abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:39:59 #1
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69191298


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:41:08 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69191337
Ik wacht op 5 NDS screenprotectors.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:41:29 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69191348
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef mstr het volgende:
Ik wacht op 5 NDS screenprotectors.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van DX? die zijn bagger
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69191372
Jezus TS geilt op lapo , 2 berichtjes om tot de laatste te komen
&lt;&gt;
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:43:28 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69191418
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef Swindler het volgende:
Jezus TS geilt op lapo , 2 berichtjes om tot de laatste te komen
Ik geil ook op je moeder, problemen mee?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:44:54 #6
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69191458
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

van DX? die zijn bagger
Van Jack, dus hoop dat ze wat beter zijn.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:45:41 #7
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69191480
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:46:09 #8
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69191495
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Van Jack, dus hoop dat ze wat beter zijn.
Ah oke , ik had er een van DX besteld , die zijn echt bagger, binnen 1 dag al vol krassen. toen had ik voor 1 $ ofzo eentje op ebay gekocht , een betere kloon en daar zitten geen zichtbare krassen op , en die zit er nu 8 maanden ofzo op
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69191522
Jack heeft mijn voetbalshirts gisteren verstuurd
pi_69191563
Trouwens :

Binnen 2x :

&lt;&gt;
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:49:24 #11
10754 alki
Alfisti
pi_69191594
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]
ziet er goed uit trouwens.
Cuore Sportivo
pi_69191597
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Kopbal het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje
Ik wacht ook op een pakketje en trouwens ook op de boodschappen.

Dacht ik meld het maar even.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:50:52 #13
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69191645
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ik geil ook op je moeder, problemen mee?
Wat ben jij toch telkens origineel met je tt's he. :-/
Even het vorige topic volspammen om een nieuwe aan te kunnen maken met een nog slechtere tt..
pi_69191744
Ik heb deze vandaag binnengekregen.

Hoesjes zijn prima, maar beetje jammer van het doosje, dat natuurlijk helemaal ingedeukt was.
Einde bericht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:57:09 #15
10754 alki
Alfisti
pi_69191892
Zullen deze sites hun assortiment uitbreiden met laptop skins denken jullie?
Zoek een mooie sticker voor op mijn laptop. hier kosten ze zeker 20 euro voor een mooie.
nu hebben DX en DP maar een paar
Cuore Sportivo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:57:28 #16
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69191906
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef Negentien het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen.

Hoesjes zijn prima, maar beetje jammer van het doosje, dat natuurlijk helemaal ingedeukt was.
Uit ervaring weet ik als je ze bij Bol.com koopt, het doosje ook ingedeukt is.
YB
pi_69191933
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]
Gaaf!!! Wat was de prijs en hoe is kwaliteit? A of B?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:58:24 #18
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69191941
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef alki het volgende:
Zullen deze sites hun assortiment uitbreiden met laptop skins denken jullie?
Zoek een mooie sticker voor op mijn laptop. hier kosten ze zeker 20 euro voor een mooie.
nu hebben DX en DP maar een paar
Je kan altijd een PR aanvragen, of even op TaoBao kijken en het daar via Jack kopen...
YB
pi_69191999
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:01:24 #20
10754 alki
Alfisti
pi_69192060
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Je kan altijd een PR aanvragen, of even op TaoBao kijken en het daar via Jack kopen...
thanx voor de tip zal t eens gaan proberen.
Hopelijk is de Uboat morgen op de site een kijken welke kwaliteit die is
Cuore Sportivo
pi_69192246
pi_69192338
ik heb een ipod touch 2 hoesje besteld:D De status is nu : packaging.
pi_69192363
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).

Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?


Maart
pi_69192407
ik heb zonder een account aan te maken een bestelling gedaan op dealperfect en de bestelling betaald met paypal

ik heb geen mailtjes ontvangen van dealperfect over deze betaling/aankoop

nu weet ik niet of hij goed ontvangen is... iemand ervaring mee? kan ik gewoon wachten?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:12:07 #25
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69192447
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb zonder een account aan te maken een bestelling gedaan op dealperfect en de bestelling betaald met paypal

ik heb geen mailtjes ontvangen van dealperfect over deze betaling/aankoop

nu weet ik niet of hij goed ontvangen is... iemand ervaring mee? kan ik gewoon wachten?
gewoon registeren met hetzelfde e-mailadres als waar je Paypal op hebt, dan kan je je order inzien.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:12:39 #26
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69192472
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).

Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]

Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?


Maart
Sta je niet teovallig in de min?
pi_69192501
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Sta je niet teovallig in de min?
Nope + 0,70 euro, ik snap er niets van?!
pi_69192538
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

Gaaf!!! Wat was de prijs en hoe is kwaliteit? A of B?
A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
&lt;&gt;
pi_69192585
Dit is overigens de melding:
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:16:01 #30
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69192592
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:

[..]

A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
En de prijs?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:16:40 #31
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69192620
Wielrenshirt komt deze week hoop ik binnen, al lijkt het volgens veel posts lang te duren, die pakketjes van DP..
pi_69192622
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Nope + 0,70 euro, ik snap er niets van?!
Ha! hier staat ¤0,71
pi_69192643
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:16 schreef mstr het volgende:

[..]

En de prijs?
160 euro voor 2 stuks
&lt;&gt;
pi_69192664
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Maart85 het volgende:
Dit is overigens de melding:
[ afbeelding ]
Heb ik ook 2x gehad... contact opgezocht met Paypal maar hielp niet.
Was de volgende dag zomaar opeens verholpen.
pi_69192693
Mja, maar dat betekend toch dat het gewoon zou moeten werken? Ik snap er geen biet van
pi_69192836
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef suikerbiet het volgende:
ik heb een ipod touch 2 hoesje besteld:D De status is nu : packaging.
Wat goed van je!
Welkom bij de DX-junks!
Einde bericht
pi_69192933
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).

Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]

Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?


Maart
Dat heb ik ook heel lang gehad.

Schijnt volgens PayPal iets te maken te hebben met hun interne risico model.

Nu heeft dat in mijn geval volgens mij te maken met het feit dat ik ruim een half jaar lang 60 euro in de min heb gestaan, maar hoe dat bij jou komt...

Pas heb ik mijn bankrekening moeten bevestigen door een bankafschrift te laten zien en nu kan ik weer ongestoord overal grote bedragen betalen. Groot is in dit geval 15 euro, daarboven weigerde PayPal.

Natuurlijk kun je wel gewoon geld op je PayPal storten en zo betalen.....
pi_69193239
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?
Einde bericht
pi_69193479
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?

Nog 3 dagen
pi_69193509
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:37 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nog 3 dagen
Oke, dan wacht ik nog even rustig af.
Einde bericht
pi_69193685
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel lang gehad.

Schijnt volgens PayPal iets te maken te hebben met hun interne risico model.

Nu heeft dat in mijn geval volgens mij te maken met het feit dat ik ruim een half jaar lang 60 euro in de min heb gestaan, maar hoe dat bij jou komt...

Pas heb ik mijn bankrekening moeten bevestigen door een bankafschrift te laten zien en nu kan ik weer ongestoord overal grote bedragen betalen. Groot is in dit geval 15 euro, daarboven weigerde PayPal.

Natuurlijk kun je wel gewoon geld op je PayPal storten en zo betalen.....
Je moet je bankrekening koppelen aan je paypall account. Dan word het van je bankrekening geschreven
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:44:50 #42
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69193723
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:38 schreef Negentien het volgende:

[..]

Oke, dan wacht ik nog even rustig af.
tevens tvp.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:45:10 #43
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69193737
Die hoeft niet gefaked te worden. Alleen de casing. De elektronica is bij elk van dat soort mp3spelers hetzelfde. Alleen een andere shell.
pi_69193898
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Je moet je bankrekening koppelen aan je paypall account. Dan word het van je bankrekening geschreven
Ja dat klopt dat heb ik al 2 jaar geleden gedaan. Maar toch werkt het nu niet! Ik sta gewoon in de plus, maar paypal wil icm met dealextreme geen echeck betaling uitvoeren. Het gaat overigens om een bestelling van 110 dollar.
pi_69194090
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]


Ik wil ook mijn Carrera!
pi_69194202
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]
Linkje?
Geen referral hier.
pi_69194505
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Linkje?
kan hem niet meer vinden helaas. Je moet zoeken op tag heuer carrera en dan dit vertalen in het chinees

Nog wat pics van een maat van me (vandaar 2x besteld ) :




xxx/1000



Naast zijn echte Rodania

&lt;&gt;
pi_69194817
Ziet er erg goed uit.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:19:38 #49
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69195021
tis niet meer bij te houden :p
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:22:12 #50
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69195114
Waar kan ik de hoogte van mijn store credit zien?
pi_69195446
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef mcwops het volgende:
tis niet meer bij te houden :p
Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?

Samenvatting #71:

- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Einde bericht
pi_69195470
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:

[..]

A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd

Dit lijkt er meer op:
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:31:15 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69195481
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ja dat klopt dat heb ik al 2 jaar geleden gedaan. Maar toch werkt het nu niet! Ik sta gewoon in de plus, maar paypal wil icm met dealextreme geen echeck betaling uitvoeren. Het gaat overigens om een bestelling van 110 dollar.
Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69195553
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd

Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Ja dat is de concept he
&lt;&gt;
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:35:36 #55
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69195643
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar kan ik de hoogte van mijn store credit zien?
Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69195664
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
Vroeger kon dit toch wel?
&lt;&gt;
pi_69195682
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
En ik heb gehoord dat de medewerkers omkoopbaar zijn.
Einde bericht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:36:52 #58
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69195698
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:

[..]

Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?

Samenvatting #71:

- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Nee, nergens voor nodig. Diegene die het nodig vinden om regelmatig het topic te checken doen dat.
pi_69195732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:

[..]

Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?

Samenvatting #71:

- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doen
&lt;&gt;
pi_69195853
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.
Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
pi_69195885
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?
&lt;&gt;
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:44:07 #62
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69195924
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Swindler het volgende:

[..]

Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doen
Mwaah, zo moeilijk is het dus niet, het is zelfs een gratis TVP..
Ik wil mijn pakketjes..
Ik ben trouwens nog erg tevreden met mijn horloge, leuke reacties op gekregen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:45:26 #63
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69195957
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
Gekoppeld of, zoals Swindler ook vraagt, geverifieerd? Anders zul je inderdaad of je rekening moeten verifiëren (zij storten een paar cent met code op je bankrekening en dan is het geregeld) of jij maakt geld over. Simpel als dat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:11 #64
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195977
Weet er iemand nog vette (waterdichte, met stalen band) horloges op DX, goeie kwaliteit? Hoeft niet zo heel goedkoop.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69196024
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Swindler het volgende:

[..]

Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?
Ja! Hij is gewoon geverifieerd! Die 2 kleine bedragen zijn overgemaakt en die heb ik ingevuld.
Zie:
Verder moet ik ieder bedrag altijd met eCheck betalen, en daar word ik eerlijk gezegd echt behoorlijk schijtziek van. Iedere keer sowieso 7-10 dagen wachten voordat het geld überhaupt op de andere rekening staat.
pi_69196096
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).

Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]

Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?


Maart
Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:

1.) Je hebt veel transacties openstaan waarvan paypal het geld nog niet heeft ontvangen, maar wel voorgeschoten
2.) In het verleden heb je een negatief saldo gehad. Het systeem is dus bang dat het zijn geld misschien niet krijgt

Oplossing volgens paypal: Wachten tot alles verwerkt is en anders geld storten op je rekening.

Ik heb inmiddels al 3 keer met ze aan de telefoon gehangen maar dit heeft tot niets geleid omdat ze niets kunnen doen aan het systeem.
pi_69196290
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:

1.) Je hebt veel transacties openstaan waarvan paypal het geld nog niet heeft ontvangen, maar wel voorgeschoten
2.) In het verleden heb je een negatief saldo gehad. Het systeem is dus bang dat het zijn geld misschien niet krijgt

Oplossing volgens paypal: Wachten tot alles verwerkt is en anders geld storten op je rekening.

Ik heb inmiddels al 3 keer met ze aan de telefoon gehangen maar dit heeft tot niets geleid omdat ze niets kunnen doen aan het systeem.
Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:58:17 #68
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69196293
mooie tt weer
pi_69196428
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
Ik heb geen CC anders had ik het al lang gedaan! De reden dat ik in de min stond kwam door de sloomheid van Paypal. Jammer genoeg is het wel de enige manier om je spulletjes te betalen. Mochten er andere manieren zijn. Dan hoor ik het graag!

.... Wat een slecht TT trouwens....
pi_69196649
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd

Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou voor gejank?? Klokkie dat hij heeft ontvangen ziet er prima uit! En het vage drukwerk valt ook wel mee hoor. Natuurlijk kan je niet verwachten dat je een 1:1 kopie ontvangt voor 80 euro. De horloges die ik hier zelf thuis heb: een festina en een diesel waren beiden ongeveer 200 euro. Voor 80 euro is het een super goede deal!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:26:32 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69197215
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Wat ben jij toch telkens origineel met je tt's he. :-/
Even het vorige topic volspammen om een nieuwe aan te kunnen maken met een nog slechtere tt..
Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voor
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:26:43 #72
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69197223
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:10 #73
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69197556
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voor
Ieee!...scary...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:37 #74
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69197576
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.
Is ook al 1285 keer voorbijgekomen. Zie het contactformulier van DX.
pi_69197652
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
Dat zei ik direct na je eerste post al!

Maargoed, bij mij is het nu over. Ik heb één keer ¤200 gestort en een bankafschrift naar PayPal gestuurd.

Dus één van die twee heeft het probleem verholpen.

[ Bericht 39% gewijzigd door henkjan90 op 19-05-2009 18:44:14 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:45:56 #76
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69197926
Zo wat gaan deze topics snel. Ik lees weer mee (ook al vanaf deel 70 ). Mijn orders staan nu op packaging (3x van dx en 1x van fp). Benieuwd hoe snel het allemaal gaat
pi_69198042
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?
En gevonden!
Einde bericht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:49:15 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69198053
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69198128
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Hier! 4 & 5 Mei geloof ik zelfs (2 pakketjes)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:53:29 #80
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69198219
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.

Ik wacht ook nog op wat spullen.
pi_69198437
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.

Ik wacht ook nog op wat spullen.
Is helemaal niet waar, de ene keer doet DX langer, dan FP, dan DP. Vanaf het moment dat HK Post tracking aangeeft dat het pakje HK heeft verlaten bedoel ik dus. Meestal duurt het dan 5 a 6 dagen maar soms duurt het ineens wel 2 weken ofzo.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:05:53 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69198642
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.

Ik wacht ook nog op wat spullen.
Nja het duurt erg lang nu ja..
In het begin van DP ging het wel snel
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69198856
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nja het duurt erg lang nu ja..
In het begin van DP ging het wel snel
Jack is geld aan het tellen.
Einde bericht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:13:22 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69198943
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:11 schreef Negentien het volgende:

[..]

Jack is geld aan het tellen.
Tot PayPal ingrijpt op die illegale shit
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69198958
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Ik moet nog 2 horloges hebben.
pi_69199000
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Tot PayPal ingrijpt op die illegale shit
Dan kan DP opdoeken, maar MSN/Gmail werkt nog altijd prima.
pi_69199298
Nou, toch nog hoop voor de mensen die een pakketje van DP verwachten van rond 5 mei, die van mij is vandaag eindelijk aangekomen!

Het is een RB zonnebril, ik zal 'm in het weekend even naast een echte leggen, precies dezelfde alleen dan twintig keer zo duur ofzo. Zal ook een paar foto's maken, lijkt me wel een keer leuk om te zien en denk dat er wel meer geïnteresseerden zijn



Die was dat. Prima aangekomen in een hard doosje met alles van het plaatje.
pi_69199686
Ik snap er echt hélemaal niets van! Ik heb de hele tijd problemen met het afronden van de paypal betaling. Ik kon alleen van eCheck gebruik maken en dat slikte DealExtreme niet. Nu heb ik het een paar keer geprobeerd, en nu werkt het gewoon wel!
Snap niets van dat veiligheidssysteem van Paypal, maar ik vind het prima zo!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:34:33 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69199787
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef Swindler het volgende:
Trouwens :

Binnen 2x :

[ afbeelding ]
hmm, werken alle metertjes? en heb je SKU ?
pi_69199889
Ik denk dat Jack de hele meuk in een keer verzend (bijvoorbeeld op vrijdag). Maar dat hij de statussen van de pakketjes op woensdag(of een andere willekeurige dag) al op shipped zet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:37:43 #91
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69199916
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
mijne was 4 mei shipped, niet ontvangen ( komt van taobao)
pi_69200215
Ik had tijdje geleden ook wat gekocht bij Jack, taobao spul, en ze waren op dezelfde dag shipped maar het grote pakket kwam een week later aan en duurde iets van 3 weken vanaf dat hij verzonden was.
pi_69200527
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef makkie88 het volgende:

[..]

hmm, werken alle metertjes? en heb je SKU ?
Ja , hij komt niet van dp maar van taoboa
&lt;&gt;
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:06:14 #94
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69200944
Ook wel handig, de huidige marktprijs van flashgeheugen: http://www.dramexchange.com/#flash
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:10:39 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69201081
Jack z'n service gaat achteruit qua verzendtijden concludeer ik hieruit.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69201500
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Bobsch het volgende:
Nou, toch nog hoop voor de mensen die een pakketje van DP verwachten van rond 5 mei, die van mij is vandaag eindelijk aangekomen!

Het is een RB zonnebril, ik zal 'm in het weekend even naast een echte leggen, precies dezelfde alleen dan twintig keer zo duur ofzo. Zal ook een paar foto's maken, lijkt me wel een keer leuk om te zien en denk dat er wel meer geïnteresseerden zijn

[ afbeelding ]

Die was dat. Prima aangekomen in een hard doosje met alles van het plaatje.
Interesant! Ik ben wel benieuwd naar de verschillen in kwaliteit (o.a. van de glazen)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:22:28 #97
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69201533
is het jullie ook opgevallen dat alles in dealperfect er 2 x opstaat?
pi_69201576
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
Jack z'n service gaat achteruit qua verzendtijden concludeer ik hieruit.
Qua verzending wel, maarja, hij krijgt het ook gewoon drukker, dus dat is een logisch gevolg van.
pi_69201946
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Patrickovic het volgende:
Ik denk dat Jack de hele meuk in een keer verzend (bijvoorbeeld op vrijdag). Maar dat hij de statussen van de pakketjes op woensdag(of een andere willekeurige dag) al op shipped zet.
Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.


Jack die kan helemaal geen status aanpassen. Jack die geeft het pakje aan een postbedrijfje af vanuit de havenstad Shenzhen in China (waar DP, FP, DX etc allemaal zitten, ze werken allemaal zo). Dit postbedrijfje gaat naar Hong Kong en geeft het pakje bij HK Post af.

Zodra er dus op de site van HK Post staat dat de zending Hong Kong heeft verlaten is dit ook gewoon zo.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:34:20 #100
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69202019
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.


Jack die kan helemaal geen status aanpassen. Jack die geeft het pakje aan een postbedrijfje af vanuit de havenstad Shenzhen in China (waar DP, FP, DX etc allemaal zitten, ze werken allemaal zo). Dit postbedrijfje gaat naar Hong Kong en geeft het pakje bij HK Post af.

Zodra er dus op de site van HK Post staat dat de zending Hong Kong heeft verlaten is dit ook gewoon zo.
Het gaat dus om de status op de site van DP zelf.
Niet die met het trackingnummer op de site van HKP.
pi_69202412
Oeeeh de post was geweest met mijn eerste DXpakje! Ik was alleen helaas niet thuis.
pi_69202949
kan dat taobao ook in het engels of nog beter in het hollands?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69204557
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Het gaat dus om de status op de site van DP zelf.
Niet die met het trackingnummer op de site van HKP.
Zou op zich goed kunnen dat DP dat busje niet dagelijks laat langskomen om kosten te besparen .
pi_69204603
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef gers het volgende:
kan dat taobao ook in het engels of nog beter in het hollands?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Hollands!!!
pi_69206358
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
quote:
DealPerfectcs01 (oftewel Jack) zegt:
*80% of airmail package is arrived inside 14 days
Zou dus een dezen dagen ( ) moeten arriveren.
pi_69207186
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]


[..]

Zou dus een dezen dagen ( ) moeten arriveren.
Heeft hij er niet bij gezegd dat jouw pakketje ook tot de 2% die nooit aankomt kan behoren?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:37:06 #107
243927 Lolque
woopwoop
pi_69207372
Wat een crackers, hadden ze de verkeerde track&trace op ''de site'' gezet, en ik maar raar vinden dat ik niks kon vinden met die code.
kei lief.
pi_69208137
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Heeft hij er niet bij gezegd dat jouw pakketje ook tot de 2% die nooit aankomt kan behoren?
Wist je ook dat het over 14 werkdagen gaat en niet over gewone dagen. Dus eigenlijk bijna 3 weken
pi_69209285
Mijn 2 pakketjes (horloges) zijn vandaag aangeboden maar ik was niet thuis.
Morgen ophalen dus.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:38:45 #110
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69210101
Zodra mijn vader zijn bankrekening aan een PayPal-account heeft gekoppeld, bestelt ie deze:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-a16f1c6cd82fdb98aab2231d5e7ef43b.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
Remote control voor zijn Canon EOS D300. Prijs is als het goed is $17,50 inclusief verzendkosten.

Ik hou jullie op de hoogte
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69210810
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef joepie91 het volgende:
Zodra mijn vader zijn bankrekening aan een PayPal-account heeft gekoppeld, bestelt ie deze:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-a16f1c6cd82fdb98aab2231d5e7ef43b.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
Remote control voor zijn Canon EOS D300. Prijs is als het goed is $17,50 inclusief verzendkosten.

Ik hou jullie op de hoogte
Waarom? Voor een paar dollar zijn er betere te krijgen.
pi_69210839
Blabla zeik zeik zeur zeur, dat eeuwige gezeur over de verzendduur , heb geduld, het duurt soms wel is wat langer ja. No need to cry for that!


edit:
Dit is denk ik 't horloge dat door iemand hierboven was besteld:
http://item.taobao.com/au(...)d1c9b.jhtml?cm_cat=0

[ Bericht 37% gewijzigd door WLproxy op 20-05-2009 00:06:59 ]
pi_69211521
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef WLproxy het volgende:
Blabla zeik zeik zeur zeur, dat eeuwige gezeur over de verzendduur , heb geduld, het duurt soms wel is wat langer ja. No need to cry for that!


edit:
Dit is denk ik 't horloge dat door iemand hierboven was besteld:
http://item.taobao.com/au(...)d1c9b.jhtml?cm_cat=0
Die zou 60 dollar kosten ongeveer incl verzending naar NL.

Mag dus hopen voor hem dat het die niet was .
Geen referral hier.
pi_69212005
ik wil nog steeds deze kopen, maar ik moet eerst geld hebben

TVP
pi_69212024
Ik blijf geduldig wachten
Hoewel ik de supplier van DealExtreme niet zo'n held vind
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:44 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69212269
DealExtreme ervaringentopic #13: Vrouwen met kerstversiering

De goede oude tijd waar zelfs rene90 actief eraan mee deed
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69212379
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef eQuaL het volgende:
ik wil nog steeds deze kopen, maar ik moet eerst geld hebben

TVP
Al vond ik deze eigenlijk ook wel mooi, alleen 20 euro duurder ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door eQuaL op 20-05-2009 09:24:54 ]
pi_69213012
quote:
Wild grote lange noten noten) Bi-root fruit / langlevenrisico vruchten / 500 gram
google translate

ze hebben op taobao wel geinige voedingsmiddelen, ik ga me een keer aan een bestelling wagen!
pi_69213063
thee die 300 euro per 100 gram kost

en 'zaden waarvan de helft uit katachtige afkomstig is'

als ik binnenkort dood gevonden word, dan weten jullie ongeveer waar het vandaan kwam...
pi_69213088
vogelneststukken


chinezen eten ook alles!
pi_69213148
sorry voor het grote aantal post achter elkaar, maar wat een ontdekking

zet hem op Nederlands (google-translate) en bekijk de voedsel-afdeling

ze verkopen serieus authentieke hertengewei (met een plaatje, dus niet verkeerd vertaald)

holy moly, de Chinezen keuken... is in China toch anders dan in Nederland
pi_69214874
heeft iemand trouwens ervaring met die refurbished Nintendo DS Lite van Dealextreme
ik zat eraan te denken, als het tenminste een goed ding is, er misschien één te bestellen
pi_69215793
Wat een gezeik met die Rachel zeg. Ik kan alleen in centimeters mijn eigen broeken opmeten. Ze wil het horen in Feet or inches.

G-star broeken gaat het om van 20 dollar.
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:16:50 #124
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69215808
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met die refurbished Nintendo DS Lite van Dealextreme
ik zat eraan te denken, als het tenminste een goed ding is, er misschien één te bestellen
Het grote DealExtreme Topic #56: Nu ook rijsttafels!
Kijk daar maar even Ik zou het niet doen, Chinezen verkopen ook vaak rommel en met zo'n (in verhouding) duur item zou ik het er niet op wagen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:17:44 #125
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69215826
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
Wat een gezeik met die Rachel zeg. Ik kan alleen in centimeters mijn eigen broeken opmeten. Ze wil het horen in Feet or inches.

G-star broeken gaat het om van 20 dollar.
Dan doe je in google X cm in inch of feet en dan rekent google het voor je uit
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:18:33 #126
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69215843
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
Wat een gezeik met die Rachel zeg. Ik kan alleen in centimeters mijn eigen broeken opmeten. Ze wil het horen in Feet or inches.

G-star broeken gaat het om van 20 dollar.
Oh nee toch, 100 cm to inch
pi_69215853
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
Wat een gezeik met die Rachel zeg. Ik kan alleen in centimeters mijn eigen broeken opmeten. Ze wil het horen in Feet or inches.

G-star broeken gaat het om van 20 dollar.

http://www.lenntech.com/conversie-calculator/lengte.htm
pi_69216205
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:54 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja , hij komt niet van dp maar van taoboa
Hoe is de kwaliteit van materialen? ook titanium en sapphire glas?
Ik zie ook alleen maar foto's met rubberen band. Waar zie je de echte?
pi_69216585
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan doe je in google X cm in inch of feet en dan rekent google het voor je uit
Dat dus maar ik vraag me nog steeds af hoe ze dat nou willen gaan doen, de ene broek is lager uitgesneden dan de andere maar ze wil de totale lengte weten? Normaal gesproken neem je toch de lengte aan de binnenkant van een pijp of ben ik nou abuis?
pi_69218708
Jack zegt dat ik alleen maar mijn Lengte en gewicht hoef door te geven. WTF? haha
pi_69218872
Ik kom steeds verder met Rachel maar de prijs is volgens mij natte vinger werk. Ik krijg $48,- door terwijl ik zelf met de calculator zo tussen $30~$38 kom. (uitgaande van een gewicht tussen de 500~1000gram voor 2 broeken)
pi_69219800
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef g0dz0r het volgende:
Ik kom steeds verder met Rachel maar de prijs is volgens mij natte vinger werk. Ik krijg $48,- door terwijl ik zelf met de calculator zo tussen $30~$38 kom. (uitgaande van een gewicht tussen de 500~1000gram voor 2 broeken)
20 dollar was zonder verzendkosten. Wat zal er bijkomen denk je?
pi_69220230
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:20 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

20 dollar was zonder verzendkosten. Wat zal er bijkomen denk je?
Deze prijs is gebaseerd op 83yuan taobaoprijs (voor 2stuks) + 30yuan verzendkosten. Wat kosten die Gstars op taobao?
Rachel was van mening dat een spijkerbroek ongeveer 700gram p.s. weegt, zou kunnen. Iemand die weet wat een spijkerbroek weegt?
pi_69220997
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Deze prijs is gebaseerd op 83yuan taobaoprijs (voor 2stuks) + 30yuan verzendkosten. Wat kosten die Gstars op taobao?
Rachel was van mening dat een spijkerbroek ongeveer 700gram p.s. weegt, zou kunnen. Iemand die weet wat een spijkerbroek weegt?
108 yuan incl ofzo.
pi_69221266
Bij hun heb je echt redelijk grote prijsverschillen. Beste kan je bij iedereen die er werkt een prijs aanvragen haha.
pi_69221311
Dan zal je ook zo rond de ¤35,- uitkomen. ;-)
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:16:41 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69221920


Hier speelt RacerDKB in.
--

Jack had gezegt dat deze week m'n pakje zou aankomen, ben dus benieuwd anders gaat ie ze reshippen maar dat hoeft niet van mij als ze bij de douane liggen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69221946
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:58 schreef g0dz0r het volgende:
Dan zal je ook zo rond de ¤35,- uitkomen. ;-)
Of gratis/lage verzendkosten en hogere artikel prijs of hogere verzendkosten en lagere artikel prijs. Komt uit de lengte of de breedte
pi_69222123
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Of gratis/lage verzendkosten en hogere artikel prijs of hogere verzendkosten en lagere artikel prijs. Komt uit de lengte of de breedte
Dat maakt ook geen donder uit. Had gehoopt iets lager uit te komen of ben ik nou heel gierig?
pi_69222392
Gaeens de winkel in dan voel jij je niet meer gierig. Van de prijzen hier moet ik huilen. In Amerika betalen ze ook maar 50-60 dollar per broek. Wij europeanen worden weer afgezet. Inkoop is een G-Star broek nog geen 10 euro.
pi_69222472
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Mijn 2 pakketjes (horloges) zijn vandaag aangeboden maar ik was niet thuis.
Morgen ophalen dus.
Heb ik een mazzel dat het TNT servicepunt 100meter verderop is. Daarom gaat de postbode daar altijd direct langs. Geen gezeur met aanbieden maar gewoon direct ophalen als ik thuis kom en het is aangeboden geweest.
pi_69222602
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Heb ik een mazzel dat het TNT servicepunt 100meter verderop is. Daarom gaat de postbode daar altijd direct langs. Geen gezeur met aanbieden maar gewoon direct ophalen als ik thuis kom en het is aangeboden geweest.
Mjah hier woon ik ook vrij dichtbij... maar nog net te ver om te lopen. Sowieso zorg ik wel dat als ik weer iets verwacht, dat ik dan thuis ben.
pi_69222769
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Hardrebel het volgende:
Gaeens de winkel in dan voel jij je niet meer gierig. Van de prijzen hier moet ik huilen. In Amerika betalen ze ook maar 50-60 dollar per broek. Wij europeanen worden weer afgezet. Inkoop is een G-Star broek nog geen 10 euro.
Diezelfde Levis die ik heb aangevraagd heb ik idd voor $30~$35 bij Sears gekocht. Dacht dus dat chinese namaak wel wat goedkoper kon. Inkoop voor DP is maximaal $17,- en dan valt (ja ja ik weet dat verzenden niet gratis is) $48,- mij wel een beetje tegen.
pi_69223014
Hier in NL betaal je 100 euro plus?

En dan voor 80 euro in de aanbieding als koopje.
pi_69223030
Heb net via Rachel ff wat kleren besteld.

Deze in het Donker blauw:
http://item.taobao.com/au(...)707a9.jhtml?cm_cat=0

En deze in het zwart:
http://item.taobao.com/au(...)db0a3f6476065700.htm

Totaal kwam ik op 50,88 dollar incl shipping, niet gek toch?
pi_69223050
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef Hardrebel het volgende:
Hier in NL betaal je 100 euro plus?
Oh dat zal, ik koop ze alleen nog in het buitenland. Model (527) wordt niet in Europa verkocht.
pi_69223302
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Patrickovic het volgende:
Heb net via Rachel ff wat kleren besteld.

Deze in het Donker blauw:
http://item.taobao.com/au(...)707a9.jhtml?cm_cat=0

En deze in het zwart:
http://item.taobao.com/au(...)db0a3f6476065700.htm

Totaal kwam ik op 50,88 dollar incl shipping, niet gek toch?
Die eerste is wel nice, hoeveel was die? En als je hem binnen hebt laat effe weten hoe de kwaliteit is.
pi_69223308
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Patrickovic het volgende:
Heb net via Rachel ff wat kleren besteld.

Deze in het Donker blauw:
http://item.taobao.com/au(...)707a9.jhtml?cm_cat=0

En deze in het zwart:
http://item.taobao.com/au(...)db0a3f6476065700.htm

Totaal kwam ik op 50,88 dollar incl shipping, niet gek toch?
Al kreeg ik er 50,88 dollar bij...
pi_69223409
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Al kreeg ik er 50,88 dollar bij...
Unfortunately for you TaoBao doesn't sell style...
pi_69223597
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Unfortunately for you TaoBao doesn't sell style...
JACK JONES is toch een tof shirtje.
pi_69223752
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:11 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

JACK JONES is toch een tof shirtje.
Het was een reactie op djpdjpnl he?
pi_69223996
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:01 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Die eerste is wel nice, hoeveel was die? En als je hem binnen hebt laat effe weten hoe de kwaliteit is.
26 dollar incl shipping ofzo

Oh wacht je bedoelde de Tommy Hilfiger, die was 24,nogwat dollar incl shipping

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrickovic op 20-05-2009 13:29:25 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:25:06 #153
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69224052


Onderweg!
pi_69224334
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[ afbeelding ]

Onderweg!
Grappig, die heb ik ook zojuist besteld...

Wedstrijdje wie hem het eerste heeft!
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:33:56 #155
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69224385
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Grappig, die heb ik ook zojuist besteld...

Wedstrijdje wie hem het eerste heeft!
Deal!....extreme..hahahaHAHAHA ......ofzo
pi_69224439
DX sku.23131... kende schijnbaar de afstandsbedieninkjes van auto's blokkeren
pi_69224606
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Deal!....extreme..hahahaHAHAHA ......ofzo
Juist
Einde bericht
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:41:11 #158
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69224617
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:35 schreef djpdjpnl het volgende:
DX sku.23131... kende schijnbaar de afstandsbedieninkjes van auto's blokkeren
Wat moet je ermee
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:42:26 #159
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69224664
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:32 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Grappig, die heb ik ook zojuist besteld...

Wedstrijdje wie hem het eerste heeft!
Ik.
Heb 'm al paar maanden.
pi_69224787
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik.
Heb 'm al paar maanden.
Einde bericht
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:55:50 #161
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69225144
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik.
Heb 'm al paar maanden.
Werkt het?
pi_69225147
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Negentien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wahahahaha
pi_69225168
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wat moet je ermee
Iets illegaals waarschijnlijk Veel mensen drukken op dat knopje en kijken verder niet meer naar de auto om.(mocht het werken) las laatst ook iets over een juwelier waar mensen hun auto niet op slot konden doen , 5 meter verder werkte alles prima
&lt;&gt;
pi_69225294
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Swindler het volgende:

[..]

Iets illegaals waarschijnlijk Veel mensen drukken op dat knopje en kijken verder niet meer naar de auto om.(mocht het werken) las laatst ook iets over een juwelier waar mensen hun auto niet op slot konden doen , 5 meter verder werkte alles prima
Zie het nut er ook niet van in maar hoe mooi om op je werk te gebruiken waar allemaal dure lease auto's staan en dat niemand z'n auto open kan maken met een mooi knopje.
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:01:36 #165
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69225324
Ja dat is wel leuk om dat ding om 4 uur aan te zetten en dan met een kopje koffie bij het raam te gaan staan om al die zakenlui te zien hoe ze niet in de auto komen En dan dat ding een uurtje aan laten staan. Hi-fucking-la-risch!
pi_69225432
toch heb ik me twijfels over de werking
&lt;&gt;
pi_69225477
Vandaag binnen gekregen:


  • Rolex Daytona (rond de $24)

  • (B)ee-(B)ee Gun

    Erg tevreden over de rolax!
  • DX
      woensdag 20 mei 2009 @ 14:06:15 #168
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_69225479
    Heeft eenzelfde werking als een gsm jammer...ook behandeld in een vorig deel. Die scheen wel te werken.
    pi_69225485
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Swindler het volgende:

    [..]

    Iets illegaals waarschijnlijk Veel mensen drukken op dat knopje en kijken verder niet meer naar de auto om.(mocht het werken) las laatst ook iets over een juwelier waar mensen hun auto niet op slot konden doen , 5 meter verder werkte alles prima
    Ja, dat was volgens mij bij Hart van Nederland. Echt zo heel sbs6-achtig opgeblazen allemaal.
    Einde bericht
    pi_69225541
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef SanderXX0X het volgende:
    Vandaag binnen gekregen:


  • Rolex Daytona (rond de $24)

  • (B)ee-(B)ee Gun

    Erg tevreden over de rolax!
  • Mazzel gehad
    Einde bericht
      woensdag 20 mei 2009 @ 14:13:38 #171
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_69225711
    Ik heb een tijd geleden ook een bee bee gun binnen gekregen.
    pi_69226157
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:06 schreef SanderXX0X het volgende:
    Vandaag binnen gekregen:


  • Rolex Daytona (rond de $24)

  • (B)ee-(B)ee Gun

    Erg tevreden over de rolax!
  • rolax van dp of taoboa?
    &lt;&gt;
      woensdag 20 mei 2009 @ 14:28:56 #173
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69226242
    Net m'n zonnebril en laser binnengekregen.
    Is het normaal dat je je ogen goed kan zien als je de zonnebril opdoet? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

    Wel met boekje, opbergdoosje, doekje, tasje.
    pi_69226482
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef Kopbal het volgende:
    Net m'n zonnebril en laser binnengekregen.
    Is het normaal dat je je ogen goed kan zien als je de zonnebril opdoet? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

    Wel met boekje, opbergdoosje, doekje, tasje.
    Ja, het gaat er toch niet om dat niemand je ogen kan zien??
    pi_69226708
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef Kopbal het volgende:
    Net m'n zonnebril en laser binnengekregen.
    Is het normaal dat je je ogen goed kan zien als je de zonnebril opdoet? http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

    Wel met boekje, opbergdoosje, doekje, tasje.
    Dat is normaal ja.

    Anders had je een 'reflected' moeten uitzoeken op DP!
      woensdag 20 mei 2009 @ 14:45:51 #176
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69226714
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:38 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Ja, het gaat er toch niet om dat niemand je ogen kan zien??
    Nou, hij is voornamelijk bedoeld om mee te nemen naar party's.

    Maargoed, ik was verrast door de kwaliteit. Netjes hoor.
    pi_69226761
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Nou, hij is voornamelijk bedoeld om mee te nemen naar party's en zonder dat de chickies het zien ik ze kan begluren .

    Maargoed, ik was verrast door de kwaliteit. Netjes hoor.
    pi_69227034
    Ik heb zojuist mijn Longines van DP en Tag Heuer Carrera van Taobao opgehaald.
    Het bandje van de Longines ziet er wat goedkoop uit maar het klokje zelf is veel beter dan verwacht! Hij loopt goed en alle functies werken; hij ziet er stylish uit! (niet te goed kijken want 311 )

    De Carrera had ik meer van verwacht en viel me daardoor iets tegen. Maar zeker nog de moeite waard.

    Straks/vanavond post ik wat fotootjes.
    pi_69227052
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef Swindler het volgende:

    [..]

    rolax van dp of taoboa?
    DP. De (B)ee (B)ee gun was trouwens uit België en niet uit HongKong, daar ben ik te schijtert voor.
    DX
    pi_69227089
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Cracka-ass het volgende:
    Ik heb zojuist mijn Longines van DP en Tag Heuer Carrera van Taobao opgehaald.
    Het bandje van de Longines ziet er wat goedkoop uit maar het klokje zelf is veel beter dan verwacht! Hij loopt goed en alle functies werken; hij ziet er stylish uit! (niet te goed kijken want 311 )

    De Carrera had ik meer van verwacht en viel me daardoor iets tegen. Maar zeker nog de moeite waard.

    Straks/vanavond post ik wat fotootjes.
    Welke longines? Ik verwacht er namelijk ook 1.
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21789
    pi_69227225
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Slein83 het volgende:

    [..]


      woensdag 20 mei 2009 @ 15:00:08 #182
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69227240
    Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
    Vanavond even kutten met dat ding.
    pi_69227287
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
    Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
    Vanavond even kutten met dat ding.
    Tja dan had je een sterkere moeten nemen. Spuit anders ff wat deo of wc-spray en schijn er dan eens doorheen
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:16:01 #184
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_69227778
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
    Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
    Vanavond even kutten met dat ding.
    quote:
    The laser beam is not in itself visible from the side, but is visible as a result of light scattered by dust particles along the beam path.
    Zie de Engelse wiki. Ik had je van te voren kunnen vertellen dat die straal enkel zichtbaar is in een stoffige of mistige omgeving. Dus dat wordt inderdaad de deobus gebruiken of wachten tot het weer eens mistig is
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:20:46 #185
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_69227950
    *Zucht* Zaten 2 brillen niet in mn pakketje.
    Ik denk dat de bedoeling was dat ze er later nog ingestopt zouden worden, aangezien de envelop veel te groot was voor 1 bril en 1 ''pedometer''
    Heb al een mailtje naar Jack gestuurd, maar vind het zowieso wel klote.
    kei lief.
    pi_69227997
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
    Lasertje werkt trouwens wel goed (20mw). Al had ik verwacht dat de beam toch wel iets zichtbaarder was.
    Vanavond even kutten met dat ding.
    Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde he
    DX
    pi_69228057
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde he

    jij hebt nog nooit een groene laserpointer gezien dan

    beter opletten bij uh... gewoon beter opletten!
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:27:54 #188
    10754 alki
    Alfisti
    pi_69228232
    Die g-star kleren zien er niet slecht uit toch eens een shirtje en korte broek bestellen
    Cuore Sportivo
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:29:23 #189
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69228287
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

    [..]


    [..]

    Zie de Engelse wiki. Ik had je van te voren kunnen vertellen dat die straal enkel zichtbaar is in een stoffige of mistige omgeving. Dus dat wordt inderdaad de deobus gebruiken of wachten tot het weer eens mistig is
    Uiteindelijk maakt het me weinig uit hoor, zo'n hele sterke laser lijkt me ook wel gevaarlijk. Lijkt me dat deze ook nog best ver komt
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:30:58 #190
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_69228324
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    Laser kan je niet zelf zien, alleen bij rook. Beter opletten bij natuurkunde he
    Waarom kan ik mijn groene laser overdag dan gewoon zien in normale omstandigheden?
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:33:15 #191
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_69228372
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Waarom kan ik mijn groene laser overdag dan gewoon zien in normale omstandigheden?
    Omdat een groene laser niet te vergelijken is met de rode? Kijk nog maar een keer in die Engelse wiki een paar posts hierboven
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
    pi_69228373
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    DP. De (B)ee (B)ee gun was trouwens uit België en niet uit HongKong, daar ben ik te schijtert voor.
    pics?
    &lt;&gt;
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:34:28 #193
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_69228416
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Kopbal het volgende:

    [..]

    Uiteindelijk maakt het me weinig uit hoor, zo'n hele sterke laser lijkt me ook wel gevaarlijk. Lijkt me dat deze ook nog best ver komt
    Jah, en vaak kun je daar al heel ver mee schijnen.
    Daarnaast is een simpele genoeg om zelfs de meest luie kat in beweging te krijgen

    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:36:18 #194
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_69228486
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef Lolque het volgende:
    *Zucht* Zaten 2 brillen niet in mn pakketje.
    Ik denk dat de bedoeling was dat ze er later nog ingestopt zouden worden, aangezien de envelop veel te groot was voor 1 bril en 1 ''pedometer''
    Heb al een mailtje naar Jack gestuurd, maar vind het zowieso wel klote.
    Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.
    kei lief.
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:36:38 #195
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69228494
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:

    [..]

    Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.
    pi_69228841
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 14:56 schreef Hardrebel het volgende:

    [..]

    Welke longines? Ik verwacht er namelijk ook 1.
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21789
    Ik denk dat die van jouw helemaal fantastisch is. Ik had een van de goedkoopste:
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21769

    En deze van taobao:

    http://item.taobao.com/au(...)ea013.jhtml?cm_cat=0
    pi_69229004
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
    sorry voor het grote aantal post achter elkaar, maar wat een ontdekking

    zet hem op Nederlands (google-translate) en bekijk de voedsel-afdeling

    ze verkopen serieus authentieke hertengewei (met een plaatje, dus niet verkeerd vertaald)

    holy moly, de Chinezen keuken... is in China toch anders dan in Nederland
    Inderdaad echt Bizar wat die Chinezen allemaal in hun mond stoppen. Sambal bij?
    Einde bericht
    pi_69229102
    Ajoow. Een dag niet op fok geweest en bijna weer een dx-topic verder (tvp)
      woensdag 20 mei 2009 @ 15:53:05 #199
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_69229119
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Werkt het?
    Ja
    pi_69229573
    Wanneer kan je eigenlijk je DX points gebruiken? staan er bij mij 24 op pending....
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:07:56 #201
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_69229660
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef dj_ko het volgende:
    Wanneer kan je eigenlijk je DX points gebruiken? staan er bij mij 24 op pending....
    Na 60 dagen.
    pi_69229711
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Cracka-ass het volgende:

    [..]

    Ik denk dat die van jouw helemaal fantastisch is. Ik had een van de goedkoopste:
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21769

    En deze van taobao:

    http://item.taobao.com/au(...)ea013.jhtml?cm_cat=0
    ben benieuwd naar de pics
    &lt;&gt;
    pi_69229917
    Mag je pics van BB gun hier plaatsen?
    DX
    pi_69229932
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef SanderXX0X het volgende:
    Mag je pics van BB gun hier plaatsen?
    Ja waarom niet?
    pi_69230056
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef SanderXX0X het volgende:
    Mag je pics van BB gun hier plaatsen?
    Tuurlijk mag dat... maar of het slim is is een ander verhaal .
    pi_69230274


    [ Bericht 36% gewijzigd door SanderXX0X op 21-05-2009 11:07:13 ]
    DX
    pi_69230377
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef SanderXX0X het volgende:
    Mag je pics van BB gun hier plaatsen?
    Graag! Wel leuk om te zien, zeg dan ook even wat hij je heeft gekost!
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:27:56 #208
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_69230405
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef SanderXX0X het volgende:
    Mag je pics van BB gun hier plaatsen?
    Ja! doen!!

    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_69230417
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef SanderXX0X het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Is het bandje nog wat? En trouwens onder het logo hoort toch ROLEX te staan?
    pi_69230444
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef SanderXX0X het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Rolex staat er niet op , de 60 staat volgens mij niet boven de 12 , en de tellertjes zijn veel anders, voor de rest wel redelijk
    &lt;&gt;
    pi_69230521
    Bandje zit goed, de schakels zijn makkelijk eruit te halen.
    Alleen weet niet hoe ik de dagen kan instellen op de kleine tellertjes.
    Ik had zelf ook verwacht dat er Rolex opstond, maar helaas.
    Opzich maakt het niet uit.

    De BB gun kostte ¤22 euro, inclusief verzendkosten.
    DX
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:41:19 #212
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_69230899
    Laat die BB-gun zien dan.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_69230973
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:09 schreef Swindler het volgende:

    [..]

    ben benieuwd naar de pics








    Het zijn zeker geen perfecte kopien maar voor die 50 dollar hoor je mij niet klagen.
    pi_69230990
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:
    Laat die BB-gun zien dan.
    Zie op de achtergrond van tweede plaatje.
    DX
    pi_69231002
    De nieuwe voetbal keyrings op DP zijn leuk, alleen jammer dat ze zo duur zijn. Althans ik vind ze toch redelijk prijzig.
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:45:04 #216
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69231019
    Zou je die longines om kunnen doen en dan een foto maken, alstublieft?
    pi_69231067
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
    Zou je die longines om kunnen doen en dan een foto maken, alstublieft?
    Ja godver, net mijn pc uitgezet. Kut apple met zn hele camera leegtrekken voordat je het laatste plaatje kunt gebruiken.
    Ik maak hem even met iPhone. Monument.
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:47:03 #218
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_69231083
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    Zie op de achtergrond van tweede plaatje.
    Dat is toch niet scherp genoeg, ik wil ff de kwaliteit zien.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_69231101
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Cracka-ass het volgende:

    [..]

    Ja godver, net mijn pc uitgezet. Kut apple met zn hele camera leegtrekken voordat je het laatste plaatje kunt gebruiken.
    Ik maak hem even met iPhone. Monument.
    Ik vind die tag heuer wel mooi , waarom vond je hem tegenvallen? en wat was de schade?
    &lt;&gt;
      woensdag 20 mei 2009 @ 16:48:02 #220
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_69231116
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Swindler het volgende:

    [..]

    Ik vind die tag heuer wel mooi , waarom vond je hem tegenvallen? en wat was de schade?
    Ja ik ook.
    pi_69231662
    Iemand recent nog wat echte pareltjes tegengekomen? Hoe zit het met die fotocamera remotes? Worden die niet standaard bij een SLR camera geleverd? En wat kosten die normaal gesproken? Iemand ervaring met die dingen?
    pi_69231672

      woensdag 20 mei 2009 @ 17:13:23 #223
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_69231835
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef Skiet het volgende:
    De nieuwe voetbal keyrings op DP zijn leuk, alleen jammer dat ze zo duur zijn. Althans ik vind ze toch redelijk prijzig.
    Welke club wil je? Ik heb wel één van Man Utd. liggen. Gekocht voordat ik besefte er toch niks mee te doen..
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:15:32 #224
    164607 sc00p
    D66-rechter
    pi_69231884
    Ik heb onlangs wat aanstekers ed. besteld bij DX, ik heb geen DX-account.

    Na het bestellen heb ik alleen mails gehad van paypal over de betaling etc. maar verder niets van dealextreme! ook heb ik een aantal dagen geleden gemaild naar sales@dealextreme.com. Maar hier krijg ik ook geen reactie op.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Ik ook, bedankt!
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:15:36 #225
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_69231886
    Thanks Cracka-Ass, allebei wel gave dingetjes inderdaad.
    Al zoek ik een horloge met een iets grotere klok, iemand enig idee waar ik zo'n oversized klokkie kan vinden?
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:16:30 #226
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_69231909
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef sc00p het volgende:
    Ik heb onlangs wat aanstekers ed. besteld bij DX, ik heb geen DX-account.

    Na het bestellen heb ik alleen mails gehad van paypal over de betaling etc. maar verder niets van dealextreme! ook heb ik een aantal dagen geleden gemaild naar sales@dealextreme.com. Maar hier krijg ik ook geen reactie op.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Een account aanmaken bij DX met hetzelfde e-mailadres als waar je Paypal op zit.
    pi_69232086
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef sc00p het volgende:
    Ik heb onlangs wat aanstekers ed. besteld bij DX, ik heb geen DX-account.

    Na het bestellen heb ik alleen mails gehad van paypal over de betaling etc. maar verder niets van dealextreme! ook heb ik een aantal dagen geleden gemaild naar sales@dealextreme.com. Maar hier krijg ik ook geen reactie op.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Registereren met je PayPal e-mail adres en een ticket aanmaken als je niks ziet staan bij "my account"
    pi_69232254
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef GuitarJJ het volgende:
    Ajoow. Een dag niet op fok geweest en bijna weer een dx-topic verder (tvp)
    Een dag niet op fok (bij voorkeur in deze reeks), is een dag niet geleefd!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Einde bericht
    pi_69232321
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef SanderXX0X het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Oh, Foei!
    Einde bericht
    pi_69232353
    U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:





    Gebreken op een rijtje:
    - De 12 en de 6 staan er maar half op. Sorry, dat hoort zo.
    - Het wijzertje voor 1 van de klokjes ontbreekt, en zit los in de horloge zelf.
    - "Goud" wat er beloofd was, is niet zo "Goud" als op de foto.

    Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.

    [ Bericht 6% gewijzigd door Joene94 op 20-05-2009 17:52:01 ]
    pi_69232431
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
    U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:
    Gebreken op een rijtje:
    - De 12 en de 6 staan er maar half op.
    - Het wijzertje voor 1 van de klokjes ontbreekt, en zit los in de horloge zelf.
    - "Goud" wat er beloofd was, is niet zo "Goud" als op de foto.

    Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.

    Wat heb je hiervoor betaald? Was het een A, B of C range?
    pi_69232479
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
    U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Gebreken op een rijtje:
    - De 12 en de 6 staan er maar half op.
    - Het wijzertje voor 1 van de klokjes ontbreekt, en zit los in de horloge zelf.
    - "Goud" wat er beloofd was, is niet zo "Goud" als op de foto.

    Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.
    Is dat die u boat die je voor 75 dollar kon kopen die al eens eerder in deze topic reeks voorbij is gekomen?
    Of is dit eentje die je zelf hebt uitgezocht op taobao?
    pi_69232683
    Ik koop mijn horloges altijd bij Bigtimewatches, & watchtime.nl

    Stuk goedkoper dan Taobao, zien er ongeveer hetzelfde uit (zeg ik als leek zijnde ), goede service en de zelfde (brakke) kwaliteit! Je hebt alleen geen 'merkje' erop staan..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Einde bericht
    pi_69232784
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
    U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Gebreken op een rijtje:
    - De 12 en de 6 staan er maar half op.
    - Het wijzertje voor 1 van de klokjes ontbreekt, en zit los in de horloge zelf.
    - "Goud" wat er beloofd was, is niet zo "Goud" als op de foto.

    Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.
    De 6 en de 12 staan er bij dit model altijd maar half op
    pi_69232961
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef TheBright het volgende:

    [..]

    De 6 en de 12 staan er bij dit model altijd maar half op
    Oke, sorry, dat wist ik namelijk echt niet. :$

    En over die andere vragen, dit was een zelf gekozen op Taobao.
    En heb er $71,10 voor betaald (¤55,06), ik hoorde dat het een A- of een B-Horloge was. Ik ga uit van B.
    pi_69233056
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
    Zou je die longines om kunnen doen en dan een foto maken, alstublieft?
    Deze Longines heb ik ook, mooi horloge alleen kan ik elke dag de tijd wel een minuut aanpassen omdat hij niet mooi gelijk blijft lopen. Ander nadeeltje is het bandje, ziet er best mooi uit alleen slijt hij heel snel. Na een weekje dragen zitten er al beschadigingen op waar je het nepleer niet meer ziet maar waar je rode krassen ziet. Het zachte opvulmateriaal onder de nepleer laag.
      woensdag 20 mei 2009 @ 17:55:45 #237
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_69233122
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Joene94 het volgende:

    [..]

    Oke, sorry, dat wist ik namelijk echt niet. :$

    En over die andere vragen, dit was een zelf gekozen op Taobao.
    En heb er $71,10 voor betaald (¤55,06), ik hoorde dat het een A- of een B-Horloge was. Ik ga uit van B.
    Dat kapotte wijzertje zou ik al voldoende vinden om het terug te sturen en een nieuwe vragen aan Jack.
    pi_69234136
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef Negentien het volgende:
    Ik koop mijn horloges altijd bij Bigtimewatches, & watchtime.nl

    Stuk goedkoper dan Taobao, zien er ongeveer hetzelfde uit (zeg ik als leek zijnde ), goede service en de zelfde (brakke) kwaliteit! Je hebt alleen geen 'merkje' erop staan..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bedankt voor de tip daar staan idd goede kopieen van u-boat op

    http://watchtime.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=5

    Voor maar 24 euro
      woensdag 20 mei 2009 @ 18:39:46 #239
    256707 MagischMannetje
    It's a kind of MAGIC...
    pi_69234525
    Iemand ervaring met deze
    of een ander kloon. Ik zoek hem namelijk om een beetje mee uit te proberen. En er mee pronken
      woensdag 20 mei 2009 @ 19:37:31 #240
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_69236481
    JAA, eindelijk me nikes binnen, denk toch wel nep heah

    pi_69236642
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:

    [..]

    Bedankt voor de tip daar staan idd goede kopieen van u-boat op

    http://watchtime.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=5

    Voor maar 24 euro
    No problem!

    Zoek op 'Geneva' via Google en je komt een hoop tegen (kijk ook eens op Ebay)

    Verder: Wie is nu het nieuws aan het kijken (RTL4): 'China maakt alles na, zelf griekse beelden'
    Einde bericht
    pi_69236735
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:

    [..]

    Bedankt voor de tip daar staan idd goede kopieen van u-boat op

    http://watchtime.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=5

    Voor maar 24 euro
    WTF die shit is echt goedkoop

    Maar pff, nu wordt de keuze eigenlijk alleen nog maar moeilijker. Ik was eigenlijk in de running voor die $72 U-Boat van Jack, maar als ik ze hier zie voor de helft van het geld wil ik het eigenlijk wel 's proberen, want dit is echt wel goedkoop. Op sommige punten ook nog beter nagemaakt, zoals het voor de helft ontbreken van de zes en twaalf. Van de andere kant ook vast wel minder afgewerkt, want de chronometertjes doen het naar alle waarschijnlijkheid niet, mail ik nog wel even achteraan. Zal bericht doen wanneer ik antwoord heb.

    Deze is dus best wel vet vind ik, die kleurstelling heb ik ook nog niet als namaak gezien, gebroken witte plaat met bruine wijzers.




    Maar verder voor de mensen die er al besteld hebben, goede ervaringen met de site?

    [ Bericht 2% gewijzigd door Bobsch op 20-05-2009 19:53:43 ]
    pi_69237086
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    WTF die shit is echt goedkoop

    Maar pff, nu wordt de keuze eigenlijk alleen nog maar moeilijker. Ik was eigenlijk in de running voor die $72 U-Boat van Jack, maar als ik ze hier zie voor de helft van het geld wil ik het eigenlijk wel 's proberen, want dit is echt wel goedkoop. Op sommige punten ook nog beter nagemaakt, zoals het voor de helft ontbreken van de zes en twaalf. Van de andere kant ook vast wel minder afgewerkt, want de chronometertjes doen het naar alle waarschijnlijkheid niet, mail ik nog wel even achteraan. Zal bericht doen wanneer ik antwoord heb.

    Deze is dus best wel vet vind ik

    [ afbeelding ]

    Maar verder voor de mensen die er al besteld hebben, goede ervaringen met de site?
    Watchtime.nl heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar met Bigtimewatches wel.
    Wordt snel geleverd (binnen één dag na betaling) en de horloges zien er goed uit. De kwaliteit laat wel wat te wensen over (mijn horloge was binnen één maand kapot) en het horloge dat ik nu heb loopt ook al 20 minuten achter. Misschien komt het ook omdat mijn horloge ook maar iets van 14 euro inclusief verzenden was.
    Einde bericht
      woensdag 20 mei 2009 @ 20:03:33 #244
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_69237594
    Ik zie veel negatieve reacies over horloges ed. (aan de ene kant ook wel logisch, want nep is kwalitatief altijd minder).
    Is er ook iemand die bijv 5 mnd geleden een horloge gekocht heeft en nog steeds tevreden is?
      woensdag 20 mei 2009 @ 20:13:22 #245
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_69238016
    Jullie zaten vroeger allemaal te janken als ik iets vroeg over een laser moet je nou eens zien
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_69238690
    Nou door die links word ik ook steeds minder zeker over deze
    Longine namaak
    pi_69238835
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef eQuaL het volgende:
    Nou door die links word ik ook steeds minder zeker over deze
    Longine namaak
    Sorry! Ik had beter niks kunnen zeggen
    Einde bericht
      woensdag 20 mei 2009 @ 20:48:11 #248
    59532 gizmo_rtd
    is dit alles....
    pi_69239367
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef makkie88 het volgende:
    JAA, eindelijk me nikes binnen, denk toch wel nep heah

    [ afbeelding ]

    Hoe duur waren deze en wat was de link? Vind ze wel leuk eerlijk gezegd, en hou normaal gesproken helemaal niet van nikes
    pi_69239580
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:03 schreef e-wok het volgende:
    Ik zie veel negatieve reacies over horloges ed. (aan de ene kant ook wel logisch, want nep is kwalitatief altijd minder).
    Is er ook iemand die bijv 5 mnd geleden een horloge gekocht heeft en nog steeds tevreden is?
    Andere vraag: zijn er mensen met een chinees horloge die uberhaubt tevreden zijn over de prijs / kwaliteit verhouding?

    Mijn vader heeft een IK Colouring van DE en is bijzonder tevreden over de kwaliteit van het horloge, hij draagt hem alleen maar af en toe dus over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.
    pi_69239662
    Sorry hoor, maar Nike AirMax... Lelijkere schoenen bestaan er naar mijn mening niet :$.
    pi_69239717
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Negentien het volgende:

    [..]

    Sorry! Ik had beter niks kunnen zeggen
    Nouja ik zie op jouw sites eigenlijk weinig horloges zoals deze
    pi_69239793
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Nouja ik zie op jouw sites eigenlijk weinig horloges zoals deze
    Het ging ook meer om de U-boat modellen
    pi_69239810
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef TheBright het volgende:

    [..]

    Andere vraag: zijn er mensen met een chinees horloge die uberhaubt tevreden zijn over de prijs / kwaliteit verhouding?

    Mijn vader heeft een IK Colouring van DE en is bijzonder tevreden over de kwaliteit van het horloge, hij draagt hem alleen maar af en toe dus over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.
    Vooralsnog ben ik enorm tevreden. Boven verwachting.
    Alleen even afwachten hoelang ze goed blijven.
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:12:38 #254
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69242572
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef JoPiDo het volgende:

    [..]

    google translate

    ze hebben op taobao wel geinige voedingsmiddelen, ik ga me een keer aan een bestelling wagen!
    Volgens mij mag je die niet importeren
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Waarom? Voor een paar dollar zijn er betere te krijgen.
    Vertel?
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
    heeft iemand trouwens ervaring met die refurbished Nintendo DS Lite van Dealextreme
    ik zat eraan te denken, als het tenminste een goed ding is, er misschien één te bestellen
    Veel mensen zeggen dat de schermen slecht zijn, de accu slecht is, en dat sommigen niet op willen laden. Niet aan beginnen dus, je kunt er beter een van Marktplaats kopen voor 50 euro
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:

    [..]

    Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:
    Iemand recent nog wat echte pareltjes tegengekomen? Hoe zit het met die fotocamera remotes? Worden die niet standaard bij een SLR camera geleverd? En wat kosten die normaal gesproken? Iemand ervaring met die dingen?
    Bij de duurdere merken worden die idd niet meegeleverd
    Maar goed, ik geloof dat een originele van de fabrikant zelf (dus niet van een of andere onbekende DX-based webshop) zo'n 35 euro kost. Zodra mijn pa hem binnen heeft, ben je de eerste die het hoort
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69244091
    Is er toevallig meer animo voor sportgear (evt. Nike, addidas) zoals zweetbandjes, bidons, caps, sportbroekies.

    Geen schoenen, want daar heb je gewoon échte kwaliteit nodig.

    Als er wat animo is, zal ik eens aan Jack vragen of hij wat kan regelen.
    Einde bericht
    pi_69244127
    opzich wel interesse als de prijs interessant is
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
    pi_69244390
    Bij een nette prijs zeker interesse ja.
    pi_69244882
    Voor een leuke prijs wel, maar ik verwacht niet dat bijvoorbeeld een bidon bij Jack goedkoper is dan dat je het in Nederland koopt...
    pi_69245443
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef joepie91 het volgende:
    Vertel?
    Weinig aan te vertellen, werkt prima. Zoveel kunnen ze ook niet fout doen met een AB.
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:22:51 #260
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_69245520
    Jack al een tijdje niet meer gespot hier?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:29:30 #261
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_69245793
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Negentien het volgende:
    Is er toevallig meer animo voor sportgear (evt. Nike, addidas) zoals zweetbandjes, bidons, caps, sportbroekies.

    Geen schoenen, want daar heb je gewoon échte kwaliteit nodig.

    Als er wat animo is, zal ik eens aan Jack vragen of hij wat kan regelen.
    zeer zeker, bij een nette prijs valt er altijd wel wat te handelen in mijn buurt (A)
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:32:54 #262
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_69245940
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef gizmo_rtd het volgende:

    [..]

    Hoe duur waren deze en wat was de link? Vind ze wel leuk eerlijk gezegd, en hou normaal gesproken helemaal niet van nikes
    ongeveer 40 euro,

    vriend van me is nogal kenner, die zegt dat ze nep zijn, maar wel een super goede namaak, ik ga de taobao link voor je zoeken
    pi_69246358
    Moet zeggen dat die Longine toch wel erg mooi is. Paar maten van me willen er ook al 1 zo goed ziet die eruit. http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789 Zat zelfs in een doosje en alles.
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:48:23 #264
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_69246575
    k moet zeggen dat ik die nieuwe shit niet zo interesant vind, toch allemaal beetje duur, doe mij maar replica's van 10 euro, die na 2 maanden stuk zijn,
    pi_69246582
    enkele u-boats staan op dp jammer dat het kwarts is
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:52:29 #266
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_69246756
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22123

    Die's wel mooi
    Vind het alleen kut dat ik daar te dunne polsen voor heb
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:59:41 #267
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69247042
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Weinig aan te vertellen, werkt prima. Zoveel kunnen ze ook niet fout doen met een AB.
    Vertel, as in geef eens een linkje
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69247130
    en de ck boxers staan online
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
      donderdag 21 mei 2009 @ 00:03:06 #269
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_69247154
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef makkie88 het volgende:
    JAA, eindelijk me nikes binnen, denk toch wel nep heah

    [ afbeelding ]

    Via Jack of TaoBaoNow?
    Prijs? Op zich wel vette schoenen .
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_69247693
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Zapper het volgende:
    Jack al een tijdje niet meer gespot hier?
    Ook op msn niet. Zit er al een dikke week op te wachten. Kan natuurlijk mailen, maar zo dringend is 't niet.
    pi_69247984
    anders via gmailchat ?is ie vaak bereikbaar op
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
    pi_69248501
    Gisteren was hij nog even online.
    Geen referral hier.
    pi_69248707
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Vertel, as in geef eens een linkje
    Maakt niet uit welke je pakt, dat bedoelde ik. AB is AB.

    Ik heb een 400D maar dat maakt ook weinig uit, dingetje moet 1 of hoogstens 2 commando's uitzenden, how hard can that be? Er zijn er legio te koop en allemaal doen ze wat ze moeten doen.
      donderdag 21 mei 2009 @ 02:08:33 #274
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69250286
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Maakt niet uit welke je pakt, dat bedoelde ik. AB is AB.

    Ik heb een 400D maar dat maakt ook weinig uit, dingetje moet 1 of hoogstens 2 commando's uitzenden, how hard can that be? Er zijn er legio te koop en allemaal doen ze wat ze moeten doen.
    Ehm... niet alle afstandsbedieningen zenden hetzelfde signaal uit
    Jeweetwel... een Sony-remote werkt niet op een Philips-TV
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Ook op msn niet. Zit er al een dikke week op te wachten. Kan natuurlijk mailen, maar zo dringend is 't niet.
    Hij was gisteren zowat de hele nacht online. En idd anders even GTalk gebruiken, daar is ie vaker op. Of natuurlijk gewoon even mailen
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69251320
    Had op 21 april een vergrootglas bij DX besteld. Zou gisteren (20e) de weer op voorraad zijn en nu staat er weer 'Back Ordered', oftewel; wacht maar lekker. Heb al mailtje gestuurd, kostte me namelijk wel ¤1,86.. moet je je eens voorstellen wat voor een rente ik nu misgelopen ben!!
      donderdag 21 mei 2009 @ 09:44:24 #276
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_69252547
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22085

    Doet dit ding wat ik denk dat het doet?
      donderdag 21 mei 2009 @ 10:15:49 #277
    10754 alki
    Alfisti
    pi_69253053
    Deze toch maar eens besteld
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22124

    Het zal mij benieuwen de kwaliteit
    Cuore Sportivo
    pi_69253505
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    Van de andere kant ook vast wel minder afgewerkt, want de chronometertjes doen het naar alle waarschijnlijkheid niet, mail ik nog wel even achteraan. Zal bericht doen wanneer ik antwoord heb.

    Maar verder voor de mensen die er al besteld hebben, goede ervaringen met de site?
    Even gemaild en snel antwoord terug, chrono's doen het niet. Maar, dat had ik ook wel een beetje verwacht. Opzich niet zo'n probleem, denk dat ik er wel eentje bestel.Zal ik hier wel foto's plaatsen als ik 'm heb? Aangezien het natuurlijk niet echt DX/DP of iets in die richting is...
      donderdag 21 mei 2009 @ 10:56:13 #279
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_69254021
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef alki het volgende:
    Deze toch maar eens besteld
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22124

    Het zal mij benieuwen de kwaliteit
    Laat je het ff weten? Vind dat ook wel een vet horloge... Wat moest je er voor betalen?
    pi_69254729
    Dit weekend even http://item.taobao.com/au(...)ebe9cfaf2f6dc9.jhtml bestellen,
    Dingetje kost $48 bij jack.
    pi_69254747
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 10:56 schreef e-wok het volgende:

    [..]

    Laat je het ff weten? Vind dat ook wel een vet horloge... Wat moest je er voor betalen?
    Uhmmmmm?
    pi_69254762
    Hi XX,

    I just checked with the system engineer here and currently there is a problem with our software system. We are working on this issue right now and i see you have a lot of points pending. They won't get lost as i can promise you but i will have to ask you to wait for some more time before this gets normal so that you can redeem the products..

    My apology for this inconvenience we have brought you.

    Best regards,
    Danny

    Eindelijk zien ze in dat mijn dx punten niet helemaal normaal werken .
    pi_69254775
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 02:08 schreef joepie91 het volgende:
    Ehm... niet alle afstandsbedieningen zenden hetzelfde signaal uit
    Jeweetwel... een Sony-remote werkt niet op een Philips-TV
    Hoelang kan je doormiepen over een AB? Neem deze bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5483

    En wil je geen ruzie met andere fotograven dan neem je deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8231
    pi_69255331
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:23 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Hoelang kan je doormiepen over een AB? Neem deze bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5483

    En wil je geen ruzie met andere fotograven dan neem je deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8231
    Die laatste zou ik niet bestellen... heb daar maanden op gewacht .
      donderdag 21 mei 2009 @ 11:46:53 #285
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_69255462
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:23 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Hoelang kan je doormiepen over een AB? Neem deze bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5483

    En wil je geen ruzie met andere fotograven dan neem je deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8231
    Ik zou ze allebei nemen, draadloos is handig maar soms is een draadje ook sehr handig als je gaat bulken
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Die laatste zou ik niet bestellen... heb daar maanden op gewacht .
    Jack heeft ze op voorraad
    pi_69255783
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef Erasmo het volgende:
    Ik zou ze allebei nemen, draadloos is handig maar soms is een draadje ook sehr handig als je gaat bulken
    Ik heb ook beiden, met draad origineel gekocht voor 30,-
    Is idd heel handig voor de bulb functie.
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:00:12 #287
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_69255832
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Ik heb ook beiden, met draad origineel gekocht voor 30,-
    Is idd heel handig voor de bulb functie.
    Ik heb van de draadloze 2 stuks gekocht, om een of andere reden raken die dingen altijd kwijt
    pi_69256219
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef GuitarJJ het volgende:
    [ afbeelding ]
    Surpport
    Einde bericht
    pi_69256394
    Jack gaat zelf ook nog u-boat foto's maken en zet ze morgen op Fok!
    pi_69256656
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
    Jack gaat zelf ook nog u-boat foto's maken en zet ze morgen op Fok!
    Okee mooi, ben benieuwd. Helaas heeft hij niet de versie erop gezet die ik mooi vond. Daarom bij die watchtime-site een goedkope U-Boat lookalike besteld, ¤24 kostte ´ie.

    Ik zal bericht doen wanneer het horloge binnen is
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:27:29 #292
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69256684
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:23 schreef g0dz0r het volgende:

    [..]

    Hoelang kan je doormiepen over een AB? Neem deze bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5483

    En wil je geen ruzie met andere fotograven dan neem je deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8231
    Ah, dank je, daar hebben we wat aan
    Ik kon hem zelf niet vinden op DX
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef GuitarJJ het volgende:
    [ afbeelding ]
    Surpport
    Ik vroeg me al af, hoe lang gaat het duren voordat mensen het doorhebben?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69256752
    quote:
    VIP plan

    Some of customers will become our VIP member,and they can get special discount on the products and have the higher priority to handle customer issues,we will update the detail of our VIP plan later,please keep attention to us
    Spannend hoor
    Einde bericht
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:40:58 #294
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_69257067
    Nog steeds mensen die hun pakje van DP niet hebben ontvangen die 5 mei werden geshipped?
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:41:46 #295
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_69257086
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef Negentien het volgende:

    [..]

    Spannend hoor
    Ik was aan het begin al VIP bij Jack alleen dan handmatig
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_69257298
    Heeft iemand toevallig een thermometer voor zijn koelkast/vriezer op dx gekocht?
    Heb er 1 nodig dus vroeg me af of iemand ervaring ermee had..
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24580 bv
    pi_69257401
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Dionysiou het volgende:
    Nog steeds mensen die hun pakje van DP niet hebben ontvangen die 5 mei werden geshipped?
    Mijn pakketje die 4 mei geshipped was , is gisteren bezorgd. Dus er is nog hoop.
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:54:29 #298
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_69257459
    Update : DX had een item niet verzonden.

    Heb foto's gemaild , toen zeiden ze van maak foto's van de stickers , maar die had ik dus niet, toen zeiden ze dat ze het zouden checken in het magazijn . en toen zeiden ze blabla het klopt wat je zei , heb je nog een openstaande order? zei ik van nee en toen zeiden ze ok het item wordt naar u verzonden

    eind goed al goed
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_69257546
    Heeft er iemand misschien ervaring met de "headlamps" van DX? Dus de zaklampen voor op het hoofd. Ik wil er zo een aanschaffen voor het avond/nacht vissen. Het lijkt me echt ontzettend handig. Alleen is er redelijk wat prijsverschil en heb ik geen idee welke nou echt een goede lichtbundel heeft.
      donderdag 21 mei 2009 @ 12:58:42 #300
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_69257588
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Skiet het volgende:
    Heeft er iemand misschien ervaring met de "headlamps" van DX? Dus de zaklampen voor op het hoofd. Ik wil er zo een aanschaffen voor het avond/nacht vissen. Het lijkt me echt ontzettend handig. Alleen is er redelijk wat prijsverschil en heb ik geen idee welke nou echt een goede lichtbundel heeft.
    Ik weet dat ze die op-je-pet-schuif-dingen hier in Nederland ook overal verkopen, en die schijnen ERG goed en vooral ERG fel te zijn. Misschien iets té fel voor vissen
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_69257665
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Dionysiou het volgende:
    Nog steeds mensen die hun pakje van DP niet hebben ontvangen die 5 mei werden geshipped?
    Die van mij was er een paar dagen geleden, heb dus gewoon nog even geduld. Ik weet dat het moeilijk is, had ik zelf ook, maar mijn wachten werd beloond.

    Ik wacht nog wel op een pakketje van 9-5. Ook al dikke vertraging dus, maar ik hou er nu rekening mee
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')