abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:17:18 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69731005
Als het uitvak geen bier krijgt, dan het thuisvak ook niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69731679
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:35 schreef neen het volgende:
M'n vader zegt dat Alex Pama bij boppeslach cafe ook zei dat Peter nog niet definitief heeft getekend bij BV Veendam. En Sandor vd Heide liet subtiel weten dat sommige jongens wel een nieuw contract mogen krijgen bij de club
klopt, Sandor en Brack zelf gaven aan dat het zo moet blijven, brack en vd vlag niet weg. Pama reageerde er niet op, maar gaf wel aan dat je aan een goed team niet teveel moet sleutelen en dat hij erover gaat praten met de technische staf.

Ik vermoed dat vd vlag en brack blijven.

Het bier mag van mij daarnaast direct verboden worden. Wie wil er nu uberhaupt evenementenbier uit een plastic beker drinken? Hup, die taps opruimen en koffie en frisdrank verkopen op dezelfde locaties in het stadion. Maar denk niet dat het veel helpt, je bent een flike vent als je dronken kan worden van dat bier dat ze nu nog schenken.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:42:15 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69731725
Dat is ook niet ideaal. Dan heb je Brack Fischer Boxtel en Hese....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:51:35 #54
236335 neen
schone schijn
pi_69739972
Dat bier mag van mij wel blijven, met een mooi weertje drink ik liever een koel biertje met weinig smaak dan een lauw bekertje extran.

Ik hoop dat komend seizoen de stewards meer instructie krijgen om mensen te fouilleren en in tassen te kijken, natuurlijk hoeft (en kan) niet iedereen gecheckt worden maar ik denk dat wanneer je consequent een dergelijk beleid voert, de mensen er zelf ook wel op inspelen en rekening houden met het feit dat je geen dingen mee mag nemen in het stadion.
Ook moeten gasten die al veel te dronken zijn/te strak staan gewoon geweerd worden uit het stadion en uit de directe omgeving hiervan, hopelijk is dit in samenwerking met de politie voor elkaar te krijgen. Openbaar dronkenschap is immers ook niet toegestaan.
het lijkt niet wat het is
pi_69740164
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Zwolle uit schonken ze geen bier, terwijl tijdens het competitieduel wel zo was. En bij jullie kregen we malt
Dus mooi zo houden vind ik dan. Geen bier voor de uitsupporters.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69740697
quote:
Cambuur blijft mikken op promotie

LEEUWARDEN - Nog maar drie jaar geleden kampte Cambuur met een schuld van tien miljoen euro. Aan de hand van algemeen directeur Alex Pama klom de club uit het dal. Woensdag werd tegen Roda JC promotie op een haar na gemist. Dan moet het volgend seizoen gaan gebeuren, om daarna uit te groeien tot een stabiele eredivisieclub, vinden de Friezen: "Hier is net zo veel mogelijk als bij NEC en Willem II."

Ondanks de kater - slechts strafschoppen scheidden Cambuur van de eredivisie - blijft Pama realistisch. "In de eredivisie was onze begroting omhooggegaan naar 6.5 miljoen euro, waarmee we nog steeds een kleine speler waren geweest. Ook organisatorisch zijn we er nog niet. We hebben maar zeven mensen fulltime. Diee lopen echt op hun laatste benen."Verbeterpunten zijn er dus nog steeds, maar die staan in schril contrast met de problemen waarmee Pama bij zijn start in Leeuwarden werd opgezadeld. "We begonnen ver onder het nulpunt. Naast de torenhoge schuld was de organisatie dramatisch en het imago van de club negatief. Dat slechte imago hebben we weggepoetst door te investeren in maatschappelijke projecten."
Na anderhalf jaar puinruimen was het tijd om de focus naar de eerste selectie te verschuiven. "Dit seizoen kwam de potentie van de club eruit. Volgend jaar gaat onze begroting naar 4,5 miljoen, we hebben onze selectie al versterkt met onder anderen Robert van Boxel (MVV) en Léon Hese (De Graafschap) en er zijn vergevorderde plannen voor een nieuw stadion. Promotie is het enige doel en uiteindelijk moet Cambuur een stabiele eredivisieclub worden. Dat is reëel."
Bron
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:15:49 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69740848
Staan er trouwens nergens foto's, van jullie kant, van afgelopen woensdag?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69752061
Nog niet gesignaleerd helaas. Ik heb zelf geen foto's gemaakt omdat ik het te druk had met werkzaamheden.

En nee dat was niet de straat opbreken
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69752105
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef DarkShine het volgende:
Kom je volgend seizoen toch eens gezellig langs? In het thuisvak uiteraard
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:55:22 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69752708
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Kom je volgend seizoen toch eens gezellig langs? In het thuisvak uiteraard
Wel in Friesland, maar een paar KM minder. En dan niet in een stadion maar in een theater met passief publiek
Planning:
-
pi_69755063
En drie punten meenemen dan
Kun je ook wel een avond eerder komen, met mazzel spelen we dan thuis
pi_69757064
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Staan er trouwens nergens foto's, van jullie kant, van afgelopen woensdag?
Ik heb ze eindelijk gevonden: http://www.mijnalbum.nl/Album=MFOPBXXQ
  maandag 8 juni 2009 @ 13:25:34 #63
236335 neen
schone schijn
pi_69823988
Er is een actie op poten gezet om Koen Brack te laten blijven bij de club, zie:
Koentje moet blijven

En dit bericht stond nog op cambuur.nl
quote:
Politie vraagt hulp bij opsporen relschoppers
08-06-2009

De politie is een onderzoek gestart naar de identiteit van de relschoppers van woensdag 3 juni jl. (SC Cambuur - Roda JC beslissingswedstrijd)

Op de opsporingssite dadergezocht.nl heeft de politie inmiddels aandacht besteed aan deze zaak en hierin een oproep gedaan aan het publiek om beelden van relschoppers die gemaakt zijn met bijvoorbeeld een mobiele telefoon ter beschikking te stellen van het politie onderzoek.

Een ieder die de politie kan helpen bij het opsporen van de daders, verwijzen wij door naar de website www.dadergezocht.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 14:02:39 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69824965
Planning:
-
pi_69827081
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef neen het volgende:
Er is een actie op poten gezet om Koen Brack te laten blijven bij de club, zie:
Koentje moet blijven

En dit bericht stond nog op cambuur.nl
[..]
Die ME bus heeft toch een camera op zn dak staan, daarmee kunnen ze toch ook wel die mensen pakken die vooraan stenen hebben staat gooien?

[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 08-06-2009 15:40:24 ]
pi_69843725
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden

http://nzbindex.nl/releas(...)den-Roda-JC.par2.nzb
Thanks! Daar heb ik altijd belang bij!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:10:08 #67
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69881192
Even crossposten: [Centraal] Randverschijnselen #37
quote:
Professor: amper imagoschade na voetbalrellen
* LC | Gepubliceerd op 08 juni 2009, 11:33
* Laatst bijgewerkt op 08 juni 2009, 12:31

LEEUWARDEN -
Hoe ernstig ook, de rellen vorige week na de voetbalkraker Cambuur – Roda JC zullen de stad Leeuwarden geen imagoschade opleveren. ,,In den lande worden deze gebeurtenissen vrij snel vergeten'', zegt professor Henk van Houtum van de Radboud Universiteit Nijmegen.

De geograaf heeft de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar het imago en de identiteit van steden en voetbalclubs.

,,De opschudding duurt hooguit een paar weken'', zegt Van Houtum. ,,Dan is, mits de betrokken instanties nu kalm blijven, de hype voorbij. Zo werkt het, het geheugen van de mensen is kort.''

,,Het is vreselijk wat er gebeurd is, dat is zeker'', gaat hij verder. ,,Maar ik denk dat er in Nederland zelfs wel wat ‘begrip' is voor de rellen. Het wás ook heel spannend en het zát Cambuur ook wel heel erg tegen.''

bron: Leeuwarder Courant
Neerkomen wel!
pi_69882984
Ook weer terug op Cyprus ?
Het was zelfs in opsporing verzocht. Echter ging het dus gewoon om een verzoek naar mobiele telefoon filmpjes.
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:30:51 #69
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69883907
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
Ook weer terug op Cyprus ?
Het was zelfs in opsporing verzocht. Echter ging het dus gewoon om een verzoek naar mobiele telefoon filmpjes.
Ben dinsdag weer terug gegaan naar Cyprus. Ik had het vermoeden al dat het om GSM filmpjes ging. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel NSB-ers rondlopen..
Neerkomen wel!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:44:41 #70
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69887200
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Ben dinsdag weer terug gegaan naar Cyprus. Ik had het vermoeden al dat het om GSM filmpjes ging. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er veel NSB-ers rondlopen..
Respect voor je reis naar Cambuur - Roda!
Planning:
-
pi_69888312
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:30 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Anders ben je wel heel laf ja. Laat de politie zelf hun werk doen. Er zit voor een godsvermogen op die ME bus aan camera's. Dus ze hebben zelf wel beelden genoeg denk ik dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:16:35 #72
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_69907942
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Respect voor je reis naar Cambuur - Roda!
Dank je wel!
Ondanks het verlies was het het waard
Neerkomen wel!
pi_69925831
Ja klasse inderdaad. Doet me denken aan die docu van de NOS over Swansea - Exeter, daar kwam een gast ik geloof uit Moskou terug voor die pot.
pi_69931360
Freeflyer, zoals ik al eerder elders aangaf je had beter kunnen blijven
Geintje kerel, het was leuk om je weer even te spreken, al was het maar kort!

Toevallig, ik heb die docu een tijdje geleden weer teruggezien, blijft leuk!!
pi_70026314
Weinig nieuws nu rondom de club. Zijn we al een beetje afgekickt van alles ?
  maandag 15 juni 2009 @ 15:15:04 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70026600
Zomerstop noemen ze dat

Alleen in het Ajax topic is het nooit rustig
pi_70058259
Ja zouden ze moeten verbieden
pi_70059611
Pama is terug van vakantie en dus meteen weer nieuws:

SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20) voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.

Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.

Bron: voetbalzone

Verder neemt financieel directeur Wilco Dommerholt per 1 augustus afscheid, volgens Pama omdat het voetbalwereldje hem niet bevalt.
In de loop van volgende maand zal bekend gemaakt worden hoe de club er financieel voorstaat. Er is nog een tekort maar volgens Buwalda is dat gedekt.
Ook gaat er opnieuw gekeken worden naar het premiestelsel, er wordt in ieder geval overlegd met de spelersraad.

Bron:OF
pi_70091443
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Pama is terug van vakantie en dus meteen weer nieuws:

SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20) voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.

Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.

Bron: voetbalzone

Verder neemt financieel directeur Wilco Dommerholt per 1 augustus afscheid, volgens Pama omdat het voetbalwereldje hem niet bevalt.
In de loop van volgende maand zal bekend gemaakt worden hoe de club er financieel voorstaat. Er is nog een tekort maar volgens Buwalda is dat gedekt.
Ook gaat er opnieuw gekeken worden naar het premiestelsel, er wordt in ieder geval overlegd met de spelersraad.

Bron:OF
Goed nieuws
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef justmattie het volgende:
Ja zouden ze moeten verbieden
Waag t eens!
pi_70094473
Goed nieuws inderdaad. En Groningen zou er wel open voor moeten staan, anders kan het samenwerkingsverband ook wel weer weg
pi_70107204
Het samenwerkingsverband betreft alleen de jeugd, de beloftevolle spelers die niet bij het eerste van Groningen aan de bak komen kunnen in eerste instantie naar Veendam. Daar loopt al jaren een samenwerking mee..

Meer nieuws van het front:
Cambuur heeft Meul van Fortuna een éénjarige aanbieding gedaan (met een optie voor nog een jaar)
Diaz van Eindhoven komt definitief niet (nog niet officieel bekendgemaakt, heb het wel van een insider)
Vrijdag eerste presentatie nieuwe stadion. Locatie achter WTC (het braakliggend stuk terrein), capaciteit vooralsnog 12.000 en de planning ligt op eind 2013.

Meer nieuws volgt,,,
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:49:31 #82
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70107385
mooi, die Diaz leek me toch wat overbodig...
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:50:18 #83
236335 neen
schone schijn
pi_70107414
12.000? Ik meende dat ze richting de 15.000 wilden gaan of is dat pas bij promotie? Sowieso neem ik aan dat er uitbreidingsmogelijkheden zullen zijn zoals bij FC Twente. Die het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar hebben dan FC Groningen.

En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:57:35 #84
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70110232
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
Alle contracten liepen af bij Fortuna. Er was geloof ik 1 speler die een doorlopend contact had..
Neerkomen wel!
pi_70119692
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
12.000? Ik meende dat ze richting de 15.000 wilden gaan of is dat pas bij promotie? Sowieso neem ik aan dat er uitbreidingsmogelijkheden zullen zijn zoals bij FC Twente. Die het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar hebben dan FC Groningen.

Klopt inderdaad, de eerste plannen waren wel richting de 15.000. Mocht er tijdens de bouw promotie afgedwongen worden is 15.000 meteen mogelijk.

En wat Freeflyer zegt klopt ook helemaal
pi_70142127
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
mooi, die Diaz leek me toch wat overbodig...
En nu komt die toch
El Khalifi krijgt in ieder geval geen nieuw contract meer, Diaz wordt dus zijn vervanger..
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:51:33 #87
236335 neen
schone schijn
pi_70192065
quote:
Meul neemt maandag beslissing over Cambuur

Cambuur Leeuwarden hoopt maandag duidelijkheid te hebben of het doelman David Meul kan overnemen van Fortuna Sittard. Ook wil de club dan weten of het Tom Hiariej en Shkodran Metaj van FC Groningen kan huren.

Cambuur deed Meul afgelopen week een aanbieding. De Friezen zijn op zoek naar een nieuwe keeper, omdat eerste doelman Peter van der Vlag vertrekt. Meul zou volgens het Friesch Dagblad na het weekend uitsluitsel geven.

Dan hoopt Cambuur ook te horen of het verdediger Hiariej en middenvelder Metaj van FC Groningen kan huren. Eerstgenoemde moet voor zes maanden naar Leeuwarden komen, Metaj voor een heel seizoen.

Daarnaast is ook Antoine van der Linden nog altijd in beeld. Cambuur probeert de oud-speler van onder meer FC Groningen
van het Portugese Maritimo Funchal los te weken.
Wel van voetbalprimeur

Cambuur heeft trouwens ook weer een jeugdspeler een contract aangeboden, deze gaat komend seizoen bij de B1 van FC Groningen voetballen omdat die een divisie hoger spelen
  maandag 22 juni 2009 @ 18:56:31 #88
236335 neen
schone schijn
pi_70262342
quote:
David Meul naar SC Cambuur Leeuwarden geplaatst op: 22 Jun 2009

Vanavond hebben David Meul en SC Cambuur Leeuwarden overeenstemming bereikt over een tweejarige verbintenis. De doelman komt over van Fortuna Sittard. De 28 jarige Belg heeft daarvoor voor het Griekse Xanthi gespeeld en het Belgische SK Beveren.
quote:
Verbouwing Cambuur stadion geplaatst op: 19 Jun 2009

Op dit moment vindt er een verbouwing plaats in het Cambuur stadion. De Noord tribune zal aankomend seizoen in zijn geheel voor de Cambuur aanhang zijn. Er worden nieuwe stoelen geplaatst in het voormalig uitvak en de bufferzone tussen de vakken. Het uitvak is verplaatst naar vak 16 op de Oost tribune. Voor het uitvak komt ook een groot net te hangen. De capaciteit van het uitvak is na overleg met de KNVB terug gebracht naar zo'n 300 plaatsen. De verbouwing moet voor 7 augustus zijn afgerond. De totale capaciteit komt hiermee op 10.250 zitplaatsen uit.
van Cambuur.nl
  maandag 22 juni 2009 @ 19:17:00 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70263305
Antoine van der Linden zou ook komen...
  maandag 22 juni 2009 @ 23:02:01 #90
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_70273505
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

van Cambuur.nl
Dus het uitvak op de gezinstribune.

Wel verstandig om Noord geheel ter beschikking te stellen voor Cambuur aanhang natuurlijk. Uitvak is nu ook makkelijk af te schermen van de relsupporters.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:05:49 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70273690
Een net voor het uitvak!

maandag 22 juni 2009 @ 23:38:59 #92
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_70275124
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een net voor het uitvak!

in principe belachelijk natuurlijk.
met name te danken aan de stewards die slecht fouilleren en dat heeft er voor gezorgd dat er in het afgelopen seizoen wat incidentjes waren met uitsupporters en voorwerpen gooien.
Neerkomen wel!
pi_70275298
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk. Zijn meer clubs die het hebben hoor.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:56:41 #94
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:51:07 #95
236335 neen
schone schijn
pi_70430746
quote:
Cambuur wachtet op Metaj
Sport 27-06-2009 | 17:08
Cambuur hat mei FC Grins oerienstimming berikt oer de ferhier fan Skhodran Metaj foar ien seizoen. De 21-jierrige linkerferdigener moat persoanlik noch wol ta in akkoart komme mei de Ljouwerters.

De oefenwedstriid op 18 july tsjin Panathinaikos giet net troch. Cambuur spilet no tsjin it Turkske Kayserispor. Dy ploech einige ferline seizoen as sânde. Omdat Kayserispor de Turkske beker wûn, komt de ploech út yn de Europe League.
Bronvermelding lijkt me niet nodig

Wat kosten komend seizoen de losse kaartjes eigenlijk? Misschien is het wel rendabel een extra seizoenskaart te nemen voor dagjesmensen
pi_70446317
Ik denk niet dat de prijs van losse kaartjes ineens omhoog gaat.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:08:42 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70446355
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk. Zijn meer clubs die het hebben hoor.
Jammer genoeg wel ja
  zondag 28 juni 2009 @ 14:08:55 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_70446361
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk.
Wel in de JL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 28 juni 2009 @ 14:09:16 #99
236335 neen
schone schijn
pi_70446373
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:06 schreef justmattie het volgende:
Ik denk niet dat de prijs van losse kaartjes ineens omhoog gaat.
Ik neem aan dat de gewone kaarten net als de seizoenskaarten in prijs zullen stijgen, anders ben ik met losse kaarten goedkoper uit dan een seizoenskaart.
pi_70446601
In de Jupiler League is Cambuur nu dan de enige met net ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')