abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:03:49 #176
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67350695
El Hamdaoui mag wat mij betreft wel weer eens ergens anders gaan falen.

Wat een lamlul.

Dan constateert ie dat de verdedigers in Nederland zich aan hem aanpassenen dan roept hij dat ie het moet hebben van zijn techniek en dat ie heel erg lui is en dus niet voluit traint. Ja zo kom je die verdedigers dus nooit meer voorbij
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:28:07 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67351460
El Hamdaoui is wel veruit de beste speler van AZ. Vlak daarna komt Dembele. De laatste weken wil hij echter te graag waardoor het enorm lijkt alsof hij een vieze echo tripper is. Maar wat een speler, wat een techniek.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67351534
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is wel veruit de beste speler van AZ. Vlak daarna komt Dembele. De laatste weken wil hij echter te graag waardoor het enorm lijkt alsof hij een vieze echo tripper is. Maar wat een speler, wat een techniek.

²
Ik heb een de Zeeuw, Schaars, Dembéle toch stuk voor stuk hoger staan dan El Hamdaoui. Leuk begin, maar het is geen echte topper wat mij betreft.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:35:27 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67351738
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik heb een de Zeeuw, Schaars, Dembéle toch stuk voor stuk hoger staan dan El Hamdaoui. Leuk begin, maar het is geen echte topper wat mij betreft.
Als je veel scoort en veel assists hebt ben je gewoon belangrijk. Klaar, en statistisch gezien is hij in ieder geval beter dan Dembele met wie je hem kunt vergelijken. Hij is gewoon je belangrijkste man. En geen verkeerd woord over de Zeeuw, want hij is gewoon ontzettend belangrijk.

Tegen Feyenoord deed Dembele eigenlijk ook niets anders dan continue lopen met de bal en balverlies lijden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67351940
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je veel scoort en veel assists hebt ben je gewoon belangrijk. Klaar, en statistisch gezien is hij in ieder geval beter dan Dembele met wie je hem kunt vergelijken. Hij is gewoon je belangrijkste man. En geen verkeerd woord over de Zeeuw, want hij is gewoon ontzettend belangrijk.
Ik zeg ook niet dat El Hamdaoui niet belangrijk is. Maar ik schat andere van AZ hoger in en vind El Hamdaoui overschat.
Volgens mij geef ik net aan dat ik de Zeeuw hoger heb staan dan meneer El Hamdaoui Lezen blijkt weer ontzettend lastig.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Tegen Feyenoord deed Dembele eigenlijk ook niets anders dan continue lopen met de bal en balverlies lijden.

²
Misschien een wat ongelukkige wedstrijd, ik heb slechts momenten gezien. Maar die jongen barst van het talent en heeft imo meer potentie dan El Hamdaoui. Dit is het eerste seizoen dat El Hamdaoui iets van zich laat horen, en na de winterstop is het allemaal ook een stuk minder.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:07:30 #181
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67354540
Iemand Holland Sport gezien? Wat Mart Smeets daar zei... of was t die presentator zelf... dat Huntelaar niet alleen altijd staat waar de bal komt, nee de bal komt zelfs áltijd waar Huntelaar staat. (8 doelpunten in 6 wedstrijden).

Zo iemand mist AZ.

Een Arveladze.

Een Koevermans. Die in mijn ogen bij AZ véel beter op zijn plaats was dan bij PSV.

Oftewel, een vlijmscherpe spits.

Leuk dat je twee of drie pingelaars en kaatsers in de aanval hebt lopen, maar zo iemand als de vorige AZ-spitsen zou er in dit team gewoon 35 in het jaar inschieten.

Hopen dat Jesus snel rijp is. De verlosser
pi_67357759
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef wallofdolls het volgende:
Hopen dat Jesus snel rijp is. De verlosser
In Fifa09 doet hij het in mijn team anders prima
pi_67359256
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef wallofdolls het volgende:
Iemand Holland Sport gezien? Wat Mart Smeets daar zei... of was t die presentator zelf... dat Huntelaar niet alleen altijd staat waar de bal komt, nee de bal komt zelfs áltijd waar Huntelaar staat. (8 doelpunten in 6 wedstrijden).

Zo iemand mist AZ.

Een Arveladze.

Een Koevermans. Die in mijn ogen bij AZ véel beter op zijn plaats was dan bij PSV.

Oftewel, een vlijmscherpe spits.

Leuk dat je twee of drie pingelaars en kaatsers in de aanval hebt lopen, maar zo iemand als de vorige AZ-spitsen zou er in dit team gewoon 35 in het jaar inschieten.

Hopen dat Jesus snel rijp is. De verlosser
Klopt, zonder de bal is Mounir eigenlijk niet echt goed. Loopt vaak verkeerd en maakt veel verkeerde keuzes. Arveladze kon met een lichaamsschijnbeweging een verdediger letterlijk en figuurlijk op het verkeerde been zetten om zo ruimte voor zichzelf te creëren. En als Mounir de bal heeft, wilt hij zo graag een trucje uithalen, waarbij hij echter regelmatig de bal verliest. Eigenlijk komt hij alleen uit de verf als hij de bal vlak voor het doel in zijn voeten krijgt, anders wordt het al erg lastig. Dit merk je vooral de laatste wedstrijden als de teams een defensief blok opwerpen. Alleen met teamspel kan je dit slechten en helaas is hij geen teamspeler. Hij mag van mij dan ook wel eens een wedstrijd aan de kant beginnen of voortijdig gewisseld worden als het weer huilen met de pet op is zoals afgelopen zondag.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:28:46 #184
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67359430
wat ik dus al het hele seizoen roep: de spitsen zijn nog steeds niet goed en grotendeels hetzelfde. je hebt een type nodig die de balletjes er inknikt na een actie van dembele of el hamdaoui
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:29:46 #185
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67359470
quote:
Volwassen Moreno werkt aan terugkeer
24 maart 2009

ALKMAAR- Sinds Héctor Moreno op 13 december een gebroken middenvoetsbeentje opliep in het uitduel met Feyenoord, is ‘geduld’ het toverwoord. Inmiddels kan hij zijn rechtervoet weer belasten en werkt hij aan zijn comeback.


“Het herstel gaat erg goed. De breuk in mijn voet is geheeld, nu moet ik alleen lichamelijk nog 100% fit geraken”, zegt de 21-jarige Mexicaan dinsdagmiddag na zijn individuele training. “Ik hoop volgende week weer wat met de groep mee te trainen. Dat is lang geleden, dus ik heb er veel zin in.”

Wanneer hoop je weer in actie te komen?
“Over twee weken hoop ik met Jong AZ mee te kunnen doen, uiteraard in overleg met de trainer. Het is dan afhankelijk van mijn fitheid wanneer ik weer bij het eerste kan aansluiten. Zelf hoop ik stiekem op de uitwedstrijd tegen NAC Breda, maar die komt misschien nog te vroeg. Anders lijkt het me mooi om er tegen Vitesse weer bij te zijn.”

Je staat al ruim drie maanden aan de kant. Heb je dat eerder in je carrière meegemaakt?
“Nee, het is de eerste keer dat ik zo zwaar geblesseerd ben geraakt. Ik ben in korte tijd een stuk volwassener geworden. Ik besef dat ik vanaf nu meer zal genieten van het voetbal, omdat ik weet hoe het is om er zo lang naast te staan.”

Heeft de bondscoach van Mexico geïnformeerd hoe het nu met je gaat?
“Ik heb anderhalve maand geleden met hem gesproken. Ze hebben me een uitnodiging gestuurd voor de komende wedstrijden tegen Costa Rica en Honduras. Voor het geval dat ik al fit was geweest. Ik moest uiteraard nog afzeggen, maar gelukkig zijn ze me nog niet vergeten.”
Hijs fijn. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Van Gaal gewoon MoJa laat staan: die zijn beide opbouwend beter dan Moreno, en Jaliens is niet de mindere verdedigend ten opzichte van Moreno.

Wat ik leuk vind aan het AZ van dit jaar, is dat echt iedereen zijn steentje heeft bijgedragen door alle blessures. Daarom zou een eventueel kampioenschap ook een echte teamprestatie zijn.
Confidence through competence
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:43:11 #186
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67360023
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

In Fifa09 doet hij het in mijn team anders prima
Huh? Mijn Fifa 09 heeft helemaal geen Jesus, in ieder geval niet bij AZ.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67361490
Ben blij dat Moreno terug komt, ben niet zo fan van Jaliens, al speelde hij zondag wel een goede wedstrijd.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:58:58 #188
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67387755
quote:
Priester van AZ gelooft heilig in de titel

ALKMAAR - Kew Jaliens heeft de Bijbel als kompas in zijn leven. De verdediger staat mede daarom in de kleedkamer van AZ bekend als 'de priester'. Jaliens relativeerde twee jaar geleden de misgelopen landstitel met de woorden "het was blijkbaar onze tijd nog niet".


Nu koestert hij wel een rotsvast vertrouwen in een goede afloop.

“Ik voel dat we mentaal heel erg zijn gegroeid in vergelijking met toen. In de week voorafgaand aan die laatste wedstrijd tegen Excelsior gingen veel jongens in de selectie twijfelen. Misschien lukt het wel niet, zeiden ze. Nu zijn we heel standvastig in ons geloof dat we iedere wedstrijd gaan winnen.”

”De tegenslagen van de afgelopen twee jaar hebben ons sterker gemaakt. Ik hoop dat we met zoveel mogelijk punten voorsprong kampioen worden, om te laten zien dat we echt de beste zijn”, aldus Jaliens.

Gareel
De 30-jarige verdediger is bezig aan zijn vijfde seizoen in Alkmaar en daarmee het langstzittende lid van de selectie. Vorig seizoen moest Jaliens als aanvoerder van AZ onbekende krachten bij zichzelf aanspreken om de losbandige selectie weer in het gareel te krijgen.

“Er ging veel fout, ook buiten het veld. Jongens die niet speelden hadden het moeilijk met zichzelf en lieten dat merken op trainingen. Daarin namen ze anderen mee. Ik was op dat moment degene die moest optreden, maar daarmee werd van mij wel iets gevraagd wat ik niet gewend was. Ik stond meer bekend als een ‘peoplemanager’, maar ik heb het geaccepteerd en ben daar gaandeweg ook in veranderd. Er zijn harde woorden gevallen bij AZ.”

Samen met Stijn Schaars is Jaliens er verantwoordelijk voor dat Louis van Gaal nog in Alkmaar werkzaam is. De oefenmeester wilde zijn baan neerleggen, maar op aandringen van de twee captains kwam Van Gaal terug op dat besluit. “Gelukkig maar, want ik wist toen al dat deze selectie in staat is tot wat we dit jaar laten zien.”

Scherp
Met Van Gaal nog steeds aan het roer stevent AZ af op de tweede landstitel uit de historie. De kracht van de Alkmaarders ligt vooral in de achterste linie, dat met slechts veertien tegendoelpunten de minst gepasseerde defensie van Europa is.

“We spelen op de ‘nul’ en hebben voorin de kwaliteiten om het verschil te maken. De concurrentie achterin is groot met acht nagenoeg gelijkwaardige spelers voor vier posities. We houden elkaar zo elke dag scherp, even een mindere wedstrijd en je staat er naast.”

Met Willem II acteerde Jaliens tien jaar geleden al op het hoogste Europese podium, de Champions League. “Fantastisch, alleen al dat deuntje als je het veld op komt.” Het is echter nog maar de vraag of hij die hymne komend seizoen als speler van AZ gaat horen.

Buitenland
“Ik zou graag nog een avontuurtje in het buitenland aangaan, vooral Engeland trekt me erg. Als er een mooie club komt, gaat het een moeilijke keuze worden. Aan de ene kant wil ik natuurlijk Champions League spelen met AZ, aan de andere kant weet je nooit of die trein nog eens voorbij komt. Het zal er helemaal van afhangen hoe mijn gevoel op dat moment is.”
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:59:23 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67387772
Amen brother Kew. Gewoon rustig naar die titel werken.
Confidence through competence
pi_67387817
Hoe oud is die priester van jullie ondertussen eigenlijk?
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:00:58 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67387834
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe oud is die priester van jullie ondertussen eigenlijk?
ff stukkie lezen
Confidence through competence
pi_67387969
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ff stukkie lezen
Oeps 30 dus. Kan die nog wel een poos mee dus. Die zit bij AZ ook wel aan zijn top imo.
pi_67388861
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Oeps 30 dus. Kan die nog wel een poos mee dus. Die zit bij AZ ook wel aan zijn top imo.
Als hij speelt als 2 jaar geleden kan hij bij een Engelse subtopper zeker meekomen in het eerste elftal.
pi_67389215
wanneer verliest Twente nou eens, die doen het ook goed de laatste maanden
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:48:10 #195
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67389305
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:45 schreef TubewayDigital het volgende:
wanneer verliest Twente nou eens, die doen het ook goed de laatste maanden
Ergens de komende wedstrijden laten die punten liggen hoor....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67390123
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:45 schreef TubewayDigital het volgende:
wanneer verliest Twente nou eens, die doen het ook goed de laatste maanden
Het spel is minder dan voor de winterstop. Nu winnen ze alles met 1 goal verschil
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:26:15 #197
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67390505
quote:
Waagplein te klein voor evt. kampioensfeest AZ

Dirk Scheringa zelf zegt het woord 'kampioenschap' nog even niet te willen horen - 'in de sport kan alles gebeuren' - maar politie, gemeentebestuur en Alkmaarse horeca bereiden zich toch terdege voor op het kampioenschap van AZ.

Niets laten de betrokkenen los over het feest, maar duidelijk is wel dat er naar verwachting zo'n 25.000 tot 30.000 mensen op de been zullen zijn om het kampioensfeest te vieren.

Dat houdt meteen beperkingen in voor een feest in de Alkmaarse binnenstad. Het Waagplein bijvoorbeeld is te klein voor zo'n massa. Daarom ook is de kans klein dat de kampioenswedstrijd op een televisiescherm op het plein te zien is.

In 1981 werd het kampioenschap zowel in Alkmaar als in Zaandam gevierd, de bakermat van hoofdsponsor Wastora. Er volgde een rijtoer in een open dubbeldekker.

Hardnekkige geruchten willen dat er dit jaar gekozen wordt voor een rondvaart door het Noordhollands Kanaal en mogelijk door een deel van de Alkmaarse binnenstad. Ook daarop willen gemeente, horeca, politie en AZ niet ingaan. Het is de bedoeling dat burgemeester Piet Bruinooge de officiële plannen naar buiten brengt. Dat gebeurt niet voor volgende week. Bruinooge is op dit moment in het buitenland.

Niet alleen de plek van het feest is een probleem, ook het moment waarop de vlaggen uit kunnen is ongewis. Op z'n vroegst is het op zaterdag 18 april zover, als AZ thuis speelt tegen Vitesse. Maar dan moeten de naaste concurrenten Twente en Ajax voor die tijd een of meer punten hebben verspeeld. Een kampioensfeest op zaterdagavond, vergt een andere aanpak dan op zondagmiddag.

Bovendien kan het kampioenschap worden behaald als AZ zelf niet speelt. Of na een uitwedstrijd. Zo volgen na de thuiswedstrijd tegen Vitesse uitwedstrijden tegen de naaste concurrenten Ajax (zondag 26 april) en FC Twente (zondag 3 mei). AZ sluit op zondag 10 mei het seizoen af met een thuiswedstrijd tegen Heerenveen. Voor iedere potentiële kampioensdag heeft de politie een apart draaiboek klaar liggen.

Twee jaar geleden miste AZ het kampioenschap op een haar na. Het feest was toen gepland in het DSB-stadion omdat op de dag van kampioenschap ook koninginnenacht werd gevierd. Of ook nu het DSB-stadion de plek van de huldiging wordt is nog even de vraag.
Dirk Scheringa wil er in ieder geval niet op ingaan. ,,We hebben nog helemaal geen scenario's. We moeten de eerstkomende drie wedstrijden winnen, maar we weten dat in de sport alles kan gebeuren.''
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:21:59 #198
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67392479
Heel erg goed nieuws voor AZ .
quote:
et grootste verschil met het begin van het seizoen, toen AZ twee nederlagen op rij leed, is volgens Stijn Schaars momenteel het hoge verwachtingspatroon van het thuispubliek. "Het publiek is zó verwend geraakt", legt de middenvelder uit. "We hebben in de Eredivisie 25, 26 wedstrijden niet verloren. We werden uitgefloten na de 0-0 tegen Feyenoord. Het verwachtingspatroon ligt heel hoog en is veranderd."

Dat het aanstaande kampioenschap wellicht voor een leegloop van de beste spelers gaat zorgen, en dat hij daar zelf ook bij hoort, lijkt voor Schaars geen waarschijnlijk scenario. "Misschien hebben wij net als het ajax van Louis van Gaal ook wel spelers die een grote carrière krijgen, maar dat weet je alleen achteraf", vertelde de Oranje-international in Sport1 United. "We hebben een bepaalde lichting die elkaar raakt. We hebben veel tegen en met elkaar gespeeld met België en Nederland en zo."

"Ik ben intern met AZ al bezig om met elkaar te verlengen. De Champions League is mooi en sluit goed aan bij mijn ambities. Bovendien heb ik veel te danken aan AZ." Schaars haalde ook aan dat een onzekere toekomst bij een topclub voor hem geen optie is. "Ik denk niet dat ik naar een club ga waar ik 80 procent kans maak niet te spelen. Ik heb al genoeg toegekeken" refereerde de aanvoerder van de Alkmaarders aan de slepende blessure aan zijn enkel die hem lang aan de kant hield.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:34:17 #199
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_67392815
Dat zijn verstandige teksten, Jaliens zou een voorbeeld aan Schaars kunnen nemen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:34:01 #200
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67397534
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat zijn verstandige teksten, Jaliens zou een voorbeeld aan Schaars kunnen nemen.
denk dat Jaliens na zijn contrtact naar het buitenland gaat en AZ hem zoals een Opdam laat gaan..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')