abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66548872
en toen knalde ik em weer dicht

Met de laatste posts:
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:25 schreef moussy het volgende:
Zijn vast allemaal lang gestrafden, dit leer je niet in een week aan zo'n clubje.

Wij hadden van de week wat grappigs, ik sta in de keuken, hoor een heleboel tromgeroffel, kwam er een brassband de straat in lopen, allemaal antilliaanse knullen, die kwamen voor de achterbuurvrouw spelen, omdat ze jarig was, dat was echt heel leuk om te zien!

quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
Oeh nice! Ik genoot ook altijd zo van het zomercarnaval in R'dam zo leuk.

Wel leuk dat je buuf dat voor haar verjaardag kreeg
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:33 schreef moussy het volgende:
René stond echt te genieten, dikke glim op dr smoeltje, ik ben haast geneigd om te vragen of ze op haar verjaardag ook willen komen
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:34 schreef huuphuup het volgende:
Ja doen!

of zijn ze duur?
Anders moet je dr meenemen naar zomercarnaval
Game on
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66548956
Wat tof, een brassband op je verjaardag
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 12:44:17 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_66549034
Ik heb geen flauw idee wat het kost, zal van de week eens vragen als ik de buren tegenkom

Schijnt trouwens 'normaal' te zijn dat ze bij een (antilliaanse) jarige aankomen, met tromgeroffel en hupjes natuurlijk, dan spelen ze ruim een half uur en dan gaan ze met hupjes en getrommel weer weg na de felicitaties
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:58:13 #4
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66549363
Dat wil ik ook wel es! Het filmpje kon ik niet afkijken hoor. Daar wordt je echt misselijk van. Goed camerawerk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66549643

die hupjes doen het hem inderdaad! Wat tof dat ze dan langskomen zeg! Je zou eigenlijk es langs je neus weg moeten informeren bij je buuf wat dat nou kost als je het voor jezelf wilt.

Oeh ik heb honger >.< en we zouden eigenlijk allang weg moeten zijn maar mn meneer staat nu pas onder de douche... straks lekker broodje uitzoeken onderweg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66549657
Ik zei: 'ik hoorde iets vallen in mijn oorhoek....'
Heel serieus...

En nou is TARA slap van het lachen
pi_66550060
Oeh zo'n verjaardagskadootje lijkt mij ook wel tof
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66550167
Hoe triest is dit?
Ik ga straks naar een huwelijk en wilde me voor het eerst in tijden weer eens opmaken. En nou ben ik mijn make-up kwijt! Ik gebruik het zo weinig dat ik niet meer weet waar het ligt.
pi_66550858
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef cattie het volgende:
Hoe triest is dit?
Ik ga straks naar een huwelijk en wilde me voor het eerst in tijden weer eens opmaken. En nou ben ik mijn make-up kwijt! Ik gebruik het zo weinig dat ik niet meer weet waar het ligt.
Hahaha
Uhm.... badkamer? Ergens in een toilettasje misschien?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:00:03 #10
108648 cattie
lieve moeder
pi_66550974
Ik heb ondertussen 1 mascara en 1 oogschaduw teruggevonden en lipgloss, dus daar doe ik het maar mee.
pi_66551013
Da's ook genoeg Cattie.

Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.

En ik heb een vraag. Luuke mag in juni bij het huwelijk van mijn nicht de ringen geven en ik ben op zoek naar het ultieme feestpak. nu kom ik op deze site een hoop moois tegen, maar igenlijk wou ik tuttiger. Nouja, met tule. www.mim-pi.com . Is dat wat voor een bruidsmeisjes-achtige? En iemand nog andere tips voor echte meisjes-meisjeskleding?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66551076
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:00 schreef cattie het volgende:
Ik heb ondertussen 1 mascara en 1 oogschaduw teruggevonden en lipgloss, dus daar doe ik het maar mee.
Ik zou
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Lishe het volgende:
Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
Woeh
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:18:17 #13
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66551469
OH! die Drumband!

Zo overweeg ik echt heel sterk om volgend jaar een feestje te geven met een steelband.
Lijkt me zoooooooooo gaaf.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66551642
quote:
Da's ook genoeg Cattie.

Lief is een nachtje weg. Vind er niks aan. Heb gezegd dat ik mijn haar ga verven en masker in bad nzo. Maar ik denk dat ik eenzaam op de bank eindig. Met chips en een deken en een film. O, eigenlijk klinkt het ineens niet meer zo vervelend.
Ik ben ook alleen . Ik heb me net allerlei smeerseltjes aan laten praten, want mijn huid heeft de nodige aandacht nodig , volgens de winkelmevr. Dus om 19.00 meiden in bed, ff eten en dan in bad, smeersels/plamuren, huispak an en tv kijken/in slaap vallen
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:36:39 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66552014
Ik ben ook alleen . Ik heb een hele mooie zak chips gekocht en die gaat er vanavond aan!

Lishe, Anna moet in april en mei ook optreden als bruidsmeisje. In deze winkel hebben ze echt van die jurkjes en ze zijn niet zo heel duur. Mijn collega's zeiden dat het ook wel een leuke winkel was, ik ben nog niet wezen kijken. Voor de bruiloft in mei heb ik vanmorgen een patroontje gehaald. Die jurk wordt gemaakt door de moeder van de bruid!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:37:53 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66552048
Ik ben vanavond niet alleen
Maar heb straks wel een feestje! Ik hoop op veel en lekkers!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66552218
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:36 schreef Memmel het volgende:
Ik ben ook alleen . Ik heb een hele mooie zak chips gekocht en die gaat er vanavond aan!

Lishe, Anna moet in april en mei ook optreden als bruidsmeisje. In deze winkel hebben ze echt van die jurkjes en ze zijn niet zo heel duur. Mijn collega's zeiden dat het ook wel een leuke winkel was, ik ben nog niet wezen kijken. Voor de bruiloft in mei heb ik vanmorgen een patroontje gehaald. Die jurk wordt gemaakt door de moeder van de bruid!
doe eens niet van die leuke linkjes hier neerzetten.
nu wil ik ook opnieuw trouwen
echt leuke jurkjes staan er tussen.
mama van 3 kids!
pi_66552252
Ik zou afgelopen nacht (en vandaag) alleen zijn, had er helemaal geen zin in. Word ik om half 3 (!) wakker... gestommel en gerommel, lichten aan. WTF?
Was ie toch maar naar huis gekomen
Alleen had ik al wel een film gehuurd en Ben & Jerry's gekocht... hmmm...
pi_66552254
quote:
Da's ook genoeg Cattie.

En ik heb een vraag. Luuke mag in juni bij het huwelijk van mijn nicht de ringen geven en ik ben op zoek naar het ultieme feestpak. nu kom ik op deze site een hoop moois tegen, maar igenlijk wou ik tuttiger. Nouja, met tule. www.mim-pi.com . Is dat wat voor een bruidsmeisjes-achtige? En iemand nog andere tips voor echte meisjes-meisjeskleding?
lolly pop in eindhoven ! ( http://www.lollypop.nl/index_1.html ) (ze hebben alle 'exclusievere' merken en een aparte feest en communie kleding gedeelte)
pi_66555272
bruidmeisjesjurken Ik ben ook zoekende voor Saartje
En zo`n brassband is cool! Misschien moet ik die ook maar inhuren voor m`n tuinfeestje in juli
Saartje
pi_66555395
de postbode reed langs en zwaaide naar me

Bluh. sukkel

ik ben vanavond niet alleen maar samen met skaatje. misschien gaan we wel even uit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66555587
Hier hebben ze trouwens ook wel lieve jurkjes
Saartje
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:39:41 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66555783
Ik ga vanavond met een stel vrouwen uit de buurt (een stuk of 15) bowlen!
pi_66555811
ohmygawd bowlen veel plezier spuugje
Saartje
pi_66556403
Veel plezier Spuuglokje ! Bowlen is leuk !
pi_66558885
Veel plezier dan maar Spuug. Of sterkte.
pi_66558923
WebKim nog gefeliciteerd!
Die filmpjes van die march! Briljant!!
En bowlen is zwaar hip. Veel plezier spuuglokje.

Wie heeft er ook zoveel moeite om van alle leuke frisse lente en paas-assecoires af te blijven in de winkel?
Mijn winkeltje heeft een nieuwe voorraad en is gemetamorfoosd en nu wil ik wéér alles hebben...
pi_66558947
Hallo skadhd
pi_66558982
Hoi Innepin ^^
pi_66559018
Voel je je al minder alleen?
pi_66559049
Jazeker.
Gezellig he. Met die brassband voor onze neus.
pi_66559303
Oeeee.....als ik zo'n brassband zie dan lopen de rillingen alweer over m'n rug. Doet me altijd wat zoiets.
Zo gaaf, ik heb vroeger ook op een drumband gezeten (Drumband Albert Cuyp-Amsterdam), das wel anders dan een brassband maar iik heb dr altijd zo'n lol gehad. Concoursen in heel het land, winkelopeningen doen, intocht sinterklaas e.d. en zelfs nog wel eens de eerste prijs gewonnen met een concours

Ik heb net zo'n walgelijk lekker iets gemaakt
Het recept is "zelfgemaakte Boursin", nou is het meer een bak vol met knoflooksaus geworden (hij moet nog opstijven ) maaaaarrrr, hij smaakt nu al zo uber lekker .

Daar ga ik straks lekker m'n turkse brood mee dippen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66559352
Ow en have fun vanaaf Spuuglokje....bowlen is leuk mannnnn
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_66559353
Oeh lekker Fannie.
Even geduld voor t opstijven he. Ik heb net friet en 2 snacks weg zitten werken maar heb alweer snacktrek.

Vrouwen...
pi_66559360
Ik heb helemaal niks met lente en paasdingen skadhd Paaseitjes daargelaten uiteraard
pi_66559489
Jamaar friet en snacks vullen ook niet hé....ja eventjes
(Turks brood trouwens ook nie )

Ow en paasdingetjes, ik vind ze heel leuk, heb hier een bakkie vol met eitjes en haasjuhs en kuikentjuhs, en vanmiddag heb ik twee bakjes opgemaakt met Primulaatjes, en tussen de aarde gewoon wat eitjes en haasjes en van dat soort spul in de aarde gedrukt . Staat gesellie.
pi_66559503
Oh paaseitjes! Jammie.

(ik ben echt degene met de meest nutteloze posts hier...en ik hoor niet eens is OUD te komen )
pi_66559550
Gezellig Fannie!!
Ik heb net een uhm 'ei-pot/vaas' bij mama uit de kast getrokken. Die gaat mooi op mn dressoir met wat leuke plantjes en dingetjes erin.

Hooray for spring and easter!

^^
pi_66559567
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:53 schreef skadhd het volgende:
Oh paaseitjes! Jammie.

(ik ben echt degene met de meest nutteloze posts hier...en ik hoor niet eens is OUD te komen )
Ik vind je niet nutteloos Anders reageerde ik ook niet op je trouwens!
Er zijn hier wél nutteloze users. Die Freecell bijvoorbeeld, praat alleen maar over zichzelf en haar zoontje en zegt niks interessants
pi_66559606
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
pi_66559723
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:57 schreef skadhd het volgende:
En die gekke Freecell post ook van die malle foto's met rare kapsels.
Wat een figuur zeg!
Hihihihiihi

Ach en nutteloze posts,mag toch wel in dit topic
En wat een lief lente kuikentje foto zeg

Ze zeggen dat morgen de meteorologische lente begint, nou ik merk dr in Zwollywood nog nix van
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:03:34 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66559770
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef skadhd het volgende:
Jazeker.
Gezellig he. Met die brassband voor onze neus.
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat Brass betekende koper, als in koperen blaasinstrumenten. En dat dit dan zeg maar een drumband is.
Noemen ze zichzelf ook Brassband.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66559965
buuf,

Officieel is t ook een orkest dat grotendeels uit blaasinstrumenten bestaat...Maar die foto's waren niet zo jolig als deze..
Hihi
  zaterdag 28 februari 2009 @ 19:13:31 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66560055
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef skadhd het volgende:
buuf,

Officieel is t ook een orkest dat grotendeels uit blaasinstrumenten bestaat...Maar die foto's waren niet zo jolig als deze..
Hihi
Nee en de muziek ook niet zo leuk. Ik ben echt gék op trommels enzo. Stomp, of Slagerij van Kampen.
En ik hoop oprecht dat minimaal één van mijn jongens op drum gaat.

pi_66560118
Slagerij van Kampen is zoooo gaaf Stomp ken ik niet, is dat net zoiets?
pi_66560127
Ik heb Percossa eens live gezien. Dat was met allerlei instrumenten, echt super!

pi_66560187
lekkere link skadhd

De webpagina kan niet worden weergegeven
pi_66560210
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef Fannie het volgende:
lekkere link skadhd

De webpagina kan niet worden weergegeven
Ok, nu zie ik um
pi_66560213
Nu nog niet Fannie?
Op mijn scherm zijn ze aanklikbaar net als van buuf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')