ja lekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:08 schreef Stout het volgende:
[..]
En wat denk je van Zuid Amerika : bonen met aardappelpuree...
Duitsland, Oostenrijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
(China en Japan oa, maar Italië dacht ik ook...)
Het zijn 2 blonden hè?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:27 schreef Stout het volgende:
Freecell !! Hou het maar bij wat je hebt...die blonde![]()
Peildatum is 1 januari van het voorafgaande jaar. Toen waren de huizenprrijzen nog hoog.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:02 schreef Vicky het volgende:
wij kregen gister de OZB binnen.. ben toch benieuwd waar ze de WOZ waarde steeds vandaan halen.. hij was 5500 meer dan vorige jaar...
Gewoon een stijltang lenen/kopen en daar eens mee gaan spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:29 schreef Stout het volgende:
ohh troel dat heb ik ook ! Ik ben behept met krullen en zou zo graag eens een ander kapsel willen dan wat ik nu heb....
Voor een pruik ofzo? Voor mensen die kaal zijn/worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik ga mn haar weer laten groeien, zodat ik weer een staart kan doneren als ie weer lang genoeg is
Tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik ga mn haar weer laten groeien, zodat ik weer een staart kan doneren als ie weer lang genoeg is
Voor Stichting haarwensen en ondertussen koop ik echt haar per gram voor mn cursussenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Voor een pruik ofzo? Voor mensen die kaal zijn/worden?
Ja, zou best kunnen, alleen is het te kort om vast te houden om te knopen. De kapper waar Cas een tijdje terug is geknipt gaat haar voor me verzamelen, dat scheelt me echt bakken met geldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien wel een heel domme vraag, moussy, maar heb je ook wat aan haar dat ik bijv. verzamel na een knipbeurt van Brent?
Niet dat dat heel veel is maar genoeg voor een snor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe lang moet dat zijn dan? Hij kweekt nl. matjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |