maar het is práchtig uitgewerkt, wat toneel-achtig. je wordt als kijker heel goed meegenomen in de verschillende perspectieven. ik heb in elk geval geen spijt dat we deze film gekozen hebben gisteren.quote:Eind jaren vijftig, Amerika floreert. Frank en April Wheeler zijn jong, aantrekkelijk en veelbelovend stel. Ze hebben twee leuke kinderen en wonen in een welvarende buitenwijk ergens in Connecticut. Maar gelukkig, of zelfs maar tevreden zijn ze niet. Frank heeft een saaie kantoorbaan, April treurt om een gefnuikte carrière als actrice. Ze waren toch voorbestemd om anders te zijn, beter? In een uiterste poging aan hun gezapige burgerbestaan te ontsnappen besluiten ze naar Frankrijk te gaan. In Europa zullen hun bijzondere gaven zich wel kunnen ontwikkelen, ver van de oppervlakkige consumptie maatschappij die Amerika in hun ogen is. Hun relatie verzandt echter in eindeloos gekibbel en jaloezie, en een drama lijkt onafwendbaar.
Ik draag mn bh's nu maar 1 dag, ivm borstvoeding vind ik dat wel zo fris....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:
Ik draag mn bh's een dag of 3. Soms 2 soms 4. Ik begrijp ook niet zo heel goed waarom dat zo verschrikkelijk raar ishet is geen ondergoed, als in, onder-ondergoed. Het stinkt niet naar zweet (tenminste, mijne zitten niet onder mn oksels ofzo, tshirts stinken sneller
). En ik moet zeggen oh shock horror, ik draag mn spijkerbroeken langer... die gaan ook echt niet na 1 keer de was in...
quote:Daniel Daréus is een succesvolle internationaal bekende dirigent die aan de top meedraait. Maar hij is ook eenzaam, voelt zich slecht en is de uitputting nabij door het jachtige leven dat hij leidt. Na een lichamelijke en emotionele inzinking besluit Daniel zijn carriere abrupt te onderbreken en keert alleen terug naar Norrland, het dorpje in het hoge noorden van Zweden waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Zijn komst maakt natuurlijk wel wat los want Daniel is wereldberoemd en dat maakt hem tot mikpunt van de nieuwsgierigheid van de inwoners van Norrland die hem met evenveel bewondering als argwaan ontvangen. Het duurt niet lang voordat Daniel gevraagd wordt om wat adviezen te geven aan het kleine locale kerkkoor dat iedere donderdag repeteert. Aanvankelijk ziet Daniel dat niet echt zitten. Hij komt immers voor zijn rust en wil de spotlights zoveel mogelijk vermijden. Maar Daniel kan niet weigeren en met tegenzin besluit hij dan maar een helpende hand te bieden. Als Daniel met het koor begint te werken herontdekt hij tot zijn grote verbazing zijn verloren gegane liefde voor muziek. Maar zijn werk met het koor vormt ook een flinke bedreiging voor het plaatsje en Daniel krijgt ook de nodige tegenstand te verwerken door de jaloerse priester en een gevaarlijke en gewelddadige vijand uit zijn verleden. Maar het is niet alleen kommer en kwel. Daniel maakt ook nieuwe vrienden, waaronder de lieve en gevoelige Lena, een vrouw die hem helpt zijn eigen onzekerheid, angsten en eenzaamheid te overwinnen. Het leven van Daniel en de levens van de inwoners van Norrland zullen nooit meer hetzelfde zijn.
ah, Revolutionary Road kreeg een iets hoger cijfer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef huuphuup het volgende:
Hier Bix, de IMDB-waardering
*ff lezen.
Die muis die ook bij de Action ligt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef Reinhilde het volgende:
Jelief, wat gaaf zeg!
Wij hebben van nixxx'manager een boek van Muis gekregen
Geen idee Mous, ik kom niet zo vaak bij de Action.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Die muis die ook bij de Action ligt?
Ruben kan mooi gáán met die banáán!
Ow, we hebben een verpakking Jodekoeken en daar zat een folder in wat je allemaal met de bus kan doen als hij leeg is (spijkers in bewaren en zulks)quote:
Precies, ik snuffel er regelmatig aan (elke ochtend) en als hij ook maar enigzins muf is, gaat hij alsnog voor de bijl (lees: de was in)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef pinquit het volgende:
haha okmooizo
nja ik maak me er niet druk om, zolang ik niet stink is alles best
Gewoon doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Reinhilde het volgende:
ik wil nieuwe schoenen!
Toffe laarzen ofzo. Maar ja.
Bovenstaande telt ook voor jouquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef skadhd het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen!
Echte uggs bijvoorbeeld. Of mooie laarzen, of pumps, of alvast slippertjes of of of en en en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |