abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:11:11 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63771695
Alleen als de wind anders staat.
Confidence through competence
pi_63777497
Vieeeeees Patrick
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63784115
quote:
Heerkes: 'AZ is de ploeg in vorm'

Voor Heracles Almelo staat zaterdagavond één van de lastigste uitwedstrijden op het programma, en zeker in deze tijd van het jaar. De ploeg van Gert Heerkes reist af naar Alkmaar voor de ontmoeting met lijstaanvoerder AZ. De oefenmeester uit Lutten kijkt uit naar de ambiance in het uitverkochte Victorie-Stadion.

“We missen vijf spelers voor de wedstrijd van morgen", licht Heerkes toe op de website van de Heraclieden. "Kwame Quansah (knie) kan als het goed is maandag met de beloften meespelen, Karim Bridji (knie), Sebastiaan Steur en Mark-Jan Fledderus (lies). Daar is Vojtech Schulmeister bij gekomen, hij heeft maandag tijdens de wedstrijd van de Beloften een lichte verdraaiing van de heup opgelopen."

"AZ is de ploeg in vorm, een goede ploeg die wedstrijden overtuigend wint", weet ook Heerkes. "Ze hebben daar een aantal grote talenten die in bloedvorm zijn. Wij kunnen alleen succes hebben als we een hecht team zijn en als alle elf spelers alles geven. AZ moet niet te snel op voorsprong komen en als ze even niet geconcentreerd zijn moeten wij proberen te voetballen."

"De wedstrijd zal door AZ bepaald worden en wij moeten oppassen voor balverlies in de opbouw, in de omschakeling is AZ zeer gevaarlijk. Ik zag net op de website van AZ dat de wedstrijd uitverkocht is, dat levert een mooie ambiance op", aldus de voormalig hoofdinstructeur sport en lichamelijke opvoeding bij de Koninklijke Landmacht.
quote:
Pieckenhagen: 'Ga tegen AZ weer mee naar voren'

“Eén van de mooiste momenten uit mijn loopbaan.” De dag zal hij nooit vergeten. Op 5 november 2005 scoorde Martin Pieckenhagen zijn enige doelpunt in zijn lange carrière. Met een prachtige kopbal bracht hij Heracles Almelo in de extra tijd op gelijke hoogte in de uitwedstrijd tegen AZ. Het werd 2-2. Zaterdag reist hij met zijn ploeggenoten opnieuw naar Alkmaar. “Als we in de laatste minuut weer met 2-1 achterstaan en we krijgen een corner, ga ik opnieuw naar voren toe.”

“Al is het maar om voor paniek te zorgen in de verdediging van de tegenstander“, vertelt de 37-jarige blonde Duitser tegenover ELF Voetbal. “Nadat ik zo scoorde, ga ik vaker mee naar voren als de stand daarom vraagt in de slotfase. Een tweede keer scoren is me niet gelukt, maar er volgen vaak direct paniekreacties.” Drie jaar geleden raakte hij een corner van Dennis Calincov op het juiste moment. “Ik had geluk. De scheidsrechter had ook kunnen affluiten voor een overtreding van mij. Wat ik dacht op dat moment? Ik keek in die situatie alleen maar naar de bal en deed er alles aan om hem te raken.”

De aanvoerder van de Almelose ploeg beseft dat het duel van zaterdag zwaar wordt. AZ is niet voor niets koploper. “We spelen tegen de best voetballende ploeg uit de Eredivisie van dit moment. Maar misschien hebben zij een keer een mindere dag. Dat weet je niet. Wij zullen in ieder geval alles geven, zoals we dat tegen iedere ploeg doen. Hopelijk kunnen we een goede prestatie neerzetten en met de ploeg een volgend stapje maken in onze ontwikkeling. Als we uitvoeren wat de trainer wil, maken we zeker een kans om een punt mee te nemen.”

Voor de winterstop mikt Pieckenhagen op de 20-punten-grens. “Er staan nog vier zware wedstrijden op het programma. Als we met een puntentotaal van twintig de winterstop ingaan, kunnen we tevreden terugkijken. We gaan eenvoudigweg voor handhaving zonder nacompetitie. En dat wordt al lastig genoeg.”
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 5 december 2008 @ 18:32:19 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63788814
quote:
Demy de Zeeuw verschijnt zaterdag ook niet aan de aftrap; hij is geschorst na zijn gele kaart tegen FC Groningen. “Hij heeft van mij vrijaf gekregen om wat te herstellen van pijntjes en dingetjes”, zei Van Gaal. “De overige internationals hebben ook drie vrije dagen gehad. Het is in deze situatie nu wat makkelijker om Demy rust te geven.”Kees Luijckx is, ondanks zijn zieke midweekse dag, wel speelklaar voor het duel met Heracles Almelo. Ook Jordy Deckers, Simon Poulsen, Graziano Pellè, Milano Koenders, Toni Kolehmainen en Mounir El Hamdaoui zijn weer fit.
Confidence through competence
pi_63803701
en met hoeveel gaan we winnen?
pi_63807108
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:28 schreef Ayca het volgende:
en met hoeveel gaan we winnen?
Schamele 2-0. Niets bijzonders. Gewoon een normale wedstrijd in de koude avonduurtjes zonder al teveel spanning en sensatie. Het enige gelikte aan de wedstrijd is het haar van Pelle.
pi_63807831
Ik verwacht ook geen spetterende wedstrijd. Hammie zal weer een doelpunt willen maken, dus oogkleppen op. Mocht hij snel z'n doelpuntje maken, dan kan het nog wat worden, anders ben ik bang dat het een wedstrijd van veel gemiste kansen wordt...
pi_63813514
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Schamele 2-0. Niets bijzonders. Gewoon een normale wedstrijd in de koude avonduurtjes zonder al teveel spanning en sensatie. Het enige gelikte aan de wedstrijd is het haar van Pelle.
Tja....
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:37:11 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63813537
Mja
Confidence through competence
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:43:38 #60
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63813652
Ach ja, winnen is hier het belangrijkste.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63814838
Hopen dat de concurrenten onder ons nog punten verspelen, alhoewel het programma weinig hoop biedt. Denk dat iedereen z'n 3 punten pakt en we dus voornamelijk wat uitlopen op Groningen in dit geval.
pi_63815441
Soms zit je in het stadion en vraag je je af of je niet beter thuis had kunnen blijven, lekker onderuit gezakt in je luie stoel met een biertje in de hand terwijl een knisperend haardvuur je een behaaglijk gevoel geeft. Meestal is dat als je ballen er af vriezen en/of Koenders minuten mag maken, maar nu had ik na 10 minuten eigenlijk al geen zin meer in de wedstrijd. Veel mensen waren blijkbaar al eerder op dat idee gekomen, getuigende de vele lege plekken op de hoofdtribune en een hoop nieuwe gezichten om mij heen. "Papa, hoe heet de keeper van AZ?" "Dat is, eeuh... Moreno" Echt genieten dus. Ook de supporters van Heracles hadden er weinig zin in, slechts 35 hadden de reis naar Alkmaar ondernomen.

Of ze nu zo kut speelden omdat de entourage zo belabberd was, of dat de entourage zo kut was omdat AZ zo belabberd speelde, zullen we 'helaas' nooit te weten komen. Feit is dat iedereen onder zijn niveau speelde en dit duidelijk onderschatting was. Holman en Ari in mijn ogen de besten, de verdediging was het kutst. Het is dat Heracles weinig durf en kwaliteit heeft, anders breekt zo'n wedstrijd je op. Nu zijn het in ieder geval nog 3 verdiende punten.

Snel vergeten en volgende week weer ouderwets met passie en inzet spelen!
pi_63820715
Ik vond ze vooral op het middenveld slecht staan. Veel te veel ruimte en vrije mensen voor Heracles. Ook weer supertriest dat het halve stadion leegliep bij de 2-0.

Jammer van die omhaal van Martens !
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_63828717
Ben erg benieuwd of aankomende wedstrijd Feyenoord tot op de tanden bewapend zal zijn en een poging doet om knap spel te vertonen of dat dit Feyenoord wederom rustig naar de slachtbank stapt.

Normaliter zou AZ hier met name op technisch vlak doorheen moeten snijden, maar goed, zo geliefd zijn die kaaskoppen niet dus misschien dat men mentaal wat meer kan opbrengen en AZ toch pijn kan doen. Alhoewel AZ dan nog op kwaliteit moet winnen natuurlijk
  maandag 8 december 2008 @ 16:31:00 #65
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63854487
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:38 schreef xFriendx het volgende:
Hopen dat de concurrenten onder ons nog punten verspelen, alhoewel het programma weinig hoop biedt. Denk dat iedereen z'n 3 punten pakt en we dus voornamelijk wat uitlopen op Groningen in dit geval.
Volendam uit en ADO thuis... altijd lastig

Jammer alleen dat Ajax weer eens met ongekend veel geluk aan het langste eind trok.
pi_63856345
Redelijk was het idd, meer niet. En wat er al ook door de pers geschreven werd klopte.
Holman bleef sleuren en Ari was erg lekker aan het bewegen.
Kan niet wachten op de kuip komend weekend!! Ben benieuwd of er nog goed nieuws deze week over AZ bekend zal worden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:24:03 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63888109
Volgens een mail naar Snor heeft AZ nogal wat interesse in Keisuke Honda van VVV. Iemand die dat kan bevestigen? Schijnbaar zitten er scouts in De Koel.

Die gast is in ieder geval veel te goed om in de Eerste Divisie te spelen en viel me vorig jaar ook al positief op, dus op zich zou het wel een mooie aankoop kunnen zijn als het daar van komt, al moet ik wel toegeven niet heel veel van 'm te weten aangezien VVV nou niet bepaald veel live-zendtijd krijgt.

Alleen het punt is: tenzij we zometeen ineens het halve team kwijtraken zou ik niet weten waar er plek voor hem is in het elftal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kriegel op 09-12-2008 20:31:12 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63897717
quote:
Luijckx: 'Wil snel weer ergens voetballen'
Kees Luijckx keerde dit seizoen terug bij AZ. De verdedigende middenvelder hoopte na een goede huurperiode bij Excelsior op speelminuten in Alkmaar, maar verpietert daar op de bank. "Ik ben niet gelukkig met deze situatie."

Behalve een invalbeurt tegen FC Groningen kwam Luijckx dit seizoen nog niet in actie voor AZ. "Daarom ben ik zelf naar Marcel Brands (technisch directeur, red.) gestapt om te praten over de situatie. Ik heb toen gezegd dat ik graag weg wil als het zo blijft. Ik ben niet gelukkig met deze situatie. En dat kon Brands goed begrijpen," aldus Luijckx tegen ELF Voetbal. "In principe gaat het om de winterstop, want ik wil snel weer ergens voetballen. Het is afwachten de komende weken. Er is wel interesse, dat heb ik wel gemerkt. Uit de Eredivisie, ja."

Na een goed vorig seizoen bij Excelsior dacht Luijckx klaar te zijn voor AZ. "Ik voelde wel dat ik stappen had gemaakt. Ik kon de Eredivisie goed aan en dacht nu een serieuze kans te maken bij AZ." Toch lukte het hem niet vast bij de selectie te komen. "Dat ligt niet aan één ding. Als dat zo zou zijn, was het simpel te veranderen. Het draait ook gewoon goed en dan heb je ook niet zoveel te zeggen."
Ik denk aan een Utrecht/Vitesse o.i.d.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 10 december 2008 @ 12:09:23 #69
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63901932
Roda Vitesse idd
Confidence through competence
pi_63903518
quote:
AZ richt zich op extra centrale verdediger

AZ bekijkt komende week of het zich in de winterstop wil roeren op de transfermarkt. Directeur voetbalzaken Marcel Brands en trainer Louis van Gaal besluiten dan of de Alkmaarse club versterkingen nodig heeft.

Vooralsnog lijkt AZ alleen behoefte te hebben aan een centrale verdediger. "We zitten niet heel ruim in onze centrumverdedigers", zegt Brands in Voetbal International. "Dus dat zou de enige positie zijn waar onze aandacht naar uitgaat." André Ooijer zou de belangrijkste gegadigde zijn om de Noord-Hollanders te komen versterken.

Mogelijk waagt AZ in januari een poging om de Oranje-international los te weken bij Blackburn Rovers. De verdediger staat al enige tijd in de belangstelling van de huidige nummer één van de Eredivisie. In de zomer wilde de Engelse club nog niet meewerken aan een transfer. Bij The Rovers moet Ooijer zich echter schikken in een rol als rechts- of linksback, hetgeen de Amsterdammer niet ziet zitten. Hierdoor lijkt de kans op een terugkeer naar Nederland alleen maar groter te worden.

AZ hoopt de huidige selectie in de winterstop grotendeels intact te kunnen houden. "Aangezien wij zelf ook ambities hebben, zullen spelers niet zomaar vertrekken", aldus Brands. "Maar ik weet niet of we nog worden overvallen. Komt er een droomclub voorbij, dan wordt het heel moeilijk een transfer te dwarsbomen."
Als ze maar niet Moisander of Moreno laten vertrekken..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63903548
Dat doen ze echt niet, ze zeggen niet voor niets 'extra'.
That's all folks!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:21:04 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63903625
Nouja, als je Ooijer haalt, wie moet je dan op de bank zetten? Moreno? En Jaliens dan?
Confidence through competence
pi_63904348
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doen ze echt niet, ze zeggen niet voor niets 'extra'.
Nee maar Louis gaf ook al aan dat er behoorlijke interesse is voor bovengenoemde spelers..
En hij spelers niet tegen "het grote geld" kan tegenhouden...

Dan begin ik al te rekenen en dat hebben ze bij AZ ook al gedaan, ze halen Ooijer echt niet als blijkt dat ze die op de bank moeten gaan zetten, zeker niet met zijn salaris...

Jaliens zal blijven en na het seizoen vertrekken bij AZ...
quote:
Verdediger Ooijer belangrijkste kandidaat bij AZ

AZ-directeur voetbalzaken Marcel Brands en trainer Louis van Gaal besluiten dan of de Alkmaarse club versterkingen nodig heeft. Een centrale verdediger is de primaire behoefte bij de Alkmaarders.

"We zitten niet heel ruim in onze centrumverdedigers", zegt Brands in VI. "Dus dat zou de enige positie zijn waar onze aandacht naar uitgaat." André Ooijer zou de belangrijkste gegadigde zijn om de Noord-Hollanders te komen versterken.

De koploper van de Eredivisie zal mogelijk een bod gaan uitbrengen in de winterstop op de Oranje international. In de zomer wilde de Engelse club nog niet meewerken aan een transfer. Bij The Rovers moet Ooijer zich echter schikken in een rol als rechts- of linksback, hetgeen de Amsterdammer niet ziet zitten. Hierdoor lijkt de kans op een terugkeer naar Nederland alleen maar groter te worden.

AZ hoopt de huidige selectie in de winterstop grotendeels intact te kunnen houden. "Aangezien wij zelf ook ambities hebben, zullen spelers niet zomaar vertrekken", aldus Brands. "Maar ik weet niet of we nog worden overvallen. Komt er een droomclub voorbij, dan wordt het heel moeilijk een transfer te dwarsbomen."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63904415
Ooijer .

Die heeft zijn beste tijd ook allang achter zich liggen.
pi_63904589
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ooijer .

Die heeft zijn beste tijd ook allang achter zich liggen.
Misschien wel ja... Maar hij heeft heel veel ervaring en dat is nou net waar het aan ontbreekt.
Je ziet het verschil met Shota en Patrick, die 2 zijn erbij en leren op basis van hun ervaring de spelers/spitsen hoe ze moeten spelen. En zie het verschil t.o.v. vorig seizoen.

Dus een ervaren vent in het veld is wel handig, maar goed de andere zijde is dat je wel met blessures sneller te maken hebt.. Ik twijfel aan de voor of nadelen, als de Gazprom deal doorgaat dan is het financieel ook geen issue meer (Dirk gaat dit jaar geen euro meer in AZ pompen heeft ie gezegd)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')