Een account aanmaken bij DX met hetzelfde e-mailadres als waar je Paypal op zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef sc00p het volgende:
Ik heb onlangs wat aanstekers ed. besteld bij DX, ik heb geen DX-account.
Na het bestellen heb ik alleen mails gehad van paypal over de betaling etc. maar verder niets van dealextreme! ook heb ik een aantal dagen geleden gemaild naar sales@dealextreme.com. Maar hier krijg ik ook geen reactie op.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Registereren met je PayPal e-mail adres en een ticket aanmaken als je niks ziet staan bij "my account"quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef sc00p het volgende:
Ik heb onlangs wat aanstekers ed. besteld bij DX, ik heb geen DX-account.
Na het bestellen heb ik alleen mails gehad van paypal over de betaling etc. maar verder niets van dealextreme! ook heb ik een aantal dagen geleden gemaild naar sales@dealextreme.com. Maar hier krijg ik ook geen reactie op.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Een dag niet op fok (bij voorkeur in deze reeks), is een dag niet geleefd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Ajoow. Een dag niet op fok geweest en bijna weer een dx-topic verder(tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:
Gebreken op een rijtje:
- De 12 en de 6 staan er maar half op.
- Het wijzertje voor 1 van de klokjes ontbreekt, en zit los in de horloge zelf.
- "Goud" wat er beloofd was, is niet zo "Goud" als op de foto.
Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.
Is dat die u boat die je voor 75 dollar kon kopen die al eens eerder in deze topic reeks voorbij is gekomen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
U-Boat is binnen, ziet er leuk uit maar ik vind het een "eens en nooit meer" aankoop. De foto's zullen je wel vertellen waarom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebreken op een rijtje:
Ik ga vanavond vragen of m'n vader het wat vind, of dat hij wilt dat hij door de 1e 2 gebreken wordt teruggestuurd. Sorry voor de kwaliteit van m'n camera (SE C902). Ik weet ook niet meer precies de link op taobao.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
De 6 en de 12 staan er bij dit model altijd maar half opquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebreken op een rijtje:
Oke, sorry, dat wist ik namelijk echt niet. :$quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef TheBright het volgende:
[..]
De 6 en de 12 staan er bij dit model altijd maar half op
Deze Longines heb ik ook, mooi horloge alleen kan ik elke dag de tijd wel een minuut aanpassen omdat hij niet mooi gelijk blijft lopen. Ander nadeeltje is het bandje, ziet er best mooi uit alleen slijt hij heel snel. Na een weekje dragen zitten er al beschadigingen op waar je het nepleer niet meer ziet maar waar je rode krassen ziet. Het zachte opvulmateriaal onder de nepleer laag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
Zou je die longines om kunnen doen en dan een foto maken, alstublieft?
Dat kapotte wijzertje zou ik al voldoende vinden om het terug te sturen en een nieuwe vragen aan Jack.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Oke, sorry, dat wist ik namelijk echt niet. :$
En over die andere vragen, dit was een zelf gekozen op Taobao.
En heb er $71,10 voor betaald (¤55,06), ik hoorde dat het een A- of een B-Horloge was. Ik ga uit van B.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef Negentien het volgende:
Ik koop mijn horloges altijd bij Bigtimewatches, & watchtime.nl
Stuk goedkoper dan Taobao, zien er ongeveer hetzelfde uit (zeg ik als leek zijnde), goede service en de zelfde (brakke) kwaliteit! Je hebt alleen geen 'merkje' erop staan..
Bedankt voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar staan idd goede kopieen van u-boat op
http://watchtime.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=5
Voor maar 24 euro![]()
No problem!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipdaar staan idd goede kopieen van u-boat op
Voor maar 24 euro
WTF die shit is echt goedkoopquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipdaar staan idd goede kopieen van u-boat op
Voor maar 24 euro
Watchtime.nl heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar met Bigtimewatches wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:43 schreef Bobsch het volgende:
[..]
WTF die shit is echt goedkoop![]()
Maar pff, nu wordt de keuze eigenlijk alleen nog maar moeilijker. Ik was eigenlijk in de running voor die $72 U-Boat van Jack, maar als ik ze hier zie voor de helft van het geld wil ik het eigenlijk wel 's proberen, want dit is echt wel goedkoop. Op sommige punten ook nog beter nagemaakt, zoals het voor de helft ontbreken van de zes en twaalf. Van de andere kant ook vast wel minder afgewerkt, want de chronometertjes doen het naar alle waarschijnlijkheid niet, mail ik nog wel even achteraan. Zal bericht doen wanneer ik antwoord heb.
Deze is dus best wel vet vind ik![]()
[ afbeelding ]
Maar verder voor de mensen die er al besteld hebben, goede ervaringen met de site?
Sorry! Ik had beter niks kunnen zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef eQuaL het volgende:
Nou door die links word ik ook steeds minder zeker over deze
Longine namaak
Hoe duur waren deze en wat was de link? Vind ze wel leuk eerlijk gezegd, en hou normaal gesproken helemaal niet van nikesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef makkie88 het volgende:
JAA, eindelijk me nikes binnen, denk toch wel nep heah
[ afbeelding ]
Andere vraag: zijn er mensen met een chinees horloge die uberhaubt tevreden zijn over de prijs / kwaliteit verhouding?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:03 schreef e-wok het volgende:
Ik zie veel negatieve reacies over horloges ed. (aan de ene kant ook wel logisch, want nep is kwalitatief altijd minder).
Is er ook iemand die bijv 5 mnd geleden een horloge gekocht heeft en nog steeds tevreden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |