Zwolle heeft het ook, verder weet ik niet of er meer clubs zijn die het hebben.quote:
Officieel niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Is er al eens wat meer bekend over dat stadion dan? Overal lees ik weer andere getallen en ik zag zelfs al plaatjes die op twitter waren gezet. Die waren wel heel slecht gerenderd
Ik heb het geweten, maar vergeten.quote:
Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.quote:http://frontpage.fok.nl/nieuws/113339/-Training-Cambuur-verpest-door-konijnen.html
De eerste trainingsdag van Cambuur-Leeuwarden is in het water gevallen door te lang gras en een enorme hoeveelheid aan konijnen. De beestjes vonden het nodig het trainingsveld om te ploegen, waardoor het team de training moest voortzetten in het stadion.
Ook in het stadion was het echter in eerste instantie niet mogelijk om te trainen, aangezien het gras te lang was om op te kunnen voetballen. "Toen moest eerst snel het gras gemaaid worden”, zo zei de directeur van Cambuur, Alex Pama. De konijnen inzetten in het stadion om het gras te kortwieken was wellicht een optie geweest, maar er werd toch gekozen voor de elektrische grasmaaier.
Volgens Pama is er op het trainingsveld sprake van een konijnenplaag. "De konijnen hebben allemaal jongen. Daarna hebben ze gaten gegraven in het veld”. Over een week verwacht hij dat de konijnen het veld, vrijwillig dan wel gedwongen, hebben verlaten.
quote:Metaj zegt 'nee' tegen Cambuur
Gepubliceerd op: 30 juni 2009 23:16
Cambuur Leeuwarden heeft een blauwtje gelopen bij Shkodran Metaj. Door een meningsverschil over de positie waar de Bosniër in Friesland komt te spelen, kan er een streep door een transfer worden gezet.
De Friese club had Metaj graag aan de selectie toegevoegd. De middenvelder komt in Groningen weinig aan spelen toe en mag worden verhuurd. Beide clubs hadden al een akkoord bereikt over een mogelijke verhuurperiode
Metaj ziet zichzelf het liefst spelen als linkermiddenvelder. Cambuur-trainer Menzo kon hem volgens het Dagblad Van Het Noorden alleen gebruiken als linksback.
Beetje laat, maar ik moest lachen...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef neen het volgende:
[..]
Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.
Ze zijn net bezig met het verwerken van de aanvragen meende ik te lezen. Dus er zal nog wel niks opgestuurd zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Heb jij je nieuwe seizoenskaart dan al binnen?
Zie foto's? Ik denk niet dat een Fokker hier mee bezig is geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Er is voor zover ik de verhalen ken nog helemaal niets bekend over de invulling van de binnenkant van het stadion. Het enige wat bekend zou zijn is de buitenkant.
Waarom in hemelsnaam gaan ze een jeugdspeler aannemen en opstellen bij Cambuur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef Reddiablo het volgende:
Cambuur verwelkomt Mohammed Saeid van het Engelse West Bromwich Albion, dat afgelopen seizoen uit de Premier League degradeerde. Hij kan op diverse posities aan de linkerkant uit de voeten.
Misschien is ie wel heel goed en laten ze m tekenen voor de toekomst. Zo gek is dat toch niet aangezien elke club het doetquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:57 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam gaan ze een jeugdspeler aannemen en opstellen bij Cambuur?
Hier staat hij tussen: http://www.wba.co.uk/page/Academy/0,,10366~1023619,00.html
Ben er niet blij mee.
Die tekeningen? Die kan ik ook wel maken met een Autocadprogrammaquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zie foto's? Ik denk niet dat een Fokker hier mee bezig is geweest.
quote:Cambuur in gesprek met vleugelverdediger
* LC | Gepubliceerd op 06 juli 2009, 11:13
LEEUWARDEN -
De clubleiding van Cambuur voert vandaag (maandag) een gesprek met een verdediger die zowel op de links- als rechtsbackpositie uit de voeten kan. Volgens directeur Alex Pama gaat het om een groot talent, afkomstig van een eerste-divisieclub. Trainer Stanley Menzo heeft gevraagd om minimaal een extra defensieve speler voor zijn selectie, vooral omdat de spoeling achterin dun is door blessures van Rudy Jansen en Sander Fischer. Vorige week liet Shkodran Metaj van FC Groningen nog weten niet op huurbasis voor de Leeuwarders te willen spelen.
Mogelijk haalt Cambuur ook nog een nieuwe centrale verdediger. Dat hangt af van Chris de Wagt. Als diens proefperiode bij het Schotse Inverness op een succes uitdraait, is mandekker Jeffrey Altheer een mogelijke kandidaat voor een positie centraal achterin. Altheer speelde de afgelopen drie seizoenen als huurling van Feyenoord voor Excelsior.
Cambuur heeft na afzeggingen van achtereenvolgens Panathinaikos en Kayserispor goede hoop in het weekeinde van 18 en 19 juli toch een ‘grote vis' als oefenpartner te mogen verwelkomen. De club heeft lijntjes uitstaan met het Engelse Blackburn Rovers en de Belgische kampioen Standard Luik.
Derde doelman Ale Geert de Vries is de komende drie maanden uitgeschakeld. Hij bleek een breuk in zijn middenhandsbeentje te hebben en wordt geopereerd. Waarschijnlijk heeft De Vries de kwetsuur al opgelopen bij AGOVV, waar hij de eerste helft van het vorige seizoen op huurbasis speelde. De keeper keerde terug naar Leeuwarden toen hij in Apeldoorn zijn basisplaats verloor.
Lees meer over Cambuur in de papieren LC van maandag.
Klopt. Ik kan het nu ook gewoon vanuit mijn raam horen maar ik begrijp wel dat ze hier weg willen en dat de gemeente ze ook weg wil hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef justmattie het volgende:
Ik vindt het persoonlijk jammer dat het op zo'n afgelegen industrieterrein komt. Jeugdsentiment ; vroegah woonde ik 2 straten achter het stadion, met papa aan de hand er heen op 8 jarige leeftijd ofzo, later met mn maatje uit dezelfde straat. Dat wordt straks wel anders
De gemeente wil het meer wegens de veiligheid e.d.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan het nu ook gewoon vanuit mijn raam horen maar ik begrijp wel dat ze hier weg willen en dat de gemeente ze ook weg wil hebben.
Vanquote:Update 17:34 uur:
Het gesprek dat SC Cambuur-Leeuwarden maandag heeft gevoerd met een volgens directeur Alex Pama talentvolle back van een andere Eerstedivisionist krijgt voorlopig geen vervolg. De Leeuwarder club is niet bereid om de gevraagde transfersom neer te leggen. De zoektocht naar een nieuwe vleugelverdediger gaat daarom door.
Dinsdag melden verdediger Mike van der Kooy (20) van FC Utrecht en middenvelder Nadjim Haroun (21) van Germinal Beerschot zich voor een proefperiode. Beiden doen mee in twee oefenwedstrijden. Later deze week komen ook een jeugdspeler van Chelsea en Mohammed Saeid van West Bromwich Albion voor een stage naar Cambuur.
Kan prima een tellertje achter zitten die het aantal kaartjes update elke dag.quote:
quote:NIEUWS
GRENS VAN 1.000 SEIZOENKAARTEN BEREIKT!
Beste supporters van FC Den Bosch,
Vrijdagmiddag 16.15 uur is bij de administratie van FC Den Bosch het duizendste seizoenkaartformulier ingevuld voor seizoen 2009-2010. Fantastisch om te zien dat we samen met u deze grens nu al hebben bereikt. Intern wordt hard gewerkt aan nieuwe acties richting medewerkers van onze sponsors en richting scholen. Naar alle waarschijnlijkheid volgt medio augustus nog een actie richting amateurclubs in de regio. Samen gaan we voor een voller Stadion De Vliert! Daarnaast zijn er inmiddels bijna 100 nieuwe seizoenkaarthouders aangebracht via de wervingsactie, hartelijk dank hiervoor. Bedankt voor jullie steun en bijdrage aan dit fantastische resultaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |