinge overeenkomst meende ik te lezen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:35:43 #44
236335 neen
schone schijn
pi_69720099
M'n vader zegt dat Alex Pama bij boppeslach cafe ook zei dat Peter nog niet definitief heeft getekend bij BV Veendam. En Sandor vd Heide liet subtiel weten dat sommige jongens wel een nieuw contract mogen krijgen bij de club
het lijkt niet wat het is
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:45:37 #45
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69723581
600-700??? de tering, ze vermenigvuldigen zich nog sneller dan konijnen. 150 personen en dan is het wel redelijk klaar. bier drinken op de tribunes heeft er ook echt wat mee te maken

iedereen hier is zeker vergeten hoe het vroeger ging
Neerkomen wel!
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:48:06 #46
236335 neen
schone schijn
pi_69723678
Die journalisten hadden mij naar een reactie moeten vragen, dan had ik verteld dat ik bij een vriend bier zat te drinken op een steenworp afstand van het hele gebeuren en weinig last had.

[ Bericht 6% gewijzigd door neen op 05-06-2009 00:14:52 ]
het lijkt niet wat het is
pi_69725028
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef Freeflyer het volgende:
600-700??? de tering, ze vermenigvuldigen zich nog sneller dan konijnen. 150 personen en dan is het wel redelijk klaar. bier drinken op de tribunes heeft er ook echt wat mee te maken

iedereen hier is zeker vergeten hoe het vroeger ging
* justmattie mompelt iets over mug, olifant....

Op co.nl lopen lui te klagen etc, terwijl ze vroeger bij de MI-side zaten. Nee die waren LIEF vroeger zeg he...
Wat er gebeurd is, was niet normaal. Maar ik kan me nog wel Scc- Feyenoord herinneren waar de zeecontainters het cambuurplein afsloten....
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69725330
Godverdomme, wat had ik het jullie gegund. Ik was keihard aan het juichen bij de goal van Jansen (als Vitesse fan), ow wat een anti-climax.

Jammer dat mijn Pake dit niet meer heeft kunnen meemaken, al was hij dan alsnog overleden door de spanning.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 07:20:53 #49
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69728134
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat ik het verkeerd hoorde

Maar als jij er 50 meter vandaan stond en weinig gemerkt hebt had je wel meer dan 1 biertje gedronken
Hier is uitzending te zien: http://www.netwerk.tv/uit(...)d-cambuur-leeuwarden

En nog wat info uit een krant
[ afbeelding ]
[..]
Vanavond eens ff gaan kijken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69730961
'Cambuur wil fans droogleggen'

De rellende Cambuur-supporters die woensdagavond veel problemen veroorzaakten, zorgen er wellicht voor dat de Leeuwarders in het stadion worden drooggelegd. Dat meldt Omrop Fryslan.

Woensdagavond verloor Cambuur na strafschoppen het beslissingsduel van Roda JC, dat zich daardoor handhaaft in de Eredivisie. Na de wedstrijd ontstonden hevige rellen rond het stadion, waarbij negentien agenten gewond raakten.

In een reactie heeft de gemeente laten weten om de tafel te willen met de club en de supportersvereniging. Drooglegging is daarbij onderwerp van gesprek, maar nog onduidelijk is of deze regel alleen voor risicowedstrijden zal gaan gelden.

aldus voetbalprimeur
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:17:18 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69731005
Als het uitvak geen bier krijgt, dan het thuisvak ook niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69731679
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:35 schreef neen het volgende:
M'n vader zegt dat Alex Pama bij boppeslach cafe ook zei dat Peter nog niet definitief heeft getekend bij BV Veendam. En Sandor vd Heide liet subtiel weten dat sommige jongens wel een nieuw contract mogen krijgen bij de club
klopt, Sandor en Brack zelf gaven aan dat het zo moet blijven, brack en vd vlag niet weg. Pama reageerde er niet op, maar gaf wel aan dat je aan een goed team niet teveel moet sleutelen en dat hij erover gaat praten met de technische staf.

Ik vermoed dat vd vlag en brack blijven.

Het bier mag van mij daarnaast direct verboden worden. Wie wil er nu uberhaupt evenementenbier uit een plastic beker drinken? Hup, die taps opruimen en koffie en frisdrank verkopen op dezelfde locaties in het stadion. Maar denk niet dat het veel helpt, je bent een flike vent als je dronken kan worden van dat bier dat ze nu nog schenken.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:42:15 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69731725
Dat is ook niet ideaal. Dan heb je Brack Fischer Boxtel en Hese....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:51:35 #54
236335 neen
schone schijn
pi_69739972
Dat bier mag van mij wel blijven, met een mooi weertje drink ik liever een koel biertje met weinig smaak dan een lauw bekertje extran.

Ik hoop dat komend seizoen de stewards meer instructie krijgen om mensen te fouilleren en in tassen te kijken, natuurlijk hoeft (en kan) niet iedereen gecheckt worden maar ik denk dat wanneer je consequent een dergelijk beleid voert, de mensen er zelf ook wel op inspelen en rekening houden met het feit dat je geen dingen mee mag nemen in het stadion.
Ook moeten gasten die al veel te dronken zijn/te strak staan gewoon geweerd worden uit het stadion en uit de directe omgeving hiervan, hopelijk is dit in samenwerking met de politie voor elkaar te krijgen. Openbaar dronkenschap is immers ook niet toegestaan.
het lijkt niet wat het is
pi_69740164
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Als het uitvak geen bier krijgt, dan het thuisvak ook niet.
Zwolle uit schonken ze geen bier, terwijl tijdens het competitieduel wel zo was. En bij jullie kregen we malt
Dus mooi zo houden vind ik dan. Geen bier voor de uitsupporters.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69740697
quote:
Cambuur blijft mikken op promotie

LEEUWARDEN - Nog maar drie jaar geleden kampte Cambuur met een schuld van tien miljoen euro. Aan de hand van algemeen directeur Alex Pama klom de club uit het dal. Woensdag werd tegen Roda JC promotie op een haar na gemist. Dan moet het volgend seizoen gaan gebeuren, om daarna uit te groeien tot een stabiele eredivisieclub, vinden de Friezen: "Hier is net zo veel mogelijk als bij NEC en Willem II."

Ondanks de kater - slechts strafschoppen scheidden Cambuur van de eredivisie - blijft Pama realistisch. "In de eredivisie was onze begroting omhooggegaan naar 6.5 miljoen euro, waarmee we nog steeds een kleine speler waren geweest. Ook organisatorisch zijn we er nog niet. We hebben maar zeven mensen fulltime. Diee lopen echt op hun laatste benen."Verbeterpunten zijn er dus nog steeds, maar die staan in schril contrast met de problemen waarmee Pama bij zijn start in Leeuwarden werd opgezadeld. "We begonnen ver onder het nulpunt. Naast de torenhoge schuld was de organisatie dramatisch en het imago van de club negatief. Dat slechte imago hebben we weggepoetst door te investeren in maatschappelijke projecten."
Na anderhalf jaar puinruimen was het tijd om de focus naar de eerste selectie te verschuiven. "Dit seizoen kwam de potentie van de club eruit. Volgend jaar gaat onze begroting naar 4,5 miljoen, we hebben onze selectie al versterkt met onder anderen Robert van Boxel (MVV) en Léon Hese (De Graafschap) en er zijn vergevorderde plannen voor een nieuw stadion. Promotie is het enige doel en uiteindelijk moet Cambuur een stabiele eredivisieclub worden. Dat is reëel."
Bron
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:15:49 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69740848
Staan er trouwens nergens foto's, van jullie kant, van afgelopen woensdag?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69752061
Nog niet gesignaleerd helaas. Ik heb zelf geen foto's gemaakt omdat ik het te druk had met werkzaamheden.

En nee dat was niet de straat opbreken
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69752105
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Als het uitvak geen bier krijgt, dan het thuisvak ook niet.
Kom je volgend seizoen toch eens gezellig langs? In het thuisvak uiteraard
Let's pretend we scored a goal YEAH
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:55:22 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69752708
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Kom je volgend seizoen toch eens gezellig langs? In het thuisvak uiteraard
Wel in Friesland, maar een paar KM minder. En dan niet in een stadion maar in een theater met passief publiek
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69755063
En drie punten meenemen dan
Kun je ook wel een avond eerder komen, met mazzel spelen we dan thuis
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69757064
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Staan er trouwens nergens foto's, van jullie kant, van afgelopen woensdag?
Ik heb ze eindelijk gevonden: http://www.mijnalbum.nl/Album=MFOPBXXQ
Let's pretend we scored a goal YEAH
  maandag 8 juni 2009 @ 13:25:34 #63
236335 neen
schone schijn
pi_69823988
Er is een actie op poten gezet om Koen Brack te laten blijven bij de club, zie:
Koentje moet blijven

En dit bericht stond nog op cambuur.nl
quote:
Politie vraagt hulp bij opsporen relschoppers
08-06-2009

De politie is een onderzoek gestart naar de identiteit van de relschoppers van woensdag 3 juni jl. (SC Cambuur - Roda JC beslissingswedstrijd)

Op de opsporingssite dadergezocht.nl heeft de politie inmiddels aandacht besteed aan deze zaak en hierin een oproep gedaan aan het publiek om beelden van relschoppers die gemaakt zijn met bijvoorbeeld een mobiele telefoon ter beschikking te stellen van het politie onderzoek.

Een ieder die de politie kan helpen bij het opsporen van de daders, verwijzen wij door naar de website www.dadergezocht.nl
het lijkt niet wat het is
  maandag 8 juni 2009 @ 14:02:39 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69824965
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69827081
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef neen het volgende:
Er is een actie op poten gezet om Koen Brack te laten blijven bij de club, zie:
Koentje moet blijven

En dit bericht stond nog op cambuur.nl
[..]
Die ME bus heeft toch een camera op zn dak staan, daarmee kunnen ze toch ook wel die mensen pakken die vooraan stenen hebben staat gooien?

[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 08-06-2009 15:40:24 ]
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69843725
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden

http://nzbindex.nl/releas(...)den-Roda-JC.par2.nzb
Thanks! Daar heb ik altijd belang bij!
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:10:08 #67
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69881192
Even crossposten: [Centraal] Randverschijnselen #37
quote:
Professor: amper imagoschade na voetbalrellen
* LC | Gepubliceerd op 08 juni 2009, 11:33
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 12:31

LEEUWARDEN -
Hoe ernstig ook, de rellen vorige week na de voetbalkraker Cambuur – Roda JC zullen de stad Leeuwarden geen imagoschade opleveren. ,,In den lande worden deze gebeurtenissen vrij snel vergeten'', zegt professor Henk van Houtum van de Radboud Universiteit Nijmegen.

De geograaf heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar het imago en de identiteit van steden en voetbalclubs.

,,De opschudding duurt hooguit een paar weken'', zegt Van Houtum. ,,Dan is, mits de betrokken instanties nu kalm blijven, de hype voorbij. Zo werkt het, het geheugen van de mensen is kort.''

,,Het is vreselijk wat er gebeurd is, dat is zeker'', gaat hij verder. ,,Maar ik denk dat er in Nederland zelfs wel wat ‘begrip' is voor de rellen. Het wás ook heel spannend en het zát Cambuur ook wel heel erg tegen.''

bron: Leeuwarder Courant
Neerkomen wel!
pi_69882984
Ook weer terug op Cyprus ?
Het was zelfs in opsporing verzocht. Echter ging het dus gewoon om een verzoek naar mobiele telefoon filmpjes.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:30:51 #69
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69883907
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
Ook weer terug op Cyprus ?
Het was zelfs in opsporing verzocht. Echter ging het dus gewoon om een verzoek naar mobiele telefoon filmpjes.
Ben dinsdag weer terug gegaan naar Cyprus. Ik had het vermoeden al dat het om GSM filmpjes ging. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel NSB-ers rondlopen..
Neerkomen wel!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:44:41 #70
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69887200
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ben dinsdag weer terug gegaan naar Cyprus. Ik had het vermoeden al dat het om GSM filmpjes ging. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel NSB-ers rondlopen..
Respect voor je reis naar Cambuur - Roda!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69888312
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ben dinsdag weer terug gegaan naar Cyprus. Ik had het vermoeden al dat het om GSM filmpjes ging. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel NSB-ers rondlopen..
Anders ben je wel heel laf ja. Laat de politie zelf hun werk doen. Er zit voor een godsvermogen op die ME bus aan camera's. Dus ze hebben zelf wel beelden genoeg denk ik dan.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:16:35 #72
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69907942
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Respect voor je reis naar Cambuur - Roda!
Dank je wel!
Ondanks het verlies was het het waard
Neerkomen wel!
pi_69925831
Ja klasse inderdaad. Doet me denken aan die docu van de NOS over Swansea - Exeter, daar kwam een gast ik geloof uit Moskou terug voor die pot.
pi_69931360
Freeflyer, zoals ik al eerder elders aangaf je had beter kunnen blijven
Geintje kerel, het was leuk om je weer even te spreken, al was het maar kort!

Toevallig, ik heb die docu een tijdje geleden weer teruggezien, blijft leuk!!
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_70026314
Weinig nieuws nu rondom de club. Zijn we al een beetje afgekickt van alles ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 15 juni 2009 @ 15:15:04 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70026600
Zomerstop noemen ze dat

Alleen in het Ajax topic is het nooit rustig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70058259
Ja zouden ze moeten verbieden
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70059611
Pama is terug van vakantie en dus meteen weer nieuws:

SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20) voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.

Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.

Bron: voetbalzone

Verder neemt financieel directeur Wilco Dommerholt per 1 augustus afscheid, volgens Pama omdat het voetbalwereldje hem niet bevalt.
In de loop van volgende maand zal bekend gemaakt worden hoe de club er financieel voorstaat. Er is nog een tekort maar volgens Buwalda is dat gedekt.
Ook gaat er opnieuw gekeken worden naar het premiestelsel, er wordt in ieder geval overlegd met de spelersraad.

Bron:OF
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_70091443
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Pama is terug van vakantie en dus meteen weer nieuws:

SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20) voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.

Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.

Bron: voetbalzone

Verder neemt financieel directeur Wilco Dommerholt per 1 augustus afscheid, volgens Pama omdat het voetbalwereldje hem niet bevalt.
In de loop van volgende maand zal bekend gemaakt worden hoe de club er financieel voorstaat. Er is nog een tekort maar volgens Buwalda is dat gedekt.
Ook gaat er opnieuw gekeken worden naar het premiestelsel, er wordt in ieder geval overlegd met de spelersraad.

Bron:OF
Goed nieuws
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef justmattie het volgende:
Ja zouden ze moeten verbieden
Waag t eens!
pi_70094473
Goed nieuws inderdaad. En Groningen zou er wel open voor moeten staan, anders kan het samenwerkingsverband ook wel weer weg
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70107204
Het samenwerkingsverband betreft alleen de jeugd, de beloftevolle spelers die niet bij het eerste van Groningen aan de bak komen kunnen in eerste instantie naar Veendam. Daar loopt al jaren een samenwerking mee..

Meer nieuws van het front:
Cambuur heeft Meul van Fortuna een éénjarige aanbieding gedaan (met een optie voor nog een jaar)
Diaz van Eindhoven komt definitief niet (nog niet officieel bekendgemaakt, heb het wel van een insider)
Vrijdag eerste presentatie nieuwe stadion. Locatie achter WTC (het braakliggend stuk terrein), capaciteit vooralsnog 12.000 en de planning ligt op eind 2013.

Meer nieuws volgt,,,
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:49:31 #82
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70107385
mooi, die Diaz leek me toch wat overbodig...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:50:18 #83
236335 neen
schone schijn
pi_70107414
12.000? Ik meende dat ze richting de 15.000 wilden gaan of is dat pas bij promotie? Sowieso neem ik aan dat er uitbreidingsmogelijkheden zullen zijn zoals bij FC Twente. Die het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar hebben dan FC Groningen.

En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
het lijkt niet wat het is
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:57:35 #84
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70110232
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
Alle contracten liepen af bij Fortuna. Er was geloof ik 1 speler die een doorlopend contact had..
Neerkomen wel!
pi_70119692
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
12.000? Ik meende dat ze richting de 15.000 wilden gaan of is dat pas bij promotie? Sowieso neem ik aan dat er uitbreidingsmogelijkheden zullen zijn zoals bij FC Twente. Die het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar hebben dan FC Groningen.

En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
Klopt inderdaad, de eerste plannen waren wel richting de 15.000. Mocht er tijdens de bouw promotie afgedwongen worden is 15.000 meteen mogelijk.

En wat Freeflyer zegt klopt ook helemaal
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_70142127
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
mooi, die Diaz leek me toch wat overbodig...
En nu komt die toch
El Khalifi krijgt in ieder geval geen nieuw contract meer, Diaz wordt dus zijn vervanger..
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:51:33 #87
236335 neen
schone schijn
pi_70192065
quote:
Meul neemt maandag beslissing over Cambuur

Cambuur Leeuwarden hoopt maandag duidelijkheid te hebben of het doelman David Meul kan overnemen van Fortuna Sittard. Ook wil de club dan weten of het Tom Hiariej en Shkodran Metaj van FC Groningen kan huren.

Cambuur deed Meul afgelopen week een aanbieding. De Friezen zijn op zoek naar een nieuwe keeper, omdat eerste doelman Peter van der Vlag vertrekt. Meul zou volgens het Friesch Dagblad na het weekend uitsluitsel geven.

Dan hoopt Cambuur ook te horen of het verdediger Hiariej en middenvelder Metaj van FC Groningen kan huren. Eerstgenoemde moet voor zes maanden naar Leeuwarden komen, Metaj voor een heel seizoen.

Daarnaast is ook Antoine van der Linden nog altijd in beeld. Cambuur probeert de oud-speler van onder meer FC Groningen
van het Portugese Maritimo Funchal los te weken.
Wel van voetbalprimeur

Cambuur heeft trouwens ook weer een jeugdspeler een contract aangeboden, deze gaat komend seizoen bij de B1 van FC Groningen voetballen omdat die een divisie hoger spelen
het lijkt niet wat het is
  maandag 22 juni 2009 @ 18:56:31 #88
236335 neen
schone schijn
pi_70262342
quote:
David Meul naar SC Cambuur Leeuwarden geplaatst op: 22 Jun 2009

Vanavond hebben David Meul en SC Cambuur Leeuwarden overeenstemming bereikt over een tweejarige verbintenis. De doelman komt over van Fortuna Sittard. De 28 jarige Belg heeft daarvoor voor het Griekse Xanthi gespeeld en het Belgische SK Beveren.
quote:
Verbouwing Cambuur stadion geplaatst op: 19 Jun 2009

Op dit moment vindt er een verbouwing plaats in het Cambuur stadion. De Noord tribune zal aankomend seizoen in zijn geheel voor de Cambuur aanhang zijn. Er worden nieuwe stoelen geplaatst in het voormalig uitvak en de bufferzone tussen de vakken. Het uitvak is verplaatst naar vak 16 op de Oost tribune. Voor het uitvak komt ook een groot net te hangen. De capaciteit van het uitvak is na overleg met de KNVB terug gebracht naar zo'n 300 plaatsen. De verbouwing moet voor 7 augustus zijn afgerond. De totale capaciteit komt hiermee op 10.250 zitplaatsen uit.
van Cambuur.nl
het lijkt niet wat het is
  maandag 22 juni 2009 @ 19:17:00 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70263305
Antoine van der Linden zou ook komen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 22 juni 2009 @ 23:02:01 #90
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_70273505
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef neen het volgende:

[..]


[..]

van Cambuur.nl
Dus het uitvak op de gezinstribune.

Wel verstandig om Noord geheel ter beschikking te stellen voor Cambuur aanhang natuurlijk. Uitvak is nu ook makkelijk af te schermen van de relsupporters.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:05:49 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70273690
Een net voor het uitvak!

  maandag 22 juni 2009 @ 23:38:59 #92
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70275124
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een net voor het uitvak!

in principe belachelijk natuurlijk.
met name te danken aan de stewards die slecht fouilleren en dat heeft er voor gezorgd dat er in het afgelopen seizoen wat incidentjes waren met uitsupporters en voorwerpen gooien.
Neerkomen wel!
pi_70275298
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk. Zijn meer clubs die het hebben hoor.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 22 juni 2009 @ 23:56:41 #94
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:51:07 #95
236335 neen
schone schijn
pi_70430746
quote:
Cambuur wachtet op Metaj
Sport 27-06-2009 | 17:08
Cambuur hat mei FC Grins oerienstimming berikt oer de ferhier fan Skhodran Metaj foar ien seizoen. De 21-jierrige linkerferdigener moat persoanlik noch wol ta in akkoart komme mei de Ljouwerters.

De oefenwedstriid op 18 july tsjin Panathinaikos giet net troch. Cambuur spilet no tsjin it Turkske Kayserispor. Dy ploech einige ferline seizoen as sânde. Omdat Kayserispor de Turkske beker wûn, komt de ploech út yn de Europe League.
Bronvermelding lijkt me niet nodig

Wat kosten komend seizoen de losse kaartjes eigenlijk? Misschien is het wel rendabel een extra seizoenskaart te nemen voor dagjesmensen
het lijkt niet wat het is
pi_70446317
Ik denk niet dat de prijs van losse kaartjes ineens omhoog gaat.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 28 juni 2009 @ 14:08:42 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70446355
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk. Zijn meer clubs die het hebben hoor.
Jammer genoeg wel ja
  zondag 28 juni 2009 @ 14:08:55 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_70446361
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk.
Wel in de JL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 28 juni 2009 @ 14:09:16 #99
236335 neen
schone schijn
pi_70446373
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:06 schreef justmattie het volgende:
Ik denk niet dat de prijs van losse kaartjes ineens omhoog gaat.
Ik neem aan dat de gewone kaarten net als de seizoenskaarten in prijs zullen stijgen, anders ben ik met losse kaarten goedkoper uit dan een seizoenskaart.
het lijkt niet wat het is
pi_70446601
In de Jupiler League is Cambuur nu dan de enige met net ervoor.
pi_70446611
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wel in de JL.
Zwolle heeft het ook, verder weet ik niet of er meer clubs zijn die het hebben.

Ik weet trouwens geeneens wat de SK nu kost, heb gewoon dat ding ingeleverd en het bedrag wordt wel afgeschreven
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70446667
Bij Zwolle is het optioneel. Verschuifbaar. De laatste keer dat wij er waren zat het er niet voor.

En 2 clubs is nog steeds uitzonderlijk hoor
pi_70446885
lichte trots dan
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70475842
Nieuwe stadion gaat door.

  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:56 #105
236335 neen
schone schijn
pi_70477061
Is er al eens wat meer bekend over dat stadion dan? Overal lees ik weer andere getallen en ik zag zelfs al plaatjes die op twitter waren gezet. Die waren wel heel slecht gerenderd
het lijkt niet wat het is
pi_70477563
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Is er al eens wat meer bekend over dat stadion dan? Overal lees ik weer andere getallen en ik zag zelfs al plaatjes die op twitter waren gezet. Die waren wel heel slecht gerenderd
Officieel niet.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:04:20 #107
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70477571
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:14 schreef Chooselife het volgende:
Nieuwe stadion gaat door.

En waar komt ie?
pi_70477748
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En waar komt ie?
Ik heb het geweten, maar vergeten.

Ik kan je tot nu toe alleen garanderen dat het werkelijk gaat plaatsvinden. Men is nu bezig de organisatie te versterken en heeft een aantal vacatures uitgebracht.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:46:57 #109
236335 neen
schone schijn
pi_70487436
quote:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/113339/-Training-Cambuur-verpest-door-konijnen.html

De eerste trainingsdag van Cambuur-Leeuwarden is in het water gevallen door te lang gras en een enorme hoeveelheid aan konijnen. De beestjes vonden het nodig het trainingsveld om te ploegen, waardoor het team de training moest voortzetten in het stadion.

Ook in het stadion was het echter in eerste instantie niet mogelijk om te trainen, aangezien het gras te lang was om op te kunnen voetballen. "Toen moest eerst snel het gras gemaaid worden”, zo zei de directeur van Cambuur, Alex Pama. De konijnen inzetten in het stadion om het gras te kortwieken was wellicht een optie geweest, maar er werd toch gekozen voor de elektrische grasmaaier.

Volgens Pama is er op het trainingsveld sprake van een konijnenplaag. "De konijnen hebben allemaal jongen. Daarna hebben ze gaten gegraven in het veld”. Over een week verwacht hij dat de konijnen het veld, vrijwillig dan wel gedwongen, hebben verlaten.
Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.
het lijkt niet wat het is
pi_70489363
Damn dat ons clubje nou op deze manier de frontpage haalt
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:05:59 #111
236335 neen
schone schijn
pi_70517349
Volgend seizoen dus vak 19
het lijkt niet wat het is
pi_70534988
quote:
Metaj zegt 'nee' tegen Cambuur
Gepubliceerd op: 30 juni 2009 23:16

Cambuur Leeuwarden heeft een blauwtje gelopen bij Shkodran Metaj. Door een meningsverschil over de positie waar de Bosniër in Friesland komt te spelen, kan er een streep door een transfer worden gezet.

De Friese club had Metaj graag aan de selectie toegevoegd. De middenvelder komt in Groningen weinig aan spelen toe en mag worden verhuurd. Beide clubs hadden al een akkoord bereikt over een mogelijke verhuurperiode

Metaj ziet zichzelf het liefst spelen als linkermiddenvelder. Cambuur-trainer Menzo kon hem volgens het Dagblad Van Het Noorden alleen gebruiken als linksback.
pi_70535884
Dan maar niet...
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 1 juli 2009 @ 07:37:57 #114
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70536196
Haha ja dan maar lekker weer bankzitten. Doei
pi_70539032
Graag of niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:38:56 #116
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70539520
TVP

nog geen tekeningen dan van het stadion?
pi_70539798
op cambuuronline stonden een paar schetsen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:13:15 #118
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70540536
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef neen het volgende:

[..]

Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.
Beetje laat, maar ik moest lachen...

Nuja, leermomentje..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70542969
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef neen het volgende:
Volgend seizoen dus vak 19
Heb jij je nieuwe seizoenskaart dan al binnen?
pi_70545216
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Heb jij je nieuwe seizoenskaart dan al binnen?
Ze zijn net bezig met het verwerken van de aanvragen meende ik te lezen. Dus er zal nog wel niks opgestuurd zijn.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:49:32 #121
236335 neen
schone schijn
pi_70553888
Nee nog niet binnen maar mij werd verteld dat vak 19 wel moest lukken dus het is nog wel onder voorbehoud maar goed.

Die plaatjes van het stadion werden ook op Twitter gelinkt, of het ook echt een ontwerp is dat is gemaakt in opdracht van de club of van een supporter is niet bekend maar ik moet zeggen dat ik het ontwerp ondanks de kleuren wel aardig vind.
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
het lijkt niet wat het is
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:16:53 #122
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70554608
Opzich ziet het er mooi uit, lekker dicht op het veld enzo. En niet helemaal symmetrisch!

Maar op de 1 of andere manier ziet het er net niet uit alsof het een sfeer stadion gaat worden...Maargoed who will tell.....
pi_70557548
Sfeer moet je maken op de tribune !
Persoonlijk ben ik geen fan van dichte hoeken, geeft je zo'n graftombe gevoel
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70569701
Er is voor zover ik de verhalen ken nog helemaal niets bekend over de invulling van de binnenkant van het stadion. Het enige wat bekend zou zijn is de buitenkant.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:24:12 #125
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70571501
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 05:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Er is voor zover ik de verhalen ken nog helemaal niets bekend over de invulling van de binnenkant van het stadion. Het enige wat bekend zou zijn is de buitenkant.
Zie foto's? Ik denk niet dat een Fokker hier mee bezig is geweest.
pi_70573389
Die klapstoeltjes zijn wel handig volgens mij, veel makkelijker om even koffie te halen in rust.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:37:01 #127
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_70575008
voetbalzone:

Fischer blijft op amateurbasis actief bij Cambuur
Geschreven op donderdag, 2 juli om 11:19

Sander Fischer blijft voorlopig bij SC Cambuur-Leeuwarden op amateurbasis. Dat meldt de Leeuwarder Courant De verdediger, die herstelt van een ingescheurde achterste kruisband en naar eigen verwachting drie tot vier maanden uit de roulatie zal zijn, ging eerder niet in op een aanbieding van de Eerstedivisionist. Fischer wilde veel meer verdienen dan de Leeuwarders wilden betalen. Cambuur trok daarop het aanbod in. Nu zegt directeur Alex Pama dat Fischer alsnog voor een nieuw contract in aanmerking komt als de gekwetste knie weer volledig is hersteld. Fischer (20) kwam afgelopen seizoen in dertien competitiewedstrijden binnen de lijnen.

Cambuur verwelkomt Mohammed Saeid van het Engelse West Bromwich Albion, dat afgelopen seizoen uit de Premier League degradeerde. Hij kan op diverse posities aan de linkerkant uit de voeten. Er is volgens de lokale krant een grote kans dat ook een jeugdspeler van Chelsea, een aanvallende middenvelder, overkomt om stage te lopen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_70575612
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef Reddiablo het volgende:
Cambuur verwelkomt Mohammed Saeid van het Engelse West Bromwich Albion, dat afgelopen seizoen uit de Premier League degradeerde. Hij kan op diverse posities aan de linkerkant uit de voeten.
Waarom in hemelsnaam gaan ze een jeugdspeler aannemen en opstellen bij Cambuur?

Hier staat hij tussen: http://www.wba.co.uk/page/Academy/0,,10366~1023619,00.html

Ben er niet blij mee.

[ Bericht 11% gewijzigd door willempjewever op 02-07-2009 12:03:11 ]
pi_70588803
Poeh, wanneer heeft Fischer die blessure opgelopen? Wist ik helemaal niets van. Netjes van Cambuur zeg, dat ze hem uiteindelijk toch de kans geven te revalideren en daarna weer in beeld te komen voor een profcontract.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70628619
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam gaan ze een jeugdspeler aannemen en opstellen bij Cambuur?

Hier staat hij tussen: http://www.wba.co.uk/page/Academy/0,,10366~1023619,00.html

Ben er niet blij mee.
Misschien is ie wel heel goed en laten ze m tekenen voor de toekomst. Zo gek is dat toch niet aangezien elke club het doet
pi_70628751
13-2 winst op DTD. Verspilde moeite vind ik zulke partijen maar goed.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70649063
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zie foto's? Ik denk niet dat een Fokker hier mee bezig is geweest.
Die tekeningen? Die kan ik ook wel maken met een Autocadprogramma
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zaterdag 4 juli 2009 @ 21:24:59 #133
236335 neen
schone schijn
pi_70651452
Met AutoCad dat tekenen is moeilijk, die hele 3d functie van autocad is kut. Maar met Sketchup heb je zoiets in een paar uurtjes klaar
het lijkt niet wat het is
pi_70684083
Je snapt waar ik naartoe wil. Dit zijn in ieder geval nog geen officiële tekeningen, dan had ik het wel geweten...
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 5 juli 2009 @ 22:45:04 #135
171241 justmattie
Oke, doei
pi_70684168
Ik vindt het persoonlijk jammer dat het op zo'n afgelegen industrieterrein komt. Jeugdsentiment ; vroegah woonde ik 2 straten achter het stadion, met papa aan de hand er heen op 8 jarige leeftijd ofzo, later met mn maatje uit dezelfde straat. Dat wordt straks wel anders
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 6 juli 2009 @ 11:58:48 #136
236335 neen
schone schijn
pi_70695091
quote:
Cambuur in gesprek met vleugelverdediger

* LC | Gepubliceerd op 06 juli 2009, 11:13

LEEUWARDEN -

De clubleiding van Cambuur voert vandaag (maandag) een gesprek met een verdediger die zowel op de links- als rechtsbackpositie uit de voeten kan. Volgens directeur Alex Pama gaat het om een groot talent, afkomstig van een eerste-divisieclub. Trainer Stanley Menzo heeft gevraagd om minimaal een extra defensieve speler voor zijn selectie, vooral omdat de spoeling achterin dun is door blessures van Rudy Jansen en Sander Fischer. Vorige week liet Shkodran Metaj van FC Groningen nog weten niet op huurbasis voor de Leeuwarders te willen spelen.

Mogelijk haalt Cambuur ook nog een nieuwe centrale verdediger. Dat hangt af van Chris de Wagt. Als diens proefperiode bij het Schotse Inverness op een succes uitdraait, is mandekker Jeffrey Altheer een mogelijke kandidaat voor een positie centraal achterin. Altheer speelde de afgelopen drie seizoenen als huurling van Feyenoord voor Excelsior.

Cambuur heeft na afzeggingen van achtereenvolgens Panathinaikos en Kayserispor goede hoop in het weekeinde van 18 en 19 juli toch een ‘grote vis' als oefenpartner te mogen verwelkomen. De club heeft lijntjes uitstaan met het Engelse Blackburn Rovers en de Belgische kampioen Standard Luik.

Derde doelman Ale Geert de Vries is de komende drie maanden uitgeschakeld. Hij bleek een breuk in zijn middenhandsbeentje te hebben en wordt geopereerd. Waarschijnlijk heeft De Vries de kwetsuur al opgelopen bij AGOVV, waar hij de eerste helft van het vorige seizoen op huurbasis speelde. De keeper keerde terug naar Leeuwarden toen hij in Apeldoorn zijn basisplaats verloor.

Lees meer over Cambuur in de papieren LC van maandag.
het lijkt niet wat het is
pi_70695269
Een groot talent? Ben benieuwd, maar heb het niet zo op dat soort omschrijvingen.

Al wat bekend over een wedstrijd in Franeker in augustus?
pi_70696200
Ben benieuwd
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70698263
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Ik vindt het persoonlijk jammer dat het op zo'n afgelegen industrieterrein komt. Jeugdsentiment ; vroegah woonde ik 2 straten achter het stadion, met papa aan de hand er heen op 8 jarige leeftijd ofzo, later met mn maatje uit dezelfde straat. Dat wordt straks wel anders
Klopt. Ik kan het nu ook gewoon vanuit mijn raam horen maar ik begrijp wel dat ze hier weg willen en dat de gemeente ze ook weg wil hebben.
pi_70698547
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Klopt. Ik kan het nu ook gewoon vanuit mijn raam horen maar ik begrijp wel dat ze hier weg willen en dat de gemeente ze ook weg wil hebben.
De gemeente wil het meer wegens de veiligheid e.d.
Maar dit valt toch nooit volledig in de hand te houden. Afspraak maken ergens in de stad, wat slaanderij en weer weg is een voorbeeld, of ergens bij een viaduct staat een groep met stenen op de bussen te wachten. Zulke dingen zijn niet 100% tegen te houden en zullen altijd blijven.

Cambuur wil er wel weg wegens uitbreiding etc. Wat hier ook heel goed had kunnen plaats vinden.
Stukje van het Cambuurplein erbij gebruiken, parkeerplaats onder die winkels bouwen, en onder het stadion. Dat zou mooi geweest zijn
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 6 juli 2009 @ 17:44:33 #141
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70708088
Kost dat??

Uitbouw op locatie is vaak veel duurder dan nieuwbouw. Zeker wanneer je, zoals ingeval Cambuur, van alles over de kop moet gooien om ruimte te maken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 6 juli 2009 @ 19:14:12 #142
236335 neen
schone schijn
pi_70711491
quote:
Update 17:34 uur:
Het gesprek dat SC Cambuur-Leeuwarden maandag heeft gevoerd met een volgens directeur Alex Pama talentvolle back van een andere Eerstedivisionist krijgt voorlopig geen vervolg. De Leeuwarder club is niet bereid om de gevraagde transfersom neer te leggen. De zoektocht naar een nieuwe vleugelverdediger gaat daarom door.

Dinsdag melden verdediger Mike van der Kooy (20) van FC Utrecht en middenvelder Nadjim Haroun (21) van Germinal Beerschot zich voor een proefperiode. Beiden doen mee in twee oefenwedstrijden. Later deze week komen ook een jeugdspeler van Chelsea en Mohammed Saeid van West Bromwich Albion voor een stage naar Cambuur.
Van voetbalzone
het lijkt niet wat het is
pi_70774152


Tweede speelronde KNVB Beker, 22, 23 en 24 september
Jong De Graafschap - Cambuur Leeuwarden
pi_70774281
Teller Gewoon een plaatje
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:39:25 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70774707
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Teller Gewoon een plaatje
Afgunst
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70774727
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef One_conundrum het volgende:
Afgunst
Duh Al zie ik Cambuur geen kampioen worden dit jaar.
pi_70774755
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Teller Gewoon een plaatje
Kan prima een tellertje achter zitten die het aantal kaartjes update elke dag.

En verder een bericht van jullie site:
quote:
NIEUWS
GRENS VAN 1.000 SEIZOENKAARTEN BEREIKT!
Beste supporters van FC Den Bosch,

Vrijdagmiddag 16.15 uur is bij de administratie van FC Den Bosch het duizendste seizoenkaartformulier ingevuld voor seizoen 2009-2010. Fantastisch om te zien dat we samen met u deze grens nu al hebben bereikt. Intern wordt hard gewerkt aan nieuwe acties richting medewerkers van onze sponsors en richting scholen. Naar alle waarschijnlijkheid volgt medio augustus nog een actie richting amateurclubs in de regio. Samen gaan we voor een voller Stadion De Vliert! Daarnaast zijn er inmiddels bijna 100 nieuwe seizoenkaarthouders aangebracht via de wervingsactie, hartelijk dank hiervoor. Bedankt voor jullie steun en bijdrage aan dit fantastische resultaat!
pi_70774872
Nee en Den Bosch zien we niet eens kans maken op Play offs dit seizoen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70774925
1000 nog maar ____________!!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70775026
Zal niet makkelijk worden nee. Zeker nu er nog maar 4 periodetitels zijn en de Graafschap en Volendam terug zijn. Maar dat geldt denk ik voor iedereen... Er is nog geen club die er bovenuit lijkt te steken.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:50:39 #152
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70775052
1000 schattig!
pi_70781300
Tsja, het is nu eenmaal bekend dat in Leeuwarden de grootste gloryhunters van de Jupiler League zitten, wij hebben misschien niet heel veel publiek maar wel een trouw publiek.
Met heel mijn hart.
pi_70810271
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Brord_ het volgende:
Tsja, het is nu eenmaal bekend dat in Leeuwarden de grootste gloryhunters van de Jupiler League zitten, wij hebben misschien niet heel veel publiek maar wel een trouw publiek.
Cambuur heeft ook veel trouw publiek, sowieso al veel meer dan 1000 mensen.
pi_70810519
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Brord_ het volgende:
Tsja, het is nu eenmaal bekend dat in Leeuwarden de grootste gloryhunters van de Jupiler League zitten, wij hebben misschien niet heel veel publiek maar wel een trouw publiek.
Zelfs in barre tijden waarbij faillissement en slechte prestaties speelde hadden wij zelfs nog bijna 5000 vaste bezoekers. Waarbij minimaal 4000 SK houders
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70811049
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef justmattie het volgende:
Zelfs in barre tijden waarbij faillissement en slechte prestaties speelde hadden wij zelfs nog bijna 5000 vaste bezoekers. Waarbij minimaal 4000 SK houders
Ga nou niet overdrijven jonge Ik trek net 2 willekeurige VI's uit de kast. De een zegt vorig seizoen 4,3 en de ander zegt seizoen 06-07: 3,3.
pi_70811185
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ga nou niet overdrijven jonge Ik trek net 2 willekeurige VI's uit de kast. De een zegt vorig seizoen 4,3 en de ander zegt seizoen 06-07: 3,3.
gemiddeld toch 4000 vaste seizoenskaarthouders (4300+3300/2 afgerond). En nu ophouden dit topic te vervuilen met dat zielige gedrag van je. Opzouten.
pi_70811395
Nog na gaan zoeken ook _! Inderdaad gemiddeld 4000 vaste SK houders. Ga nu maar weer lekker uithuilen in jullie eigen topic. En tot ziens op 28 augustus !
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:57:39 #159
236335 neen
schone schijn
pi_70811925
Neemt niet weg dan Den Bosch wel de mooiste club van Brabant is, oke Eindhoven is ook oke
het lijkt niet wat het is
pi_70812037
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:35 schreef willempjewever het volgende:
gemiddeld toch 4000 vaste seizoenskaarthouders (4300+3300/2 afgerond). En nu ophouden dit topic te vervuilen met dat zielige gedrag van je. Opzouten.
Die aantallen zijn bezoekers geen seizoenkaarthouders. Dus praat geen onzin
pi_70812738
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die aantallen zijn bezoekers geen seizoenkaarthouders. Dus praat geen onzin


Waarom worden julie eigenlijk zo ontzettend genaaid door je eigen club? 295 euro voor een seizoenskaart voor de hoofdtribune?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:18:47 #162
236335 neen
schone schijn
pi_70812754
Feit is dat er bij Cambuur ook in de seizoenen dat het slecht loopt er meer dan 1000 seizoenkaarthouders zijn geweest.
het lijkt niet wat het is
pi_70812897
laat ook maar, ik ga geen aandacht aan die club uit het zuiden besteden.
pi_70812912
Nu een paar dagen verder staan we op 5350. Dat zijn er dus 334 verwerkte aanvragen erbij. Dat is al dik 1/3 deel van wat DB tot nu toe heeft binnen gehaald

[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 09-07-2009 14:32:57 ]
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:28:11 #165
236335 neen
schone schijn
pi_70813095
Die 5016 was van 1 Juli he
Bericht op Cambuur.nl
het lijkt niet wat het is
pi_70813112
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:22 schreef willempjewever het volgende:
laat ook maar, ik ga geen aandacht aan die club uit het zuiden besteden.
Je kan gewoon niet rekenen
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef willempjewever het volgende:
Waarom worden julie eigenlijk zo ontzettend genaaid door je eigen club? 295 euro voor een seizoenskaart voor de hoofdtribune?
Vraag en aanbod? Goede faciliteiten? Ik weet het niet... boeit me ook niet.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef neen het volgende:
Feit is dat er bij Cambuur ook in de seizoenen dat het slecht loopt er meer dan 1000 seizoenkaarthouders zijn geweest.
Den Bosch heeft nooit veel seizoenkaarthouders gehad, zegt ook totaal niks over de toeschouwersaantallen.

Verder kun je gewoon niet ontkennen dat er veel gloryhunters zitten. Er zitten nu ineens meer dan het dubbele van die 3/4 000 man. En zoveel als er dit seizoen in Den Bosch waren zijn ze ook al jaren niet geweest. Normaal gesproken is het niet meer dan een man of 20.
pi_70813245
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef neen het volgende:
Die 5016 was van 1 Juli he
Bericht op Cambuur.nl
In 8 dagen dan , Ik keek naar wanneer het hier stond
Maar punt is wel duidelijk lijkt mij
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70813335
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef justmattie het volgende:
In 8 dagen dan , Ik keek naar wanneer het hier stond
Maar punt is wel duidelijk lijkt mij
Het punt dat men in Friesland blijkbaar geen flikker te doen heeft wel ja
pi_70813408
Verder kun je gewoon niet ontkennen dat er veel gloryhunters zitten. Er zitten nu ineens meer dan het dubbele van die 3/4 000 man. En zoveel als er dit seizoen in Den Bosch waren zijn ze ook al jaren niet geweest. Normaal gesproken is het niet meer dan een man of 20.

Er is nu geld en het gaat goed... Maar voor hoe lang? Zal niet de eerste keer zijn dat het weer in elkaar dondert. En blijven die 3500 fanatiekelingen weer over.

Hoe zit het trouwens met jullie? De meesten zag ik ook nooit in de vorige delen van deze reeks???
pi_70813463
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:


Vraag en aanbod? Goede faciliteiten? Ik weet het niet... boeit me ook niet.
Zomaar een quote vanaf de site n.a.v een onderzoek onder de supporters.
quote:
De faciliteiten/voorzieningen worden door 69% van de supporters als slecht beoordeeld. Ook de horeca krijgt een slecht cijfer. 57% van de supporters vindt het huidige horecabeleid onder peil.
bron: http://www.fcdenbosch.nl/content/nieuws.php?page=12&newsID=2161

Nog niet eens een heel oud artikel
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70813531
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder kun je gewoon niet ontkennen dat er veel gloryhunters zitten. Er zitten nu ineens meer dan het dubbele van die 3/4 000 man. En zoveel als er dit seizoen in Den Bosch waren zijn ze ook al jaren niet geweest. Normaal gesproken is het niet meer dan een man of 20.

Er is nu geld en het gaat goed... Maar voor hoe lang? Zal niet de eerste keer zijn dat het weer in elkaar dondert. En blijven die 3500 fanatiekelingen weer over.

Hoe zit het trouwens met jullie? De meesten zag ik ook nooit in de vorige delen van deze reeks???
Ik kom al 14 jaar bij Cambuur, dus mag jij oordelen of ik mijzelf in het hokje gloryhunter mag zetten
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70813688
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef justmattie het volgende:
Zomaar een quote vanaf de site n.a.v een onderzoek onder de supporters.
bron: http://www.fcdenbosch.nl/content/nieuws.php?page=12&newsID=2161
Nog niet eens een heel oud artikel
Klopt, al is het overgrote deel van de mensen die dat ingevuld hebben afkomstig van onze tribune en niet van de ere. Maargoed nogmaals ik weet niet waarom het zo duur is, zit ook niet vol ofzo... en het boeit me ook niet...
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:05:34 #173
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70814475
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Verder kun je gewoon niet ontkennen dat er veel gloryhunters zitten.

Hoe zit het trouwens met jullie? De meesten zag ik ook nooit in de vorige delen van deze reeks???
Ik voel me opzich geen gloryhunter. Eén vriend van mij komt er al 10 jaar nu. Die groep vroeg me mee naar de play-offs (was ook al eerder 2 potjes geweest dit seizoen). Dus 2x Zwolle meegepakt. Super sfeer, zelf ook meezingen en klappen, maar ik haal nu geen seizoenskaart ofzo en zal volgend seizoen misschien ook wel es een potje meepikken, maar niet meer dan 2. Voel me gewoon wel verwant met alles wat Frys is

Ik snap wel dat mensen die eerst 7 á 10 keer gingen nu een seizoenskaart halen. Ben je dan gloryhunter? Ik denk dat het einde van dit seizoen veel mensen over de streep heeft getrokken.

Waar het flamen eigenlijk om begon was natuurlijk jou 'afgunst' reactie op die prachtige teller.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:32:36 #174
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70823820
Zaterdag Cambuur in mijn woonplaats aan het ballen

Mensen van hier van plan om langs te komen?
pi_70826036
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
Waar het flamen eigenlijk om begon was natuurlijk jou 'afgunst' reactie op die prachtige teller.
Ik denk dat we het in dit topic over Cambuur moeten hebben, Den Bosch kan een eigen topic starten als dat er al niet is. Laten we er aub over ophouden, zonde van deze goede topicreeks en Den Bosch komt wel weer aan bod als we daar spelen of zij bij ons in de hel van Leeuwarden.

Wedstrijden:
vr .10-07 Oefenwedstrijd: Blauw Wit’34 - SC.Cambuur 19.00 u Zuiderburen
za. 11-07 Oefenwedstrijd: Berlikum - SC.Cambuur 19.00 u Berlikum

En een verplaatsing:
De oefenwedstrijd tussen SC Cambuur en Hartlepool United wordt niet bij FVC, maar op De Hertgang, het training en jeugdcomplex van SC Cambuur, gespeeld. De wedstrijd is woensdagavond 15 juli en begint om 19.00 uur. De organisatie blijft wel in handen van FVC.

Ik weet nog niet of ik naar de oefenwedstrijden ga, vind het meestal niet zo spectaculair. Hoe zit dat met de wedstrijd van de 15e? Waarom niet gewoon in het stadion zelf ipv op het trainingsveld?
pi_70832987
Ik ga niet naar die oefenwedstrijden. 14-2 winst e.d vind ik geen match om te volgen. Het is wel altijd gezellig met vrienden dan wat bier drinken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:48:01 #177
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70835023
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:32 schreef DurQ het volgende:
Zaterdag Cambuur in mijn woonplaats aan het ballen

Mensen van hier van plan om langs te komen?
Linksback van Minnertsga doet ook mee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70836851
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:33 schreef willempjewever het volgende:
of zij bij ons in de hel van Leeuwarden.
Hoeveel werd het afgelopen seizoen ook weer?
pi_70837309
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:28 schreef justmattie het volgende:
Ik ga niet naar die oefenwedstrijden. 14-2 winst e.d vind ik geen match om te volgen. Het is wel altijd gezellig met vrienden dan wat bier drinken
gezellig is het altijd wel inderdaad. Als het lekker weer is ga ik wellicht.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:46:58 #180
236335 neen
schone schijn
pi_70841057
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 03:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoeveel werd het afgelopen seizoen ook weer?
0-2 jullie wonnen, jullie waren de beste, deksels mooie club met immer een vol stadion in goede en slechte tijden

Welk punt probeer je te maken? Cambuur supporters vinden Cambuur een mooiere club dan FC Den Bosch en Den Bosch supporters vinden FC Den Bosch een mooiere club dan Cambuur. Een ware zinloze discussie.

Hierbij laat ik het ook maar.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:32:46 #181
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_70842667
TerroRobbie oprotten sukkel.
Bedankt Hans.
pi_70842685
0-3 zelfs.
Met heel mijn hart.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:38:51 #183
236335 neen
schone schijn
pi_70842875
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef Brord_ het volgende:
0-3 zelfs.
reken ik ook goed, waardeloze pot was het, dat weet ik nog wel

Hoogtepunt van de wedstrijd was de bal die tegen iemands kop kwam 2 stoelen naast me (ik zat op Zuid)
het lijkt niet wat het is
pi_70844257
En de andere pot was 1-2 voor ons. Wie speelde play offs, en wie niet, Dus ga nu maar weer lekker huilen om jullie 1000 SK in je eigen topic
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70848424
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef neen het volgende:
0-2 jullie wonnen, jullie waren de beste, deksels mooie club met immer een vol stadion in goede en slechte tijden

Welk punt probeer je te maken? Cambuur supporters vinden Cambuur een mooiere club dan FC Den Bosch en Den Bosch supporters vinden FC Den Bosch een mooiere club dan Cambuur. Een ware zinloze discussie.
Geen punt, ik probeer jullie slechts op te naaien. En het lukt vrij aardig moet ik zeggen.
pi_70849422
Sure, ik ruik pure jaloezie
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:57:54 #187
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_70849583
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef justmattie het volgende:
Sure, ik ruik pure jaloezie
Inderdaad.

5346 seizoenkaarten nu.
Bedankt Hans.
pi_70849930
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef justmattie het volgende:
Sure, ik ruik pure jaloezie
Gast, jullie doen net weer een jaartje leuk mee
pi_70850667
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gast, jullie doen net weer een jaartje leuk mee
En dan gelijk 3x beter dan DB
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70851007
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:28 schreef justmattie het volgende:
En dan gelijk 3x beter dan DB
Eh nee Wij hebben afgelopen seizoen 2 keer van jullie gewonnen. Waarvan 1 keer een 0-3 afslachting in jullie helletje van leeuwarden. En jullie maar 1 keer van ons. Dus nee....
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:40:04 #191
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70851095
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het trouwens met jullie? De meesten zag ik ook nooit in de vorige delen van deze reeks???
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:44:21 #192
236335 neen
schone schijn
pi_70851239
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]


?
het lijkt niet wat het is
pi_70851721
Wie weet het adres in Berlikum voor zaterdag? Ga er toch even langs, is het vrij toegang? En waar kan je het beste parkeren (kom vanuit richting Harlingen)?

En wat is de toegang voor de 15e? Ik neem 2 gasten mee en moet even weten hoeveel ik moet pinnen. Is dat 5 euro per persoon?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:07:15 #194
236335 neen
schone schijn
pi_70852072
Je moet naar sportcomplex de koekoek en de entree is 5 euro.
bron

De wedstrijd van de 15e kan ik niet zoveel over vinden, het is in ieder geval verplaatst naar de Hertgang maar de organisatie blijft in handen van FVC... op de site van FVC zie ik echter niets over de wedstrijd

[ Bericht 51% gewijzigd door neen op 10-07-2009 16:15:52 ]
het lijkt niet wat het is
pi_70852938
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef neen het volgende:
Je moet naar sportcomplex de koekoek en de entree is 5 euro.
bron
Oei, dat is wel een hele slechte photoshop, die poster
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:36:28 #196
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_70856858
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef willempjewever het volgende:
Wie weet het adres in Berlikum voor zaterdag? Ga er toch even langs, is het vrij toegang? En waar kan je het beste parkeren (kom vanuit richting Harlingen)?

En wat is de toegang voor de 15e? Ik neem 2 gasten mee en moet even weten hoeveel ik moet pinnen. Is dat 5 euro per persoon?
www.scberlikum.nl

Maar denk niet dat er voldoende parkeergelegenheid is op de bestemde plaatsen. Dus lekker ergens in een straatje dumpen die auto!

Accommodatie:
DE KOEKOEK
Fugelsang 1
9041 CV BERLIKUM FR
0518-461606
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:27:29 #197
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70858336
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef neen het volgende:

[..]

?
Oh, ik moest even lachen.. Gezien de 'felle' reacties van een aantal hier de laatste dagen en ook omdat de opmerking/vraag van TR toch een flinke kern van waarheid bevat. Maar laat maar zitten verder, het is hier een Cambuur-topic. Geen noodzaak om daar allerlei discussies over randzaken te gaan houden.


Hoe zit het nu eigenlijk met die linksback van jullie? Die positie moet nog worden ingevuld lijkt me. Welke 'namen' gaan er zoal in het rond na het vertrek van Jansen en 'afzeggingen' (geen interesse/kiezen voor andere club) van oa. Van der Linden en Metaj?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70858830
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eh nee Wij hebben afgelopen seizoen 2 keer van jullie gewonnen. Waarvan 1 keer een 0-3 afslachting in jullie helletje van leeuwarden. En jullie maar 1 keer van ons. Dus nee....
3e eindigend in de competitie, DB 9e
Finale play offs, DB heeft er niet eens aan mogen ruiken.

EN jullie hebben 1x gewonnen, 0-3 bij ons. Maar op 03-04-2009 was het 1-2 voor ons in DB
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:13:04 #199
236335 neen
schone schijn
pi_70859817
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Oh, ik moest even lachen.. Gezien de 'felle' reacties van een aantal hier de laatste dagen en ook omdat de opmerking/vraag van TR toch een flinke kern van waarheid bevat. Maar laat maar zitten verder, het is hier een Cambuur-topic. Geen noodzaak om daar allerlei discussies over randzaken te gaan houden.


Hoe zit het nu eigenlijk met die linksback van jullie? Die positie moet nog worden ingevuld lijkt me. Welke 'namen' gaan er zoal in het rond na het vertrek van Jansen en 'afzeggingen' (geen interesse/kiezen voor andere club) van oa. Van der Linden en Metaj?
Tja, op de dag dat ik hier geristreerd was heb ik ook gepost in het Cambuur topic en ik heb meerdere users voorbij zien komen in de navolgende topics maar goed

Tja, de linksback positie dat is toch de plek van Randy Rustenberg. Dit seizoen natuurlijk een tijdje geblesseerd geweest waardoor er achterin wat werd geschoven maar ik zie liever hem spelen dan een huurling. Ik neem aan dat hij er dit seizoen ook staat en als er niemand bijkomt zal Ale de Boer wel de stand in van hem zijn.
het lijkt niet wat het is
pi_70860299
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
EN jullie hebben 1x gewonnen, 0-3 bij ons. Maar op 03-04-2009 was het 1-2 voor ons in DB
In de voorbereiding hebben wij ook gewonnen. Maargoed toen was jij waarschijnlijk nog niet voor Cambuur
pi_70860350
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In de voorbereiding hebben wij ook gewonnen. Maargoed toen was jij waarschijnlijk nog niet voor Cambuur
Ik heb al 14 jaar een SK dus wat huil je nou weer
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70860497
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef justmattie het volgende:
Ik heb al 14 jaar een SK dus wat huil je nou weer
Vanaf je 7e?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:44:29 #203
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_70862361
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vanaf je 7e?
Prima mogelijk. Ik had mijn eerste seizoenkaart ook op mijn 9e, ondertussen toe aan het 11e seizoen.
Bedankt Hans.
pi_70862472
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef bascross het volgende:
Prima mogelijk. Ik had mijn eerste seizoenkaart ook op mijn 9e, ondertussen toe aan het 11e seizoen.
Dat heb je de eerste 10 jaar goed stilgehouden zeker
pi_70862620
Ja inderdaad. Nu gaan we het hier weer over Scc hebben, zonder droeftoeters van DB. Grote bek op internet kunnen we allemaal maar hebben. Maar in Leeuwarden zie je ze niet ! Daarom gaan wij maar naar DB toe.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70862866
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:52 schreef justmattie het volgende:
Ja inderdaad. Nu gaan we het hier weer over Scc hebben, zonder droeftoeters van DB. Grote bek op internet kunnen we allemaal maar hebben. Maar in Leeuwarden zie je ze niet ! Daarom gaan wij maar naar DB toe.
Gast kijk even na met hoeveel man wij de laatste 10 jaar in Leeuwarden kwamen en met hoeveel jullie in Den Bosch... Dan kun je je weer in een hoekje gaan zitten schamen met een kaasschaaf. Zelf ben je waarschijnlijk ook nog nooit in Den Bosch geweest
pi_70863106
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gast kijk even na met hoeveel man wij de laatste 10 jaar in Leeuwarden kwamen en met hoeveel jullie in Den Bosch... Dan kun je je weer in een hoekje gaan zitten schamen met een kaasschaaf. Zelf ben je waarschijnlijk ook nog nooit in Den Bosch geweest
Buiten de combi om?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70863147
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:09 schreef justmattie het volgende:
Buiten de combi om?
Ook al 14 jaar zeler
pi_70863209
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef DurQ het volgende:

[..]

www.scberlikum.nl

Maar denk niet dat er voldoende parkeergelegenheid is op de bestemde plaatsen. Dus lekker ergens in een straatje dumpen die auto!

Accommodatie:
DE KOEKOEK
Fugelsang 1
9041 CV BERLIKUM FR
0518-461606

Thanks!

Wel weer leuk om Cambuur weer eens te zien spelen, is alweer paar weken geleden en kan ik gelijk aan een steward vragen hoe het nu de 15e zit, daar kijk ik wel naar uit.

Jammer dat het hier nog steeds verder over Den Bosch gaat, snap niet zo waarom? Als de clubs nu bij elkaar in de buurt lagen zou ik enige revaliteit op dit moment (in de zomerstop) nog wel begrijpen, maar waar hebben we het nu over? Als ik in Den Bosch of omgeving had gewoond was ik vast naar die club gegaan en was ik 10kg zwaarder door de Bosche bollen, maar laten we er nu over ophouden. Zonde van de tijd, gaat nergens over.
pi_70864117
Hoeveel is het geworden net?
Willem-Jan van Puffelen
pi_70864139
0-10
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70864164
Weet je toevallig ook doelpuntenmakers ?
Willem-Jan van Puffelen
pi_70864353
Via het cambuurforum.
quote:
0-1 Nassir Maachi
0-2 Ruud ter Heide
0-3 Nassir Maachi
0-4 Sandor van der Heide
0-5 Ruud ter Heide
0-6 Bob Schepers
0-7 Nassir Maachi
0-8 Nassir Maachi
0-9 Nassir Maachi
0-10 Nadjim Haroun (testspeler Beerschot)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:52:37 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70864370
Bob
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70864399
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
Via het cambuurforum.
Nassir Maachi zo vaak? Beter in vorm dan aan het einde van de playoffs?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:54:54 #216
236335 neen
schone schijn
pi_70864431
Ook een ander niveau tegenstander dan tijdens de play offs he
quote:
Maachi trefzeker tegen Blauw Wit'34
LC | Gepubliceerd op 10 juli 2009, 22:31
LEEUWARDEN -
Veertig minuten lang hield tweedeklasser Blauw Wit'34 vrijdagavond op eigen veld tegen Cambuur. Maar nadat Nassir Maachi de ban had gebroken, werd het via Ruud ter Heide en opnieuw Maachi alsnog 0-3 bij de rust. In de tweede helft maakte Maachi er nog twee en zorgden Sandor van der Heide, Ter Heide, Bob Scheepers en testspeler Nadjim Haroun voor de 0-10 eindstand. De 21-jarige middenvelder staat momenteel onder contract bij het Belgische Germinal Beerschot uit Antwerpen en speelde 90 minuten als linksback.

Cambuur is er overigens alsnog in geslaagd om een tegenstander te vinden voor zaterdag 18 juli. Nadat Panathinaikos en Kayserispor eerder afzegden, zal er nu op De Hertgang gespeeld worden tegen Maccabi Tel Aviv. Ook het duel met Hartlepool (15 juli) wordt op het trainingscomplex afgewerkt. In eerste instantie was het nieuwe veld van FVC plaats van handeling.
Bron: LC
het lijkt niet wat het is
pi_70864483
Waarschijnlijk het ongelofelijk lage kutniveau van Blauw Wit. Aan zulke wedstrijden ga je toch geen energie verspillen. Liever 3 wedstrijden tegen wat prof clubjes, desnoods uit de engelse Football League One, dan 10 van deze partijen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70864536
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:56 schreef justmattie het volgende:
desnoods uit de engelse Football League One
Ik zou er voor tekenen, Engels voetbal in Leeuwarden
pi_70865327
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
Via het cambuurforum.
[..]
Top, dankjewel
Willem-Jan van Puffelen
pi_70869370
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:12 schreef willempjewever het volgende:
Jammer dat het hier nog steeds verder over Den Bosch gaat, snap niet zo waarom? Als de clubs nu bij elkaar in de buurt lagen zou ik enige revaliteit op dit moment (in de zomerstop) nog wel begrijpen, maar waar hebben we het nu over? Als ik in Den Bosch of omgeving had gewoond was ik vast naar die club gegaan en was ik 10kg zwaarder door de Bosche bollen, maar laten we er nu over ophouden. Zonde van de tijd, gaat nergens over.
Gaat inderdaad nergens over. Ik ben misschien begonnen met een enigsinds jaloerse reactie. Want ja ik had graag gezien dat het bij ons zo goed ging qua geld en achterban. Ik vind Cambuur een mooie club met een flinke harde kern. Had ze ook graag zien promoveren afgelopen jaar tov Roda.
pi_70869543
quote:
Brack verkiest Italië boven Cambuur
Koen Brack speelt het komende seizoen voor Atessa Val di Sangro. De verdediger verlaat SC Cambuur voor de Italiaanse club, die in de Serie D speelt.

De 27-jarige Brack was in het bezit van een aflopend contract, maar kon een nieuwe aanbieding tegemoet zien. Daar ging de verdediger echter niet op in zodat hij zijn Italiaanse droom kon verwezenlijken.

De vriendin van Brack is afkomstig uit Italië en mede daardoor hoopte de mandekker al enige tijd op een club uit Italië. Met het bescheiden Atessa Val di Sangro gaat die wens nu in vervulling.
pi_70879275
Mooi dat Brack zijn droom kan waarmaken en een knappe vrouw heeft hij, begrijp het zeker dat hij weg wil. Al is het jammer voor de club, maar een paar weken geleden waren er al geruchten.

Ik ga vanavond naar Berlikum, hing er nog even om omdat ik net een schroevendraaier in mijn hand parkeerde bij het klussen in de nieuwe babykamer, bijna de net geverfde muur voorzien van een rood laagje

http://www.koentjemoetblijven.nl/

En heel jammer dat zijn carrière bij Cambuur op deze manier heeft moeten eindigen door die onterechte rode kaart tegen Roda.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:57:48 #223
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70879437


Let vanavond op de Linksback! De rechtsbuiten gaat NIETS presteren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:50:03 #224
236335 neen
schone schijn
pi_70882316
Die proefspeler van Germinal Beerschot weer op linksback?
het lijkt niet wat het is
pi_70887634
12-1 voor Cambuur, beetje rustige wat saaie 1e helft, 2e helft wat meer tegenstand. Was aardig, maar niet meer. En helaas weer 2 spelers van Berlikum die wat gingen neerhalen, voornamelijk nummer 2 in de 2e helft, wat een klootzak. Gelukkig geen blessures.

Verder prima vermaakt, was heerlijk weer en het veld ligt mooi tussen de bomen.

En de LW schrijft:
quote:
BERLIKUM -

In de laatste van vier oefenwedstrijden tegen amateurclubs in de regio, maakte Cambuur zaterdagavond het dozijn vol tegen zaterdag-derdeklasser SC Berlikum. Het werd 1-12. Bij rust stond het door treffers van Rence van der Wal, Bob Schepers, opnieuw Van der Wal en twee keer Dave Huymans 0-5.

Meteen na de pauze redde Bas van der Baan de eer voor de thuisclub. Cambuur ging daarna rustig door met doelpunten maken. Van der Wal, Kevin Diaz, Oguzhan Türk, Dennis van der Ree, Nassir Maachi, Ruud ter Heide en Huymans bepaalden de eindstand.

Bijzonder waren de eerste speelminuten voor Marc Mboua sinds eind januari. Hij speelde de eerste helft in de spits en bereidde Cambuurs vijfde treffer voor.

Lees meer over Cambuur en Marc Mboua in de sportbijlage van de LC op maandag.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:27:56 #226
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70894522
Mboua
Neerkomen wel!
pi_70914503
Spelen ze nu woensdag aan de Jachthavenlaan 2 of heb ik het adres verkeerd?

Ik ben nooit op de Hertgang geweest en daar is toch woensdag (en zaterdag) de wedstrijd? Weer om 19:00?
pi_70915744
De Hertgang is gewoon de oude Blauw Wit velden.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_70946580
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef justmattie het volgende:
De Hertgang is gewoon de oude Blauw Wit velden.
Dat zegt me niks, ik kom niet uit Leeuwarden namelijk. Waar moet ik ongeveer zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door willempjewever op 13-07-2009 21:42:27 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 21:50:17 #230
236335 neen
schone schijn
pi_70947624
Het is dichtbij de CCF, hier

Ik ga denk ik ook even een kijkje nemen, vandaag heeft de tegenstander in ieder geval verloren van FC Volendam met 3-2.
het lijkt niet wat het is
pi_70947708
Thanks, ik dacht al dat het bij de jachthaven moest zijn, maar bij berlikum hadden ze het over een ander veld en ik raakte in de war.
pi_70948064
Niet om flauw te doen, maar die weg leidt ook naar de jachthaven
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 13 juli 2009 @ 22:05:49 #233
236335 neen
schone schijn
pi_70948258
Op de poster staat geen prijs, moet er wel betaald worden? Straks ga ik nog omfietsen om extra geld te halen

poster
het lijkt niet wat het is
pi_70948377
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef neen het volgende:
Op de poster staat geen prijs, moet er wel betaald worden? Straks ga ik nog omfietsen om extra geld te halen

poster
wat kut georganiseerd zeg, op die site van FVC ook alleen deze poster en verder geen info
  dinsdag 14 juli 2009 @ 07:25:42 #235
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_70956368
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef neen het volgende:
Op de poster staat geen prijs, moet er wel betaald worden? Straks ga ik nog omfietsen om extra geld te halen

poster
Uh je bent blind?
pi_70961458
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 07:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uh je bent blind?
ik zie ook geen prijs staan? Waar zie jij dat dan?
pi_70961546
De Hertgang hebben ze dat van PSV's Herdgang gejat of is het toeval?
pi_70961725
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
De Hertgang hebben ze dat van PSV's Herdgang gejat of is het toeval?
Is inderdaad een woordgarpje n.a.v. de Herdgang.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:00:37 #240
236335 neen
schone schijn
pi_70997831
Nou, vanavond dus

En een boete van 12.500 voor het flesje... de club wil die verhalen op de gooier. Cambuur mag naar mijn mening zelf ook wel een gedeelte betalen, gooien mag niet maar iemand met een flesje op de tribune toelaten ook niet.
het lijkt niet wat het is
pi_70998117
Wat vind jij een erger vergrijp, een flesje toelaten of een flesje gooien? En hoe zou die boete dan verdeeld moeten worden over beide partijen?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:48:03 #242
236335 neen
schone schijn
pi_70999299
Er zijn regels op de tribune die de club moet handhaven, in dit geval is dit niet voldoende gelukt. Ik vind dan ook dat ze deels verantwoordelijk zijn. Het staat natuurlijk vast dat het gooien erger is en wat mij betreft kan die gast dan ook 90% betalen. De club moet echter wel toegeven dat zij erop hadden moeten toezien dat een flesje niet het stadion in komt.
het lijkt niet wat het is
pi_70999462
Nee de club legt de algemene voorwaarden bij betreding van het stadion vast. Bij het betreden van het stadion ga jij akkoord met die voorwaarden en dus is degene die het flesje meeneemt in beide gevallen fout bezig. De club heeft geen plicht tot 100% fouilleren, jij als bezoeker wordt geacht je te gedragen.
pi_71000262
Ja een flesje kan er natuurlijk altijd langsglippen. 100 % zekerheid heb je natuurlijk nooit. Dus dat zal niet op gaan. Als nou het halve vak met flessen stond te gooien, ja dan zou je aan kunnen voeren dat Cambuur / beveiliging / stewards nalatig zijn geweest.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:18:45 #245
236335 neen
schone schijn
pi_71000341
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef MaxPower het volgende:
Nee de club legt de algemene voorwaarden bij betreding van het stadion vast. Bij het betreden van het stadion ga jij akkoord met die voorwaarden en dus is degene die het flesje meeneemt in beide gevallen fout bezig. De club heeft geen plicht tot 100% fouilleren, jij als bezoeker wordt geacht je te gedragen.
Ze zijn ook niet officieel verplicht te betalen maar naar mijn mening wel moreel verplicht. Dit soort incidenten moet je voorkomen en niet genezen, als ze een gedeelte van de boete betalen laten ze zien dat ze in het vervolg dit soort dingen ook liever willen voorkomen dan genezen.
Het simpelweg afschuiven op de dader komt op mij een beetje laks over, bij het volgende incident zullen ze dan ook wel de schouders ophalen en zeggen "o, de dader draait maar voor de kosten op". De club had dit kunnen voorkomen of in ieder geval proberen te voorkomen. De controles bij de ingang van het stadion zijn nihil, het enige wat gecontroleerd wordt is je kaartje. Ik kom ook wel eens in het stadion van FC Groningen en mijn ervaringen zijn daar toch anders.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja een flesje kan er natuurlijk altijd langsglippen. 100 % zekerheid heb je natuurlijk nooit. Dus dat zal niet op gaan. Als nou het halve vak met flessen stond te gooien, ja dan zou je aan kunnen voeren dat Cambuur / beveiliging / stewards nalatig zijn geweest.
Het feit dat ik van mening ben dat de club een gedeelte moet betalen komt ook hierdoor, ik heb niet het gevoel dat de club/beveiliging/stewards enige moeite doet om mensen even te vragen of ze iets bij zich hebben danwel te fouilleren.

Ik zit natuurlijk niet op Noord maar hoor van Noord gangers die ik ken ook niet dat ze worden gecheckt, als dit wel (steeksproefsgewijs) gebeurd dan is mijn gevoel misschien verkeerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door neen op 15-07-2009 14:29:45 ]
het lijkt niet wat het is
pi_71000708
Als Cambuur de boete betaalt, accepteert ze juist het wangedrag. Hersenloze mongolen denken dat juist dat het best kan om een flesje mee te nemen "omdat de club de boete toch wel betaalt".
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:35:16 #247
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_71000916
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:50 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik zie ook geen prijs staan? Waar zie jij dat dan?
Entree 5 euro
leden 3 euro
kinderen gratis?
pi_71000999
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:18 schreef neen het volgende:
Het feit dat ik van mening ben dat de club een gedeelte moet betalen komt ook hierdoor, ik heb niet het gevoel dat de club/beveiliging/stewards enige moeite doet om mensen even te vragen of ze iets bij zich hebben danwel te fouilleren.
Wees blij.. je wordt als voetbalsupporter als mens met een eigen verantwoordelijkheid behandeld.
pi_71001019
Die hele boete op die gozer verhalen inderdaad en levenslang stadionverbod voor alle betaaldvoetbalwedstrijden in Europa. Gewoon keihard aanpakken deze sukkel die Cambuur voor paal zette en er bijna voor zorgde dat de wedstrijd werd gestaakt.

Ook die eikel die na het flesje en de waarschuwing een aansteker gooide moeten ze oppakken en hetzelfde behandelen, maarja, dat werd niet opgemerkt door de meeste toeschouwers / spelers en heeft geen aandacht gekregen.

Hersenloos tuig ook altijd , nog een paar keer en voor Zuid hangt net als voor het uitvak in het nieuwe seizoen een net.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:05:37 #250
236335 neen
schone schijn
pi_71002117
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Entree 5 euro
leden 3 euro
kinderen gratis?
Gast, dit betreft alweer een nieuwe wedstrijd
het lijkt niet wat het is
pi_71002332
Ik zou de boete verhalen op die gast EN het beveiligingsbedrijf. Want de stewards worden ingehuurd via een bedrijf bij mijn weten.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71007383
zo, heb er zin in. Nog even cd'tje branden voor in de auto en ik ga naar de jachthaven.

Lekker voetbalweer!
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:41:14 #253
236335 neen
schone schijn
pi_71007620
Ik ben weer terug van m'n werk, eten maken, eten, geld halen, naar de jachthaven ben benieuwd wat het kost... vorig jaar bij FVC was het 10 Euro las ik op Cambuuronline dus even kijken wat het kost
het lijkt niet wat het is
pi_71015278
7 euro voor volwassenen en 4 euro voor kinderen en koffie en thee standaard Cambuur prijzen. Al met al voor 21,50 euro een prima avond gehad met echt leuk voetbal.

Foeke Booy zat voor mij op de tribune de 1e helft. Kreeg van hem een lijst met de spelers toen hij na de 1e helft wegging. Ben wat te lui om hem in te scannen, maar staat naast namen en dergelijke ook knvb nummers van de spelers op, wellicht interessant?

Hij had ook een lijstje met geblesseerden:

Rudy Janssen
Robert v Boxtel
Danny Guijt
Mark de Vries
Dave Huymans
Marc Mboua
Geert Ale de Vries
Ale de Boer

Verder ben ik na deze wedstrijd zeer zeer tevreden over het aankoopbeleid van Cambuur. Het elftal staat echt en het is bewonderingswaardig hoe veel beter het elftal is vergeleken met Cambuur een jaar geleden. Echt, hier gaat elke ploeg een flinke kluif aan hebben, de nieuwe spelers brengen zeer verrassend voetbal en daar gaan we veel moois van zien.

Ohja, 4-2 voor Cambuur is het geworden.
pi_71023261
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
Ik zou de boete verhalen op die gast EN het beveiligingsbedrijf. Want de stewards worden ingehuurd via een bedrijf bij mijn weten.
Door Safetynet heb ik begrepen.
Iedereen heeft kunnen zien dat er om 7 uur al personen met bierflesjes zich op de tribune bevonden. Dat de padvinders dan liever bloemetjes gaan plukken tussen de tegels is dan hun fout.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_71025389
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 05:52 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Door Safetynet heb ik begrepen.
Iedereen heeft kunnen zien dat er om 7 uur al personen met bierflesjes zich op de tribune bevonden. Dat de padvinders dan liever bloemetjes gaan plukken tussen de tegels is dan hun fout.
Juist! Dus mooi verhalen op dat bedrijf. Die controle door hun is altijd waardeloos. Als ik mn SK laat zien en ik stap snel naar links fouilleren ze me vaak ook niet eens.

Leuke uitslag gister, 4-2 met wat tegenstand is beter dan 14-1
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:29:10 #257
236335 neen
schone schijn
pi_71028212
Beste goal van Maachi ook trouwens

Ik vond Paul Bergtop trouwens ook wel een redelijke partij spelen, als hij niet de Sankoh probeert uit te hangen komt het wel goed

[ Bericht 47% gewijzigd door neen op 16-07-2009 11:39:33 ]
het lijkt niet wat het is
pi_71035890
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef willempjewever het volgende:

Foeke Booy zat voor mij op de tribune de 1e helft. Kreeg van hem een lijst met de spelers toen hij na de 1e helft wegging. Ben wat te lui om hem in te scannen, maar staat naast namen en dergelijke ook knvb nummers van de spelers op, wellicht interessant?

Wat wil je met die KNVB-nummers dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:51:16 #259
236335 neen
schone schijn
pi_71036636
O, volgens mij kon je dat blaadje op het begin ergens krijgen. Een vriend van me kwam er ook mee aanlopen omdat de opstelling van Cambuur erop stond.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:31:00 #260
236335 neen
schone schijn
pi_71050210
Niet een proefspeler naar Cambuur dus, als ik het goed begrijp. En er zaten scouts op de tribune voor Bob Schepers.
het lijkt niet wat het is
pi_71050610
Het probleem zal wel zijn: geld. Die vd Kooy speelde erg goed, willen ze een mandekker Menzo was tevreden, maar Pama en consorten weer niet.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71059430
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Het probleem zal wel zijn: geld. Die vd Kooy speelde erg goed, willen ze een mandekker Menzo was tevreden, maar Pama en consorten weer niet.
Geld is inderdaad het probleem ja, na het wegvallen van Jan Riedstra.
pi_71059610
Menzo is ook niet zo happy nu er al 4 clubs afgezegd hebben voor een oefenmatch. Hij WIL nu op de open dag tegen een spraakmakende ploeg spelen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:12:11 #264
236335 neen
schone schijn
pi_71059728
En terecht, belachelijk slecht geregeld dit... natuurlijk kun je met een afzegging te maken krijgen maar 4 (!)?
het lijkt niet wat het is
pi_71060306
Ik zou zeggen, regel dat Hoerenveen maar Dan weten die wat ze volgend seizoen te wachten staat
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:32:36 #266
236335 neen
schone schijn
pi_71060380
Met een oefenwedstrijd SCC - SCH kun je het hele stadion met gemak vullen. De wedstrijd zal niet echt vriendschappelijk zijn qua sfeer denk ik een mooie Bundesliga club zou wel wat zijn
het lijkt niet wat het is
pi_71060554
Toen met de opening van het nieuwe kunstgrasveld in 2003, werd er ook tegen DKV gespeeld. Daar gebeurde verder vrij weinig
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:59:43 #268
236335 neen
schone schijn
pi_71061375
Ja, maar toen was ik er niet he... toen woonde ik volgens mij net in disse mooie stad
het lijkt niet wat het is
pi_71062886
Import Liwwadder dus ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:50:41 #270
236335 neen
schone schijn
pi_71063110
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:43 schreef justmattie het volgende:
Import Liwwadder dus ?
Ja, wel de 2e keer dat ik in Leeuwarden woon... tussendoor nog in DH gewoond, met Alex Pama jwz
het lijkt niet wat het is
pi_71063207
Oke, wegens werk een uitstapje gemaakt?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:52 #272
236335 neen
schone schijn
pi_71063331
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef justmattie het volgende:
Oke, wegens werk een uitstapje gemaakt?
Ouders ja, vlak ervoor nog in de F'jes van FVC gespeeld
het lijkt niet wat het is
pi_71063967
Hoeveel jaar is dat geleden dan van die F-jes
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:42:21 #274
236335 neen
schone schijn
pi_71065278
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Hoeveel jaar is dat geleden dan van die F-jes
Wat zal het zijn? 15 jaar geleden ofzo
het lijkt niet wat het is
pi_71065479
Als je wat langer had gespeeld daar en je kon het wat, werd je misschien wel gescout door Cambuur De meeste jeugdspelers worden daar weggehaald.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:50:45 #276
236335 neen
schone schijn
pi_71174567
quote:
Altheer krijgt een kans bij SC Cambuur

SC Cambuur zal de komende tijd bekijken of Jeffrey Altheer een versterking is voor de selectie. De 22-jarige transfervrije verdediger zal de komende tijd op proef meedraaien met de selectie van Stanley Menzo, meldt Omrop Fryslân.

De trainer is nog altijd zoekende naar een mandekker in de defensie. De komende tijd zal, vooral tijdens het trainingskamp in Den Helder, bekeken worden of de oud-speler van Feyenoord en Excelsior een versterking is. In Den Helder wordt geoefend tegen een streekelftal en Willem II.

Altheer komt voort uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De mandekker brak echter nooit door in Rotterdam-Zuid. Bij Excelsior speelde hij twee seizoenen, het afgelopen jaar miste de reserve-aanvoerder geen minuut.
het lijkt niet wat het is
pi_71175922
Goede speler hoor, het niveau kan hij zeker aan. De vraag is echter of hij in de ploeg past, want voor de bank is het een te dure kracht denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71176037
Prima speler inderdaad, zou bij elke club in de eerste divisie zo meekunnen.
pi_71176315
quote:
Algemeen Directeur Gerald van den Belt vertrekt per 1 september 2009 naar SC Cambuur. Hij gaat daar de functie van Financieel Directeur bekleden.

De oud-speler van FC Zwolle is ruim vier jaar in dienst geweest bij FC Zwolle. In 2005 verving hij de toenmalige directeur Henry van der Vegt. Bij Cambuur wordt hij als directeur verantwoordelijk voor het financiële, organisatorische en personeelsbeleid.
Bron: www.fczwolle.nl
Met heel mijn hart.
pi_71267955
De eerste wedstrijd van het Maritiem tournooi tegen gastheer Helderse selectie is in een teleurstellend 1-1 gelijkspel geëindigd. Cambuur won overigens na strafschoppen
Voor Cambuur scoorde van der Heide, Meul zat de hele wedstrijd op de bank en Altheer speelde 1 helft. Volgens ooggetuigen maakte hij een matige indruk.

Zondag wacht Willem II, een echte test. Donderdag nog Santander en dan moeten we maar zien hoe we ervoor staan
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_71268230
Ben benieuwd hoe het tegen Willem II gaat, zoals zo vaak speelt Scc van dat campingvoetbal tegen de mindere clubs, en tegen wat hoger geplaatste clubs is het weer geweldig spel
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:21:41 #282
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71268381
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:


Zondag wacht Willem II, een echte test. Donderdag nog Santander en dan moeten we maar zien hoe we ervoor staan
Dan kun je inderdaad zien waar je staat. Willem II is een mooie graadmeter
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:36:44 #283
236335 neen
schone schijn
pi_71281772
Altheer dus (vooralsnog?) niet naar cambuur, de aanbieding die gedaan werd was te laag.
het lijkt niet wat het is
pi_71286466
Tsja, hij slaat de grotere clubs nu wel allemaal af. Niet zo slim !
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:20:16 #285
236335 neen
schone schijn
pi_71323735
Veendam wint van Sparta, Emmen van Twente. Cambuur verliest van Willem 2, 6x gescoord. Heb de wedstrijd niet gezien.... iemand wel? Cambuur kennende zal de omschakeling wel weer langzaam verlopen

Maar goed, 6-0 is wel veel even kijken hoe het a.s. donderdag is
het lijkt niet wat het is
pi_71327642
De 2e helft was drama, ze zeggen dat dit komt omdat v. Boxtel er geblesseerd af ging.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71329930
Cambuur vond ik wel redelijk spelen, zeker in de eerste helft, maar Willem II verzilverde haast alle kansen, met minstens eentje uit buitenspel. 6-0 geeft mijns inziens een iets vertekend beeld van de wedstrijd. Donderdag tegen het Helders Elftal vond ik Cambuur wel erg slecht.
pi_71330052
Blunders van Meul, of is gewoon de verdediging goed uitgespeeld door Willem II
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71330215
Ik vond het vooral een makke van de verdediging, want die ballen gingen er wel erg lekker in, daar kon je in de meeste gevallen als keeper niets aan veranderen.
pi_71330252
de enigste linie die bij Scc nog niet compleet is, maar oh zo belangrijk.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71330625
-weg-

[ Bericht 100% gewijzigd door remlof op 26-07-2009 01:05:20 ]
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_71332062
Lees Remlof zelfs hier mee
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 26 juli 2009 @ 02:57:57 #293
236335 neen
schone schijn
pi_71332447
Dat klinkt nog wel aardig, in de omschakeling is Cambuur ook gewoon nog niet goed. Meul vond ik tegen Hartlepool ook prima keepen op een moment (de 1e tegengoal) na, waar hij een fout maakte. Misschien dat het lakse er wel afgaat na een dergeiljke stand
het lijkt niet wat het is
pi_71358981
2 vraagjes:

1) Is er donderdag nu een wedstrijd in het stadion? Zie quote hieronder

2) Heeft iemand zijn seizoenskaart al? Ik heb nog niks???
quote:
SC Cambuur speelt op donderdag 30 juli een oefenwedstrijd tegen het Spaanse Racing Santander. Het is voor de Friezen het laatste duel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Racing Santander eindigde vorig seizoen op de twaalfde plaats in de Primera Division. De bekendste spelers die er onder contract staan, zijn oud-Feyenoorder Ebi Smolarek en Mohammed Mémé Tschité (ex-Anderlecht).


De ploeg van coach Juan Ramon Lopez Munic was het afgelopen jaar actief in de UEFA Cup. Santandar kwam daarin niet verder dan de poulefase, waarin FC Twente, Manchester City, Schalke 04 en Paris Saint-Germain de tegenstanders waren.


Cambuur Leeuwarden, vorig seizoen derde in de Jupiler League, begint de nieuwe competitie op 7 augustus met een thuiswedstrijd tegen De Graafschap.
pi_71360324
De wedstrijd is in het stadion dacht ik ja. Moet je even op cambuur.nl of cambuuronline.nl kijken.
Seizoenskaarten worden deze week verstuurd denk ik.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 27 juli 2009 @ 12:43:11 #296
236335 neen
schone schijn
pi_71361937
quote:
Donderdag SC Cambuur - Racing Santander geplaatst op: 26 Jul 2009

Aanstaande donderdag wordt het oefenduel gespeeld tussen de Spaanse grootmacht Racing Santander en SC Cambuur Leeuwarden. Het duel begint om 19.00 uur en vindt plaats in het Cambuur stadion. Het is de laatste testcase voor de eerste competitie wedstrijd, volgende week vrijdag tegen De Graafschap.
het lijkt niet wat het is
  maandag 27 juli 2009 @ 19:34:38 #297
236335 neen
schone schijn
pi_71373887
quote:
Cambuur strikt Nelson Wau

* LC | Gepubliceerd op 27 juli 2009, 17:59
* Laatst bijgewerkt op 27 juli 2009, 18:30

LEEUWARDEN -

Cambuur heeft zich versterkt met Nelson Wau (28). De in Geldrop geboren rechtsback heeft zich op amateurbasis voor een seizoen aan de Leeuwarders verbonden.

Cambuur was al lange tijd op zoek naar een extra verdediger. Vooral centraal achterin was de spoeling dun. Wau wordt gezien als de oplossing voor de defensieve problematiek, omdat ‘vaste' rechtsback Rudy Jansen eventueel kan opschuiven naar het centrum.

Jansen herstelt voorspoedig van de enkeloperatie die hij eind juni moest ondergaan. Hij kan mogelijk eind augustus weer aansluiten bij de groep. Dennis van der Ree, ook rechtsback, kan ook aan de linkerkant uit de voeten.

Wau, die 153 wedstrijden in de eredivisie achter zijn naam heeft staan, begon in 1999 zijn carrière in het betaalde voetbal bij Willem II in Tilburg. Vanaf 2002 was hij ruim vijf seizoenen een vaste kracht bij de Tricolores. In het seizoen 2007/2008 verkaste hij voor tien wedstrijden naar Roda JC. Hij vertrok uit Kerkrade omdat zijn relatie met toenmalig Roda-trainer Raymond Atteveld niet geweldig was.

Na een kortstondig en mislukt avontuur bij Salamina Famagusta op Cyprus, keerde Wau in februari terug op het oude nest in Tilburg. Hij speelde regelmatig, maar kreeg bij Willem II geen contract. Na vier weken voorbereiding besloot hij zelf zijn conditie op peil te houden en te wachten op een andere club. Cambuur was de eerste die toehapte.

Lees meer over Nelson Wau in de LC van dinsdag.
het lijkt niet wat het is
pi_71375260
Mooi nieuws, eredivisie ervaring hebben we juist nu nodig
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71378039
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef justmattie het volgende:
De wedstrijd is in het stadion dacht ik ja. Moet je even op cambuur.nl of cambuuronline.nl kijken.
Seizoenskaarten worden deze week verstuurd denk ik.
Thanks, ik wist al dat hij in het stadion was, maar op www.cambuur.nl zag ik niks staan en ben nu nog op vakantie en kan het wat lastig allemaal checken in dat brakke internetcafe hier waar ik 3 dagen vooruit moet reserveren en per minuut moet dokken

Mooi nieuws over de verdediging en zin in zaterdag
  maandag 27 juli 2009 @ 21:46:30 #300
236335 neen
schone schijn
pi_71378104
Wat is er zaterdag dan? Is dan de open dag ofzo?
het lijkt niet wat het is
pi_71378585
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:46 schreef neen het volgende:
Wat is er zaterdag dan? Is dan de open dag ofzo?
jazeker, altijd leuk met de kids die meegaan en handtekeningen halen voor zichzelf mij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')