abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:58:59 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66567865
Huup, ik ga echt niet zeggen wat die man deed, ik stond te kokhalzen op mijn werk. 9We kijken met hun. anders hoef ik het ook niet te zien.)

Bix, dank voor nog-een-link. Wantje, ik twijfel nog niet genoeg. het rokje is in ieder geval door naar de volgende ronde, shirt bestel ik erbij en dan zie ik wel.

BE en Lois veel plezier morgen. En al die Sushi-rollers.... Nu wil ik ooook.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66567879
snoop, de omschrijving van filmladder.nl is niet bepaald direct uitnodigend vond ik:

bron
quote:
Eind jaren vijftig, Amerika floreert. Frank en April Wheeler zijn jong, aantrekkelijk en veelbelovend stel. Ze hebben twee leuke kinderen en wonen in een welvarende buitenwijk ergens in Connecticut. Maar gelukkig, of zelfs maar tevreden zijn ze niet. Frank heeft een saaie kantoorbaan, April treurt om een gefnuikte carrière als actrice. Ze waren toch voorbestemd om anders te zijn, beter? In een uiterste poging aan hun gezapige burgerbestaan te ontsnappen besluiten ze naar Frankrijk te gaan. In Europa zullen hun bijzondere gaven zich wel kunnen ontwikkelen, ver van de oppervlakkige consumptie maatschappij die Amerika in hun ogen is. Hun relatie verzandt echter in eindeloos gekibbel en jaloezie, en een drama lijkt onafwendbaar.
maar het is práchtig uitgewerkt, wat toneel-achtig. je wordt als kijker heel goed meegenomen in de verschillende perspectieven. ik heb in elk geval geen spijt dat we deze film gekozen hebben gisteren.
en ik zag nog naast een 'bekende nederlander' ook. (mohammed rabba)
pi_66567880
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
Ik draag mn bh's een dag of 3. Soms 2 soms 4. Ik begrijp ook niet zo heel goed waarom dat zo verschrikkelijk raar is het is geen ondergoed, als in, onder-ondergoed. Het stinkt niet naar zweet (tenminste, mijne zitten niet onder mn oksels ofzo, tshirts stinken sneller ). En ik moet zeggen oh shock horror, ik draag mn spijkerbroeken langer... die gaan ook echt niet na 1 keer de was in...
Ik draag mn bh's nu maar 1 dag, ivm borstvoeding vind ik dat wel zo fris....
Normaal 2 dagen, soms 3!

En hoi trouwens!

Vanavond waren nixxx' zijn manager& vrouw op bezoek... joy...
pi_66567964
hoi
en met borstvoeding kan ik het me voorstellen, is (gevoelsmatig) toch wat anders.

@Lishe, prima, dan ga ik ook niet googelen hahaha daar slaap ik vast beter van vanavond
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66567985
Helleuuww
pi_66567986
REEEEInhilde!!

hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66568008
Reinerella
Saartje
pi_66568020
Dan moet ik die zien te onthouden Bix.

Ik ga nu naar bed, mijn boek uitlezen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66568032
snoopy en waar ging jouw film over dan? ik zie op filmladder nog geen beschrijving en ik ben te lui om verder te zoeken.
pi_66568060
oh sorry je wilde net gaan slapen. trusten!
pi_66568070
hoi rein hoe is 't met je teen?
pi_66568076
* Jelief komt binnenhollen...

Kijk wat Ruben heeft gekregen van 'het werk' van Mike

Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66568077
truste Snoepie!

Haaaaaaai vriendinnetjes

Ik ben vandaag weer naar buiten geweest mijn teen doet nu wel zeer, maar het was het waard!
Lekker geshopt
pi_66568081
quote:
Daniel Daréus is een succesvolle internationaal bekende dirigent die aan de top meedraait. Maar hij is ook eenzaam, voelt zich slecht en is de uitputting nabij door het jachtige leven dat hij leidt. Na een lichamelijke en emotionele inzinking besluit Daniel zijn carriere abrupt te onderbreken en keert alleen terug naar Norrland, het dorpje in het hoge noorden van Zweden waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Zijn komst maakt natuurlijk wel wat los want Daniel is wereldberoemd en dat maakt hem tot mikpunt van de nieuwsgierigheid van de inwoners van Norrland die hem met evenveel bewondering als argwaan ontvangen. Het duurt niet lang voordat Daniel gevraagd wordt om wat adviezen te geven aan het kleine locale kerkkoor dat iedere donderdag repeteert. Aanvankelijk ziet Daniel dat niet echt zitten. Hij komt immers voor zijn rust en wil de spotlights zoveel mogelijk vermijden. Maar Daniel kan niet weigeren en met tegenzin besluit hij dan maar een helpende hand te bieden. Als Daniel met het koor begint te werken herontdekt hij tot zijn grote verbazing zijn verloren gegane liefde voor muziek. Maar zijn werk met het koor vormt ook een flinke bedreiging voor het plaatsje en Daniel krijgt ook de nodige tegenstand te verwerken door de jaloerse priester en een gevaarlijke en gewelddadige vijand uit zijn verleden. Maar het is niet alleen kommer en kwel. Daniel maakt ook nieuwe vrienden, waaronder de lieve en gevoelige Lena, een vrouw die hem helpt zijn eigen onzekerheid, angsten en eenzaamheid te overwinnen. Het leven van Daniel en de levens van de inwoners van Norrland zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66568093
Hier Bix, de IMDB-waardering

*ff lezen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66568110
Coole banaan Jelief
Saartje
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:06:26 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66568112
Jelief! Wat een cool cadeau!
pi_66568117
Wat een gaaf ding Jelief!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:07:18 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66568145
Prachtige film, as it is in heaven
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_66568153
ah, dankje!! ik heb sowieso wel een zwak voor zweedse films trouwens.

jelief, wat een superleuk ding!
pi_66568154
Oh! Jelief! Supertof!!
pi_66568181
Hij's leuk hè, verreweg het leukste dat we voor hem hebben gekregen. (van dinnetje en zwager kregen we een nieuwe camera, ook heel gaaf natuurlijk maar is neit echt voor Ruben)

Emma sjeesde al meteen het huis rond
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66568183
Jelief, wat gaaf zeg!

Wij hebben van nixxx'manager een boek van Muis gekregen
pi_66568188
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
Hier Bix, de IMDB-waardering

*ff lezen.
ah, Revolutionary Road kreeg een iets hoger cijfer.
pi_66568199
hihi, ook leuk, reinhilde.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:11:16 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66568256
Nah, wat een gave loopauto/fiets/ding!
Dan is een boekje van muis een schril contrast.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 23:11:26 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_66568259
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef Reinhilde het volgende:
Jelief, wat gaaf zeg!

Wij hebben van nixxx'manager een boek van Muis gekregen
Die muis die ook bij de Action ligt?

Ruben kan mooi gáán met die banáán!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66568270
Ja, ook leuk! Want het was eigenlijk een extra cadeautje, van zijn collega's samen hebben we ook gave dingen gehad; een baby-jungle-speelkleed-unit; een zingende Ernie en een Thomas the Tank Engine traintrack en treintjes.
pi_66568310
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Die muis die ook bij de Action ligt?

Ruben kan mooi gáán met die banáán!
Geen idee Mous, ik kom niet zo vaak bij de Action.
pi_66568741

pi_66568892
ziet er gezellig uit meiden!
pi_66568912
het was vooral heel melig en dom. maar we hadden het toch al over puberpraat enzo
pi_66568920
OMG!
We be looking ugly joh gek!

Maar wel gezellie hihi
pi_66569059
nixxx en ik zijn aan het pokeren
pi_66569085
ik vroeg me al af waar iedereen was! stil hier hoor
pi_66569124
ik zit ook hier hoor .

We hebben lekker geshopt vandaag, voor Thomas en nixxx, niets voor mij
pi_66569137
Jelief van een tof ding!

En Pinquit! Geniaal

ik heb net de meest belachelijke brief van mijn leven geschreven En ik ga nú de envelop dichtplakken en slapen voor ik me bedenk
pi_66569171
wat voor brief dan freecell?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:44:02 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66569206
Ja, ik ben zeer benieuwd!
pi_66569218
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:42 schreef Reinhilde het volgende:
wat voor brief dan freecell?
Ow, we hebben een verpakking Jodekoeken en daar zat een folder in wat je allemaal met de bus kan doen als hij leeg is (spijkers in bewaren en zulks)

Wij hebben er nog wat ideetjes bij bedacht
Alleen ik heb geen idee waar ik een .doc kan uploaden, dus ik kan het niet laten zien
pi_66569281
hehehe
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:47:36 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66569314
Zie ze zitten op de bank!

Freecell, had je echt helemaal niks te doen?

Reinhilde... herkenbaar....
pi_66569384
Ow pinq? Ter geruststelling: ik heb maar één goed zittende voedingsbeha en draag hem dus ook wel eens wat langer dan gepland Het is maar goed dat ik nooit lek, anders liep hij vast een keer weg

En ik had wél wat beters te doen, ik had allang moeten slapen Wat mijn actie trouwens legaliseert: er stond ook een taalfout op de verpakking
pi_66569409
haha ok mooizo nja ik maak me er niet druk om, zolang ik niet stink is alles best
pi_66569420
ik wil nieuwe schoenen!
Toffe laarzen ofzo. Maar ja.
pi_66569441
Lishe, ook geshopt voor man en kinderen?
pi_66569465
Ik wil ook nieuwe schoenen!
Echte uggs bijvoorbeeld. Of mooie laarzen, of pumps, of alvast slippertjes of of of en en en
pi_66569483
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef pinquit het volgende:
haha ok mooizo nja ik maak me er niet druk om, zolang ik niet stink is alles best
Precies, ik snuffel er regelmatig aan (elke ochtend) en als hij ook maar enigzins muf is, gaat hij alsnog voor de bijl (lees: de was in)
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Reinhilde het volgende:
ik wil nieuwe schoenen!
Toffe laarzen ofzo. Maar ja.
Gewoon doen Het is nu nog uitverkoop!
pi_66569506
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef skadhd het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen!
Echte uggs bijvoorbeeld. Of mooie laarzen, of pumps, of alvast slippertjes of of of en en en
Bovenstaande telt ook voor jou
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:56:50 #250
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66569562
Goh Ska heb niet oogjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')