Durf ik niet te zeggen. Het verbaast mij dat ze er zo lang (paar jaar al denk ik) mee doorgaan. Ik dacht dat het destijds een experiment was, of tijdelijk project. Hoe langer het duurt hoe minder het haast toevoegt imo.quote:
Next.....quote:Geen contract voor Jamieson
FC Groningen zal geen verbintenis aangaan met Scott Jamieson. De linksbenige Australiër rondde vandaag een stage af van anderhalve week. De 20-jarige speler was sinds maandag 6 april op proef.
De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.
De informatie was dat hij op meerdere posities aan de linkerkant uit de voeten zou kunnen. In de ogen van de technische staf zou hij echter alleen geschikt zijn linksback. De club wil bovendien niet de tijd nemen hem te laten wennen aan de Nederlandse voetbalcultuur. Jamieson zal deze week terugkeren naar Australië en vervolgens met Adelaide United beginnen aan de voorbereiding op de Australische competitie.
FC Groningen
Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld kooptquote:
quote:
verrassend.quote:De technische staf heeft Jamieson tijdens de trainingen van dichtbij kunnen aanschouwen. De trainers hebben geconcludeerd dat hij een speler is met kwaliteiten, een goede basis en een prima mentaliteit. FC Groningen is op dit moment echter op zoek naar een speler, die op meerdere posities in het elftal inzetbaar is.
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoordquote:Op woensdag 15 april 2009 17:55 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Jammer,als die goed was hadden ze hem wel gekocht.Ik hoop dat FC Groningen niet Mike Zonneveld koopt
Enlighten us pretty please.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
je hebt de geruchten over jack tuijp zeker nog niet gehoord
quote:Groningen heeft oogje op Smajic'
Volgens Belgiumsoccer heeft FC Groningen een oogje op Sulejman Smajic. De speler van FC Dender is momenteel dé revelatie bij die club. Smajic is tevens Bosnisch international. Groningen zou hem inmiddels meerdere keren hebben bekeken. Een overgang in de zomer is dan ook niet uitgesloten.
De aanvallende middenvelder kwam drie keer in actie voor het nationale team. In België was hij eerder dichtbij een overgang naar Anderlecht. Paars-Wit ging toen niet in zee vanwege een mogelijke hartafwijking. Het gerucht ging echter dat RSCA op het laatste moment Thomas Chatelle kreeg aangeboden en meer in hem zag. Smajic maakte een succesvolle keus door naar Dender te gaan.
Je neemt me de woorden uit mn mondquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:
De gay-gehalte schreeuwt uit dat outfitje van hem.
quote:Inzetbaarheid Berg onzeker
Het is onzeker of Marcus Berg morgenavond inzetbaar is in FC Groningens uitwedstrijd tegen De Graafschap. De Zweed ondervindt veel hinder van een ontsteking in zijn voet. Hij ontbrak vanmorgen op de training.
Trainer Ron Jans heeft sowieso aanvallende zorgen. Gonzalo Garcia, Nicklas Pedersen, Petter Andersson en Tim Matavz zijn vanwege blessureleed niet beschikbaar. Koen van de Laak is geschorst.
Jevgeni Levtsjenko ontbreekt wegens een blessure eveneens in de selectie waarmee FC Groningen zich op de Doetinchemse Vijverberg schrap. Pepijn Kluin van het beloftenteam zal voor de tweede keer aan de aftrap staan. Tegen Roda JC maakte hij zijn basisdebuut.
Andreas Granqvist die vanmorgen apart van de groep trainde, kan tegen De Graafschap spelen.
Opstelling: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman; Meerdink, Matthijs, Lovre en Holla; Berg en Kluin.
DVHN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |