Wat dat betreft past hij uitstekend bij het huidige FC.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef d_b01 het volgende:
'Blunderende' Belg fluit Eredivisie-duel
Het Eredivisie-duel tussen De Graafschap en FC Groningen staat komend weekend onder leiding van Christof Virant. Opmerkelijk, waar de Belgische arbiter in zijn vaderland voorlopig geen topduels mag fluiten.
Virant ging in het duel tussen Standard Luik en Germinal Beerschot (3-1) enkele malen opzichtig in de fout. Daardoor heeft de Belgische voetbalbond (KBVB) besloten hem de komende tijd geen toppers in de Jupiler Pro League te laten fluiten.
Waar Virant zich in België voorlopig tevreden moet stellen met duels van een minder allooi, heeft hij in de Eredivisie het duel tussen De Graafschap en FC Groningen toegewezen gekregen. Met name voor De Graafschap staat er flink wat op het spel op de eigen Vijverberg. De Superboeren vechten immers tegen degradatie.
Echt niet normaal meer gewoon.quote:
Moet je doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Bijna niemand meer voor op de bank zo'n beetje..![]()
Sahar maar ff in mijn CvhJ gezet.
Granqvistquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef venomsnake het volgende:
VD Laak is ook nog geschorst..![]()
Wie komt er naast Kluin te staan als Berg niet kan spelen?
Garcia, Matavz, Pedersen en Andersson zijn allen geblesseerd.
Pffff.
quote:
Dan gaat het zoiets worden:quote:
ik woon vlakbij de broertjes krohne. heb met rogier op basisschool eelde gezeten. ik zal vanmiddag vragen of hij weet of hij speelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.
Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
vergeet de scheids nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.
Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
Het lijkt bijna normaal te worden...maar toch, zoveel blessures...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Groningen daar anders nooit last van.
quote:Kleine brand in Euroborg
Vrijdagmiddag tussen 13.15 uur en 13.30 uur is er brand uitgebroken in een horeca-uitgiftepunt achter de Noordtribune.
De brandweer is na de melding naar Euroborg gekomen. Toen de uitgerukte brandweer even over half twee bij Euroborg arriveerde, was de brand reeds geblust door de goed werkende sprinklerinstallatie.
De oorzaak van de brand is een technische storing. Er is roet- en brandschade in het uitgiftepunt zelf, maar enkel en alleen in die ruimte. FC Groningen zal ervoor zorgen dat het horecapunt weer in optimale staat verkeert voor de komende thuiswedstrijd tegen Willem II op zondag 26 april 2009.
FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |