Zwolle heeft het ook, verder weet ik niet of er meer clubs zijn die het hebben.quote:
Officieel niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef neen het volgende:
Is er al eens wat meer bekend over dat stadion dan? Overal lees ik weer andere getallen en ik zag zelfs al plaatjes die op twitter waren gezet. Die waren wel heel slecht gerenderd
Ik heb het geweten, maar vergeten.quote:
Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.quote:http://frontpage.fok.nl/nieuws/113339/-Training-Cambuur-verpest-door-konijnen.html
De eerste trainingsdag van Cambuur-Leeuwarden is in het water gevallen door te lang gras en een enorme hoeveelheid aan konijnen. De beestjes vonden het nodig het trainingsveld om te ploegen, waardoor het team de training moest voortzetten in het stadion.
Ook in het stadion was het echter in eerste instantie niet mogelijk om te trainen, aangezien het gras te lang was om op te kunnen voetballen. "Toen moest eerst snel het gras gemaaid worden”, zo zei de directeur van Cambuur, Alex Pama. De konijnen inzetten in het stadion om het gras te kortwieken was wellicht een optie geweest, maar er werd toch gekozen voor de elektrische grasmaaier.
Volgens Pama is er op het trainingsveld sprake van een konijnenplaag. "De konijnen hebben allemaal jongen. Daarna hebben ze gaten gegraven in het veld”. Over een week verwacht hij dat de konijnen het veld, vrijwillig dan wel gedwongen, hebben verlaten.
quote:Metaj zegt 'nee' tegen Cambuur
Gepubliceerd op: 30 juni 2009 23:16
Cambuur Leeuwarden heeft een blauwtje gelopen bij Shkodran Metaj. Door een meningsverschil over de positie waar de Bosniër in Friesland komt te spelen, kan er een streep door een transfer worden gezet.
De Friese club had Metaj graag aan de selectie toegevoegd. De middenvelder komt in Groningen weinig aan spelen toe en mag worden verhuurd. Beide clubs hadden al een akkoord bereikt over een mogelijke verhuurperiode
Metaj ziet zichzelf het liefst spelen als linkermiddenvelder. Cambuur-trainer Menzo kon hem volgens het Dagblad Van Het Noorden alleen gebruiken als linksback.
Beetje laat, maar ik moest lachen...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef neen het volgende:
[..]
Dus daarom zat Ruud ter Heide alweer zo vroeg op het terras.
Ze zijn net bezig met het verwerken van de aanvragen meende ik te lezen. Dus er zal nog wel niks opgestuurd zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:28 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Heb jij je nieuwe seizoenskaart dan al binnen?
Zie foto's? Ik denk niet dat een Fokker hier mee bezig is geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Er is voor zover ik de verhalen ken nog helemaal niets bekend over de invulling van de binnenkant van het stadion. Het enige wat bekend zou zijn is de buitenkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |