En gevonden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Hoelang zal het duren voordat de nieuwe iPod shuffle is gefaked?
Hier! 4 & 5 Mei geloof ik zelfs (2 pakketjes)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Is helemaal niet waar, de ene keer doet DX langer, dan FP, dan DP. Vanaf het moment dat HK Post tracking aangeeft dat het pakje HK heeft verlaten bedoel ik dus. Meestal duurt het dan 5 a 6 dagen maar soms duurt het ineens wel 2 weken ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.
Ik wacht ook nog op wat spullen.
Nja het duurt erg lang nu ja..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef Stinosss het volgende:
DP duurt gewoon langer. Thats a fact.
Ik wacht ook nog op wat spullen.
Jack is geld aan het tellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja het duurt erg lang nu ja..
In het begin van DP ging het wel snel
Tot PayPal ingrijpt op die illegale shitquote:
Ik moet nog 2 horloges hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje, zijn er meerdere mensen waarbij het pakje van DP nog niet is ontvangen terwijl die is shipped op 5 mei?
Dan kan DP opdoeken, maar MSN/Gmail werkt nog altijd prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tot PayPal ingrijpt op die illegale shit
mijne was 4 mei shipped, niet ontvangen ( komt van taobao)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ja , hij komt niet van dp maar van taoboaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm, werken alle metertjes? en heb je SKU ?
Interesant! Ik ben wel benieuwd naar de verschillen in kwaliteit (o.a. van de glazen)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Bobsch het volgende:
Nou, toch nog hoop voor de mensen die een pakketje van DP verwachten van rond 5 mei, die van mij is vandaag eindelijk aangekomen!
Het is een RB zonnebril, ik zal 'm in het weekend even naast een echte leggen, precies dezelfde alleen dan twintig keer zo duur ofzo. Zal ook een paar foto's maken, lijkt me wel een keer leuk om te zien en denk dat er wel meer geïnteresseerden zijn
[ afbeelding ]
Die was dat. Prima aangekomen in een hard doosje met alles van het plaatje.
Qua verzending wel, maarja, hij krijgt het ook gewoon drukker, dus dat is een logisch gevolg van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
Jack z'n service gaat achteruit qua verzendtijden concludeer ik hieruit.
Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Patrickovic het volgende:
Ik denk dat Jack de hele meuk in een keer verzend (bijvoorbeeld op vrijdag). Maar dat hij de statussen van de pakketjes op woensdag(of een andere willekeurige dag) al op shipped zet.
Het gaat dus om de status op de site van DP zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Edit: Je hebt het natuurlijk over de shipped status op de DP site, gaat onderstaand verhaal mooi niet op he lol.
Jack die kan helemaal geen status aanpassen. Jack die geeft het pakje aan een postbedrijfje af vanuit de havenstad Shenzhen in China (waar DP, FP, DX etc allemaal zitten, ze werken allemaal zo). Dit postbedrijfje gaat naar Hong Kong en geeft het pakje bij HK Post af.
Zodra er dus op de site van HK Post staat dat de zending Hong Kong heeft verlaten is dit ook gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |