Dus Femi kan in k.u.t. (kwalitatief uitermate teleurstellende) wedstrijden wel goed voetballenquote:
quote:Hallo Héééééééééle lieve vrienden,
morge, zondag 12 april, sal ik optrede op de middenstip van de Trots van het Noorden FCGroningen.
De heli land om 14.24 en ik sal voor de wedstrijd en in de rust een nummertje doen.
Alles staat natuurlijk in het teken van Danny's Autopaleis in Groningen. www.dannysautopaleis.nl
Nu maar hope dat FC Grunn 3 punten pakt tegen Vitesse zodat het een lekker feessie word!!
door mijn optreden verwachte ze ekstra drukte op de A7.
http://www.fcgroningen.nl(...)ke-vertraging-op-a7/
Liefs, handjesss en bandjesss!
Danny Panadero
Wat een klapjosti.quote:
Hij moet vertrekken bij Feyenoord, dus hij is te koop..quote:Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef The_Verve het volgende:
Ik vond Hofs geweldig spelen overigens. Echt het type speler die wij missen...
Hij had wel een vol stadion weinigen die dat kunnen zeggenquote:Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef Prosac het volgende:
Dat optreden was dus weer reclame voor Danny's autopaleis.
Hij schijnt nogal moeilijk buiten Arnhem te kunnen. En hij is klein.quote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij moet vertrekken bij Feyenoord, dus hij is te koop..
Al vind ik het persoonlijk een heel vervelend mannetje die van mij niet hoeft te komen.
Na drie of vier rode kaarten echt wel hoor..quote:Op zondag 12 april 2009 20:58 schreef The_Verve het volgende:
Vervelende mannetjes zijn helemaal niet vervelend meer wanneer ze voor je eigen club spelen overigens...
Gaat vaak samen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:08 schreef The_Verve het volgende:
Natuurlijk. Maar dat Atteveld vaak rood pakte was niet zozeer omdat hij een vervelend mannetje was (dat was ie zeker), maar een schopper.
Nee inderdaad. Zonder hem hadden we die mooie jaren in de Totodivisie niet gehad.. Heeft ie al een standbeeld eigenlijk?quote:Geen kwaad woord over Atteveld overigens!
De rust heeft ie niet gehaald...quote:Optreden
Rondom de competitiewedstrijd van zondag zal Danny Panadero een optreden verzorgen in het stadion. De artiest zal zowel voor aanvang van de wedstrijd als tijdens de rust een nummer ten gehore brengen.
Nee het lag aan hem dat we erin bleven nou goed.quote:Op zondag 12 april 2009 22:40 schreef The_Verve het volgende:
Die jaren Toto-divisie, dat lag aan Atteveld inderdaad...
Nou als je naar het buitenland wil kan je ook wel buiten Arnhemquote:Op zondag 12 april 2009 20:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal moeilijk buiten Arnhem te kunnen. En hij is klein.
Vervelende mannetjes zijn helemaal niet vervelend meer wanneer ze voor je eigen club spelen overigens...
Dat vind ik een rare conclusie. Misschien waren we wel verder geweest dan nu. Twente heeft ook geen degradatie nodig gehad.quote:Op zondag 12 april 2009 22:52 schreef The_Verve het volgende:
Dan mag je Atteveld wel bedanken, Frits. Zonder de degradatie hadden we waarschijnlijk niet gestaan waar we nu staan.
Dat moet toch in je gedachtengang passen...
Nijland noemt de degradatie achteraf een zegen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare conclusie. Misschien waren we wel verder geweest dan nu. Twente heeft ook geen degradatie nodig gehad.![]()
Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.quote:Op zondag 12 april 2009 23:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nijland noemt de degradatie achteraf een zegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, maar wel vergelijkbaar in veel opzichten, zeker economische.quote:Twente is een andere club dan Groningen.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.
Jij steeds met je standbeelden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
Harde werker, iemand die de beuk erin gooit, aanjager etc etc.. Ik vind het een beetje losse kreten allemaal. Ik denk dat we vooral goede voetballers nodig hebben, als ze dan ook nog de beuk erin kunnen gooien is dat helemaal mooi, maar het belangrijkste is dat hij kwaliteit heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 23:08 schreef Garudo het volgende:
We hebben een irritante klootzak nodig...iemand die de beuk erin gooit als het nodig is...vooral in de play-offs is zo'n speler belangrijk.
Waarom? In de toto divisie konden veel spelers worden ingepast en konden ze afwijken van de paniekmanagement (spelers huren ed) en zorgen voor een soort van cultuuromslag.quote:Op zondag 12 april 2009 23:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is een romantische gedachte voor een zakenman als Nijland.![]()
Meeuwis is een prima middenvelder en ook ik hoop dat Groningen nog een poging doet voor deze speler...is trouwens ook een speler die de beuk erin gooit...dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 13 april 2009 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat we nodig hebben is snelheid en creativiteit voorin, en een ervaren middenvelder erbij die daar wat leiding kan geven. (Meeuwis bijvoorbeeld)
Het scheelt inkomsten. Cultuuromslag vind ik een beetje vaag. Paniekmanagement kun je ook vermijden als je met degradatiezorgen kampt; ik kan me trouwens geen huurspelers herinneren uit die tijd. En wat jeugd inpassen betreft, als je niet degradeert hoef je een Pascal Averdijk echt niet in te passen, want dan kun je Magno houden, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom? In de toto divisie konden veel spelers worden ingepast en konden ze afwijken van de paniekmanagement (spelers huren ed) en zorgen voor een soort van cultuuromslag.
Ik weet het niet. Ik vind hem eigenlijk uitermate geschikt voor de VM positie, met name door zijn gebrek aan snelheid. Dat weet hij daar goed op te vangen door zijn stevige tackles en spelverdeling.quote:Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zou Holla het eigenlijk op 10 doen?
Ben ik best benieuwd naar..
hehehquote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Prosac het volgende:
Als we zaterdag zo spelen als gisteren, dan degradeert de Graafschap niet. Ook wat waard.
Dat is wel zo, hij is niet de snelste..quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vind hem eigenlijk uitermate geschikt voor de VM positie, met name door zijn gebrek aan snelheid. Dat weet hij daar goed op te vangen door zijn stevige tackles en spelverdeling.
Lovre wilde zelf graag lang blijven hier, maar voorlopig heeft de FC hem nog niets aangeboden. Ik denk dat zij de transferperiode afwachten, komt er een redelijk bod dan mag hij vertrekken. Zo niet dan krijgt hij een nieuw contract denk ik.quote:Op maandag 13 april 2009 16:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is wel zo, hij is niet de snelste..
Maar hij heeft wel een aardig overzicht en een prima schot in de benen.
Holla links op het middenveld is in ieder geval net echt een succes.
Hou zit het trouwens met Lovre?
Gaan ze hem deze zomer verkopen of wil men zijn contract nog verlengen?
Ik vind hem de laatste weken niet echt best spelen. En dan druk ik mij nog zachtjes uit.
Kon wel eens een drukke transferperiode gaan worden. Berg gaat in ieder geval weg, daar ben ik van overtuigd.
Hoop het niet, want geen zin om daar heen te gaan voor een verliesquote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Prosac het volgende:
Als we zaterdag zo spelen als gisteren, dan degradeert de Graafschap niet. Ook wat waard.
Ze missen waarschijnlijk de Jong en Sahar, dat scheelt al.quote:Op maandag 13 april 2009 22:29 schreef Koffz het volgende:
[..]
Hoop het niet, want geen zin om daar heen te gaan voor een verlies
Is ook niet nodig lijkt me.
quote:Jans: 'Te vroeg voor oordeel over Jamieson'
FC Groningen is druk bezig zich voor volgend seizoen te versterken. Althans, als je de vele geruchten moet geloven. De noorderlingen testen momenteel Scott Jamieson, een Australiër die van de clubleiding de kans krijgt een contract af te dwingen. Verder wordt de club in verband gebracht met Emil Johansson, een 22-jarige Zweed van Hammarby IF (in zijn vaderland ook wel de nieuwe Roberto Carlos genoemd), en Michael Janssen van Cambuur Leeuwarden. Deze spelers hebben één overeenstemming. Ze spelen allen links in de verdediging.
"Ik roep al een hele tijd dat we nog op zoek zijn naar een linksbenige speler, die zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten kan. Dus dat is geen nieuws", zegt trainer Ron Jans tegenover ELF Voetbal.
Volgens de oefenmeester is de club niet ontevreden over de huidige linksbenige verdedigers. "Nee hoor, we hebben een heel goede linksback (Fredrik Stenman, red), dus dat is niet de reden dat we Jamieson op proef hebben."
Jans wil in dit stadium nog geen oordeel over de Australische verdediger geven. "Daar wacht ik liever nog even mee. Hij is nog tot en met donderdag op proef. Het totaalplaatje is dus nog niet af. Maar het is zeker een jongen met basiskwaliteiten", aldus Jans.
Ik hoop het niet. Middenveld is al traag zat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef The_Verve het volgende:
Ik denk dat Groningen nog een keer voor Zonneveld gaat als vervanger van Levchenko.
Wie dan? Robben terughalen:)?(die we dan op 't middenveld neerplanten he;))quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Middenveld is al traag zat.
Maar dan heb je nog steeds 't linkermiddenveldprobleem nog niet opgelost.quote:
Bakkal kan volgens mij op links...quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog steeds 't linkermiddenveldprobleem nog niet opgelost.
quote:Nicklas Pedersen opnieuw geblesseerd
GRONINGEN - FC Groningen-speler Nicklas Pedersen is opnieuw geblesseerd geraakt.
De aanvaller heeft aan zijn invalbeurt van afgelopen zondag tegen Vitesse een liesblessure overgehouden. Het is hoogst onzeker of hij komende zaterdag tegen De Graafschap bij de selectie zit.
Sinds zijn komst naar FC Groningen heeft Pedersen nog nauwelijks kunnen spelen. Hij was net hersteld van een enkelblessure.
RTVNOORD
wooptidoo!quote:Christof Virant (29) had, zacht uitgedrukt, zondag zijn dagje niet. De Dilsense scheidsrechter had met een aantal foutieve beslissingen een beslissende hand in de overwinning van Standard tegen Germinal Beerschot.
“Zowel bij de handsbal van Mikulic als de rode kaart van Dheedene zat ik mis”, gaf hij gisteren toe. Scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen haalt Virant een poos uit de schijnwerpers, de jongste Belgische international fluit dit seizoen geen beslissende wedstrijden meer.
Echt niet normaal, als ze zeggen dat Robben van glas is, wat is hij dan wel niet? van dun ijs?quote:
Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Ik ken heel die vent niet.
Sowieso, waarom fluiten hier ineens allemaal Belgische scheidsrechters?
Maar voegt het iets toe?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is al een paar seizoenen zo, dat Nederlandse en Belgische scheidsrechters op uitwisseling gaan zeg maar.
Durf ik niet te zeggen. Het verbaast mij dat ze er zo lang (paar jaar al denk ik) mee doorgaan. Ik dacht dat het destijds een experiment was, of tijdelijk project. Hoe langer het duurt hoe minder het haast toevoegt imo.quote:
Next.....quote:Geen contract voor Jamieson
FC Groningen zal geen verbintenis aangaan met Scott Jamieson. De linksbenige Australiër rondde vandaag een stage af van anderhalve week. De 20-jarige speler was sinds maandag 6 april op proef.
De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.
De informatie was dat hij op meerdere posities aan de linkerkant uit de voeten zou kunnen. In de ogen van de technische staf zou hij echter alleen geschikt zijn linksback. De club wil bovendien niet de tijd nemen hem te laten wennen aan de Nederlandse voetbalcultuur. Jamieson zal deze week terugkeren naar Australië en vervolgens met Adelaide United beginnen aan de voorbereiding op de Australische competitie.
FC Groningen
Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld kooptquote:
quote:
verrassend.quote:De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoordquote:Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld koopt
Enlighten us pretty please.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
quote:Groningen heeft oogje op Smajic'
Volgens Belgiumsoccer heeft FC Groningen een oogje op Sulejman Smajic. De speler van FC Dender is momenteel dé revelatie bij die club. Smajic is tevens Bosnisch international. Groningen zou hem inmiddels meerdere keren hebben bekeken. Een overgang in de zomer is dan ook niet uitgesloten.
De aanvallende middenvelder kwam drie keer in actie voor het nationale team. In België was hij eerder dichtbij een overgang naar Anderlecht. Paars-Wit ging toen niet in zee vanwege een mogelijke hartafwijking. Het gerucht ging echter dat RSCA op het laatste moment Thomas Chatelle kreeg aangeboden en meer in hem zag. Smajic maakte een succesvolle keus door naar Dender te gaan.
Je neemt me de woorden uit mn mondquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:
De gay-gehalte schreeuwt uit dat outfitje van hem.
quote:Inzetbaarheid Berg onzeker
Het is onzeker of Marcus Berg morgenavond inzetbaar is in FC Groningens uitwedstrijd tegen De Graafschap. De Zweed ondervindt veel hinder van een ontsteking in zijn voet. Hij ontbrak vanmorgen op de training.
Trainer Ron Jans heeft sowieso aanvallende zorgen. Gonzalo Garcia, Nicklas Pedersen, Petter Andersson en Tim Matavz zijn vanwege blessureleed niet beschikbaar. Koen van de Laak is geschorst.
Jevgeni Levtsjenko ontbreekt wegens een blessure eveneens in de selectie waarmee FC Groningen zich op de Doetinchemse Vijverberg schrap. Pepijn Kluin van het beloftenteam zal voor de tweede keer aan de aftrap staan. Tegen Roda JC maakte hij zijn basisdebuut.
Andreas Granqvist die vanmorgen apart van de groep trainde, kan tegen De Graafschap spelen.
Opstelling: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman; Meerdink, Matthijs, Lovre en Holla; Berg en Kluin.
DVHN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |