Goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Pama is terug van vakantie en dus meteen weer nieuws:
SC Cambuur-Leeuwarden hoopt Tom Hiariej (20) voor een seizoen te mogen huren van FC Groningen. De rechtsback moet als vervanger gaan fungeren van Rudy Jansen, die enkele maanden afwezig zal zijn met een enkelblessure. Het is nog onduidelijk of Groningen open staat voor het voorstel. Aanvoerder Jansen zal na de vakantie worden geopereerd aan zijn enkel, en volgens Omrop Fryslân is hij vervolgens acht tot twaalf weken uit de roulatie. Groningen en Cambuur hebben een samenwerkingsverband, en in het kader daarvan zou Hiariej naar de Friese hoofdstad moeten komen.
Naast het mogelijke aantrekken van Hiariej wil Cambuur ook langer door met verdediger Koen Brack. In eerste instantie leken beide partijen afscheid van elkaar te gaan nemen. “Koen viert nu eerst vakantie, maar daarna willen we het gesprek met hem aangaan”, zegt voorzitter Alex Pama. Keeper Peter van den Vlag vertrek wel. Hij speelt volgend seizoen voor BV Veendam.
Bron: voetbalzone
Verder neemt financieel directeur Wilco Dommerholt per 1 augustus afscheid, volgens Pama omdat het voetbalwereldje hem niet bevalt.
In de loop van volgende maand zal bekend gemaakt worden hoe de club er financieel voorstaat. Er is nog een tekort maar volgens Buwalda is dat gedekt.
Ook gaat er opnieuw gekeken worden naar het premiestelsel, er wordt in ieder geval overlegd met de spelersraad.
Bron:OF
Waag t eens!quote:
Alle contracten liepen af bij Fortuna. Er was geloof ik 1 speler die een doorlopend contact had..quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
Klopt inderdaad, de eerste plannen waren wel richting de 15.000. Mocht er tijdens de bouw promotie afgedwongen worden is 15.000 meteen mogelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:50 schreef neen het volgende:
12.000? Ik meende dat ze richting de 15.000 wilden gaan of is dat pas bij promotie? Sowieso neem ik aan dat er uitbreidingsmogelijkheden zullen zijn zoals bij FC Twente. Die het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar hebben dan FC Groningen.
En Meul, nu Fortuna (voorlopig?) is gered, heeft hij dan daar niet gewoon een doorlopend contract?
En nu komt die tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
mooi, die Diaz leek me toch wat overbodig...
Wel van voetbalprimeurquote:Meul neemt maandag beslissing over Cambuur
Cambuur Leeuwarden hoopt maandag duidelijkheid te hebben of het doelman David Meul kan overnemen van Fortuna Sittard. Ook wil de club dan weten of het Tom Hiariej en Shkodran Metaj van FC Groningen kan huren.
Cambuur deed Meul afgelopen week een aanbieding. De Friezen zijn op zoek naar een nieuwe keeper, omdat eerste doelman Peter van der Vlag vertrekt. Meul zou volgens het Friesch Dagblad na het weekend uitsluitsel geven.
Dan hoopt Cambuur ook te horen of het verdediger Hiariej en middenvelder Metaj van FC Groningen kan huren. Eerstgenoemde moet voor zes maanden naar Leeuwarden komen, Metaj voor een heel seizoen.
Daarnaast is ook Antoine van der Linden nog altijd in beeld. Cambuur probeert de oud-speler van onder meer FC Groningen
van het Portugese Maritimo Funchal los te weken.
quote:David Meul naar SC Cambuur Leeuwarden geplaatst op: 22 Jun 2009
Vanavond hebben David Meul en SC Cambuur Leeuwarden overeenstemming bereikt over een tweejarige verbintenis. De doelman komt over van Fortuna Sittard. De 28 jarige Belg heeft daarvoor voor het Griekse Xanthi gespeeld en het Belgische SK Beveren.
van Cambuur.nlquote:Verbouwing Cambuur stadion geplaatst op: 19 Jun 2009
Op dit moment vindt er een verbouwing plaats in het Cambuur stadion. De Noord tribune zal aankomend seizoen in zijn geheel voor de Cambuur aanhang zijn. Er worden nieuwe stoelen geplaatst in het voormalig uitvak en de bufferzone tussen de vakken. Het uitvak is verplaatst naar vak 16 op de Oost tribune. Voor het uitvak komt ook een groot net te hangen. De capaciteit van het uitvak is na overleg met de KNVB terug gebracht naar zo'n 300 plaatsen. De verbouwing moet voor 7 augustus zijn afgerond. De totale capaciteit komt hiermee op 10.250 zitplaatsen uit.
Dus het uitvak op de gezinstribune.quote:
in principe belachelijk natuurlijk.quote:
Bronvermelding lijkt me niet nodigquote:Cambuur wachtet op Metaj
Sport 27-06-2009 | 17:08
Cambuur hat mei FC Grins oerienstimming berikt oer de ferhier fan Skhodran Metaj foar ien seizoen. De 21-jierrige linkerferdigener moat persoanlik noch wol ta in akkoart komme mei de Ljouwerters.
De oefenwedstriid op 18 july tsjin Panathinaikos giet net troch. Cambuur spilet no tsjin it Turkske Kayserispor. Dy ploech einige ferline seizoen as sânde. Omdat Kayserispor de Turkske beker wûn, komt de ploech út yn de Europe League.
Jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk. Zijn meer clubs die het hebben hoor.
Wel in de JL.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
Een net voor het uitvak is niet uitzonderlijk.
Ik neem aan dat de gewone kaarten net als de seizoenskaarten in prijs zullen stijgen, anders ben ik met losse kaarten goedkoper uit dan een seizoenskaart.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:06 schreef justmattie het volgende:
Ik denk niet dat de prijs van losse kaartjes ineens omhoog gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |