abonnement Unibet Coolblue
pi_67829300








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Evgeniy Levchenko vertrekt bij de FC .
    [*] 10 jarig Duits super talentje naar de FC.
    [*] Australische linksback (Scott Jamieson) op proef.
    [*] FC Groningen volgt verdediger Michael Jansen.
    [*] FC Groningen volgt Emil Johansson (Zweden).

    Goddelijke keeper:



    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:41:26 #2
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829323
    Das snel
    pi_67829396
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef Grulez het volgende:
    Das snel
    Maar niet volgens de regels Lapo moet openen toch FC Groningen #89 : Zonder Levchenko met Jansen?
    pi_67829456
    Had hem alvast klaargemaakt. .

    Anyway, over Michael Jansen:

    Ik vind gewoon niet dat je het risico moet nemen.
    Zoek gewoon iemand die nog nooit met dit soort klachten te maken heeft gehad.
    Waarom nu weer uitgerekend iemand volgen die het aan zijn hart heeft (of heeft gehad)?

    Van mij hoeft ie niet te komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:45:43 #5
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829461
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:

    [..]

    Maar niet volgens de regels Lapo moet openen toch FC Groningen #89 : Zonder Levchenko met Jansen?
    De snelste telt gewoon. Sowieso heeft vn een streepje voor natuurlijk
    pi_67829508
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef venomsnake het volgende:
    Had hem alvast klaargemaakt. .

    Anyway, over Michael Jansen:

    Ik vind gewoon niet dat je het risico moet nemen.
    Zoek gewoon iemand die nog nooit met dit soort klachten te maken heeft gehad.
    Waarom nu weer uitgerekend iemand volgen die het aan zijn hart heeft. (of heeft gehad)?
    Omdat ie er van genezen is? Of schrijf je Andersson nu ook af vanwege zijn knieblessure?
    pi_67829567
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    De snelste telt gewoon. Sowieso heeft vn een streepje voor natuurlijk
    Dan open ik ook vast een topic voordat de oude gesloten, ben ik zeker op tijd
    pi_67829588
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Omdat ie er van genezen is? Of schrijf je Andersson nu ook af vanwege zijn knieblessure?
    Hartproblemen zijn wel even wat anders dan een kruisband probleem.
    Ik vind dat je daar gewoon geen enkel risico mee moet nemen, ook al ie hij zogenaamd genezen.

    Los daarvan vind ik het ook geen geweldige speler.
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:

    [..]

    Dan open ik ook vast een topic voordat de oude gesloten, ben ik zeker op tijd
    Ga je even drukmaken over het openen van een topic zeg..
    Pfff, lekker belangrijk verder..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 14:50:19 #9
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829613
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:

    [..]

    Dan open ik ook vast een topic voordat de oude gesloten, ben ik zeker op tijd
    Met klaarstaan bedoelt venom niet dat hij al online was.
      woensdag 8 april 2009 @ 14:50:55 #10
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67829626
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hartproblemen zijn wel even wat anders dan een kruisband probleem.
    Ik vind dat je daar gewoon geen enkel risico mee moet nemen, ook al ie hij zogenaamd genezen.
    Mwah. Zijn er gevallen bekend dat het misging dan? Bij gewrichtproblemen ed nl wel.
    pi_67829646
    Het gaat erom of hij er mee kan voetballen. Voetballen met een genezen kruisband is misschien wel risicovoller voor je carriere dan met een relatief klein hartprobleempje. Er zijn veel hartkwalen waar je gewoon mee kan sporten.
    pi_67829832
    Maar waarom zal je een speler met hartklachten uitzoeken terwijl er zat spelers zijn zonder.
    Waarom dat risico nemen?

    En ja, ik ben nu eenmaal wat achterdochtig als het om hartproblemen gaat.
    Ook door eigen ervaringen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67829912
    Linksbacks liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
    pi_67830080
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:

    [..]

    Dan open ik ook vast een topic voordat de oude gesloten, ben ik zeker op tijd
    Waar maak je je druk om zeg
      woensdag 8 april 2009 @ 15:06:44 #15
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830132
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Waar maak je je druk om zeg
    Voor elk nieuw topic krijg je toch 10 euro van danny?
    pi_67830134
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Mwah. Zijn er gevallen bekend dat het misging dan? Bij gewrichtproblemen ed nl wel.
    Geen idee eigenlijk..
    Maar ik vind het gewoon zo freaky als het mis gaat. Zo als met Puerta bijvoorbeeld, dan lopen de rillingen over mijn rug.

    Aan de andere kant, met Kanu is het helemaal goed gekomen.
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef MaxPower het volgende:
    Linksbacks liggen nou eenmaal niet voor het oprapen.
    Dat is waar.
    Hopen dat die Australier een beetje kan ballen die nu op proef is.

    Maar hoe doet Jansen het nu bij Cambuur dan, ik volg de jup-league niet zo eigenlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 8 april 2009 @ 15:08:38 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67830199
    Voorlopig zijn het allemaal nog geruchten.
    Het is in elk geval goed om te weten dat er een lijst is met spelers die ze nauwlettend in de gaten houden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 8 april 2009 @ 15:12:59 #18
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67830335
    Waar we nu ook 10-jarigen een contract voorleggen.
    pi_67830472
    je kunt niet vroeg genoeg beginnen. doen de topclubs ook al.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      woensdag 8 april 2009 @ 15:23:09 #20
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830709
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef TheClown1 het volgende:
    je kunt niet vroeg genoeg beginnen. doen de topclubs ook al.
    En dan al over 7/8 jaar oogsten...
      woensdag 8 april 2009 @ 15:24:36 #21
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67830767
    quote:
    PSV kan pas volgend seizoen weer beschikken over Stefan Nijland. De aanvaller ondergaat vrijdag een operatie aan zijn rechterlies en is dan vier tot zes weken uit de roulatie.
    Wat een heerlijke deal blijft dat toch
    pi_67831162
    4 miljoen voor een talent dat nog geen basisplaats had.
    Ik moet eigenlijk nog zien of hij het gaat maken bij PSV.

    Hij maakt veel te weinig minuten. Misschien doen ze er beter aan als ze hem een jaartje verhuren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67832002
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Voor elk nieuw topic krijg je toch 10 euro van danny?
    Verdomme, had ik dat maar eerder geweten.
    pi_67833074
    Je moet er toch niet aan denken dat die vent een hartverzakking krijgt tijdens een wedstrijd van FC Groningen??
    alhoewel Pruim.....
    Nee koop hem maar niet, geen risico nemen..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67833147
    Overigens;
    quote:
    Evgeniy Levchenko dus transfervrij weg bij Groningen. Er lopen inmiddels contacten met Iraklis Saloniki, maar ook een avontuur in Qatar is een optie.
    Die gaat dus cashen.. en dat gun ik hem ook wel
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 8 april 2009 @ 16:58:36 #26
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_67834435
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef venomsnake het volgende:
    4 miljoen voor een talent dat nog geen basisplaats had.
    Ik moet eigenlijk nog zien of hij het gaat maken bij PSV.
    6+5 was de gedachte erachter toch?
    quote:
    Hij maakt veel te weinig minuten. Misschien doen ze er beter aan als ze hem een jaartje verhuren.
    Aan FC Groningen? Als stand-in voor Berg/Pedersen?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      woensdag 8 april 2009 @ 17:03:11 #27
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67834585
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 16:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    6+5 was de gedachte erachter toch?
    [..]

    Aan FC Groningen? Als stand-in voor Berg/Pedersen?
    Ik denk eerder aan onderkant eredivisie (De Grafschaap of Volendam) of eerste divisie (Cambuur).
      woensdag 8 april 2009 @ 17:11:10 #28
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67834835
    Wij hebben Koç volgend seizoen als stand-in.

    Zondag lijkt het erop dat Stevanovic weer niet speelt bij Vitesse.
    Gunstig.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 8 april 2009 @ 17:39:46 #29
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_67835652
    Het moet wel heel gek lopen willen de komene duels nog iets van betekenis hebben voor ons. 5e plek lijkt niet meer haalbaar, 9e plek niet meer mis te lopen.
    pi_67852971
    Fuck... normaal heb ik het liefst de wedstrijd op zondag. Maar aanstaande zondag zit ik bij de schoonfamilie Pasen te vieren. Ik ben de enige voetballiefhebber, dus de radio gaat vast niet aan

    Lang leve internet op je telefoon
    pi_67853117
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef Ephemera het volgende:
    Fuck... normaal heb ik het liefst de wedstrijd op zondag. Maar aanstaande zondag zit ik bij de schoonfamilie Pasen te vieren. Ik ben de enige voetballiefhebber, dus de radio gaat vast niet aan

    Lang leve internet op je telefoon
    ik ken je pijn. ik heb ook zondag bezigheden met de famile en geen voetbal fan in de buurt.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      donderdag 9 april 2009 @ 11:32:45 #32
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67857689
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 08:46 schreef TheClown1 het volgende:

    [..]

    ik ken je pijn. ik heb ook zondag bezigheden met de famile en geen voetbal fan in de buurt.
    Ik ken de pijn, daarom heb ik een seizoenskaart en mijn schoonfamilie duidelijk gemaakt dat voetbal over het algemeen erg belangrijk voor mij is en dat ze nooit zullen snappen wat dat betekend. Maar dat ze niet moeten doen alsof het iets minderwaardigs is. Zoals bij mijn schoonpapa zijn band altijd op een komt, zelfs bij verjaardagen van de kids, zo komt FC Groningen -bijna- altijd op 1 bij mij.

    Toen begrepen ze het een beetje.
    pi_67858040
    quote:
    Koç geniet van Oranje maar vlakt Turkije niet uit

    Serhat Koç geniet met volle teugen van de stappen die hij dit seizoen zet als voetballer. De achttienjarige revelatie van FC Eindhoven debuteerde vorige maand in Oranje tot 19 jaar en scoorde à la minute. Toch houdt hij de optie open dat hij in de toekomst voor het Turkse elftal kiest.

    Koç hield altijd voor ogen dat hij voor Turkije uit zou komen, zodra er een uitnodiging op zijn deurmat viel. “Mijn ouders zijn beide Turks en mijn gevoel zei me daarom dat ik voor Turkije wilde spelen”, zegt de aanvaller op de officiële website van de KNVB. Vorig seizoen debuteerde hij in het shirt van Eindhoven; nu is hij bezig aan zijn laatste wedstrijden voor de lichtstedelingen en heeft hij een transfer naar FC Groningen op zak.

    Nog voordat Turkije Koç inviteerde, stuurde Wim van Zwam, bondscoach van Oranje tot 19 jaar, de jonge spits echter al een uitnodiging. Koç pakte ‘m met beide handen aan en mag zich sinds twee weken officieel jeugdinternational van Oranje noemen. “En daar zijn mijn ouders en de rest van mijn familie ook heel trots op. Ik zelf trouwens ook. Het is prachtig om dat shirt om je schouders te hebben”, aldus Koç.

    Over zijn overstap naar Euroborg, na dit seizoen, is de jonge voorhoedespeler positief gestemd. Logisch wellicht, daar hij deze jaargang al achttien maal doel trof en alleen VVV’er Sandro Calabro voor zich hoeft te dulden in het rijtje topscorers. “We (Groningen-trainer Ron Jans en Koç, red.) hebben een goed gesprek gehad en ik krijg straks de tijd en kansen om mezelf te laten zien. En ik hoop natuurlijk dat ze Europees voetbal halen. Dat zou helemaal geweldig zijn om mee te maken.”

    Mocht de Turkse bond besluiten Koç alsnog een uitnodiging te sturen, dan is het voor de speler nog niet helder welke beslissing hij zal nemen. Turkije uitvlakken doet hij in ieder geval nog niet. “Dat zien we dan wel. Eerst hier maar van genieten, het seizoen goed afsluiten en dan vol aan de bak bij FC Groningen.”
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 9 april 2009 @ 11:50:32 #34
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67858382
    Kaartje de Graafschap uit binnen.
    Toch een van de leukste uitwedstrijden van de Eredivisie.
    pi_67862768
    Niet benieuwd naar het de uitslag van zondag dat worden 3 punten voor jullie met een beetje geluk halen we een punt.

    En of jullie Jansen halen
    pi_67869864
    quote:
    FC Groningen breekt contract Holla open

    FC Groningen gaat drie jaar langer door met Danny Holla. De middenvelder, die zich dit seizoen definitief in het eerste elftal heeft gespeeld, zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract, die hem tot de zomer van 2013 aan de Noorderlingen verbindt. De oude verbintenis zou volgend jaar aflopen. De contractverlenging komt niet als een verrassing. Eind maart meldde Holla al dat hij in verregaande onderhandelingen was met zijn werkgever en donderdagmiddag werden de handen geschud. De middenvelder klonk tevreden: “Ik zie dit nieuwe contract als een beloning voor mijn inzet en ik stel het zeer op prijs dat de club mijn prestaties op deze manier heeft weten te waarderen.”

    “Ik heb het uitstekend naar mijn zin bij FC Groningen en ik denk me hier nog prima verder te kunnen ontwikkelen”, vervolgde Holla. “Ik zie hier kansen voor mezelf, maar ik geloof ook dat we met FC Groningen nog stappen kunnen zetten en daar wil ik graag onderdeel van uitmaken. Alle reden dus om bij deze club bij te tekenen.”

    De 21-jarige verdedigende middenvelder beleefde drie jaar geleden al zijn debuut in het vlaggenschip, maar wist zich nog niet direct op te werken tot basisspeler. Holla werd daarom vorig jaar verhuurd aan FC Zwolle, waar hij Groningen-coach Ron Jans wist te overtuigen van zijn kunnen. De trainer haalde Holla terug naar Groningen en liet hem dit seizoen al 24 keer in de basis beginnen.
    Goede zaak!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67870898
    Ja, dat lijkt me een goede zet.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_67874262
    Holla .

    Goede zaak.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67874358
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      donderdag 9 april 2009 @ 21:40:05 #40
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67878138


    Hebben we deze ook gehad.
      vrijdag 10 april 2009 @ 10:48:51 #42
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_67889306
    Haemhouts (o.i.d.) is straks transfervrij.....
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_67889835
    Ja dus?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_67890265
    Ron Jans zit aanstaande zondag voor de 226e keer op de bank bij een competitiewedstrijd en evenaart daarmee het clubrecord van Hans Westergof. Hij blikt terug:

    Jans viert jubileum (DvhN)
    pi_67890890


    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 10 april 2009 @ 12:14:34 #46
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67892200
    quote:
    • FC Groningen is bezig aan een sterke reeks. De ploeg van trainer Ron Jans incasseerde in zijn laatste vijf thuiswedstrijden maar één treffer: tegen PSV, 0-1. In de overige vier thuisduels – tegen Ajax (1-0), NEC (2-0), Heracles Almelo (2-0) en Roda JC (2-0) – hielden de noorderlingen steeds de nul.
    pi_67892793
    Stukje over de toekomstplannen van de FC.
    http://www.slideshare.net/bdv/DEFC
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67893310


    Hij zal het ook nooit gaan inzien he. Wat een debiel...
    pi_67893527
    quote:
    Gonzalo Garcia gepasseerd door Ron Jans

    GRONINGEN - Gonzalo Garcia staat niet aan de aftrap voor FC Groningen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse.

    De spits is door trainer Ron Jans gepasseerd. Het is ook nog onzeker of hij op de bank zit. Hij verliet de training met een bovenbeenblessure. Garcia wordt in de spits vervangen door Koen van de Laak.

    Evgeniy Levchenko komt niet actie. De middenvelder kampt met een kuitblessure. Nicklas Pedersen heeft de hele week meegetraind met de groep. Zaterdag wordt bekeken of hij op de bank plaats kan nemen.

    De opstelling:
    In het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman. Op het middenveld spelen Meerdink, Matthijs, Lovre en Holla. Berg en Van de Laak zijn de aanvallers.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:05:53 #50
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67893726
    3-1
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:07:22 #51
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67893774
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 12:59 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Heb je een voetballer met talent in de selectie, is ie geblesseerd...

    [ Bericht 1% gewijzigd door Grulez op 10-04-2009 13:41:36 (beter lezen... :P) ]
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:10:03 #52
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67893842
    Ach ja Garcia zal wel weer een beetje de kantjes er vanaf lopen op de training. Typisch voor zo'n type speler, hij kan zoveel brengen alleen verneukt het op deze manier voor zichzelf.
    Matthijs weer basis, ik las dat hij niet eens zo slecht speelde afgelopen week, naja moet dan maar. Zie nog altijd veel liever Femi.
    Hopelijk kan Pedersen wat minuten gaan maken, ik zeg 2-0 .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 10 april 2009 @ 13:39:37 #53
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_67894687
    Hij is toch gepasseerd vanwege een blessure staat er?
      vrijdag 10 april 2009 @ 14:00:58 #54
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67895242
    quote:
    Gonzalo Garcia staat niet aan de aftrap voor FC Groningen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. (...) Garcia wordt in de spits vervangen door Koen van de Laak.
    pi_67895297
    Nou, doe mij Garcia maar in de spits en VD Laak rechts op het middenveld. Om nu 90 minuten naar Meerdink te moeten kijken. .

    Maar goed, hij is geblesseerd..
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef detulp050 het volgende:
    Hij is toch gepasseerd vanwege een blessure staat er?
    Staat een beetje vreemd zo in het bericht van tvnoord idd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 april 2009 @ 14:08:26 #56
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67895457
    Garcia speelde de laatste wedstrijden nou niet erg subliem...hij heeft z'n kansen gehad en nu probeert Jans het met Koen naast Berg. Jans wil volgens mij nu gewoon spelers die het moeten hebben van hun kracht en dan is Koen een betere optie dan Garcia.

    En Meerdink viel goed in tegen Utrecht...assist op Levchenko...brengt wat pit in het veld...een beetje de domme kracht van Groningen, in een positieve zin.

    Ik heb er vertrouwen in...
      vrijdag 10 april 2009 @ 14:52:32 #57
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67896596
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Garudo het volgende:
    Garcia speelde de laatste wedstrijden nou niet erg subliem...hij heeft z'n kansen gehad en nu probeert Jans het met Koen naast Berg. Jans wil volgens mij nu gewoon spelers die het moeten hebben van hun kracht en dan is Koen een betere optie dan Garcia.
    Ehh.. in de posts boven is nou net besproken dat hij geblesseerd is...
      vrijdag 10 april 2009 @ 14:59:15 #58
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67896805
    Dat maakt het wel makkelijker voor Jans om hem te passeren.
    Ik denk dat die blessure wel meevalt...al weet je het nooit...Onze Medische Staf kan van een schrammetje een gebroken been maken...ik zal Garcia niet missen de komende wedstrijd...Gewoon met Koentje voorin.
    pi_67897010
    Levchenko alweer geblesseerd
    pi_67897577
    Weer geen Femi...
    pi_67898651
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Grunner het volgende:
    Levchenko alweer geblesseerd
    Niet te geloven inderdaad..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 april 2009 @ 16:44:06 #62
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67899757
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef TvhN het volgende:
    Weer geen Femi...
    Jans heeft meer vertrouwen in Matthijs...dan vraag ik me af...zegt dat iets over Jans, over Matthijs of over Femi...ik denk het laatste.
      vrijdag 10 april 2009 @ 16:44:32 #63
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_67899770
    Of hij heeft een licht gebroken FCG-hart natuurlijk. Dan zijn alle pijntjes net wat erger
      vrijdag 10 april 2009 @ 16:44:45 #64
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67899778
    Damn, wat heb ik zin in zondag. lang geleden dat ik voetbal live zag
    pi_67899924
    Garcia is een momentenvoetballer, laat die jongen lekker slapen op de training.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_67906585
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67911178
    Dit is echt geen Femi check die foto http://www.vi.nl/Spelers/Speler/AjiloreOluwafemi.htm

    LOL
      vrijdag 10 april 2009 @ 22:53:52 #68
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67912069
    Wie is het wel?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:03:38 #69
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67912437
    Jammer dat Garcia zo snel wordt gepasseerd door Jans. Duidelijk niet één van zijn lievelingetjes...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:10:06 #70
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_67912736
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Wie is het wel?
    een look-a-like...

    volgens mij een jeugdspeler maar vergeef 't me als k 't fout heb.

    Trouwens: Garcia niet gepasseerd, maar heeft bovenbeenklachten

    www.fcgroningen.nl
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 10 april 2009 @ 23:11:49 #71
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67912794
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
    Jammer dat Garcia zo snel wordt gepasseerd door Jans. Duidelijk niet één van zijn lievelingetjes...
    blessure
    pi_67913142
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef Gruning3r het volgende:
    Dit is echt geen Femi check die foto http://www.vi.nl/Spelers/Speler/AjiloreOluwafemi.htm

    LOL
    Haha, is dat niet die stand-in voor Femi? Zodat ze later het hoofd van Femi op zijn lichaam konden fotoshoppen in de elftalfoto Femi zat op dat moment namelijk nog in Denemarken.
    pi_67929969
    quote:
    Gonzalo García geblesseerd aan de kant

    GRONINGEN - Gonzalo García zit Eerste Paasdag in de thuiswedstrijd tegen Vitesse niet bij de selectie van FC Groningen.

    García ondervindt te veel hinder van een bovenbeenblessure. De aanvaller zou sowieso niet in de basis beginnen, omdat hij door trainer Ron Jans was gepasseerd.

    De Deense aanvaller Nicklas Pedersen zit wel bij de selectie. Dat is voor het eerst sinds de uitwedstrijd tegen Ado Den Haag, eind januari. Pedersen kan maximaal een half uur spelen.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 11 april 2009 @ 20:20:12 #74
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67932819
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    blessure
    Daarna inderdaad...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 11 april 2009 @ 20:28:13 #75
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67933072
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 18:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Morgen Halfuurtje Nicklas .
    Ow wacht, dat betekent dat Jans al in de 60e minuut moet wisselen. 20 min is ook goed in dat geval .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 11 april 2009 @ 20:38:43 #76
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67933361
    Laat Pedersen eerst maar eens volledig fit worden. De play offs zijn toch al bereikt...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67944638
    En wie kwam ik vannacht tegen in het centrum van Grunn:

    http://sieme.hyves.net/fotos/545393707/0/_k26/
      zondag 12 april 2009 @ 12:46:17 #78
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67946264
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 11:37 schreef Sjimmie het volgende:
    En wie kwam ik vannacht tegen in het centrum van Grunn:

    http://sieme.hyves.net/fotos/545393707/0/_k26/
    Ach hij ziet er nog nuchter uit.
    Maat van me ging ook eens met hem op de foto tijdens het uitgaan, toen stond hij er niet zo charmant op .
    Kwam denk ik mede omdat die maat van me net had uitgelegd wat dat lied toch was wat steeds voor hem werd gezongen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 12 april 2009 @ 12:52:40 #79
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67946457
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 11:37 schreef Sjimmie het volgende:
    En wie kwam ik vannacht tegen in het centrum van Grunn:

    http://sieme.hyves.net/fotos/545393707/0/_k26/
    Ik gok Sjors. Maar ik ga nu de link bekijken...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 12 april 2009 @ 12:59:14 #80
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_67946625
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Ik gok Sjors. Maar ik ga nu de link bekijken...
    pi_67952273
    Dat was niet best..
    Hoge ballen naar voren rammen voetbal. Totaal geen creativiteit.

    Traag middenveld met Matthijs voorop. Ben blij dat hij weg is volgend jaar.

    Wel een mooie goal van Holla.

    Bagger .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 16:32:46 #82
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67952300
    Genaaid door de grens maar bovenal door onszelf
      zondag 12 april 2009 @ 16:35:42 #83
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_67952409
    Slecht slecht slecht slecht ... daar ging de aansluiting op psv

    Gelukkig doet Pedersen weer mee, van de Laak is geschorst tegen de superboeren....
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 12 april 2009 @ 16:39:35 #84
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67952543
    Nou Matthijs lovers kom er maar in.
    pi_67952582
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef Prosac het volgende:
    Genaaid door de grens maar bovenal door onszelf
    Dat was toch ook geen buitenspel?
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 12 april 2009 @ 16:41:17 #86
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67952594
    Gadverdamme wat een Matthijswedstrijd weer.
    Leek wel alsof ze er geen zin in hadden, traag voetbal en gewoon lange halen snel thuis spelen.
    Snel vergeten deze Matthijsdag en volgende week maar proberen niet weer te verliezen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_67952754
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Dat was toch ook geen buitenspel?
    Die goal van Meerdink was buitenspel.
    pi_67952801
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    Die goal van Meerdink was buitenspel.
    Ja ik bedoelde ook die van Sprockel.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 12 april 2009 @ 16:49:52 #89
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67952861
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:48 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Ja ik bedoelde ook die van Sprockel.
    Klopt. Hij doelde op de corner.
    pi_67952876
    Ron Jans van winner tot loser en het hondstrouwe publiek eist niet eens zijn vertrek.
    Terechte overwinning van Vitesse.
    De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
    Recht = recht en krom = krom.
    pi_67952884
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:48 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Ja ik bedoelde ook die van Sprockel.
    Die niet
    pi_67952989
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 16:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Gadverdamme wat een Matthijswedstrijd weer.
    Gewoon op de bank zetten volgende week. Echt, ik heb het helemaal gehad met die kerel.
    Hij vertraagt het spel zo enorm he, en in de omschakeling is het echt een drama gewoon.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67953055
    Ik vond Berg trouwens weer de beste man aan Groningen kant. Hij heeft dan wel niet gescoord, maar hij voetbalde erg goed mee en hield tenmiste de bal goed vast voorin. Had ook een paar leuke acties, had eigenlijk een pingel moeten krijgen in de eerste helft.

    Verder was er weinig tot geen creativiteit, dan kun je lullen over Garcia wat je wilt, maar zo'n type speler mis je dan wel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 17:09:00 #94
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67953405
    van de Laak in de spits was misser 1, die stond meer op het middenveld en Berg toch weer op een eiland. Meerdink goed strijd geleverd, maar ook weer teveel "Meerdink" overtredingen. Holla niet op zijn eigen positie, zodat Matthijs weer heerlijk kon vertragen.

    Pas na de 1-3 leek men wakker te worden, te laat.. want dat verschrikkelijke Vitesse kon zo haar spelletje van "AAAAAAAAAUW, er ging een been voor mijn enkel langs en nu ben ik zwaar geblesseerd"-spelletje spelen
      zondag 12 april 2009 @ 17:09:52 #95
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67953432
    Oh ja.. Hofs mag de bal elke keer buiten de cornercirkel leggen, maar Holla moest hem elke keer erin leggen.

    ook zoiets.
    pi_67953510
    .

    Arbitrage was sowieso kloten vandaag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 17:15:01 #97
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67953581
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:12 schreef venomsnake het volgende:
    .

    Arbitrage was sowieso kloten vandaag.
    Die grensrechter aan de hoofdtribunekant stak elke keer maar zijn vlag omhoog als Vitesse uitbrak, dan konden die akelige Groningers in ieder geval niet nog een keer boos op hem worden.
      zondag 12 april 2009 @ 17:18:08 #98
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67953679
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:12 schreef venomsnake het volgende:
    .

    Arbitrage was sowieso kloten vandaag.
    Dit dus...
    Verder zal ik maar niks zeggen...het was dramatisch.

    En wat was dat voor de wedstrijd...dat optreden!!!
      zondag 12 april 2009 @ 17:22:16 #99
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67953803
    Dat optreden was dus weer reclame voor Danny's autopaleis.
      zondag 12 april 2009 @ 17:24:27 #100
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67953864
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:
    Dat optreden was dus weer reclame voor Danny's autopaleis.
    Belachelijk...geen wonder dat de spelers niet gemotiveerd waren.
    pi_67953996
    Matthijs speelde matig, maar ik vond iemand als Van de Laak nog minder vandaag. Berg haalde wél zijn niveau, net als Luciano.

    Het mag duidelijk zijn dat we te veel slakken op het middenveld hebben. Een Holla op het middenveld is wat dat betreft te doen, maar als je daar dan ook nog Matthijs en Lovre bij hebt...

    Jammer dat we Nilsson niet hebben gehaald, dat is toch een speler met creativiteit en snelheid. Daarnaast is hij kwa positie kiezen toch stukken beter dan bijvoorbeeld een Garcia.

    [ Bericht 0% gewijzigd door TvhN op 12-04-2009 18:25:47 ]
      zondag 12 april 2009 @ 17:31:55 #102
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67954076
    Het was tekenend dat Lovre op een gegeven moment weer voornamelijk naast Matthijs opdook om zelf de bal maar te gaan halen, daardoor voorin weer iemand tekort. Tevens kroop Holla aldoor heel veel naar binnen om Matthijs te ontlasten, hopelijk heeft Jans dat ook goed gezien.
    Femi was een verademing, maar te laat
    pi_67954174
    Het was kut. Die Braamhaar is een hond maar het lag vandaag echt niet aan hem alleen. Ze hebben het helemaal aan zichzelf te danken.
    Slappe hap, terecht verloren. Holla lekkere goal. Koen zakte veel teveel. Berg op een eiland. Paul...tja. Wissels te laat.

    Op naar het paasdiner of zoiets, en die zakkenvullers morgenochtend om 8 uur een straftraining laten doen. Het zag er niet uit.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_67954319
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
    Femi was een verademing, maar te laat
    Eens, vergat dat nog te melden. Hij was rustig aan de bal en liep vele gaten dicht.
      zondag 12 april 2009 @ 17:41:29 #105
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_67954334
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
    Femi was een verademing, maar te laat
    Dus Femi kan in k.u.t. (kwalitatief uitermate teleurstellende) wedstrijden wel goed voetballen

    Komt dat even goed uit voor de Plee-Offs
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_67954360
    Heb de wedstrijd niet gezien of gevolgd maar na het kijken op Teletekst ( ) kwam ik tot de conclusie dat een smiley wel gepast is
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 12 april 2009 @ 17:52:36 #107
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67954609
    1 is niet genoeg hoor.
      zondag 12 april 2009 @ 17:59:43 #108
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67954851
    En dan is Matthijs verdomme nog aanvoerder ook.
    Maak Granqvist dan aanvoerder, die straalt tenminste wat uit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 18:00:28 #109
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67954876
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 18:08:49 #110
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67955153
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67955300
    De mannen hadden al geen vertrouwen meer op de 5e plaats
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 12 april 2009 @ 18:50:09 #112
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67956240


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67956506
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 18:50 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]


    wat een kneus was dat zeg
      zondag 12 april 2009 @ 19:29:16 #114
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67957094
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 18:50 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]



    Enkele emoties van me toen deze kneus erin kwam.
      zondag 12 april 2009 @ 19:45:25 #115
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67957457
    Ik vraag me dan af wat zo'n Autoborg hiermee wil bereiken. Een beetje je eigen merk lopen verpauperen.

    Ik heb me verder best vermaakt vanmiddag. En ja, ik was gewoon bij de wedstrijd aanwezig...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67958201
    quote:
    Hallo Héééééééééle lieve vrienden,

    morge, zondag 12 april, sal ik optrede op de middenstip van de Trots van het Noorden FCGroningen.
    De heli land om 14.24 en ik sal voor de wedstrijd en in de rust een nummertje doen.
    Alles staat natuurlijk in het teken van Danny's Autopaleis in Groningen. www.dannysautopaleis.nl
    Nu maar hope dat FC Grunn 3 punten pakt tegen Vitesse zodat het een lekker feessie word!!
    door mijn optreden verwachte ze ekstra drukte op de A7.
    http://www.fcgroningen.nl(...)ke-vertraging-op-a7/
    Liefs, handjesss en bandjesss!

    Danny Panadero
      zondag 12 april 2009 @ 20:16:12 #117
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67958244
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    Wat een klapjosti.
    Hadden ze niet wat luchtbuksen kunnen uitdelen voor zijn optreden ofzo?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 12 april 2009 @ 20:19:25 #118
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67958330
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:14 schreef TvhN het volgende:

    [..]


    OMG!
      zondag 12 april 2009 @ 20:21:03 #119
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67958370
    !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67958481
    quote:
    door mijn optreden verwachte ze ekstra drukte op de A7.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 12 april 2009 @ 20:30:25 #121
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67958641
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 12 april 2009 @ 20:34:13 #122
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67958756
    Ik vond Hofs geweldig spelen overigens. Echt het type speler die wij missen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 12 april 2009 @ 20:36:01 #123
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67958800
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef The_Verve het volgende:
    Ik vond Hofs geweldig spelen overigens. Echt het type speler die wij missen...
    Hij moet vertrekken bij Feyenoord, dus hij is te koop..

    Al vind ik het persoonlijk een heel vervelend mannetje die van mij niet hoeft te komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67959228
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:
    Dat optreden was dus weer reclame voor Danny's autopaleis.
    Hij had wel een vol stadion weinigen die dat kunnen zeggen
    Twinning = boring
      zondag 12 april 2009 @ 20:58:37 #125
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67959439
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij moet vertrekken bij Feyenoord, dus hij is te koop..

    Al vind ik het persoonlijk een heel vervelend mannetje die van mij niet hoeft te komen.
    Hij schijnt nogal moeilijk buiten Arnhem te kunnen. En hij is klein.

    Vervelende mannetjes zijn helemaal niet vervelend meer wanneer ze voor je eigen club spelen overigens...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67959570
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:58 schreef The_Verve het volgende:
    Vervelende mannetjes zijn helemaal niet vervelend meer wanneer ze voor je eigen club spelen overigens...
    Na drie of vier rode kaarten echt wel hoor..

    Remember Atteveld?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 12 april 2009 @ 22:08:33 #127
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67961768
    Natuurlijk. Maar dat Atteveld vaak rood pakte was niet zozeer omdat hij een vervelend mannetje was (dat was ie zeker), maar een schopper. Geen kwaad woord over Atteveld overigens!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67962504
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef The_Verve het volgende:
    Natuurlijk. Maar dat Atteveld vaak rood pakte was niet zozeer omdat hij een vervelend mannetje was (dat was ie zeker), maar een schopper.
    Gaat vaak samen.
    quote:
    Geen kwaad woord over Atteveld overigens!
    Nee inderdaad. Zonder hem hadden we die mooie jaren in de Totodivisie niet gehad.. Heeft ie al een standbeeld eigenlijk?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 12 april 2009 @ 22:40:24 #129
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67962827
    Die jaren Toto-divisie, dat lag aan Atteveld inderdaad...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67962857
    quote:
    Optreden
    Rondom de competitiewedstrijd van zondag zal Danny Panadero een optreden verzorgen in het stadion. De artiest zal zowel voor aanvang van de wedstrijd als tijdens de rust een nummer ten gehore brengen.
    De rust heeft ie niet gehaald...
      zondag 12 april 2009 @ 22:42:20 #131
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_67962886
    Danny Panadero van Noordlease
    pi_67963057
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 22:40 schreef The_Verve het volgende:
    Die jaren Toto-divisie, dat lag aan Atteveld inderdaad...
    Nee het lag aan hem dat we erin bleven nou goed.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 12 april 2009 @ 22:52:42 #133
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67963213
    Dan mag je Atteveld wel bedanken, Frits. Zonder de degradatie hadden we waarschijnlijk niet gestaan waar we nu staan.

    Dat moet toch in je gedachtengang passen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 12 april 2009 @ 22:58:37 #134
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_67963444
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:58 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Hij schijnt nogal moeilijk buiten Arnhem te kunnen. En hij is klein.

    Vervelende mannetjes zijn helemaal niet vervelend meer wanneer ze voor je eigen club spelen overigens...
    Nou als je naar het buitenland wil kan je ook wel buiten Arnhem
    De kans dat ie naar een andere Nederlandse club gaat acht ik heel erg klein.
    pi_67963615
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 22:52 schreef The_Verve het volgende:
    Dan mag je Atteveld wel bedanken, Frits. Zonder de degradatie hadden we waarschijnlijk niet gestaan waar we nu staan.

    Dat moet toch in je gedachtengang passen...
    Dat vind ik een rare conclusie. Misschien waren we wel verder geweest dan nu. Twente heeft ook geen degradatie nodig gehad.

    In mijn herinnering is Atteveld de meest verantwoordelijke speler geweest. Vier rode kaarten als ik het me goed herinner, slaat sowieso al nergens op, laat staan als aanvoerder. Hoe goed hij verder ook zijn best heeft gedaan in andere wedstrijden of het team aanjoeg, whatever, doekje voor het bloeden.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 12 april 2009 @ 23:08:57 #136
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67963820
    Ik heb liever een type Atteveld, dan een type Matthijs...
    We hebben een irritante klootzak nodig...iemand die de beuk erin gooit als het nodig is...vooral in de play-offs is zo'n speler belangrijk.
      zondag 12 april 2009 @ 23:12:21 #137
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67963954
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dat vind ik een rare conclusie. Misschien waren we wel verder geweest dan nu. Twente heeft ook geen degradatie nodig gehad.
    Nijland noemt de degradatie achteraf een zegen.

    Twente is een andere club dan Groningen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_67964187
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Nijland noemt de degradatie achteraf een zegen.
    Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Twente is een andere club dan Groningen.
    Sure, maar wel vergelijkbaar in veel opzichten, zeker economische.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 12 april 2009 @ 23:20:07 #139
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_67964239
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jij steeds met je standbeelden...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 13 april 2009 @ 00:44:23 #140
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67966925
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef Garudo het volgende:

    We hebben een irritante klootzak nodig...iemand die de beuk erin gooit als het nodig is...vooral in de play-offs is zo'n speler belangrijk.
    Harde werker, iemand die de beuk erin gooit, aanjager etc etc.. Ik vind het een beetje losse kreten allemaal. Ik denk dat we vooral goede voetballers nodig hebben, als ze dan ook nog de beuk erin kunnen gooien is dat helemaal mooi, maar het belangrijkste is dat hij kwaliteit heeft.

    Meerdink bijvoorbeeld, gooit de beuk erin af en toe, werkt hard etc, maar zijn rendement is 0,0 omdat hij domweg kwaliteit tekort komt.

    Wat we nodig hebben is snelheid en creativiteit voorin, en een ervaren middenvelder erbij die daar wat leiding kan geven. (Meeuwis bijvoorbeeld)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 13 april 2009 @ 00:51:09 #141
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67967114
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.
    Waarom? In de toto divisie konden veel spelers worden ingepast en konden ze afwijken van de paniekmanagement (spelers huren ed) en zorgen voor een soort van cultuuromslag.
      maandag 13 april 2009 @ 01:03:32 #142
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67967442
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 00:44 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wat we nodig hebben is snelheid en creativiteit voorin, en een ervaren middenvelder erbij die daar wat leiding kan geven. (Meeuwis bijvoorbeeld)
    Meeuwis is een prima middenvelder en ook ik hoop dat Groningen nog een poging doet voor deze speler...is trouwens ook een speler die de beuk erin gooit...dus dat zit wel goed.
    pi_67967847
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Waarom? In de toto divisie konden veel spelers worden ingepast en konden ze afwijken van de paniekmanagement (spelers huren ed) en zorgen voor een soort van cultuuromslag.
    Het scheelt inkomsten. Cultuuromslag vind ik een beetje vaag. Paniekmanagement kun je ook vermijden als je met degradatiezorgen kampt; ik kan me trouwens geen huurspelers herinneren uit die tijd. En wat jeugd inpassen betreft, als je niet degradeert hoef je een Pascal Averdijk echt niet in te passen, want dan kun je Magno houden, om maar een voorbeeld te geven.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 13 april 2009 @ 08:09:00 #144
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67969029
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 13 april 2009 @ 15:32:31 #145
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67977539
    Hoe zou Holla het eigenlijk op 10 doen?
    Ben ik best benieuwd naar..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 13 april 2009 @ 15:36:02 #146
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67977633
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef venomsnake het volgende:
    Hoe zou Holla het eigenlijk op 10 doen?
    Ben ik best benieuwd naar..
    Ik weet het niet. Ik vind hem eigenlijk uitermate geschikt voor de VM positie, met name door zijn gebrek aan snelheid. Dat weet hij daar goed op te vangen door zijn stevige tackles en spelverdeling.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 13 april 2009 @ 15:54:00 #147
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_67978059
    Als we zaterdag zo spelen als gisteren, dan degradeert de Graafschap niet. Ook wat waard.
      maandag 13 april 2009 @ 16:31:43 #148
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_67978881
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Prosac het volgende:
    Als we zaterdag zo spelen als gisteren, dan degradeert de Graafschap niet. Ook wat waard.
    heheh
      maandag 13 april 2009 @ 16:36:30 #149
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67979001
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Ik weet het niet. Ik vind hem eigenlijk uitermate geschikt voor de VM positie, met name door zijn gebrek aan snelheid. Dat weet hij daar goed op te vangen door zijn stevige tackles en spelverdeling.
    Dat is wel zo, hij is niet de snelste..
    Maar hij heeft wel een aardig overzicht en een prima schot in de benen.
    Holla links op het middenveld is in ieder geval net echt een succes.

