quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:25 schreef moussy het volgende:
Zijn vast allemaal lang gestrafden, dit leer je niet in een week aan zo'n clubje.
Wij hadden van de week wat grappigs, ik sta in de keuken, hoor een heleboel tromgeroffel, kwam er een brassband de straat in lopen, allemaal antilliaanse knullen, die kwamen voor de achterbuurvrouw spelen, omdat ze jarig was, dat was echt heel leuk om te zien!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
Oeh nice! Ik genoot ook altijd zo van het zomercarnaval in R'damzo leuk.
Wel leuk dat je buuf dat voor haar verjaardag kreeg
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:33 schreef moussy het volgende:
René stond echt te genieten, dikke glim op dr smoeltje, ik ben haast geneigd om te vragen of ze op haar verjaardag ook willen komen
Game onquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:34 schreef huuphuup het volgende:
Ja doen!
of zijn ze duur?
Anders moet je dr meenemen naar zomercarnaval
Hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef cattie het volgende:
Hoe triest is dit?
Ik ga straks naar een huwelijk en wilde me voor het eerst in tijden weer eens opmaken. En nou ben ik mijn make-up kwijt! Ik gebruik het zo weinig dat ik niet meer weet waar het ligt.![]()
Ik zouquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:00 schreef cattie het volgende:
Ik heb ondertussen 1 mascara en 1 oogschaduw teruggevonden en lipgloss, dus daar doe ik het maar mee.
Woehquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
Ik ben ook alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Da's ook genoeg Cattie.
Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
doe eens niet van die leuke linkjes hier neerzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:36 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook alleen. Ik heb een hele mooie zak chips gekocht en die gaat er vanavond aan!
Lishe, Anna moet in april en mei ook optreden als bruidsmeisje. In deze winkel hebben ze echt van die jurkjes en ze zijn niet zo heel duur. Mijn collega's zeiden dat het ook wel een leuke winkel was, ik ben nog niet wezen kijken. Voor de bruiloft in mei heb ik vanmorgen een patroontje gehaald. Die jurk wordt gemaakt door de moeder van de bruid!
lolly pop in eindhoven ! ( http://www.lollypop.nl/index_1.html ) (ze hebben alle 'exclusievere' merken en een aparte feest en communie kleding gedeelte)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Da's ook genoeg Cattie.
Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
En ik heb een vraag. Luuke mag in juni bij het huwelijk van mijn nicht de ringen geven en ik ben op zoek naar het ultieme feestpak. nu kom ik op deze site een hoop moois tegen, maar igenlijk wou ik tuttiger. Nouja, met tule. www.mim-pi.com .Is dat wat voor een bruidsmeisjes-achtige? En iemand nog andere tips voor echte meisjes-meisjeskleding?
Ik vind je niet nutteloosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef skadhd het volgende:
Oh paaseitjes! Jammie.
(ik ben echt degene met de meest nutteloze posts hier...en ik hoor niet eens is OUD te komen)
Hihihihiihiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
En ik maar denken dat Brass betekende koper, als in koperen blaasinstrumenten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef skadhd het volgende:
Jazeker.
Gezellig he. Met die brassband voor onze neus.
[ afbeelding ]
Nee en de muziek ook niet zo leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef skadhd het volgende:
buuf,
Officieel is t ook een orkest dat grotendeels uit blaasinstrumenten bestaat...Maar die foto's waren niet zo jolig als deze..
Hihi
Ok, nu zie ik umquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Fannie het volgende:
lekkere link skadhd![]()
De webpagina kan niet worden weergegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |