quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:25 schreef moussy het volgende:
Zijn vast allemaal lang gestrafden, dit leer je niet in een week aan zo'n clubje.
Wij hadden van de week wat grappigs, ik sta in de keuken, hoor een heleboel tromgeroffel, kwam er een brassband de straat in lopen, allemaal antilliaanse knullen, die kwamen voor de achterbuurvrouw spelen, omdat ze jarig was, dat was echt heel leuk om te zien!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
Oeh nice! Ik genoot ook altijd zo van het zomercarnaval in R'damzo leuk.
Wel leuk dat je buuf dat voor haar verjaardag kreeg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:33 schreef moussy het volgende:
René stond echt te genieten, dikke glim op dr smoeltje, ik ben haast geneigd om te vragen of ze op haar verjaardag ook willen komen
Game onquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:34 schreef huuphuup het volgende:
Ja doen!
of zijn ze duur?
Anders moet je dr meenemen naar zomercarnaval
Hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef cattie het volgende:
Hoe triest is dit?
Ik ga straks naar een huwelijk en wilde me voor het eerst in tijden weer eens opmaken. En nou ben ik mijn make-up kwijt! Ik gebruik het zo weinig dat ik niet meer weet waar het ligt.![]()
Ik zouquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:00 schreef cattie het volgende:
Ik heb ondertussen 1 mascara en 1 oogschaduw teruggevonden en lipgloss, dus daar doe ik het maar mee.
Woehquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
Ik ben ook alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Da's ook genoeg Cattie.
Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
doe eens niet van die leuke linkjes hier neerzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:36 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook alleen. Ik heb een hele mooie zak chips gekocht en die gaat er vanavond aan!
Lishe, Anna moet in april en mei ook optreden als bruidsmeisje. In deze winkel hebben ze echt van die jurkjes en ze zijn niet zo heel duur. Mijn collega's zeiden dat het ook wel een leuke winkel was, ik ben nog niet wezen kijken. Voor de bruiloft in mei heb ik vanmorgen een patroontje gehaald. Die jurk wordt gemaakt door de moeder van de bruid!
lolly pop in eindhoven ! ( http://www.lollypop.nl/index_1.html ) (ze hebben alle 'exclusievere' merken en een aparte feest en communie kleding gedeelte)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Da's ook genoeg Cattie.
Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
En ik heb een vraag. Luuke mag in juni bij het huwelijk van mijn nicht de ringen geven en ik ben op zoek naar het ultieme feestpak. nu kom ik op deze site een hoop moois tegen, maar igenlijk wou ik tuttiger. Nouja, met tule. www.mim-pi.com .Is dat wat voor een bruidsmeisjes-achtige? En iemand nog andere tips voor echte meisjes-meisjeskleding?
Ik vind je niet nutteloosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef skadhd het volgende:
Oh paaseitjes! Jammie.
(ik ben echt degene met de meest nutteloze posts hier...en ik hoor niet eens is OUD te komen)
Hihihihiihiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
En ik maar denken dat Brass betekende koper, als in koperen blaasinstrumenten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef skadhd het volgende:
Jazeker.
Gezellig he. Met die brassband voor onze neus.
[ afbeelding ]
Nee en de muziek ook niet zo leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef skadhd het volgende:
buuf,
Officieel is t ook een orkest dat grotendeels uit blaasinstrumenten bestaat...Maar die foto's waren niet zo jolig als deze..
Hihi
Ok, nu zie ik umquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Fannie het volgende:
lekkere link skadhd![]()
De webpagina kan niet worden weergegeven
Oh, is dat met boomwackers? Heel tof speelgoed.quote:
Ook dat nog inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
Nu alweer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Fannie het volgende:
Ze zeggen dat morgen de meteorologische lente begint, nou ik merk dr in Zwollywood nog nix van
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef pinquit het volgende:
ik ben pastacarbonara aan het koken ook al heb ik er eigenlijk geen trek in
bij de kindermuziekwinkelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef skadhd het volgende:
Ik dacht eerst dat t van die dingen waren wara je ook mee in de rondte kon zwaaien en dat ze gingen loeien.
Van die soort srofzuigerslangen.
Maar t zijn die gevallen die jij bedoelt ja..
En waar koop je dat eik?
Ja dat las ik in een ander topic Guuz, lekker johquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Hier was het trouwens een heerlijke dag, echt lente.
Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Hier was het trouwens een heerlijke dag, echt lente.
o, dat kan wel, niet buiten geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef skadhd het volgende:
Hier was t ook wel lekker qua temp.
Niet veel zon, maar ach...
Eindhovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?
Hier is het grauw, grijs en duf weer geweest de hele dag (Groningen)
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Da is.
Stomme K.
Kraakt alles van mij af. Boehoe
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Da is.
Stomme K.
Kraakt alles van mij af. Boehoe
ik heb liggen slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef snoopy het volgende:
Hoe kwam jij nou in de buurt van dat vliegtuig Mous?
Heb jij het ook gezien Huup?
En geen boete gekregen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef moussy het volgende:
We hebben de ramptoerist uitgehangen en zijn even doorgereden ipv meteen naar ikea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit gaat vast ooit tegen me gebruikt worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
We zitten nu naast elkaar met de laptop op schootquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
skadhd en pinq. zitten jullie nou bij elkaar of hoe zit het? Ik snap er geloof ik geen snars van![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef snoopy het volgende:Huup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees het nu!
vandaar dat ik zo'n last heb van mn huismijtallergie!![]()
babymeeeeuk!!
totoro slabbert
totoro catbus-rammelaar
besteksetje in doosje(eigenlijk om mee te nemen bij je bento)
en deze dan, lief ernstig in gesprek over babies met oma![]()
skadhd ging m zojuist nadoenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef pinquit het volgende:
ohh trouwens, dat filmpje met die ninja's![]()
![]()
![]()
en daar heb jij dan weer zeker niet toevallig een filmpje van gemaakt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
skadhd ging m zojuist nadoenecht zovan: oeh zet m groot dan ga ik in het midden van de kamer staan en m doen.
haha nee. maar ik ga t wel onthoudenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en daar heb jij dan weer zeker niet toevallig een filmpje van gemaakt?![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest alleen heel hard lachen omdat er iemand een Nobelprijs heeft gewonnen met onderzoek naar navelpluis
ik haal het ook niet weg hoor, neergezet is neergezet en het kan me verder niet zo heel veel schelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef Lishe het volgende:
Dank BE. Ik vind het nogal een Kwestie. Dusja, onzeker, en ik weet niet hoe het hoort. (Gut, het kind maakt ook niks meer mee, dus maakt zij zich druk om de belangrijke zaken in't leven.)
Huup, laat lekker staan. Na wat ik gisteren zag van die enge vampier op tv bij uri geller z'n show hou ik van navelpluisjes. Het is tenminste geen oorsmeer.
ik kijk niet omdat ik heel slecht tegen patty brard kanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
urigellergedoe is sowieso stomik heb zo'n hekel aan dat programma! stomme sbs
ik heb alleen madagascar gekeken, voor de rest kan die bagger me niet schelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kijk niet omdat ik heel slecht tegen patty brard kanecht heel heel heel erg slecht...
Hey cool, dit is precies de jurk die ik voor Beps verjaardag had gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef bixister het volgende:
Lishe, mocht je toch nog twijfelen, deze mevrouw maakt ook leuk spul, en relatief goedkoop.
Tis heul moeluk hoor, internetten op een laptop.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
huh, wat doe jij nou?nothing on the hand
![]()
We waren in Villa Ruimzicht in Doetinchem. Je krijgt daar gangen met allemaal kleine hapjes. We hadden o.a. vis, eend, ham en heerlijke toetjes. Nu waren wij met 7 WLS-ers met allemaal kleine magen en dus hebben we met zijn zevenen 4 menu's gegetenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
Rewimo, wat voor meet en wat voor hapjes?
Ja is ook zo. Maar de prijs viel best mee. We waren 26 euro p.p. kwijt, inclusief drankjes en alles.quote:
maar ik verzamel geen okselpluis van mn bh+huidschilfers+zweet+haar in mn kussenquote:
Maar hoe lang doe jij met je kussensloop? Wat zal daar op te vinden zijn onder de microscoop?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
maar ik verzamel geen okselpluis van mn bh+huidschilfers+zweet+haar in mn kussenik was me gewoon
Ja!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef skadhd het volgende:
Uhm... Ik draag ze denk ik een week. Soms liggen ze klaar om gewassen te worden, maar omdat ik in mn eentje ben was ik 1 keer in de 2 weken ofzo. En dan pak ik wel eens een bh uit de wasmand omdat die zo lekker zit...
Ben ik nu smerig?
ohh das wel ranzig jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef skadhd het volgende:
Uhm... Ik draag ze denk ik een week. Soms liggen ze klaar om gewassen te worden, maar omdat ik in mn eentje ben was ik 1 keer in de 2 weken ofzo. En dan pak ik wel eens een bh uit de wasmand omdat die zo lekker zit...
Ben ik nu smerig?
Ik vries het zelfs in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
huup en andere sushi-lovers..hoe lang is sushi lekkah te bewaren? ikMijn oudste zoon wil morgen sushi eten maar ik heb `s middags 2 verjaardagen, dus geen tijd om daarna nog sushi te maken. Is het ok om dat `s ochtends al te maken of wordt het dan vies? Ik weet het niet, heb nog nooit sushi bewaard
's morgens maken kan prima als je nigiri maakt. Vis en toppings apart bewaren en zeg maar last minute op elkaar stapelen. Als je de rijst een uurtje of 2 van tevoren uit de koelkast haalt dan is het minder klef en koud zeg maar. Als je rollen gaat maken dan moet je er rekening mee houden dat de nori waarschijnlijk zompig wordt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
huup en andere sushi-lovers..hoe lang is sushi lekkah te bewaren? ikMijn oudste zoon wil morgen sushi eten maar ik heb `s middags 2 verjaardagen, dus geen tijd om daarna nog sushi te maken. Is het ok om dat `s ochtends al te maken of wordt het dan vies? Ik weet het niet, heb nog nooit sushi bewaard
Die zweedse film?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:46 schreef snoopy het volgende:
Niemand die film gezien die ik net noemde?![]()
Dances with wolvesDan zou ik ook in slaap vallen denk ik. Trusten BE
*slaat op in intern geheugenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb gisteren een mooie film gezien: As it is in heaven.
Een prachtige zweedse film.
oiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:41 schreef skadhd het volgende:
Heuj ik ben heul nie ranzig.
Als je stinkt ben je ranzig. Mn shirtjes gaan wel elke dag in de wasmand, en ik zweet niet uit mn tieten en zweet sowieso heel weinig dus dan is het niet vies. Dan is het ongeveer hetzelfde als wat Huup zegt over spijkerbroeken en dat zit de halve dag tussen je warme over elkaar geslagen benen en alles...
je kunt de rijst wel 's morgens koken en dan even op een bord een ping in de magnetron gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wilde rollen maken hmmz..uurtje eerder van de party vertrekken dan maar
Kijk! Dát wilde ik even horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je kunt de rijst wel 's morgens koken en dan even op een bord een ping in de magnetron gevensushi-azijn dr door en rollen maar.
scheelt allicht bereidingstijd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Kijk! Dát wilde ik even horen
Dan snij en vacuüm ik alle ingrediënten alvast, dan is het `s avonds alleen nog maar een kwestie van opbouwen
maar het is práchtig uitgewerkt, wat toneel-achtig. je wordt als kijker heel goed meegenomen in de verschillende perspectieven. ik heb in elk geval geen spijt dat we deze film gekozen hebben gisteren.quote:Eind jaren vijftig, Amerika floreert. Frank en April Wheeler zijn jong, aantrekkelijk en veelbelovend stel. Ze hebben twee leuke kinderen en wonen in een welvarende buitenwijk ergens in Connecticut. Maar gelukkig, of zelfs maar tevreden zijn ze niet. Frank heeft een saaie kantoorbaan, April treurt om een gefnuikte carrière als actrice. Ze waren toch voorbestemd om anders te zijn, beter? In een uiterste poging aan hun gezapige burgerbestaan te ontsnappen besluiten ze naar Frankrijk te gaan. In Europa zullen hun bijzondere gaven zich wel kunnen ontwikkelen, ver van de oppervlakkige consumptie maatschappij die Amerika in hun ogen is. Hun relatie verzandt echter in eindeloos gekibbel en jaloezie, en een drama lijkt onafwendbaar.
Ik draag mn bh's nu maar 1 dag, ivm borstvoeding vind ik dat wel zo fris....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
Ik draag mn bh's een dag of 3. Soms 2 soms 4. Ik begrijp ook niet zo heel goed waarom dat zo verschrikkelijk raar ishet is geen ondergoed, als in, onder-ondergoed. Het stinkt niet naar zweet (tenminste, mijne zitten niet onder mn oksels ofzo, tshirts stinken sneller
). En ik moet zeggen oh shock horror, ik draag mn spijkerbroeken langer... die gaan ook echt niet na 1 keer de was in...
quote:Daniel Daréus is een succesvolle internationaal bekende dirigent die aan de top meedraait. Maar hij is ook eenzaam, voelt zich slecht en is de uitputting nabij door het jachtige leven dat hij leidt. Na een lichamelijke en emotionele inzinking besluit Daniel zijn carriere abrupt te onderbreken en keert alleen terug naar Norrland, het dorpje in het hoge noorden van Zweden waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Zijn komst maakt natuurlijk wel wat los want Daniel is wereldberoemd en dat maakt hem tot mikpunt van de nieuwsgierigheid van de inwoners van Norrland die hem met evenveel bewondering als argwaan ontvangen. Het duurt niet lang voordat Daniel gevraagd wordt om wat adviezen te geven aan het kleine locale kerkkoor dat iedere donderdag repeteert. Aanvankelijk ziet Daniel dat niet echt zitten. Hij komt immers voor zijn rust en wil de spotlights zoveel mogelijk vermijden. Maar Daniel kan niet weigeren en met tegenzin besluit hij dan maar een helpende hand te bieden. Als Daniel met het koor begint te werken herontdekt hij tot zijn grote verbazing zijn verloren gegane liefde voor muziek. Maar zijn werk met het koor vormt ook een flinke bedreiging voor het plaatsje en Daniel krijgt ook de nodige tegenstand te verwerken door de jaloerse priester en een gevaarlijke en gewelddadige vijand uit zijn verleden. Maar het is niet alleen kommer en kwel. Daniel maakt ook nieuwe vrienden, waaronder de lieve en gevoelige Lena, een vrouw die hem helpt zijn eigen onzekerheid, angsten en eenzaamheid te overwinnen. Het leven van Daniel en de levens van de inwoners van Norrland zullen nooit meer hetzelfde zijn.
ah, Revolutionary Road kreeg een iets hoger cijfer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
Hier Bix, de IMDB-waardering
*ff lezen.
Die muis die ook bij de Action ligt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef Reinhilde het volgende:
Jelief, wat gaaf zeg!
Wij hebben van nixxx'manager een boek van Muis gekregen
Geen idee Mous, ik kom niet zo vaak bij de Action.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Die muis die ook bij de Action ligt?
Ruben kan mooi gáán met die banáán!
Ow, we hebben een verpakking Jodekoeken en daar zat een folder in wat je allemaal met de bus kan doen als hij leeg is (spijkers in bewaren en zulks)quote:
Precies, ik snuffel er regelmatig aan (elke ochtend) en als hij ook maar enigzins muf is, gaat hij alsnog voor de bijl (lees: de was in)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef pinquit het volgende:
haha okmooizo
nja ik maak me er niet druk om, zolang ik niet stink is alles best
Gewoon doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Reinhilde het volgende:
ik wil nieuwe schoenen!
Toffe laarzen ofzo. Maar ja.
Bovenstaande telt ook voor jouquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef skadhd het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen!
Echte uggs bijvoorbeeld. Of mooie laarzen, of pumps, of alvast slippertjes of of of en en en
Daar komt het meestal wel op neer. Die passen alles wat je meebrengt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Reinhilde het volgende:
Lishe, ook geshopt voor man en kinderen?
idem hier.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef Reinhilde het volgende:
ja, wat wij aan belasting moeten betalen kan ik wel 6 paar echt mooie laarzen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |