Ja, ik weet dan ook helemaal niet hoe ik moet reageren als ik zoiets krijg, niet omdat ik zo preuts ben, maar zoiets gewoon helemaal niet leuk vinden kan.quote:
Misschien had je schoonmoeder het zelf niet door?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef Poppejans het volgende:
Die penispastain diezelfde categorie; ik kreeg van mn schoonmoeder winegums in de vorm van een lange penis, vorige week.
Pardon, wil je mij er buiten laten?quote:En ooit eens op mn verjaardag een roze fluffige speelgoed penis waaraan je aan een koorjde kon trekken en die dan ging trillen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:42 schreef freecell het volgende:
Haha Cas
Ik zit celeb haar te testen op mijn hoofd.... En dat op de vroege ochtend.
Note to self: nóóit je haar blonderen! Zwart of bruin verven kan wel
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
hij was er weermet een pakketje. ik vind m nogsteeds geen 20. maar de lol is er wel vanaf ja
![]()
doperwtjes gebakken met gesnipperde rode ui en tijm is goddelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:44 schreef Vicky het volgende:goedemorgen!!
Pff ben weer bezi gme het boodschappenlijstje.. wij zijn van die goede groente-eters.. NOT
is hier altijd heel beperkt...
Hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:43 schreef pinquit het volgende:
hij was er weermet een pakketje. ik vind m nogsteeds geen 20. maar de lol is er wel vanaf ja
![]()
tis weer geluktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doperwtjes gebakken met gesnipperde rode ui en tijm is goddelijk
en kapucijners met gehakte gewone ui en spekblokjes is ook lekker(moet je wel van kapucijners houden
)
oeh ga ik proberen! k ben gek op preiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis weer gelukt
prei in balsamico is lekker!!
Welneequote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
[..]heb je je haar geblondeerd?
fotoooo!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef Poppejans het volgende:
Die penispastain diezelfde categorie; ik kreeg van mn schoonmoeder winegums in de vorm van een lange penis, vorige week.
En ooit eens op mn verjaardag een roze fluffige speelgoed penis waaraan je aan een koorjde kon trekken en die dan ging trillen
moet je het recept van het voedingscentrum nemen! En dan niet 400gr maar meer prei nemen want 400 is wat aan de krappe kant.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh ga ik proberen! k ben gek op prei
mn lief had vorige keer witte balsamico meegenomen in plaats van zwarte. "Ja die zwarte was op en balsamico is balsamico toch?"maar die witte was toch wel erg lekker ook. Zo probeer je nog es wat
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
ik bekeek de vorige keer dat je zo'n foto geplaatst had het topic op mn telefoon en toen heeft mn foon die foto's opgeslagen en nu krijg ik ze niet meer van mn foon afSorry
for that matter, Freecell, Leander staat ook op mn foon
echt te erg, ik moet de handleiding nog maar es goed doorlezen.
En Freecell, ja handig hè! hoef je die fouten in elk geval nooit zelf te maken
wij hebben dat een week of wat geleden ook gdaan. Was wel gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:59 schreef pinquit het volgende:
hmm ik ga broodjes bakkenen een eitje koken
en de tafel dekken zelfs!
dat doe ik nooit 's ochtends
ja nee eerst niet dus! hij liet de foto's niet zien toen ik eroverheen ging, en toen ineens kreeg ik een scherm met "afbeelding gedownload"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:55 schreef pinquit het volgende:
[..]oei! maar jij kon de foto wel zien dus met je foon! wat raar
En wat denk je van Zuid Amerika : bonen met aardappelpuree...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
@Stout ja dat wist ik wel janet als kidneybonen enzo inderdaad, maar ze zijn wel lekker
![]()
en in sommige landen (China en Japan oa, maar Italië dacht ik ook...) worden aardappels e.d. juist weer wel gezien als groente. Heel gek voor je gevoel, zit je een bord rijst met aardappels weg te kauwenhet was erg lekker maar needless to say dat ik na twee happen bomvol zat.
ja lekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:08 schreef Stout het volgende:
[..]
En wat denk je van Zuid Amerika : bonen met aardappelpuree...
Duitsland, Oostenrijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
(China en Japan oa, maar Italië dacht ik ook...)
Het zijn 2 blonden hè?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:27 schreef Stout het volgende:
Freecell !! Hou het maar bij wat je hebt...die blonde![]()
Peildatum is 1 januari van het voorafgaande jaar. Toen waren de huizenprrijzen nog hoog.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:02 schreef Vicky het volgende:
wij kregen gister de OZB binnen.. ben toch benieuwd waar ze de WOZ waarde steeds vandaan halen.. hij was 5500 meer dan vorige jaar...
Gewoon een stijltang lenen/kopen en daar eens mee gaan spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:29 schreef Stout het volgende:
ohh troel dat heb ik ook ! Ik ben behept met krullen en zou zo graag eens een ander kapsel willen dan wat ik nu heb....
Voor een pruik ofzo? Voor mensen die kaal zijn/worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik ga mn haar weer laten groeien, zodat ik weer een staart kan doneren als ie weer lang genoeg is
Tofquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik ga mn haar weer laten groeien, zodat ik weer een staart kan doneren als ie weer lang genoeg is
Voor Stichting haarwensen en ondertussen koop ik echt haar per gram voor mn cursussenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:44 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Voor een pruik ofzo? Voor mensen die kaal zijn/worden?
Ja, zou best kunnen, alleen is het te kort om vast te houden om te knopen. De kapper waar Cas een tijdje terug is geknipt gaat haar voor me verzamelen, dat scheelt me echt bakken met geldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien wel een heel domme vraag, moussy, maar heb je ook wat aan haar dat ik bijv. verzamel na een knipbeurt van Brent?
Niet dat dat heel veel is maar genoeg voor een snor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe lang moet dat zijn dan? Hij kweekt nl. matjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |