abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69195446
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef mcwops het volgende:
tis niet meer bij te houden :p
Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?

Samenvatting #71:

- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Einde bericht
pi_69195470
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:

[..]

A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd

Dit lijkt er meer op:
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:31:15 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69195481
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ja dat klopt dat heb ik al 2 jaar geleden gedaan. Maar toch werkt het nu niet! Ik sta gewoon in de plus, maar paypal wil icm met dealextreme geen echeck betaling uitvoeren. Het gaat overigens om een bestelling van 110 dollar.
Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69195553
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.

Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Ja dat is de concept he
<>
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:35:36 #55
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69195643
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar kan ik de hoogte van mijn store credit zien?
Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69195664
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Vroeger kon dit toch wel?
<>
pi_69195682
quote:

[..]

En ik heb gehoord dat de medewerkers omkoopbaar zijn.
Einde bericht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:36:52 #58
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69195698
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:

[..]

Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?

Samenvatting #71:

Nee, nergens voor nodig. Diegene die het nodig vinden om regelmatig het topic te checken doen dat.
pi_69195732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:

[..]

Samenvatting #71:

Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doen
<>
pi_69195853
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.
Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
pi_69195885
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?
<>
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:44:07 #62
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69195924
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Swindler het volgende:

[..]

Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doen
Mwaah, zo moeilijk is het dus niet, het is zelfs een gratis TVP..
Ik wil mijn pakketjes..
Ik ben trouwens nog erg tevreden met mijn horloge, leuke reacties op gekregen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:45:26 #63
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69195957
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Gekoppeld of, zoals Swindler ook vraagt, geverifieerd? Anders zul je inderdaad of je rekening moeten verifiëren (zij storten een paar cent met code op je bankrekening en dan is het geregeld) of jij maakt geld over. Simpel als dat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:46:11 #64
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69195977
Weet er iemand nog vette (waterdichte, met stalen band) horloges op DX, goeie kwaliteit? Hoeft niet zo heel goedkoop.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69196024
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Swindler het volgende:

[..]

Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?
Ja! Hij is gewoon geverifieerd! Die 2 kleine bedragen zijn overgemaakt en die heb ik ingevuld.
Zie:
Verder moet ik ieder bedrag altijd met eCheck betalen, en daar word ik eerlijk gezegd echt behoorlijk schijtziek van. Iedere keer sowieso 7-10 dagen wachten voordat het geld überhaupt op de andere rekening staat.
pi_69196096
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).

Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]

Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?

Maart
Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:

1.) Je hebt veel transacties openstaan waarvan paypal het geld nog niet heeft ontvangen, maar wel voorgeschoten
2.) In het verleden heb je een negatief saldo gehad. Het systeem is dus bang dat het zijn geld misschien niet krijgt

Oplossing volgens paypal: Wachten tot alles verwerkt is en anders geld storten op je rekening.

Ik heb inmiddels al 3 keer met ze aan de telefoon gehangen maar dit heeft tot niets geleid omdat ze niets kunnen doen aan het systeem.
pi_69196290
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:

1.) Je hebt veel transacties openstaan waarvan paypal het geld nog niet heeft ontvangen, maar wel voorgeschoten
2.) In het verleden heb je een negatief saldo gehad. Het systeem is dus bang dat het zijn geld misschien niet krijgt

Oplossing volgens paypal: Wachten tot alles verwerkt is en anders geld storten op je rekening.

Ik heb inmiddels al 3 keer met ze aan de telefoon gehangen maar dit heeft tot niets geleid omdat ze niets kunnen doen aan het systeem.
Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:58:17 #68
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69196293
mooie tt weer
pi_69196428
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
Ik heb geen CC anders had ik het al lang gedaan! De reden dat ik in de min stond kwam door de sloomheid van Paypal. Jammer genoeg is het wel de enige manier om je spulletjes te betalen. Mochten er andere manieren zijn. Dan hoor ik het graag!

.... Wat een slecht TT trouwens....
pi_69196649
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou voor gejank?? Klokkie dat hij heeft ontvangen ziet er prima uit! En het vage drukwerk valt ook wel mee hoor. Natuurlijk kan je niet verwachten dat je een 1:1 kopie ontvangt voor 80 euro. De horloges die ik hier zelf thuis heb: een festina en een diesel waren beiden ongeveer 200 euro. Voor 80 euro is het een super goede deal!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:26:32 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69197215
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Wat ben jij toch telkens origineel met je tt's he. :-/
Even het vorige topic volspammen om een nieuwe aan te kunnen maken met een nog slechtere tt..
Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voor
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:26:43 #72
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69197223
quote:

[..]

ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:10 #73
170462 Stinosss
pi_69197556
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voor
Ieee!...scary...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:36:37 #74
170462 Stinosss
pi_69197576
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.
Is ook al 1285 keer voorbijgekomen. Zie het contactformulier van DX.
pi_69197652
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Dat zei ik direct na je eerste post al!

Maargoed, bij mij is het nu over. Ik heb één keer ¤200 gestort en een bankafschrift naar PayPal gestuurd.

Dus één van die twee heeft het probleem verholpen.

[ Bericht 39% gewijzigd door henkjan90 op 19-05-2009 18:44:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')