    Hou zit het trouwens met Lovre?
    Gaan ze hem deze zomer verkopen of wil men zijn contract nog verlengen?
    Ik vind hem de laatste weken niet echt best spelen. En dan druk ik mij nog zachtjes uit.

    Kon wel eens een drukke transferperiode gaan worden. Berg gaat in ieder geval weg, daar ben ik van overtuigd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 13 april 2009 @ 16:39:13 #150
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67979069
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Dat is wel zo, hij is niet de snelste..
    Maar hij heeft wel een aardig overzicht en een prima schot in de benen.
    Holla links op het middenveld is in ieder geval net echt een succes.

    Hou zit het trouwens met Lovre?
    Gaan ze hem deze zomer verkopen of wil men zijn contract nog verlengen?
    Ik vind hem de laatste weken niet echt best spelen. En dan druk ik mij nog zachtjes uit.

    Kon wel eens een drukke transferperiode gaan worden. Berg gaat in ieder geval weg, daar ben ik van overtuigd.
    Lovre wilde zelf graag lang blijven hier, maar voorlopig heeft de FC hem nog niets aangeboden. Ik denk dat zij de transferperiode afwachten, komt er een redelijk bod dan mag hij vertrekken. Zo niet dan krijgt hij een nieuw contract denk ik.
    Berg lijkt inderdaad wel redelijk klaar te zijn in Groningen, een beetje Groningse worst uitspugen....
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 13 april 2009 @ 22:29:22 #151
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_67989079
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Prosac het volgende:
    Als we zaterdag zo spelen als gisteren, dan degradeert de Graafschap niet. Ook wat waard.
    Hoop het niet, want geen zin om daar heen te gaan voor een verlies
    Is ook niet nodig lijkt me.
    :)
      maandag 13 april 2009 @ 22:37:55 #152
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_67989459
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Koffz het volgende:

    [..]

    Hoop het niet, want geen zin om daar heen te gaan voor een verlies
    Is ook niet nodig lijkt me.
    Ze missen waarschijnlijk de Jong en Sahar, dat scheelt al.
    Maar goed als wij zo traag spelen (Matthijs ) als tegen Vitesse dan zie ik ons tegen een strijdend de Graafschap gewoon ten onder gaan.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 13 april 2009 @ 22:51:17 #153
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_67990017
    Sahar
    Groningen...halen.
    pi_68000537
    quote:
    Jans: 'Te vroeg voor oordeel over Jamieson'

    FC Groningen is druk bezig zich voor volgend seizoen te versterken. Althans, als je de vele geruchten moet geloven. De noorderlingen testen momenteel Scott Jamieson, een Australiër die van de clubleiding de kans krijgt een contract af te dwingen. Verder wordt de club in verband gebracht met Emil Johansson, een 22-jarige Zweed van Hammarby IF (in zijn vaderland ook wel de nieuwe Roberto Carlos genoemd), en Michael Janssen van Cambuur Leeuwarden. Deze spelers hebben één overeenstemming. Ze spelen allen links in de verdediging.

    "Ik roep al een hele tijd dat we nog op zoek zijn naar een linksbenige speler, die zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten kan. Dus dat is geen nieuws", zegt trainer Ron Jans tegenover ELF Voetbal.

    Volgens de oefenmeester is de club niet ontevreden over de huidige linksbenige verdedigers. "Nee hoor, we hebben een heel goede linksback (Fredrik Stenman, red), dus dat is niet de reden dat we Jamieson op proef hebben."
    Jans wil in dit stadium nog geen oordeel over de Australische verdediger geven. "Daar wacht ik liever nog even mee. Hij is nog tot en met donderdag op proef. Het totaalplaatje is dus nog niet af. Maar het is zeker een jongen met basiskwaliteiten", aldus Jans.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 14 april 2009 @ 11:49:43 #155
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68000708
    Ik denk dat Groningen nog een keer voor Zonneveld gaat als vervanger van Levchenko.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 14 april 2009 @ 11:54:48 #156
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68000872
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef The_Verve het volgende:
    Ik denk dat Groningen nog een keer voor Zonneveld gaat als vervanger van Levchenko.
    Ik hoop het niet. Middenveld is al traag zat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 14 april 2009 @ 16:21:15 #157
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68009868
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik hoop het niet. Middenveld is al traag zat.
    Wie dan? Robben terughalen:)?(die we dan op 't middenveld neerplanten he;))
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 14 april 2009 @ 16:23:59 #158
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68009977
    Bakkal mag wel komen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 14 april 2009 @ 16:27:25 #159
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68010124
    Belachelijk dat Bakkel zo weinig aan spelen toekomt bij PSV.
    Als ze die gaan verkopen gaan ze er later spijt van krijgen .

    Mag zo komen inderdaad, vrees alleen dat Bakkel een aardig salaris zal vragen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 14 april 2009 @ 17:09:09 #160
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68011567
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 16:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Bakkal mag wel komen.
    Maar dan heb je nog steeds 't linkermiddenveldprobleem nog niet opgelost.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 14 april 2009 @ 17:39:18 #161
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68012581
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Maar dan heb je nog steeds 't linkermiddenveldprobleem nog niet opgelost.
    Bakkal kan volgens mij op links...
      dinsdag 14 april 2009 @ 17:42:23 #162
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68012681
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef Garudo het volgende:

    [..]

    Bakkal kan volgens mij op links...
    Lijkt me voor Grunn niet de oplossing.
      dinsdag 14 april 2009 @ 18:18:19 #163
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68013731
    Nee, lijkt me ook niet. Het was meer een opmerking omdat het over Zonneveld ging en in het bericht waarin stond dat Zonneveld weg mocht stond ook dat Bakkal een onzekere toekomst in Eindhoven had, vandaar.
    Maar links heeft inderdaad prioriteit, want Holla op links vind ik maar niks. Andersson zou er eventueel kunnen spelen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 14 april 2009 @ 18:53:10 #164
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68014850
    Ze hebben nu die Australier op proef, misschien is dat wat.
    Verder volgen ze nog een Zweed.

    Ik zie het liefst Andersson daar spelen trouwens, snel, heeft een actie, scorend vermogen en werkt hard.
    Alleen vrees ik dat hij pas in de winter weer fit is ofzo.

    Als ik het voor het zeggen zou hebben had ik alsnog geprobeerd om Meeuwis te halen, en dan komend seizoen met twee controlerende middenvelders spelen, Meeuwis en Holla, heb je Femi achter de hand.
    Dan lekker 4-2-3-1 spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68036864
    quote:
    Nicklas Pedersen opnieuw geblesseerd

    GRONINGEN - FC Groningen-speler Nicklas Pedersen is opnieuw geblesseerd geraakt.

    De aanvaller heeft aan zijn invalbeurt van afgelopen zondag tegen Vitesse een liesblessure overgehouden. Het is hoogst onzeker of hij komende zaterdag tegen De Graafschap bij de selectie zit.

    Sinds zijn komst naar FC Groningen heeft Pedersen nog nauwelijks kunnen spelen. Hij was net hersteld van een enkelblessure.

    RTVNOORD
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 15 april 2009 @ 12:53:03 #166
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68036918
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    .
    Jezus, is hij van glas ofzo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_68037552
    oh god...

    Ook zuur voor hem hoor. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier gelukkig van wordt, hij wil zich vast wel bewijzen.
      woensdag 15 april 2009 @ 13:37:04 #168
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68038080
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    .
    &

    !!!!!!!!!
      woensdag 15 april 2009 @ 13:49:05 #169
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68038402
    de scheidsrechter van aankomende zaterdag
    quote:
    Christof Virant (29) had, zacht uitgedrukt, zondag zijn dagje niet. De Dilsense scheidsrechter had met een aantal foutieve beslissingen een beslissende hand in de overwinning van Standard tegen Germinal Beerschot.

    “Zowel bij de handsbal van Mikulic als de rode kaart van Dheedene zat ik mis”, gaf hij gisteren toe. Scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen haalt Virant een poos uit de schijnwerpers, de jongste Belgische international fluit dit seizoen geen beslissende wedstrijden meer.
    wooptidoo!
    pi_68038804
    Ik ken heel die vent niet.

    Sowieso, waarom fluiten hier ineens allemaal Belgische scheidsrechters?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 15 april 2009 @ 14:45:32 #171
    172356 Chiponiz
    Kop d'r veur ! >:)
    pi_68039873
    Scheidsrechter zijn dit seizoen echt bepalend geweest in de punten voor Groningen,
    en dat was met name negatief... meeste rode kaarten van de hele eredivisie.
      woensdag 15 april 2009 @ 14:47:07 #172
    172356 Chiponiz
    Kop d'r veur ! >:)
    pi_68039926
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    .
    Echt niet normaal, als ze zeggen dat Robben van glas is, wat is hij dan wel niet? van dun ijs?
    pi_68039955
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
    Ik ken heel die vent niet.

    Sowieso, waarom fluiten hier ineens allemaal Belgische scheidsrechters?
    Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_68040558
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.
    Maar voegt het iets toe?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 15 april 2009 @ 15:09:30 #175
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68040595
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.
    Waarom eigenlijk?
    pi_68040878
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Waarom eigenlijk?
    Internationale ervaring opdoen?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_68040999
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Maar voegt het iets toe?
    Durf ik niet te zeggen. Het verbaast mij dat ze er zo lang (paar jaar al denk ik) mee doorgaan. Ik dacht dat het destijds een experiment was, of tijdelijk project. Hoe langer het duurt hoe minder het haast toevoegt imo.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      woensdag 15 april 2009 @ 15:53:13 #178
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68042091
    Als Nederland nu eens ging samenwerken met Engeland of Duitsland. Maar ja, die twee landen zitten daar niet op te wachten natuurlijk.

    En over Pedersen: Weet iemand de reden waarom hij maar 70 wedstrijden in 5 seizoenen heeft gespeeld? Blessures of bankzitter?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 15 april 2009 @ 15:57:26 #179
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68042240
    voornamelijk leeftijdtechnisch denk ik.
      woensdag 15 april 2009 @ 16:22:49 #180
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68043187
    Ik denk voornamelijk blessures. Zeker zijn periode bij FC Nordsjælland, waar hij een aankoop was en in twee seizoenen ongeveer evenveel wedstrijden heeft gemist als Levchenko.

    Het is allemaal net iets te toevallig...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 15 april 2009 @ 16:52:25 #181
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68044154
    Ik snap sowieso niet dat scheidsrechters niet getransfereerd worden. Kan Braamhaar lekker in Duitsland fluiten
    pi_68045771
    quote:
    Geen contract voor Jamieson

    FC Groningen zal geen verbintenis aangaan met Scott Jamieson. De linksbenige Australiër rondde vandaag een stage af van anderhalve week. De 20-jarige speler was sinds maandag 6 april op proef.

    De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.

    De informatie was dat hij op meerdere posities aan de linkerkant uit de voeten zou kunnen. In de ogen van de technische staf zou hij echter alleen geschikt zijn linksback. De club wil bovendien niet de tijd nemen hem te laten wennen aan de Nederlandse voetbalcultuur. Jamieson zal deze week terugkeren naar Australië en vervolgens met Adelaide United beginnen aan de voorbereiding op de Australische competitie.

    FC Groningen
    Next.....
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68045987
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Next.....
    Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld koopt
      woensdag 15 april 2009 @ 18:01:25 #184
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68046167
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Next.....
    quote:
    De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.
    verrassend.
      woensdag 15 april 2009 @ 18:06:19 #185
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_68046273
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld koopt
    je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
    pi_68047025
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:

    [..]

    je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
    Enlighten us pretty please.
      woensdag 15 april 2009 @ 20:50:07 #187
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68051894
    Jack Tuyp halen ze echt niet terug .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 15 april 2009 @ 21:11:37 #188
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68052711
    Jammer...ik las veel goede verhalen over Jamieson...bleek een vechter te zijn...jammer, maar zoals voorspelt: weer geen speler die na een stage een contract krijgt.
    pi_68055968
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:

    [..]

    je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
    !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 16 april 2009 @ 20:12:06 #190
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68084447
    Zaterdag De Graafschap uit.

    Gaan er veel heen?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 16 april 2009 @ 21:02:19 #191
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68086309
    Ik ben er bij, met 4 extra in das automobila. Altijd mooi de Graafschap uit
      vrijdag 17 april 2009 @ 00:09:09 #192
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68093136
    quote:
    Groningen heeft oogje op Smajic'

    Volgens Belgiumsoccer heeft FC Groningen een oogje op Sulejman Smajic. De speler van FC Dender is momenteel dé revelatie bij die club. Smajic is tevens Bosnisch international. Groningen zou hem inmiddels meerdere keren hebben bekeken. Een overgang in de zomer is dan ook niet uitgesloten.

    De aanvallende middenvelder kwam drie keer in actie voor het nationale team. In België was hij eerder dichtbij een overgang naar Anderlecht. Paars-Wit ging toen niet in zee vanwege een mogelijke hartafwijking. Het gerucht ging echter dat RSCA op het laatste moment Thomas Chatelle kreeg aangeboden en meer in hem zag. Smajic maakte een succesvolle keus door naar Dender te gaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68093500
    Mja beetje oud nieuws..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 17 april 2009 @ 09:38:16 #194
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68097645

    Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 11:36:26 #195
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68101817
    Wat ziet Stef er toch hip uit.
    pi_68102034
    De gay-gehalte schreeuwt uit dat outfitje van hem.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:49 #197
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_68102735
    Heeft ie samen met Danko gekocht.
      vrijdag 17 april 2009 @ 12:29:34 #198
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68103781
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:
    De gay-gehalte schreeuwt uit dat outfitje van hem.
    Je neemt me de woorden uit mn mond
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:33:51 #199
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68106183
    quote:
    Inzetbaarheid Berg onzeker

    Het is onzeker of Marcus Berg morgenavond inzetbaar is in FC Groningens uitwedstrijd tegen De Graafschap. De Zweed ondervindt veel hinder van een ontsteking in zijn voet. Hij ontbrak vanmorgen op de training.

    Trainer Ron Jans heeft sowieso aanvallende zorgen. Gonzalo Garcia, Nicklas Pedersen, Petter Andersson en Tim Matavz zijn vanwege blessureleed niet beschikbaar. Koen van de Laak is geschorst.

    Jevgeni Levtsjenko ontbreekt wegens een blessure eveneens in de selectie waarmee FC Groningen zich op de Doetinchemse Vijverberg schrap. Pepijn Kluin van het beloftenteam zal voor de tweede keer aan de aftrap staan. Tegen Roda JC maakte hij zijn basisdebuut.

    Andreas Granqvist die vanmorgen apart van de groep trainde, kan tegen De Graafschap spelen.

    Opstelling: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman; Meerdink, Matthijs, Lovre en Holla; Berg en Kluin.


    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:34 #200
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68106216
    Jeuh Kluin in de basis.
    pi_68106241
    'Blunderende' Belg fluit Eredivisie-duel

    Het Eredivisie-duel tussen De Graafschap en FC Groningen staat komend weekend onder leiding van Christof Virant. Opmerkelijk, waar de Belgische arbiter in zijn vaderland voorlopig geen topduels mag fluiten.

    Virant ging in het duel tussen Standard Luik en Germinal Beerschot (3-1) enkele malen opzichtig in de fout. Daardoor heeft de Belgische voetbalbond (KBVB) besloten hem de komende tijd geen toppers in de Jupiler Pro League te laten fluiten.

    Waar Virant zich in België voorlopig tevreden moet stellen met duels van een minder allooi, heeft hij in de Eredivisie het duel tussen De Graafschap en FC Groningen toegewezen gekregen. Met name voor De Graafschap staat er flink wat op het spel op de eigen Vijverberg. De Superboeren vechten immers tegen degradatie.
    pi_68106361
    jong, onervaren en maakt veel fouten...ik voorzie rode kaarten voor fc groningen.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:38:59 #203
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68106392
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef d_b01 het volgende:
    'Blunderende' Belg fluit Eredivisie-duel

    Het Eredivisie-duel tussen De Graafschap en FC Groningen staat komend weekend onder leiding van Christof Virant. Opmerkelijk, waar de Belgische arbiter in zijn vaderland voorlopig geen topduels mag fluiten.

    Virant ging in het duel tussen Standard Luik en Germinal Beerschot (3-1) enkele malen opzichtig in de fout. Daardoor heeft de Belgische voetbalbond (KBVB) besloten hem de komende tijd geen toppers in de Jupiler Pro League te laten fluiten.

    Waar Virant zich in België voorlopig tevreden moet stellen met duels van een minder allooi, heeft hij in de Eredivisie het duel tussen De Graafschap en FC Groningen toegewezen gekregen. Met name voor De Graafschap staat er flink wat op het spel op de eigen Vijverberg. De Superboeren vechten immers tegen degradatie.
    Wat dat betreft past hij uitstekend bij het huidige FC.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:39:50 #204
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68106429
    Weer Matthijs in de basis .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:42:28 #205
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68106545
    Die blessures! !!!!!

    pi_68106758
    Bijna niemand meer voor op de bank zo'n beetje..

    Sahar maar ff in mijn CvhJ gezet.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:48:05 #207
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68106785
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
    Die blessures! !!!!!
    Echt niet normaal meer gewoon.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:50:50 #208
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_68106890
    Ach, deze wedstrijden doen er punttechnisch toch niet meer toe. Liever fit tijdens de playoffs dan nu, alhoewel ik vrees dat dat ook niet gehaald wordt door de geblesseerden
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:50:59 #209
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68106898
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
    Bijna niemand meer voor op de bank zo'n beetje..

    Sahar maar ff in mijn CvhJ gezet.
    Moet je doen.
    pi_68106911
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Moet je doen.
    Die was toch fit las ik ergens?
    pi_68106958
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:51 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Die was toch fit las ik ergens?
    volgens mij wel ja
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:55:28 #212
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68107064
    VD Laak is ook nog geschorst..
    Wie komt er naast Kluin te staan als Berg niet kan spelen?
    Garcia, Matavz, Pedersen en Andersson zijn allen geblesseerd.

    Pffff.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68107168
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef venomsnake het volgende:
    VD Laak is ook nog geschorst..
    Wie komt er naast Kluin te staan als Berg niet kan spelen?
    Garcia, Matavz, Pedersen en Andersson zijn allen geblesseerd.

    Pffff.
    Granqvist

      vrijdag 17 april 2009 @ 13:59:18 #214
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68107203
    Krohne denk ik .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:59:18 #215
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68107204
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:58 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    Granqvist

    .

    Goed plan.. En dan Svejdik gewoon op de plek van Granqvist kwakken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:05:22 #216
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68107454
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Krohne denk ik .
    Dan gaat het zoiets worden:

    -------------------------------Luciano
    -De Roover--------Sankoh-------Granqvist--------Stengun
    -------------------------------Matthijs---------------------------
    ----------Meerdink---------------------------------Holla-------
    --------------------------------Lovre----------------------------
    ----------------------Kluin----------------Krohne---------------

    .
    Jans moet verdomme gewoon Femi opstellen.

    Ik zou zo gaan spelen:

    ------------------------------Luciano
    -Hiariej--------------Sankoh-------Granqvist--------Stengun
    --------------------------------Holla---------------------------
    ----------De Roover---------------------------------Femi-------
    --------------------------------Lovre----------------------------
    -----------------Meerdink---------------Kluin-----------------

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68108418
    Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.

    Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
    pi_68108586
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
    Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.

    Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
    ik woon vlakbij de broertjes krohne. heb met rogier op basisschool eelde gezeten. ik zal vanmiddag vragen of hij weet of hij speelt.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_68109061
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
    Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.

    Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
    vergeet de scheids niet
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:52:24 #220
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68109410
    Al die blessures...
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:58:50 #221
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68109720
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef Garudo het volgende:
    Al die blessures...
    Gelukkig heeft Groningen daar anders nooit last van.
      vrijdag 17 april 2009 @ 15:02:31 #222
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68109866
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Gelukkig heeft Groningen daar anders nooit last van.
    Het lijkt bijna normaal te worden...maar toch, zoveel blessures...
    pi_68110834
    Stel amateurs. Serieus, als je het hele jaar door zo veel blessures hebt en zo weinig op de bank..kom op zeg.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      vrijdag 17 april 2009 @ 15:36:54 #224
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68111058
    quote:
    Kleine brand in Euroborg

    Vrijdagmiddag tussen 13.15 uur en 13.30 uur is er brand uitgebroken in een horeca-uitgiftepunt achter de Noordtribune.

    De brandweer is na de melding naar Euroborg gekomen. Toen de uitgerukte brandweer even over half twee bij Euroborg arriveerde, was de brand reeds geblust door de goed werkende sprinklerinstallatie.

    De oorzaak van de brand is een technische storing. Er is roet- en brandschade in het uitgiftepunt zelf, maar enkel en alleen in die ruimte. FC Groningen zal ervoor zorgen dat het horecapunt weer in optimale staat verkeert voor de komende thuiswedstrijd tegen Willem II op zondag 26 april 2009.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 15:39:31 #225
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68111166
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Alles loopt momenteel op rolletjes bij de FC
      vrijdag 17 april 2009 @ 15:39:55 #226
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68111179
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 15:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Ik denk dat 't begonnen is in de wc.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_68112053
    Wat voor blessures zijn het dan allemaal?
      vrijdag 17 april 2009 @ 16:44:25 #228
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68113586
    FC Groningen: Andersson (knie), Matavz (bovenbeen), Pedersen (lies), Garcia (bovenbeen), Levchenko (kuit), Van de Laak (geschorst). Onzeker: Berg (hiel).
      vrijdag 17 april 2009 @ 16:51:54 #229
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68113853
    Het hele seizoen al gezeik met die blessures. Op de start van de competitie na is er nooit met de sterkste opstelling gespeeld.

    Wat ook opvalt is dat veel spelers op de training geblesseerd raken.
    En de medische staf lijkt uit een stel kwakzalvers te bestaan. Lovre gaat even naar zijn geboorteland en is gelijk weer fit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68114266
    Gerucht

    Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.

      vrijdag 17 april 2009 @ 17:07:33 #231
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68114360
    Lijkt me geen goed plan.
    Laat PSV lekker haar eigen spelers opleiden.

    Dat soort dingen moet je alleen doen als je in financieel zwaar weer zit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 17 april 2009 @ 17:27:45 #232
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68114936
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
    Gerucht

    Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.

    Pfff lijkt me echt kut eigenlijk
    pi_68115172
    Dat lijkt me nou ook geen goed idee. Weg is weg. Wij inderdaad zeker een beetje meehelpen aan z'n ontwikkeling en dan weer verkassen. Had ie maar moeten blijven.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      vrijdag 17 april 2009 @ 17:38:29 #234
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68115264
    Lijkt me onzin. Naast dat Groningen er niets mee opschiet, staat het de ontwikkeling van spelers als Koç en Matavz in de weg.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_68116147
    Groningen kan beter gewoon met 1 spits spelen en dan met matthijs en femi op het middenveld,en dan gewoon counteren
      vrijdag 17 april 2009 @ 19:23:58 #236
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68118281
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
    Gerucht

    Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.


    Niet huren...daar bereik je niks mee.
      vrijdag 17 april 2009 @ 20:10:32 #237
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68119978
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68124781
    Kan Groningen niet de medische staf van Veendam overnemen?

    als die überhaupt één hebben..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:31:08 #239
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68126087
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Kerol het volgende:
    Kan Groningen niet de medische staf van Veendam overnemen?

    als die überhaupt één hebben..
    En dan krijgt Veendam de onze?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:47:02 #240
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68126664
    Geen medische staf lijkt me nog altijd beter dan de Groningse...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_68126835
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
    Gerucht

    Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.

    Ik stem vóór.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:53:48 #242
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68126946
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Ik stem vóór.
    En waarom...ik zie geen voordelen om Nijland terug te halen, niet voor ons tenminste...
    pi_68127364
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Garudo het volgende:

    [..]

    En waarom...ik zie geen voordelen om Nijland terug te halen, niet voor ons tenminste...
    Goede voetballer.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_68128101
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    En dan krijgt Veendam de onze?
    Nee, onze past beter in de hoofdklasse oid.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:43:15 #245
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68128802
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Goede voetballer.
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:45:47 #246
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68128863
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Goede voetballer.
    Maar wat hebben we er aan?
    pi_68129590
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Maar wat hebben we er aan?
    Wat ik zeg, hij kan goed voetballen. Voetballen is nog altijd de core business (niet met winst doorverkopen aan Ajax ). Dus elke speler die binnen het veld van waarde kan zijn is wat mij betreft welkom. Mits hij zelf graag wilt en niet gedesillusioneerd is vanwege de zogenaamde 'stap terug'.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zaterdag 18 april 2009 @ 01:38:46 #248
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68131208
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Wat ik zeg, hij kan goed voetballen. Voetballen is nog altijd de core business (niet met winst doorverkopen aan Ajax ). Dus elke speler die binnen het veld van waarde kan zijn is wat mij betreft welkom. Mits hij zelf graag wilt en niet gedesillusioneerd is vanwege de zogenaamde 'stap terug'.
    En dat is Nijland (op dit moment nog) niet...voor Groningen niet, als voor PSV...hij zou dan beter in een huurperiode naar Heracles of Sparta kunnen gaan...dan is hij zeker van een basisplek en daar heeft zo'n club ook meer aan...

    Trouwens...4 Miljoen Euro
      zaterdag 18 april 2009 @ 12:48:01 #249
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68137416
    Er is een hoog bedrag voor hem betaald. Misschien iets te veel. Maar laten we niet net doen of Nijland niet één van de grootste talenten in de Eredivisie was (en is).

    Hij deed het bij Groningen beter op nummer 10 dan Lovre...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:55:57 #250
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_68141532
    Ik ga richting Doetinchem
    :)
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:05:10 #251
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68144802
    doet berg nou mee of niet
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_68146534
    Ja, hij speelt.
    Femi trouwens ook:

    FC GRONINGEN: Luciano,De Roover,Sankoh,
    Granqvist, vejdík,Meerdink,Ajilore,
    Lovre,Holla,Berg,Kluin
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:38:05 #253
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68149353
    Ik vind Kluin best wel redelijk spelen...liet aardige dingen zien...
    pi_68151740
    3 puntkes erbij
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_68151793
    Svejdik vond ik met Luciano de man of the match

    En berg pak zijn goaltje ook weer

    Op naar de play offs
    pi_68151844
    Genoten van de reddingen en fratsen van Luciano .
    En wat maakte Berg die bal heerlijk koelbloedig af.

    Maar het was niet best verder.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68153941
    Typisch geval van (weer) inpakken en wegwezen.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_68155067
    Wat een flut wedstrijd wat dit
    Twinning = boring
    pi_68155154
    Luciano. Moet de laatste tijd veel slidings maken. Geweldig om te zien.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:23:11 #260
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68155174
    Jezus wat een geluk weer.
    Berg zeker geschorst volgende week?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_68155196
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Jezus wat een geluk weer.
    Berg zeker geschorst volgende week?
    Ja, en Sankoh volgens mij ook.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_68155231
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
    Genoten van de reddingen en fratsen van Luciano .


    Kalezic zegt het net ook, "goede keeper tussen de palen, het was genieten voor de Groningen-supporters"
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_68155714
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Ja, en Sankoh volgens mij ook.
    Berg wel, Sankoh kreeg tegen Roda zijn 5e gele kaart, was tegen Twente geschorst en volgens mij is dit zijn eerste voor 'n nieuwe serie.

    Vitesse
    If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:57:49 #264
    188719 Harribo
    Voetbalfan
    pi_68156089
    We mogen blij zijn met Luciano, want Fc Groningen zelf bakt er de laatste maanden bitter weinig van.
    (Een fc groningen fan)
    Hoop doet voetballen
      zondag 19 april 2009 @ 00:12:10 #265
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68156503
    Mooi avondje Doetinchem weer.
    Tweede helft was billenknijpen, ondanks dat de Graafschap nooit echt gevaarlijk werd. Heerlijk om weer gewoon tussen het thuispubliek naar je auto te lopen. En zowaar alles nog heel.
      zondag 19 april 2009 @ 00:19:41 #266
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68156712
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
    Mooi avondje Doetinchem weer.
    Tweede helft was billenknijpen, ondanks dat de Graafschap nooit echt gevaarlijk werd. Heerlijk om weer gewoon tussen het thuispubliek naar je auto te lopen. En zowaar alles nog heel.
    Als je geen vaantje van FC Groningen in je auto hangt is de kans dat je zonder schade wegkomt vrij groot idd.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 19 april 2009 @ 01:24:46 #267
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68158168
    quote:
    EXCLUSIEF - Luciano: "Ik wil nog wel tien jaar bij Groningen blijven!"

    DOETINCHEM - De nul, heilig voor doelmannen. Zo ook voor Luciano da Silva, die zich zaterdagavond onderscheidde door enkele prachtige schoten van De Graafschap-aanvaller Ben Sahar uit de bovenhoek te tikken. Een excentrieke en toch degelijke doelman.

    Reddingen en play-offs

    Op de Vijverberg hield de betreffende goalie zaterdagavond zijn ploeg op de been. Door een benutte penalty van Marcus Berg en legio aan fantastische reddingen van deze sierlijke doelman bleef het bij 0-1.

    "We moeten eigenlijk iedereen feliciteren met deze overwinning, niet alleen mij. Het was een heel moeilijke wedstrijd, want zij knokken er toch voor om in de Eredivisie te blijven", zei Luciano na afloop tegenover Goal.com.

    Door de minieme overwinning heeft Groningen een ticket voor de play-offs bijna binnen. "Ik heb vorig jaar toegekeken hoe we ons via de play-offs bij NEC uiteindelijk níet hebben gekwalificeerd voor Europa. Onze ambitie is toch om Europees voetbal te halen. Daarvoor moeten we scherp en fit blijven."

    AC Milan

    De ambities van FC Groningen zijn duidelijk. Hoe zien de ambities van Luciano eruit? "Ik wil graag langer hier blijven bij Groningen. Ik ben echt blij hier. Ik hoop op Europees voetbal en ik hoop dat we een keer een prijs pakken. Ook al blijf ik nog tien jaar hier, dan ben ik nog heel gelukkig!"

    Toch heeft de flegmatieke doelwachter een droomclub. Stellig zegt hij: "AC Milan."

    GOAL
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 01:43:06 #268
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68158484
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Als je geen vaantje van FC Groningen in je auto hangt is de kans dat je zonder schade wegkomt vrij groot idd.
    FC vaantje aan de spiegel en Kickers Emden sjaal op de hoedenplank. In Amsterdam en Enschede haal ik vaak wel even het vaantje van de spiegel trouwens.
      zondag 19 april 2009 @ 05:20:21 #269
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_68160178
    haha inderdaad al die graafschap lui op straat na de wedstrijd, te mooi saaie wedstrijd op zich maar wel redelijke sfeer in het uitvak EN 3 punten natuurlijk.
    :)
      zondag 19 april 2009 @ 09:56:24 #270
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68161515
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 10:15:26 #271
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68161763
    Sahar speelde trouwens weer erg goed..
    Die zou ik eigenlijk wel bij de FC willen zien.
    Jans vind het ook wel een leuke voetballer.

    Het is dat we Luciano hebben, anders had hij er op zeker één gemaakt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 11:16:37 #272
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_68162831
    Luciano mag van mij langer dan 10 jaar hier blijven hoor.
    Eindelijk eens een keeper die punten pakt.
      zondag 19 april 2009 @ 11:58:11 #273
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68163778
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Garudo het volgende:
    Luciano mag van mij langer dan 10 jaar hier blijven hoor.
    Eindelijk eens een keeper die punten pakt.
    waar hadden we wel niet gestaan als we Van Loo in 't doel hadden?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 19 april 2009 @ 12:25:06 #274
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68164495
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 05:20 schreef Koffz het volgende:
    haha inderdaad al die graafschap lui op straat na de wedstrijd, te mooi saaie wedstrijd op zich maar wel redelijke sfeer in het uitvak EN 3 punten natuurlijk.
    Ik had voor de wedstrijd nog een geniale aanvaring. Kwamen een groep de Graafschap kereltjes tegen, jaartje of 14. Gaan ze met 12 man ons toezingen "Er is maar 1 club met boeren!" en ik zeg dus, PSV toch?
    Werden ze stil van
    Vervolgens lopen we verder, komt een van die jochies met zijn scooter eraan, houdt eventjes naast ons in en roept HOMO's! en crosst verder.

    echt.. royal sadness.
      zondag 19 april 2009 @ 12:49:03 #275
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68165335
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik had voor de wedstrijd nog een geniale aanvaring. Kwamen een groep de Graafschap kereltjes tegen, jaartje of 14. Gaan ze met 12 man ons toezingen "Er is maar 1 club met boeren!" en ik zeg dus, PSV toch?


    Typisch!:P ze noemen zichzelf de ''Superboeren''... en dan zeggen ze dat er maar 1 club is met boeren
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 19 april 2009 @ 12:53:15 #276
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68165481
    Sfeer was wel weer oké. In het uitvak nog een vent even afgevoerd zien worden, die flipte helemaal toen een 50-plusser in het thuisvak zijn shirt omhoog trok.
    Vervolgens gaat hij agressief de discussie aan met de steward die hem bij het glas weg wilde halen. Dan had hij nog mazzel dat hij na 10 minuten afkoelen weer het vak in kon, maar na de wedstrijd zie ik hem buiten weer de confrontatie aangaan met politie en de Graafschap supporters.

    Ondanks het meezingen met Veendam, Veendam de Graafschap komt er aan, hoop ik dat ze er in blijven.
      zondag 19 april 2009 @ 13:20:01 #277
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68166330
    Waarom kreeg Holla eigenlijk geel gisteren?

    Die gele kaarten voor Berg en Sankoh kan ik op zich inkomen, maar waren wel erg makkelijk gegeven vergeleken met andere situaties.
      zondag 19 april 2009 @ 13:21:44 #278
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68166372
    Sloeg nergens op die gele kaart van Holla.. Hij kreeg een behoorlijke schop, staat na een tijdje weer op en krijgt geel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 13:25:09 #279
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68166462
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
    Waarom kreeg Holla eigenlijk geel gisteren?

    Die gele kaarten voor Berg en Sankoh kan ik op zich inkomen, maar waren wel erg makkelijk gegeven vergeleken met andere situaties.
    Net als de penalty. Die scheids floot erg warrig en ik snap waarom hij in België niet meer op het hoogste niveau mag fluiten.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 19 april 2009 @ 13:29:06 #280
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68166593
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 13:29:19 #281
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68166601
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef venomsnake het volgende:
    Sloeg nergens op die gele kaart van Holla.. Hij kreeg een behoorlijke schop, staat na een tijdje weer op en krijgt geel.
    Dus toch omdat de scheidsrechter dacht dat hij veinsde..
    Hij zag de overtreding niet eens, die beuk was echt keihard en ja.. na die paar minuten is de pijn wel weer redelijk weg inderdaad. Ook behoorlijk triest om vervolgens Holla bewust nog langer langs de kant te laten staan.
    Ik vind dat een scheidsrechter best geel mag geven bij veinzen, maar hij ZAG de overtreding niet eens.
      zondag 19 april 2009 @ 13:36:30 #282
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68166846
    quote:
    Pedderson .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 19 april 2009 @ 13:37:34 #283
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68166891
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 13:38:49 #284
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68166931
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Dus toch omdat de scheidsrechter dacht dat hij veinsde..
    Hij zag de overtreding niet eens, die beuk was echt keihard en ja.. na die paar minuten is de pijn wel weer redelijk weg inderdaad. Ook behoorlijk triest om vervolgens Holla bewust nog langer langs de kant te laten staan.
    Ik vind dat een scheidsrechter best geel mag geven bij veinzen, maar hij ZAG de overtreding niet eens.
    Die man floot sowieso dramatisch.
    Ik was blij dat hij er geblesseerd af moest.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 13:40:34 #285
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_68166989
    Als Jans wil mag ie blijven tot 2015..
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 19 april 2009 @ 13:40:49 #286
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68167000
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Net als de penalty. Die scheids floot erg warrig en ik snap waarom hij in België niet meer op het hoogste niveau mag fluiten.
    Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 19 april 2009 @ 13:42:41 #287
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68167054
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Die man floot sowieso dramatisch.
    Ik was blij dat hij er geblesseerd af moest.
    Het luide applaus vanuit het uitvak was dan ook welgemeend.
    pi_68167116
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
    Mooi avondje Doetinchem weer.
    Tweede helft was billenknijpen, ondanks dat de Graafschap nooit echt gevaarlijk werd. Heerlijk om weer gewoon tussen het thuispubliek naar je auto te lopen. En zowaar alles nog heel.
      zondag 19 april 2009 @ 13:45:16 #289
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68167139
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Het luide applaus vanuit het uitvak was dan ook welgemeend.
    Uitvak was sowieso regelmatig goed te horen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 april 2009 @ 13:46:22 #290
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68167180
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Uitvak was sowieso regelmatig goed te horen.
    We deden ons best.
    pi_68167205
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.
    klopt.

    Belgische scheidsrechters
      zondag 19 april 2009 @ 13:54:49 #292
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_68167458
    quote:
    Geweldig! Mooi dat Piet weer terug is...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 19 april 2009 @ 13:59:52 #293
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68167625
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.
    Dan heb ik dat gemist.
    Maar als dit één van de beste Belgische scheidsrechters was, dan is het daar nog treuriger gesteld dan hier .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 20 april 2009 @ 10:25:09 #294
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68194976
    Verdikkie, weer geen kampioen, dan volgend jaar maar.
    pi_68195120
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Dan heb ik dat gemist.
    Maar als dit één van de beste Belgische scheidsrechters was, dan is het daar nog treuriger gesteld dan hier .
    Het is juist dus geen topper, maar dat had ik al vrijdag geschreven

    Aparte scheidsrechterkeuze Eredivisie
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      maandag 20 april 2009 @ 10:34:37 #296
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_68195237
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 10:30 schreef TheClown1 het volgende:

    [..]

    Het is juist dus geen topper, maar dat had ik al vrijdag geschreven

    Aparte scheidsrechterkeuze Eredivisie
    Zoals The_Verve zei, was die Virant van de wedstrijd gehaald en floot Wouters.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 20 april 2009 @ 12:04:08 #297
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_68197897
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
    Verdikkie, weer geen kampioen, dan volgend jaar maar.
    Het feestje was hier veel leuker geweest, dan die 2000 man die er nu in Alkmaar stonden...
    pi_68198551
    Van Gaal vond de wedstrijd tegen Grunn de beste van zijn ploeg
    quote:
    Dé Wedstrijd van AZ

    Veel bijzonder fraaie partijen speelde AZ dit seizoen, maar volgens Louis van Gaal was er één die overal bovenuit sprong. FC Groningen, op dat moment in uitstekende vorm, was volgens de coach nou typische zo’n tegenstander die een flinke sta-in-de-weg kan zijn op weg naar het kampioenschap. AZ bewees op die koude februariavond dat het rijp was de hoogste Nederlandse voetbaleer. ‘Miskoop’ Graziano Pellè scoorde twee keer, in een wedstrijd waarin AZ controleerde, domineerde, counterde, op de juiste momenten toesloeg en dus uiteindelijk met 3-0 zegevierde.

    Het bracht Van Gaal ertoe om enkele boude uitspraken te doen over zijn ploeg. “Ik viind het niveau van de Champions League eerder laag dan hoog. Het team van AZ nu vergelijken met Champions Leage-ploegen? Ja, maar dat heb ik altijd gezegd.” Luchtfietserij of overmoed na een fantastische prestatie? Of gewoon realisme en een uitstekende kijk op het voetbalspelletje. De komende twaalf maanden zullen het gelijk van de coach moeten gaan bewijzen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 20 april 2009 @ 12:25:44 #299
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68198662
    Die was pijnlijk inderdaad.. een avond waarop duidelijk was wie kampioen zou worden.
      maandag 20 april 2009 @ 12:29:44 #300
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68198802
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
    Verdikkie, weer geen kampioen, dan volgend jaar maar.
    Hel lag allemaal aan de scheidsrechters dit jaar. We zijn bestolen van de schaal!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_68199165
    Wel grappig om te zien in dat filmpje van het seizoensoverzicht van AZ hoe lang Groningen bovenaan heeft gestaan...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')