Door Safetynet heb ik begrepen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
Ik zou de boete verhalen op die gast EN het beveiligingsbedrijf. Want de stewards worden ingehuurd via een bedrijf bij mijn weten.
Juist! Dus mooi verhalen op dat bedrijf. Die controle door hun is altijd waardeloos. Als ik mn SK laat zien en ik stap snel naar links fouilleren ze me vaak ook niet eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 05:52 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Door Safetynet heb ik begrepen.
Iedereen heeft kunnen zien dat er om 7 uur al personen met bierflesjes zich op de tribune bevonden. Dat de padvinders dan liever bloemetjes gaan plukken tussen de tegels is dan hun fout.
Wat wil je met die KNVB-nummers dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef willempjewever het volgende:
Foeke Booy zat voor mij op de tribune de 1e helft. Kreeg van hem een lijst met de spelers toen hij na de 1e helft wegging. Ben wat te lui om hem in te scannen, maar staat naast namen en dergelijke ook knvb nummers van de spelers op, wellicht interessant?
Geld is inderdaad het probleem ja, na het wegvallen van Jan Riedstra.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Het probleem zal wel zijn: geld. Die vd Kooy speelde erg goed, willen ze een mandekkerMenzo was tevreden, maar Pama en consorten weer niet.
Ja, wel de 2e keer dat ik in Leeuwarden woon... tussendoor nog in DH gewoond, met Alex Pama jwzquote:
Ouders ja, vlak ervoor nog in de F'jes van FVC gespeeldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef justmattie het volgende:
Oke, wegens werk een uitstapje gemaakt?
Wat zal het zijn? 15 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Hoeveel jaar is dat geleden dan van die F-jes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |