Wat dat betreft past hij uitstekend bij het huidige FC.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef d_b01 het volgende:
'Blunderende' Belg fluit Eredivisie-duel
Het Eredivisie-duel tussen De Graafschap en FC Groningen staat komend weekend onder leiding van Christof Virant. Opmerkelijk, waar de Belgische arbiter in zijn vaderland voorlopig geen topduels mag fluiten.
Virant ging in het duel tussen Standard Luik en Germinal Beerschot (3-1) enkele malen opzichtig in de fout. Daardoor heeft de Belgische voetbalbond (KBVB) besloten hem de komende tijd geen toppers in de Jupiler Pro League te laten fluiten.
Waar Virant zich in België voorlopig tevreden moet stellen met duels van een minder allooi, heeft hij in de Eredivisie het duel tussen De Graafschap en FC Groningen toegewezen gekregen. Met name voor De Graafschap staat er flink wat op het spel op de eigen Vijverberg. De Superboeren vechten immers tegen degradatie.
Echt niet normaal meer gewoon.quote:
Moet je doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Bijna niemand meer voor op de bank zo'n beetje..![]()
Sahar maar ff in mijn CvhJ gezet.
Granqvistquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef venomsnake het volgende:
VD Laak is ook nog geschorst..![]()
Wie komt er naast Kluin te staan als Berg niet kan spelen?
Garcia, Matavz, Pedersen en Andersson zijn allen geblesseerd.
Pffff.
quote:
Dan gaat het zoiets worden:quote:
ik woon vlakbij de broertjes krohne. heb met rogier op basisschool eelde gezeten. ik zal vanmiddag vragen of hij weet of hij speelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.
Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
vergeet de scheids nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef TvhN het volgende:
Volgens mij wordt dat morgen echt een foutenfestival, van beide kanten.
Weer geen Femi en wellicht Krohne en Kluin als spitsen.
Het lijkt bijna normaal te worden...maar toch, zoveel blessures...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Groningen daar anders nooit last van.
quote:Kleine brand in Euroborg
Vrijdagmiddag tussen 13.15 uur en 13.30 uur is er brand uitgebroken in een horeca-uitgiftepunt achter de Noordtribune.
De brandweer is na de melding naar Euroborg gekomen. Toen de uitgerukte brandweer even over half twee bij Euroborg arriveerde, was de brand reeds geblust door de goed werkende sprinklerinstallatie.
De oorzaak van de brand is een technische storing. Er is roet- en brandschade in het uitgiftepunt zelf, maar enkel en alleen in die ruimte. FC Groningen zal ervoor zorgen dat het horecapunt weer in optimale staat verkeert voor de komende thuiswedstrijd tegen Willem II op zondag 26 april 2009.
FC Groningen
Ik denk dat 't begonnen is in de wc.quote:
Pfff lijkt me echt kut eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
Gerucht
Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
Gerucht
Stef Nijland komt waarschijnlijk,weer terug naar groningen via huur constructie.
En dan krijgt Veendam de onze?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:00 schreef Kerol het volgende:
Kan Groningen niet de medische staf van Veendam overnemen?
als die überhaupt één hebben..
Ik stem vóór.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Gruning3r het volgende:
Gerucht
Goede voetballer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Garudo het volgende:
[..]
En waarom...ik zie geen voordelen om Nijland terug te halen, niet voor ons tenminste...
Wat ik zeg, hij kan goed voetballen. Voetballen is nog altijd de core business (niet met winst doorverkopen aan Ajaxquote:
En dat is Nijland (op dit moment nog) niet...voor Groningen niet, als voor PSV...hij zou dan beter in een huurperiode naar Heracles of Sparta kunnen gaan...dan is hij zeker van een basisplek en daar heeft zo'n club ook meer aan...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat ik zeg, hij kan goed voetballen. Voetballen is nog altijd de core business (niet met winst doorverkopen aan Ajax). Dus elke speler die binnen het veld van waarde kan zijn is wat mij betreft welkom. Mits hij zelf graag wilt en niet gedesillusioneerd is vanwege de zogenaamde 'stap terug'.
Ja, en Sankoh volgens mij ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus wat een geluk weer.
Berg zeker geschorst volgende week?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Genoten van de reddingen en fratsen van Luciano![]()
.
Berg wel, Sankoh kreeg tegen Roda zijn 5e gele kaart, was tegen Twente geschorst en volgens mij is dit zijn eerste voor 'n nieuwe serie.quote:
Als je geen vaantje van FC Groningen in je auto hangt is de kans dat je zonder schade wegkomt vrij groot idd.quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
Mooi avondje Doetinchem weer.
Tweede helft was billenknijpen, ondanks dat de Graafschap nooit echt gevaarlijk werd. Heerlijk om weer gewoon tussen het thuispubliek naar je auto te lopen. En zowaar alles nog heel.
quote:EXCLUSIEF - Luciano: "Ik wil nog wel tien jaar bij Groningen blijven!"
DOETINCHEM - De nul, heilig voor doelmannen. Zo ook voor Luciano da Silva, die zich zaterdagavond onderscheidde door enkele prachtige schoten van De Graafschap-aanvaller Ben Sahar uit de bovenhoek te tikken. Een excentrieke en toch degelijke doelman.
Reddingen en play-offs
Op de Vijverberg hield de betreffende goalie zaterdagavond zijn ploeg op de been. Door een benutte penalty van Marcus Berg en legio aan fantastische reddingen van deze sierlijke doelman bleef het bij 0-1.
"We moeten eigenlijk iedereen feliciteren met deze overwinning, niet alleen mij. Het was een heel moeilijke wedstrijd, want zij knokken er toch voor om in de Eredivisie te blijven", zei Luciano na afloop tegenover Goal.com.
Door de minieme overwinning heeft Groningen een ticket voor de play-offs bijna binnen. "Ik heb vorig jaar toegekeken hoe we ons via de play-offs bij NEC uiteindelijk níet hebben gekwalificeerd voor Europa. Onze ambitie is toch om Europees voetbal te halen. Daarvoor moeten we scherp en fit blijven."
AC Milan
De ambities van FC Groningen zijn duidelijk. Hoe zien de ambities van Luciano eruit? "Ik wil graag langer hier blijven bij Groningen. Ik ben echt blij hier. Ik hoop op Europees voetbal en ik hoop dat we een keer een prijs pakken. Ook al blijf ik nog tien jaar hier, dan ben ik nog heel gelukkig!"
Toch heeft de flegmatieke doelwachter een droomclub. Stellig zegt hij: "AC Milan."
GOAL
FC vaantje aan de spiegel en Kickers Emden sjaal op de hoedenplank. In Amsterdam en Enschede haal ik vaak wel even het vaantje van de spiegel trouwens.quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Als je geen vaantje van FC Groningen in je auto hangt is de kans dat je zonder schade wegkomt vrij groot idd.
waar hadden we wel niet gestaan als we Van Loo in 't doel hadden?quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef Garudo het volgende:
Luciano mag van mij langer dan 10 jaar hier blijven hoor.![]()
Eindelijk eens een keeper die punten pakt.
Ik had voor de wedstrijd nog een geniale aanvaring. Kwamen een groep de Graafschap kereltjes tegen, jaartje of 14. Gaan ze met 12 man ons toezingen "Er is maar 1 club met boeren!" en ik zeg dus, PSV toch?quote:Op zondag 19 april 2009 05:20 schreef Koffz het volgende:
haha inderdaad al die graafschap lui op straat na de wedstrijd, te mooisaaie wedstrijd op zich maar wel redelijke sfeer in het uitvak
EN 3 punten natuurlijk.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had voor de wedstrijd nog een geniale aanvaring. Kwamen een groep de Graafschap kereltjes tegen, jaartje of 14. Gaan ze met 12 man ons toezingen "Er is maar 1 club met boeren!" en ik zeg dus, PSV toch?
Net als de penalty. Die scheids floot erg warrig en ik snap waarom hij in België niet meer op het hoogste niveau mag fluiten.quote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
Waarom kreeg Holla eigenlijk geel gisteren?
Die gele kaarten voor Berg en Sankoh kan ik op zich inkomen, maar waren wel erg makkelijk gegeven vergeleken met andere situaties.
Dus toch omdat de scheidsrechter dacht dat hij veinsde..quote:Op zondag 19 april 2009 13:21 schreef venomsnake het volgende:
Sloeg nergens op die gele kaart van Holla.. Hij kreeg een behoorlijke schop, staat na een tijdje weer op en krijgt geel.
Peddersonquote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Die man floot sowieso dramatisch.quote:Op zondag 19 april 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus toch omdat de scheidsrechter dacht dat hij veinsde..![]()
Hij zag de overtreding niet eens, die beuk was echt keihard en ja.. na die paar minuten is de pijn wel weer redelijk weg inderdaad. Ook behoorlijk triest om vervolgens Holla bewust nog langer langs de kant te laten staan.
Ik vind dat een scheidsrechter best geel mag geven bij veinzen, maar hij ZAG de overtreding niet eens.
Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.quote:Op zondag 19 april 2009 13:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Net als de penalty. Die scheids floot erg warrig en ik snap waarom hij in België niet meer op het hoogste niveau mag fluiten.
Het luide applaus vanuit het uitvak was dan ook welgemeend.quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die man floot sowieso dramatisch.
Ik was blij dat hij er geblesseerd af moest.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
Mooi avondje Doetinchem weer.
Tweede helft was billenknijpen, ondanks dat de Graafschap nooit echt gevaarlijk werd. Heerlijk om weer gewoon tussen het thuispubliek naar je auto te lopen. En zowaar alles nog heel.
Uitvak was sowieso regelmatig goed te horen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het luide applaus vanuit het uitvak was dan ook welgemeend.
We deden ons best.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Uitvak was sowieso regelmatig goed te horen.
klopt.quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.
Geweldig! Mooi dat Piet weer terug is...quote:
Dan heb ik dat gemist.quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat was toch die Virant? Die hebben ze van de wedstrijd gehaald. Wouters was nu de scheidsrechter, en die hoort bij de besten in België volgens mij.
Het is juist dus geen topper, maar dat had ik al vrijdag geschrevenquote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.
Maar als dit één van de beste Belgische scheidsrechters was, dan is het daar nog treuriger gesteld dan hier.
Zoals The_Verve zei, was die Virant van de wedstrijd gehaald en floot Wouters.quote:Op maandag 20 april 2009 10:30 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Het is juist dus geen topper, maar dat had ik al vrijdag geschreven
Aparte scheidsrechterkeuze Eredivisie
Het feestje was hier veel leuker geweest, dan die 2000 man die er nu in Alkmaar stonden...quote:Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
Verdikkie, weer geen kampioen, dan volgend jaar maar.
quote:Dé Wedstrijd van AZ
Veel bijzonder fraaie partijen speelde AZ dit seizoen, maar volgens Louis van Gaal was er één die overal bovenuit sprong. FC Groningen, op dat moment in uitstekende vorm, was volgens de coach nou typische zo’n tegenstander die een flinke sta-in-de-weg kan zijn op weg naar het kampioenschap. AZ bewees op die koude februariavond dat het rijp was de hoogste Nederlandse voetbaleer. ‘Miskoop’ Graziano Pellè scoorde twee keer, in een wedstrijd waarin AZ controleerde, domineerde, counterde, op de juiste momenten toesloeg en dus uiteindelijk met 3-0 zegevierde.
Het bracht Van Gaal ertoe om enkele boude uitspraken te doen over zijn ploeg. “Ik viind het niveau van de Champions League eerder laag dan hoog. Het team van AZ nu vergelijken met Champions Leage-ploegen? Ja, maar dat heb ik altijd gezegd.” Luchtfietserij of overmoed na een fantastische prestatie? Of gewoon realisme en een uitstekende kijk op het voetbalspelletje. De komende twaalf maanden zullen het gelijk van de coach moeten gaan bewijzen.
Hel lag allemaal aan de scheidsrechters dit jaar. We zijn bestolen van de schaal!quote:Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
Verdikkie, weer geen kampioen, dan volgend jaar maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |