We zitten nu naast elkaar met de laptop op schootquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef snoopy het volgende:
skadhd en pinq. zitten jullie nou bij elkaar of hoe zit het? Ik snap er geloof ik geen snars van![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef snoopy het volgende:Huup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees het nu!
vandaar dat ik zo'n last heb van mn huismijtallergie!![]()
babymeeeeuk!!
totoro slabbert
totoro catbus-rammelaar
besteksetje in doosje(eigenlijk om mee te nemen bij je bento)
en deze dan, lief ernstig in gesprek over babies met oma![]()
skadhd ging m zojuist nadoenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef pinquit het volgende:
ohh trouwens, dat filmpje met die ninja's![]()
![]()
![]()
en daar heb jij dan weer zeker niet toevallig een filmpje van gemaakt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
[..]
skadhd ging m zojuist nadoenecht zovan: oeh zet m groot dan ga ik in het midden van de kamer staan en m doen.
haha nee. maar ik ga t wel onthoudenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en daar heb jij dan weer zeker niet toevallig een filmpje van gemaakt?![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest alleen heel hard lachen omdat er iemand een Nobelprijs heeft gewonnen met onderzoek naar navelpluis
ik haal het ook niet weg hoor, neergezet is neergezet en het kan me verder niet zo heel veel schelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef Lishe het volgende:
Dank BE. Ik vind het nogal een Kwestie. Dusja, onzeker, en ik weet niet hoe het hoort. (Gut, het kind maakt ook niks meer mee, dus maakt zij zich druk om de belangrijke zaken in't leven.)
Huup, laat lekker staan. Na wat ik gisteren zag van die enge vampier op tv bij uri geller z'n show hou ik van navelpluisjes. Het is tenminste geen oorsmeer.
ik kijk niet omdat ik heel slecht tegen patty brard kanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
urigellergedoe is sowieso stomik heb zo'n hekel aan dat programma! stomme sbs
ik heb alleen madagascar gekeken, voor de rest kan die bagger me niet schelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kijk niet omdat ik heel slecht tegen patty brard kanecht heel heel heel erg slecht...
Hey cool, dit is precies de jurk die ik voor Beps verjaardag had gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef bixister het volgende:
Lishe, mocht je toch nog twijfelen, deze mevrouw maakt ook leuk spul, en relatief goedkoop.
Tis heul moeluk hoor, internetten op een laptop.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef pinquit het volgende:
huh, wat doe jij nou?nothing on the hand
![]()
We waren in Villa Ruimzicht in Doetinchem. Je krijgt daar gangen met allemaal kleine hapjes. We hadden o.a. vis, eend, ham en heerlijke toetjes. Nu waren wij met 7 WLS-ers met allemaal kleine magen en dus hebben we met zijn zevenen 4 menu's gegetenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
Rewimo, wat voor meet en wat voor hapjes?
Ja is ook zo. Maar de prijs viel best mee. We waren 26 euro p.p. kwijt, inclusief drankjes en alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |