SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef mstr het volgende:
Ik wacht op 5 NDS screenprotectors.van DX? die zijn baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Ik geil ook op je moeder, problemen mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef Swindler het volgende:
Jezus TS geilt op lapo , 2 berichtjes om tot de laatste te komen![]()
Ah oke , ik had er een van DX besteld , die zijn echt bagger, binnen 1 dag al vol krassen. toen had ik voor 1 $ ofzo eentje op ebay gekocht , een betere kloon en daar zitten geen zichtbare krassen op , en die zit er nu 8 maanden ofzo opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Van Jack, dus hoop dat ze wat beter zijn.
Wat ben jij toch telkens origineel met je tt's he. :-/quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik geil ook op je moeder, problemen mee?
Uit ervaring weet ik als je ze bij Bol.com koopt, het doosje ook ingedeukt is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef Negentien het volgende:
Ik heb deze vandaag binnengekregen.
Hoesjes zijn prima, maar beetje jammer van het doosje, dat natuurlijk helemaal ingedeukt was.
Je kan altijd een PR aanvragen, of even op TaoBao kijken en het daar via Jack kopen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef alki het volgende:
Zullen deze sites hun assortiment uitbreiden met laptop skins denken jullie?
Zoek een mooie sticker voor op mijn laptop. hier kosten ze zeker 20 euro voor een mooie.
nu hebben DX en DP maar een paar
Ziet er netjes uit.quote:
thanx voor de tip zal t eens gaan proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Je kan altijd een PR aanvragen, of even op TaoBao kijken en het daar via Jack kopen...
Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
gewoon registeren met hetzelfde e-mailadres als waar je Paypal op hebt, dan kan je je order inzien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb zonder een account aan te maken een bestelling gedaan op dealperfect en de bestelling betaald met paypal
ik heb geen mailtjes ontvangen van dealperfect over deze betaling/aankoop
nu weet ik niet of hij goed ontvangen is... iemand ervaring mee? kan ik gewoon wachten?
Sta je niet teovallig in de min?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).
Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]
Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?
Maart
A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:58 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Gaaf!!! Wat was de prijs en hoe is kwaliteit? A of B?
En de prijs?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
Ha! hier staat ¤0,71quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Nope + 0,70 euro, ik snap er niets van?!
Heb ik ook 2x gehad... contact opgezocht met Paypal maar hielp niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Maart85 het volgende:
Dit is overigens de melding:
[ afbeelding ]
Wat goed van je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef suikerbiet het volgende:
ik heb een ipod touch 2 hoesje besteld:D De status is nu : packaging.
Dat heb ik ook heel lang gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
Ik snap er niets van, ik wil voor het eerst wat bestellen via DealExtreme, heb daar een account aangemaakt en wil betalen met mijn PayPal account. Mijn Paypal account heb ik al meerdere malen gebruikt met andere internationale transacties, dus dat werkt gewoon (bankrekening gekoppeld aan paypal, die schrijft gewoon af).
Als ik het betalingsproces van DealExtreme volg dan krijg ik (welke betalingsmanier ik ook kies),
[..]
Ik weet zeker dat je gewoon kan betalen met de 'creditcard loze' manier. Weet iemand een oplossing?
Maart
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?
Je moet je bankrekening koppelen aan je paypall account. Dan word het van je bankrekening geschrevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang gehad.
Schijnt volgens PayPal iets te maken te hebben met hun interne risico model.
Nu heeft dat in mijn geval volgens mij te maken met het feit dat ik ruim een half jaar lang 60 euro in de min heb gestaan, maar hoe dat bij jou komt...
Pas heb ik mijn bankrekening moeten bevestigen door een bankafschrift te laten zien en nu kan ik weer ongestoord overal grote bedragen betalen. Groot is in dit geval 15 euro, daarboven weigerde PayPal.
Natuurlijk kun je wel gewoon geld op je PayPal storten en zo betalen.....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:38 schreef Negentien het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik nog even rustig af.
Ja dat klopt dat heb ik al 2 jaar geleden gedaan. Maar toch werkt het nu niet! Ik sta gewoon in de plus, maar paypal wil icm met dealextreme geen echeck betaling uitvoeren. Het gaat overigens om een bestelling van 110 dollar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Je moet je bankrekening koppelen aan je paypall account. Dan word het van je bankrekening geschreven
kan hem niet meer vinden helaas. Je moet zoeken op tag heuer carrera en dan dit vertalen in het chineesquote:
Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?quote:
Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
A , heb er ook boekjes bij , tag , doos en certificaat
Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat heb ik al 2 jaar geleden gedaan. Maar toch werkt het nu niet! Ik sta gewoon in de plus, maar paypal wil icm met dealextreme geen echeck betaling uitvoeren. Het gaat overigens om een bestelling van 110 dollar.
Ja dat is de concept hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd
Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar kan ik de hoogte van mijn store credit zien?
Vroeger kon dit toch wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Niet. Alleen de DX medewerkers kunnen daarbij
En ik heb gehoord dat de medewerkers omkoopbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee, nergens voor nodig. Diegene die het nodig vinden om regelmatig het topic te checken doen dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?
Samenvatting #71:
- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef Negentien het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets invoeren zodat er van ieder gesloten topic een samenvatting komt?
Samenvatting #71:
- Eerste 5 pagina's TVP's
- Jack heeft horloges online gezet
- Er wordt gepleit voor een privécommunity op een externe website.
- En Racerdkb bestelde een Cockring.
Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je op betaalmethode wijzigen klikt zul je zien dat DX geen echeck accepteert. Dus of betalen d.m.v. voldoende paypalsaldo, of een CC of dmv een gekoppelde bankrekening van je bank aflaten schrijven. Echeck kan niet.
Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
Mwaah, zo moeilijk is het dus niet, het is zelfs een gratis TVP..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:37 schreef Swindler het volgende:
[..]
Grappig idee maar niet echt nodig of jij moet het elke keer willen doen
Gekoppeld of, zoals Swindler ook vraagt, geverifieerd? Anders zul je inderdaad of je rekening moeten verifiëren (zij storten een paar cent met code op je bankrekening en dan is het geregeld) of jij maakt geld over. Simpel als datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Thanx voor de info! Maar dat is juist het probleem, ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar ik kan alleen die klote eCheck uitvoeren. Niet gewoon een directe bankafschrijving!
Geen idee hoe ik dit moet oplossen
Paypal zegt dat ik maar gewoon geld op mijn account moet storten of een CC moet nemen!
Ja! Hij is gewoon geverifieerd! Die 2 kleine bedragen zijn overgemaakt en die heb ik ingevuld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Is je bankrekening wel geverifieerd bij paypal ?
Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Maart
Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem.... Paypal zegt dat dit een beschermingsmechanisme van het systeem is. Er zijn twee mogelijkheden:
1.) Je hebt veel transacties openstaan waarvan paypal het geld nog niet heeft ontvangen, maar wel voorgeschoten
2.) In het verleden heb je een negatief saldo gehad. Het systeem is dus bang dat het zijn geld misschien niet krijgt
Oplossing volgens paypal: Wachten tot alles verwerkt is en anders geld storten op je rekening.
Ik heb inmiddels al 3 keer met ze aan de telefoon gehangen maar dit heeft tot niets geleid omdat ze niets kunnen doen aan het systeem.
Ik heb geen CC anders had ik het al lang gedaan! De reden dat ik in de min stond kwam door de sloomheid van Paypal. Jammer genoeg is het wel de enige manier om je spulletjes te betalen. Mochten er andere manieren zijn. Dan hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
Wat is dit nou voor gejank?? Klokkie dat hij heeft ontvangen ziet er prima uit! En het vage drukwerk valt ook wel mee hoor. Natuurlijk kan je niet verwachten dat je een 1:1 kopie ontvangt voor 80 euro. De horloges die ik hier zelf thuis heb: een festina en een diesel waren beiden ongeveer 200 euro. Voor 80 euro is het een super goede deal!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens goed kijken dan zie je vanzelf wel dat het geen A horloge is (wat overigens door Jack verzonnen is om een hogere prijs te kunnen vragen).
Het is gewoon een El Cheapo KKvdH (kut klokkie van de Hema), kijk alleen maar eens naar het bandje en bekijk dan een origineel.
En vervolgens naar het vage drukwerk op het uurwerk en de streepaanduiding bij 12 uur etc.
Leuk klokkie maar zeker geen ¤ 80 p/s
Waarschijnlijk loopt een KKvdH wel beter op tijd
Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Wat ben jij toch telkens origineel met je tt's he. :-/
Even het vorige topic volspammen om een nieuwe aan te kunnen maken met een nog slechtere tt..
ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ieee!...scary...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben het weer met je eens, het komt steeds vaker voor
Is ook al 1285 keer voorbijgekomen. Zie het contactformulier van DX.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ok want een oude order is gecancelled en krijg nu 11 dollar store crediet maar ja hoe moet je dit aangeven bij een toekomstige bestelling.
Dat zei ik direct na je eerste post al!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:58 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dan al weet wat er aan de hand is. Heb een tijd terug een maand lang een dollar of iets dergelijks in de min gestaan. Denk dat het daardoor komt. Anywayz, ik koppel binnenkort dan wel even mijn CC aan Paypal. Ik vind het nog steeds echt een kutsysteem. Onoverzichtelijk, in sommige gevallen echt heel onhandig en sloom.
En gevonden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?
Hier! 4 & 5 Mei geloof ik zelfs (2 pakketjes)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Is helemaal niet waar, de ene keer doet DX langer, dan FP, dan DP. Vanaf het moment dat HK Post tracking aangeeft dat het pakje HK heeft verlaten bedoel ik dus. Meestal duurt het dan 5 a 6 dagen maar soms duurt het ineens wel 2 weken ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.
Ik wacht ook nog op wat spullen.
Nja het duurt erg lang nu ja..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.
Ik wacht ook nog op wat spullen.
Jack is geld aan het tellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja het duurt erg lang nu ja..
In het begin van DP ging het wel snel
Tot PayPal ingrijpt op die illegale shitquote:
Ik moet nog 2 horloges hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Dan kan DP opdoeken, maar MSN/Gmail werkt nog altijd prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tot PayPal ingrijpt op die illegale shit
mijne was 4 mei shipped, niet ontvangen ( komt van taobao)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ja , hij komt niet van dp maar van taoboaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm, werken alle metertjes? en heb je SKU ?
Interesant! Ik ben wel benieuwd naar de verschillen in kwaliteit (o.a. van de glazen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Bobsch het volgende:
Nou, toch nog hoop voor de mensen die een pakketje van DP verwachten van rond 5 mei, die van mij is vandaag eindelijk aangekomen!
Het is een RB zonnebril, ik zal 'm in het weekend even naast een echte leggen, precies dezelfde alleen dan twintig keer zo duur ofzo. Zal ook een paar foto's maken, lijkt me wel een keer leuk om te zien en denk dat er wel meer geïnteresseerden zijn
[ afbeelding ]
Die was dat. Prima aangekomen in een hard doosje met alles van het plaatje.
Qua verzending wel, maarja, hij krijgt het ook gewoon drukker, dus dat is een logisch gevolg van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
Jack z'n service gaat achteruit qua verzendtijden concludeer ik hieruit.
Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Patrickovic het volgende:
Ik denk dat Jack de hele meuk in een keer verzend (bijvoorbeeld op vrijdag). Maar dat hij de statussen van de pakketjes op woensdag(of een andere willekeurige dag) al op shipped zet.
Het gaat dus om de status op de site van DP zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.
Jack die kan helemaal geen status aanpassen. Jack die geeft het pakje aan een postbedrijfje af vanuit de havenstad Shenzhen in China (waar DP, FP, DX etc allemaal zitten, ze werken allemaal zo). Dit postbedrijfje gaat naar Hong Kong en geeft het pakje bij HK Post af.
Zodra er dus op de site van HK Post staat dat de zending Hong Kong heeft verlaten is dit ook gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |