Nouja ik zie op jouw sites eigenlijk weinig horloges zoals dezequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Negentien het volgende:
[..]
Sorry! Ik had beter niks kunnen zeggen
Het ging ook meer om de U-boat modellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nouja ik zie op jouw sites eigenlijk weinig horloges zoals deze
Vooralsnog ben ik enorm tevreden. Boven verwachting.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef TheBright het volgende:
[..]
Andere vraag: zijn er mensen met een chinees horloge die uberhaubt tevreden zijn over de prijs / kwaliteit verhouding?
Mijn vader heeft een IK Colouring van DE en is bijzonder tevreden over de kwaliteit van het horloge, hij draagt hem alleen maar af en toe dus over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.
Volgens mij mag je die niet importerenquote:Op woensdag 20 mei 2009 02:01 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
google translate![]()
ze hebben op taobao wel geinige voedingsmiddelen, ik ga me een keer aan een bestelling wagen!
Vertel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Waarom? Voor een paar dollar zijn er betere te krijgen.
Veel mensen zeggen dat de schermen slecht zijn, de accu slecht is, en dat sommigen niet op willen laden. Niet aan beginnen dus, je kunt er beter een van Marktplaats kopen voor 50 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met die refurbished Nintendo DS Lite van Dealextreme
ik zat eraan te denken, als het tenminste een goed ding is, er misschien één te bestellen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dankzij die Pedometer weet ik wel dat mn pakketje 274x is geschud.
Bij de duurdere merken worden die idd niet meegeleverdquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:
Iemand recent nog wat echte pareltjes tegengekomen? Hoe zit het met die fotocamera remotes? Worden die niet standaard bij een SLR camera geleverd? En wat kosten die normaal gesproken? Iemand ervaring met die dingen?
Weinig aan te vertellen, werkt prima.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef joepie91 het volgende:
Vertel?
zeer zeker, bij een nette prijs valt er altijd wel wat te handelen in mijn buurt (A)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Negentien het volgende:
Is er toevallig meer animo voor sportgear (evt. Nike, addidas) zoals zweetbandjes, bidons, caps, sportbroekies.
Geen schoenen, want daar heb je gewoon échte kwaliteit nodig.
Als er wat animo is, zal ik eens aan Jack vragen of hij wat kan regelen.
ongeveer 40 euro,quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef gizmo_rtd het volgende:
[..]
Hoe duur waren deze en wat was de link? Vind ze wel leuk eerlijk gezegd, en hou normaal gesproken helemaal niet van nikes
Vertel, as in geef eens een linkjequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Weinig aan te vertellen, werkt prima.Zoveel kunnen ze ook niet fout doen met een AB.
Via Jack of TaoBaoNow?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef makkie88 het volgende:
JAA, eindelijk me nikes binnen, denk toch wel nep heah
[ afbeelding ]
Ook op msn niet. Zit er al een dikke week op te wachten. Kan natuurlijk mailen, maar zo dringend is 't niet.quote:
Maakt niet uit welke je pakt, dat bedoelde ik. AB is AB.quote:
Ehm... niet alle afstandsbedieningen zenden hetzelfde signaal uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:49 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke je pakt, dat bedoelde ik. AB is AB.![]()
Ik heb een 400D maar dat maakt ook weinig uit, dingetje moet 1 of hoogstens 2 commando's uitzenden, how hard can that be?Er zijn er legio te koop en allemaal doen ze wat ze moeten doen.
Hij was gisteren zowat de hele nacht online. En idd anders even GTalk gebruiken, daar is ie vaker op. Of natuurlijk gewoon even mailenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Ook op msn niet. Zit er al een dikke week op te wachten. Kan natuurlijk mailen, maar zo dringend is 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |