Oh, is dat met boomwackers? Heel tof speelgoed.quote:
Ook dat nog inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
Nu alweer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Fannie het volgende:
Ze zeggen dat morgen de meteorologische lente begint, nou ik merk dr in Zwollywood nog nix van
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef pinquit het volgende:
ik ben pastacarbonara aan het koken ook al heb ik er eigenlijk geen trek in
bij de kindermuziekwinkelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:25 schreef skadhd het volgende:
Ik dacht eerst dat t van die dingen waren wara je ook mee in de rondte kon zwaaien en dat ze gingen loeien.
Van die soort srofzuigerslangen.
Maar t zijn die gevallen die jij bedoelt ja..
En waar koop je dat eik?
Ja dat las ik in een ander topic Guuz, lekker johquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Hier was het trouwens een heerlijke dag, echt lente.
Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Hier was het trouwens een heerlijke dag, echt lente.
o, dat kan wel, niet buiten geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef skadhd het volgende:
Hier was t ook wel lekker qua temp.
Niet veel zon, maar ach...
Eindhovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?
Hier is het grauw, grijs en duf weer geweest de hele dag (Groningen)
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Da is.
Stomme K.
Kraakt alles van mij af. Boehoe
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef skadhd het volgende:
Da is.
Stomme K.
Kraakt alles van mij af. Boehoe
ik heb liggen slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:11 schreef snoopy het volgende:
Hoe kwam jij nou in de buurt van dat vliegtuig Mous?
Heb jij het ook gezien Huup?
En geen boete gekregen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef moussy het volgende:
We hebben de ramptoerist uitgehangen en zijn even doorgereden ipv meteen naar ikea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit gaat vast ooit tegen me gebruikt worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |