abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 19:44:43 #1
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65667796


Welkom bij het slowchattopic voor mensen die in een diep, ver en duister verleden wel eens een vraag hebben beantwoord in de AKQ. Tevens welkom voor rasechte AKQ’ers

__________________________________________________________________________________

Its-Jojo-4you: 14 februari. Hawaii_Tim: 26 februari... Cobra4: 27 februari........
Nembrionic: 9 maart........ Soempie: 13 maart.......... LadyBlack: 8 juni..........
Whiteguy: 2 juli............... MaJo: 7 juli...................... Yurithemaster: 14 juli.......
B.ertha: 23 juli................ Puntenslijpsel: 31 juli....... MadMaster: 6 augustus......
Supersheep: 29 augustus TradeMarkie: 25 september iamredleader: 11 oktober ........
Etcetera: 2 november...... Nesle: 19 november .... wyccie



_________________________________________________________________________________




De voorgaande delen t/m 498 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden.

499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516
517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537
538 539
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_65668057
fipo
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:00:35 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65668458
sepo

waar is iedereen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_65668483
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Als niemand daarover struikelt doe ik het wel

Nou gesprek ging wel goed geloof ik Docent was heel rustig, helemaal niet aanvallend ofzo, hij wilde gewoon mijn kant van het verhaal horen en dat heb ik 'm zo goed mogelijk gegeven. Heb aangegeven dat het naar mijn idee aan beide kanten fouten zijn gemaakt, vooral wat betreft de communicatie. Hij vond het erg voor me spreken dat ik ook de fout bij mezelf legde (Soemp )

Woensdag is er nog een laatste bijeenkomst met de groep en docent, en ik ga daar wel bijzitten, ondanks dat ik er nu al tegenop zie en er weinig zin in heb. Als ik niet ga, gaan ze geheid denken dat ik als het ware schuld beken. Dat gun ik ze niet. Verder neem ik alle dingen dan ook mee die ik wel heb gemaakt maar die ze nog niet hebben gezien.

Ik heb afgesproken dat als het me te veel wordt, om wat voor reden dan ook, ik dat aangeef en even wegloop, en daarna nog even bij de docent langs ga.

Of ik vrijdag naar de eindpresentatie ga, zie ik nog wel even. Hangt vooral van woensdag af


Ik heb nog niet verder gelezen, dus misschien heb je het al verteld, maar mag je dit vak dus gewoon afsluiten? Geen extra opdracht of iets dergelijks?

En heb je lekker gewinkeld?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 2 februari 2009 @ 20:01:54 #5
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_65668520
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:02:39 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65668550
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Soempie het volgende:

[..]



Ik heb nog niet verder gelezen, dus misschien heb je het al verteld, maar mag je dit vak dus gewoon afsluiten? Geen extra opdracht of iets dergelijks?

En heb je lekker gewinkeld?
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens op msn, zie ik ineens staan bij een projectgenootje dat die bezig is met het modelen van ezel De zin om woensdag naar die bespreking te gaan is nu echt nihil
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het zal me een zorg zijn wat iemand bij z'n naam zet Heel msn mag van mij de boom in Maar dat ze niet even de moeite nemen om te melden dat de ezel die ik gemaakt had niet goed genoeg werd bevonden vind ik ronduit grof.
laatste ontwikkeling zeg maar

Heb een nieuwe puzzel en Weerwolven van Wakkerdam
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_65668690
Heb je er iets van gezegd?

Wat een stomme trut om dat in haar msn-naam te zetten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65668723
Oja, en ik las het van de puzzel. Ben heel benieuwd wat er verschijnt! Wel een foto posten als hij af is he.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:07:15 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65668739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef Soempie het volgende:
Heb je er iets van gezegd?

Wat een stomme trut om dat in haar msn-naam te zetten.
Nope. Het enige wat er dan ontstaat is een ruzie via msn en daar zit ik niet op te wachten.

En dat ze het in haar msn zet ben ik allang blij om, anders was ik er waarschijnlijk pas woensdag of vrijdag achtergekomen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:07:39 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65668753
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik las het van de puzzel. Ben heel benieuwd wat er verschijnt! Wel een foto posten als hij af is he.
Dan is het toch niet leuk als iemand anders 'm ook wil maken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_65668806
Ik zou zeggen: lukt het met de ezel?

En dan zij giftig enzo. En dan zou ik zeggen dat ze het natuurlijk ook even hadden kunnen melden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65668878
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dan is het toch niet leuk als iemand anders 'm ook wil maken
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 2 februari 2009 @ 20:12:43 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65668973
Zo, boven zijn de deurposten geverfd. Kan ik morgen nog 1 raamkozijn doen en alle deuren boven.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65668982
M'n presentaties zijn trouwens goed gegaan. Alleen 1 is doorgeschoven naar volgende week, omdat er geen tijd meer was. Nu heb ik volgende week maandag weer twee presentaties en een verslag om in te leveren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:13:06 #15
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65668991
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zou zeggen: lukt het met de ezel?

En dan zij giftig enzo. En dan zou ik zeggen dat ze het natuurlijk ook even hadden kunnen melden.
Is het laf als ik die hele confrontatie niet aandurf Heb er echt geen zin in. Zit ook sterk te overwegen om er nu gewoon een punt achter te zetten.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_65669004
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, boven zijn de deurposten geverfd. Kan ik morgen nog 1 raamkozijn doen en alle deuren boven.
Die laatste loodjes wegen het zwaarst hè.

Maar nog even en dan kunnen jullie er in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:13:49 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65669012
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Soempie het volgende:
M'n presentaties zijn trouwens goed gegaan. Alleen 1 is doorgeschoven naar volgende week, omdat er geen tijd meer was. Nu heb ik volgende week maandag weer twee presentaties en een verslag om in te leveren.
Beter En jammer van die verschuiving Maar 1 presentatie heb je nu al voorbereid voor dan toch
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 2 februari 2009 @ 20:16:48 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65669148
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die laatste loodjes wegen het zwaarst hè.

Maar nog even en dan kunnen jullie er in.
Ja nog 1-2 weken. Dus het moet te halen zijn.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65669157
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:

Is het laf als ik die hele confrontatie niet aandurf Heb er echt geen zin in. Zit ook sterk te overwegen om er nu gewoon een punt achter te zetten.
Nog even volhouden, zodat je het vak kunt afsluiten. Het gesprek van vandaag is ook goed verlopen en de docent weet jouw kant van het verhaal nu. Denk ook dat dat een realistischer/ meer doordacht/ genuanceerder en dus eerlijker verhaal was dan de rest van de groep hem heeft verteld. Komt echt wel goed en over een week ben je er dan mooi vanaf.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65669278
En die confrontatie hoef je via msn niet aan te gaan hoor. Ik heb makkelijk praten natuurlijk en vind het in zulke situaties leuk om te sarren (niet jou, maar als ik in jouw schoenen stond dat groepsgenootje).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage maandag 2 februari 2009 @ 20:24:20 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_65669519
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nog even volhouden, zodat je het vak kunt afsluiten. Het gesprek van vandaag is ook goed verlopen en de docent weet jouw kant van het verhaal nu. Denk ook dat dat een realistischer/ meer doordacht/ genuanceerder en dus eerlijker verhaal was dan de rest van de groep hem heeft verteld. Komt echt wel goed en over een week ben je er dan mooi vanaf.
Da's wel waar Maar neemt niet weg dat ik het een ongelofelijke naai actie vindt
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
En die confrontatie hoef je via msn niet aan te gaan hoor. Ik heb makkelijk praten natuurlijk en vind het in zulke situaties leuk om te sarren (niet jou, maar als ik in jouw schoenen stond dat groepsgenootje).
Het klinkt ook wel verleidelijk, maar het is al zo'n rotsituatie dat zoiets het waarschijnlijk alleen maar erger maakt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 2 februari 2009 @ 20:27:30 #22
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_65669645
Nem, jij als Rotterdammer moet mij toch wel even goed kunnen adviseren hierin:

Woensdag Feyenoord - Sparta
Op partybets krijg je 6,50x je inzet bij winst sparta.
Feyenoord doet het momenteel historisch slecht. Volgens de statistieken wint sparta in 20% van de gevallen in de kuip. Dus zou een uitbetalingspercentage van 500% statistisch gezien gerechtvaardigd zijn. Dat is nu dus 650%. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon uitermate gul voor winst van sparta?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 februari 2009 @ 20:30:17 #23
39237 crew  H_T
2733
pi_65669788
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef Etcetera het volgende:
sepo

waar is iedereen
Ik was aan het eten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_65669812
Ets, het bewijst alleen weer dat de communicatie van hun kant (ook) totaal niet loopt. Dat zal de docent ook wel inzien.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65669854
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was aan het eten!
En ik was tv aan het kijken.
Nu ben ik mijn leeswerk aan het uitstellen. Heb echt geen zin, maar het moet voor morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')